Akkor lehet már elhinni a kormány nyilatkozatait ebben a témában is, amikor már a kecske legel a sírján. Lehetőleg olyan jószág legyen ez, amit közmunkás tart az erkélyen a gombazsák mellett, miután a havi negyvenhétezerből hozzájárult az államadósság csökkentése elleni harchoz, amit a kormány végül is szépen elbukott. Arra már nem is szól semmit az egyszerű ember felháborodása, hogy ezek után még folytatni is akarja a kormány ezt az általa elkezdett utat.

Minden józan ésszel gondolkodó ember tudja, az adósságot vissza kell fizetni, de erre a fedezet nála legtöbbször a munka által szerzett jövedelem. Na akkor innen már érthető, miért nem megy a jelenlegi kormánynak az adósság visszafizetése, halvány lila gőzük sincs az olyan fogalomról, mint munkával termelt érték. Már első lépésben gyanúsnak tűnhetett volna az államadósság elleni harc a honpolgár előtt, pedig nagyon szépen megfogalmazták jelentőségét a kormányoldalról. Csökkenti az állam mozgásterét, sokat visz el a költségvetésből, meg ilyenek. Ehhez képest abból próbálták  először megoldani az adósság csökkentését, belenyúltak a magánynyugdíj rendszerbe, és szépen lefoglalták azt. Mert ugye kellett a pénz az adósság elleni szabadságharchoz. Aztán lett egy részéből MOL részvény, aminek értéke jelentősen csökkent mára. Nyomtak valamit az adósságcsökkentésre is persze, de egy ekkora összegnél azért jó lenne tudni, ennek mi is lett a hatása, és végül is milyen formában történt pontosan a törlesztés. Mert a Fidesz ismeretében, azért nagyon is elképzelhető az olyan felhasználás, ami által ebből pénzből lett némi jelentősebb összeg közgépesítve a magánzsebben.

De azt is jó lenne tudni ebben a nagy csökkentésben, akkor miért is növekszik állandóan az adósság? A mindenféle adatmódosításokkal kikozmetikázott munkaerő piaci adatok szerint, az országban már annyian dolgoznak, és olyan kevesen élnek nagyon helyesen segélyből, hogy az így befolyt adók egy részéből aranyból készülhetne tündérország kerítése. Mert ugye folyamatosan nő a foglalkoztatás. Igaz ennek egy része megél havi negyvenhétezerből, pedig azt is az Eu-ból kapott támogatásokból fizetik ki számára az állam részéről. Ennek azért nincs olyan nagy adóbevétel növelő hatása, amit a normál munkaerőpiacon elhelyezkedő fizet az államnak a termelő munkája után. Másik része a foglalkoztatás növelésnek külföldön találta meg a számítását, így nem valószínű arra kérte az ottani munkáltatóját, az ő jövedelme terhére az államot megillető részt ugyan már a magyar költségvetésbe legyenek szívesek befizetni. Mert nem akar gyarmat lenni, mégis csak turulmadár hozta a világra. És csak ezek, százezres nagyságrendű számok.

De itthon akkor mi is a helyzet? A munkavállalók nagy része ráfázott az egykulcsos adóval, de legalább Orbán Viktor jól járt vele. A munka törvénykönyve változásával csökkent a munkavállalók nagy részének a jövedelme, és növekedett az erre a jövedelemre terhelt, államot megillető rész. Ezt a munkáltatónak kell kifizetni a munkavállaló után, de fizet a munkavállaló is elég szépen. Ezért van például az, a kormány olyan szívesen emlegeti a minimálbér emelését, csak azt felejti el hozzátenni, az ilyen emelés után kevesebb marad az emberek zsebében, mint négy éve a nyóc évben. Mert bruttóban számolja meg a pénzt, pedig a nettó az amiből vásárolni kell. Azt már hozzá sem teszi, a munkáltató, hogy csökkentse költségeit egy ilyen sarc miatt, kevesebb emberrel végezteti el ugyanazt a munkát, vagy zsebből fizeti őket, ha megteheti. De az ilyen fajta foglalkoztatás számait szépen el lehet takarni a közmunkával, a segélyre ítéltek ellátási idejének harmadolásával, aztán eltüntetésükkel a rendszerből, és a külföldön munkát találók számával. Tehát innen sem növekedhetett az állam bevétele, és így azért nehéz neki szabadságharcolni.

De azért a Fidesz vezette állam nem hagyja magát, és jobban teljesít. Meg adóztatja az állampolgárait ezerrel, ha kell még azt is mondja neki, ez végül is nem megszorítás, csak annak állítják be a gaz hazaárulók. Mert kell a pénz az államadósság démona ellen. És azt is be kell látni, kitalálni, és bevezetni ennyi új adófajtát, nem is mindenkinek sikerül. Ráadásul közben ezt folyamatosan tagadni, na az a nem kis művészet.

Ráadásul még nagyon hülyének kell annak lenni, aki úgy gondolja a korábbi adósság csökkentését, ehhez egy drágább hitelt vesz igénybe. Márpedig az államkötvény eladásánál a befektetőt csak a magas kamat vonzza, pont nem érdekli az üres szavak hatása. Azt látja, a Fidesz kormány olyan stabil, mint az alaptörvénye gránit szilárdsága, de van annyi ép elme az országban, aki garantálja a visszafizetést a következő években. Arról a részéről a költségvetésnek már nem is beszél a földi halandó, az árfolyamok milyen hatással vannak az adósságra. Mert az államadósság devizában keletkezett, és annak nem tett jót a pár istenbarma megszólalása sem. Kósától régebben emelkedett egy szépet, de ebben segített neki Szíjjártó és Varga is, de manapság Matolcsytól meg egyenesen szárnyakat kap, ha meghallja tündérmeséjét. Az értelmes devizának ráadásul nem is nagyon lehet hazudni sem, nem érdekli szavakban hogyan teljesít az ország.

Még a végén kiderülhet, mekkora kamu ez az államadósság elleni harc a Fidesz szempontjából. Hiszen mindig is fontosabb  volt nekik a Közgép napi egymilliárdos etetése, a trafikok átadása a haveroknak, a műkörmös földtulajdonosok legelőinek a lekaszálása. Fontos számukra a “minden városban legyen stadion” program, meg egy Orbán Viktor háza mellett. Az sem elhanyagolható, Mészáros Lőrinc jobban teljesítsen, és szörfös csajszik adjanak tanácsot igazolvány ügyekben. Végül is már annyi közpénz áramlott a fideszes haverok zsebébe, ez elég hosszú időre biztosítja fényűző megélhetésüket. Mert aki nem fideszes, az szerintük nem is éljen meg ebben az országban, csak amíg hajlandó nekik dolgozni, különben pedig az ilyen nem is nemzeti. Ami náluk növekszik, az másnál csökken, na ez a lényeg a hatalmuknak. BANDITA.

Címkék: államadósság mutyi hazudik növekszik Fidesz

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr515871307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rodolfo63 2014.03.21. 00:42:38

"Ami náluk növekszik, az másnál csökken, na ez a lényeg a hatalmuknak."

szép összefoglalása az elmúlt 4 évnek

MSZP Afrika Korps 2014.03.21. 01:59:16

'Minden józan ésszel gondolkodó ember tudja, az adósságot vissza kell fizetni'

- az MSZP nem tudja

'Na akkor innen már érthető, miért nem megy a jelenlegi kormánynak az adósság visszafizetése, halvány lila gőzük sincs az olyan fogalomról, mint munkával termelt érték.'

- az MSZP elmúlt ciklusánál a GDP növekedés így is 7%-kal több ebben a ciklusban

'A munkavállalók nagy része ráfázott az egykulcsos adóval, de legalább Orbán Viktor jól járt vele. A munka törvénykönyve változásával csökkent a munkavállalók nagy részének a jövedelme, és növekedett az erre a jövedelemre terhelt, államot megillető rész.'

