És akkor mi van, ha Orbán Viktor 17 milliárdos repülővel jár meccset nézni? Ki van rajta akadva mindenki? Miért? A repcsi nem az ő nevén van, egy haverja adta neki kölcsön, mert sietnie kellett a meccsre. Ment volna az Airbusszal ami nem kormánygép, hanem honvédségi szállító jármű a bakáknak? Csak érdekes módon mostanában a kormány használja. Az jobb lett volna? És így lehet igazán egy országot hülyének nézni.

Orbán a repcsikkel különbséget tesz a lopás, meg a lopás között! Az egyik gép az adófizetők pénzén van, és a másik is. Focimeccsre Garancsi adja oda neki az övét, aki több százmilliárdot nyert a közbeszerzésen, a másik gépet meg az adófizetők vették neki, meg a katonáknak. Csak azok nem használják, mert gyalog harcolnak. Orbán meg nem. Csak ezt nem érti a józan eszét használó! Van a menekültek elleni harc az adófizetők pénzén, meg a szórakozás a közbeszerzés nyerteseinek a hálájából. Pont. Ja, hogy ez egy és ugyanaz? Teccetek volna áprilisban ez ellen tenni! Mert akkor még ez nem látszott? Dehogynem!

Orbán Viktor vagyontalan, szerény, a megtakarításait is más neveken tartja annyira nem szeret vele dicsekedni. Az egyik megtakarítása a gázszerelőnél van, a másik annál a kötélbarátnál aki most a segge alá tette ezt a gépet, hogy Viktor időben odaérjen a Vidi meccsére. Mert az fontos! Fontosabb mint a Honvéd kórház sürgősségije, fontosabb az oktatás színvonalánál, fontosabb a költségvetés egyensúlyánál.

Vagy nem ezért épített egy stadiont a háza mellé? Vagy szerte az országban? Inkább ezt rakott minden önkormányzat nyakába teherként, mint hagyta volna azokat dönteni, mire is lenne szüksége a helyi közösségnek. Mert Orbán Viktor azt is jobban tudja kinek mire van szüksége, és két meccs között el is dönti kinek ad, vagy kitől vesz el. Mert elvenni is nagyon tud, meg adni is. Na ebből a kettőből van a magánrepülő is, meg a kastély a kutyának, gumicsizma a gázszerelőnek ha trágyázni akar. És ebből áll saját lábon a szaros pelenkát csak külföldön eldobni hajlandó királylány is, a pufidzsekis férjével. Hogy a kis szarházit idézze az emlékezet: Közötök?

De mit kell ezen magyarázni? Orbán Viktor jóvoltából Garancsi István milliárdos lett a közbeszerzéseken, vastagon fogó tolla milliárdossá tette. Orbán Viktor nem a két szép szeméért hagyta meggazdagodni a kis szemüveges macskajancsit, keményen szorítja a tökét mikor az elszámolásra kerül sor. Ennek egyik látható eredménye a magángép tizenhét milliárdért. Mert azt Orbán Viktor vetette meg vele, hogy tudjon mivel meccsre járni két milliárd lopott közpénz számolgatása közben. Mert annak érdekében a másik kezével Lőrinc tökét is szorongatja, aki meg még örül is ennek, és úgy tesz közben, mint aki nem analfabéta. És Orbán Viktor többi keze egyéb torkokat meg heréket morzsolgat, akik gyűjtik neki a közpénzt a nyugdíjas évekre. A hazát nem ingyen védik, és egy olyan kaliberű vezető mint Orbán Viktor bizony a gazdasági növekedés igen magas százalékát képes hazavinni a saját lábra állás érdekében.

Viszont nagy ötlet feljelenteni ezért. Van rá esély, Polt Péter belehal a röhögésbe mikor a kezébe veszi az erről szóló dokumentumot. Mert ő még a repülőt sem fogja megtalálni, az eljárást pedig soha nem fogja elindítani. Ahogy általában az történni szokott.

Lehet ezen kiakadni, lehet ezzel viccelni, Orbán Viktor a saját gépén repül focimeccsre ha külföldre hívja a kezdőrúgás. Pont.

BANDITA.

Címkék: közpénz lop Orbán Garancsi repüő

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr4414277477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.10.03. 12:20:49

@neko1967: " ... Ja igen, jogász vagyok nem közmunkás! ... "

Akkor Vityával vagy pariban, ő is jogász. :-) Neked arra még gyúrnod kell, hogy führer legyél, míg neki már összejött :-)

neko1967 2018.10.03. 12:22:35

@Magánvéleményem:
Hát nem te vagy a legélesebb kés a fiókban az biztos!

Miért foglalkoznának a csuti vajdával (orbán, csak így kisbetűvel!)Nekik ott van a hányás fejű Trump!

"Az a korrupció, amiből ENGEM kihagynak!"

