Elsősorban azért ne mondd ezt, mert az mára már világossá vált sok ember előtt, Magyarország kormánya nem az ország népének a többsége nevében cselekszik. És ez már a világ józan ésszel gondolkodó polgárai előtt is világos. Elég az átírt választási törvényre gondolni, elég az ott levő számokat egymás mellé rakni, meg nagyon elég volt már belőled különben. Elég a netadót felhozni veled szemben, ahhoz sem értettél, nem is sikerült bevezetned, de adtál helyette egy útdíjat. Elég a kitiltásokra gondolni, ez egyedül a te szégyened, és ami azért nem nagyon volt eddig a rendszerváltás utáni magyar politikában. De nagyon elég volt már a haverok ilyen pofátlan meggazdagodásából is. Soroljam ezt kire is értem? Elsősorban rád, de vannak mögötted azért elég sokan. Sajnos. Na ezért ne mondd azt, mi magyarok. Mert ezek csak te vagy, és nem amit hangoztatsz, mert szerinted képviseled.

Ne mondd azt, hogy mi magyarok nem kérünk a megszorításokból, hiszen eddig is minden általad olyan szépen elmagyarázott adót az emberek fizettek ki, pedig azt mondtad ezt nem nekik kell. Viszont te ezt tudtad, de azért szemrebbenés nélkül hangoztattad.Távközlési adó, bankadó, tranzakciós illeték, jövedéki adó adója, általános forgalmi adó. Folytassam?

Ne mondd azt, hogy meg lehet élni havi negyvenhétezerből, mert nagyon szájon leszel vágva azok által, akik kénytelenek miattad ebből éhen fagyni.

Ne mondd azt, hogy folytatjuk, mert erre kaptunk felhatalmazást az általad győztesnek vélt választásokon. Hiszen ez is azt jelenti mára, távolodunk a normális élettől, közeledünk a baltás gyilkosok földjéhez. Mondhatsz ezzel kapcsolatban bármit amit a pillanatnyi politikai helyzeted megkíván, az emberek többsége a fejlett nyugat felé akar menni. Sokan már ott is vannak, hátrahagyva családot, barátokat, csak azért, mert itthon nem lehet már annyira megélni a munkából, köszönhetően neked, és hülye törvényeidnek. És nem, nem fognak hazajönni addig, amíg vissza nem tér az ország a Fidesz játszóteréből a valóság talajára. Még lehet utána sem.

Ne mondd azt, hogy csökken az államadósság, mikor elégettél érte háromezer milliárdot az emberek megtakarításából, és nincs semmi látszata. Ne mond erre ez volt az emberek akarata, vagy ha így jobban tetszik a magyarok akarata. Ne mond azt, hogy az ország jobban teljesít, amíg nem számolsz el az olyan cselekedeteiddel, amelyek stadionokat eredményeznek éhező gyerekek ellenében.

Ne mondd azt, hogy mi magyarok nem kérünk a bevándorlókból, mikor erről nem is kérdezel meg bennünket.  Ezer éve még mi is azok voltunk, hogy tiszta legyen a kép. Minden hülyeségről képes vagy látszat konzultációt lefolytatni, amit aztán szépen meg is hamisítasz ha az érdeked úgy kívánja, és utána sikerként adod elő az ilyen eredményt. Ezt a bevándorló kérdést azonban nem beszélted meg velünk, ezt már eleve meghamisítottad.

Mi magyarok nem kérünk Paksból, mert nem ismerjük annak valóságát. Mi magyarok nem kérünk Putyinból, mert egyszer már elég volt őket elzavarni. Ki is volt az aki ezt a magáénak tudja be a rendszerváltáskor?

Mi magyarok nem kérünk tovább az adóemelésekből, még akkor sem ha azt mondod ez a mi érdekünkben van, és csak havi négyszáz forint. Helyette több valódi munkahelyet, és magasabb munkabéreket kérünk az általunk megtermelt javak után. Ja ezt nem érted, neked csak a mutyi megy, meg a lopás. Soroljam? Trafik föld, takarék, szerencsejáték, stadion.

Mi magyarok nem kérjük, hogy a nevünkben olyat mondj, ami után sokáig szégyenkeznünk kell. Meg magyarázkodnunk. Ilyet kizárólag a magad nevében merészelj elmondani, ha elég tökösnek gondolod magad a TEK árnyékából kilépve. Lehetsz te választott vezető, nyerhetsz te akárhány választást, ha tudsz még majd többet, de soha még egyszer ne mond azt, mi magyarok. Nem vagyunk egyenlők veled, és a többség nem is volt. Kizárólag a demokrácia tette lehetővé, te legyél az ország vezetője. De ez már nem azt jelenti, egy is vagy vele. És válaszolj kérlek. Lemondott már Vida Ildikó? BANDITA.

Címkék: bevándorlás Fidesz Európa ORBÁN VIKTOR

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr227068881

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Öt kereszténygyalázó címlap a Charlie Hebdo-tól, amivel nem dicsekszik a média 2015.01.14. 14:34:04

Mielőtt elkezdenénk összekeverni a szólás szabadságát a nettó, alpári, öncélú mocskolódással, érdemes megnézni a lentebbi gúnyrajzokat. Csak hogy értse az ember, mi bajuk a radikális iszlamistáknak a prófétájukon gúnyolódó firkászokkal. (Szenthároms...

Trackback: Így lehet bárkiből gyilkost csinálni, ha te irányítod a médiát és a rendőrséget 2015.01.14. 14:31:45

Észrevetted, hogy az arab testvérpárt NEM gyanúsítottként, hanem végig gyilkosként, sőt mészárosként emlegette a bulvármédia, holott a gyilkosok arcát nem látta senki, a kocsiban "felejtett" útlevél meg vagy létezett, vagy nem? Hol van itt az ártatlan...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.01.14. 15:00:28

@micsoda?:

"Már csak az a kérdés, ha összepakolna, és menne innen mindenki, aki nem ért egyet Orbán kormányával, miből élnétek:)"

Úgy érted, ha elmenen mind a 2000 szarkeverő, aki Soros pénzéből él, akkor miből élne a többi?

Ugyanabból, amiből eddig.

A kormánnyal nem mindenben egyet értők halmazának és a nyugati pénzen "demokráciát importáló" szarháziak halmazának nagyon kevés számú közös eleme van ám.

♔batyu♔ 2015.01.14. 15:01:44

@Mercel: A szélsősségekben én sem hiszek, de az USA sem szélsőséges attól, hogy állampolgárai fegyverrel védhetik meg magukat a bűnözőktől.

Az élhetőség pedig relatív.

Ha én elismerem pld. a liberálisoknak vagy éppen a zsidóknak azt a jogát, hogy szabadon szólhat, szabadon kritizálhat egy magyar ünnepet, szokást, akkor a szélsőségesebb része ne vágjon vissza azzal, hogy ez számára természetes, viszont fordítva ehhez nekem nincs jogom, ha nem hatmilliót mondok, csak kettőt, akkor az egy büntetendő cselekedet.

Bármelyik blogban egészen durván magyarozhatsz, enyhe zsidózásért kivágnak. Miért? Persze tudjuk a választ, csak kínos. Nem nekem kínos, hanem a libsiknek, akit az ilyenekért az ország többsége őszintén rühell. Olvassa a csóka az index magyarozását és pontosan tudja, hogy ennek negyedét sem merné megcsinálni zsidó verzióban, mert másnap megszűnne.

tehát a dolog ott kezdődik, hogy mikor vagy szélsőséges. Mert ha én egyformán kívánom zsidónak nem zsidónak az egyforma szólásszabadságot, akkor liberális mérce szerint szélsőséges vagyok.

Ezért a liberális az egyetlen párt, amelyet nem a társadalom táplál, hanem Sorosék, idegen hatalom.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.01.14. 15:03:01

@mojoking77:

"NEM ballibsizunk. Ennyi. Kurva nehez felfogni, hogy az embereknek zavaro a jo eletbe? "

Már miért ne ballibsizhetnénk?