- tök érdekes hogy az MSZP mégis a parlamentbe jutásért harcol

'Ráadásul még nagyon hülyének kell annak lenni, aki úgy gondolja a korábbi adósság csökkentését, ehhez egy drágább hitelt vesz igénybe.'

Az MSZMP csak tudja mi az olcsó hitel hiszen sikerült 53-ról 83%ra emelnie, míg Orbán mind2 ciklusában csökkent az aránya...

'Mert aki nem fideszes, az szerintük nem is éljen meg ebben az országban, csak amíg hajlandó nekik dolgozni, különben pedig az ilyen nem is nemzeti.'

Szegény Simon MSZMP alelnök is inkább afrikába ment a szabadságot keresni (és a 8 további mszp csicska aki a választáshoz közeledve lesz megnevezve)

Hazudsz, hazudsz, hazudsz, mszp patkány, mást apád se tudott. Minden szavad, még a neved is hazugság.

Rodolfo63 2014.03.21. 02:04:43

@MSZP Afrika Korps: nocsak, az útlevél gyáros kicsinálását kell leplezni az ingerültséggel? csak nem volt simicskának is egy ilyen fincsi kis útlevele, ami miatt kényelmetlenné vált a "koronatanú"?

a simon pénzt akár 8-cal is beszorozhatod, a fiúk 4 év alatt nagyságrendekkel többet okosítottak maguknak

MSZP Afrika Korps 2014.03.21. 02:19:03

@Rodolfo63: Ja majd kideríted. A Welsz szart is az emeszpének kell magáról letakarítani mint egyetlen érintett párt...:)

Rodolfo63 2014.03.21. 02:33:56

@MSZP Afrika Korps: ha ennyire undorodsz a szartól, hogy vagy képes lenyelni a fidesz jóval méretesebb adagját? :-D agyhalott :-D

a fiúk 4 év alatt akkorát gurítottak, hogy hiába simonoznak naphosszat, egyszerűen már nem üti meg az emberek ingerküszöbét :-D

amúgy 84% az államadósság, és nem azért, mert a válság miatt bezuhant volna a gdp-nk, ezt is a fiúk hozták össze, kőkemény melóval, a padlások lesöprését követően - vagy ha akarod, add oda simicskának mégegyszer a manyup vagyonodat, de most a saját bankszámládról átutalva - hidd el, nem fogja visszautasítani ezt a pénzt sem

Niebur 2014.03.21. 03:08:59

@MSZP Afrika Korps:
1. Az I. Orbán kormány: Az államadósság 6 000 milliárdról 9 000 milliárdra "csökkent".
2. A II. Orbán kormány: Az államadósság 19 500 milliárdról 23 600 milliárdra "csökkent".
(kerek számok, így könnyebben megérted)

"Hazudsz, hazudsz, hazudsz, mszp patkány, mást apád se tudott. Minden szavad, még a neved is hazugság."

Ez egy gyönyörű mondat volt.

Virányi András (BANDITA) 2014.03.21. 03:52:06

@MSZP Afrika Korps: Nem szoktam válaszolni, ha engem ér sérelem. De az apám emlegetéséért leszakítom a fejed. BANDITA.

esefe 2014.03.21. 04:30:08

@esefe: Itt mintha 75.3% adósság lenne december 31.-én. Az előző év azonos időszakában meg az EUROSTAT szerint:

"A magyar államadósság így a GDP 79,2 százalékán állt 2012 végén, alacsonyabb szinten az egy évvel korábbi 81,4 százaléknál. Az unió egészében 85,3 százalékon állt tavaly a GDP-arányos adósságmutató, magasabban a 2011. év végi 82,5 százaléknál."

ezek a jelenlegi adatok. Államadósságot év végén szoktak mérni, Mindehol. Addig csak tájékoztató adatok vannak.

Nem hazudjatok bolsik!

esefe 2014.03.21. 04:32:05

@esefe: Nem hazudjatok...=ne hazudjatok.......

ezu 2014.03.21. 04:48:49

Hazudozunk, hazudozunk, munkásőrök? Hivatalos EU adatokat meg nem olvasunk?

belgabela 2014.03.21. 05:10:17

@Rodolfo63: Akkor hogyan van az, hogy mégis úgy fest újabb kétharmaduk lesz, a bolsiknak meg húsz százalékuk?

Lehet, hogy akik a bolsiknál maradtak az öregek és képzetlenek, már nem képesek ellensúlyozni a polgári oldalt?

"Az MSZP hagyományosan idős szavazótábora némileg fiatalodott a Demokratikus Koalíció
kiválása óta (mely a legidősebb szavazótábort tudhatja magáénak), ám ezzel együtt is igen
magas az idős, hatvan év feletti szavazók aránya

A szavazótábor egyik legmarkánsabb különbsége az iskolai végzettségben mutatkozik: a
szocialista szavazók fele legfeljebb nyolc osztályt végzett: ez jóval magasabb arány, mint amit
bármelyik másik párt táborában látunk."

www.republikon.hu

felucca 2014.03.21. 05:35:43

@belgabela: Remélem, te is tudod, hogyan lesz kétharmaduk. A választási szabályok manipulálásával, a kormányszócsővé tett közmédiával és a más zsebében talált fillérek szegények elé szórásával. Olyan gyengék, hogy csalás nélkül már nem mernének nekimenni egy választásnak.
Ennyi a recept, biztosra mennek fiúk, legközelebb remélem, te következel.

belgabela 2014.03.21. 05:40:47

@felucca: Úgy, hogy a többen szavaznak rájuk, mint a bolsikra, a Jobbikra (én rájuk szavazok) és az összes többire együttvéve?

Azt tudod, hogy Nagy-Brittaniában akár párszáz szavazatnyi többséggel is lehet valakinek száz százaléka a parlamentben?

ezu 2014.03.21. 05:43:14

@belgabela: A tudás, a tájékozottság a bolsiknál nem előny. Nem véletlen amit a Republikon megállapított.:))

felucca 2014.03.21. 05:45:49

@belgabela: Egészségedre! Szavazz akárkire, csak a Fideszre ne, és a haza felvirágzik.

Nagy Britannia nem érdekel, többszáz éve gyakorolják a demokráciát, azonkívül ott valóban van polgárság, ellentétben velünk. Szinte lényegtelen, hogy ott ki kormányoz, nüansznyiak a különbségek.

belgabela 2014.03.21. 05:51:52

@felucca: A bolsikra elvből nem szavaznák. Miattuk maradtunk le a világtól, a szovjetrendszerben is, meg 2002- és 2010 közt is.

Tudtad, hogy az utóbbi idő alatt egy negyedév sem volt, mikor bárkit megelőztünk volna a V4-ek közül a gazdasági fejlődésben? Nem véletlen, hogy a 2003-as húsz-huszonöt százalékos tót és lengyel GDP hátrány 2010-re a nevezettek előnyévé vált!

Érted, egy negyedév nem volt a nyolc év alatt, mikor akárcsak az egyiknél jobbak voltunk!

Egy nem!

Épp azért kellene Anglia, hogy érdekeljen, mert működik.

felucca 2014.03.21. 06:07:20

@belgabela: Anglia működése természetesen érdekel, a választási rendszerükkel való álságos takarózás nem érdekel. Amit szabad Jupiternek, nem szabad az ökörnek. Náluk ez valamiért ilyenre csiszolódott ki, nálunk meg egy harmatgyengén kormányzó, inkább károkozó párt találta ki, hogy a fennmaradását biztosítsa.