Neked biztos, de én tisztességes ember vagyok, és szeretek nyugodtan aludni! Nem is járok magán jeten.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.10.03. 12:25:56

@neko1967: "Az a korrupció, amiből ENGEM kihagynak!"

Ez a korrupció definíciója elég régóta, valszleg nagyon fiatal vagy:
24.hu/kultura/2015/07/02/a-korrupcio-az-amibol-kihagynak-79-eve-szuletett-hofi-geza/

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.10.03. 12:27:18

@neko1967: ezt írtad korábban: " ... Az index meg mondjuk a CNN hireit veszi át. ... "

Erre válaszoltam :-)

neko1967 2018.10.03. 12:27:30

@Magánvéleményem:

Én jogász vagyok, jogászként dolgozom, mióta lediplomáztam, és előtte szakmunkás voltam az építőiparban, vagyis én tisztességesen dolgoztam!

Az általad emlegetett csuti vajda soha nem dolgozott sem jogászként sem másmilyen módon! A diploma megszerzése után vagy a felesége tartotta el vagy Soros, majd sajnos a mi adóforintjaikon élősködött!

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.10.03. 12:28:34

@Minden ballib bérretteg: Ezt nyilván alá is tudod támasztani bizonyítékokkkal, igaz?

koala kóla 2018.10.03. 12:33:08

@neko1967: Az dolgozik aki jobbat nem tud

Ki mondta hogy dolgozz? Most meg itt picsogsz bazmeg.

neko1967 2018.10.03. 12:38:46

@Magánvéleményem:
Istenem, te nagyon sötét vagy! Az index megbízható helyekről vesz át híreket, az origó meg orosz trolloktól!
Amit az index ír a csuti vajdáról, rokonairól, barátairól és üzlettársairól, annak utána jár! Hányszor indítottak ellenük sajtó helyreigazítási pert és hányszor nyertek ellenük?

Csemegézzél!

www.jobbik.hu/hireink/rovatok/megnyert-sajtoperek

nepszava.hu/1131352_botka-tizedszer-nyert-a-fideszes-hazugsaggyar-ellen

Mondjuk ez 10 másodperc a google-én. Ennél ötször több idő alatt sem találtam az index.hu-ról.
Vakon miért? Biztos azért mert a google-t a világkormány irányítja!

neko1967 2018.10.03. 12:39:58

@koala kóla:

Igazi buta fidessnyik/bolsevik megnyilvánulás!Gratulálok!

Etniez 2018.10.03. 12:40:17

@Minden ballib bérretteg: esetleg mondj egy párat, ha már mindenhol van egy Mészáros meg Garancsi.

Minden ballib bérretteg 2018.10.03. 12:40:36

@neko1967:

Az Index folyamatosan híreket hamisít. Semmit nem ír le úgy ahogy az történt, mindent áttranszformál az agyhalott Soros bérencek színvonalára.

Minden ballib bérretteg 2018.10.03. 12:41:44

@neko1967:

Az Alstom és Strabag soha nem volt egy fillérrel se olcsóbb, mint Mészáros, vagy a Betonút vagy más magyar cég.

A különbség csak annyi volt, hogy ők a hasznot és EU-s pénzeket hazavitték, és az országban nyoma se maradt, a Simor féle 100 millákon túl.

n3spr3ss0 2018.10.03. 12:43:36

@Ellenzéki Tüntető: Nem is kétséges hogy hülye vagy.

Minden ballib bérretteg 2018.10.03. 12:44:11

@Etniez:

Olyan EU-s országok érdekelnek, ahol kormányzati szervek hatáskörében osztják az EU-s pénzeket ?

Németország, Franciaország, Csehország, Szlovákia, Lengyelország, Szlovénia, Románia, Olaszország, Magyarország, ...

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.10.03. 12:49:32

@neko1967: " ... A diploma megszerzése után vagy a felesége tartotta el vagy Soros, majd sajnos a mi adóforintjaikon élősködött! ... "

Magyarán, jogász volt, a piszkos munkát mással végeztette el :-)

chrisred 2018.10.03. 12:51:47

@Minden ballib bérretteg: Vagyis nem azért nyertek a közbeszerzésen, mert ők adták a legalacsonyabb érvényes árajánlatot? Pedig tudtommal erre csak 2015 óta van lehetőség. Amúgy nem tudom, hogy milyen magyar cég nyerhetett volna az Alstom helyett a metrókocsi beszerzéseken.

Minden ballib bérretteg 2018.10.03. 12:53:54

@chrisred:

A többiek kizárásának módszertanát már az elkúrók alatt is ismerték.
Nem beszélve arról, hogy az EU-s átlag 44% ahol a pályázatokon egy darab induló indul.

Minket azért kritizáltak mert itt 46%, a Sargentini féle pofátlan hazudozásban pl.

chrisred 2018.10.03. 12:54:15

@Minden ballib bérretteg: Németországnál ez a szövetségi vagy a tartományi kormányt jelenti?

