Plakátokon üzen a nemzet pocakos focihuszára Európának, márpedig azt az országot amelynek államformája stadion, mindenképpen tisztelniük kell. Az lenne persze a legjobb Gábriel arkangyal nemzeti megszemélyesítőjének, ha a világ eleve letolná a nadrágját a félelemtől, és tátva maradt szájjal csodálná szabadságharcát. De mivel ez nekik a saját elméjüktől nem megy, némi emlékeztetőt küld nekik a magyar közterek hirdető felületein. Így ha erre jár valaki turistáskodni a szélesebb világból elviheti a hírt turulmadár országából, reszkessetek józan elmék, cikázik a gyorsnaszád. Meg az ilyen hirdetéssel Simicska is kap némi aprópénzt, ha a napi egymilliárdos közgépesített közpénz nem lenne elég neki.

Mert ez a tákolt Európa nem ért a szép szóból. Hiába osztogatott neki a nagy stadionépítő kokit meg sallert, annak csak olyan fogalmak számítanak érthetően, mint a demokrácia, szabadság, őszinteség, tisztesség. Mindenbe igyekszik beleütni az orrát Európa, lassan már oda vetemedik a gaz labanc lelke, a tőle kapott pénz elköltésébe is bele akar szólni. Márpedig az szigorúan nemzeti ügy. Legyen már mindegy melyik Fideszes haver zsebét tömik ki közpénzzel a tisztességtelen szavazással újra megválasztott kétharmad lovagjai! Ha már az elosztás forráskódját egy ember életén át, de végre megszerezték.

Nagy önbizalommal készül Orbán Viktor megmondani Európa parlamentjében, bizony nála van az olyan tuti megoldás, ha egy országot valaki maga alá akar gyűrni kétharmaddal. Ehhez csak olyan törvényeket kellett hozatnia a magyar országgyűlésben, aminek segítségével a világon egyedül álló módon kiszámolva kétmillió hazai hívét beterelte a szavazófülkébe a másik hat ellenében, akiket meg sikeresen távol tartott onnan, máris újabb négy éve lett a meg nem érdemelt hatalomban. Ehhez még némi közpénzen Tőkés László adott százezer külhoni magyart, amiért most kapott egy helyet, és megélhetést az egykori román forradalmár, és máris megvan az a korlátlan hatalom, amivel újra beleírhat bármit a gránit szilárd alaptörvényébe.

De Orbán Viktor nem csak erről fog beszélni, ha újra megtámadják birodalmát a gaz multik kiszolgálói. Mesélni fog a tündérországi foglalkoztatásról, ahol már megélnek az emberek havi negyvenhétezerből, igaz évente csak kétszázezren, de ez pont elég a növekedési mutatókhoz. Mesélni fog a munka értékéről, és a hallgatók nem is fogják tudni, ez számára egy valódi mese, mert még életében nem dolgozott meg semmiért. Mindent az államtól lopott össze magának. Ez pedig ma már stadionban mérhető. Büszkén fogja elmesélni a családok megsegítését, ha azok alaptörvényben rögzített férj és feleség. Rizsázik majd a rezsi csökkentés mértékéről, és arról, milyen jól jártak azok a családok ahol van úszómedence a házhoz. Kishantos beszántását külön megemlíti, mert meg kell mutatni kik állnak a törvények felett. Ki fog térni hősies küzdelmére az államadósság ellen, ami az országban úgy csökken, hogy közben nő. De legalább Mészáros Lőrinc lehet közben a nemzet gázszerelője, és a leggyorsabban meggazdagodó polgármestere szülőfalujának. Büszkén beszél majd a fogyasztás növekedéséről, hiszen Rogán Antal újabb házat tud vásárolni a családjának kedvenc lakóparkjában. Kiemelheti az ország mennyire takarékos, csak előtte törvényekkel kell megszabadítani a szavazati jogától ha ezt szövetkezetben teszik a tagok, és már vihetik is a haverok a húsos részt. Elmeséli a sajtószabadság magas fokú betartását, hiszen a közszolgálati médiában egyszer nem hangzott el kritika a politikája ellen. Lelkesen magyarázza majd a stadionok nemzeti öntudatra gyakorolt hatását, hiszen ha egyszer majd emelkedik a foci színvonala a hazai meccseken, még ebben a ciklusban el lehet érni az ezres nézőátlagot meccsenként. Úgyhogy van itt miért kikényszeríteni a tiszteletet Orbán Viktor szerint, éspedig előre, ahogy a nagy tettekhez illik.

Már előre lehet tudni, a Fidesz képviselői Európa parlamentjében is olyan gátlástalanul, és cinikusan fognak viselkedni, ahogy azt az itthoniban teszik. Egy ilyen üzenet lényege végül is mindent elárul. Előre nem lehet tiszteletet követelni, azt bizony ki kell érdemelni, még pedig olyan tettekkel, ami a többségnek kedvezően hat, önzetlen, becsületes, tisztességes. De a Fidesz ezeket az elveket nem ismeri. Számukra a lényegi politizálás azon alapszik, keveseknek sokat adni a máséból, sokaktól meg egy keveset elvenni, és azt zsebre tenni. De azért azt nem felejtik el az ilyen politika megvalósítása közben, a keveseknek adott többlet az azoknak jár, a sokaktól elvett kevésért meg a polgár maga a hibás, meg a baloldali liberálisok, és Európa.

Orbán Viktor közben meg győztesen vigyorog majd. Kiépülhet stadion ország, gyarapszik a haverok vagyona, az ország gazdasága meg a párt kezébe kerül, annak termeli a hasznot. Ehhez nem is kellett magát megerőltetni, csak profi módon kifejleszteni az emberek érzelmére ható politizálás tudományát, hazudozni, és megtéveszteni. Ismernie kellett még az ország történelmét, ahol az emberek megszokták, nem szólhatnak bele a politikába, az szerintük rajtuk nem múlik. Ennek hitnek a fenntartásával, meg a saját hívek listázásával megszerezték a korlátlan uralmat az ország felett. Ez a cinikus megtévesztés nem érdemel tiszteletet, de ha egyszer sok ember fog értelemmel politizálni, meg fogják kapni a nekik járó tiszteletet. A történelem szemétdombján. És különben is, a világ tiszteli a magyarokat. Csak Orbán Viktort nem. BANDITA.

Címkék: plakát tisztelet Fidesz Orbán Viktor EU

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr426117903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.05. 08:35:13

Nem Orbánt kell tisztelni, hanem azt, hogy Mo. nem másodrendű EU-tag és nem köteles vakon követni mindent, amit nyuugaton mondanak.

eßemfaßom meg áll 2014.05.05. 08:38:29

Miblog.hunk, ki vagy az indxen, mindennapi orbánozásunkat add meg nekünk ma

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.05. 08:43:20

plakát találó, gondolom arra utalsz. A mondanivalója: alattvalóság helyett egyenrangúság. A ballibek egyik hibája, hogy azt sújkolták éveken keresztül: mindent ami nyugatról jön meghajolva és könnyes szemmel kell megköszönni, bármilyen vita szentségtörés, azaz Mo. valamiféle alárendelt szubjektum. Pedig nem így van: az EU egyenlők közössége, s mindenki elmondhatja a saját álláspontját. Nincs olyan, hogy magyar álláspont és EU-álláspont. A magyar álláspont RÉSZE az EU-álláspontnak,

vadi3 2014.05.05. 08:48:31

@maxval a gondolkodó birca: De szar érzés állandóan szembe menni a többiekkel, mindig megmutatni a többieknek, hogy mi jobban tudjuk, csak ti visszahúztok és most nem sikerül. Mondj egy olyan példát, amikor az EU-s állásponttal szemben Viktornak volt igaza. Talán az EU-s pénzek elosztása, esetleg a pálinkafőzés, vagy a magyar föld megóvása a külföldiektől?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.05.05. 08:51:16

"amelynek államformája stadion"

Ez nagyon jó. :D És találó is sajnos lassan. :S

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2014.05.05. 08:51:24

Mindig el tudok csodálkozni azon, hogy egyesek, az immáron 16 éve folyamatosan tartó nagy Orbán-gyűlöletük (és ezt iszonyatos bátorságnak vélik) közepette, hogy tudnak lemenni kutyába és nyalni az EU seggét, mint minden hatalmak felett uralkodó jót...Annál gusztustalanabb, mint hogy valaki, valamely más nemzetet alábbvalónak tart a sajátjánál (JOBBIK), már csak az a rosszabb, ha a sajátját tartja mindenkinél alávalóbbnak (ballibek)... :( Az EU szerintetek az a játék, amiben 28 állam vesz részt és mindig a németek nyernek???

