A kormányzati siker sztori megtorpanni látszik ha az ember azokat a számokat figyeli amelyek a nagyvilágból érkeznek hozzánk, de csak adni kell egy kis időt a kormánypárti médiakutyáknak, hamisítanak azok ebből is olyan gazdasági szabadságharcos, nemzeti önállóság ára magyarázatot a hozzá nem értőknek, hogy mindjárt az jön ki belőle végül ezt a csatát is megnyertük. Csak éppen most is mást mutat az eredményjelző, de az biztos  elromlott, majd a Békamenet szellemi lelkisége kijavítja. Az utóbbi három év Orbán-Matolcsy-Trafikmutyi gazdaságpolitikai tündérmeséjét azonban nem nagyon kell bemutatni annak, aki tovább lát a nagy magyar turulmentés pávatáncán.

Azoknak az embereknek sem kell bemutatni az eredményeket akik tudják mit művelt a jelenlegi kormány a hatalomba kerülése óta a hazugság, megszorítás, adóemelés, közpénzlopás jogfosztás, haveri osztogatás területén. Azoknak sem kell bemutatni az eredményeket, akik meg tudnak élni manapság negyvenhétezerből, és azoknak sem akik nem jutottak földhöz párttagkönyv hiányában, és még a műkörmösök is beelőzték itt a családi gazdálkodókat, valószínűleg kizárólag szakmai alapon. Azokról sem szabad elfelejtkezni akik a szabadságharc során elvesztették megélhetésüket a munkahelyek számának csökkenése miatt, azokról sem akikre az újra megemelt tranzakciós adót ismét áthárítják a bankok, és azokról sem akik a közel harminc új bevezetett adófajta bármelyikét naponta kifizetik. És még rajtuk kívül sok mindenki másnak nem kell bemutatni milyen az élet Tündérországban.

Orbán Viktor és bandája persze ebből semmit nem érzékel, nekik a Világbank 2012. évi jelentése tele van hamis állításokkal. Példaként mindjárt fel tudják hozni ellene az egykulcsos adót, ami szerintük nagyon igazságos annak aki sokat keres, a többi az akár meg is dögölhet tőlük ha nem hisz nekik, csak magára vethet, miért nem tud jobban dolgozni a nem létező munkahelyeken. Mondhatják például erre is a nemzetközi multik, és bankok összeesküvését a hazai rezsicsökkentés miatt, ami ugyan nagy részben hazugság a hazai viszonyok között, de a nagyon hülye választó simán beveszi, neki csak az számít a kormány védi a hazát, igaz ellenség az nincs, azt mindig ki kell találni hozzá.

Mégsem lehet csak úgy elmenni az olyan tény mellett ami szerint egy osztállyal lejjebb került az ország az egy főre eső jövedelem tekintetében, és a gazdasági versenyképességben is hátrább kerültünk a rangsorban. Persze ezt az olyan ember nem érti, aki közpénzből stadiont építtet a vidéki háza mellé. Neki az a tény mondana sokat, ami előrébb sorolta az országot egy sajátos listán, és ez a korrupció mértéke. De Orbán Viktor ennél nagyobb vonalú ha el kell hallgatni az ilyen tényt, nála az számít sikernek, ha ötezer ember nyer a dohánypiacon utólagosan megemelt haszonnal, az már nem számít harmincezer család megélhetése ezzel milyen  veszélybe kerül, végül is mindegy ki nyer, csak az ne baloldali legyen. Most, hogy Európa nem érti meg a Nemzeti Trafikmutyi országát, szerinte az is rendben van, ha a fejlődő Dél-Amerika, vagy Irak esetleg Botswana kerül velünk azonos súlycsoportba jövedelem tekintetében. De ezt sem onnan közelíti majd meg, ide csúszott le az ország, a fenét, szerinte bele kell húzni, mert itt lihegnek a nyakunkban ezek a feltörekvő valódi háborús gazdaságok, és pont miattuk van szükség a keleti nyitásra, még ha ezért el is kell engedni ezért néhány baltás gyilkost, akik véletlenül éppen nálunk darabolnak fel alvó embereket.

Mindenesetre a három év politikájának evolúciós zsákutcáját sikeresen mutatják a statisztikai adatok. A növekvő szegénység, azon befektetők elmaradása, aki  munkahelyeket teremtenének, a közpénz átpumpálása magán zsebekbe, a stadion építésekre alapozott gazdasági növekedés ami csak cirkusz az embereknek, de nem valós értékteremtés és nem is nagyon van itt az ideje. Eközben pedig még az E-útdíjat is képtelen elindítani a kapkodó állam ezzel is bizonyítva mennyire alkalmatlan szinte bármilyen feladat elvégzésére, ahova tehetség és józan ész kellene, ilyenkor látszik nem elég azt mondani valamire ez így jól van, és kész. Akinek van maradék józan esze ennyi melléfogás értelmezése után annak tudnia kell, ezek a politikai kalandorok kizárólag a saját hasznuk miatt tettek eddig minden lépést meg a kétharmados felhatalmazásukkal ami az ölükbe hullt, de nem éltek vele a köz javára, sőt pont azok nagy részének a kárára használták azt fel a saját boldogulásuk érdekében akik rájuk szavaztak, és talán még bíztak is bennük. Ez még egyszer nem fordulhat elő, és az eddig történtek sem maradhatnak következmények nélkül, üres ígéretekkel még egyszer nem szabad hatalomhoz jutni senkinek. Ehhez viszont tudni kell még egy kicsit megbízni azokban akik talán tanultak a hibákból, és szakmai oldalról közelítik meg a mindennapokat. BANDITA.

Címkék: gazdaság verseny hazugság mutyi Tündérország médiakutya ORBÁN VIKTOR

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr745400680

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vajon mikor fogja emelni a kormány a minimálbért? 2013.07.12. 11:00:03

Vajon hogyan segíti a közmunka a szegénységből kitörést, ha napi 8 óra közmunkáért havi 49 ezer forintot lehet kapni, a létminimum viszont 86 ezer forint? És mikor fogja a kormány a nettó minimálbért a létminimumhoz igazítani? Igazi kampánykérdése...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.07.12. 09:46:35

ha tudnal rendesen kozpontozni, olvashato lenne a bejegyzes.

gnme 2013.07.12. 09:49:04

tegnap mutatták a tévében, hogy sárgamellényesek szedik a füvet a réten

óriási a hozzáadott érték, be kell ismerni

őszintén szólva én fűkaszával szoktam füvet nyírni, mert az gazdaságosabb és gyorsabb

sőt, az nem kerül pénzbe a kormánynak!

komissarlajos 2013.07.12. 09:55:36

Látni kellett volna a kovácszoltán államtitkárt, hogyan szenvedett az Egyenesbeszédben.
Cig... létére volt pofája 20 percen keresztül hazudni, és mellé beszélni.
Na: ezek az orbbanditák!
47 EFt helyett élnek 2.000.000 MFt-ból. (Havi)

nnnnnnnn 2013.07.12. 10:16:07

A Századvég 2013. július elején készített közvélemény-kutatásának tanúsága szerint a lakosság többsége úgy véli, adni kell még négy évet a jelenlegi Fidesz-kormánynak.

csak hogy örüljön a hazug blogger.

nu pagagyí 2013.07.12. 10:16:24

Az ipari termelés csökken, a beruházások visszaestek, munkahelyek hiányában tömeges a kivándorlás, csökken a születések száma. Ennek ellenére már készül a parlamenti határozat, amely szerint Magyarország jobban teljesít, akárcsak a Vidi.

nu pagagyí 2013.07.12. 10:17:27

@$$$=$$$: A Századvég a Fidesz szőcsöve, közpénzből hazudik bármit.

Amocsok 2013.07.12. 10:23:01

@$$$=$$$: Életfogytighoz még négyet? Ez hülyeség.

stoppos76 2013.07.12. 10:23:54

@$$$=$$$: Mindenképp adni kell még nekik négy évet. Lassan tanul a magyar.

CSENDES 2013.07.12. 10:24:46

@$$$=$$$: Márhogy közpénzből?
Nem kell hazudnia. Csak a közvélemény-kutatás hmm módszertanát megdolgoznia, ha érted amire gondolok.

nnnnnnnn 2013.07.12. 10:25:20

@Amocsok: és kitől kapna életfogytot? tőled?

Amocsok 2013.07.12. 10:26:54

@$$$=$$$: és kitől kapna még négy évet? tőled?