Bolsik nincsenek. Különböző érdekcsoportok vannak, akik különböző mértékben lopnak. Ezt most sikerült csúcsrajáratni.

belgabela 2014.03.21. 06:22:58

@felucca: De jó lenne, ha nem lennének bolsik. De vannak (egyrészt a régi kommunisták, műrészt az ő utódaik. új ember gyakorlatilag nincs, hogy is lehetne, mikor ilyen botrányos a teljesítményük?), ha ma más köntösben is lopkodnak, mi emlékszünk rájuk, tudjuk hogy jogutódok is, mert a koncot nem engedték el.

Kim lr Szen 2014.03.21. 06:46:35

Eltűnt 3000 milliárd manyup, volt 2700 milliárd megszorítás, és az államadósság 19330 milliárdról 23600 milliárdra nőt.
Ezek a szigorú tények.
Ja és most az év első 3 hónapjában 5 százalékot nőtt a GDP arányos államadósság.
A többi duma, hazudozós narancsbolsik!
3 milliárd dollár kötvény. Az USA által fizetett kamatok több mint duplájával. Az ám a biznisz! A nemzetközi bankároknak.
Már látom, lesz itt még IMF hitel. Meg lámpavas.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.03.21. 06:50:03

2002-ben a Fidesz 55,9%-os GDP arányos hiánnyal adta át az MSZP-nek a stafétát.

2010-re az MSZP 82,2%-os GDP arányos hiánnyal fejelzték be a ciklust.

Azaz az MSZP 26,3%-al növelte az adósságot.

Jelenleg
2014.03.14-én az államadósság a GDP 80,1 %-át tette ki.

Azaz a FIdesz 2,1%-al csökkentette.

Adatok innen:
https://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+gdp

és innen:
www.akk.hu/object.8F795A09-653C-4C74-A293-63A17D6EEC49.ivy

SZóval az ostoba MSZP csicskák elmehetnek a hazugságaikkal a picsába !

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.03.21. 06:52:02

@Kim lr Szen:

Az MSZP meg elprivatizálta az ország gyárait, közműveit, szinte minent, bagóért eéadta néhány MSZP csinovnyik meggazdagodásának a kedvéért, a teljes orosz államadósságot, eladták a MOL részvényeket, és ezen több ezer milliárdos bevétel ellenére is rommá adósították az országot !

SOHA TÖBBET MSZP DIKTATÚRÁT !

Kim lr Szen 2014.03.21. 06:54:43

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Mi van köcsög? Tudod már hogy az önkormányzati adósság mindig is az államadósság része volt?
A 3000 milliárd manyup, a GDP 10 százaléka volt! Hol a 8 százalék akkor, te fasz?

Kim lr Szen 2014.03.21. 06:55:39

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Hozzál számokat mennyi volt a szocik alatt a privatizáció 2002-2010. Na hozzál!

Kim lr Szen 2014.03.21. 07:15:02

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Nézz utána a privatizációs bevételeknek, te hazudós fasz!

www.econ.core.hu/file/download/privatizacio/ertekeles.pdf
Milyen több ezer milliárdos bevételről beszélsz?
Megint mutatod a tudatlanságod és hazudozol.

MSZP Afrika Korps 2014.03.21. 07:25:30

@Kim lr Szen: Ha hagyom hogy hozzáadd az államadóssághoz a 10%ot mert mért ne járna az előny a retardált mszmp csicska fajtádnak, akkor talán nem teljesített jobban ebben IS a fidesz, mint az mszmp?

Kim lr Szen 2014.03.21. 07:27:19

@MSZP Afrika Korps: Milyen friss a nicked. Melyik nikk reinkarnációja vagy?

Kim lr Szen 2014.03.21. 07:30:42

@MSZP Afrika Korps: Leesett a tantusz? Lesett hogy lassan 4 év alatt a fidesz annyi pénzt baszott el, mint a maszop 8 év alatt?
Hogy a köcsög matolcsy villog itt a 2,7 százalékos alapkamattal, miközben 5,6 százalékot adunk az dollárkötvényeink után?
Melyik a reális? Amit a fasz matolcsy kitalál vagy amit a piac kér?

belgabela 2014.03.21. 07:36:24

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: És év közben komoly ember nem is számolgatja, mert a bevételek és kiadások nem egyenletesek. (Az év közbeni adatok tájékoztató jellegűek.) Azért is az év végi a lényeges. Abba meg még durvább csökkenés van, évek óta.

belgabela 2014.03.21. 07:40:32

A valós magyar privatizációs adatok itt: admkdsz.hu/content/view/10808/204/

Jól látszik, hogy a bolsik alatt adták el az országot. Ennek ellenére visszafejlődtünk 2003- és 2010 közt.

Kim lr Szen 2014.03.21. 07:41:37

@belgabela: Magyarázod a bizonyítványt? :-))

Kim lr Szen 2014.03.21. 07:43:52

@belgabela: Köszi, hogy igazolod, hogy 2002 és 2010 között szó sem volt ezer milliárdokról. Köszi, hogy te is igazolod, milyen elmebeteg hazudozó a @Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

belgabela 2014.03.21. 07:44:28

@Kim lr Szen: A valós adatok neked magyarázatanak tűnnek? Szánalmas vagy munkásőr.

Egyébként meg én nem szavazok a Fideszre. Nekem nincs mit magyaráznom. Igaz akkor se lenne, ha szavaznék.

Egyszerűen nem szeretem a primitív hazudozást, amit itt is elővezetnek a nyugger munkásőrök és leszármazottaik.

DezInf 2014.03.21. 07:44:51

Ennyi balfék fidexes biorobotot:)))

A fele hülye, a másik fele meg jobbikosnak állítja be magát.

Mi meg el is hisszük:))))

belgabela 2014.03.21. 07:47:00

@Kim lr Szen: Összeadni tudsz? És az csak 2006-ig szól.

Egyébként nekem se kutyám se macskám a gyurcsányi kezdetű nick. Ha ő ír hülyeséget őt is cáfolom. Én nem vagyok pártkatona, bármennyire is furcsa ez a fajtádnak.

belgabela 2014.03.21. 07:47:55

@DezInf:
"Az MSZP hagyományosan idős szavazótábora némileg fiatalodott a Demokratikus Koalíció
kiválása óta (mely a legidősebb szavazótábort tudhatja magáénak), ám ezzel együtt is igen
magas az idős, hatvan év feletti szavazók aránya

A szavazótábor egyik legmarkánsabb különbsége az iskolai végzettségben mutatkozik: a
szocialista szavazók fele legfeljebb nyolc osztályt végzett: ez jóval magasabb arány, mint amit
bármelyik másik párt táborában látunk."

www.republikon.hu

Ennyit a hülye biorobotokról, szerencsétlen.:))

konrada 2014.03.21. 07:48:08

@Kim lr Szen:
Az IMF-kölcsön kamatában többek közt. ...mert a 80%-nak a kamata évente cca. 4%-a GDP-nek.
Ha azt megszorzod 4x, és aból vonod ki a 8%-nyit, úgy azért talán kezded megérteni...

MSZP Afrika Korps 2014.03.21. 07:48:26

@Kim lr Szen: Tulajdnképp jó hogy ezen rugózol, meg hogy az MSZMP az államadóssággal foglalkozik.

Ebből is látszik mennyire hülyék még a kampányhoz is.

DezInf 2014.03.21. 07:57:29

@belgabela:

Akinek nem inge, ne vegye magára:)))

Ha meg magadra ismertél, hát viseld méltósággal!

belgabela 2014.03.21. 07:59:31

@DezInf: Én rád vonatkozó hiteles adatokat tettem be. Ha nem értenéd.(Mondjuk az adatok fényében nem csoda.) Magamról nem szóltam.