Sexual Harassment Panda 2014.05.05. 08:53:46

@maxval a gondolkodó birca:
Nem vok biztos benne, hogy Orbán pàr hònap mùlva nem ünnepelt hős lesz az euban, ès valòjàban nem-e az eu jövőjèt làtjuk most..

béla a görög (törölt) 2014.05.05. 08:55:41

EU: Magyarország - minden tiszteletem a Tiéd!
PÉNZ NINCS!

Lakjál jól ideológiával meg tisztelettel azt örüljél meg szittyujjá' - puszták népe.
mocskosul rühelem a demagóg jobbosokat.

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2014.05.05. 09:05:01

@béla a görög:

demagóg ballib vagy...Nesze egy másik szemlélet:

EU: Magyarország - minden tiszteletem a Tiéd!
PÉNZ NINCS...de ha nem gond, az országra még felvevő piacként és olcsó munkaerő-bázisként számítunk!

Nyaljátok az EU seggét, hiszen minden jó kizárólagos forrása, és önzetlenségből vett fel minket tagnak, és azóta is csak töm pénzzel, szinte semmit nem vár el cserébe...Ugye? Szánalmasak vagytok...

Szevasztok 2014.05.05. 09:06:32

@jobbdemokrata: Tudod az a baj a magadfajta egybitesekkel, hogy a másikat mindig LEGYŐZNI akarjátok.

Pedig sokkal de sokkal hasznosabb lenne mindenkinek, ha megtanulnánk EGYÜTTMŰKÖDNI.

És nem mindig csak azt nézni, hogy ÉN miben engedtem, hanem azt hogy miben nyertünk KÖZÖSEN.

De tudom ez neked magas...

Sexual Harassment Panda 2014.05.05. 09:08:22

@jobbdemokrata: hàt akkor ki kell lèpni!
Szèpen visszaadni a tàmogatàsokat, a multik szèpen elmennek, lezàrjuk a hatàrokat, ès meg lehet mutatni hogyan is kell ezt csinàlni.Előtte mèg talàn aki nem akar maradni az had mehessen el.

Szevasztok 2014.05.05. 09:09:47

@jobbdemokrata: Arra vagyok kíváncsi, hogy imádott Orbánod mikor kezd királyi többesben beszélni.

Nem veszi észre az együgyű, hogy csak egyetlenegy magyar van akit Brüsszelben nem tisztelnek. Igen arról van szó, aki ott bazsalyog a plakátokon,

♔bаtyu♔ 2014.05.05. 09:10:01

B+, ez hihetetlen. A blogger szándékosan félreértelmez egy plakátot, az Index pedig kiteszi, mert fizetett/haver/orbánfika.

Persze magát a bejegyzést nyilván ezek után senki nem olvassa el, hiszen mindenki tudja nagyjából mi van benne.

Azt nem értem, ilyenkor minek a blogbejegyzés. Elég lenne a kulcsszó Orbán-EU és lehet jót vitatkozni.

Fikkentáger 2014.05.05. 09:10:49

@maxval a gondolkodó birca: Ezt a sok liberálisfaszt! Hát mennyi mindent lettünk már mi magyarok erre az európai asztalra! Hunyadi János már smafu?! Gyökér unió hogy már ezt is elfelejtette röpke párszáz év alatt, hogy a rák enné ki a mittoménmijüket. A hülye egyenlő belgáknak!

vadi3 2014.05.05. 09:12:18

@jobbdemokrata: "csak töm pénzzel, szinte semmit nem vár el cserébe"
Megnéznélek Téged is, amint elkezdesz tömni valakit pénnzel, és cserébe semmi elvárás, még azt sem várod, el, hogy valahogy visszafizesse. Ha ezt megteszed, felvesznek az egyház szentjei közé, de a közgazdaság nagyjai közé biztosan nem. Töm pénzzel és az elvárás az ,hogy ne legyünk balkán, ne legyünk problémás ország, ne legyünk második Ukrajna, ahol ugye a "leköszönt" miniszterelnöknek aranyból volt a tudodmije.

♔bаtyu♔ 2014.05.05. 09:13:07

@jobbdemokrata: Igen, sajnos ezek ennyire ostobák. Azt hiszik, ők járnak jól.

Holott, ha vesszük az életszínvonalat, a megélhetési tényezőket azt látni, hogy mindkettő lassan, de folyamatosan romlik.

Most talán megállítani ezt éppen egy olyan gazdaságpolitikával lehet, amelyet a ballibsik EU ellenesnek tartanak.

Én is itt vagyok 2014.05.05. 09:13:14

Mi rosszat hozott is nekünk az EU? Kiemelt támogatást a mezőgazdaságnak. Gazdaságunkat pénzzel tömik, felvilágosult oktatásra adnak pénzt,utakra, hidakra, stb....
Cserébe tiszteletet akarunk, követelünk. Azt nem követelni kell, azt a diktátorok korában tették mikor kötelező volt szeretni a vezért. Megjegyzem a nácizmus egyik pillére, a vezér elv. A másik a beazonosítás, miszerint a vezér=nép. A "fajok" megkülönböztetése, tehát én/mi magasabb rendű vagyok. a totális hatalom megszerzése, azaz amit tudok magam alá gyűrök, mindent én irányítok. Ez nem jobb oldal, ez a nácizmus újjászületése!

vadi3 2014.05.05. 09:13:31

@♔bаtyu♔: Szóval Te sem olvastad el, csak jössz, hogy kioktathasd a ballibsiket.

Sexual Harassment Panda 2014.05.05. 09:15:37

@Én is itt vagyok: szerintem azèrt van abban igazsàg hogy az eu nem tökèletes.
Valòjaban orban rohadtul nem eu ellenes.
Sosem kèrdőjelezte meg a tagsàgot, mindìg kiàll mellette.
Csak nem egyesūlt àllamokat akar.

vadi3 2014.05.05. 09:15:57

@♔bаtyu♔: "Most talán megállítani ezt éppen egy olyan gazdaságpolitikával lehet, amelyet a ballibsik EU ellenesnek tartanak"
Értelmes kutya nem harap bele az ennivalót osztogató kézbe.
Ki lehet lépni az Eu-ból. Rendben Viktor tegye meg, de utána nem csodálkozzan, ha nem épül több iskola EU finanszírozással, esetleg a nálunk termelő multi is továbbmegy egy kicsit északabbra.

♔bаtyu♔ 2014.05.05. 09:16:17

@Sexual Harassment Panda: Asszem meglepődnél te nagyon, amikor tényleg lépnénk kifelé, aztán szinte azonnal bekövetkezne itt Ukrajna. Csak az EU-ból akarnánk kilépni, de rögtön sérülne a demokrácia, emberi jogok, antiszemitizmus, tökmindegy, csak ennek ürügyén meg lehessen akadályozni.

Nem jársz te olyan jól, mint hiszed és van akik sokkal jobban járnak mint ahogy te hiszed.

Sexual Harassment Panda 2014.05.05. 09:18:31

@♔bаtyu♔: mem lepődnék meg.
Nem tudnànk kilèpni.
Tisztàban vok vele.
Ès szerintem orbàn is tudja.
Vona is tudja?

Szevasztok 2014.05.05. 09:19:00

@♔bаtyu♔: "A blogger szándékosan félreértelmez egy plakátot"

Szerinted mi a plakát értelme?

Mert szerintem az, hogy OV azonosítja magát az egész országgal. És akinek ez tetszik, az éppolyan szánnivaló, mint a vezéred.

Sexual Harassment Panda 2014.05.05. 09:19:52

@vadi3: orbán nem fog kilèpni.soha. (mondjuk a közeljövőben, 10 èven belül)

JT_Biopower 2014.05.05. 09:23:10

Tisztelet?
Ami jár, az jár!
Ami nem, az nem! ;)

Mitugrász pöcsök.

vadi3 2014.05.05. 09:23:34

@Sexual Harassment Panda:
"orbán nem fog kilèpni.soha. (mondjuk a közeljövőben, 10 èven belül)"
No ez biztos, mert az aranytojást tojó tyúkot senki sem vágja le.
Azonban az Eu ellenes retorikánál azt is figyelembe kéne venni, hogy mi mindent finanszírozott az Eu elmúlt 10 évben és csak utána nekiállni fikázni. Esetleg megkérdezni a fikázókat, hogy mit szólnának a pénzcsapok elzárásához.

♔bаtyu♔ 2014.05.05. 09:24:37

@vadi3: Inkább te nem érted. Nem kell kilépni. Nem azért mert az EU "ingyen pénzt" ad, ugyanis nem ad ingyen pénzt. Felzárkóztatási pénzekért lehet pályázni, amelyet ha ügyes vagy, kb. a 70%-át el is vihetsz. Azonban tagdíj (300 milliárd Euró), vámok, egyebek, ezt te fizeted.