VadMacs 2013.07.12. 10:27:19

@$$$=$$$:
tudjuk hogy kamu dumázol állandóan, nem kell leírni, hogy eszünkbe juttasd.

aVs 2013.07.12. 10:27:28

@$$$=$$$: hát bizony! a századvég bármit meg tud ideologizálni a te meg az én pénzemből, legfeljebb másnap megideologizálja az ellenkezőjét, és a nép eccerű gyermekének az is pont ugyanolyan jó, mint a tegnap állított ellenkezője.

a századvég egy autentikus forrás... bizony... ha jobban belegondolok lehet ezt kéne kiadni kötelező olvasmánynak...
jobb, mint a hahota, vagy a kockás...

nnnnnnnn 2013.07.12. 10:27:56

@Amocsok: fidesz szavazóitól. akik kicsit többen vannak mint ti együtt véve.

mahet 2013.07.12. 10:28:38

@$$$=$$$: igen, ez nagyon szomorú. A vidéki kis falvakba csak az MTI - Fidesz propaganda jut el. Nem is nagyon fog tudni versenyezni a főváros 2 milliós lakossága a vidék 8 milliójával és az azt kiegészítő 500 ezer határon túlival. Ráadásul a 3-400e kimenekült nagy része nem fog szavazni - nincs is nagyon kire.

Szóval szerintem igazad van, nyerni fog a Fidesz és az országnak 50 évre vége. Nincs kiút.

nnnnnnnn 2013.07.12. 10:29:50

esélyetek nincs jövőre kormányt váltani.

Amocsok 2013.07.12. 10:30:13

@$$$=$$$: Én egyedül vagyok, ti nyertetek.

aVs 2013.07.12. 10:31:06

@mahet: "Ráadásul a 3-400e kimenekült nagy része nem fog szavazni"

ennek én személy szerint örülök... aki nem itthon él, az legyen szíves nem beleszólni, hogy én itthon hogyan élek, köszönöm szépen, de nem kérek kibiceket.

Amíg kint éltem külföldön, nem igazán szerettem volna beleszólni, hogy aki itthon van, az hogyan éljen itthon...

Amocsok 2013.07.12. 10:31:08

@$$$=$$$: 2002-ben is hasonlóan nagy volt a szád? Te semmiből nem tanulsz?

nnnnnnnn 2013.07.12. 10:31:38

@mahet: jah, el lesz takarítva a baloldal végleg.

aVs 2013.07.12. 10:31:47

@$$$=$$$: sajnos ebben igazad van... ez elég szomorú is, de mégha tudnánk is kire, az sem választható alternatíva...

Amocsok 2013.07.12. 10:33:00

@aVs: Te bizonyára ellenzed a határon túli magyarok szerzett jogait is.

gnme 2013.07.12. 10:37:05

@$$$=$$$: kopogtass be a 77-es szobába és kérdezd meg hány százezer cukros van

biztos fidesz szavazók lesznek?

mahet 2013.07.12. 10:37:50

@$$$=$$$: De jó! Te is Bokros Modern Magyarország Mozgalmára fogsz szavazni?

Én meg azt hittem, hogy a Fideszt támogatod.

aVs 2013.07.12. 10:39:26

@Amocsok: "Te bizonyára ellenzed a határon túli magyarok szerzett jogait is."

Igen, és nem!
Aki itt él ebben az országban, az szavazzon, sőőt szinte kötelezően! Hiszen, ha itthon él, függetlenül attól, hogy mikor, milyen jogcímen került ide, az szavazzon, mert ha nem teszi, akkor nincs joga kritizálni azt, akit nem Ő választott!

Aki viszont nem itt él ebben az országban, az kérem szépen ne mondja meg nekem - aki itt élek -, hogy ki legyen az aki a törvényeket hozza NEKEM! Mert Ő ebből mérsékelten veszi ki a részét, hiszen Ő mint máshol élő, rá más törvények vonatkoznak.

nnnnnnnn 2013.07.12. 10:40:31

valamelyik okos baloska elmagyarázhatná hogyan fogják leváltani a fidesz kormányt. érdekes erről még egy blog sem született. nem véletlen, hisz lehetetlen.

aVs 2013.07.12. 10:42:20

@$$$=$$$: "valamelyik okos baloska elmagyarázhatná hogyan fogják leváltani a fidesz kormányt. "

igen, sajnos igazad van, de ezt mintha már mondtam volna... bár engem rohadtul nem érdekel baloska vagy jobboska lesz a köv, csak ne olyan amilyen most van!!!

Cyric 2013.07.12. 10:42:43

@$$$=$$$: Én is végeztem egy villám közvéleménykutatást az irodában ami nagyjából megegyezhet azon emberek számával akit a Századvég megkereshetett.

Ez alapján én is kijelenthetem hogy a lakosság többsége azt mondja nem kellene adni esélyt inkább büdös gyorsan el kellene húznia a Fidesznek melegebb éghajlatra.

nnnnnnnn 2013.07.12. 10:43:00

@aVs: hát, nem kellett volna a fletókának így beinteni a határon túliaknak, akkor most nem lenne +400ezer fideszes szavazó :) ugyeugye komcsika?

gnme 2013.07.12. 10:44:22

emóban az a csodálatos hogy csak kétféle ember van

(aki hugyintás előtt mos kezet, és aki utána)

van a fideszes és van a balliberális

más sajnos nincs, mert elfogyott, és nem látnak utánrendelést sem

tehát telefonálgatni kell az európai ellátókba, melyikben van más, és importba behozni

mahet 2013.07.12. 10:44:30

@$$$=$$$: az okos és a baloldali az oximoron.

Minden normális ember jobboldali, csak olyan párt nincs jelenleg Magyarországon, kivéve Bokrost.

nnnnnnnn 2013.07.12. 10:44:53

@Cyric: az én irodámban nem dolgoznak maszopnyikok.

aVs 2013.07.12. 10:46:48

@$$$=$$$: "hát, nem kellett volna a fletókának így beinteni a határon túliaknak, akkor most nem lenne +400ezer fideszes szavazó :) ugyeugye komcsika?"

ostoba vagy, de ezt te is tudod, kár is említenem, ellenben nem érzem magam komcsikának, de ezt neked hiába is magyaráznám, úgysem értenéd... így tudod mit? legyen egy szép napod, meghagylak hitedben, és elfogadom tőled, mert ostoba vagy: komcsika vagyok... remélem ezzel a csöppet sem őszinte beismeréssel felvirágoztattam a napod, és a béren kívüli komment (sicc!) juttatásod is megemeltem ;-)

szép napot! még beléd is!

Amocsok 2013.07.12. 10:47:13

@aVs: Az itthon hagyott családtagjaira gondoltál? Akik esetleg abból élnek, amit ő tehetsége és végzettsége alatti, gyakran megvetett munkával keres?

CSENDES 2013.07.12. 10:48:53

@aVs: Látom értelmezési problémád van. A határon túli magyar azt jelenti, hogy nem él itt. Konkrétan más ország állampolgára, de magyar állampolgár is.

aVs 2013.07.12. 10:49:36

@$$$=$$$: "az én irodámban nem dolgoznak maszopnyikok."

nem lep meg! Egy ostoba vezetése alatt én sem dolgoznék, akár maszopnyik, akár fidesznyik... a munkámhoz nekem nemcsak a nyelvemre van szükségem, meg éppen arrajáró seggre, amibe beletolhatom...
én értéket teremtek a munkámmal, nem statisztikát ;-)

Cyric 2013.07.12. 10:49:59

@$$$=$$$: Gondolom nem bírták már a folyamatos narancsfing szagot ami irányodból árad?

CSENDES 2013.07.12. 10:50:08

@Cyric: Nem is létezik akkora iroda:-)) 1200 fő megkérdezésével készített kv kutatás.

GQ 2013.07.12. 10:50:52

@aVs: ez azért nem ennyire fekete-fehér. lehet, ha a választások úgy alakulnának, néhányan hazamennénk... szóval aki magyar állampolgár, had dumáljon már bele, ha akar. azt meg mindenki el tudja dönteni egyénileg, hogy ő akar-e szavazni, bele akar-e szólni az otthoni helyzetbe a jelenlegi tervei alapján. egy kis külföldi tapasztalatszerzés még akár ki is szélesítheti az állampolgár nézőpontjait, szemléletét. szóval azért ne vesd el alapból az ötletet.

Chris Colombo 2013.07.12. 10:51:00

olyan jó lesz ha jövőre nyer az MSZP akkor megint eljönnek azok a csodás évek mint 2002-2010 között

aVs 2013.07.12. 10:51:05

@CSENDES:

lehet, hogy rosszul látod, az is lehet, hogy én látom rosszul...
bár nincsenek értelmezési problémáim, értettem, csak a korábbi felvetésre így reflektáltam ;-)

hidd el tudom mit jelent...

aVs 2013.07.12. 10:53:41

@GQ:

lehet, hogy neked van igazad, én így képzelem el, és a saját kis tudásomnak megfelelően én az én értékrendemet közvetítem, bár nincs bajom azzal, ha valaki valamit másképp gondol, ütköztethetünk érveket-ellenérveket, és még akár lehet egy közös nevező amiben mindketten egyet értünk...