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.10.03. 12:55:05

@neko1967: " ... Az index megbízható helyekről vesz át híreket, az origó meg orosz trolloktól!
Amit az index ír a csuti vajdáról ... "

Aki jogász mint Te is :-)

Most aztán jól megvédted az indexet...
de azé keress rá erre: "Index - Belföld - Helyreigazítás"

Ott is csak újságírók dolgoznak, azoknak meg mindig viszket a tolluk, hogy feltupírozzanak dolgokat...

neko1967 2018.10.03. 12:57:41

@Minden ballib bérretteg:

Írjál már valami hírt, amit az index hamisított?

Az Alstom és Strabag soha nem volt egy fillérrel se olcsóbb, mint Mészáros, vagy a Betonút vagy más magyar cég.

Istenem, sötétebb vagy, mint egy fekete lyuk!

Egy út vagy vasút építésnek van egy meghatározott költsége. Földmunkák, anyag, tervezési költség, munkadíj stb. Ez pontosan kiszámítható.
De inkább egy egyszerűbb, talán neked is érthetőbb példát mondok.

Van mondjuk a szabolcsi alma. A termelőtől megvehetnéd kilóját mondjuk 30-40 forintért, és ő nagyon örülne ennek az árnak. De belép a felvásárló, a nagykereskedő, a boltos, és mindegyik ráteszi a saját extra hasznát a költségeken kívül. Valamennyit egyébként mindegyik is dolgozik az almával valamennyit. így lesz az alma kilója mondjuk 150 Ft.

De mi történik az állami közbeszerzéseknél? A tényleges munkát végző cégek - Strabag, Swietelsky stb. - pontosan kiszámolják - mint egy tisztességes jogállamban - hogy mennyibe kerül tisztességes haszonnal a beruházás. Természetesen tudják, hogyha a megfelelő embereket nem veszik be a buliba, akkor esélyük sincs nyerni. Ha a konzorcium elnevezése úgy kezdődik hogy "mészáros" természetesen nyernek, így maga a beruházás akár 50 vagy még ennél is több százalékkal többe kerül! De ez a NER-ben nem probléma!

Minden ballib bérretteg 2018.10.03. 12:58:16

@Magánvéleményem:

Vannak sokkal nyilvánvalóbb példák is.
Pl ha az Index újságírói nyernek alperesként a bíróságon, akkor ilyeneket írnak vezércikkben:
- Jogerős: lehet neonácizni a Jobbikot
- Lehet hírhamisítónak nevezni a hírhamisító köztévést

De ha pl Orbán nyer Hadházyval szemben, akkor véletlenül se azt írják, hogy
- Lehet Hadházyt korruptnak nevezni
, hanem egy Hadházyt mosdató, bírósági gyakorlatról dumálnak a vélemény nyilvánítás szabadságáról.

koala kóla 2018.10.03. 12:59:07

@neko1967: melyik a 2 legfontosabb szigorlat az elso 3 evben az egyetemen?

neko1967 2018.10.03. 13:00:58

@chrisred: @Magánvéleményem:

"Sötét" barátom! Az index helyreigazít önként, mert hibázik, az origó meg fizet, mert hazudik, és perben kötelezik rá! Nagy különbség

Minden ballib bérretteg 2018.10.03. 13:01:19

@neko1967:

Kivétel nélkül minden politikai hírt egyoldalúan közölnek az Indexnél. Napokig írhatnám a példát, egy időben napokon keresztül írtam is itt:
berrettegok.blog.hu/

De hoztam feljebb is példát a hírhamisító indexesek kettős mércéjére.
Azon túl helyreigazítási pereket is buktak szép számmal.

Az meg inkább szánalmas már mintsem röhejes, hogy az elkúrók alatti Alstomos Strabagos pofátlan túlárazásokat Mészárossal indoklod.

neko1967 2018.10.03. 13:02:58

@koala kóla:

Hú de nagyon megfogtál!

Miskolcon a következő mondás járja:
"A római jog dönti el, hogy kiből lesz jogász, a nemzetközi közjog, hogy mikor!"

Minden ballib bérretteg 2018.10.03. 13:03:15

@neko1967:

Hiába nyalod az Index seggét, mindenki tudja hogy egy Soros által szponzorált hírhamisító szarkupac.

neko1967 2018.10.03. 13:04:55

@Minden ballib bérretteg:

Nagyon hülye! Nézd meg a közbeszerzési értesítőt mondjuk 2010 áprilisától!

Ne erőlködj, nem megy ez neked, nem jártál rendesen a troll-képzőre!

neko1967 2018.10.03. 13:06:19

@Minden ballib bérretteg:
Brutál buta vagy! Nézd már meg az index tulajdonosi szerkezetét!

Küzdesz mint disznó a jégen.....

