Azt sohasem szabad elfelejteni, a Fidesz hatalombitorló gépezete nagyon profi hazudozó. Azt sem lehet elmondani róluk, ne lennének gátlástalanul cinikusak, és kő keményen hatékonyak. Semmit nem csinálnak ezek a közpénz lovagok értelem, és cél nélkül. Legfeljebb később derül ki a valódi cél, és az állampolgár nem is veszi észre egy kis győzelemmel mekkora veszteség is érte. A Fidesznél ez pont fordítva van, neki ez a kis engedmény harsány felületet biztosít a nagy demokrácia dumához, a másik oldalon meg óriásit kaszál a többi olyan területről, ahol tovább fokozhatja gazdasági, és hatalom technikai területnyerését.

Szegény L Simon László nagyon sokat dolgozhatott a reklámadóval. Egyéni indítványként való beadása az ilyen javaslatoknak megszokott dolog a kormánypárt soraiban, így sok felesleges vitát, és magyarázatot elkerülhetnek vele ami a kormányra csapódna, mint bírálat. Keveseknek jut ilyenkor eszébe elgondolkozzon rajta, hogy lehet egy ilyen indítványt vagy törvényjavaslatot olyan kevés háttérsegítséggel, ennyire mélyen, és ilyen rövid idő alatt előkészíteni. Mondjuk ehhez egy képviselőnek, főleg ha kormánypárti, elég egy postacímet megadni, ahova megérkezik az ilyen típusú beadvány vaskos kötege, ráírja a nevét, aztán bohóckodik a médiában egy keveset vele, utána a kétharmad megszavazza, és máris kész. Ha egy kicsit szívatni akarja Orbán Viktor a képviselőt, mert mondjuk az nem elég hűséges hozzá, kimaradt a soros talpnyalási ceremóniáról, vagy van saját véleménye, és annak hangot is próbál adni, akkor könnyen kaphat az ilyen vitára, elégedetlenségre okot adó szereplési lehetőségből. Ha akarja, ha nem akkor is ráhullik minden tiltakozás, sárdobálás, anyázás.

Ezt a reklámadó dolgot egyszer már előhúzta a kormány, aztán mégsem lett belőle semmi. Akkor sem. Végül is nem nagy összegről van szó az eddigi közpénz lenyúláshoz képest, pedig ha márt ennyiért is lehajol a kormánypárt, akkor ott komolyan el kell gondolkozni azon, a kaszálás után mostanra már vajon csak a maradékot szedik- e össze, vagy mást akarnak. Mert az régen nem jó senkinek ha nagy lenne a baj a költségvetési kasszában, hiszen akkor már nincs nekik miből tovább osztozkodni. Ez a reklámadó mindenkit érint a médiában, még a saját maguk által létrehozottakat is. Ez ellentétes azzal a gazdasági szeleteléssel, amit a kormány a mutyik alatt nyom le az állampolgárok torkán. Mondjuk a kormányt kiszolgáló sajtónak nem kellene annyira aggódni, hiszen őket bőségesen tudja a kormány a költségvetésből kárpótolni, csak kicsit igazít rajta előtte, és elrejti a nyilvánosság elől. De így most azok is beszállhatnak abba, legalább ilyenkor függetlennek mutassák magukat, és részt vesznek a tiltakozásokban, elsötétítésben, gyászkeretben. Nem igazán érheti meg a kormánypártnak egy ilyen összegért szembe menni mindenkivel. Hétmilliárd forint, az egy heti Közgépes utalás, vagy egy Mészáros Lőrinc nevű Orbán vagyon őrző négy év alatti érdemtelen magánvagyon gyarapodása. Vagy egy hetet nem utal Simicskának Orbán Viktor, vagy visszaveszi Mészáros Lőrinc pénzét, és máris megvan a szükséges összeg a számára a stadionja befedéséhez. Hiszen nem uszodát akart magának ha esik az eső. De évente a közmédia hazugságfolyamának utalt összegnek is csak a tíz százaléka ez, és ezért nem is kellene sokat tenni ott, csak minden tizedik szóban igazat mondani. Akkor akár ott is megtakaríthatnák az egész reklámadóból befolyni remélt összeget.