Amivel bajom van az az egy kommentből levágni (igaz ostoba sss?) hogy valaki csak komcsi lehet, valaki meg fidesznyik...

ez ostobaság, de ezt már kifejtettem korábban ;-)

Cyric 2013.07.12. 10:54:30

@CSENDES: A hangsúly csak azon volt nálam hogy megkérdeznek valahol néhány narancssárga polós embert és erre kihozzák a statisztikát hogy az ország többsége ezt akarja. :)

De persze ezért nem adok szinte egy közvélemény kutatásra sem.

Ami meg szegény kis hazánkban készül arra meg különösen nem.

stoppos76 2013.07.12. 10:57:35

Egyébként miért válaszolgattok egyáltalán a fizetett trolloknak?

Nem kell lesüllyedni a fideszkomcsi dollárka szintjére és kész is van, lehet beszélgetni.

CSENDES 2013.07.12. 10:58:50

@Cyric: De az is lehet, hogy már működik a reflex. Bemutatkozik: Századvég, na erre lecsapják, aki pedig válaszol, az besorolható. A bizonytalanokat pedig elosztják a válaszolók aránya szerint.

aVs 2013.07.12. 10:58:54

@stoppos76:

bocs, de - valszeg megint az én hibám - ha kérdeznek válaszolok... engem így tanítottak ;-)

stoppos76 2013.07.12. 11:04:45

@aVs: Minden arrogáns kommentjén látszik, hogy az anyázás irányába akarja elvinni a beszélgetést, mert érvei nincsennek, csak ismételgetni a hülyeségeit.

Pontosan azt csinálja kicsiben, amit e fityesz nagyban. Öli a kommunkációt és zsigeri gyűlöletet próbál kelteni, nehogy beszélgetni lehessen.

Ráadásul ugyanaz a pár hülye tolja ezt minden blogon és meglepő módon mindig ráérnek.

Szal nem érdemes szóba állni velük. Figyeld meg, lehet nemsokára megjelenik a másik fidióta, az a kertész gyerek. ;)

nnnnnnnn 2013.07.12. 11:06:25

@stoppos76: az én szintemre nem lesüllyedni kell hanem oda felemelkedni. ez még egy ballibnek sem sikerült soha életében és nem is fog.

CSENDES 2013.07.12. 11:08:21

@stoppos76: Milyen kertész az, aki folyton a gépnél ül?

stoppos76 2013.07.12. 11:12:06

@CSENDES: Biztos a Disk-réten kapál.

aVs 2013.07.12. 11:12:07

@$$$=$$$: "az én szintemre nem lesüllyedni kell hanem oda felemelkedni. ez még egy ballibnek sem sikerült soha életében és nem is fog."

ehhez nem kell ideológia, elég egy öntelt beképzelt arrogáns idióta, aki úgy gondolja, hogy mindenki és minden fölött áll. Ha majd ezt másképp gondolod, kinyílik előtted egy olyan világ, amit valóságnak neveznek!

Ügyeskedj, és még viheted valamire! ;-)

Addig meg örülj, hogy a te kis zárd világodat semmi nem piszkálja, élheted a kis életed! :-)

Amocsok 2013.07.12. 11:12:36

@stoppos76: A troll egy igen hasznos faj. Bemutatja azt az oldalt, amitől minden jóérzésű bizonytalan elhatárolja magát. Igaz, ők ismét csak valami ellen fognak szavazni, de ez működik. Ne akarjuk hát kiirtani őket! :)

Kacsura 2013.07.12. 11:13:58

@mahet: Járt valaki mostanában (vagy egyáltalán) vidéken? Javaslom, kirándulgassatok már az nagy Budapestről, aztán kicsit füleljetek is, mennyire elégedett az istenadta nép.

aVs 2013.07.12. 11:14:07

nah most sry, de dolgoznom kell.. értéket kell teremtenem, hogy a bértollnokoknak maradjon idejük blogolni, és eszet osztani ;-)

mindenkinek (pártállástól világképtől függetlenül) szép napot, és hétvégét!

osztrák piktor 2013.07.12. 11:14:10

@$$$=$$$: Nézd át alaposan a Századvéges adatokat, mert az érme másik oldalán 35% akar kormányváltást, 14% pedig nem válaszolt. Ebből akár arra is lehet következtetni, hogy mára 1-2% maradt a FIDESZ előnyéből. Persze, ha kevesen mennek el szavazni és szoros lesz az eredmény, az új választójogi törvény a kormánypárt felé billenti a mérleget.
Nem igazán értem, a baloldal eltakarítására vonatkozó vágyadat sem. Tényleg ekkora benned a gyűlölet? Miért zárkózol el a sokféleségtől?

stoppos76 2013.07.12. 11:14:14

Viszont, ha nem válaszoltok neki, nem mentek bele az adok-kapokba, rögtön szánalmas kis vergődéssé alakul a nagypofájú buznyák hőbörgése.

Lásd feljebb és valószínűleg lejjebb.

Baldrick68 2013.07.12. 11:14:59

@$$$=$$$:
Adni nekik négy évet?
Én keveslem.
Legyen inkább 20 de a csillag börtönben :D

aVs 2013.07.12. 11:17:15

@Baldrick68:

nah még egy poén a végére és tényleg meló:
Halmozottan kátrányos helyzetű a bíróságon!
- háde bíóúr nem lesz sok az az ötév??
- mondom KÖTÉL!!!

Baldrick68 2013.07.12. 11:17:53

@$$$=$$$:
" jah, el lesz takarítva a baloldal végleg."

Na most akkor mégsem nyer a fidesz vagy mi?

Kacsura 2013.07.12. 11:19:30

@CSENDES: Semmilyen. A kertészek nem agresszív emberek, hanem kedvesek, nyugodtak, és kreatívak.
Ja, és a lehető legtöbb időt a kertben szeretik tölteni.

Artie 2013.07.12. 11:23:24

@Whave: A harmadik sor után az jutott eszembe, ennyi lesz a kommentem: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Remélem, mára elég lesz.

brumeszkosz 2013.07.12. 11:24:02

@$$$=$$$:

Megmondon neked okoska! Kalasnyikov elvtárssal.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.07.12. 11:24:10

Érdekes, hogy a médiában ritkán jelenik meg, hogy a jogvédők nem az egykulcsost szidják, hanem csak az adójóváírás túl gyors megszüntetését.

gnme 2013.07.12. 11:25:56

a századvég megkérdezett pár pesti csavargót és életművészt hogy ők az áporodott boros lehelletükkel, a villamosjegyükkel,a szuvas fogaikkal és a lepedékes nyleveikkel kikre szavaznának

nade kitérdekel az ..

Netuddki. 2013.07.12. 11:28:55

@$$$=$$$: "A Századvég 2013. július elején készített közvélemény-kutatásának tanúsága szerint a lakosság többsége úgy véli, adni kell még négy évet a jelenlegi Fidesz-kormánynak."

Századvég? Muhaha! Ez volt a hét vicce.

Adni? 4 évet? Szerintem kevés lesz. Minimum 10 év letöltendő ami járna egyenként a fidesz fejeseinek. Valamit szándékosan félreértett az a századvéges közvélemény-kutató...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.07.12. 11:29:00

@nu pagagyí: Ha jobban szereted az MSZP-közeli Ipsos-t, akkor olvasgasd az ő eredményeiket:
Fidesz 25%
MSZP 15%
Jobbik 6%
Együtt-PM 4%
LMP 2%
DK 1%

Ha a Jobbikon kívül összeadod az ellenzéki pártokat, akkor is kevesebb a Fidesznél...

Szabványok 2013.07.12. 11:32:15

@CSENDES:
Kinek fizet adót?
Abban és csak abban az országban szavazzon valaki, amelyiknek adót fizet, amelyiknek a törvényei vonatkoznak rá.
Ha ő a bergengóc államnak fizet adót, akkor ne válasszon olyan kormányt, amelyik stadionok épít az én adómból.
Ha ő 0% ÁFÁ-val veszi a benzint, ne szavazzon meg nekem olyan kormányt, amelyiknek én 27% ÁFÁt fizetek.

Netuddki. 2013.07.12. 11:33:10

@aVs: Nem kell magadra venned. Az orbánék a komcsik. Már számtalanszor bebizonyították. Vicces, hogy egy a komcsik szekerét toló orbánfarturkász lekomcsiz másokat...

Szabványok 2013.07.12. 11:35:25

@Kacsura: Én láttam a tévében, hogy nagyon elégedett. Megvédték a családi vállalkozások földjeit és ezért hálát mondanak a parasztok a kormánynak.

vajdasagi 2013.07.12. 11:38:29

@$$$=$$$: Azt mondod: "esélyetek nincs jövőre kormányt váltani."

Lehet, hogy ez igaz. De ez nem egy focimecccs, ahol drukkolunk, de végül is mindegy mi lesz az eredmény. Itt a gyerekeink jövője veszik el éppen. De az, hogy így az ország a szakadékba zuhan, az vajon megéri? Kinek jó ez? Rendben, párezer ember így lerabolhatja - ezt értem. De Te is ezek közé tartozol vajon, vagy csak buta vagy?