♔batyu♔ 2015.01.14. 15:07:03

@beszélő majom: Eleve mindenkik ballibsizik. Még a ballibsik is.

Persze akik most civilként próbálkoznak, azoknak nyilván kínos.

vénkujon 2015.01.14. 15:07:13

az a baj, hogy én, mint ballibbancs, faszább magyar vagyok, mint a sok idiot fidesztálib...pl. magyarországra fizetek adót, nem pedig szlovákiába:)

vénkujon 2015.01.14. 15:13:35

úbaz... meg stadiont sem loptam a kertvégébe, csak a bográcsban szoktam rotyogtatni a fasza-magyar termelőktől vett-magyarmalacot

Netuddki. 2015.01.14. 15:14:33

@maxval bircaman szerkesztő: Bajjibeeeeeek! Bajjibeeeeeek!

Dedós állat!

vénkujon 2015.01.14. 15:15:37

nameg amikor féltő szeretettel kritizálom a Nemzeti Fodbalválogatottunk teljesítményét...nem pedig majomszeretettel lapogatom a kis hátukat. ez az igazzy hazafyság!:D

Netuddki. 2015.01.14. 15:16:38

@beszélő majom: "Már miért ne ballibsizhetnénk?"

Mér' ne? Ezzel gyakorlatilag a dedós fideszes csürhéhez tartozásodat bizonygatod. Úgyhogy te tudod...

Bajjibeeeeek! Bajjibsííííí!

♔batyu♔ 2015.01.14. 15:18:34

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Ne kínlódjál már. Ha azt írná, hogy egyetért azzal, hogy Orbánék jó haverságban legyenek Putyinnal, akkor is ezt mondanád.

Pedig ahogy az előbbihez, ehhez sem kell kurvára fideszesnek lenned.

ChemZso 2015.01.14. 15:24:30

@Virányi András (BANDITA):

Bocs, de szerintem ezt nem nekem szántad.

sanyix 2015.01.14. 15:25:04

@Bafana: a magyarellenességben a ballib közös nevezőn van a fütyisszel is. Bár a fütyisznek csak a tettei magyarellenesek, a ballibnek viszont a mondásai is azok.
De a tettek azok amik igazán számítanak, abban pedig a komcsik(fütyisz-maszop-dk) nagyon összezárnak...

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: most polyvinyl-re pont az bizonyítja hogy fideszes hogy ballibsizik? Anélkül is bőven lehet tudni mekkora fideszbuzi...

♔batyu♔ 2015.01.14. 15:25:55

"Mi magyarok nem kérünk Paksból, mert nem ismerjük annak valóságát."

Épp most olvasom a nemzeti neten, hogy annak idején a balliberális kormány tízmilliárdokért rendelt katonai rádiókat a norvégoktól és az összes szar volt. Megpróbálták visszaküldeni de nem ment, gondolom, itt is a norvégok szerződése volt "okos".

Tudott erről valaki?

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2015.01.14. 15:31:25

@♔batyu♔: Csak halkan mondom, nehogy felébredj. Demokrata a liberális, a konzervatív, mindenki, aki magáévá tudja tenni a liberális demokrácia értékrendjét. Az, hogy szerinted a demokrata egyenlő a libsibolsival, az a te szegénységi bizonyítványod.
De ha nekem nem hiszel, nézz körül a világban, és a Gugli is barátod lehet a kérdés megválaszolásában.

vénkujon 2015.01.14. 15:39:54

@The Ghost Wolf: de ő nem ingyér írja ezeket. a reggeli fidelitaszmítingen programozták a csávót

mojoking77 2015.01.14. 15:45:44

@beszélő majom: Haat baratom, az biztos hogy nem te vagy a legeroseb lancszem a csapatban, es a logika sem volt soha igazan a baratod.
Ideztel ket mondatot tolem. Az elso egy keres volt, a masodik a magyarazata. Majd rem okosan rakerdeztel arra, ami az elozo mondatban lett elmagyarazva.
ost virtualisan megsimogatom a kis buksidat, es adok egy fruttit.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.01.14. 15:49:47

@beszélő majom: Szerintem inkább arról a 6 millióról beszél...

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2015.01.14. 16:19:32

egyetértek a poszt tolójával, viszont ezt már a 14-es választások előtt is tudtuk, viszont amíg nincs kire szavazni maradnak ezek a trógerek. a fityesz azért nyert, mert a szocik ellen szavaztak a legtöbben. most a fityesz ellen kellett volna, de kire? az ellenzék nagyon amatőr és többségében hiteltelen, ezen kellene változtatni

Virányi András (BANDITA) 2015.01.14. 16:26:45

@♔batyu♔: Van olyan helyzet, mikor az ember próbálja megérteni másikat, és igyekszik kibírni röhögés nélkül. Na ez nem a helyzet. BANDITA.

Virányi András (BANDITA) 2015.01.14. 16:33:09

@Mercel: Most erre nem fogom azt mondani, tartsd meg a szokásaidat. Azok majd kialakulnak. Köszi. BANDITA.

Rubifan 2015.01.14. 16:39:33

Olvasgatom ezeket a dühödt anyázásokat, ezeket az ilyen-olyan cikkeket, blogokat és nagyon kezd elgurulni a gyógyszerem! Lehet listázni orbangyurcsánykunczenémethantallhornpintérprinczfodorbajnaikulcsártasnádilendvaikókahabonyszijjártórogán féléket , csak nincs semmi értelme! Ebben az országban nem 4 , nem 3 , nem 6 millió ember szeretne nyugodtan élni, hanem mindenki!
A fenti listán szereplők és társaik pont ezt lehetetlenítették, lehetetlenítik el! Itt minden senkiházi korrupt szemét belepofázik az életünkbe.
Lehet az zsidó amerikai jóbarát, Lovon keresztet hányó vasárnap bezárós mikró párt elnök vagy önjelölt internetes új liberális senkiházi! Lassan eljutunk oda, hogy éhség lázadások lesznek vidéken , na majd akkor megváltozhat néhány dolog...

randomuser1 2015.01.14. 16:47:04

Orbánnak amúgy igaza van, a Mi Magyarok, nála mindig, dizenéve is azt jeletette, keresztény, fideszes.
és mi jól is élünk, nekünk jó paks, söt kettő kell belőle(és legyen szépen különadó a napelemekre), szerintünk meg lehet élni negyvenhétből, mert négyszázhetvenből simán meg lehet és a különadók se fájnak és nem, nem kellenek bevándorlók, csak igaztündércsaakirályfimagyar testvéreink a határontúlról.
Hogy a sok ballibsi jobbágy, tudván mindezt, miért szavazott a fideszre, az fura, de legalább részt vállal a ballibsi jobbágypártok problémájában.

♔batyu♔ 2015.01.14. 17:21:23

@The Ghost Wolf: Na ja. Papiron a "liberális" is liberális.

Nem is értem, egyesek miért tartják akkora sértésnek:)))))

♔batyu♔ 2015.01.14. 17:26:03

@Emmanuel Goldstein: Paksot és egyáltalán az orosz témát eleve ki kellene venni a politika hatálya alól.

Nem csak azért, mert Oroszországot senki nem fogja odébb tolni, az oroszokkal való jó viszony simán realitás, de azért is, mert Putyint keverni Sztálinnal, egyszerű tudatlanság.

Az pedig pláne baromság, ha az oroszokkal a mi kapcsolatrendszerünkben az USA-t állítja valaki szembe, ugyanis nekünk mindkettő fontos.

Persze tény, hogy nem bármi áron.

Magyar és nem jobbos vagy ballibsi érdekek vannak.

♔batyu♔ 2015.01.14. 17:29:47

@Virányi András (BANDITA): Na ja, én is jót röhögtem a baromságaidon.

Pld. ilyeneken: "Ne mondd azt, hogy mi magyarok nem kérünk a bevándorlókból, mikor erről nem is kérdezel meg bennünket."

Nem véletlenül nem kérdezik meg Orbánék, ahogy Gyurcsányék sem merték volna.

A többi is hasonló, néha ki kellene menned a szabad levegőre, életszagot szívni.