És akkor még nem beszélt az állampolgár Lázár János utazási szokásairól, ahol most szintén a média egyik képviselője lett munka nélküli, mert utána mert járni János milyen fontos, országot jól érintő dologban járt el luxus útjain. De erről szerényen hallgatnia kell a nép gyermekének, aki itthon is csak Audival tud járni. Ezzel lehet fokozni a reklámadó körüli elégedetlenséget, pedig egy ilyen esemény előfordulása inkább gusztustalan, és felháborító már önmagában is. Főleg annak a tudatában, hogy annyit ér János már előre letutizta a kirúgott újságíró munkáltatójának tulajdonosával, a kormányról csak tündérország keretében írhatnak, kiemelve a kolbászból font kerítés rezsicsökkentő hatását.

Mindig tudja Fidesz, mit miért csinál, ha a saját érdeküket kell érvényesíteni. Náluk nincs megadás, visszavonulás, egy ekkora szabadságharcos mindig hozzá van szokva a győzelemhez. Ha valamiből mégis úgy látszana vereséggel kerülnének ki, azt egy pofátlan cinizmussal azonnal az előnyükre tudják változtatni, még ha a csillagokat is kell közben hozzá össze hazudni. Ilyenkor jön a demokrácia, az ország érdeke, a választó akarata, meg a függetlenségi duma, egy kis vigyorral az arcon. Utána persze nem felejtenek el majd bosszút állni, de erre csak akkor kerül sor, mikor már senki nem figyel oda a korábban bekövetkezett események felháborodására. Sok mindent párhuzamosan futtat a kormánypárt, aminek valahogy mindig adóemelés a vége, és amiért valahogy mindig más a felelős. Dumájuk szerint nekik szinte minden sikerül, ha nem kellene állandóan harcolniuk, nem támadnák meg őket láthatatlan ellenségek, és nem mindig más miatt kellene némi szenvedést kiváltó adóemelést végrehajtani az ország költségvetésében. Pedig ezek a Fidesz felső vezetésében levő emberek nem mások, mint közönséges tolvajok, akik a közpénzből akarnak meggazdagodni, és eddig ez nagyon jól megy nekik. Ehhez csak kétmillió szavazatra van szükségük, olyanoktól akik elhiszik nekik a mesébe illő tündérország történetét, és csak győzni szeretnek. Mindegy milyen áron, és kinek a kárára, az ilyen embernek csak az számít, ami saját magának megvan, a szomszéd már fel is fordulhat tőle. Pedig ők vannak kevesebben ebben az országban, mégis az ő akaratuk érvényesül. Gumicsontok népe, pedig az értelemnek kell győzni. BANDITA.

Címkék: média törvény beadvány Fidesz reklámadó

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr16281710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lavór 2014.06.06. 06:52:56

Na jó. Nem megoldás erre a problémára, ha külföldre viszik a céget?

Netuddki. 2014.06.06. 08:30:11

Az ország érdekében szállt meg egy qrva drága hotelben B+! Csak az ország adófizetőinek nem szabad tudni mi is volt az az igen fontos ügy. Lehet nem is az ország érdekében járt el? Ha valaki egyenes utakon jár az nem titkolózik. Ennyi.

Nick43 2014.06.06. 08:35:45

Elviselhetetlen az, hogy a reklámot sűrűn megszakítják egy-egy filmrészlettel!

no_successful2 2014.06.06. 08:36:35

@kovi1970:
"Ha valaki egyenes utakon jár az nem titkolózik. Ennyi. "

Lázárnak hivatali kötelessége a titkolózás. Ennyi.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2014.06.06. 08:59:55

Ez a reklám-adó nagyjából arról szólna, hogyha egy média szereplő sokat keres akkor fizessen többet.

Meglehetősen fura azoktól látni az ellenkezés iszunyú hullámát akik a kétkulcsos adó mellett teljes mellszélességgel kiállnak.