Azért nem kell kilépni, mert a gazdaságunknak az EU gazdaságába kell beintegrálódnia. Exportunk 70%-a EU-s. Nem is mondja Orbán, hogy ki kell lépni, a ballibsik mondják, hogy Orbán ezt mondja.

Orbán azt mondja, hogy az EU-n belül a magyar érdekeket meg kell védeni. Ez teljesen más. Ennek oka, hogy az EU nem egy homogén és csendes valami, ott különféle nemzeti érdekek csapnak össze, nem is gyengén.

A keleti nyitás pedig nem az EU alternatívája, hanem egy fejlődési lehetőség, ami éppen az EU megkövetelte magas minőség állandósulása miatt lehet további esély.

Mint a németeknél, franciáknál, ahol hülyének is néznék azt, aki azon problémázik, hogy pld. Németország miért szállít az oroszoknak nem csak élelmiszert, de fegyveralkatrészeket, háborús csúcstechnikát.

♔bаtyu♔ 2014.05.05. 09:25:09

@Szevasztok: Szerinted. Akkor ezt meg is beszéltük.

ob.szerver 2014.05.05. 09:25:35

Az a kérdés, hogy az EU mikor unja már meg, hogy az adófizetőiktől levont összegek egyenesen Orbán és Simicska zsebébe kerülnek. Kezd betelni a pohár, azt a pénzek befagyasztása is jelzi. Amennyiben az euroszkeptikus pártok előretörnek a választásokon, akik számára Magyarországnál ütősebb érv nem létezik, akkor a folyamat felgyorsulhat.

A helyzet paralel azzal, mint a XVII század végén, amikor nyilvánvaló volt, hogy az ország önmagától képtelen megszabadulni a török megszállás alól, és Európa segítségére szorulunk. A helyzet most annyival rosszabb, hogy amihez egykoron egy világhatalom ereje kellett, ahhoz ma már elegendő egy a két kezünkön megszámlálható egyedből álló kollégiumi brancs is. Ide jutottunk.

Sexual Harassment Panda 2014.05.05. 09:25:37

@vadi3: de a kritika mièrt baj?
Mikor mondta hogy ez nem jò nekünk ès lèpjünk ki?

♔bаtyu♔ 2014.05.05. 09:26:14

@vadi3: Nem tudod te mi az EU ellenes retorika. Mert ami Angliában van, na az valóban az.

Itt még a Jobbik is csak azt mondja, hogy legyen népszavazás a kilépésről.

Sexual Harassment Panda 2014.05.05. 09:27:19

@ob.szerver: nem igaz.az hogy leàllnak programok nem magyar jelensèg.volt mar a lengyeleknèl, briteknèl, németeknèl.
Vslòjàban több 100 ptogram àll hoszabb/rövidebb ideig.

Sexual Harassment Panda 2014.05.05. 09:28:30

@♔bаtyu♔: bocs, a jobbik csak azèrt mondja mert tudja hogy nem lehet népszavazàst kiìrni.
Nagyon csodàlkiznànak ha mègis kiìrnàk ès nem akarnànk kilèpni.

♔bаtyu♔ 2014.05.05. 09:31:20

@Sexual Harassment Panda: Azért mondja, mert ők is a politikai piac részei.

Nyilván, van erre is vevő, tehát akkor lesz árus is.

Kormányon valószínű nem lépnének ki, hiszen egyetlen alternatívája lenne csak, az orosz kereskedelmi szövetség, ahová viszont azonnal be kellene lépni.

♔bаtyu♔ 2014.05.05. 09:34:44

@ob.szerver: Valójában magyar érdek az, hogy ha már valahova kerülnek, inkább Simicska zsebébe kerüljenek, mint pld. a Sodexho-éba. És rajtuk keresztül egyrésze pld. az SZDSZ prominenseiébe.

Azért mostanában elég jól látszik különben, hogy nagy pénzeket nem lopnak el, egyetlen nagyberuházás sem áll pld. azért, mert ellopták a pénzeket. Mint régebben 4es metró, Megyeri híd.

vadi3 2014.05.05. 09:37:50

@♔bаtyu♔: Te nem érted!
Nem lehet elmenni pénzt kérni ahhoz akit előző nap bemószeroltunk.
Abban igazad van, hogy az EU is érdekek közössége, ahol a magyar érdeket is meg kell védeni, de ismét csak nem lehet megvédeni a magyar érdeket annál akivel előző nap jól összevesztünk.
A retorika az ami sok, a szabadságharc az ellen aki a pénzt adja a felzárkóztatáshoz. Az ideológia, hogy mi jobban tudjuk annál aki már mondjuk 300 éve csinálja (Anglia), vagy esetleg a gazdaságát jobban menedzseli (Németo.)

ÉRTED! Ideológia! nem harapunk bele abba a kézbe ami enni ad. Nem harcolunk az ellen akitől várunk valamit.
Ha szétnézel nem látni mást: szabadságharc az EU ellen..., védjük meg az EU ellen..., kiosztunk pár kokit és sallert mert mi jobban tudjuk.
Ideológia amiből legem van. Ideológia az EU ellen ami rossz, elveszi a termőföldet, betiltja a pálinkafőzést, elzárja a pénzcsapokat, de közben milyen jó hogy van miből építkezni, felzárkózni mert az EU mégiscsak jó valamire.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.05. 09:39:05

@vadi3:

"Mondj egy olyan példát, amikor az EU-s állásponttal szemben Viktornak volt igaza."

Pl. a homokos "házasság" kérdése.

Megoldó 2014.05.05. 09:41:07

@♔bаtyu♔: A nép alsó 6-8 milliós része egyáltalán nem jár jól viktorral, mivel kevesen keresnek a minimálbérnél jóval többet, sokkal többen minimálbért, és elég sokan csak éhbért (közfoglalkoztatottak).
Te nem tudom melyik kategóriában vagy, és mi okból.
Ha jól kereső mérnök vagy, akkor érthető a lelkesedésed, ha minimálbéres, akkor fordulj orvoshoz...

vadi3 2014.05.05. 09:41:16

@♔bаtyu♔: "Valójában magyar érdek az, hogy ha már valahova kerülnek, inkább Simicska zsebébe kerüljenek, mint pld. a Sodexho-éba"

A magyar érdek az lenne, ha a Mr20%-okat ki lehet iktatni mindenhonnan. Az lenne a magyar érdek, hogy ne a Simicska zsebébe vándoroljanak a pénzek, hanem pl. az oktatásba.
Nem szabad elfogadni azt, hogy jobb nekünk a Simicska zsebe, mint az SZDSZ-é. Mindkettő egyformán rossz és így EGYFORMÁN elítélendő (közjogilag) is.

Sexual Harassment Panda 2014.05.05. 09:41:19

@maxval a gondolkodó birca: pl telekom adò, média fūggetlensegw, igazsagszolgaltatàs, alkotmàny.
Meg is szűntettèk az eljàràst.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.05. 09:42:25

@Sexual Harassment Panda:

Igen, ezek is. Vagy a kötelező magánnyugdíj megszüntetése is ilyen kérdés. Végül Orbán nyert.

Sexual Harassment Panda 2014.05.05. 09:45:56

@maxval a gondolkodó birca:bizony mondon nèktek, lesz mèg hős az euban Orbàn Viktor.

Én is itt vagyok 2014.05.05. 09:46:04

@Sexual Harassment Panda: Pedig egy lepkefing súlyú ország, másképp nem boldogulhat. Ideig óráig lehetnek apró sikerek, de azok sehova nem visznek. Max Azerbajdzsánba.

béla a görög (törölt) 2014.05.05. 09:49:59

@jobbdemokrata: nyalja a rossebb az EU seggét. csak utálom a demagóg jobbot amelyik "támogasd a versenyképtelen magyart + magyar terméket" játékot játszik.
Nektek nem mondták, hogy éhen is lehet halni? Akkor most szólok. Az hogy magyar nem jogosít fel semmire. A magyar föld se. Semmi. És ne akard eltartatni magad se az általad úgy utált bolsilibsi büdös prolival se az EU-val.

A pénzért mindenki elvár valamit. Még egy magamfajta bolsilibsi is. És a fajtádhoz nekem sincsen bizalmam nem kell az EU-ig rohanni. Ennyi.

♔bаtyu♔ 2014.05.05. 09:55:33

@vadi3: Elmondanám, hogy az angolok egy állandó különpénzt is kiharcoltak maguknak, azaz pályázat nélkül rendszeresen kapják. (Te is fizetsz nekik, évente 3000 Ft-ot).

Pedig ami EU ellenes kampány ott van, na az a nem semmi.

Szóval lehet, ezt hívják demokráciának.