Ma Baker 2015.01.14. 17:30:39

Minden bekezdésedre reagálva Bandi':

Ha Gyurcsókék lennének hatalmon, akkor nem a tesco, a bankok, meg a multik sírnának, hanem TE, mert szépen a lakosságon vernék el a port. Jobb lenne?

Ha nem lenne közmunka, 250ezer Magyar tartaná a markát 26 ezer segélyért és nem havi 47-et kapnának. Jobb lenne?

Jellemző, hogy a választási eredményt mint egzakt tényt, nehéz elfogadnia legfőképp a bukott baloldalnak. Ha demokratának tartod magad, elfogadod. Egy angliai választási rendszerben, ahol semmilyen lista vagy kompenzáció nincs, a helyek 95%-át nyerte volna el a Fidesz. Jobb lenne?

Az államadósság GDP arányosan 5%-ot csökkent, ami kb 1200 milliárd. Gyurcsókék 15%-kal növelték... Jobb lenne?

A hamisítgatós szöveggel fogalmam sincs mire gondolsz, egy ügy sem jut eszembe, ahol közvéleménykutatást hamisítottak volna. A bevándorlókon belül pedig csak a GAZDASÁGI bevándorlók lettek kiemelve mint nemkívánatosak. Amúgy per pillanat szinte puszira osztogatják az állampolgárságot magyar származásúaknak, a többieknek meg kemény pénzért.

Nem kérsz Paksból? Akkor tüzelhetnénk a szenünket, vagy az amcsi palagázt jóval drágábban. Jobb lenne?

Az új matricarendszer a nagytöbbségnek kiadáscsökkentést eredményez, de már ez is baj...

Egyébként meg 160ezer versenyszférás munkahely jött létre 2010 óta a ksh októberi felmérése szerint.

Szóval elég nagy baromságokkal operálsz BANDIKA

♔batyu♔ 2015.01.14. 17:32:18

@mrbloodbunny: Kellene bátorságot venni a Jobbikhoz.

Az úgy nem megy, hogy változtatni akarok, de lehetőleg ne történjen semmi.

♔batyu♔ 2015.01.14. 17:36:44

@Ma Baker: Így van, ha Orbánékat sikerülne a CIA-nak valami libsi civil bagázsra váltania, azok 3 hónap múlva tankokért könyörögnének mint az ukrán kormány és ha nem jönne össze, akkor az életükért futnának.

Míg mások a vállukon hoznák vissza a mártírrá vált Orbánt a vállukon.

sanyix 2015.01.14. 17:40:14

@Ma Baker: "Ha Gyurcsókék lennének hatalmon, akkor nem a tesco, a bankok, meg a multik sírnának, hanem TE, mert szépen a lakosságon vernék el a port. Jobb lenne?"

Az pont ugyanilyen lenne, mert a lakosságon verik el a port.
Mondd te tényleg ennyire hülye vagy hogy nem tűnt fel hogy az összes különadót továbbhárították a lakosságra a kormány számításai szerint?
És tényleg nem tűnik fel, hogy minden évben tizesével varrnak/próbálnak varrni a lakosság nyakába új közvetlen adókat (netadó, útdíj, áfa emelés, kamatadó, EHO, jármű átírási adó), és közvetett adókat (bankadó, multi adók, környezetterhelési adók) stb?

"Az új matricarendszer a nagytöbbségnek kiadáscsökkentést eredményez, de már ez is baj..."

Aham, azért várnak többet pénzt belőle... mellesleg ordítóan látszik hogy a nagytöbbségnek éppen kiadásnövekedést eredményez, egy elenyésző kisebbségnek ad kiadáscsökkentést(tanyákról, nagyvárosoktól távoli kisvárosban lakóknak, akik a lakosság kisebbségét alkotják).

micsoda? 2015.01.14. 17:44:59

@beszélő majom:"Úgy érted, ha elmenen mind a 2000 szarkeverő, aki Soros pénzéből él, akkor miből élne a többi?"

Bár ment volna el 1900 elött minden szarkeverő,de szerinted is, maradtak:)

Nem lenne talaja a nyugati pénzelésnek ha a kormány jobban figyelne a "Magyar ember" véleményére, és nem szlogeneket gyártva hivatkozik rá.

Szelid sunmalac 2015.01.14. 17:47:21

Most komolyan meg Gyurcsany a tema? Nem ertem, hogy 2015-ben hogyan lehet Gyurcsany a tema. Ad 1: Mar reg egy marginalis kis senki politikai szempontbol, ad 2: mar reg nem o iranyitja Mo.-t, ad 3: 0 koze van a posztban leirtakhoz, ad 4: reg levaltottak es elkergettek a picsaba. Vajon miert kerul elo meg mindig teljesen irrelevansan a neve, barmikor is kritika fogalmazodik meg valakiben?

♔batyu♔ 2015.01.14. 17:54:38

@Szelid sunmalac: Nem kell ennyire izzadnod, mert azért szárad ám egy két dolog Gyurcsányék lelkén.

Még sem mondhatja azt a srác, hogy az a kurva nagy adósság "jött". Eltitkolva Gyurcsányt, hiszen miért lenne (szerinted) hozzá köze, elvégre 8 év eltelt.

De azért gondolom, te 15 év múlva is nyilvántartod, melyik családtagod vett fel bankkölcsönt a házikótokra, amit aztán nagyon nagy nehézségek árán lehetett lemenedzselni.

Passzív demonstráló (törölt) 2015.01.14. 18:10:14

Hát nem édes, amikor egy jobb esetben 20-30 ezres tábor kéri ki magának, hogy az egymás után 2 alkalommal 2/3-al megválasztott kormány (aki sok 100 ezres tételben mozgósít tömegeket) ne mondja azt, hogy, "mi magyarok"?:)

J.László 2015.01.14. 18:15:03

Tán mondaná azt, hogy "mi liberálisok"?

$pi$ 2015.01.14. 18:15:37

@sanyix: "egy elenyésző kisebbségnek ad kiadáscsökkentést(tanyákról, nagyvárosoktól távoli kisvárosban lakóknak, akik a lakosság kisebbségét alkotják)"

Miért, csak az vehet megyei matricát, aki a nagyvárosoktól távol lakik? Ugye nem?

sanyix 2015.01.14. 18:15:52

@Passzív demonstráló: 6 milliós táborról van szó, nem 20-30 ezresről. 6 millió embernek van elege a kommerekből, és ezért nem szavaz se a te pártodra(fütyisz), sem a testvérpártra(maszop-dk).

"hogy az egymás után 2 alkalommal 2/3-al megválasztott kormány"

Kádár elvtársadat meg mégtöbbször választották meg, méghozzá majdnem 3/3-al! :)

"aki sok 100 ezres tételben mozgósít tömegeket"

Nocsak hol mozgósított ekkora tömeget? Még az elején a birkameneten sem volt ennyi...

♔batyu♔ 2015.01.14. 18:16:07

@Passzív demonstráló: Ja, lett is volna némi hőbörgés, ha Orbán annak idején a parlament előtt úgy szólítja meg a több százezres tömeget, hogy demokraták:))))))

sanyix 2015.01.14. 18:17:18

@$pi$: aki nem lakott távol, annak eddig nem kellett vennie matricát, mert csak egyszer kellett fizetni az elkerülőért. A nyaralás pár napjára meg elég volt évi 1-2 10 napos matrica.

$pi$ 2015.01.14. 18:18:45

"Ne mondd azt, hogy mi magyarok nem kérünk a bevándorlókból, mikor erről nem is kérdezel meg bennünket."

Nem ezt mondta, azt mondta, hogy a gazdasági menekültekkel van problémánk, hogy azokból nem kérünk.