Trackers 2014.03.21. 08:12:30

@Kim lr Szen:

A privatizációk kapcsán megjegyezném, hogy

1. MIvel kevesebb volt 10 éve a GDP, így arányaiban jóval többet értek az akkori eladások.

2. A privatizáció lezajlása után az eladott cégek értéke általánosságban is szinte eladás után is azonnal megtöbbszörődtek, azaz bagóért adták el a haveroknak.
Teszem azt Gyurcsány 3 milla törzstőkéjű cégével vette meg a Motim Zrt-t, ami az eladás után rögtön több milliárdot ért.

3. Az államadósságról pedig annyit, hogy A Szovjetunió 1990-ben 1,7 milliárd dollárral tartozott Magyarországnak.
Ez ma kb 10-szer annyit ér.
És mind a szocik kótyavetyélték el kivétel nélkül.

DezInf 2014.03.21. 08:18:09

@belgabela:

Semmi baj bélám!

Hülye is vagy, a szövegértéssel is gondjaid vannak ....

Tipikus fidexes :)))))

belgabela 2014.03.21. 08:19:46

@DezInf: Jobbikos prolikám, jobbikos.

nu pagagyí 2014.03.21. 08:20:29

@MSZP Afrika Korps:
A helyzet az, hogy az előző kormányok úgy "adósították" el az országot, hogy összegyűjtöttek 3000 milliárd forintot az emberek későbbi nyugdíjára. Ez az összeg magyar tőkeként forgott a gazdaságban, államkötvényekben és részvényekben testesült meg. Ráadásul ez a vagyon évente több, mint 300 millióval nőtt a tagdíjbefizetések által, plusz a befektetés hozamai. Ez valódi nemzeti tőke volt.

Nagy volt a csábítás ekkora összeg láttán a teljhatalommal pozícióba került maffiakormány számára. Hazudni kellett a lopáshoz, de ez soha nem volt akadály egy olyan embernek, aki szerint nem kell arra figyelni, amit mond. De Te még ezt értetted. Elhitted, hogy azért kell az emberektől elvenni ezt a pénzt és megszüntetni az MNYP-rendszert, mert ez az oka az államadósság növekedésének.

Talán mára világossá vált, hogy el lehet az országot úgy is adósítani, hogy nem több millió ember sorsának javítására takarítunk meg, hanem csak néhány hűbérest engedünk a kondérhoz, hogy nagykanállal lapátolhassa ki az említett millióktól sarcként bevasalt pénzt.

A lopás technikája egyszerű volt, mint a faék. Papíron államadósság csökkentésre fordították az MNYP vagyont, legalább is azt a részét (1700 milliárdot), ami eleve államkötvényben volt, csakhogy közben felvettek ugyanannyi hitelt, így friss pénzhez jutottak. Máris lehetett osztogatni (maguknak). Ugyanezt elkövették az "IMF" hitel visszafizetésekor is: rosszabb kondíciójú hitelből fizették vissza. Utóbbira egyébként azért volt szükség, hogy ne bukjanak le külső szakértők kotyogása miatt.

Sajnos kicsit túlhúzták a dolgot, nem elégedtek meg azzal, hogy hülyéknek elég az is, ha eredményként azt bizonygatják majd, hogy csökkenteni ugyan nem sikerült az államadósságot, de legalább nem nőtt. A kapzsiságnak nem tudtak gátat szabni, nem volt a feneketlen bendőjű tolvajoknak 3000 milliárd, több kellett, sokkal több. Egyelőre pontosan annyi, amennyivel négy év alatt növelték az államadósságot, de még nincs vége. Folytatni szeretnék.

konrada 2014.03.21. 08:22:48

@Trackers:
Azért maradjunk meg a tényeknél: az elöző fidesz-kormánynak is volt egy olyan sara - ami aztán bukásához 1-2%-ot hozzátett, azaz lehet pont annyit, hogy bukjon - amikor az orosz adósságot 34%-on akarta eladni.

...na jó, az is tény, hogy utána a főhadnagy elvtársék a végeredményben még olcsóbbért adták tovább...

DezInf 2014.03.21. 08:22:51

@belgabela:

Rendicsek!

Egy hülye, szövegértelmezésre képtelen fidexes vagy, aki szereti jobbikosnak hazudni magát :)))

Végül is egy alom, a korcsok gyülevész hada :D

ob.szerver 2014.03.21. 08:26:27

@Trackers:

"A Szovjetunió 1990-ben 1,7 milliárd dollárral tartozott Magyarországnak.
Ez ma kb 10-szer annyit ér."

Csak erre reagálok, mert ezt már mindenki elfelejtette. 2002-ben, a választások UTÁN a bukott orbánrezsim el akarta adni az orosz adósságot 22%-on a világhírű Meinl banknak. De sajnos ez már nem jött össze nekik.

DezInf 2014.03.21. 08:28:03

@konrada:

A fidex első maffiakormányának privatizéléséről valamiért a fidexes biorobotok mindig elfeledkeznek.

A tüzijátékos hűbéres melyik állomi gazdaságot kapta vargamisitől? (a 12-ből, a gyengébbek kedvéért)

Bábolna az már smafu?

Emútnyócév:))))))

Vegyépszer, ezüsthajó,heppiend, ótópályabulesz???

Itt mindenki hülye, csak a fidexesek helikopáterek?

Netuddki. 2014.03.21. 08:32:21

@Trackers: Na és fideszes balfasz troll, a maszop balfaszkodásai felmentik a fidesz kormányt? Lófaszt!
Az orbán "folytatná". Isten ments tőle!

nu pagagyí 2014.03.21. 08:32:41

@Trackers: Nagyszerű, hogy szapulod a privatizációt, amikor éppen most passzolta el kormányod a nemrég ellopott Takarékbankot egyik hűbéresének. Természetesen bagóért. Ha már említetted, Gyurcsány 700 millió hitelt vett fel a Motim megvételéhez (96-ban ez elég szép összeg volt), amit gondolom vissza is fizetett. A cég pedig most ér milliárdokat, akkoriban az is kb. annyit érhetett az állami gondoskodásnak hála, mint a mostani közműcégek a "rezsicsökkentés" pusztítása után.

MSZP Afrika Korps 2014.03.21. 08:33:20

'A helyzet az, hogy az előző kormányok úgy "adósították" el az országot, hogy összegyűjtöttek 3000 milliárd forintot az emberek későbbi nyugdíjára. Ez az összeg magyar tőkeként forgott a gazdaságban'

Lyukat ütve a ktgvetésbe növelte a hiányt és az államadósságot, kamatos kamatra. Ez ám a tőke mszmp módra. Egyébként mit számít az mszp hitelfelvételhez képest?

'Elhitted, hogy azért kell az emberektől elvenni ezt a pénzt és megszüntetni az MNYP-rendszert, mert ez az oka az államadósság növekedésének.'

Most hogy nincs manyup valahogy megszünt az államadósság növekedése te idióta mszp csicska!...:DDD Amúgy akkor vették el amikor létrehozták, a kilépésről mindenki maga döntött ugye csak mindig hazudsz ahogy tanítottak.

'Papíron államadósság csökkentésre fordították az MNYP vagyont, legalább is azt a részét (1700 milliárdot), ami eleve államkötvényben volt, csakhogy közben felvettek ugyanannyi hitelt, így friss pénzhez jutottak.'

Ha az MSZMP is ugyanannyit vett volna fel mint amennyit visszafizetett most nem kellene idióta bérhazudozókkal küzdenie a parlamentbe jutásért.

'Ugyanezt elkövették az "IMF" hitel visszafizetésekor is: rosszabb kondíciójú hitelből fizették vissza.'

Senki nem hiszi egy szavát se a tolvaj eladósító hazug emeszpének, ha adósságról van szó. Amit olcsónak mondanak drága, amit drágának olcsó, ez evidens.