Félreértés ne essék: a szoci-szdsz korszakban is raboltak, de eközben nem történt a végleges nyomorba döntés - mert most a rablás ezzel jár. Ezek vagy kapzsibb rablók, vagy butábbak és nem látják a következményeket, vagy gonoszabbak, és nem bánják... Kérlek szállj magadba, ha becsületes ember vagy :-)

Hát ez van.

gnme 2013.07.12. 11:39:17

@Szabványok: ja

mondja ezt egy olyan ember, aki a büdöséletben nem dolgozott családi vállalkozásban, azt se tudja mi az

...látta távolról

mer őt mindig csak kifizették, azt ő asziszi akkor már szakértője lett a családi vállalkozásoknak

na.. az ilyet kell jól megrugdosni és eltávolítani a hivatalából

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.07.12. 11:39:55

@gnme: Nem, az európai ellátókba nem lehet telefonálni, mert egész Európa balliberális :)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.07.12. 11:43:16

@kovi1970: Meg tudod különböztetni a komcsikat és Horthy rendszerét?

nnnnnnnn 2013.07.12. 11:51:35

@vajdasagi: szerintem inkább tájékozódj mielőtt ennyi hülyeséget leírsz.

Zacskóstej 2013.07.12. 11:54:56

@$$$=$$$: Véleményem szerint ez a legnagyobb probléma. Ebben a két dologban tudnak az emberek gondolkodni...jobb vagy bal. Más alternatíva nincs? mszp és utódai vagy fidesz?
Huszonéve ez megy és a nagyja az embereknek már rohadtul unja.

Amúgy meg egy egyszerű bérkommentelő vagy mint "vidéki" és társai. Szánalmas.

nnnnnnnn 2013.07.12. 12:09:05

@Zacskóstej: más alternatíva mint jelenleg látható a politikai palettán: nincs.

Zacskóstej 2013.07.12. 12:14:42

@$$$=$$$:
Alternatíva mindig van...nem feltétlenül kell két rossz közül a kisebbet választani.

CSENDES 2013.07.12. 12:17:49

@kovi1970: A Századvéghez képest a Nézőpont decens elemzést tett közzé:-)))
nezopontintezet.hu/aktualis/gyurcsany-partja-04-szazalekon/

nnnnnnnn 2013.07.12. 12:24:39

@Zacskóstej: és mi az alternatíva? Te kire szavazol?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.07.12. 12:28:33

A héten már másodszor drágul az üzemanyag! Most éppen 8-8 Ft-al a benzin és a gázolaj is.

MÁR TÖBB PÉNZT KÖLTÜNK ÜZEMANYAGRA!

MERT MAGYARORSZÁG JOBBAN TELJESÍT!

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.07.12. 12:30:18

@$$$=$$$: Olyan nincs, hogy egy kormányt nem lehet leváltani. Maximum az eszközök mások.
Tényleg nem olvas / tanul felétek senki történelmet?
Miben bíztok?
Jó, Sztálin megúszta agyvérzéssel, Lenin tébolydával,de ott van Hitler, Mussolini, de akárcsak Napóleon, Rákosi példája es.

A jelenlegi/tavalyi észak-afrikai, arab történéseket nem is említem, hátha még nem ért el a híre.

Zacskóstej 2013.07.12. 12:33:15

@$$$=$$$:
Látod pont ez a probléma. Te és még sokan mások eldöntitek előre, hogy kire fogtok szavazni...csinálhat bármit a fidesz..megadóztathatja a fingodat is, TE akkor is rájuk fogsz szavazni.
Kérdésedre a válaszom, hogy fogalmam sincsen sajnos. De azért mert nem tudok kire szavazni még nem fogok 2-3 szar közül választani. Érted?
Max szavazok elmegyek és rajzolok valami görbét és nagyot a papírra.

Zacskóstej 2013.07.12. 12:34:22

@Rendíthetetlen Álamkatona:

Hasonlókra gondoltam én is, csak nem akartam ilyesmibe belemenni. Nem vágyálmom, de van ilyen opció is.

nnnnnnnn 2013.07.12. 12:35:14

@Rendíthetetlen Álamkatona: és hogy váltod le a fidesz kormányt? sehogy.

@Zacskóstej: jól teszed. én is így tennék a helyedben, ha nem lenne szimpatikus egyik párt sem. nekem a fidesz megfelel, jónak tartom szinte az összes intézkedésüket. bár van amit nem.

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.07.12. 12:35:15

@$$$=$$$: És te nem kaptál keszonbetegséget?

Vigyázz autókihajtás! (törölt) 2013.07.12. 12:37:19

Íme a liberális posztok prototípusa! Egy az egyben mehetne a modorosra :D

Rögtön kezdésként:
"A kormányzati siker sztori megtorpanni látszik ha az ember azokat a számokat figyeli amelyek a nagyvilágból érkeznek hozzánk"
Az ember ezek után valami olyan posztot vár, ami a nagyvilágból érkező különböző adatokat elemzi, és von le belőlük következtetéseket. Aki kicsit is értelmes, az itt elsősorban grafikonokat várna ahol láthatóak az elmúlt 15-20 év különböző gazdasági és egyéb mutatói. Majd ezek alatt mindezek értékelését, és a következtetések levonását.

De nem. Mitöbb a posztban egy darab számszerű adatot nem látni :) Persze minek húzni az időt mindenféle buta grafikonnal, vagy Excell táblával, amikor még a vak is látja, hogy... No meg aztán ezekből más adatok is kiolvashatóak, még a végén visszanyal a fagyi...

Csökkent, növekedett, rosszabb lett, hazudott, lopott, jogfosztást csinált, ellenségképet gyárt... Sok sok soha semmivel alá nem támasztott dolog, amiről szegény blogger azt hiszi, hogy ha sokat ismételgeti, akkor előbb-utóbb valóság lesz. És mi van azzal, aki nem éri be a megnyilatkozásokkal, hanem igényelné, hogy bizonyítékokkal, vagy különböző számadatokkal támasszák alá ezeket? Hát kérem, az ilyen ember az oly ostoba, hogy nem érdemes vele vitatkozni :)

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.07.12. 12:40:15

@Szabványok: A tévében. :-)
Én meg azt láttam a tévében, hogy José Armando összeveszett De La Gráciával.

Nero Bianco 2013.07.12. 12:45:01

@Vigyázz autókihajtás!:
Pont annyi adat szerepel a posztban, mint az eddig kiadott összes fideszes sikerjelentésben.

Aki amúgy a számokra kíváncsi, az azért viszonylag könnyedén fog tudni hozzájutni az őt érdeklő adatokhoz.

Az átlagemberek 99%-át amúgy nem hogy nem érdeklik a számok, de értelmezni sem tudják őket.

Nagy László 0 2013.07.12. 12:45:02

a fideszeseknek jobb lett. vagy kaptak állami állást, vagy földet, vagy trafikot, vagy egy zsíros troll-állást, vagy plusz nyugdíjat, vagy csak simán egy életérzést amikor orbán levelet küld. a többi nem számít.

csakhát, ezt az országot sohasem a fideszesek vitték előre, hanem a dolgos emberek. azok meg nem politizálnak, hanem dolgoznak, ha meg elegük van, elmennek külföldre boldogulni.

nagy böjtje lesz még ennek a 4 évnek, a következő 4-nek meg főleg. de abban biztos lehet a rezsim holdudvara, hogy azt a böjtöt rajtuk fogja elverni a népharag.

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.07.12. 12:46:18

@Zacskóstej: Én sem feltétlenül az erőszakra gondoltam, lásd Napóleon, Rákosi példáját.

Amúgy van rá még egy fél életem, hogy ezek egymást fogják kicsinálni. Csak hát mi is rámegyünk. A gyerekem már nem, mert ő elmegy ebből a tébolydából. És nem az anyagiak miatt...

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.07.12. 12:47:57

@$$$=$$$:
Egymást fogjátok kinyírni, te hülye.

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.07.12. 12:50:05

@Nagy László 0: Jó, csak ők nem fideszesek, hanem többnyire seggnyalók. (Opportunisták, alkalmazkodók, egyéb eufemizmusok.)
Ha máshonnan fújna a szél, arra fordítanák a vitorláikat.

Földi halandó 2013.07.12. 12:51:16

@aVs: bocs, de nem jó a hozzállásod, legalábbis nem építő jellegű.
aki kiment, azért ment ki, mert kint lehetőség van rá, hogy normális élete legyen. csak gondolj bele, hogy ők hazajönnének, ha itthon is lenne lehetőség normális körülményekre! szóval, ha a szavazatukkal hozzá akarnak járulni, hogy valaki olyan legyen kormányon aki szerintük normális körülményeket tud teremteni, akkor igenis szavazzanak. más esetben csak a szavazás miatt úgysem fognak hazajönni...

abból a szempontból viszont igazad van, hogy aki külföldi állampolgárként kapott szavazati jogot, és nem települt át Magyarországra, annak bizony semmilyen joga nincs beleszólni a mi életünkbe. majd ha ide is költözik!

s 2013.07.12. 12:53:24

@$$$=$$$: A századvég. Azt a fidesz fizeti, méghozzá nem is rosszul. Annyi pénzért én is azt mondom, amit hallani akarnak. Sőt. Én még egy kicsit kevesebbért is.

nnnnnnnn 2013.07.12. 12:56:33

@s: tudom, a ballibek ilyenek. nincs tartásuk, se erkölcseik.