J.László 2015.01.14. 18:19:29

@Szelid sunmalac:
Gyurcsány azért téma még mindig, mert megmutatta nekünk, hogy kell 10 000 milliárd adósságot felvenni úgy, hogy közben 9% a költségvetési hiány, majd eladnak mindent, még sincs pénz semmire. De megmutatta azt is, hogy lehet demokráciában rendőrállamot csinálni.

sanyix 2015.01.14. 18:19:44

@$pi$: olyanok nem is jönnek, hanem mennek olyan országba ahol érdemes gazdasági menekültködni. Innen még az ittlakó is elmegy :D

$pi$ 2015.01.14. 18:22:05

@sanyix: "aki nem lakott távol, annak eddig nem kellett vennie matricát, mert csak egyszer kellett fizetni az elkerülőért"

Aki a "nagyvárosoktól messze lakik" azt jelenti számomra, hogy Szegedtől, Pécstől, Miskolctól, stb. messze lakik.

Ha valaki pl. Veszprémbe lakik és rendszeresen jár a szüleihez, a hétvégi házához vagy mittumén a haverjaihoz autópályán az jobban járt. Tehát a nagyvárosokban lakók jelentős része is kevesebbet fizet.

$pi$ 2015.01.14. 18:22:49

@sanyix: "olyanok nem is jönnek, hanem mennek olyan országba"

Orbán nem magyarországról, hanem európáról beszélt. És gazdasági menekültekről.

♔batyu♔ 2015.01.14. 18:26:43

@sanyix: Ezzel nem is lenne gond, Merkel egyenesen imádja őket.

A gond az, hogy itt kapják a támogatásokat, amit mi állunk.

"Magyarország Németország, Svédország, Olaszország és Franciaország után az ötödik volt a benyújtott menedékjogi kérelmek rangsorában a novemberi adatok alapján."

Na ez az ami nem kellene, mi nem állunk olyan jól, mint a fenti országok.

$pi$ 2015.01.14. 18:27:34

"Mi magyarok nem kérünk tovább az adóemelésekből, még akkor sem ha azt mondod ez a mi érdekünkben van, és csak havi négyszáz forint. Helyette több valódi munkahelyet, és magasabb munkabéreket kérünk az általunk megtermelt javak után."

A szerző állami alkalmazott? Akkor hogyan adna neki a kormány magasabb fizetést, miközben csökkenti az adót?

Nem állami alkalmazott? Akkor hogyan adna neki fizetésemelést a kormány?

"Ne mondd azt, hogy meg lehet élni havi negyvenhétezerből, mert nagyon szájon leszel vágva azok által, akik kénytelenek miattad ebből éhen fagyni."

Azok, akik közmunkából élnek az előző kormány alatt fele annyiból éltek. Ha ellenben tényleg vannak, akik ennyiből élnek, akkor meg lehet élni belőle.

sanyix 2015.01.14. 18:29:36

@$pi$: Aha tehát álmodtál nagyot arról hogy ki hova hányszor jár, és ezzel megmagyarázod a pártod mantráját. Kár hogy a tényektől ez nagyon távol áll. A legtöbb embernek pl nincs hétvégi háza, és a szülők és a rokonság sem feltétlenül több száz km-re lakik.
De a tapasztalatok szerint, a nagyvárosokban lakók jelentős része csak elkerülőket használt, és évente párszor nyaraláshoz használt csak autópályát.

"Orbán nem magyarországról, hanem európáról beszélt. És gazdasági menekültekről."

orbán csak ne beszéljen arról aminek nem akar része lenni...

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2015.01.14. 18:31:24

@bandita:
" Lemondott már Vida Ildikó?"
Nem mert feljelentette az amit.
Az igazi hívek, követik Cipolla parancsait.
Mint Tényi Pityu!
Ő is Igaz Magyar!
Feljelent mindenkit!
A szomszéd lova mééég éééééél??!!

$pi$ 2015.01.14. 18:33:04

"Kizárólag a demokrácia tette lehetővé, te legyél az ország vezetője."

A demokratikus országokban kizárólag a demokrácia teszi lehetővé a vezetőknek, hogy vezessék az országot. Isten kegyelméből felkent uralkodók, apostoli királyok már nincsenek ezekben az országokban.

"mert itthon nem lehet már annyira megélni a munkából, köszönhetően neked, és hülye törvényeidnek"

Sokkal jobban meg lehet élni a munkából mint a fidesz előtt. Segélyből valóban nem lehet olyan jól megélni mint előtte, de munkából igenis jobban meg lehet élni.

sanyix 2015.01.14. 18:36:15

"Sokkal jobban meg lehet élni a munkából mint a fidesz előtt."

Melyik munka ez amiből jobban meg lehet élni? Az egyik a politikus, a másik pedig az oligarcha. De mi a többi?

$pi$ 2015.01.14. 18:37:01

@sanyix: "A legtöbb embernek pl nincs hétvégi háza, és a szülők és a rokonság sem feltétlenül több száz km-re lakik."

Miért kellene "több száz kilométerre" menni ahhoz, hogy ráhajtsunk az autópályára? Rákérdezhetek? Nincs kocsid vagy bp-en laksz?

"orbán csak ne beszéljen arról aminek nem akar része lenni... "

Orbán soha nem mondta, hogy ő vagy az ország nem akar az eu része lenni. Mindig is azt mondta, hogy magyarországnak csak az eu-n belül van jövője.

Azt meg, hogy egy miniszterelnök miről beszélhet nem hiszem, hogy neked kellen eldöntened. Akármennyire vagy demokrata. :)

randomuser1 2015.01.14. 18:39:49

@♔batyu♔: kiafaszom keveri a lenszőke szláv Vlagyimir Vlagyimirovicsot azzal az ősszenőtt szemöldökű félmajom ázsiai söpredékkel?

$pi$ 2015.01.14. 18:42:57

@sanyix: "Melyik munka ez amiből jobban meg lehet élni? Az egyik a politikus, a másik pedig az oligarcha. De mi a többi? "

Egy csomó munkából lehet jobban megélni, különösen 2011 - 2012 óta, amióta elkezdtek beérni a rendelkezések.

Tavaly defláció volt, nőtt a reálbér, csökkentek az árak, kevesebb az adó, kedvezményes kisvállalkozói adózás... és igen, csökken a kenyér ára is (ezzel szoktak jönni sokan):

1.bp.blogspot.com/-U-HS0eUp8m0/VAtNTUCwXUI/AAAAAAAADzA/x1q4JTyl_TM/s1600/20140806_MTI_G0325.jpg

Nézd meg hogyan nőtt előtte és hogyan változik a fidesz alatt.

$pi$ 2015.01.14. 18:44:54

"Ne mondd azt, hogy folytatjuk, mert erre kaptunk felhatalmazást az általad győztesnek vélt választásokon."

Amikor újraválasztanak egy kormányt a választók, akkor pedig pont arra adnak felhatalmazást, hogy folytassák. Főleg ha a választások előtt azt mondták, hogy folytatni akarják.

sanyix 2015.01.14. 18:49:06

@$pi$: valahogy az árcsökkenést nem vettem észre semmiben, főleg nem az internet előfizetés és a bankolás áraiban amelyek a kormánynak köszönhetően emelkedtek (utóbbi pl 0-ról havi 1000 forint közelébe.

kevesebb adó? Én többet látok, annyi van hogy alig lehet számontartani.
www.napi.hu/ado/igy_adoztat_a_fidesz_jelentosen_nott_az_adok_szama.578522.html

És most januárban is jött egy rakás adó.

Egyetlen adócsökkenésre emlékszem, az SZJA csökkentésre amit ki is nulláztak az új adókkal, és az emelésekkel.

sanyix 2015.01.14. 18:56:00

@$pi$: Mert máshogy nem éri meg autópályázni, csak akkor ha távolra kell menni.

Igen budapesten lakom, de ez ezen nem változtat. A budapestiek, és az egyéb nagyvárosokban, és azok körüli agglomerációban élők, eddig csak egyszeri fizetéssel (üzemanyag jövedéki adó) használhatták az elkerülőutakat, mivel távolabbra csak nagyon ritkán mentek. Most már ezeknek mind fizetni kell még egyszer az útért.

"Orbán soha nem mondta, hogy ő vagy az ország nem akar az eu része lenni." mondta is, és tevékenykedett is úgy.

sanyix 2015.01.14. 19:02:02

@sanyix: ja, azt is elfelejtettem hogy a TB járulék is jelentősen nőtt miközben a szolgáltatás egyre szarabb...