1349973572759 2014.03.21. 08:33:48

Azt kellene megérteni, hogy nekünk fideszeseknek NEM KELL bizonyíték, csak a HIT EREJE. Ebben vagyunk nagyobbak mindenkinél a világon. Nem kellenek számok, ellensúlyozott liberálpelenka, meg gágogó libafosgrafikon.
Nekünk a Mária Országának Örökös vezetője kell, a mi Orbán Viktorunk.

Netuddki. 2014.03.21. 08:35:03

@DezInf: Ja, ja. A mekdonalsz leselejtezett tűzijátékait durrogtatták el. Sose felejtem el a hamburgert Budapest felett akkor augusztus 20.-án. A balfaszok. Na ezért se szavaztam rájuk 2010-ben, meg most se.

konrada 2014.03.21. 08:36:02

@nu pagagyí:
Jaja! Tényleg mennyivel is jobb volt az, hogy 10%-nyi vagyont sikerült összegyüjteni 27%-nyi hitellel!;))

...hiszen csak alig nagyságrendnyivel kevesebb haszont hozott, mint amit a kamat vitt...

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 08:39:54

Orvbán a "Nemzeti" kifejezést álcahálónak hasznalja a szabad rablás leplezéséhez...

Netuddki. 2014.03.21. 08:40:10

@MSZP Afrika Korps: "Senki nem hiszi egy szavát se a tolvaj eladósító hazug emeszpének"

Szevasz Senki!
Látom tegnap regisztrálta a fideszes munkaadód a nickedet. Azóta 93-szor terjesztetted a fideszes propagandát. Legalább jól megfizetnek?

"MSZP Afrika Korps 0 bejegyzést írt és 93 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2014.03.20. óta tag."

MSZP Afrika Korps 2014.03.21. 08:40:39

@kovi1970: 2010ben is csak a lobotómiások szavaztak az emeszpére.

Sokkal kínosabb hogy azóta 1 szavazót sem szereztek....

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 08:43:49

@MSZP Afrika Korps:
"'A helyzet az, hogy az előző kormányok úgy "adósították" el az országot, hogy összegyűjtöttek 3000 milliárd forintot az emberek későbbi nyugdíjára. Ez az összeg magyar tőkeként forgott a gazdaságban'"

Ez nagyon fog hiányozni NEKTEK IS majd 10 -20 év múlva !
Akkor is Gyurcsányoztok majd ,...ahelyett , hogy a csuti ártány rugdosnatok szappanos lábbal picsán ?

Fulek 2014.03.21. 08:46:42

@Virányi András (BANDITA): Aki hülyeséget ír az szokjon hozzá, hogy keményen kritizálják... persze a felmenők emlegetése ne túl szép, de hát a baloldal ennél durvábbakat szokott mondani...

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 08:47:11

Orvbán nem kormányfo,..hanem Nemzetvezeto

1349973572759 2014.03.21. 08:47:32

Nem értitek, hogy miről van szó, mert megvezettek benneteket a tudomány papjai.
Nincs pénz, ez csak egy ördögi találmány. Ezzel tartanak benneteket csapdában.

hinnetek kell a vezetőben és minden jó lesz. Nem csak a rezsit tudja csökkenteni, és az energiacella is ideér.

konrada 2014.03.21. 08:47:43

@dr kíváncsivagyok:
...hidd el, az 27%-pontnyi - melyből többek közt erre a 3000 mrd-re felvették a hitelt - még jobban hiányozni fog...

Fulek 2014.03.21. 08:48:33

@kovi1970: Attól, hogy te ősidők óta a Táncsics alapítványtól kapod a pénzed, még nem kell hinned azt hogy más is ezt teszi...
Szerintem azon gondolkozz, hogy az imádottjaid, sora buknak le, vagy épp csinálnak ki valakit...

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 08:49:04

@Fulek:
"Aki hülyeséget ír az szokjon hozzá, hogy keményen kritizálják... persze a felmenők emlegetése ne túl szép, de hát a baloldal ennél durvábbakat szokott mondani... "

4 éve minden érvetek ez:
de a baloldal is ezt csinálta...
meg:
Emúttnyócév

Gondolod , hogy elég lesz ez 6-án ?

Vahakomb 2014.03.21. 08:49:22

Miért nem harsog az Index címoldala arról, hogy meghalt Weisz Tamás, az MSZP nevű bűnszervezet elleni nyomozás koronatanúja? Mesterházy keze messzire ér!

Fulek 2014.03.21. 08:49:55

@konrada: ezt úgy se értik, ne erőltesd..., mint ahogy ezt se:www.tutiblog.com/2014/03/walking-csirkefarhat.html

1349973572759 2014.03.21. 08:50:45

A magyar a világ vezető népe!

1349973572759 2014.03.21. 08:51:44

@Vahakomb: Minden bűn az MSZP-hez köthető, ez benne van a bibliában is, jól látod.

Fulek 2014.03.21. 08:51:55

@dr kíváncsivagyok: gondolod eléri az összefogás (jajj, bocsánat a "kormányváltók", elnézést Szepessy pártjától)a 15%-ot? Inkább ezen rágódjatok...

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 08:52:26

Azért valami motoszkál bennem.
Ha Matolcsy az ebéd elott masnak is kotyogott - olyan értelmesebb fideszesre gondolok -
az IMF - rol,..akkor az sokat szakíthatott...

1349973572759 2014.03.21. 08:53:30

@dr kíváncsivagyok: Az ilyen spekulációktól válsz liberálissá! Vigyázz!

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 08:55:24

@Fulek: Azért a pezsgo mellé tartsatok otthon Andaxint is 6 - án...
Emlékezz 2002 - re..

DezInf 2014.03.21. 08:55:50

@wmiki:

Te miki!

Látom áttértél valami új anyagra. Ez nagyon ütős, kihozza belőled az állatot :)))

A végén még az evolúció sem lép át rajtad, csak simán eltaposs:)))

Adhatnál ebből az anyagból ezeknek a fizetett trolloknak is. Már egyre kevésbé humorosak.

Főleg ennek a gyurcsótányos biboldósnak, tudod, minden nickek anyjainak.
Persze ők egyben apák is, mert olyanok ezek a fidexesek mint a giliszták.

Mindig a farkukkal vannak elfoglalva, ha nem élvezhetik a vezérükét:D

konrada 2014.03.21. 08:57:25

@dr kíváncsivagyok:
A világ szemét, és sok a haszonleső benne. ...szóval lehet.

...de mekkorát bukhattak azok, akik a forintra játszottak, amikor a várt intervenciót az MNB helyett a goldmannosok végezték el...,))

Fulek 2014.03.21. 08:58:11

@dr kíváncsivagyok: Gondolod, van ott még egy pár Bissau- Guineai útlevél a szociknak...

nnnnnnnn 2014.03.21. 09:01:30

jó reggelt.

van valami fejlemény welsz ügyben?

Netuddki. 2014.03.21. 09:02:56

@Fulek: "Attól, hogy te ősidők óta a Táncsics alapítványtól kapod a pénzed"

Na és balfasz fidesztroll, januárig csak olvasgattad a blog.hu-t, hogy ennyire jól informált vagy? Muhaha!

Amúgy miatököm ez a Táncsics alapítvány? Muhaha!

"Fulek 0 bejegyzést írt és 263 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2014.01.01. óta tag."

1349973572759 2014.03.21. 09:04:43

@$$$=$$$: Polt Péterék vádalkut kötöttek vele.
Hosszú a lista és persze sok fideszes benne van.

Belerángatták őket, fideszesek nem tehetnek róla.

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 09:05:05

@wmiki: Nem kell liberálisnak , vagy szocinak lenni ahhoz , hogy ennyi mocsokság , amit a csuti ártány és bunbandája tesz...kiverje a biztosítékot !
Elég egyszeruen tisztességesnek lenni...