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.10.03. 13:09:07

@neko1967: Újságíró mindkettő, nem érdekel a nyomoruk, minden újságíró hazug disznó, gyököt kell vonni mindenből, amit leírnak, és meg kell nézni azt is amiről hallgatnak.

Kb nem érdekel, hogy ki hány pert bukik, illetve ki mennyit helyreigazít magától, mert MINDKETTŐ hazudott, csak az egyik nem ment el vele a falig... Nem látok benne különbséget, a hazugság helyre igazítása, minden esetben csak flastrom arra a sebre, amit a hazugság okozott.

Vedd tudomásul, hogy az újságírók vérében van a hírhamisítás, minden újságíró befolyásolni akarja az olvasót, hogy legközelebb is az Ő irományát olvassa, ne a másikét....

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.03. 13:28:56

@Kreml propaganda osztály bérszámfejtés: ott a pont,köszönöm.
Akartam neki én is mondani,hogy ez így kevés.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.03. 13:43:47

Gyerünk birkák terelni ezerrel!!
Védeni a vezért!
Hétvégén extra prémium!

neko1967 2018.10.03. 14:01:52

@Magánvéleményem:

Ne az saját táborod újságíróiból indulj ki. Azok gerinctelen barmok.....

koala kóla 2018.10.03. 14:05:43

@neko1967: nem talalt, sosem voltal jogasz

neko1967 2018.10.03. 14:14:54

@koala kóla:
Nem fogom belinkelni sem a diplomámat, sem a személyimet. A Miskolci Egyetem Jog- és Államtudományi Karán ez a két legnehezebb tantárgy. Illetve a római jog nehéz, a nemzetközi közjog szívatós. Ötödévben olyanokat is b illetve c vizsgára tettek, akiknek addig még hármasuk sem volt. Szokták még az alkotmányjogot is nehéznek mondani, de amikor én jártam, attól is függött, kihez került az ember.

De én vagyok a hülye, mit magyarázok egy ilyen fidessnyik/bolsevik munkásőrnek!

Hogy is van a mondás?
"Ne vitatkozzál idiótákkal, mert lehúznak az ő szintjükre és legyőznek rutinból!"

koala kóla 2018.10.03. 14:29:05

@neko1967: sose hallottam rola hogy miskolcon van jogi kar, mekkora retek hely mar

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.10.03. 14:42:16

@neko1967: Az MKKP nem tart el újságírókat :-) Abból nem tudok kiindulni.

DE a te táborod újságírói, pontosan ugyanolyan hazug disznók, mint a másik táboré, csak más a gazdája, más érdekeit képviseli.

A független újságírás egy mítosz, az újságírót mindig befolyásolja a saját politikai meggyőződése és a munkáltatójának való megfelelés. Azon lehet vitatkozni, hogy aki csak az igazság felét írja meg, az mennyire hazudik, és mennyire hazudik az, aki feltupírozza a mondandóját vagy csak hírlapi kacsát állít elő. A féligazság is lehet pont olyan karaktergyilkos, mint a nyilvánvaló hazugság. A lejáratott emberen nem segít semmiféle utólagos helyreigazítás, sem a bocsánatkérések sem pedig a megítélt becsületsértési alamizsna, DE ezt aztán magyarázhatod a sok sz@rházi gyökér újságírónak... Itt van minnyár a kollégád eza "Gerencsér András" és a vizilabdázók esete, tök mindegy, melyik újságírónak terítette ki először, de a kedvenceid is sorozathírt csináltak belőle, mert ugye az olvasottság és a kattintás nagyobb úr, mint holmi emberek becsülete...

Summa summarum az újságíró ugyanolyan gerinctelen féreg, mint a politikus.

neko1967 2018.10.03. 14:45:25

@koala kóla:

Olyan idiótákat a környékre sem engednek, mint téged. Végül is csak 37 éve létezik.
De például a debreceni 1996 óta, a Pázmány 1995, a Károli 1996 óta.

citrix 2018.10.03. 14:52:53

Polt Pétert, ezt a főügyvédet kellene először bíróság elé állítani. Amit művel az konkrétan bűncselekmény.

koala kóla 2018.10.03. 15:02:40

@neko1967: Ezeket ki is szoktak kotni hogy innen az eletrajzot se kell atkuldeni

koala kóla 2018.10.03. 15:07:08

@citrix: "ezt a főügyvédet kellene először bíróság elé állítani. Amit művel az konkrétan bűncselekmény."

e is miskolcon vegeztel jogot, igaz?

muhaha

neko1967 2018.10.03. 15:09:41

@koala kóla:

Márint a Pázmányról? Oda évekig még felvételizni sem kellett! Mi van, még alulról sem ütötted meg a mércét Miskolcon?

koala kóla 2018.10.03. 15:10:50

@neko1967: miskolcot meg a masik 3mat a 10. helyen szoktak megjelolni, hogy ha sehova se vesznek fel akkor oda talan