Így az üzenete az a dolognak, hogy a multikat megvédig az extra profit adóztatásától, viszont az emberek, adózó állampolgárok esetén nem tűrik el a jobb teljesítményt, és második kulccsal büntetik.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.06. 09:12:11

'Legfeljebb később derül ki a valódi cél, és az állampolgár nem is veszi észre egy kis győzelemmel mekkora veszteség is érte.'

Ezt láthatóan nem lesz könnyü eladni.

A kormány ügyes tervet eszelt ki. Kinek hiányoznak majd a 10 perces reklámblokkok?

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.06. 09:13:45

@Trompf: Tegnap azon pörgött az egész Index,hogy a gonoszmulti a profit miatt rúgta ki a haverjukat.

De a retekklub az nem gonosz multi.

Erről ennyit.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.06.06. 10:51:02

Honnan lehet tudni, hogy az átlag balos buta, mint a Föld, csak éppen nem forog?

1. Ajvékol a reklámadó miatt, pedig ezzel olyan milliárdos bevételeket adóztat külön a kormány, amit a reklámozott termékek gyártói az ő zsebéből vettek ki, hogy abból gyökér reklámokat gyártassanak és tolhassanak műsor/tartalom helyett az arcába. Ráadásul a reklámokat mindenki utálja, mint a szart, a kereskedelmi csatornák 20 perc műsor + 40 perc reklám és előzetes gyakorlatáról nem is beszélve.

2. Nem ajvékol ellenben a saját ZSEBÉRE MENŐ adótartalmak miatt, mint például a benzin, a dohánytermékek, a szeszes italok különadója, vagy a chipsadó.

Hát innen lehet tudni, hogy az átlag balos buta, mint a Föld, csak éppen nem forog.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.06.06. 11:01:19

@Trompf:

"Így az üzenete az a dolognak, hogy a multikat megvédig az extra profit adóztatásától, viszont az emberek, adózó állampolgárok esetén nem tűrik el a jobb teljesítményt, és második kulccsal büntetik."

Az átlag balos proli nem érti a kapitalizmust, nem érti, mire való a reklám, azt se képes felfogni, hogy a reklámok abból a pénzből készülnek és futnak, amit tőle szed be a gyártó a termék árában a kasszánál.

Az átlag balos proli azt ellenben képes felfogni, hogy Jóskának nagyobb háza, Pistának újabb autója van, Jancsi meg nyaralni is eljut, nem úgy, mint a buta pronyója.

Ettől indul be a zsigeri visítozás: "ELVENNI A GAZDAGTÓL ÉS SZÉTOSZTANI A SZEGÉNYEK KÖZÖTT!!!"

Azt fel se képes fogni a buta pronyója, hogy a szirszarok gyártóinak meg a médiacégeknek sokkal több pénze van, mint a Jóskának meg a Pistának, ráadásul onnan van a sokkal több pénzük, amit a buta pronyója kicsenget a boltban a kasszánál.

kvadrillio 2014.06.06. 11:51:25

Gyenes Levente 2002 óta vezeti Gyömrőt, ő a Magyar Biztonsági Nagyvállalkozások Szövetségének elnöke, a Protokoll Világszövetség európai alelnöke, és a Szent János Szuverén Máltai Lovagrend Autonóm Perjelségei Szövetségének nagykeresztlovagja és humanitárius ügyekért felelős miniszterhelyettese is.

ÉS EZEK VANNAK A HATALOMBAN ÉS DÖNTENEK MAGYAR EMBEREK SORSÁRÓL ????????ASSSZTAAA !
EZEKÉRT LESZ ÖNGYILKOS SOK MUNKANÉLKÜLI FIATAL, ÉS CSALÁDOS MAGYAR EMBER ??????
LEVÁLTANI AZ EGÉSZ KORMÁNYT !!! AZONNAL !!!!!

kvadrillio 2014.06.06. 11:52:50

@kvadrillio: ..ÉS FEHÉR PORT SZIPPANT FEL AZ ORRÁBA ??? KOKAINISTA ??? AZONNAL KIRÚGNI !!! MÁR A SZEME SEM ÁLL JÓL, CSAK "AMY" IRÁNYBAHHH !!!

