"Köszönöm koronavírus hogy jöttél. 

Nélküled már megbolondultam volna az elfolytott dühtöl, mikor az ország októberben tökön rúgott, és nekem mosolyognom kellett hozzá.

De utána bekopogtál, és ezzel kaptam egy esélyt, hogy megbosszuljak minden hatalmamat ért csorbítást.

Képzeld el azt hitte a népem, mert nekem az van innen a kolostorból nézve, hogy majd megmentem őket.

Meg segítek nekik.

Hogy az ország érdekében cselekszem.

Tíz éve le sem szarom őket, csak mikor átverem, kihasználom, hazudok neki, lopok tőle, majd pont most fogok ezen változtatni.

Hát hol élnek ezek?

Nem ismernek, nem látják mit művelek, műveltem velük?

Hogy nem értük vagyok, hanem fordítva, ők szolgálják az érdekeim.

Arra gondoltak, na most majd figyelembe veszem a helyzetük, vagy érdekel a sorsuk?

Hogy betegek lesznek, elvesztik a munkájuk, nehezebb lesz az életük, akkor majd az állam segít nekik.

Hát nekem nem ez a dolgom, nem miattuk van a költségvetés, abból csak én osztogathatok ahogy nekem tetszik.

Mégis mit akarnak?

Az egészségügy kapott tapsot, a beteg haza mehetett, a melósnak ott a közmunka, elengedtem egy csomó adót amit később majd beszedek, meg nem kell most hitelt fizetni.

Ennyi legyen nekik elég, fogják be a pofájukat, nekem muszáj még több stadiont építenem.

Meg a határon túlról szavazatot vásárolni a honiak adójából.

Mert ott szeretnék ezért.

Ez meg nem olcsó.

Nekem meg pont erre kell a közpénz.

És olyan jót tesz velem ez a korlátlan hatalom is, ahogy a tökeim simogatom mikor zsebre van baszva a kezem, hát bizony nagyon tudok akkor élvezni.

Majdnem olyan jó mint szívatni az önkormányzati polgikat, mert nem jól szavaztak az ott élők.

Azt hitték elfelejtettem nekik?

Kis hülyék.

Ebben a qrva országban a nagy kék szar plakátok földjén, ahol a seggnyalás az út a sikerhez, az engem szolgálás a feltétel a megélhetéshez, ahol a családi pótlék, a nyugdíj nem emelkedik csak a képviselői fizetés, az fog történni amit én megengedek.

Mit nem lehet ezen érteni?

Egy járvány egyeseknek átok, másoknak áldás.

És kedves koronavírus hála neked, nem én leszek az áldozat.

Oldja meg az ország ha problémája van veled, csináljon maszkot, az én lélegeztető gépeim működnek, nem raktárban porosodnak.

Úgyhogy még egyszer köszi hogy jöttél!

És ne is menj messzire!

Kacsintás."

BANDITA.

Címkék: politika munka lop Fidesz Orbán Viktor Korona vírus

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr4915707154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emmett Brown 2020.05.19. 19:06:36

elfolytott düh. az igen.

a nagy hohohorgász 2020.05.20. 18:11:43

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: eddig a Fidesz a a koronavirusba bukott bele most hogy mégsem így maga a Viktor csinálta a vírust. Hahaha
süti beállítások módosítása