$pi$ 2015.01.14. 19:02:20

@sanyix: "utóbbi pl 0-ról havi 1000 forint közelébe"

Havi 1000 forint? Ugye ezt nem mondod komolyan?

"kevesebb adó? Én többet látok, annyi van hogy alig lehet számontartani."

Kit érdekel, hogy hányféle adó van? Az érdekli az embereket, hogy kevesebbet kell fizetni és bizony sokaknak kevesebbet kell fizetni.

"Egyetlen adócsökkenésre emlékszem, az SZJA csökkentésre amit ki is nulláztak az új adókkal, és az emelésekkel."

Jó, itt egy másik, nézd meg:

www.egyenivallalkozok.hu/tanacsadas/kata

Amúgy milyen "növelésekkel" nullázták ki? Defláció van, a közüzemi számlák csökkentek, a benzin ára csökkent, autópályára is kevesebbet kell fizetnem... de most komolyan, 2013-2014 tiszta vidámság, nem?

$pi$ 2015.01.14. 19:05:54

@sanyix: "Mert máshogy nem éri meg autópályázni, csak akkor ha távolra kell menni."

Na látod! Most már közelre is megéri autópályázni, pont erről van szó.

"Igen budapesten lakom, de ez ezen nem változtat."

Csak annyit, hogy a vidéki városokban élők helyzetét magyarázod, hogy ők hogyan jártak, hogy ők hova járnak kocsival, milyen uton és hogy alakultak a költségeik. Sőt, nem is egy vidéki ember életéről, hanem nagy általánosságban beszéltél erről.

Gondolom a haverjaid sem vidéki nagyvárosokban laknak. :D

$pi$ 2015.01.14. 19:07:04

@sanyix: "ja, azt is elfelejtettem hogy a TB járulék is jelentősen nőtt miközben a szolgáltatás egyre szarabb..."

KATA, nem is kell egy fillért sem külön fizetnem a TB-re.

sanyix 2015.01.14. 19:12:20

@$pi$: nem éri meg most sem, most már az elkerülőkre sem éri meg felmenni :)

Vidéki nagyváros és agglomerációja mitől lenne más mint budapest és agglomerációja? Max méretekben más.

"KATA, nem is kell egy fillért sem külön fizetnem a TB-re."

Attól hogy nincs külön kiírva, még benne van az árban... De ha nem lenne, a színvonal zuhanás még megmarad...

2015.01.14. 19:17:39

@$pi$: @♔batyu@beszélő majom:

Figyu, pvc! A vezíred nem beszélhet a magyarok nevében. Az írás melyik részét nem értetted?

$pi$ 2015.01.14. 19:23:18

@sanyix: "Vidéki nagyváros és agglomerációja mitől lenne más mint budapest és agglomerációja? Max méretekben más."

Hát elmondom neked, de jól figyelj ám! :)

Az a különbség, hogy ha én rá akartam hajtani a közeli autópályára, hogy azon menjek el a haveromhoz a közeli kisvárosba, akkor vennem kellett egy 10 napos *országos* autópályamatricát.

Neked meg ingyen volt.

Most tudok venni egy megyeit és te is tudsz. Szabadság, testvériség, egyenlőség. :D

"Attól hogy nincs külön kiírva, még benne van az árban... De ha nem lenne, a színvonal zuhanás még megmarad..."

Vállalkozóként katában fizetsz 10-17%-ot cirka 500 000 és 750 000 között. Kábé. Szerintem ez elég kedvező és ezt ez a kormány csinálta.

Lehet útálni a fejüket, nekem sem szimpatikus a legtöbbje, na bumm! Nem nézek tévét... de az érdekeim azt diktálják, hogy ők folytassák.

$pi$ 2015.01.14. 19:24:54

@Jules Verne: "Figyu, pvc! A vezíred nem beszélhet a magyarok nevében. Az írás melyik részét nem értetted? "

Én egy másik csávó vagyok. És szólásszabadság van, a miniszterelnök pedig a magyar állampolgárokat *képviseli*. Keresd ki a szót!

2015.01.14. 19:46:11

@$pi$: "Én egy másik csávó vagyok."

Hát persze, egy másik nick, de ugyanaz a troll. Jó reggelt!

"szólásszabadság van"

Valóban? Akkor mi nem tetszik a posztban?

$pi$ 2015.01.14. 19:49:41

@Jules Verne: "Hát persze, egy másik nick, de ugyanaz a troll. Jó reggelt!"

Csak égeted magad.

"Valóban? Akkor mi nem tetszik a posztban?"

A szólásszabadság nem azt jelenti, hogy tetszenie kell a posztnak.

Eric Teodor Cartman 2015.01.14. 19:51:30

Mocskos liberálnyik ne beszéljen arról, hogy Orbán a magyarok nevében beszél!

2015.01.14. 19:51:35

@$pi$: Akkor mit akarsz?

n_dy 2015.01.14. 20:04:29

@BelAmi: nocsak ... miért is?

kvadrillio 2015.01.14. 20:16:46

"A Genocídium Egyezmény b), c), d) pontja bővebb magyarázatra szorul, hogy miért is vádolhatók meg a multikulti hívők, a hatalom birtokosai a népirtás bűntettével."

Az elnyomó multikulti rezsim működtetői szerint Afrika az afrikaiaké, Ázsia az ázsiaiaké, Európa és benne hazánk viszont mindenkié.

Civilizációnk alapítói a honos, fehér európaiak egy globális kisebbség tagjai. Jelen tendenciák mellett, ha folytatódik a ránk kényszerített tömeges bevándorlás és a bevándorlókkal való szintén kényszerített etnikai keveredés, akkor Európa többi népével együtt a mi népünk is feloldódik a beözönlő színes népek tengerében, végleg megszűnünk létezni mint faji, etnikai és kulturális csoport. Ezért ki kell mondani az igazságot: a multikulturalizmus, a tolerancia, a “sokszínűség kultusza” nem más, mint csendes népirtás, mellyel kizárólag Európa honos népeit tehát csakis minket vettek célba a rendszer működtetői, hogy végleg eltűnjünk a történelem színpadáról. “Rasszista” csak a fehér ember lehet... A kínai ember soha nem lehet “rasszista” vagy “idegengyűlölő”, ha a kínai negyedben akar élni a sajátjaival szegregáltan, elkülönülve, hogy identitásukat és népük egyedi jellegét megőrizzék az utókornak.

Saját hazájukban sem kényszeríti rájuk senki az úgynevezett “sokszínűséget”, a multikultit, tehát a harmadik világbeli népek tömeges bevándorlását és a velük való kötelezővé tett integrációt, keveredést különböző “rasszizmus” ellenes és deszegregációs törvényekkel, jelen tendenciák mellett Kína mindig kínai marad, Európa viszont pár évtizeden belül megszűnik európainak lenni. További érdekes – Hazánkban IS tapasztalható – jelenség, hogy a menekülttáborok befogadására mindig színmagyar településeket kényszerítenek a nemzetközi multikulturalista rezsimet kiszolgáló hatóságok, ezen táborokat soha nem a cigány többségű településhez telepítik Borsodba vagy Szabolcsba... A multikulturalizmus népirtás, mely kizárólag a honos európaiakat és közöttük minket magyarokat vesz célba, létezése térben és időben igen korlátozott, kizárólag a nyugati (fehér) világban létezik és azt akarja elpusztítani, kényszerítését tiltja az 1948-as Genocídium Egyezmény. A multikulti megállítására immár nemzetközi mozgalom is szerveződött, melynek honlapját ajánljuk angolul tudó olvasóink figyelmébe (whitegenocideproject.com/).

kvadrillio 2015.01.14. 20:21:50

A jelenleg uralkodó polkorrekt politikai dogmavilág szerint az európai gyökerű népeknek nem lehet saját, kizárólagos hazája, nem formálhatnak maguknak jogot a faji-etnikai csoportként való létezéshez és túléléshez, nem formálhatnak saját közösségeket, akinek ez nem tetszik az “fasiszta, rasszista, fajgyűlölő giliszta” és lecsap rá a marxista, állami terrorgépezet és elviszi este a fekete autó... Ez a hozzáállás szélsőséges és bűnös, mert jogunk van a saját létezésünkhöz, a saját önrendelkezésünkhöz, jogunk van ahhoz, hogy közösségeket formáljunk saját etnikai csoportunkkal, ahogyan kedvünk tartja. Lehet, hogy a faji-etnikai diszkrimináció egyesek szerint nem szép dolog, de a népirtás sokkal nagyobb bűn, még akkor is ha saját népünkkel tesszük, és/vagy szemet hunyunk felette! A multikulti rezsim által meg nem szállt területeken, tehát a világ nagyobbik részén teljesen természetes dolognak számít az, hogy egy adott ország lakói és kormányuk elsősorban saját kultúrájukat, népüket, tehát a honos többségi társadalmat védik elsősorban, Kuvaitban pl. külföldi nem szerezhet állampolgárságot... Közösségeket formálhatunk, úgy, ahogy az nekünk tetszik. Ez minden nép alapvető emberi joga, ez az alapjog adott, tehát nem kérdőjelezzük azt meg.

A Genocídium Egyezmény b), c), d) pontja bővebb magyarázatra szorul, hogy miért is vádolhatók meg a multikulti hívők, a hatalom birtokosai a népirtás bűntettével. Az egyezmény c) pontja szerint népirtásnak minősül “a csoportra megfontolva oly életfeltételek ráerôszakolása, melyeknek célja a csoport teljes vagy részleges fizikai elpusztulásának elôidézése” erről, már beszéltünk, a kényszerített tömeges bevándorlás és a harmadik világbeli népekkel és egyéb nem európai kisebbségekkel való kikényszerített integráció népünk fizikai és tényleges megsemmisülését vonja majd maga után.

A Genocídium Egyezmény d) pontja szerint is felelősségre vonható a multikulturalizmust ránk kényszerítő dúsgazdag elit és az őket támogató kivételezettek köre, a jogszabály d) pontja így szól: “oly intézkedések tétele, amelyek célja a csoporton belül a születések meggátolása“. A tömeges bevándorlás és kényszerített keveredés – tehát a deszegregáció - révén kényszerítik a csoporton kívüli vegyes házasságokat más népekkel, azaz gátolják a honos európaiak körében a csoporton belüli születések számát. Kényszerítik a honos európaiakat, hogy a tömegesen beözönlő harmadik világbeli népekkel keveredjenek, házasságot kössenek, hogy etnikai csoportként végleg eltűnjenek, kihaljanak. Igen alattomos módon teszik ezt, mert bár a vegyes házasságokat törvényekkel közvetlenül – még – nem kényszerítik, de kényszerítik azokat a körülményeket, melyek a csoporton kívüli vegyes házasságokhoz, tehát a saját etnikai csoportunkon belüli születések meggátlásához vezetnek.

kvadrillio 2015.01.14. 20:24:29

@kvadrillio: A multikulti kiagyalói és kényszerítői jelen jogszabályi keretek közt is bíróság elé állíthatók és rács mögé juttathatók a Genocídium Egyezményre alapozva:

Egyezmény - törvényerejû rendelet a népirtás bûntettének megelôzése és megbüntetése tárgyában
Convention on the Prevention and Punishment of the Crime of Genocide

I. Cikk: A Szerzôdô Felek megerôsítik, hogy a népirtás függetlenül attól, hogy békében vagy háborúban követik el, a nemzetközi jogba ütközô bûncselekmény és kötelezik magukat arra, hogy ellene megelôzô rendszabályokat foganatosítsanak, elkövetését pedig megbüntetik.

II. Cikk: A jelen egyezmény népirtás alatt a következô cselekmények bármelyikének, valamely nemzeti, népi, faji vagy vallási csoport, mint olyan, teljes vagy részleges megsemmisítésének szándékával való elkövetését érti:

a) a csoport tagjainak megölése;

b) a csoport tagjainak súlyos testi vagy lelki sérelem okozása;

c) a csoportra megfontolva oly életfeltételek ráerôszakolása, melyeknek célja a csoport teljes vagy részleges fizikai elpusztulásának elôidézése;

d) oly intézkedések tétele, amelyek célja a csoporton belül a születések meggátolása;

e) a csoport gyermekeinek más csoporthoz való erôszakos átvitele.

Tehát a népirtás (genocídium) bűne békeidőben és háborúban is elkövethető, nem kell, hogy azt nyers erőszakkal kövessék el. Ezért a genocídium nem azonos a tömeggyilkosság fogalmával, nem kell, hogy fegyveresen legyen elkövetve, mivel a népirtás fogalmának a lényege az, hogy egy etnikai, faji stb. csoport számára lehetetlenné teszi a jövőbeni létezését és túlélését, nem feltétlenül a szóban forgó etnikai csoport tagjainak a közvetlen fizikai elpusztításával. Jó példa a genocídiumra az, amit Kína tesz Tibettel, kínaiak tömegeit telepítve be Tibet területére, hogy a tibeti népet, saját hazájából kiszorítsa, kényszerített integrációval és keveredéssel identitásukat és egyedi etnikai csoportként való létezésüket lehetetlenné tegye, emiatt annak idején rengeteget háborogtak balos, ”jogvédő” szervezetek, népirtásnak nevezve a Kína kormánya által elkövetett cselekményeket. Jelenleg az összes európai gyökerű nép kormánya ezt erőlteti saját népére az összes fehér – tehát európai gyökerű – országban és csakis ott.

kvadrillio 2015.01.14. 20:28:08

A b) pont “a csoport tagjainak súlyos testi vagy lelki sérelem okozása”, az európai honos népeknek nem adnak teret, hogy a létüket veszélyeztető, rájuk kényszerített különböző deszegregációs törvények és tömeges bevándorlás ellen felemeljék hangjukat. A hatalom emberei és annak rosszindulatú talpnyalói terrorizálják, megfélemlítik a tiltakozókat a “tolerancia” és a “sokszínűség” nevében, a jól ismert megbélyegző jelzőkkel – náci, rasszista, gyűlölködő stb. – illetnek mindenkit, aki saját jogaiért kiáll. Mára odáig jutottunk, hogy az ember nem döntheti el, gyermeke kikkel járjon egy iskolába és ő maga sem döntheti el, kikkel és hol akar szórakozni. Ma már a törvény nem engedi tiszta, etnikai alapon szerveződött magyar szórakozóhelyek, iskolák és települések meglétét, ha valaki mégis kiállna népe alapvető önrendelkezési és önszerveződési joga mellett, akkor lecsapnak a “jogvédő”, “civil” szervezetek és az általuk életre keltett és a mi pénzünkből élő Egyenlő Bánásmód Hatóság vagy az ombudsman. Tehát hihetetlen terrorhadjáratot folytatnak ma azon európaiak ellen, akik igent mondanak népük megmaradására, túlélésére valamint a saját érdekeik érvényesítésére annak ellenére, hogy ezek az emberek a társadalom abszolút többségét képezik.

Mindent összegezve az igazi hatalom, mely révén nemzetünk felemelkedhet és kiszabadulhat a nemzeteken átívelő, elnyomó, neomarxista, multikulti rezsimből mindenképpen a törvényhozók és a helyi cselekvő polgárok kezében van, rajtuk múlik, hogy engedik-e a különböző külföldről finanszírozott, ellenséges “civil” szervezetek hazánkban való ténykedését, megengedik-e, hogy ezek a szervezetek itt befolyást szerezzenek és büntetlenül viszályt szítsanak idegen hatalmak érdekeit képviselve. Jelen cikkben nem térünk ki a második generációs kommunizmus egyéb káros társadalmi következményeire, az emberi kapcsolatok megromlására, a család intézményének szétrombolására, a férfi és nő közötti ellentét kiélezésére és a homoszexuális lobbi pusztító tevékenységére. Nem esett szó ezen rendszer gazdasági következményeiről, az egyre mélyülő szegénységről és létbizonytalanságról sem. A cikkben a rendszer egyetlen káros aspektusát vizsgáltam csak meg és elemeztem ki, de úgy gondolom, mindannyian egyetérthetünk abban, hogy legnagyobb ellenségeink nem a “kisebbségek”, hanem azok az árulók, akik megnyitják a pusztító inváziós hordák előtt a kapukat és a hátunkba döfik a kést, a hazafias szervezetekenek talán elsősorban az ő tevékenységüket kell minden eszközzel ellehetetleníteni.

..A FÉLMAGYARORSZÁGNYI RONCSTÁRSADALOM LÉTREHOZÁSA IS NÉPIRTÁS ???????!

kvadrillio 2015.01.14. 20:32:22

1955. évi 16. törvényerejű rendelet - a népirtás bűntettének ...
net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=95500016.TVR
§-ban említett nemzetközi egyezmény hivatalos magyar fordítása a következő: ... A jelen Egyezmény, melynek angol, francia, kínai, orosz és spanyol szövege ...
BIEDERMANN ZSUZSÁNNA: A genocídium fogalmának ...
jesz.ajk.elte.hu/biedermann48.html
A Genocídium-egyezmény végleges szövegének 2. cikke alapján népirtást követ el, „(a)ki valamely nemzeti, etnikai, faji vagy vallási csoport teljes vagy ...
Népirtás – Wikipédia
hu.wikipedia.org/wiki/Népirtás
Genocídium-egyezmény) született. A népirtás diktatúrát vagy ... szerkesztése]. Amerika őslakosai elleni népirtások[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése] ...
Nepirtas Egyezmeny 1948 - Prevent Genocide International
www.preventgenocide.org/hu/egyezmeny.htm
Egyezmény - törvényerejû rendelet a népirtás bûntettének megelôzése és ... Cikk: A jelen Egyezmény, melynek angol, francia, kínai, orosz és spanyol szövege ...
[PDF]értekezés - Budapesti Corvinus Egyetem.............

HA ELVESZIK A 3 HAVI SEGÉLY A MUNKANÉLKÜLIEKTŐL, AMIKOR NINCS MUNKAHELY.....AZ NÉPIRTÁS ?????!

kvadrillio 2015.01.14. 20:38:42

II. Cikk

A jelen Egyezmény népirtás alatt a következő cselekmények bármelyikének, valamely nemzeti, népi, faji vagy vallási csoport, mint olyan, teljes vagy részleges megsemmisítésének szándékával való elkövetését érti:

a) a csoport tagjainak megölése;

b) a csoport tagjainak súlyos testi vagy lelki sérelem okozása;

c) a csoportra megfontolva oly életfeltételek ráerőszakolása, melyeknek célja a csoport teljes vagy részleges fizikai elpusztulásának előidézése;

d) oly intézkedések tétele, amelyek célja a csoporton belül a születések meggátolása;

e) a csoport gyermekeinek más csoporthoz való erőszakos átvitele.

..HA...HA...HA...EMBEREK FAGYNAK MEG OTTHONAIKBAN, MERT NEM TUDJÁK FIZETNI A REZSIJÜKET....AZ NÉPIRTÁS ???!
HA EMBEREK LESZNEK ÖNGYILKOSOK, MERT NEM JUTNAK MUNKALEHETŐSÉGHEZ, MELY ÉLETBENMARADÁSUKAT, LÉTFENTARTÁSUKAT BIZTOSÍTANÁ...AZ NÉPIRTÁS ???

kvadrillio 2015.01.14. 20:40:11

GOOGLE...GENOCÍDIUM EGYEZMÉNY...HATÁLYOS...

Virányi András (BANDITA) 2015.01.14. 20:47:49

@Ma Baker: Ügyes vagy, majdnem meggyőztél. Azért én inkább magamnak hiszek. De te ezt nem érted amíg a könnyebb utat járod. BANDITA.

empoftla 2015.01.14. 20:49:11

@maxval bircaman szerkesztő: "Putyin fizet, színaranyban."

Én inkább jó értékalló konvertibilis rubelt kérnék a helyedben (mert csak idő kérdése, és majd sokkat többet ér)

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.01.14. 20:58:40

@Jules Verne:

"A vezíred nem beszélhet a magyarok nevében. Az írás melyik részét nem értetted?"

Pedig beszél :)))

Darth_Vader 2015.01.14. 21:02:47

Ócska, szar, szemét, sunyi, zsidó, internetes "újságíró", rád nem is gondolt a miniszterelnök, mint magyarra.

kvadrillio 2015.01.14. 21:03:21

@kvadrillio: ...CSEHN,...SZÚÚÚRÁZZÁK AZ E-MAILJEIMETHHH !!! :o)))))))
A GOOGLE-BŐL NEM TUDOM KIJELÖLNI A GENOCÍDIUM EGYEZMÉNY SZÖVEGÉT ! :o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

EZEK TERRORISTÁK !!!!!!!!!!!!!!

:ŰDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

empoftla 2015.01.14. 21:11:17

@Sumaragu Waldemar: Csak semmi panaszkodás! Birca (@maxval bircaman szerkesztő: ) hozzászólásaival meg- és felvilágosít, brilliáns elméjével felfedi az összefüggéseket (amit csak kevesen tudnak). Sokra vitte az életben, szerencsés, gazdag (időmilliomos), és megprobálja nekünk földi halandóknak átadni a tudását, ahol/ahogy csak tudja. Nélküle nem csak a világ jövőjét tudhatjuk meg (pl. hogy a liberális/ateista világrend most már tényleg mindjárt összedől) de pontos képet kapunk arról is, hogy mi történt a múltban (pl. a rendszerváltáskori SZDSZ-ben: ami nemcsak érdekfeszítő, de rámutat arra is, hogy miért van ott Magyarország, ahol). Köszönet jár érte nem pedig kritika - elveszett lelkek lennénk nélküle! Csak azt nem értem miért nincs olyan pozicióban ahol jobban tudnánk hasznát venni? Pl. Miniszterelnök, esetleg ENSZ főtitkár (úgy hallom arra egy kelet-európai az esélyes?).

empoftla 2015.01.14. 21:12:41

@empoftla: "Nélküle" helyett "Tőle"

ursus artos 2015.01.14. 21:57:08

@kvadrillio: "HA EMBEREK LESZNEK ÖNGYILKOSOK, MERT NEM JUTNAK MUNKALEHETŐSÉGHEZ,... "
Vagy azért, mert egy cég nem fizeti ki a jussukat, valami baromfi ágazatban, akkor ufye az is népirtás...

Kocsis Máté (törölt) 2015.01.14. 22:04:05

Én Fideszes vagyok.

randomuser1 2015.01.14. 22:26:18

@Kocsis Máté: nem kérdés, mi mind azok vagyunk!

kvadrillio 2015.01.14. 23:16:54

"Sem a sajtó-, sem a szólásszabadság nem terjedhet ki a vallásgyalázásra"

- mondta Harrach Péter szerdán. A KDNP frakcióvezetőjének a párizsi terrorról jutott eszébe, hogy kirohanást intézzen a sajtó- és szólásszabadság ellen.

...HARRACHHHH......EGY VÉN HÜLYE !!!...AKI DEGENERÁLT FIJJÁT IS BENYOMTA A MAGYAR PARLAMENTBE MEGÉLHETÉSI POLITIKUSSNAK, MERT MÉLYEN HISZ A CSALÁDI DINASZTIJÁK VÉGLETEKIG TARTÓ URALMÁBANNNNNN...:o)))))

kvadrillio 2015.01.14. 23:18:57

Harrach Péter
Harrach Péter Pál magyar teológus, politikus, egykori miniszter, az Országgyűlés korábbi alelnöke. Wikipédia
Született: 1947. november 2. (életkor 67), Budapest
Párt: Kereszténydemokrata Néppárt
Gyermekei: Péter Harrach, Tamás Harrach

MÉÉÉÉR NEM MEGY MÁÁÁ NYÖGDÍJBA AZ ILYEN MEGKÖVESEDETT, BEGYEPESEDETT AGYÚ VÉÉÉNEMBÖR ??? HE ?????

kvadrillio 2015.01.14. 23:23:00

@kvadrillio: A szatíra (a görög szatürosz, azaz „szatír” vagy latin satira, azaz „gyümölcsöstál” kifejezésből) két jelentésben is használatos:

Szűkebb értelemben költői szatíra. Egy ókor óta használt lírai műfaj. Jellemzője, hogy a valóság komikus-ironikus ábrázolására törekszik. Ábrázolási módszerei között szerepel az arányok megváltoztatása, a kicsinyítés, a nagyítás, a túlzás.
Tágabb értelemben szatirikus ábrázolásmódú mű. A költői műfaj nevéből született a szatirikusság fogalma, amely mindenféle művészeti ágban, műfajban megtalálható ábrázolási módszer. A bemutatott helyzet vagy ember látszólag komoly, a történet, illetve a körülmények összessége viszont groteszk vagy abszurd, és ez a kettősség komikus-ironikus hatást eredményez. Az ilyen ábrázolási módot alkalmazó műalkotást tágabb értelemben szintén szatírának nevezzük, ezek között lehetnek regények, drámák (pl. Arisztophanész vígjátékai), filmek stb.

a francia Charlie Hebdo....egy francia szatirikus lap.......

kvadrillio 2015.01.14. 23:23:50

@kvadrillio: szatíra

A komikus ábrázolásnak a humornál jóval élesebb, elutasítóbb fajtája. Legfőbb kifejező eszköze a többféle módon megnyilvánuló gúny. Különleges fajtája a paródia, s rokonságot tart a groteszkkel is.

Szerkesztette: Lapoda Multimédia
Kapcsolódás

ábrázolás
humor
eszköz
gúny
paródia
groteszk

kvadrillio 2015.01.14. 23:24:36

Szatíra
szatíra (főnév)
Fájl:Szatíra.jpg

1. Szórakoztató műfaj, főleg írás, amely az emberi gyengeségeket irónia és gúny révén nevetségessé teszi.

A szatíra a vidám hangvétele miatt népszerű. A szatíra eszközével sok olyan igazságot ki lehet mondani, amit másképp nem tűrne ez az uralkodó rendszer. A forradalom leverése után a szatíra ostorával vágtak vissza az írók.

2. Irodalom: Gúnyos hangú költemény, illetve költészeti műfaj, amelyben a költő korának társadalmát, embertípusokban megszemélyesített jellegzetes hibáit, a visszás politikai és közéleti állapotokat pellengérre állítja és a gúny fegyverével támadva, erkölcsi megsemmisítésükre törekszik.

A szatíra római eredetű műfaj. A szatíra ábrázolási módszerei között szerepel az ábrázolt dolgok arányainak megváltoztatása, a kicsinyítés, a nagyítás, a túlzás.

3. Irodalom, film, színház: Gúnyos hangú mű, amely ehhez (1) hasonlóan a társadalmi, politikai állapotok gúnyos rajza.

Quentin Tarantino: „Ponyvaregény” című filmje (1994) John Travolta főszereplésével is egy szatíra. A filmbeli szatíra más színészi játékot kíván, mint a más műfajú film. A néző nem mindig nevet a szatíra jelenetein. Karinthy Frigyes „Az így irtok ti” című művében a magyar irodalmi alakok szatíráját írta meg.

4. Irodalom: Ostorozó gúny különösen irodalmi műben, filmben. Gúnyolódó természet, jelleg.

Mikszáth Kálmán humora szatírával vegyül. Eötvös József: „A Falu jegyzője” című művében is van szatíra, amely a vármegyerendszert gúnyolja ki.

Eredet [szatíra < latin: satira (vegyes versek) < satura (egyveleg < vegyes tál) < satur (jóllakott)]

--Pali 2012. április 25., 21:51 (CEST)
Kategória:

Hibás fájlhivatkozásokat tartalmazó lapok

A lap utolsó módosítása: 2014. február 6., 16:56
Ezt a lapot 2 227 alkalommal keresték fel.
Adatvédelmi irányelvek
A WikiSzótár.hu wikiről
Jogi nyilatkozat
Örökbefogadott szócikkek
Forrásmunkák

Powered by MediaWiki

kvadrillio 2015.01.14. 23:26:40

@kvadrillio: harrach bácsika !

A GOOGLE A MI ÉS A TE BARÁTOD IS ! :o)

Virányi András (BANDITA) 2015.01.15. 05:51:44

@$pi$: "Azok, akik közmunkából élnek az előző kormány alatt fele annyiból éltek. Ha ellenben tényleg vannak, akik ennyiből élnek, akkor meg lehet élni belőle." Te valami új manó vagy a virtuális térben. Az előző kormány is Fidesz volt, te meg dögölj éhen abból amit másnak kívánsz. BANDITA.

midnight coder 2015.01.15. 07:06:11

@Virányi András (BANDITA): Az előző előtti kormányok idejében is pont akkora nyomorban éltek a cigók mint most. Ahogy pont annyi hajléktalan is volt az aluljárókban, erdőkben.

Tetszettek volna nem csődbe vinni, majd szétlopni a szocializmust. Akkor nem voltak hajléktalanok, és valamivel kevesebb volt a putriban élő cigány is - mondjuk akkor is voltak szép számban, csak nem foglalkozott velük a média.

A szocializmust az MSZP vitte csődbe. A lopások nagy részéért is ők a felelősek - már jóval a gengszterváltás előtt elkezdték, lásd spontán privatizáció.

Azzal, hogy a szocializmust szétverték, azt okozták, hogy beléptünk a globális piacra - ezzel pedig a globális munkaerőpiacra is. Ahol a magyar 8 elemis cigánynak az indiai, vietnami, kínai hasonló kvalitású emberekkel kellene bérharcba szállania. Márpedig a magyar minimálbérből ott elfoglalkoztathatsz egy egész falut. Így 8 elemivel nem sok esélyed van a munkaerőpiacon. Ahhoz pedig, hogy ne ilyenek legyenek, alapvetően kell változtatni a kultúrájukon. Az erre irányuló programok a gengszterváltás óta látványosan csődöt mondtak, a cigányság helyzete nem hogy nem javult volna, de lassan életmóddá vált az én a farkamból is megélek.
Ezen pedig egy módon lehet változtatni - ha motiválják a polgárt abban, hogy legalább a gyereket elküldje tanulni. Erre pedig nem az a jó megoldás, ha otthon ül és a segílykét várja, hanem bizony pont a közmunka program. Ha a polgárnak dolgoznia kell, akkor egyrészt nem ér rá egész nap a lovaskocsin járni a vidéket és "szerezni" mindent ami mozdítható, másrészt elfilózik azon, hogy ha már úgy is itt kell baszni a rezet 8 órában, akkor esetleg jó lenne valami értelmesebb melót csinálni jó pénzért. És ha azt látja, hogy ehhez végzettség kell, akkor legalább a gyereket elküldi tanulni.

midnight coder 2015.01.15. 07:08:47

Ps. Amúgy ennyi erővel egyetlen politikus sem mondhatná hogy mi, magyarok. Mert soha nem volt ebben az országban még olyan politikus, akivel legalább az ország fele ne értett volna egyet. Még Szent István sem.

micsoda? 2015.01.15. 08:14:29

@micsoda?: Bocsánat, 1990 előtt...

Pop40 2015.01.15. 08:21:32

@midnight coder: Feltehetnétek már valami új lemezt, elvtárs.

Ez a "mi azért lopunk, mert emútnyócév, meg ők is loptak" már elég unalmas.

Értelmes embernek eddig is az volt, de most már eljutottatok vele arra a szintre, hogy még a segghülye birkamenetes massza is bealszik tőle :-)

behr 2015.01.15. 20:10:18

@empoftla: Ez kiraly, szetrohogom magam.... :)))

Illetve, orulok hogy te is ertekeled bircank faradhatatlan ugykodeset a libsizmus meg egyeb ilyen uri huncutsagok ellen. Van aki erti, hogy mukodik a vilag, es jol tesszuk ha mindannyian lessuk hogy mi a legkozelebbi gyongyszem ami ajkairol legordul. :)
süti beállítások módosítása