Az EU nem a KGST-hez hasonlít jobban, hanem inkább egy farkascsordához, ahol az az elv, hogy mivel mindenki harcol, mindenki nagyjából jóllakik.

Persze nem teljesen így van, hiszen sajnos a németek és franciák erősen túlsúlyosak, az ő érdekeik hatványozottabban jelennek meg.

Ezért értékelődhet fel a Visegrádi 4-ek, amelyet Auszria és Mémetország egyre komolyabban vesz.

A Visegrádi 4-ek feladata éppen a harc, ebben a lengyelek voltak régen nagyon jók, szerencsére manapság már mi is.

♔bаtyu♔ 2014.05.05. 09:56:51

@béla a görög: Nekünk sem a te fajtádhoz, nyilván nem véletlenül.

vadi3 2014.05.05. 09:57:23

@Sexual Harassment Panda:
telekom adò
Évközben jól be is vezették, kvázi visszamenőleges hatállyal, mert nem a következő adóévben kellett teljesíteni, hanem a tárgyévben. Kösz Viktor jól esett a visszamenőleges hatályú adótörvény.
média fūggetlensegw: Mond a királyi TV-ben mennyit hallottál Rogán vagyonosodási kérdéseiről. Talán csak nem azt, hogy mindeki fel lesz jelentve, aki megkapargatja, hogy a balatoni villa mekkora is.
igazságszolgáltatàs: Gondolsz ezzel a több évig húzódó polgári perekre. No akkor nagyszerű az igazságszolgáltatás. A politikai iránymutatásról (Handó) ne is beszéljünk, az Alktomáynbíróság kiherélése pedig elvárható volt.
alkotmàny-tákolmány. Ipdaon összeütve, Fideszparlamenten kézivezérléssel átverve, KŐBE vése és 4-szer módosítva.

Köszönöm Nektek jobboldali szavazók

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2014.05.05. 10:03:53

Sok hülye ballib...Csak végletekben tudtok gondolkozni! Mert ha én azt mondom, hogy nem kell mindenben lefeküdni az EU-nak, akkor azzal azt állítom, hogy mindenben ellent kell mondani? Az, hogy ugyanezt a kormány a tisztelet a kölcsönös tisztelet formájában jelzi az EU felé egy plakáton, számotokra újból jó ok egy orbánozásra? Szánalmasak vagytok...Rólatok írt Kertész Ákos, nem a magyarokról általában...Csak ballib a ballibeket veszi Magyarországnak ezek szerint... :)

♔bаtyu♔ 2014.05.05. 10:08:31

@vadi3: Ezt inkább Gyurcsánynak köszönd, vagy mit gondoltál, az óriási államháztartási hiányokat, a 30%-al megnövelt államadóságtömeget és az IMF hitelt ki fogja kifizetni.

Eltaláltad, te. Inkább köszönd meg Orbánéknak, hogy egy részét átnyomta a multira.

flort 2014.05.05. 10:08:35

@maxval a gondolkodó birca: Az, hogy a homoszexuálisok házassága helyes vagy nem, értékítélet kérdése, nem az igazságé. A bigott vallásosok szerint lehet, hogy igaza volt (Iránban például ki is végeznék őket), szerintem meg tökmindegy.

És elég nagy marhaság (vagy egyszerű szemforgató számítás) presztízskérdést csinálni belőle.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.05. 10:13:41

@flort:

Nem éppen. Ez napjaink egyik sorskérdése.

vadi3 2014.05.05. 10:15:50

@♔bаtyu♔: És szerinted a multi hová nyomta, vagy hazavitte farzsebben.
Ezt kéne megérteni. A szabadságharc árát az egyszerű emberek fizetik.
Telekomadó - emelkedő előfizetési díjak (nem perc és roamingdíj)
Tranzakciós adó - emelkedő számlaköltségek
Rezsicsökkentés - távhőszolgáltatóknál állami kompenzáció.
Ha olyan sok költséget és terhet átnyomtak a multikra, akkor miért nem ment el egy sem, hiszen a multinak csak az elért profit számít. Lehet, hogy a profit mégsem csökkent, akkor meg hogyan toltak át bármit is

Sexual Harassment Panda 2014.05.05. 10:20:38

@vadi3: bocs, az euròpai bizottsàg lezàrta, (médiatörvèny, igazsàgszolgàltatàs)vagy el sem indìtotta ( alkotmàny) a kötelezettsègszegèsi eljàràsokat.akkor vatafak?
Lehet hőzöngeni hogy neked vagy nekem nem tetszik, de eu-s szempontbòl nem talàltak rajta fogàst, sőt, az igazsàgszolgàltatàs-fūggetlensèg mèrèsère kitalàltak egy rendszert, amiben 18.-ak kettūnk a 28bòl, ùgyhogy kb ennyi volt a nagy hiszti.

Sexual Harassment Panda 2014.05.05. 10:21:39

@vadi3: nyilvàn megèri itt lenni, csak nem tetszik hogy kevesebb az annyi.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.05.05. 10:22:40

@maxval a gondolkodó birca: Felejtsd már el azt a másodrendű EU tagságot. Magyarország ugyanúgy teljes jogú tagja az EU-nak, mint Portugália vagy Lengyelország, esetleg Szlovákia. Amiért minket netán másodrendűnk tartanak, az az elemi viselkedési normákat nem ismerő miniszterelnökünk, kormánya és parlamenti képviselői okán lehet. Szerinted miért nem tartotta senki másodrendű EU tagországnak Magyarországot mondjuk hat évvel ezelőtt? Miért hívták meg az EU tagországok Gyurcsányt és Bajnait? Miért van az, hogy manapság a Felcsúti Törpe csak esetleges EU csúcstalálkozókra mehet el, egyébkén olyan fejlődő országok maradnak neki, mint Azerbajdzsán, Kazahsztán és a többi keleti ország?
Kedves Birca ezekre a kérdésekre próbálj meg válaszolni, ha nem esik nehezedre.

flort 2014.05.05. 10:23:29

@Sexual Harassment Panda: " az euròpai bizottsàg lezàrta, (médiatörvèny, igazsàgszolgàltatàs)vagy el sem indìtotta ( alkotmàny) a kötelezettsègszegèsi eljàràsokat"

Hát, én utánnanéznék a helyedben, hogy mi történt előtte.

♔bаtyu♔ 2014.05.05. 10:24:55

@vadi3: Nem a szabadságharc árát fizeted ma, hanem a Gyurcsányék által felvett hiteleket és kamatait.

Sexual Harassment Panda 2014.05.05. 10:29:52

@flort: ?
Miert mi történt?
Lezartak.
Reding kijelentette, hogy összhangba hoztàk az uniòs joggal.az alkotmanyban meg el sem indìtottàk.
Akkor?
Monitoring se lett.A ravares jelentesnek nincs következmenye.

Nem tudom te melyik tv-t nèzed..DD

vadi3 2014.05.05. 10:30:02

@Sexual Harassment Panda:
"de eu-s szempontbòl nem talàltak rajta fogàst" Jogilag valóban nem találtak rajta fogást. Alakilag, formailag, mert a fijjug erre mindig is ügyeltek. Az Eu biztos nem írja elő, hogy az alkotmányt népszavazással kell elfogadni, tehát az Eu-nak el kell fogadni azt ami van. De... lehet ellenvélemény, mondjuk egy Tavares jelentés.
Illetve feltenném még azt a kérdést is, hogy az elmúlt 10 évben mondjuk Németországnak vagy Angliának, vagy Hollandiának hányszor volt baja az EU-val médiatörvény, igazságszolgáltatás esetleg alkotmányügyileg.
Miért kell folytonosan megmutatni az Eu-nak ,hogy mi jobban csináljuk, mi jobban tudjuk.

Blogger Géza 2014.05.05. 10:30:50

@doggfather: Ennél demagógabbat nehéz lenne kitalálni. A (közvetlenül) nem is közpénzből épülő felcsúti stadion kb 4 milliárdos összköltsége az éves GDP kb 0,01 százaléka, kerítési különbözet. Az meg természetes, hogy patinás, öreg stadionokat (Ferencváros, Debrecen) időnkét újjá kell építeni.

Sexual Harassment Panda 2014.05.05. 10:30:56

@flort: az hogy előtte mi törtènt kit èrdekel?
Lezàrtàk? Igen.
Pont

vadi3 2014.05.05. 10:32:40

@♔bаtyu♔: Mond csak azért is Gyurcsány a hibás, hogy az elmúltnégyévben is tovább nőtt az államháztartási hiány? Pedig a hiány csökkentéséről törvényt is hoztak a fijjug, csak épp felmentést adtak saját maguknak.