CSENDES 2013.07.12. 12:57:57

@s: Itt azért érdekes az is, hogy a két Fidesz által fizetett közvélemény kutató is más más eredményre jutott. A Századvég szerint 45% a bizonytalan, a Nézőpont szerint 38 %.

És van ott még néhány lelki csipke, ami eltér.

s 2013.07.12. 12:59:14

Remélem, van jó fogászuk. Az fontos. Nem egyszerű a cián kapszula beültetése. Mert ha élve kerülnek a kezeim közé, akkor elátkozzák a napot is, amikor a heges picsájú kurva anyjuk a világra szarta őket.

1. Manyup vagyon eltolvajlása. 3000 milliárd HUF, rengeteg ügyfél, egy egész ágazat.

2. Szerencsejáték.

3. Trafik.

4. Pedagógusok.

5. Diákok.

6. Alacsony jövedelműek.

7. Takarékszövetkezet.

Nagyon sok ellenséget szereztek. Ezt élve kész csoda lenne megúszni. Nincsenek csodák. Közeleg az idő.

s 2013.07.12. 13:01:41

@$$$=$$$: Te is csak hallomásból ismered ezeket, pajtás. Beszéltél olyannal, aki hallott már olyanról, hogy látta valaki azt, akinek meséltek róla, hogy már látott valaki . . . stb . . .

s 2013.07.12. 13:02:42

@CSENDES: Nem tudják, hogy mit hazudjanak. Nincs irányelv. Nem is nagyon lehet.

CSENDES 2013.07.12. 13:06:29

@s: Engem mondjuk az lepett meg, hogy a Nézőpont szerint a választási hajlandóság (biztos választók) 62 %-ra jött ki nekik.

s 2013.07.12. 13:16:35

@$$$=$$$: Elmondom, pajti. 2014-ben nyerni fog a fidesz, ebben nincs vita köztünk. Viszont nem fognak tudni 4 évet végigcsinálni, mert van egy tőlük független világgazdaság. Egy nyitott és kis gazdaság számára (Magyarország ilyen) létkérdés a külső tőkepiaci helyzet zavarmentessége. Ezt nem lehet garantálni, a fidesz nagykanállal fogja megenni a saját rohadt fosát. Ez az egyik lehetőség. A másik pedig az, hogy még ennél is jobban a lakosságra hárítják a kezelhetetlenül magába roskadó gazdaság terheit, közben többször hangoztatják az "ez nem megszorítás, ez nem megszorítás" szófordulatot. Erre egyszer csak néhány öreg, füstöt okádó csörlős IFA kigurul egy Budapest közeli telepről, felszednek néhány külvárosi villamossínt, szereznek acélsodronyt is valahonnan. Egy sínre hat politikus kényelmesen felfér, a belvárosban megkezdődnek az akasztgatások. Még csak 2017 van. Egy év lenne a következő választásokig. Nem jelenti be orbán, hogy nem indul, de egyértelmű. A felpüffedt, lila feje be lett mutatva az MTI tudósításban.

Hát kb. így. Van még kérdésed?

s 2013.07.12. 13:19:04

@CSENDES: 2014-ben sokan vissza fogják adni a diplomájukat. Még azok is, akik nem csalással szerezték.

Ezt most mondják, a választások 3/4 év múlva lesznek. Nem lehet kiszámítani, hogy addig mi minden történhet.

Nagy László 0 2013.07.12. 13:21:20

@Rendíthetetlen Álamkatona: tökmindegy, most már leírva ott van a nevük. így már nem nehéz megtalálni őket.

ha nagyon szétvágják az országot, jön majd egy olyan kormány (lehet hogy 20 év múlva), aki azzal indít, hogy mindenki, aki ebben az időszakban ilyen-olyan pozícióban volt, az bűnös.

a rendszerváltozáskor már csak ez szokott lenni.

CSENDES 2013.07.12. 13:22:01

@s: Na jó, csak az a probléma, hogy a magas választási hajlandóság még soha nem segítette a FIDESZ-t normál esetben (a 2010-es volt a kivétel, de annak az okait tudjuk)

nnnnnnnn 2013.07.12. 13:23:04

@s: nincs kérdésem :) sztem nem lesz ilyen helyzet amit felvázolsz. 14-18ig már sétagalopp lesz a kormányzás.

s 2013.07.12. 13:25:55

@brumeszkosz: Kalasnyikov elvtárs régi párttárs. Hogyan is feledkezhetnénk el róla.

Nagy László 0 2013.07.12. 13:31:45

@$$$=$$$: te sem akarod felfogni azt, amit sok párttársad. az élet nagyjából 80 év, és nem 4 vagy 8, mint 1-2 kormányzati ciklus.

ha ez a szar 20 év múlva tetőzik, a mostani politikai "elit" még mindig "csak" nyugdíjaskorú lesz.

értem én, hogy sokan azt gondolják, inkább élnek 4-8 évig jól, aztán szégyenben, de vannak, akik nem így gondolkoznak.

bulista 2013.07.12. 13:33:06

@Rendíthetetlen Álamkatona: És fordítják is - ezt majd sokadszor is megtapasztalhatjuk, ha a csúti bonszáj napóleon és a 40 rabló cimborája végre elhúz a halál farkincájára. Bár szerintem a bukás után a Kárpát-medence Géniusza nem a Csillagban, hanem valamelyik tébolydában fog landolni, hiszen már most sűrűbben öltögeti a nyelvét, mint egy kanos vipera.

Az ilyen $$-legények akkorra már réges-régen át fognak állni az új hatalom mellé, és dörgedelmes hozzászólásban fognak ostorozni minket, akik úgymond megalkuvó módon kiszolgáltuk a Fide$$ rémuralmát... Sajnos a korom miatt ezt én már éppen elégszer megtapasztaltam, pl. a legutóbbi gengszter-váltáskor az a kolléga, aki addig egész életében azért kapta a kiemelt fizetését,mert munkaidőben árusította az mszmp tagsági bélyegeket, az 1990. kora tavaszán felfedezte magában a kisgazda gyökereket, és a torgyánjóskát is túlüvöltve követelte a kommunisták felakasztását.

Tanulság? A szar ember az szar ember marad mindhalálig...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.07.12. 13:37:08

@$$$=$$$:

1.: A századvég csicska.

2.: 32 %-nál a 68 jóval több. De nyugtatgasd magad nyugodtan.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.07.12. 13:39:03

@$$$=$$$: Neked sincs. :-) Csak te nem tudod, hogy ez baj, mert buta vagy.

valaki senki 2013.07.12. 13:40:02

@$$$=$$$: Én nem 4 évet adnék, nahem 40-et! De nem kormányon, hanem a sitten!

s 2013.07.12. 13:41:47

@$$$=$$$: "sztem nem lesz ilyen helyzet amit felvázolsz"
Ez érv volt?

A gazdaságot nem matolcsy irányítja. A gazdaságot nem varga irányítja. A gazdaságot nem orbán irányítja. A gazdaságot nem fellegi irányítja.
Nehéz szívvel mondom ki ezt, de a gazdaság lényegében arra megy amerre akar. Még olyan nagy fajsúlyú szereplők, mint a FED, vagy az ECB is csak bizonytalan befolyást képesek rá gyakorolni, és szinte minden alkalommal imára kulcsolt kézzel adnak hálát egy döntésük után, amikor a dolgok végül is arra mennek, amerre tervezték. A gazdaságot és pénzmozgásokat a nagy pénzügyi alapokban koncentrált vagyonok mindenkori gazdái befolyásolják, lényegében hangulati alapon. Ilyen helyzetben az, amit a magyar vezetés művel felér egy orosz rulettel, ahol a tárban a helyek felében éles lőszer van. A megfelelő stratégia az lenne, hogy bármelyik eseménysor bekövetkezése esetén a veszteség minimalizálva legyen, egy hosszú távon mért elfogadható nyereséggel párosítva. Ennek a nyomát sem látni. Nem tudom te mennyire vagy elfogult egyébként, de javaslok egy remek tesztet, amiből ezt magad is eldöntheted. Személy szerint te a saját és családod - ha van - pénzügyeit rábíznád -e nyugodt szívvel a jelenlegi kormányra, vagy inkább te intéznéd ezeket a dolgokat a továbbiakban. Nem kell nekem válaszolnod. Magadnak kell. Én annyit elárulok neked, anélkül, hogy befolyásolni akarnálak, hogy két éve kivettem a pénzt a bankból. Nem tartok magyarországi székhelyű bankban, sem magyarországi fiókkal rendelkező külföldi bankban számottevő összeget.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.07.12. 13:42:45

@$$$=$$$: Olyan a stílusod, mint egy 15 éves kiskamasznak... méghogy a te irodádban... mu-ha-ha. Legfeljebb a homokozódban.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.07.12. 13:50:43

@$$$=$$$: "nekem a fidesz megfelel, jónak tartom szinte az összes intézkedésüket. bár van amit nem."