Cinkes 2018.10.03. 15:11:48

@Magánvéleményem: Nem érted a független újságírás jelentését attól tartok. Nem ideológia függetlenségről van szó, olyan ember nincs is. Viszont nem mindegy, hogy egy ideológia mögé állsz be vagy egy párt (hatalmat gyakorló) mögé. Az utóbbi ami miatt már nem független az újságíró, azaz kb az egész jobboldalinak hazudott seggnyalonc tagozat.

nemecsekerno_007 2018.10.03. 15:13:16

Nincs olyan, hogy közpénz. Az az én pénzem amit elszed az állam és osztogatja boldog, boldogtalannak. Ti is ezt szeretnétek, de ettől még nem lesztek se hitelesebbek, se jobbak.

neko1967 2018.10.03. 15:13:41

@koala kóla:

Például Répássy Róbert is Miskolcon végzett. Ő elég nagy fidesses neked?

koala kóla 2018.10.03. 15:16:37

@Cinkes: tul van ez a dolog izgulva

2010 elott, 90 elott plane sokkal inkabb kontroll alatt volt a sajto mint ma, hisz minden haztartasban van internet, es hasznalja ovodastol nyuggerig mindenki

s hiaba hazudtak minden hullamhosszon, megis mindenkit elkergetett a nep aki artalmas volt

ugyhogy ez lesz a mostaniakkal is, csak ennek egyelore nyoma sincs, de hat egyszerubb a libbantaknak orbanozni mint kitalalni mi kene a nepeknek

koala kóla 2018.10.03. 15:17:15

@neko1967: repassyt ismerem szemelyesen, keves butabb emberrel talalkoztam

Cinkes 2018.10.03. 15:24:14

@koala kóla: 2010 előtt nagyobb volt a kontroll? Már az első mondatodban hazudsz. Azt meg gondolom személyesen ellenőrizted, hogy mindenki a netről tájékozódik. Az meg, hogy az úgynevezett ellenzék majd kitalálja "mi kell a népnek" azt megnézem amikor orbán zsebében van a többségük. Vagy az is lehet, hogy lemaradtam a nagy elszámoltatásról és titokban böriben ülnek.
Kurvára fordítva ülsz a lovon. A liberalizmus garancia arra, hogy a hatalmat gyakorlók tökére lehessen lépni, míg a jelenlegi autokrata rendszerben közérdekű adatokért kell perelni. Remélem érted a különbséget.

chrisred 2018.10.03. 15:25:41

@nemecsekerno_007: Akkor olyan sincs, hogy állam. Mert ha az államnak nem ismered azt a jogát, hogy jogszerű kényszerrel korlátozza a magántulajdonodat, akkor a létét is kétségbe vonod.

koala kóla 2018.10.03. 15:27:26

@Cinkes: Igen, mert 2010 elott nem volt mindenhol internet

kit erdekel ki honnan tajekozodik, ez a polgarok dolga, ahogy az is kire szavaznak.

mu ha ha

Cinkes 2018.10.03. 15:31:46

@koala kóla: Az előbb még ezzel érveltél.
Aztán mert nem volt net nagyobb volt a kontroll? Ezt mégis hogyan magyarázod? Csak azért mert net=nincs kontroll? Nem kell, hogy válaszolj, már kiderült, hogy hülye vagy.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.10.03. 15:34:37

@Cinkes: Tartok tőle, hogy épp te nem érted a független újságírást, mert elvileg a MINDENTŐL független OBJEKTÍV újságírás lenne az, ami hiteles. DE jelenleg Magyarországon nem igen van objektív újságíró, mert minden újságíró betagozódott valamely szekértáborba, írását befolyásolja vagy egy ideológia vagy egy felette álló érdek (akár tulajdonosi akár pártérdek).

Sehol nem fogsz ma Magyarországon, sőt Ájrópában olyan írást találni, ami tabuk és elfogultság nélkül írna a bevándorlási hisztériáról. Mindegyik cikket átjárja a politika, vagy az ideológiai megfelelés kényszere. Az egyik elhallgatja a migráció illegális és árnyoldalát, a másik meg "migráncsozik", és tagadja a pozitív esetek létezését. Az ideológiai PC legalább akkora cenzor, mint a kormány maga.

koala kóla 2018.10.03. 15:35:58

@Cinkes: igy van, a net ota mondhatja el mindenki a velemenuyet, trumpot is ezert valasztottak meg, sirankozik is a sok kommunista

morph on deer 2018.10.03. 15:42:40

“...és úgy tesz közben, mint aki nem analfabéta” !!!
:)
Ez mekkora!