Sexual Harassment Panda 2014.05.05. 10:33:09

@vadi3: nyugodj bele, az àltalad emlitett orszàgoknak is van/volt ugye az euval.
Anglia ellen is kezdemènyeztek monitoringot, amit ugyanugy leszavaztak mint nàlunk..

flort 2014.05.05. 10:33:45

@Sexual Harassment Panda: a sportcsatornakat, de ez most nem tartozik ide.

A választ egyébként te adtad meg. "Reding kijelentette, hogy összhangba hoztàk az uniòs joggal." Azaz a nagy hónaljszagú kivagyiság után szépen kiszedegették azokat a pontokat, amiket bele sem kellett volna írni, ha nem akarnák megmutatni a hülyéknek, hogy ők milyen fasza csávók és úgy megmondják a gonosz EU-nak, hogy majd...

vidéki suzukis 2014.05.05. 10:35:38

Szoci ÁL-liberálisék nem bírják feldolgozni, hogy elhajtotta őket a nép a húsosfazék mellől. Nem baj, 25.-én megint el lesz küldve a lopcsány-házmesteri-libás lúzercsapat.

Sexual Harassment Panda 2014.05.05. 10:36:01

@vadi3: az egy politikai hiszti volt.
A balliberàlisok többsègben voltak az ep-ben, ès megpròbàltàk megborìtani viktort.
Sikertelenūl.
A bizottsàg jogi aggàlyokat hozott fel, amit a kormàny megoldott.
Amit egyèbként mindìg is mondott, kèsz tàrgyalni.
Fölösleges hazudoznod.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.05. 10:36:09

@The Lonewolf:

Harc van kelet és nyugat között az EU-ban, ez a nagy helyzet. Orbán hozzáállása jobb, mint elődeié. Ez a lényeg.

Sexual Harassment Panda 2014.05.05. 10:37:10

@flort: ìgy is lehet mondani.meg ùgy is hogy a lehető legtöbbet èrvényesìtettek abbòl amit akartak.

Sexual Harassment Panda 2014.05.05. 10:38:42

@maxval a gondolkodó birca: ùgy èrted hogy keleteuròpa vs nyugateuròpa?
Vagy egyesūlt àllamok vs nemzetek euròpája?

Blogger Géza 2014.05.05. 10:38:58

A poszt meg tele van a szokásos ballib hazugságokkal, demagógiával és manipulációkkal.

- erdélyi magyar lerománozása
- a szavazásra el nem menők és az ellenzékre szavazók számának értelmetlen összeadása (pedid ugye a baloldal előtte szépen elmondta, hogy aki otthon marad, Orbán Viktorra szavaz)
- az EU eddig beleszólt abba, mire költik az EU-s támogatást, ez ezután is így lesz, semmi változás nincs
- Orbán Viktor "nem dolgozott" ja, pártot, országot nem vezetni nem munka, de egy boltot igen?
- "keveseknek sokat adni a máséból" nem, az egykulcsos adó csak azt mondja, hogy azoktól, akiktől úgyis a legtöbbet veszel, némileg kevesebbet fog

Valami megújulás kéne, ezek már rég lejárt lemezek.

flort 2014.05.05. 10:39:41

@Sexual Harassment Panda: Ha neked így jobb, akkor mond ezt. Én meg úgy gondolom,l neked szólt a színjáték.

vadi3 2014.05.05. 10:40:34

@Sexual Harassment Panda:
"Amit egyèbként mindìg is mondott, kèsz tàrgyalni." Aha, persze, csak előtte kiosztott pár kokit, meg sallert.
Ideológia ismételten. A honi választóknak megmutatjuk, hogy mi vagyunk a faszacsávók akik csakézértis megmutatják, az Eu felé pedig gyorsan viszakozunk és tárgyalunk, a honiak felé pedig megmutatjuk, hogy a gaz Eu már megint megerőszakol minket. Ideológia. Miért nem lehet olyan törvényt hozni ami miatt nem kell szabadságharcot indítani és utána meghunáyszkodva leülni tárgyalni?

Blogger Géza 2014.05.05. 10:42:02

@flort: A legröhejesebb kifogást kiszedték, nem lehet átirányítani a túlterhelt bíróságokról ügyeket a kevésbé leterheltekre. Helyette most a bírók vannak formailag átirányítva a másik bíróságra, és a végeredmény ugyanaz.

Ennyit ért el összesen az EU. Sok hűhó semmiért.

Lovag Mihály 2014.05.05. 10:42:10

@Én is itt vagyok: 2014.05.05. 09:13:14

igen a nácizmus Magyarországon már 89 óta születik. kurva hosszú vajúdás..

Blogger Géza 2014.05.05. 10:43:42

@vadi3: Tévedsz, Gyurcsány alatt volt 9% felett is a hiány, az elmúlt 4 évben végig 3% alatt volt, tavaly egyenesen 2,2%. Meg is szüntették a túlzottdeficit-eljárást, erre az MSZP soha nem volt képes.

flort 2014.05.05. 10:44:02

@Blogger Géza: igen, ez az alapelvek kijátszása, ami helyett ízlésesebb lenne betartani azokat. De most te legalább örülhetsz, mert tied a mennyiknek országa.

Blogger Géza 2014.05.05. 10:45:09

@vadi3: Ha egy ország épp nem hoz új alkotmányt, a kutya nem nézi, mi is van benne. Főleg a briteknél, akiknek olyan nincs is.

nu pagagyí 2014.05.05. 10:45:28

Azt tisztelik, aki teljesít. Magyarország nem teljesít. Egy leszakadó, igénytelen országban élünk, amelyben már jól sem érezheti magát az ember.

Blogger Géza 2014.05.05. 10:45:50

@flort: Nem, ez a hülyeség kijátszása.

Netuddki. 2014.05.05. 10:47:23

De jó, hogy van ez az EU. El lehet vele terelni a figyelmet sokkal fontosabb dolgokról. Mint például a korrupció, a közpénzek ellopása és a rogán vagyonosodása.

Mellesleg pont 10 éve léptünk be az EU-ba. 10 éve volt a balfasz, megélhetési politikai "elitnek" a felzárkózásra. Éltek a lehetőséggel? Nem. Ezért sok minden járna csak éppen tisztelet nem...

vadi3 2014.05.05. 10:49:08

@Blogger Géza: Bocsánat ha rosszul fejeztem ki magam. Nem a folyó mérleg hiányára gondoltam, hanem a hiány mértékére a teljes GDP-hez képest. Ami tavaly ugyan 79%köré csökkent, de most már 82 felett van

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2014.05.05. 10:50:48

látom, még mindig nem értitek, miért lett elkenve a szátok tavasszal.
nem baj. újra megtehetjük...már alig várom:DDDD
és ősszel, mikor már teljesen szétpergett a ballib. újra:)
csodás év ez kéremszépen, csodás, maga a demokrácia, hogy egy évben 3X küldhetem a búsba az mszp-t és klónjait.
csodás.

flort 2014.05.05. 10:53:57

@Blogger Géza: mondjuk, ennek a kifejtése érdekelne, de nem tőled (aligha lennél képes meggyőzni) és nem most.

További szép napot.

.Gordon Gekko. 2014.05.05. 10:57:05

@vadi3: Kevered a hiányt a faszoddal.

Sexual Harassment Panda 2014.05.05. 10:58:03

@maxval a gondolkodó birca: na?
Azt hittem a nyugathoz.akkor a mesès kelethez? Most ugye viccelsz.

vadi3 2014.05.05. 10:58:53

@.Gordon Gekko.: De jó lenne ha az is 83 lenne, mondjuk cm-ben, de akkor minden alkalommal el is ájulnék.

Ásítozni pedig menj a hálószobádba

.Gordon Gekko. 2014.05.05. 11:02:05

@vadi3: a hiány sosem volt se 83, se 79. Nem mész érettségire, trógerka?

vadi3 2014.05.05. 11:06:47

@.Gordon Gekko.: No akkor ezúton megkövetlek, mert valóban nem hiány volt, hanem a magyar államadósság GDP arányos mértéke.

Érettségire pedig Te se siess, mert úgy sem lenne esélyed

1349973572759 2014.05.05. 11:11:10

@vadi3: A méretével ne viccelődj, mi már zuhanyoztunk együtt, és teljesen normális.

1349973572759 2014.05.05. 11:12:42

Mink magyarok vagyunk, és nem akármicsodák vagy mások. Mi mink vagyunk.

vadi3 2014.05.05. 11:13:02

@wmiki: Te voltál az, hiszen most már megismerlek, csak a neved nem ugrik be és azt is elfelejtettem már, hogy hogy is nézel ki és mikor is volt az együtt zuhanyzás.

1349973572759 2014.05.05. 11:14:56

@vadi3: Nem veled, te csökkent liberák.

1349973572759 2014.05.05. 11:15:35

Liberák libagyurcsány, kommunistákos libsik.