Na, melyiket nem tartod jónak?

Zati 2013.07.12. 13:54:31

Az én irodámban qrvára senkit nem érdekel a politika (kivéve engem). Dolgoznak keményen és ráadásul jól. Nem értik, hogy tehetségtelen szarháziak, hogy tudják kilopni 3 év alatt az egész országot úgy, hogy ez gyakorlatilag senkit nem érdekel akit érint. Hó végén felveszik a jó kis fizetésüket és boldogok, hogy a rablóbanda nem nyúlhat (egyenlőre) a jólétükhöz. El fognak menni szavazni és reménykednek, hogy az ország megálljt parancsol a harácsolásnak. Ha nem akkor szomoruak lesznek de velük nem, csak magukkal basznak ki az zemberek.

Boldogok hála istennek.

Nagy László 0 2013.07.12. 13:55:50

@maffiabaloldal az új mantra 2014re: ami már nagyon vállalhatatlan.

az én ősfideszes ismerőseimnek is vérciki már amit a vezetés csinál. a mellettük szóló érvek pedig egyre jobbak, a legutóbbi az volt, hogy "miért, inkább a komcsik legyenek vagy a libás?"

ma már csak a belőlük hasznot húzók és az ostobák állnak a fidesz mellé.

nnnnnnnn 2013.07.12. 13:56:35

@maffiabaloldal az új mantra 2014re: például azt hogy dolgozni kelljen a segélyért.

s 2013.07.12. 13:58:36

@CSENDES: Nem tudom megítélni ezt a kérdést. Több okból sem. Nem tudom, mit hihetek el a politikai elvárásoktól befolyásolt kutatóknak, tehát az adat valódiságában is kételkedem. Ez akkor is csak egy korai becslés, ha még helyes is volna. A 2014-es választások eredményére sokkal nagyobb hatása lesz a közvetlenül előtte történt eseményeknek, illetve azoknak, amik addig még bekövetkeznek. A fidesz eddig sok ellenséget szerzett, ezt tudjuk. A közvélemény számukra kedvezően befolyásoló intézkedések (pl. rezsicsökkentés) hosszú távú, véleményem szerint negatív hatásai épp a választásokra fognak koncentrálódni. Nem tudom, miket készülnek még bevetni a népszerűségük növelése érdekében, az milyen hosszú távú hatásokkal jár és hogy történik. Az mindenesetre látszik, hogy a tervezéssel nem töltenek el sok időt, és ez meglátszik az ország állapotán is. Nagyon meglepne, ha valaki az ország kormányzása során szar döntéseket hoz, de a saját pártja ügyeit illetően csodálatra méltó előrelátásról tesz tanúbizonyságot. Ezt nem tartom valószínűnek.

nnnnnnnn 2013.07.12. 13:58:59

úgyse nyertek jövőre. kellemes hétvégét.

Nagy László 0 2013.07.12. 14:01:33

@$$$=$$$: véget ért az állami munkaidő péntek 2-kor? :D

s 2013.07.12. 14:02:28

@Nagy László 0: Faszt. Osztják a segíííííííííííííjt.

Zati 2013.07.12. 14:10:24

@$$$=$$$: "úgyse nyertek jövőre. kellemes hétvégét."

Ez mit jelent pontosan?
Olyan ovis, "úgyse bi-bi-bi"
vagy
"Úgy se" ha nyerünk?
Nem mindegy, hogy egy kis ovodás, vagy egy pontos infókkal rendelkező belsős vagy.

Nagy László 0 2013.07.12. 14:11:39

@s: ordít róla hogy valami állami cégbe középső szintre betolt volt téesz-elnök unokája, akinek ez az első bejelentett munkahelye a 2002-es kormányváltás óta. azóta csak röplapozott, plakátozott meg fideszaktivistáskodott.

magyarul: lélektelen barnanyelv.

s 2013.07.12. 14:20:18

@Nagy László 0: Lehet, hogy ő vitézy, akinek buszsáv emlékműve van az M7 kivezetőn. :-)

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.07.12. 14:23:47

Inkább még 4 év Fidesszel, mint azzal a társasággal, aki 8 évig szintén csak a Fidesszel foglalkozott az ország helyett! :)

Napkutya 2013.07.12. 14:38:24

Öreg, lusta, kritikus szemléletű kandúr vagyok. Viszont, sokat olvasok, főleg szakmai témákban....

Szóval a kérdés:

Akárki, akármit is állít, CSÖKKEN a középosztály fizetési potenciálja ÉS fizetési hajlandósága.

Szinten marad a létfenntartási potenciál, de NEM fogyaszt ezen felül. Ezt, alighanem, ma már az ÖSSZES közgazdász tökéletesen látja.

Alatta? Lecsúszás. Durván, keményen, remény nélkül...

Felette? Talán, államfüggetlen megtakarítások, a mutyiszférán kívül, -mert, ott azért van expanzió.

Makkasz 2013.07.12. 14:39:31

Ez egy baloldali demagóg faszság:
"Példaként mindjárt fel tudják hozni ellene az egykulcsos adót, ami szerintük nagyon igazságos annak aki sokat keres, a többi az akár meg is dögölhet tőlük ha nem hisz nekik, csak magára vethet, miért nem tud jobban dolgozni a nem létező munkahelyeken."

Az egykulcsos adó és a nem létező munkahely nem függenek össze, sőt, az egykulcsos adó támogatná a munkahelyek létrejöttét. Akinek nincs munkahelye, tökmindegy hánykulcsos az adó. Az adó nem a szociális háló része.

Ez egy másik baromság Bandita:

"Persze ezt az olyan ember nem érti, aki közpénzből stadiont építtet a vidéki háza mellé."

Ennél sokkal rosszabb a helyzet. Nem közpénzből épül (bár kap állami támogatást), hanem ezen az úton korrumpálják nyiltan Vikit a kedvezményezett vállalkozók. Mindet górcső alá veném miért, miből? Minimum hűtlen kezelés ügyvezetőknek, a felcsúti stadionból 0 haszon (PR? marketing) várható a vállalkozások részére. Ha állami cég akkor meg kinéz a dutyi is.

Nagy László 0 2013.07.12. 14:40:16

@jobbdemokrata:

érdekelne a véleményed, hogy miért a fidesz?

nem az, hogy miért nem a másik, hanem hogy miért a fidesz?

ezt a kérdést feltettem már jópár fideszes ismerősnek, és általában vagy a "mert nem kellenek a komcsik" volt a válasz, vagy miután kértem, hogy érveljenek a fidesz MELLETT, jött az "ööööö....".

Makkasz 2013.07.12. 14:40:41

@jobbdemokrata: Valójában ha jobbdemokrata vagy, sem előzőből, sem ezekből nem kérnél.
Egyik rosszabb mint a másik. Mindenesetre a feudalizmus vagy a rabszolgaság teljes bevezetését meg kellene akadályozni.

hot-spot (törölt) 2013.07.12. 14:48:03

@$$$=$$$: A te szinted nem több,mint egy padlón meghúzott festékcsík.

hot-spot (törölt) 2013.07.12. 14:50:02

@Nagy László 0: Azért a fidesz neki,mert különben kivágják a zsíros kis állásából,mint macskát szarni!
Így természetesen mindenki tetves fideszre fog szavazni,akinek bárminemű érdekeltsége fűződik hozzájuk.
A többi az meg mind másra szavaz.
Utóbbiak vannak sokkal többen.

Lеncsés István 2013.07.12. 14:52:22

@Whave: Ha tudnál helyesen írni , akkor sem kellene anonim !

nu pagagyí 2013.07.12. 14:53:13

@Makkasz: A felcsúti hobbiját állami cégek és olyan magáncégek támogatják, amelyek a költségvetésen élősködnek. Kicsit bonyolult módon, de a klientúra kezében lévő magánfocicsapatokat az adófizetők pénzéből stafírozzák ki, ahelyett, hogy az adót közcélokra költenék. Ugyanez a konstrukció figyelhető meg a médiapiacon, azzal az eltéréssel, ha egy cég ellenzéki médiát támogatna, azt kockáztatja, hogy kipöckölődik a NER-akolból.

Lеncsés István 2013.07.12. 14:53:25

@$$$=$$$: Na itt a hülye anonim swarcenigger .

Nagy László 0 2013.07.12. 14:53:34

@hot-spot: ez is egy alternatíva, de engem tényleg érdekel a véleménye egy olyan fidesz-hivőnek, aki tud érvelni a fidesz mellett, az mszp fikázása nélkül.

2013.07.12. 14:54:00

@Lеncsés István: magyarul irjal, ne latinul, te liberalbolsevik nyugatfattya troll, a vesszo ele amugysem rakunk szpeszt!

Makkasz 2013.07.12. 14:54:44

@nu pagagyí: Persze, tudom, ezt írom én is, hogy a helyzet rosszabb, nem közpénzből épül, hanem nyíltan korrupcióból.

Lеncsés István 2013.07.12. 14:54:57

@$$$=$$$: Biztasd csak magad , te anonim barom !

Makkasz 2013.07.12. 14:56:29

@nu pagagyí: Miért rosszabb mint a közpénz? Mert ordenáréan látványos a lopás, ill. ahhoz hogy 1 mrd-t adjanak stadionra, legalább 20 mrd állami megrendelést kellett kapniuk, és abból 3-4 mrdt- ellopniuk. Ezért rosszabb, bár fideszesek azt hiszik nem látszik....

nu pagagyí 2013.07.12. 14:58:58

@jobbdemokrata: Neked, egyszerű maffiatagnak az a jó, ha marad a keresztapa. Felesleges percenként elmondanod. A társadalomnak viszont az a jó, ha gyökerestől felszámolja a maffiát.

s 2013.07.12. 14:59:03

@Makkasz: "Az egykulcsos adó és a nem létező munkahely nem függenek össze, sőt, az egykulcsos adó támogatná a munkahelyek létrejöttét."

Ez nem ennyire egyszerű. A munkahely nem azért szűnik meg, mert magas az szja. A munkahely azért szűnik meg, mert leáll a termelés, ennek oka lehet az eladhatatlanná váló termék, ill. szolgáltatás, vagy a szabályozói környezet kiszámíthatatlan megváltozása. Lényeges, hogy milyen munkahely marad meg. Ha a magas hozzáadott értéket képviselő, nagyobb jövedelmet biztosító helyek maradnak meg, és az alacsony végzettséget igénylő helyek megszűnnek, akkor végül az összes befizetett szja. alacsonyabb lesz egykulcsos szja. mellett, és ez veszteség a költségvetés számára. Ha a magasabb keresetűek több szja.-t fizetnének, akkor azt feltételezve, hogy ők tudják inkább megtartani az állásaikat, a befizetett adó több lenne. Az áfa növelése nem képes ezt a különbséget áthidalni, mert a fogyasztás nem arányos a jövedelemmel. Ennek a fel nem ismerése köszön vissza a különféle, pótlólagosan bevezetett adóban (tranzakciós-, kamat-, stb.), amivel megpróbálják menteni a menthetetlent.

Lеncsés István 2013.07.12. 15:01:25

@Whave: Mi van anonim ? Fáj az igaz ? Nekem van ékezetem meg tényem . Te meg nem tudsz írni .

2013.07.12. 15:02:57

@Lеncsés István: becsuletes nevem Kovacs Janos, mostmar kvittek vagyunk! irni meg nem tudol, semmilyen irasjel ele nem kell szpesz! szellos az iraskeped mint az agysejtjeid

Lеncsés István 2013.07.12. 15:03:40

@Whave: Te meg ne angolul írjál ! Nincs olyan szó , hogy szpész .

2013.07.12. 15:05:10

@Lеncsés István: ha olyan van hogy anonim, akkor szpesz is van!

Lеncsés István 2013.07.12. 15:05:45

@Whave: Se nagybetű , se ékezet , Kovács Hazudós Anonim János . Neked fáj az igaz . Kár volt diplomásként leállnom veled vitázni . Én így írok és így van tényem .

2013.07.12. 15:06:56

@Lеncsés István: szkenneld be a tenyed vagy el se hiszem! diplomat! szemelyit! adobevallast! utana magyarazz anonim libsi bolsi naci!

Lеncsés István 2013.07.12. 15:07:00

@Whave: Értelmező kéziszótárt bogarásszad anonim , akkor lesz tényed , mint nekem mindig .

2013.07.12. 15:08:24

@Lеncsés István: a diplomamunkad is azer erte el a terjedelmi minimumot, mert szpeszeltel a zirasjelek ele, mi?

Makkasz 2013.07.12. 15:10:03

@s: Az adóterhelés mértéke és a kiszámíthatóság a fő tényezői a vállalkozói bizalomnak, a beruházások növekedésének és munkahelyek létrejöttének.

A cikkíró demagóg szövegére hívtam fel a figyelmet, ill. hogy egy alaptételben nem értünk egyet. Az alaptétel az, hogy az szja és adórendszer nem a szociális háló része, és nem az állam feladata hogy minkednki megfelelő jövedelemhez jusson (a növekedés körülményeinek megteremtése igen). Segélyezni csak átmetelileg, egyetlen forrásból szabadna. A demagóg rész meg az, hogy a munkahelyek hiányát, ill. a munkanélküliség miatt nélkülözőket összemossa az egykulcsos adóval.

Az egykulcsos adó nem oka a válságnak és a progresszív nem megoldása. Alapvetően a baloldal zsigeri írigységből fakadó acsarkodása (nem csak, de alapvetően).

Olvasd el saját érvelésed, mennyire sánta, a gombhoz varsz kabátot, mikor az egykulcsos adót még munkahelycsökkentéssel is vádolod.

Tekintettel hogy az egykulcsos szja jelentős adócsökkenést eredményezett (tudom, tudom, adójóváírás megszünt, alacsony jövedelműek szívtak - de előtte ingyenélők). Ezt el kell ismerni, hiszen azért is nyafogtok, mennyivel kisebb lett az össz szja bevétel. Ez azt jelenti, hogy inkább lehet munkahelyeket létrehozni, és olcsóbban foglalkoztatni.

Félreértés ne essék, egy nagy szar amit fidesz művel, és az egykulcsos szja lehet nem jó időben került bevezetésre, de ki kell húzni a baloldaliak fejét a homokból. A megoldás nem az, hogy megint a 2 millió, 10 milliót eltartó, vállalkozásokban dolgozót szopatjuk halálra, ezzel tovább növelve az emigrációt, azért hogy osztogathassunk a nehéz sorban lévőknek, hanem az összes lehetőség bővítése, a termelés bővítése, a pazarlás, értelmetlen beruházások megszüntetése, az egyénnek, vállalkozónak lehetőség adása a hatalmas állam, centrális szervezés helyett.

Nagy László 0 2013.07.12. 15:16:24

@Makkasz:

1) le-ingyenélőzni az átlag alatt keresőket eléggé gáz
2) az egykulcsos adót nem most kellett volna bevezetni, de alapvetően igazságosabb, ez tény
3) nem kellene összevissza változtatni az adózási szabályokat, külön sarcokat bevezetni
4) a különadókból befolyó pénzt nem "stadionokra" (és sokminden más látványintézkedésre) kellene költeni
5) nem kéne látványosan tömni a haverok zsebét
6) nem kéne látványosan hülyének nézni az embereket
...
X) és nem kéne csodálkozni, amikor a feldühödött tömeg a jövőben iszonyatosan seggbeb.sz

Makkasz 2013.07.12. 15:41:09

@Nagy László 0: Alapvetően igazad van.

Nem bántásból mondom. Aki nem fizet adót, és ezt fontos, neki járó jognak érzi azt tényszerűen nehéz másnak neezni.

Nagy László 0 2013.07.12. 16:00:10

@Makkasz: nagyon egyetértek ebben veled, csak sok ismerősöm van, aki 100 nettó alatti fizetésből él, és fizet adót, de nyilván abból a pénzből szinte semmit. és nem adócsaló, hanem rendes munkás emberek.

mellesleg elhiszed nekem, hogy sok embernek nem az a baja az áthárított különadókkal, hogy vannak, hanem hogy látványosan a holdudvar zsebébe vándorló felesleges pénzkidobásra kell pénzt adni?

továbbra is ugyanazt mondom mint eddig, ami nem népszerű, hogy bizony nem segélyt meg mindenféle kártyát-jegyet kell adni, hanem ételt, és kifizetett rezsit. a nyugdíjasnak, rászorulónak, mindenkinek, napi 3-5xi étkezés, egy normálisan megállapított gáz-villany-főtáv fogyasztás, mellé esetleg egy mindigtv szett, és ezen felül a nyugdíjasnak a maradék nyugdíjat, a többet befizetőnek többet. és kész.

és nem azért, mert utálom őket, hanem mert erre van pénz.

ja, emellett teljes és tökéletes transzparencia az állam pénzek elköltéséről. mindent kereshetően, turkálhatóan, interneten.

csak ez fog valaha valahova vezetni.

s 2013.07.12. 16:28:26

@Makkasz: "Olvasd el saját érvelésed, mennyire sánta, a gombhoz varsz kabátot, mikor az egykulcsos adót még munkahelycsökkentéssel is vádolod."
Egészen pontosan hol tettem ezt? Nem találom, talán mert nem is írtam ilyet.