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 09:07:15

@kovi1970:
""Fulek 0 bejegyzést írt és 263 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2014.01.01. óta tag." "

Mert felébredt a szilveszteri kábulatból és megvilágosodott,...rájott hogy a csuti ártány a vezére ...

1349973572759 2014.03.21. 09:08:13

@dr kíváncsivagyok: azt sem érted, mi az az ellenzék. A nép megmentőjével szembe mentek, tehát ellenzék vagytok, tehát libafosékok, és gyurcsánycsótányfosliba vagytok.

2014.03.21. 09:08:59

@belgabela: Azt tudod, hogy Nagy-Brittaniában akár párszáz szavazatnyi többséggel is lehet valakinek száz százaléka a parlamentben? "
Ugye, azt tudod, hogy ott alsó és felsőház van? Ugye, azt tudod, kikből áll a felsőház? Mekkora hülye vagy te!

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 09:10:04

@Fulek:
"Gondolod, van ott még egy pár Bissau- Guineai útlevél a szociknak... "
Tévedsz , ha azt gondolod hogy ha találnak meg pár szoci szarjankót,...attól a csuti ártány egybol elfogadható kormányfo lesz...
Nem mentesíti !

DezInf 2014.03.21. 09:10:27

@Vahakomb:

Az nem baj, ha gőzöd sincs a média tulajdoni viszonyaihoz, csak azt ne hangoztasd:)))

A zindex tulaja fidex seggnyaló.
Nem véletlenül most baxták széjjel a zindex arculatát, csak azért, hogy a blogketrecet meg a valuta és egyébb árfolyamokat eltüntetthessék a nagyérdemű szemei elől.

Szerinted miért is mentek el az ismertebb újságírók a zindextől?
Biztos azért, mert a tulaj fidexes nyomásra megpróbálta a baloldalt nyomni :))))))

Csak nem előre, hanem a víz alá :)))))))

Ennyi erővel írhattad volna azt is, hogy a mandi a gyúrcsány birodalma :)))))))

Szerintem neked is adott wmiki az új anyagból, attól világosottál meg ennyire :))))))

nu pagagyí 2014.03.21. 09:11:27

@konrada: A helyzet az, hogy a válság előtt 2008-ban 68% volt az államadósság. A felvett EU/IMF hitel dobta meg 82%-ra. Utóbbit viszont nem költötték el a közhiedelemmel ellentétben, hanem az MNB devizatartalékának növelésére fordították, most is ott van, Matolcsy osztogat belőle ingyen hitelt.

Annyival nőtt tehát papíron az adósságunk (10-12%), amennyivel az MNYP vagyon gyarapodott. Ez sem jó persze, pont ezért szerette volna Gyurcsány-kormány megreformálni a legtöbb pénzbe kerülő és kevéssé hatékony társadalombiztosítási rendszert. Az adósságot akkoriban olyan dolgok növelték, amit az emberekre költenek közvetlenül. Nem tetszett. Biztosan jobb, hogy most úgy adósodunk el, hogy semmilyen haszna nincs az emberek számára. Az ellopott nyugdíjvagyonhoz bátran hozzászámíthatod a kifosztott egészségügyet, felsőoktatást, kultúrát, a meg nem valósult beruházásokat.

2014.03.21. 09:11:39

@wmiki: A magyar a világ vezető népe! "
Ja. Merthogy? Mit vezetsz te? Áramot?

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 09:12:36

@wmiki: Milyen visszataszító a TV - ben látni ahogy tizezrek sírnak és tapsolnak parancsra Eszak koreában...

Netuddki. 2014.03.21. 09:13:24

@MSZP Afrika Korps: "2010ben is csak a lobotómiások szavaztak az emeszpére."

Meg a fideszre. Szeva lobotóni!

Nem szavaztam se a maszopra, se a fideszre 2010-ben. Balfasz, fizetett fidesztrollok, ti akkora hülyék vagytok mint a segg! Azt hiszitek érdekel a maszop? De hogy üssön meg a guta, most a maszopra fogok szavazni. Igen, miattad is B+!

"Sokkal kínosabb hogy azóta 1 szavazót sem szereztek...."

Hoppácska! Máris medőlni látszik a wishful thinking. Muhaha!

Miért szavazok a maszopra? Mert nem baszom el a szavazatomat a fidesz által benyomott ellenzéket felhigító pártocskákra. Mert az orbánt el kell már zavarni a picsába még a politika közeléből is! Mert a maszoposokat sokkal, de sokkal könnyebb lesz elzavarni az ország éléről mint az orbánt és volt kollégiumi szobatársait. Ha itt maradnak még négy évre akkor annyira bebetonozza a pereputtyát, hogy majd polgárháború kell ha el akarjuk majd zavarni, és el akarjuk az tuti. Ukrajna a rossz példa B+.

1349973572759 2014.03.21. 09:13:54

@nu pagagyí: A meg nem valósult beruházást is hozzászámolod? A kutyákat a téren miért nem? Vagy a csillagokat. Arról is a Fidesz tehet, hogy nincsenek munkahelyek, mi?

2014.03.21. 09:14:12

@Vahakomb: Miért nem harsog az Index címoldala arról, hogy meghalt Weisz Tamás, az MSZP nevű bűnszervezet elleni nyomozás koronatanúja?"
Harsog. Neked nincs internet hozzáférésed?

1349973572759 2014.03.21. 09:14:44

@dr kíváncsivagyok: Élőben is láthatod majd ha te tapsolsz ha a népek szerető vezére arra kér téged, vagyis nem is kér, magadtól is megteheted neki.

1349973572759 2014.03.21. 09:16:39

@Könnyen elkaptuk, uram!: Benne vannak a fideszesek is, mert belerángatták őket.

2014.03.21. 09:17:09

@wmiki: . Arról is a Fidesz tehet, hogy nincsenek munkahelyek, mi? "
Valaki azt ígérte, lesz rennnnngeteg munkahely. Nincs. Nem tartja a szavát.
Valaki nem tudja növelni a beruházások számát az országban. Még a közgépnél sem. Szarban az ország....
Valaki bevállal komoly adósságot . Paksi bővítés padlóra küldi az országot. Neked nem számít, mert te hinni akarsz. Mondjuk nem csoda, kell valaki, aki megmondja, mit gondolj. Magyadtól képtelen vagy rá.

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 09:17:50

@DezInf:
A TV2 is milyen "pártatlan " lett hirtelen...
A Híradójuk nagy részében Simonoznak...napok óta ...

nnnnnnnn 2014.03.21. 09:17:55

maszopnyikok, ti milyen idegesek vagytok ma. már a blogger is ütésváltásra vágyik. kemény hét vár rátok jövő héten, szerintem relaxáljatok egy kicsit. xanaxot bekészíteni vasárnapra :)

2014.03.21. 09:18:18

@wmiki: de sajnálom szegény fideszeseket! Ők tisztára véletlenül kerülnek bele a dolgok sűrűjébe. Miki, te elmebeteg vagy.

MSZP Afrika Korps 2014.03.21. 09:19:00

@kovi1970: 'Miért szavazok a maszopra? Mert nem baszom el a szavazatomat a fidesz által benyomott ellenzéket felhigító pártocskákra.'

Mint pl?

Azért szavazol az mszp-re mert egy hazug szar élősködő vagy mint az mszp. Bár te legalább nem tagadod le mint a többi nemszp-s, respect érte.

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 09:19:23

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Nem hisz...ebbol él...
..és addig él jól amíg a csuti ártány van hatalmon...

1349973572759 2014.03.21. 09:19:24

@Könnyen elkaptuk, uram!: Mondod te, aki liberállibafosgyucsánycsótánykék vagy. Sok ember meg ki lett fosztva a Bajnai miatt, és még hányan lesznek öngyilkosok miatta?

