Annyira jól érzem magam mikor megtudom hamarosan bevetésre kerülök. Ilyenkor tudom mennyire bajban van elmebajos gazdám. Nagyon ügyesen kitalált engem a szülőatyámnak is tekinthető Orbán Viktor nevű szemrebbenés nélkül hazudó kis dög, aki általam talál magának okot a saját akarata megmagyarázására. Már alig várom az újabb bevetést, érzem mennyire remekül fogok szórakozni a körülöttem kialakult felhajtás során. Na persze, mert sokan a nagy ellenségemet a népszavazást akarnák megtartani, de nem véletlenül akadályozzák azt meg azok akik engem használnak fel egy kis pénzkeresésre maguknak, meg hogy hivatalossá tegyék a hazugságot amikor már nem tudnak más érvet felhozni idióta politikájuk mellett.

Sok millió példány készül belőlem mikor elkezdenek általam beszélni a néppel, vagy ahogy ők mondják kikérik annak véleményét. Papírból vagyok, elbírok mindent nem könnyezik a szemem a röhögéstől mikor rám nyomtatják a kérdéseiket. Ilyenkor a gép prése alatt arra jókedvre gondolok ami akkor keletkezik amikor a szövegeznek a kormánypárt habonykonyháján. Már a kérdésben benne van válasz ami a kedves gazdám szája íze szerint való. De a szöveg mellett ott van az a nagy adag cinikusság is ami Orbán Viktort annyira jellemzi olyankor, mikor arra gondol mennyire szükségtelen is vagyok végül is, de valamit tennie kell olyan esetben mikor azt kell mutatni mintha fontos lenne számára az emberek véleménye. Pont leszarja őket, és a véleményüket is, de a látszatot fent kell tartania bárhogy is nem szeretné.

Elindulok nagyrészt hiábavaló utamra az ország lakossága felé. A nagy többség nem szeret, de ezzel már megtanultam együtt élni. Ennek következményeként sok helyen egyből a kukában kötök ki az aznapi szeméttel együtt, sokszor bontatlanul. Kisebb részben össze vagyok gyűjtve sokad magammal, le vagyok adva a gyűjtőhelyeken, és az általam kapott pénzből élelem kerül megvásárlásra a Orbán Viktor által elszegényített családok részére. Mivel közpénzből készülök és jó drága is vagyok mert sokan keresnek rajtam Orbán Viktor országában, még így kap vissza a legtöbbet a társadalom az értelmetlenségemből.

Néhány helyen azonban szívesen fogadnak. Még van ahol el is olvasnak. Olyan is előfordul, hogy vitatkoznak is a helyes válaszom. Szeretem az ilyen helyeket, itt nem foglal el sok helyet az értelem, de így legalább foglalkoznak velem. Még az is előfordul az ilyen helyeken, rajtam keresztül üzennek Orbán Viktornak a rám írt szöveggel. Sok sikert kívánnak neki, meg jelzik felé a támogatásukat. Nem mondom hogy az ilyen helyeken nem kerülget a hányinger, de nem kell tartanom attól ki adom magamból a tartalmamat, mivel nem vagyok élő ember, csak hivatkozás.

Az egészből a legjobb a visszaút a feldolgozásnak mondott hely felé. Még meg sem érkezem, máris tudják Orbán Viktor környezetében hányan küldtek vissza, és ez mekkora sikert jelent. Néha attól félek sokkal több érkezik vissza belőlem mint amennyi kiment, de van a kormány közelében sok olyan nagyon hülye aki még ezt is képes lenne elmagyarázni ártatlan arccal a közönségnek. És itt nem csak Németh Szilárdra gondolok, Kósa Lajos is képes rá.

Miután már tudják mennyi jött vissza belőlem, és ez elég Orbán Viktornak az általa elgondolt hivatkozásra már senki sem kíváncsi a rajtam levő esetleges válaszokra. Nem is nagyon tudok róla visszaérkezéskor olyan nagyon elolvasnának, rendszereznének, kimutatást készítenének rólam a kormányhoz közeli gondosan kiválogatott elemzők. Más pedig hozzám sem érhet, hiszen az csak hazaáruló Soros bérencnek van meghatározva a jelenben. Mondjuk azt sem tudom hányan néznek rám mielőtt kidobnak, mert ez lesz a vége a feladatomnak. Kevesen mondhatják el magukról mennyire feleslegesek a kommunikációban, mert már az elején tudják róla mekkora siker is lesz. Na én vagyok az egyik ilyen szerencsés kiválasztott, a másik a rezsicsökkentés barátom, a harmadik meg a menekültek elleni embertelen bánásmód plakátkampánya nevű cimborám. Átverés vagyunk mindannyian, de legalább szeretjük amit csinálunk, és annyira jó közben hülyének nézni az ország nagy részét.

Persze könnyen kiderülhetne rólam az igazság ha egy kicsit megpiszkálnának. Mondjuk ha ellenőrizhető módon folyna le a velem való egész folyamat. De az én Orbán Viktor barátom annyira fél a valóságtól, na meg engem eleve az ország átverésre is képzelt el, soha nem engedné meg bárki más is belém lásson mint aki ki sem látszik a hátsó feléből. Nekem is könnyű dolgom van, nyom nélkül eltűnök a felejtés homályában, és a fizikai létem is gondosan el van égetve a lehető legrövidebb időn belül. Már csak annak jelentek sokat aki az egész velem való folyamatot levezényli, és ezzel jelentős bevételre tesz szert az adófizetők kárára. Neki biztos nagyon fogok hiányozni, és alig várja újra találkozzunk. BANDITA.

Címkék: kormány konzultáció hazudik Orbán Viktor

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr988384734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása