Ha igazak a folyosói pletykák, egy igazi őskommunista kerül a kormány legnagyobb mutyijának az élére. Ez neki testhezálló feladat lesz, hiszen a régi Határőrség szervezeti felépítésében is ő felügyelte a párthoz való hűséget, igaz, akkor még szocialistás, munkás-paraszt elvek alapján. Most is majdnem ugyanezt kell majd csinálnia Bakondi György elvtársnak, csak ezt olyan nemzeties, turulmadaras, tündérországos alapzaton, és közben egy kicsit oda kell figyelni arra, hogy a drágán megszerzett pénz megfelelő zsebekbe kerüljön, lehetőleg minél közelebb Orbán Viktor haveri köréhez.

Bakondi György a megfelelő végrehajtó ember Orbán Viktor számára, ha az a legtöbbet akarja kihozni az orosz hitelből, ami Paksra vett fel az ország nevében. Mert ugye ennek a vitatott beruházásnak a negyven százalékát magyar cégek végzik majd el, és ebben az esetben ezen azt kell érteni, ezek a magyar cégek lehetőleg Fidesz közeliek legyenek. Nagyon közeliek. Lesz itt lóvé bőven, de a Fidesz hatékonysága nem tűri el, egyetlen fillér is illetéktelen kezekbe kerüljön, vagy akár szakmai alapon működő cégeknél kerüljön felhasználásra, akik meg még esetleg értenének is hozzá. Itt csak az lesz a lényeg, minél nagyobbat kaszáljon ismét a fideszes haveri kör az építkezés alatt. A hitel drágasága, vagy visszafizetése nem érdekes, a felhasználás módja sem, a magas adók, és a magyar emberek majd csak kinyögik ezt is. a Fidesznek csak a haszon kell. Az emberekkel csak el kell makd hitetni egy újabb rezsicsökkentési maszlagot, meg némi keleti nyitás, nem leszünk eu gyarmat dumát. Közben pedig hagy ömöljön a lóvé, lehetőleg számolatlanul, ellenőrizetlenül.

De ennek végrehajtása azért némi nehézségbe ütközik, mert ugye azért van itt némi építkezés is, meg beruházás, ez pedig szakmai meló. De ennek felügyeletére találták ki, és alkalmazták a kommunisták a pártfelügyelet rendszerét, mert ugye semmi sem működhet jól ideológia nélkül. És Bakondi György ebben nagyon jó. Már a Határőrségnél is az volt a feladata, irányítsa a politikai tiszteket, akik sokszor a szakmai munka ellen dolgoztak, mert a párt ezt kívánta meg. Már akkor is szerette Bakondi elvtárs, ha tisztelegnek neki, végrehajtják a parancsait, legyenek azok bármilyen értelmetlenek is. Erről igazán a mostani, általa vezetett Katasztrófavédelem tudna mesélni, ha nem félne attól mindenki, kirúgják a beszélni akarót. Bakondinak akkor, és most sem kell félnie a következményektől, hiszen az állampárt mindig megvédte, mivel végül is annak az érdekében járt el. A nyolcvanas években ez volt az MSZMP, és a Lenin szobor, most pedig ez a Fidesz, és turulmadár. Bakondinak sem kell ettől rosszul éreznie magát, vagy attól félni ezért majd valaki is szemére veti a múltját, a Fideszben rengeteg az egykori kommunista, akiknek végül is nem nagyon kellett megváltozni, csak a szimbólumokon, és az elnevezéseken hajtottak végre némi átalakítást. Azt azért nehéz letagadniuk ezeknek az egykori kommunistáknak, a szív az bizony általában baloldalon dobog a legtöbb embernél. De mindent megtesznek azért ezt sűrű homályba rejtsék. Mert most ugye jobboldaliaknak mondják magukat, feledve korábbi életüket.

Paks mindig is egy letörölhetetlen folt lesz a Fidesz mocskos politikai, és gazdasági tevékenységének a palettáján. Sajnos ilyenből van sok, és egyik sem nagyon olyasmi amivel nagyon dicsekedhetne a kormánypárt. Viszont azt tudja a Fidesz gépezete, messze van még a választó annak felismerésétől, figyelje az eseményeket, ne tudják elbutítani, és ne hagyja magát az érzelmeitől befolyásolni, mikor a józan eszére van szükség. Paks esetében sem magával a beruházással van a baj, hanem annak a döntésnek a meghozatalával, ami a szerződéshez vezetett. Mert ugye az olyan derült égből villámcsapás volt azért az emberek nagy részének a számára. Hamarabb tudták meg a hitel felvételét, mint annak előkészületeit egyáltalán érzékelhették volna, pedig ezt is nekik kell majd visszafizetni, de ezt valahogy nem nagyon akarja a kormány média gépezete eléjük tárni. Meg az is bosszanthatná egy kicsit a választót, egy ekkora hitelt vesznek fel az ő nevében, a megkérdezése nélkül, és a felhasználás sem igazán egyenes módon történik. De úgy látszik a sok mutyi miatt ez már nem is számít, az emberek megszokták a nehéz életet, és elhiszik azt, a saját sorsukon nem is nagyon tudnak változtatni. Meg nem is nagyon akarnak, amíg csak a szomszédot éri kár, és neki megvan a megélhetése. Nem is nagyon akar ilyenkor segíteni senki a másiknak, legfeljebb sajnálkozik egy kicsit rajta. Azonban ha vele fordul elő ugyanez, nem érti, miért nem rohan mindeni a segítségére. Viszont a Fidesz pribékek ezt a magyaros tulajdonságot nagyon jól ismerik, ezért is tehetnek az országgal azt, amit csak akarnak.

A nemzet pocakos focihuszára minden zsíros üzletből kiveszi a részét amit az állam nevében köt, ez ne legyen senki előtt egy pillanatig sem kétséges. Mindig a rendelkezésére állnak a készséges kormánybiztosnak nevezett komisszárok, akik végrehajtják az utasításait, és vigyáznak az érdekeire. Ez nem személyhez kötött megbízatás, itt kizárólagos szempont a hozzá való hűség. Ha ebben hibázik bárki is, oda a megélhetése, a jövője. Aki pedig egyszer már csinált valami hasonlót a régi szép időkben, arra a jelenben is nagy karrier vár, még akkor is, ha nem is ért semmit a szakmához, viszont most is tud hűséges lenni. Mert ez ma az előre jutás első szempontja az állam berendezkedésében, nem a tehetség a szorgalom, vagy a hozzáértés. BANDITA.

Címkék: mutyi komisszár Orbán Viktor Paks Bakondi György Elvtárs

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr276595523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anticommunist Hungarus 2014.08.12. 15:38:11

Akasszátok fel a kommunistákat!
Akkor is ha DK-s vagy mszp-és,
Akasszátok fel a kommunistákat,
Akkor is ha a Fideszben él!

Akasszátok fel a kommunistákat,
De ne hagyjátok ki a liberálisokat,
A mocskos hazaáruló tolvajokat
Akasszátok fel a ávósokat!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.08.12. 16:06:41

Szerintem testhezàlló feladat ez a Vakondinak.

röf 2014.08.12. 16:07:29

Lassan minden zöldliberál blogíró beletörődött, hogy szakmai érvek hiányában fölösleges tovább bizonygatni Paks2 értelmetlenségét.
Nem maradt más, mint találni valakit, akire rá lehet fogni valamit.
Hol a bánatba lesz már Bakondi György (szül. 1952), amikor valami bármi akármi lesz az erőmű építésből....
Micsoda sivár gagyi duma ez...

Rodolfo63 2014.08.12. 16:57:40

@röf: hol van bármilyen szakmai érv paks2 mellett?

röf 2014.08.12. 17:47:12

@Rodolfo63:
Attól függ, ha neked elég a gyertya és a lábbal hajtós dinamó is, akkor nincs ilyen.
Ha beéred azzal, hogy akkor van delej a konnektorodban, amikor fúj a szél (se nem nagyon, se nem kicsit, pont jól...), akkor szintén nincs.

Rodolfo63 2014.08.12. 17:58:27

@röf: neked mindegy, hogy mennyiért és milyen feltételekkel épül meg mindez? mert nagyon úgy néz ki, sokak számára tényleg csak a gyertya marad majd, másra nem lesz pénzük

Blogger Géza 2014.08.12. 19:48:35

Demagógia: 10/10
Mocskolódás: 10/10
Érdemi tartalom: 0/10

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.08.12. 20:02:56

@röf: igen, ahogy írod. Paks 2 értelmetlenségét felesleges tovább bizonygatni.:-)
A fidesz ilyen zoknikat is felvesz bérkommentelőnek? Ez valamiféle közmunka?

anyadmajma 2014.08.12. 20:03:23

@röf: ja, ha te meg nem akarsz BKvval járni, akkor vegyél autót 10 évre chf hitellel, önerő nélkül, idióta.

_most_ 2014.08.12. 20:05:23

hát igen, a fideszben mindig is megbecsülték párthű kommunistákat, akik immár a fideszhez hűek, Orbán meg is mondta, hogy nem a kommunizmussal volt baja, hanem azzal, hogy nem ő irányította.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.08.12. 20:07:18

@Blogger Géza: biztos a fidesztől tanultàk. Ezekben a fidesz verhetetlen.

röf 2014.08.12. 20:20:10

Na ez az, ezt várja a bloggerszakvezetés:)
Semmi szakma, csak a konkrétumok nélküli populista duma jöhet.
Azt tudja befogadni az agyatok....

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.08.12. 20:25:37

@röf: Ja. Mint a te agyad a liberálisozást, ugye?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.12. 20:47:19

Istenem, nem gondoltam volna, hogy még lehet címlapra kerülni ezzel a lerágott csonttal.

Ugyanazok az agyatlan "érvek" Paks 2 ellen, az ember meg már unja cáfolgatni őket.

Mutyi persze lesz a beruházás körül, s elhiszem, hogy azoknak, akik kimaradnak belőle, ez nagyon fáj.

kewcheg 2014.08.12. 21:27:12

..egy kicsit már tényleg kezd sok lenni az őskövület a fideszben.Kvázi megérte neki akkor is,most is nettó gecinek lenni,a jég hátán is megél...

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.08.12. 22:04:38

@Rodolfo63: Na és vajon milyen érveid vannak ellene??

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.08.12. 22:12:15

Nocsak, a finnek is a Roszatommal építtetik atomerőművüket:

atomenergiainfo.hu/orosz-atomenergetika/szerzodes-a-finnorszagi-hanhikivi-1-atomeromu-epiteserol

Biztos ezt is a Fideszmaffia intézte el:)))

Rodolfo63 2014.08.12. 22:33:32

@röf: paks2 esetében valós szakmai érv nem nagyon hangzott el még, se egy gazdasági számítás, hogy egyáltalán ebbe így érdemes-e belevágni

ellenben az elhangzott, hogy a hazai áram árát a ruszkik határozhatják meg - sőt, ez még a törvénybe is bekerült

Rodolfo63 2014.08.12. 22:34:58

@A megvalósult amerikai ólom..:

érveim ellene:

- nincs sehol egy gazdasági számítás, amiket készítettek kormányfüggetlen szakemberek, azok mind a gazdaságtalanságát mutatják ennek a projektnek

- ruszkik közvetlen befolyást kaptak a hazai energia árak meghatározásában

kewcheg 2014.08.12. 22:47:44

..ez 87-ben a néphadseregben simán főbe lövetett volna, ha megtudja hogy a fideszre szavazok. most meg fidesz végrehajtó...ez a világ tényleg egy szar...

P.Freddy 2014.08.12. 22:58:28

@A megvalósult amerikai ólom..:

Érdekes, a költségek alapján finnek fele akkora áron fogják kapni az áramot, mint a magyarok.

Ennyivel gazdagabbak vagyunk?

Vagy ennyiszer (kétszer) többet lopnak Orbánék, mint a finn állam?

Költői kérdés, nincs kétség, az eddigi Fideszes országrablás alapján egyértelmű: Orbán Viktorék KÉTSZER TÖBBET FOGNAK LOPNI az atomerőműre felvett pénzből, mint a finnek.

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.08.13. 14:07:42

@Rodolfo63: Szted egy ilyen volumenű projektnél nem készültek hatástanulmányok? Legfeljebb hozzád nem jutottak el, mert valószínúleg egy mukkot sem értenél belőle.
De pl. a Műegyetem Nukleáris technika tanszékének professzora Aszódi Attila
többször is kiállt a projekt mellett a sajtóban is.( Biztos nem ért hozzá..)

"ruszkik közvetlen befolyást kaptak a hazai energia árak meghatározásában"

Hülyeség. Épp akkor lett volna így, ha IMF EBRD hitelből épül.(Ekkor természetesen nem a "ruszkik" kaptak volna közvetlen befolyást az ármeghatározásban..)

A legjobban azt bírom egyébként ,hogy sokan csak kritizálni tudnak, de reális alternatívát nem kínálnak Paks II-vel szemben. Te is közéjük tartozol?

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.08.13. 14:12:15

@P.Freddy: "Érdekes, a költségek alapján finnek fele akkora áron fogják kapni az áramot, mint a magyarok." Ezt miből vezetted le? Honnan tudod egyébként, hogy mekkora teljesítményű lesz a hanhikivi erőmű? Lakosságuk pl. kisebb mint a magyar.

Rodolfo63 2014.08.13. 14:18:19

@A megvalósult amerikai ólom..:

nos, lehet hogz a prof kiállt mellette, de ő látta a számokat? közzétett számításokat? egyáltalán függetlennek tekinthető?

még a törvényről szavazó képviselők se látták a számokat - ellenben az összes (!!!) nyilvánosságra került független kalkuláció azt mutatta, hogy nagyon sokba fog ez nekünk kerülni így

a ruszkik pedig törvény által garantálva szólhatnak bele a hazai áram árába - ez a kitétel ugyanis a gazdasági számításokkal szemben nemcsak nyilvános, de a törvény része is, amit elfogadtak

szóval, neked miért teljesen mindegy, hogy mennyiért és milyen feltételekkel épül egy újabb atomerőmű nálunk?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.13. 16:12:42

@Rodolfo63:

"a ruszkik pedig törvény által garantálva szólhatnak bele a hazai áram árába - ez a kitétel ugyanis a gazdasági számításokkal szemben nemcsak nyilvános, de a törvény része is, amit elfogadtak"

Erről még nem hallottam, kérlek, linkeld be az ezt taglaló törvénytszöveget. Hiszen nyilvános, mint írod.

Rodolfo63 2014.08.13. 23:06:23

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Erről még nem hallottam, kérlek, linkeld be az ezt taglaló törvénytszöveget. Hiszen nyilvános, mint írod. "

tessék parancsolj - nagyon szép virágnyelven van, de a lényege, hogy az oroszoktól függ az áram ára

www.parlament.hu/irom39/13628/13628.pdf

4. cikk 4. pont:

4. Az Orosz Kijelölt zervezet a vonatkozó Megvalósítási Megállapodások értelmében az üzleti gyakorlattal összhangban megfelelő garanciákat ad. A Felek minden tőlük telhetőt megtesznek annak érdekében, hogy a Megvalósítási Megállapodások szerinti ellenérték olyan módon kerüljön megállapításra, amely lehetővé teszi, hogy a villamos áram termelésre vonatkozó árak kereskedelmi
szempontból hosszú távon versenyképesek és egyúttal az Orosz Kijelölt Szervezet számára elfogadhatóak legyenek."

ez a legutolsó rész a lényeg - ha putyinnak nem tetszik az ország politikája, akkor a kijelölt orosz szervezetek számára nem lesznek elfogadhatóak az árak - nyakatekert és trükkös dolog, de lényegét tekintve egy idegen állam számára beleszólást enged a törvény a hazai áram árába

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.08.14. 00:58:02

@Rodolfo63: Ez demagógia. mindenki tudja, hogy a képviselők szavazógépek minden pártban. Többnyire nem tanulmányozzák át alaposan azt, amire szavaznak, és gyakran nem is értenek hozzá.
Egyébként meg tudnál nevezni egy "független kalkulációt"? Csak hogy konkrétumokról vitatkozzunk.
Vajon a finneknek miért éri meg a Roszatommal építtetni atomerőművet?
Igen, a szerződésben van egy olyan mondat, hogy "a Felek minden tőlük telhetőt megtesznek" annak érdekében hogy az árak az orosz félnek megfeleljenek. Ez nagyjából semmire sem kötelez. Egyfajta szándéknyilatkozatnak tekinthető, és az oroszok résztulajdont sem kapnak az elkészült beruházásban.
Továbbra is várom, hogy mutass alternatívákat Paks II-vel szemben..

Rodolfo63 2014.08.14. 02:22:02

@A megvalósult amerikai ólom..: talán mert a finneknél piaci alapon történt a szerződés, nálunk meg politikai befolyásövezet növelése alapján?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.14. 10:34:04

@Rodolfo63:

Köszönöm a linket és az idézetet.

Van valahol szankciója annak, ha az idézett pontban megadott feltételek nem teljesülnek?

Csak mert ha nincs szankció, akkor az egész nem sokat ér.

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.08.14. 19:20:10

@Rodolfo63: Na és honnan tudod hogy ott piaci alapon szerződtek, itt meg nem. Konkrétumokat írjál, nem a baloldali legendáriumra vagyok kíváncsi.
Másrészt a finnek még részesedést is adnak, mi meg nem.
Továbbra is várom, hogy mit javasolsz Paks II. helyett.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.14. 21:38:18

@Rodolfo63:

Na, ez valami magyartalan jogi bikkfanyelv, abban sem vagyok biztos, hogy jól értelmezed - annak ellenére, hogy nyelvtanilag a te értelmezésed lenne helytálló.

A "Megvalósítási Megállapodások szerinti ellenérték" az én értelmezésem szerint nem az áram, hanem a beruházás árára vonatkozik.

"a villamos áram termelésre vonatkozó árak kereskedelmi
szempontból hosszú távon versenyképesek"

Ezzel nincs gond.

"és egyúttal az Orosz Kijelölt Szervezet számára elfogadhatóak legyenek."

Ez talán azt jelenti, hogy a versenyképes ár ne legyen túl alacsony, mert akkor más megrendelők irreális elvárásokkal léphetnének fel: pl. azt várnék el, hogy szinte ingyen legyen a termelés.

De mint már írtam, ha nincs szankció, akkor az egész semmit nem ér. Lényegében ezt írta @A megvalósult amerikai ólom..: is, de sajnos nem reagáltál rá.
süti beállítások módosítása