Rátóti Mutyikos 2014.06.06. 12:27:23

@polyvinyl: "Azt fel se képes fogni a buta pronyója, hogy a szirszarok gyártóinak meg a médiacégeknek sokkal több pénze van, mint a Jóskának meg a Pistának, ráadásul onnan van a sokkal több pénzük, amit a buta pronyója kicsenget a boltban a kasszánál."

atlag buta jobbos meg azt nem kepes felfogni, hogy a kulonadokat is o fogja megfizetni mert ahogy a bankok, a reklamcegek is be fogjak epieni az arakba, amit megint a huje jobbos balfasz fog megfizetni amikor megvesz vagy igenybe vesz egy termeket, szolgaltatast.

J.László 2014.06.06. 12:47:26

Ajvékoljatok libsik. És zabáljátok a szutyok reklámokat, amiket természetesen veletek fizettetnek meg.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.06.06. 12:58:22

@Rátóti Mutyikos:

"atlag buta jobbos meg azt nem kepes felfogni, hogy a kulonadokat is o fogja megfizetni "

Ha nem vásárolsz az agyonreklámozott termékek gyártóitól, akkor ugyan hogy?

Az emberek döntő többsége nagy ívben elkerüli az agyonreklámozott szarokat, mert az emberek döntő többsége árérzékeny lett mostanra, és tudja, hogy a sehol nem reklámozott saját márkás termékek, meg a termelői áruk legalább olyan jók, vagy jobbak, mint az agyonreklámozott szarok.

NemzetiBalos 2014.06.06. 14:22:56

@polyvinyl: Ezek szerint te, hogy is fogalmaztál, ajvékolsz a saját zsebedre menő adók miatt?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.06.06. 14:34:26

@NemzetiBalos:

Én nem ajvékolok az adók miatt, meghagyom ezt a balosoknak :)

A bajom csak annyi, hogy a baloldali birkák földbutaságát bizonyítja, hogy mindig ellenkező jellel ajvékolnak, mint ahogy azt a józan paraszti ész, meg a logikus megfontolások diktálnák :D

A vele kifizettetett reklámok és vetítések különadójáért nem ajvékol.

A vele megfizettetett üzemanyag, alkohol, kávé, dohány, chips, stb különadója miatt meg NEM ajvékol.

Holott a reklámokra nincs a prolinak szüksége, azt az ő pénzéből, az ő befolyásolására, KÉRETLENÜL tolják az arcába, míg a benzinre, alkoholra, kávéra, dohányra, chipsre meg szüksége van.

ComLo 2014.06.06. 16:53:15

@polyvinyl: Atlag jobboldalira pedig jellemzo hogy mindig minden temaban kepes leugatni akar a tema szakertojet is, magat polihisztornak kepzelve, minden temaban kepes megmondani a tutit.

Te eleg sok minden lehetsz, kozmunkastol, gyari meloson att, agysebeszig (ha nem sertodsz meg, az utobbit azert en kizarnam :-) ), de tuti hogy nem vagy marketing szakember.

Az reklam mint infirmacio hordozo eszkoz, mind az elado, mind a vevo szamara, egy fontos kommunikacios eszkoz. Reklamt te is fogyasztasz, az abbol nyert informaciok, pedig megszurve, az eletedet segito elemek lesznek.

Reklamok nelkul, napi tobb orat bongeszhetnel informaciok utan, es ha pl a munkaidod jelentos reszet a legujab filmek, a legujabb zenek, vagy csak a boltok akcioinak bongeszesevel toltened, a fonokod hamar felmondana.

Az erem masik oldala, hogy ha a kereskedelmi mediat megfosztod egyik fo beveteli forrasatol, az bizony tokehianyt eredmenyez, amit valahonnan potolni kell. Kutatasok pedig azt bizonyitjak, az emberek szivesebben fogyasztjak a reklammal terhelt mediat, minthogy kemenyen fizessenek a tartalomert.
süti beállítások módosítása