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2014.05.05. 11:15:52

Nem kell hálásnak lennünk azért, mert megkapjuk azt a támogatást, ami jár nekünk.
Nem segélyt kapunk ugyanis az EU-tól, hanem a csatlakozási szerződésben rögzített támogatást, a gazdaságunk leépítéséért, a piacunk megnyitásáért cserébe.

1349973572759 2014.05.05. 11:16:17

Kövessétek a vezetőt, és csak!
Sokat gondolkodtok, olyanok lesztek mint a nyugatiak.

vadi3 2014.05.05. 11:18:07

@wmiki: Akkor miért nekem válaszolsz?
Egyébként rádférne egy kevés önmoderáció.

1349973572759 2014.05.05. 11:18:14

@kovi1970: Gyurcsány miatt van leépülés, ez nem kérdés. Még keveset is fizetnek.
A gazdaságunkat azért építettük le, mert kérték, és mi engedelmesek vagyunk.
Csak a közgép és a hasonló stadionépítőknek megy jobban, de azok NEMZETIEK!
KI SAJNÁLJA ITT A PÉNZT A NEMZETTŐL? KI?

vadi3 2014.05.05. 11:22:15

@wmiki: Én pl. sajnálom a pénzt a stadionépítőktől. Nem sajnálnám a pénzt az iskolaépítőktől, a kórházfelújítóktól. A KÖZGÉP nem tudna esetleg felépíteni egy iskolát csak hogy a NEMZETNÉL maradjon a pénz.

sírjatok 2014.05.05. 11:29:40

Á, végre egy kritikus hang az orbánviktorral szemben! Milyen egyedi, milyen bátor!
.
.
.
Tényleg má fogok írni egy generátort, ami ilyen blogposztokat generál. Bár lehet hogy már valaki megtette.

Netuddki. 2014.05.05. 11:40:06

@kovi1970: Mi van balfasz nicktolvaj? A blogodon nem válaszolsz miért is loptad el a nicknevemet? Innen nem tudod letörölni a hozzászólásomat. Miért is loptad el?

oszt jónapot 2014.05.05. 11:49:11

@maxval a gondolkodó birca: És attól, hogy ezt kiírják egy plakátra, gondolom így is lesz.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.05.05. 12:05:31

@maxval a gondolkodó birca: Előre bocsátom, hogy nem vagyok meleg, d azért megkédezem, tőled, hogy ki dönti azt el, hogy a melegek/leszbikusok házasodhatnak-e? Érdekes módon az USA több államában is lehetséges, csakúgy, mint az U liberálisabb társadalmi/vallási nézeteket képviselő országában. Az, hogy az Orbán Viktor mit gondol erről a dologról, az ne határozza már meg egy ország véleményét, különösen akkor ne, ha bőven élnek ebben az országban olyanok, akik még emlékeznek egy borostás pofára, aki a haverjaival még szállóigeként mondta rendszeresen, hogy "csuhások térde imához".
Ez a borostás farok pedig valami Orbán Viktor volt, a hasonszőrű Kövér Lászlóval egy frakcióban.

J.László 2014.05.05. 12:06:40

@oszt jónapot:
Ez kb. olyan, mint amikor törvénybe iktatják a holokausztot a libsik legnagyobb örömére. Pusztán ettől még senki nem fogja el is hinni.

Lovag Mihály 2014.05.05. 12:10:10

@The Lonewolf: hát akkor az usa több tagállama határozza meg az emberek véleményét? vagy esetleg a liberálisok?

Pan Modry 2014.05.05. 12:21:40

@wmiki:
Ne na rohogtess, meghogy mi epitettuk le!!!
Nem ugy emlekszem hogy a magyar gazdasag valaha is az utobbi 60-70 valaha is versenykepes lett volna a Nyugattal szemben.
A magyar gazdasag nincs jo allapotban, ahogy korabban sem volt, de amig a szlovakok, csehek es lengyelek tudtak fejlodni az utobbi 12 evben, addig a magyarok nem, ez reszben az MSZP/szdsz, reszben a fidesz hibaja.

Ha valamit nyert a Nyugat a csatlakozokkal, az leginkabb a brain drain, hogy sokan inkabb kint dolgoznak es az ottani gazdasagot erositik.

shwarcz bácsi 2014.05.05. 12:34:29

@J.László: miattad találták ki az egészet... te hülye barom.

J.László 2014.05.05. 12:35:30

@shwarcz bácsi:
Rinyáltok ezen a plakáton, közben törvényben írjátok elő a zsidók tiszteletét, büntetőjogi következményekkel.
Gondolkozni szoktatok néha, pupákok? A következetesség nem nagy erényetek, de ezzel semmi újat nem mondtam, azt hiszem.

Amator 2014.05.05. 12:37:30

@Sexual Harassment Panda: Ne vitatkozz Birca-val kelet-nyugat ügyben, szerinte Che Guevara nemzeti hős volt.

1349973572759 2014.05.05. 12:40:07

Mi vagyunk a világ választott népe, nem is kellene dolgoznunk. Mindent tőlünk loptak el, a magyar föld annyit ér, mintha aranyból lenne. Vagy rubintból. Ez a világ közepének a közepe.
Annak is a közepe.

Éljen Orbán Viktor diktátor úr. Kövessük minden szavát, és ha másnapra megváltozik amit mond, akkor is.

1349973572759 2014.05.05. 12:46:45

@J.László: Hülyeséget beszélsz, mert a törvény nem a tiszteletüket írja elő, hanem mindenkinek a függetlenséghez való jogát -, de ezt te nem nagyon értheted, olyan hülye vagy mint a többi zsidózó fasisztoid ökör.

J.László 2014.05.05. 12:48:45

@wmiki:
A holokausztban kételkedés büntetőjogi szankcionálása szerinted mindenki függetlenséghez való jogát írja elő? Ilyen hülye nem lehetsz bazdmeg.

1349973572759 2014.05.05. 12:51:17

@J.László: Ha kételkedsz a tényekben, amik emberek millióinak a halálát jelentették, az nem olyan, mintha kételkednél mondjuk a gravitációban. Érted?

J.László 2014.05.05. 12:52:45

@wmiki:
Evolúciót akartál mondani.

1349973572759 2014.05.05. 12:54:25

@J.László: Dehogy érted. Segg hülye vagy.

1349973572759 2014.05.05. 13:04:04

@J.László: Parányi csótányszar az agyad, a működése primitív játszótéri mókaforrás.
Anyád egy inszeminátor szaros gumikesztyűjétől esett teherbe, ne csodálkozz fasiszta önmagadon.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.05. 13:09:29

@The Lonewolf:

Homoklobbi vagy normalitás - ez a kérdés, s ebben kell választani.

☉ ☾ 2014.05.05. 13:09:56

@J.László: Embert még nem láttam megalázni ennyire, mint most téged.
Jogosan, egy flúgostól.

☉ ☾ 2014.05.05. 13:11:26

@maxval a gondolkodó birca: Neked ebben kell választani, mert te mindent le kell, hogy egyszerűsíts a magad szintjére, hogy aztán csak jobb és bal legyen.
Szerencsére világ nagyon sokszínű, de te ezt nem láthatod.

J.László 2014.05.05. 13:15:06

@☉ ☾:
Parányi csótányszar az agyad, a működése primitív játszótéri mókaforrás.
Anyád egy inszeminátor szaros gumikesztyűjétől esett teherbe, ne csodálkozz fasiszta önmagadon.

Ecsém, hogy most hogy megaláztalak, cseszdmeg!

oszt jónapot 2014.05.05. 13:15:44

@J.László: Annak a törvénynek ehhez az égvilágon semmi köze ehhez a balfaszsághoz (magam sem értek egyet vele, nem mintha számítana).
De egyszer fel tudtok majd mutatni valamit, amit nem úgy kell megmagyarázni, hogy "de a szocik/libsik is"?

oszt jónapot 2014.05.05. 13:16:49

@maxval a gondolkodó birca: Rossz hírem van, nektek szarral meszeltek, haver.

☉ ☾ 2014.05.05. 13:18:56

@J.László: Még meg is rugdalod magad, te szerencsétlen. Annyira buta vagy, hogy még a wmiki is kioszt - az pedig nagyon necces.

De jót mulatunk rajtad.

J.László 2014.05.05. 13:19:38

@oszt jónapot:
Nem szocikról/libsikről van szó. Arról van szó, hogy a világ szégyene történelmi események megítélését kötelezően (törvényben!) előírni. Közben a földhöz verik magukat egy plakáton, ami az ország tiszteletére céloz. Ezek nem liberálisok vagy szocik, ez egy beteg fajta tobzódása.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.05. 13:21:37

@☉ ☾:

Sokféle dolog van, mindig kompromisszum kell a választáshoz.