Cinkes 2018.10.03. 15:47:18

@Magánvéleményem: Még egyszer: ideológiailag független embert nem fogsz találni a földön. Egy ideológia nem gyakorol hatalmat, az egy konszenzusos elvrendszer aminek a megvalósítására lehet törekedni, az eleve határokat szab, aki beáll mögé ismeri a kereteit.
De amikor egy emberre (vagy emberekre=pártra) cseréljük akkor annak már lehet hatalma amivel vissza is élhet, nincsenek keretek, kénye kedve szerint változtathatja a szabályokat. Ennél szájbarágósabban nem tudom elmagyarázni a különbséget.

Cinkes 2018.10.03. 15:50:04

@koala kóla: Te tényleg ilyen hülye vagy? 2010 előtt nem mondhattad el a véleményedet a neten? Komolyan mondom, hogy ne fárassz.

nemecsekerno_007 2018.10.03. 15:50:18

@chrisred: Ez hülyeség... és direkt túlzol.

Max. a politikusok azon jogát vonom kétségbe, hogy osztogasság a pénzem.

Azért az nem ugyanaz...

De amíg nem az én zsebemben túrkálnak, addig nem érdekel, hogy mennyit repked "közpénzen"

Amúgy is fizetem a külföldön dolgozók helyett a járulékot, a patás már nem oszt, nem szoroz...

Persze a nyugdíjrendszer (is) tabu...

élhetetlen 2018.10.03. 15:51:10

@Magánvéleményem: „Ha igaz, akkor ennek meg lesz még a böjtje...”. Megnéztem a videót. Nekem úgy tűnik, hogy ez tényleg csak egy ismeretterjesztő kirándulás, olyan ezt sem árt ismerni stílusban. Magyaráznak nekik, megmutatják nekik az imapózt, ki is próbálhatják. A gyerekek vigyorognak, idétlenkednek, van, akinek majdnem fejenállásként sikerül, van, akinél fekvőtámasz lesz belőle. Ezt nehéz imára kényszerítésnek látni, de úgy látszik, van, akinek sikerül. Ennyi erővel arról is írhatnának cikket, hogy a tanárok elviszik egy tanösvényre az osztályt, és arra kényszerítik a gyerekeket, hogy növényeket nézzenek. Vagy, ha Isztambulban egy turista csoportot bevisznek a Kék Mecsetbe, azt úgy tálalnák, hogy a turistákat mecsetbe járásra kényszerítik. Jártam sok mecsetben Isztambultól Kairóig, zsinagógákban is, keresztény templomokban is, a Szent Péter székesegyháztól kezdve a tihanyi apátsági templomig, minden negatív következmény nélkül.

koala kóla 2018.10.03. 15:59:21

@Cinkes: nem erted el a netet 2010 elott mindenhonnan, ergo ma nagyobb a velemenyszabadsag, ne ertetlenkedj

ételizésítő 2018.10.03. 16:03:57

@Minden ballib bérretteg:
Ja, seggfej, csak Kókának nem is 900 ezer Ft megtakarítása volt összesen a bevallásában.

Másrészt mesélj már más államokban olyan vezetőkről, akik a haverjaik magángépén mennek bárhova, és utána nem kell lemondaniuk.
Lehetőleg ne Romániától keletre vagy Máltától délre lévő államokat említs.

Ostoba, agyatlan seggnyaló fasz vagy.

ételizésítő 2018.10.03. 16:04:48

@Ellenzéki Tüntető:
Faszfejkém, de te fizetsz az útért.
Nehéz a te mákszem agyaddal felfogni, mi?

ételizésítő 2018.10.03. 16:06:50

@Minden ballib bérretteg:
"Orbán egyszer se volt a Garancsi pályázatait elbíráló bizottság tagja"

Sőt, a bíráló bizottság főnöke sem volt, mi, te agyatlan seggnyaló faszkalap?

Cinkes 2018.10.03. 16:08:45

@koala kóla: Össze akarsz mosni dolgokat. A véleményszabadság akkor is megvolt. Sőt sokkal jobban megvolt. Nézz csak rá a közszolgálati tv-kre, a napkelte ami a legalja volt akkoriban a kiegyensúlyozottság mintaképe lehetne most bármelyik állami adóhoz képest, és az csak egy műsor volt, nem az ment számos adón reggeltől estig. Gondolom azért ment rá a fidesz ezekre, vagy a helyi újságokra mert mindenki a neten tájékozódik, igaz? Arról nem is beszélve, hogy a fake news cunami a facebook miatt erősebb mint valaha.
Olyanra sem emlékszem, hogy uszító propagandával volt tele minden banner, vagy köztéri plakát. Vagy, hogy valamelyik zenész "én vagyok a soros" poénja után leveszik műsorról amíg elnézést nem kér. Na ennyit a kontrollról meg az elképzeléseidről.

chrisred 2018.10.03. 16:11:09

@nemecsekerno_007: Na de pont arról van szó, hogy az már nem a te pénzed.

chrisred 2018.10.03. 16:13:07

@koala kóla: Aki nem érte el a netet, annak nem is volt véleménye?

koala kóla 2018.10.03. 16:13:35

@Cinkes: a kozszolgalati TVben nincs velemenyszabadsag, s nem is volt. Teccettek volna nyerni.