2014.03.21. 09:19:35

@wmiki: Már kiderült, mégse. Valahogy nem akar jönni az energia. Mint neked a munkahely, van, van, csak nem sikerül realizálni.

Vahakomb 2014.03.21. 09:19:50

@Könnyen elkaptuk, uram!: A headline story továbbra is ez: "Az MSZP jobban fél a győzelemtől, mint a vereségtől". Kedves barátom, ne csüggedj! Fájling kínai szemüveget már a Tescóban is vehetsz magadnak. Csak erős legyen a dioptriája!

1349973572759 2014.03.21. 09:20:23

Szavazzatok a Dopemanra elvtársak.

1349973572759 2014.03.21. 09:20:59

@Könnyen elkaptuk, uram!: Az energiacella tény, mekkorát fogsz majd koppanni.

DezInf 2014.03.21. 09:21:06

@dr kíváncsivagyok:

Eddig sem néztem őket, ezután még véletlenül sem kapcsolok oda.

Inkább egy kis hörtévé, akkor tudom mitől van hányingerem:))))

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 09:22:26

Annak kell , - dezoknak feltétlenul - a csuti ártányra szavaznia,...akiknek jót tett a 4 év ámokfutás...
Ennyi...
Akinek anyagilag , vagy erkolcsileg ártott,..az szavazzon a kormányváltásra...
Ennek tukrében is gyozelmet várnak a fideszgyíkok ?

1349973572759 2014.03.21. 09:22:30

Állítólag az Egely György már hitelesítette a Széles energiacelláját.

2014.03.21. 09:23:23

@wmiki: Hülyegyerek, én nem Gyurcsányhoz vagy Bajnaihoz mérem Orbánt. Önmagához.
Mondd, neked nem szóltak, hogy az energiacella mára már kissé átalakult? Hogy csak a lakosság számára lesz alternatíva? Hogy Paks azért kell, mert az ipart nem tudja ellátni?
Egyébként meg hogy merészeled kritizálni Orbán Viktor személyes döntését?
Ha az energiacella mindent megold, nem lenne szükség Paks bővítésére!
Hazug fidesznyik!

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 09:24:04

@DezInf:
A hiradók ideje alatt kapcsolgatok...az még ingyé van...
A TV2 olyan pofátlanul nyomja a simonozást , hogy a Hír TV is elmarad mogotte !

1349973572759 2014.03.21. 09:25:13

@Könnyen elkaptuk, uram!: Az energiacella itthonra kell, a Pakssal pedig hatalmas üzletet köthetünk, mert megveszik az áramot külföldön. Csak átvezetjük a határon a drótot és kész. Ezt nem megérteni... jóhogy liberál vagy.

belgabela 2014.03.21. 09:26:06

@Könnyen elkaptuk, uram!: Mi nem volt igaz abban amit írtam primitív "barátom"?

MSZP Afrika Korps 2014.03.21. 09:26:22

@Könnyen elkaptuk, uram!: 'Hülyegyerek, én nem Gyurcsányhoz vagy Bajnaihoz mérem Orbánt.'

Igen ettől reméli Gyurcsány és Bajnai hogy bekerül a parlamentbe.

Kérdés te miért tolod ezt?

MSZP Afrika Korps 2014.03.21. 09:27:18

@dr kíváncsivagyok: Nagyon pofátlan dolog a Simonozás.

Akárcsak a fidesz afrikai ühgyei....:))))

1349973572759 2014.03.21. 09:27:54

Az energiacellát fel is lehet tenni a Sólyom Airways egyik gépére, és amikor elrepül feletted, fel is töltheti a telefonod. Előrelátóak a fideszesek.

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 09:28:03

@wmiki:
"Állítólag az Egely György már hitelesítette a Széles energiacelláját. "

Nem tudtad ?
Az energiacella is atommal fog "menni"...
Azért kell.

belgabela 2014.03.21. 09:28:30

@ob.szerver: Biztos. Hogy azt már a Horn alatt odaadták a Kapolyinak, az ne zavarjon!

1349973572759 2014.03.21. 09:28:34

@MSZP Afrika Korps: Vannak közöttük megvezetett fideszesek, több is mint MSZP-s, de azok csak véletlen dőltek be.

1349973572759 2014.03.21. 09:29:25

@dr kíváncsivagyok: Az atom nem megy, hanem a jövőből jön.

DezInf 2014.03.21. 09:30:04

@dr kíváncsivagyok:

Nem fox rájuk beszélni!
A hörtévé az ami rá van írva.
Az még a vérnyomást is javíccsa.

Nem szeretem a kaméleonokat, akkor inkább egy kis ekhó meg szaniszló.

Öt percig tuttam eddig nézni, aztán egy hónap szünet:))))))

belgabela 2014.03.21. 09:32:14

Örömmel látom, hogy a bolsik egyre idegesebbek és nulla új, jó ötletük van! Csak továbbra is passzírozzátok a szart és meglesz a húsz százalék, hacsak meg nem előz a Jobbik is!:))

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 09:32:40

@MSZP Afrika Korps:
"Nagyon pofátlan dolog a Simonozás."

Nem pofátlan,..csak már egy ido után unalmas...
Ezzel elfedni az államadósságot , meg a munkahelyek hiányát ?
Olyan , mintha zsebkendovel akarnál takarózni...

1349973572759 2014.03.21. 09:33:05

@belgabela: Nem kell ide gondolkodás, meg liberálmutyka.

belgabela 2014.03.21. 09:33:36

@wmiki: Csak valahogy nem buknak meg. A bolsik viszont már szakmányban. És hol van még a választás?

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 09:34:43

@wmiki:
"Az atom nem megy, hanem a jövőből jön. "

...és belulrol símogat ?

belgabela 2014.03.21. 09:35:18

@wmiki: Te tudod. Én nem vagyok képes anélkül élni. Ráadásul értelmetlen vitákat sem vagyok hajlandó sokáig csinálni.

További jó üresagyú semmittevést!

1349973572759 2014.03.21. 09:35:47

@belgabela: Ez nem választás lesz, hanem lealázás. Bele lesznek rugdosva a mocsadék árokpartról a szarhúgyos töltelékvízzel teli gödörbe, aztán jajvékolhatnak, hogy az emberi jogok meg a közgép - majd a vezérünk megmondja mit gondoljunk akkor, és azt fogjuk gondolni és mondani.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.03.21. 09:36:02

Anyátokat hazaáruló féreg fideszgecik!

1349973572759 2014.03.21. 09:36:51

@belgabela: Te már most is azt mondod, amit a vezér gondol. Jól érted te ezt a fidesz dolgot, én csak kaposgálom.

MSZP Afrika Korps 2014.03.21. 09:53:32

@dr kíváncsivagyok: Nem felejtette el senki hogy az MSZP csinálta az államadósságot...de a Simon kaka is fontos

konrada 2014.03.21. 10:06:20

@nu pagagyí:
...tudod mit? Ezen már csak azért sem vitatkozom: mert ha ők nem költötték el, mert az a deviza tartalékban volt,mertakkor meg a fidesz sem, mert most is ugyannyi van bent, és valamiért mégis 2010-ben 82% volt, most 80%... no nem akarok ezen ellenmondáson rugózni...

Pont elég lesz az általad megadott számokon!;):
No ha 2008-ban 68% volt, ami szerinted pont akkora emelkedés, mint 54%pont és a 68%pont között van, úgy, hogy a még 2 évig müködő manyup évi minimum 1-1,5%-pontnyi átutalását is kivonjuk az általad leírt 10%-ból, hát...