☉ ☾ 2014.05.05. 13:22:22

@J.László: Ostoba vagy, ez nem kérdés, vedd már észre, hogy egyszerűen a korlátaidon túl folyik ez a beszélgetés. Idegesen mutogathatsz a távolból, de esetleg csak dobunk egy csokit.

oszt jónapot 2014.05.05. 13:26:46

@J.László: Mondjuk ha néha el tudnátok vonatkoztatni a zsidóktól, biztos kevesebb ilyen törvény születne.
Ettől függetlenül kiírni Magyarországon, hogy "Tiszteljetek ám minket" kibaszottul szánalmas. (Mondjuk szerintem vicces is. Remélem EU-s pénzből vannak a plakátok. :D )

belekotty 2014.05.05. 13:29:24

@oszt jónapot: Jaj, ne foglalkozz vele! @J.László: -nak gyerekkorában az anyja mindig a fejéhez vágta, hogy nem kívánt terhességből született, mert a zsidó boltos nem adott neki hitelbe koton amikor kiment a sarokra dolgozni.

J.László 2014.05.05. 13:29:28

@oszt jónapot:
Törvénybe iktatni, hogy "volt ám Holokauszt", kibaszottul szánalmas.

belekotty 2014.05.05. 13:31:11

@☉ ☾: Ez a @J.László: egy ritka ostoba alak. A múltkor beröfögte hogy doktriner liberálisok. Megtetszett neki a szó, de persze nem tudja mit jelent. Butább mint wmiki, kétségtelen.

J.László 2014.05.05. 13:38:28

Piszkosul harapnak a holokausztra. Aztán úgy cigányoznak, mint egy jobbikos. Ezt bírom a legjobban a libernyákokban.

Pan Modry 2014.05.05. 13:45:29

@maxval a gondolkodó birca:
szerintem ez nem kerdes, egyszeruen elegge szanalmas ha heteroszexualiskent valakinek a meleghazassag mint problema eleri az ingerkuszobet.

Nekem felesegem, gyerekem van, es valamiert rohadtul nem zavar se a meleghazassag se a felvonulasok, egyszeruen nem eri el az ingerkuszobomet, nem lesz tole es a csaladomnak se jobb, se rosszabb, akkor meg miert ne csinalnak?

oszt jónapot 2014.05.05. 14:00:20

@J.László: Ja, kurvára. Ennél a postnál speciel rajtad kívül senki nem írta le, hogy cigány és zsidózni is te kezdtél.

szonár 2014.05.05. 14:00:52

Komolytalan frázisok gyűjteménye ez a blog is.

a baloldalnak meg kell újulnia - de a blogok azt mutatják, ez nem lesz könnyű.

J.László 2014.05.05. 14:01:36

@oszt jónapot:
Ne viccelj. A libsik úgy cigányoznak, hogy csak na. Menj fel bármilyen libbant blogra.

oszt jónapot 2014.05.05. 14:04:47

@J.László: Nem viccelek. Te keverted bele a libsiket, a zsidókat, a cigányokat, meg mindenkit ennek a szánalmas kormánynak az újabb szánalmas húzásába.

ö...mikó? 2014.05.05. 14:05:45

@☉ ☾: Nem vágjátok, ez nem az igazi wmiki. Ez egy troll, abból is a gyengébb fajta, nagyon könnyen kiesik a szerepéből. Mondjuk elég primitív ez is, de azért az igazi wmiki szintjét elérni nem lehet, max konvergálni hozzá. Olyan szintű alapvető állandó, mint a fény sebessége, de majd mindjárt jön, azt jól megmondja a tutit, a fénynek nincs is sebessége...
A mi mikink épp szexuális szünetet tart, az anyjával vereti.....

J.László 2014.05.05. 14:10:46

@oszt jónapot:
Várjál. Mi faszisták vagyunk (lkivéve, mikor kommunisták ugyebár). Tehát mi zsidózunk, ez tiszta sor.

Ellenben mint a jégeső, úgy cigányoznak az antirasszista vallású liberálisok? Ez az évszázad vicce.

oszt jónapot 2014.05.05. 14:29:35

@J.László: Jó, hát ti nácik meg egyfolytában azt magyarázzátok, hogy nem vagytok azok, csak a zsidók rohadjanak meg.
Ezek szerint senki nem tökéletes.
Most, hogy ezt megtárgyaltuk véleményeznéd a kormány által Magyarországon elhelyezett plakátokat, hogy tiszteljenek minket, mert különben...
Tényleg, mi lesz, ha azt mondják, hogy lófasz a seggünkbe, nem tisztelnek minket?
Bosszúból nem vesszük fel többé a támogatást, vagy nem veszünk vámmentesen külföldi cuccokat? Vagy esetleg még a tengerüket is megbaszhatják, azért se megyünk oda nyaralni? :)

J.László 2014.05.05. 14:32:58

@oszt jónapot:
Persze, hogy azt magyarázzuk, hiszen mi kommunisták vagyunk.

oszt jónapot 2014.05.05. 14:34:12

@J.László: OK, hajlandó vagy kicsit elkanyarodni a zsidó-libsi-náci-komcsi vonaltól, vagy ne erőltessem?

csababácsi 2014.05.05. 14:37:39

Mi ez a sok nácizás meg kommunistázás. Vegye mindenki tudomásul, hogy a nép demokratikusan döntött és a nemzeti szocializmust választotta . Az a 3 millió , aki meg szart a szavazásra, AZ IS.

Amator 2014.05.05. 14:58:02

@szonár: Szerinted a jobboldalnak nem kell megújulnia ?

Amator 2014.05.05. 15:01:22

@csababácsi: Igen, Kádár népe a szocializmus 2.0-ra szavazott. Elég nyugtalanító.

brumeszkosz 2014.05.05. 15:56:14

@♔bаtyu♔:
Amit a rángószájú elmebeteg cigány vezíred vedd fel hitelt, azt most fogod a következő négy évben megfizetni és abba beledöglesz!!!!!

belekotty 2014.05.05. 16:35:57

@♔bаtyu♔: Nemrég tette fel valaki.
"2010 május 19330 milliárd
2014 május 24600 milliárd az államadósság."
Kivonni tudsz?

kosztarovics bácsi 2014.05.05. 16:37:08

De szar nektek libsi,bibsi,bolsi barátaim! Most négy évig szétizzadhatjátok csipet agyatokat, hogy mibe kössetek bele a jobboldalon.De szar,de fos,de szar,de fos.A legközelebbi Orbánt fikázni próbáló cikk szólhatna tán arról, hogy csámpásan lép. Rugózzatok ezen kis együgyűek...

belekotty 2014.05.05. 16:46:17

@kosztarovics bácsi: Mi csak röhögni fogunk azon hogy a saját szarotokat kell majd megennetek. :-))

wolves84lb 2014.05.05. 16:51:53

@♔bаtyu♔: te igazi hülye...és szerinted a gonosz mocskos multi kin hajtja be? Na vajon kin? Édes istenem...te tényleg ilyen HÜLYE vagy?!?!?!?!?!?!

wolves84lb 2014.05.05. 16:51:53

@♔bаtyu♔: te igazi hülye...és szerinted a gonosz mocskos multi kin hajtja be? Na vajon kin? Édes istenem...te tényleg ilyen HÜLYE vagy?!?!?!?!?!?!

arsenal71 2014.05.05. 16:53:29

@kovi1970: Miért is járna bármi is ennek a bomlasztó lusta országnak? Mindig a másé kell?
Köszönjék meg, hogy elfogadod? Részeg vagy?

wolves84lb 2014.05.05. 16:53:39

@kosztarovics bácsi: tegnap este épp anyádon röhögtem, ahogy 4 kancigány kúrta egyszerre, és ő kéjesen sikoltozott, téged emlegetve, meg egy lófaszt a seggedben.

Menj vissza a trafikba, szedd be a mai sarcodat. Mert te megérdemled. köcsög.

arsenal71 2014.05.05. 16:56:23

@kosztarovics bácsi: Hát én már a határ másik oldalán nézem buta fajtádat. Élvezd a kétharmadot! Mást úgy sem élvezhetsz. Esetleg a primitívségedet.

J.László 2014.05.05. 17:21:03

@arsenal71:
Magyarul beszélgetsz a pakikkal?

J.László 2014.05.05. 17:22:19

@oszt jónapot:
Itt cigányozik kettővel feljebb egy vérlibsi.