A ballibek elleni uszitas nekem nagyon tetszik.

De most nem errol volt szo, amugy is rittak a lippsik h nem nezi senki a kozTVt, akkor most mi van? Vegyenek maguknak TVt ahelyett hogy azt is eladjak amilyuk volt.

mu ha ha

koala kóla 2018.10.03. 16:14:52

@ételizésítő: a korrupcio huszadrangu kerdes

az a lenyeg mennyi megy az en zsebembe

Cinkes 2018.10.03. 16:19:22

@koala kóla: Gondolom a jobbik is ballib, Brüsszel egésze ballib, még a fidesz pártcsaládjának kétharmada is ballib akik szerint igenis korrupt a fidesz. Biztosan sikeres vagy ha alamizsnáért szopod a fidesz faszát. Szerintem inkább anyáddal kúreszolj ahogy látom bevett szokás a családodban.

nemecsekerno_007 2018.10.03. 16:45:18

@chrisred: Akkor meg mit rúgózzak rajta?

A "több lélegeztető gépet" duma már más tészta. Azok a politikusok aki ezzel kampányolnak több pénzt akarnak lehúzni rólam. Közben a szolidaritásra hivathoznak...

koala kóla 2018.10.03. 17:21:26

@Cinkes: kit erdekel ki ballib, el lettek taposva

pragmatika2 2018.10.03. 17:21:48

F.szomat érdekli, hogy Orbán egy haverja gépén utazott.

A kontraproduktív ballibsiket akkor se hoznám vissza.

wolves84lb 2018.10.03. 17:28:48

@Minden ballib bérretteg:
batyufasz...:))

"Egyik része sem korrupció.
Honvédelmi célokra vett gépet minden országban használhatnak kormányzati célokra, és kormányzati gépet honvédelmi célokra.
Mindenhol."

Mikor is használtak honvédelmi célokra kormányzati gépeket? Vagy akár a saját honvédelmi gépeiket?

Mennyibe került Kóka helikoptere? És mennyibe Garancsi repülője?

Ehh...

koala kóla 2018.10.03. 17:33:39

@wolves84lb: Garancsinak nincs reuloje, mielott meg tovabbterjesztened a marhasagokat, az egesz vagyona nincs annyi mint amibe az osztrak cegnek ez a gepe

pragmatika2 2018.10.03. 17:37:40

@ételizésítő:

"Faszfejkém, de te fizetsz az útért.
Nehéz a te mákszem agyaddal felfogni, mi?"

Faszfejkém.
És még mennyi mindenért mi fizettünk, és fizetünk most is.
Fizettünk a rendszerváltáskor, hogy a szoci oligarchák zsírosodjanak.
Fizettünk a Bokros csomag idején, fizettünk, sőt fizetünk a 2002-2010 közötti időszak miatt.

Nekem még mindig jobb opció, hogy a havi adómból mondjuk úgy (hasraütés) 1 forint elmegy arra, hogy a vitya meccsre megy, mikor a bokros csomag idején havi 100000 ment a tűzoltó adóbefizetésre.
(Jelzem,most családi adókedvezményes vagyok.)

wolves84lb 2018.10.03. 17:38:17

@Minden ballib bérretteg:
"A különbség csak annyi volt, hogy ők a hasznot és EU-s pénzeket hazavitték, és az országban nyoma se maradt, a Simor féle 100 millákon túl."

Az a szép, hogy még ez SEM igaz. A te drága uraid is külföldön fektetik be a pénz nagy részét - itthon amúgy is véges a készlet, aminek jó része már náluk van.

pragmatika2 2018.10.03. 17:41:27

@wolves84lb:

"Mikor is használtak honvédelmi célokra kormányzati gépeket? Vagy akár a saját honvédelmi gépeiket?
"

Amerikában pl. egy airforce van :) erre a célra, deklaráltan adófizetői pénzből.

wolves84lb 2018.10.03. 17:49:35

@koala kóla: Garancsi kb 38milliárdot ér, a gép 17be fájt. Kicsit olvasgass, te fasz, jót tesz, hidd el.

Igaz, egyetlen olyan sikeres vállalkozóról sem tudok rajta kívül, aki a vagyona feléből kb repülőt vesz. Amin a főnökét utaztatja.

wolves84lb 2018.10.03. 17:50:27

@Voznyák Pista: neked, fizetett trollnak nyilván jobb opció.

pragmatika2 2018.10.03. 17:56:05

@wolves84lb:

"és ez most hogy jön ide?"

Mittom én?
Te jöttél elő vele :)))

wolves84lb 2018.10.03. 17:58:01

@Voznyák Pista: én a MAGYAR honvédségről beszéltem.