DezInf 2014.03.21. 10:12:08

@MSZP Afrika Korps:

segged kivan fidexköcög:)))))

Látom a lendvai uccában gondolkodni nem tanítanak:)))))

Anyád tudja, hogy mibe keveredtél?

randomuser1 2014.03.21. 10:12:35

lyobbik fog győzni, az hótziher, nemtom mi ez a sipákolás a szekfűnaracsos bolsevik páhojj környékén:)

DezInf 2014.03.21. 10:18:00

@Emmanuel Goldstein:

Jaja!!!!!

Az oroszlán vegetáriánus lesz.
Simlicska felajánlja a lopott cuccot jótékonysági célra.
Zorbán kolostorba vonul.

Lázár megfogaggya, hogy mindig igazat fog hazudni.

Széles enyergijacellája lesz a börtönük :)))))

MSZP Afrika Korps 2014.03.21. 10:20:15

'Kritikus hangnemet ütött meg Fodor Gábor a korábbi balliberális kormányzásról tegnap a Republikon Intézet Liberális remények, liberális esélyek című konferenciáján. A Magyar Liberális Párt elnöke – aki a közös baloldali ellenzéki lista negyedik helyét foglalja el – a 2009-ben megalakult, akkor szakértőinek nevezett Bajnai-kabinetet „álszakértői kormánynak” nevezte. '

Dicsak.

randomuser1 2014.03.21. 10:22:03

@DezInf: dehogy, sztahanovista leventéink már kovácsolják a lámpavasakat, májusban szép idő és akasztás lesz!

konrada 2014.03.21. 10:22:53

@konrada:
Devizatartalék: 2010.03: 33,85 mrd €
2013.12: 33,79 mrd €

...szóval nem kell minden lufit elhinni, mert nem attól volt 82%-on az adósság, mert az MNB-ben volt a ciha alatt az IMF pénz, és nem azért 80% most, mert már nincs meg a ciha alatt az az összeg.

...persze el lehetne úgy is qrni, hogy megint csak annyi maradjon, hogy IMF nélkül hetek alatt bedöljön az ország, de ahhoz azért igazi szoclib "szakértelem" kell.

DezInf 2014.03.21. 10:25:48

@Emmanuel Goldstein:

Könyörgöm, enyergijacellában akasszatok!!!!!
Az olyan elemes, töltött, meg modern:))

randomuser1 2014.03.21. 10:29:25

@DezInf: az rertográd fideszes, multis tempó, azt nem szeressük.
kumisszal leitatjuk őket, aztán a határon átcsempészve ernyedt testünket, pirkadatkor feláldozzuk a napistennek
a csikksomjjói busójárás hegyén.

2014.03.21. 10:35:59

@konrada: 2008-ban még 24 milliárd volt.
De ha igaz, amit írsz, akkor a fidesz azon állítása , hogy a szocik rosszul gazdálkodtak, és az IMF hitelre azért volt szükség, hogy a válságot átéljük, mert devizatatralék nélkül az állam támadható lett volna a pénzügyi piacon, hamis.

DezInf 2014.03.21. 10:37:06

@Emmanuel Goldstein:

Bacod, neked tutira utazássí irodád van.
Mer az olyanoktól telik ki a kumisz meg a tiltott határt átlépés áldozati bárányokkal :)))

A mí gondolkodásra képtelen bírkánkat má bégyűjtétek? Mer eltünt a blogszférából, mint a béremelésem:)

2014.03.21. 10:40:36

@MSZP Afrika Korps: Mert nem gondolom, hogy az Orbán ámokfutását legakizálni lehet Gyurcsány és Bajnai működésével. Valamint nem gondolom, hogy bármikor is Gyurcsányra szavaznék. Így a Bajnai is kizárva.
Mert nem gondolom, hogy a világ kétpólusú. Aki nincs velünk, az ellenünk.
Ez csak az egysíkú, gyengeelméjű hívők agyában van így.
Tudod, attól, hogy a fidesznek voltak jó ötletei, még lehet kritizálni a rosszakat.

2014.03.21. 10:42:58

@wmiki: itthonra kell, a Pakssal pedig hatalmas üzletet köthetünk, mert megveszik az áramot külföldön"
És ki venné meg, te agyalágyult? A német, aki exportőr? A lengyel, aki nagyobb földgázkészlettel rendelkezik, mint amennyire szüksége van?
Barátom, te tényleg hülye vagy.

2014.03.21. 10:45:05

@belgabela: Az, hogy kiragadsz egyetlen, neked igazat adó momentumot az egészből. Olyan vagy, mint Wmiki.

randomuser1 2014.03.21. 11:08:06

@DezInf: naon szar a hejjzet mióta a rendes számlás vállakozói szerződéssel dolgozó trolljainkat a faszista fidesz lecserélte negyvenhétezres közmunkás bértrollnokokra.
én rendes jobbikosként csupa hazaszerelemből nyomom, azért tudom hozni az elvárható minimumot, de a többiek..
kutyaütőké lett ez a szakma is

DezInf 2014.03.21. 11:17:42

@Emmanuel Goldstein:

Igazad lehet, mintha a szinvonal is eztet jelezné.
Egyre több a hülye analfabéla fidexes díszlexijás troll.

Már semmi sem a régi!

Pedig milyen jó volt a régi kádári renccerben stencilezni.

Csak szalmijáxesz vót kevés meg a cseresnyepájinka.

A plakátokho is gyártani kellett a csirízes ragasztót, mer hillyán cikk vót a tapéta meg a ragasztólya.

Ezek meg itt bérbe, pénzé nyomják az ipart. Biztos kiöregettek az uccasarokró:))))

DezInf 2014.03.21. 11:20:07

@MSZP Afrika Korps:

Nekem aztat mondá anyád, hogy kiskorú vagy még, nem szavazhacc.

Szóval irány haza pelenkát cserélni kiffijú :))

Oszt nem árúni magad a sarokon a szakállas bácsiknak, mer lecckapcc :)))

belekotty 2014.03.21. 11:27:50

@dr kíváncsivagyok: "tizezrek sírnak és tapsolnak parancsra Eszak koreában..."
- nem csak ott. Békemenet?

DezInf 2014.03.21. 11:27:58

@belekotty:

Ahhát.
Sehol egy evolúciós utálás.
Az igazi wmiki azzal kezdi, majd folytatja és azzal is fejezi be:))))

Ma már semmi sem a régi.
Ami meg régi, azt ellopják:)))

belekotty 2014.03.21. 11:30:30

@konrada: Akkor miért bocsájtottak ki 3 milliárd dollár kötvényt 5,6 százalékos kamatra?

belekotty 2014.03.21. 11:31:16

@DezInf: Mindent ellopnak ami nincs lebetonozva. Haj, wmiki lebetonozva! Milyen szép is lenne! :-))

belgabela 2014.03.21. 11:41:49

@Könnyen elkaptuk, uram!: Hiszen azok a tényszámok. benne van az is, hogy most éppen több. A jövő héten meg kevesebb lesz. Évente számoljuk, ha ez valamiért fáj is.

randomuser1 2014.03.21. 11:43:18

@DezInf: díszgráfiákos, kéremszépen, ne keverjünk oktatáspolitikai alapfogalmakat, nem vagyunk mi hoffmanrózsák :)

DezInf 2014.03.21. 12:42:10

@Emmanuel Goldstein:

Díszpintyek, maradjunk ennél. Ezt még ők is értik :))

Rőzsikével meg ne ijjesztegessen, me úgymarad, vagy isiász.... vagy kiveri a frász:))

belgabela 2014.03.21. 13:56:38

Olyan szép, mikor nyolc általános végzett, átlagos fogahullott vörösök, tartanának oktatást, de primitívek hozzá.

Kim lr Szen 2014.03.21. 15:18:41

@belgabela: De a konkrét számokra persze nincs válaszod, igaz? Miért vettünk fel 3 milliárd dollárt 5,6 százalékos kamatra?
süti beállítások módosítása