J.László 2014.05.05. 17:24:24

@oszt jónapot:
Idézem Neked a következő cigányozást, szintén egy vérlibsitől, kicsit feljebb:
"Amit a rángószájú elmebeteg cigány vezíred vedd fel hitelt, azt most fogod a következő négy évben megfizetni és abba beledöglesz!!!!!"

rfbzs 2014.05.05. 17:56:14

@vidéki suzukis:
A szocik azt nem bírják elviselni, hogy hozzád hasonlók írnak ide baromságokat.

d2net 2014.05.05. 18:26:37

"A tömegek mindössze végtelen megvetésre méltóak.Értelmük csekély,emlékezetük véges"

oszt jónapot 2014.05.05. 18:44:40

@J.László: OK, te nyertél, találtál 170 hozzászólásból egyet.
De még mindig nem értem, hogy jön ez ide.

turista a saját országában 2014.05.05. 18:47:03

Az orbáni rendszer önpusztító. Totális süllyesztőbe viszi az országot. De nem hirtelen, látványosan, hanem agonizálóan, rohasztóan lassan, hogy a kevésbé értelmesek számára csak választási ciklusokon átívelően, minél később essen le a tantusz. De előbb-utóbb le fog, még számukra is.

Egyszer vége lesz ennek is, de ahhoz rétegek-generációk sorának kell ráébrednie, hogy ami van, az szar és egy emberként kell majd mondaniuk: ebből elég!

J.László 2014.05.05. 18:47:53

@oszt jónapot:
Kettőt.
Minden libsi blogon öt percen belül megy a cigányozás. Közben ők a nagy antirasszisták. Röhejesek.

Sztavrosz_ (törölt) 2014.05.05. 19:04:10

Nem kell kiakadni a "cigánybűnözés" kifejezésen, ha már a hatalom legfelső ágáig eljutott?

zobod 2014.05.05. 19:17:00

@turista a saját országában: nem aggódok, mert itt vagy nekünk te, aki elmondja az Igazságot a fejleményekről.

Ambiorix 2014.05.05. 19:20:39

@turista a saját országában:
Bocs, haver, én például emelkedésként éltem meg az elmúlt 4 évet, fizetésben és életszínvonalban mindenképp.
Amúgy csak ennyit akartam mondani, innentől megint tied a szó, ne zavartasd magad, hazudozzál csak tovább. :)

christophe 2014.05.05. 19:20:46

@J.László: Ezèrt pl.a nèmeteknèl sittre vàgnak....

J.László 2014.05.05. 19:22:27

@christophe:
Tudom. Ezért szeretik annyira mostanában Németországot. Ezt akarják itthon is bevezetni, ezért ez az überhiszti.

hanta boy 2014.05.05. 19:34:09

"Az Államadósság Kezelő Központ (ÁKK) adatai szerint május 6-án egy 10 éves futamidejű, 2004-ben kibocsátott 500 millió fontos devizakötvényünk jár le, amelyre 5,5 százalékos kamatot fizettünk évente."

Jaaaa!

A Megyó felvette tíz évre 5,5%-ra, most (2014. 05. 05.)kiváltjuk 5,3%-os kamattal...Az a szemét Orbán-Matolcsy-Varga letornázta 5,3%-ra.

ORBÁN TAKARODJ!!!!!!

_most_ 2014.05.05. 19:38:00

Tényleg eléggé álszent dolog Orbán részéről tiszteletet követelni Magyarországnak, hisz az elmúlt években ő tette a legtöbbet azért, hogy ne tiszteljék Magyarországot. Mégis hogy tisztelne bárki is egy olyan országot, ahol a miniszterelnök a szülőfalujában stadiont építettet, ahol a miniszterelnök egyszerűen szabadon enged egy gyilkost, ahol az alapvető európai emberi jogokat folyamatosan megsérti a kormány?

vidéki buzukis 2014.05.05. 19:41:41

@rfbzs: Igen, persze. Ma TGM osztotta az észt, volt őrült antiszemitizmus és tsai. Ennyit tudnak a bal-hiszterolib «értelmiségiek».

Szilárd bácsi 2014.05.05. 19:56:12

@J.László: Már miért ne? A hülyeséghez való jog bele vagyon írva az Alaptörvénybe! Ami meg OTT ÍRVA VAN, az szent és sérthetetlen! :P

turista a saját országában 2014.05.05. 20:00:25

@Ambiorix: A kitartott századvéges, közgépes, föld-trafikrabló talpnyaló csinyovnyik fajtád jobban él, ezt tudjuk régóta, nem mondtál újat. De nem rólatok van szó, hanem a többségről.

Ambiorix 2014.05.05. 20:27:06

@turista a saját országában:
Tudom, haver, nem kell bemutatkoznod, ti vagytok azok, akik a szorgalmas tanulás, a becsületes munka meg a tisztességes adózás büntetésével inkább a lumpen segílykéseket, putrisokat, naplopókat, minimálbérező adócsalókat tartanátok ki szívesebben. Szóval a magatok fajtáját. Ezért fogtok még 2018-ban is eltaknyolni. :)

wirth6 2014.05.06. 00:00:14

@_most_: Kár (illetve inkább nem kár), hogy ebből a felsorolásból egyedül az igaz, hogy Felcsúton stadion épült.

turista a saját országában 2014.05.06. 01:57:27

@Ambiorix: Te büdös kis szarházi, az összes társadalmi szegmensnek nekimentetek az elmúlt 4 évben. Becsületes, jóravaló embereknek: munkavállalóknak, vállalkozóknak, tanulóknak. Mindenkinek. Szinte nincs olyan társadalmi réteg a szaros kormányközeli potentáltakon kívűl, akiknek ne okozott volna érdeksérelmet, kárt, hátrányt vagy épp' szenvedést a kormányod.

Úgyhogy te csak ne lumpenetzél meg putrizzál, te kis kitartott, közpénznyelő századvéges-trafikrabló nyominger majom. Addig örülj, amíg nyelheted a közpénzt, de ennek is vége lesz egyszer!

Ambiorix 2014.05.06. 07:32:10

@turista a saját országában:
Aztán ez a sok sértett, jogfosztott ember mind ment és önként és dalolva leszavazott a Fideszre, mi?
Na eredj szépen, takarodj vissza abba a pöcegödörbe, amiből előmásztál, kis bolsi tetű, nem nagyon kér már senki az ótvaros hazugságaitokból.
Ja, és a nagy löttyös indulataidat tartsd meg anyádnak, ha ismered egyáltalán, meg a kecskének, amivel együtt élsz. :)

vadi3 2014.05.06. 08:25:45

@Ambiorix:
"Aztán ez a sok sértett, jogfosztott ember mind ment és önként és dalolva leszavazott a Fideszre, mi?"

Bizony ám, nem ment és nem szavazott a fityiszre kb 600ezer polgár. Ez nem jelenti, hogy ők mind libsibolsik,buzi,zsidók,cigányok lennének, egyszerűen elég volt nekik a szemkiszúrós fityisz politikából

turista a saját országában 2014.05.06. 11:55:18

@Ambiorix: "Aztán ez a sok sértett, jogfosztott ember mind ment és önként és dalolva leszavazott a Fideszre, mi?"

Nem, te rohadt kis geci: épp' hogy ezek az emberek áprilisban nem szavaztak (újra) a Fideszre. Nem volt miért. Nem saját maguk ellenségei, hogy megtegyék. Alig kétmillió agymosott birka, a hívő mag szavazott csak a pártodra.

Azt hittem, ennyi fejmosás elég volt ahhoz, hogy meghúzd magad, de csak folytattad. Mondom, addig élvezkedj, te kis tyúkszaros fideszes csinyovnyik, amíg lehet, mert utána kurva szar világ jön a mocsadék fajtádra. A húrt a végtelenségig feszíteni nem lehet.

Ambiorix 2014.05.06. 12:20:10

@turista a saját országában:
Úgy, úgy, toppantsál csak a lábacskáddal is, köcsög maszopcsicska! :)))

Amúgy elég feszültnek tűnsz. Mondd csak, nagyon fáj, hogy a választók megint elküldték az összefosást a büdös kurva anyjába? :)
Mondjuk a nicked legalább találó és őszinte: tényleg nyomorult, hazátlan söpredék vagytok, az emberi nem legalja, az emberiség ellenségei. :))

turista a saját országában 2014.05.06. 13:06:48

@Ambiorix: Nyugodtan maszopozzál, senkit nem érdekel.

Te annak örülj, hogy azok a milliók, akiket megnyomorítottatok, nem szavazott a másik szarra, a levitézlett baloldalra. Hanem otthon maradtak.Ezért tudtatok újra választást nyerni.

De ez nem lesz mindig így, faszfej. Élvezd ki az uralmat, te aljas fideszes köcsög, amíg lehet. Te fasz.

Ambiorix 2014.05.06. 14:31:35

@turista a saját országában:
Oké, azt hiszem, mindent megbeszéltünk. Szevasz.
süti beállítások módosítása