Mondjuk arra se látni sok példát, hogy az AirForceOne-t katonai célokra használnák.

pragmatika2 2018.10.03. 18:13:38

@wolves84lb:

Ahogy v.színű azt a gépet sem, amivel legutóbb Orbán meccsre ment.

chrisred 2018.10.03. 18:34:59

@Voznyák Pista: A térképet nézegetve még nem tűnt fel a két ország mérete közti különbség?

pragmatika2 2018.10.03. 18:52:20

Természetesen Magyarország a nagyobb :)))

Félre a viccet, Magyarország európa része, európa pedig nagy.

Európában légi úton közlekedni sokkal egyszerűbb, és időtakarékosabb már. Mindenki él vele, Orbán miért ne élhetne vele, ha egy haverja meghívja.

vezér01 2018.10.03. 19:36:27

Drága jó felebarátaim ! Amikor az elvtársaitok Hunvald György cégének magánrepülőin utazgattak,nem sikoltoztatok adócsalásról,korrupcióról. Így a mostani hőbörgésetek szart se ér.

vénkujon 2018.10.03. 20:19:36

szerintem én egytértek az it kómentellő fideszes kartársakkal. erre szavaztak. ezzel értenek egyett. ez teljesen elfogadot náluk, hogy a vezérnek ez jár. és ők ehez szivesen hozájárulnak az adójukkal. hajrá nav! hajrá magyarórszág

putris72 2018.10.03. 20:20:17

Ja a balib miniszterek meg repülőszőnyegen röpködtek!Meg ha USA-ba he mentek akkor a szárazföldön gyalog,utána meg úszva mentek!

Jakab.gipsz 2018.10.03. 20:22:09

Dr, Szöszi igazságért kampányol.

vénkujon 2018.10.03. 20:22:36

@vezér01: ha jol emlégszem az a kórmány megbúkot, mert nem tetcet az mszpés szavazóknak se, hoty lopikálnak az úrak. elenben emez ügymenet (vigtorod lopásai) jó, és elfogadot a pólgári oldalon. köszönjűk Miniszerelnők Ur! hajrá magyarok

putris72 2018.10.03. 20:26:56

@Cinkes: Az állam háztartási hiány eltusolása 2006-ban nem volt közérdekű adat?Végül is csak egy választás múlt rajta!Nem tartod furcsának,hogy akkor az Unió mindig azzal védekezett,hogy nem szólhatnak bele egy szuverén ország belügyébe,választásába!Ezért hiteltelenek most mivel 2010-ben a választások után rögtön elkezdtek mindenbe belepofázni!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.10.03. 22:18:28

@vezér01: Faszfej! Ha igaz is lenne, azzal mentegeted h más is csinálta?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.10.03. 22:19:12

@putris72:
2010
államadósság 78 milliárd euró
manyup 10 milliárd euró
valutatartalék 34 milliárd euró

mérleg -34 milliárd euró

2018
államadósság 91 milliárd euró
manyup 0
valutatartalék 24 milliárd euró
Eximbank adóssága 2 milliárd euró

mérleg -69 milliárd euró

citrix 2018.10.04. 07:11:07

@koala kóla: Persze hogy ott, egymás mellett ültünk ezért tudod. Muhahahaha

chrisred 2018.10.04. 08:17:42

@Voznyák Pista: Előbb arról volt szó, hogy az amerikai elnöknek az adófizetők pénzéből biztosítanak különgépet, erre írtam, hogy egy akkora országban az egy szokványos közlekedési eszköz. Mittudomén, az is lehet, hogy Alaszka kormányzójának hivatalból jár motoros szán, miközben a nigériai elnöknek nem, ha így van, ennek is nyilvánvaló racionális alapja van.

Vagyis abban sem volt erkölcsi kivetnivaló, hogy a ballib döntéshozók az Alstomnál meg a Strabagnál dolgozó haverjaiktól fogadtak el baráti szívességeket?

chrisred 2018.10.04. 08:24:10

@vezér01: Ja, nyilvánvalóan nem zavart senkit a ballibekre szavazók közül, ezért alakultak így a pártlistás szavazatok:

2006: MSZP+SZDSZ: 2.688.317
2010: MSZP: 990.428

Nagyorrú Barbi 2018.10.04. 08:33:41

Midőn gyurcsótány elvtársad röpködött, hallgattál Bandika bandita.Ja persze, ő a "mi kutyánk kölyke".

Nincs közöttünk csicska 2018.10.04. 09:38:12

@chrisred: Orban lophat, mert o megerdemli, a ballipsik meg mennek a picsaba.

Magyar ember nem sajnalja a zsozsot a jo teljesitmenyert.

putris72 2018.10.04. 17:01:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Te ezt a baromságot mindenhová beírod? A" többen nem szavaztak a fideszre min rá" féle ökörséged meg kimaradt!
süti beállítások módosítása