Az adó (szja.) csak a foglalkoztatás egyik terhe. Nem akarom alábecsülni a mértékét, de nem a legnagyobb. A vállalkozás más adót is fizet ezen felül, és jelentős még a foglalkoztatás egyéb járuléka is (TB, stb.)

"Az alaptétel az, hogy az szja és adórendszer nem a szociális háló része, és nem az állam feladata hogy minkednki megfelelő jövedelemhez jusson"
Ezzel egyetértek. Viszont az szja. egykulcsos illetve sávos fizetési módjának meghatározásakor az államnak tekintetbe kellene vennie a jövedelem eloszlást két okból is. Egyrészt teljesülnie kell annak a feltételnek, hogy a bevételi oldalon megjelenik egy befizetett pénztömeg. Ha a nagy fizetőképességű réteget nem adóztatják meg, azt az alacsonyabb fizetésűektől már nem lehet beszedni. Másrészt számolni kell a társadalmi hatásokkal. Egy politikai erő nyilván hatalomban akar maradni, ezért nem hozhat olyan intézkedéseket, amivel a társadalom széles rétegeinek az ellenállását váltja ki. Összességében a fidesz azt a két hibát követte el, hogy meggyengítette a költségvetés bevételi oldalát, ezzel lényegében a saját hatalmát is, valamint maga ellen uszított széles társadalmi rétegeket. Ezzel szemben csak az egykulcsos szja. mérsékelt propaganda ereje áll. Szerintem elszámolták magukat, erre közben ők is rájöttek, de nincs ebből kiút arcvesztés nélkül.

Makkasz 2013.07.12. 16:34:48

@Nagy László 0: A transzparenciával igazad van.

Amiben nem, szerintem segélyt csak átmenetileg lehet adni (nem eltartnai hatalmas létszámú rétegeket), és nem természetben, az csak a rabszolgaság egy formája. Az állam nem lehet felelősebb mint az egyén, nem hozhatja meg a döntéseket helyette, ezért nem lehet krumplit adni annak, akinek egy jó ing kéne a másnapi állásinterjúra, vagy benzin a kocsiba.

A lopást persze, mindenki gyűlöli. Ha van időd megnézni kommentmunkásságom pici szeletét, látni fogod, hogy alapvetően a lopási szándék által vezérelt politikát, és a kommunizmus újraépítését (aminek élharcosa fidesz) ellenzem.

s 2013.07.12. 16:37:19

@Makkasz: "az egykulcsos szja lehet nem jó időben került bevezetésre"
Hát erről beszélünk. Egy jól működő országban, békeidőben ezt fokozatosan be lehetett volna, sőt, be is kellett volna vezetni. Itt viszont a legatyásodás kellős közepén, füstölgő és recsegve-ropogva összeszakadó gerendák közepette csinálták meg ezt. Nem volt jó ötlet, de hogy mennyire nem, azt a gazdasági adatok szemügyre vétele mindennél jobban meg fogja mutatni.

s 2013.07.12. 16:45:51

@Makkasz: "Az állam nem lehet felelősebb mint az egyén, nem hozhatja meg a döntéseket helyette"
Igaz. Viszont társadalmakban élünk és ettől ez a kérdés kicsit bonyolultabb lesz. Az egyén nem mehet el arra a munkahelyre dolgozni, ami esetleg éppen a kormány politizálása miatt szűnt meg. A kormányzat ezért korlátozott mértékben, de felelős a polgáraival szemben. Ennek a felelősségének a tudatában - na meg azért, mert a bűnüldözés sokkal kevésbé kifizetődő, és még a hatalom iránti bizalmat is jelentősen csökkenti - a kormány hajlandó bizonyos segélyek kifizetésére, amit persze előzőleg megpróbált beszedni, amikor még jobban mentek a dolgok. A probléma a mérték és a tempó. Ha egyszerre sok embernek kellene hosszú ideig fizetni, azt egyetlen kormány sem bírná, általában le is adják ilyenkor a szerelést.

Nagy László 0 2013.07.12. 16:47:25

@Makkasz: ezért mondtam, hogy az étkezési és rezsi-ellátással kapcsolatban nem lennék népszerű.

a rászoruló, szerintem, ha "kosztot és kvártélyt" kap, az nem feltétlenül rabszolgatartásnak minősül. nyugdíjasok esetében sem. én nem azt írtam, hogy minden nyugger kapjon kaját és kussoljon, hanem azt, hogy azok, akik rászorulók, ne pénzt kapjanak, amit apuka eliszik vagy elkölt, hanem melegételt, amit nem tud eladni, illetve gázt, amit vagy beoszt, vagy fázik.

egyetértek azzal, hogy bánjunk emberségesen a rászorulókkal, de azzal nem, hogy hagyjuk, hogy kihasználják a rendszert az ügyeskedők.

az ellátáson felül persze a nyugdíjas is kaphat pénzt, sőt a rászoruló is kaphat további pénzt, de így legalább biztosan megenni fogják az ételt és fűteni a gázzal, nem pedig eladni azt.

egyre többen vagyunk a Földön, egyszerűen nem érvényesek az 50 évvel ezelőtti szabályok már, a népesség öregszik, a képzés csökken, a munkaerőpiac beszűkül, egy általános iskolás is ki tudja számolni, hogy egyre kevesebb ember tart el egyre többet, és ez nem vezet jóra.

a politikusi nyúlással kapcsolatban pedig erős példák kellenének, nem ilyen kispályások mint a BKV-ban, hanem a felső réteg, mert ők lopják a legtöbbet.

kíváncsi lennék, mernének-e a jövő politikusai ilyen szemét módon lopni, ha 20 év börtön járna érte, és nem fél év felfüggesztett és 2-3 év közügyektől eltiltás.

Makkasz 2013.07.12. 16:48:43

@s:
"Egészen pontosan hol tettem ezt? Nem találom, talán mert nem is írtam ilyet.":

1. "Ha a magasabb keresetűek több szja.-t fizetnének, akkor azt feltételezve, hogy ők tudják inkább megtartani az állásaikat, a befizetett adó több lenne."

Ez teljesen alaptalan állítás. Ráadásul a több magasan képzett munkaerő alkalmazása (alacsonyabb szja miatt is), növeli a szükséges kevésbé képzett munkaerőre is az igényt, direkt, ahol mérnök, orvos több van, ott több titkárnő, ápolónő is kell, indirekt, vásárlóerejüknél fogva többet költ a több orvos és mérnök szolgáltatásokra, építésre, beruházásra, ahol alacsonyabb képzettségűt is foglalkoztatnak.
Sajnos előtte is próbálsz érvelni hogy munkahely szűnik meg egykulcsos adó miatt mikora az nem igaz:
"Lényeges, hogy milyen munkahely marad meg. Ha a magas hozzáadott értéket képviselő, nagyobb jövedelmet biztosító helyek maradnak meg, és az alacsony végzettséget igénylő helyek megszűnnek, akkor végül az összes befizetett szja."

A bért terhelő adókat magyarázhatod nekem napestig, hátha felfogom végre, 5 éves milliárdos vállalat igazgatójaként szerzett tapasztalattal, közgazdasági doktorival.

A többiben igazad van, csak figyelj arra amit írok.

A fidesz ott számolta el magát egykulcsos szjaval, hogy Matolcsy azt gondolta, a költségvetésbőlilyen módon kieső 400 mrd-t beszedheti majd áfában, más adókban. Ennek a nagy előn ye lett volna, hogy a belső kereslet növelésével munkahelyek jönnek létre, miközben nő a GDP, hiszen a kiszórt 400 mrd (több mint 1% GDP) elköltése egy az egyben GDP növelő lett volna. A mutatvány megbukott, mert akik előnyhöz jutottak az alacsonyabb adóból, nem költik a pénzt, hanem adósságot fizettek vissza (szintén kormány nyomorult akciójára), takarékoskodtak, vagy egyszerűen alacsonyabb áfájú országban költik el jövedelmüket.

Valójában pedig nincs egykulcsos adó. Nyugdíjjárulék helyett is adó van, ami talán 10% (nem élek Moon). Nekem az korábban, plafonja miatt már áprilisban mindig lejárt. Most nem jár le, bármennyi jövedelm után fizeted. Viszont szolgáltatás (magasabb nyugdíj), nem jár érte. tehát a legmagasabb nyugdíj eléréséhez szükséges járulék (adó) befizetése után csakúgy fizetsz 10%-al többet mint az alacsonyabb jövedelműek.

Napkutya 2013.07.12. 17:10:17

" magyarul irjal, ne latinul, te liberalbolsevik nyugatfattya troll,(...)"

EZ ZSENIÁLIS!!!!!

Nekik szól a mai magyar magyar kormány ÖSSZES kommunikációja.

DE!!!!

Húsz év múlva ezeknek kellene eltartani Magyarországot.

Sanszos??? Rábíznád a nyugdíjas szüleid életét???

s 2013.07.12. 17:14:24

@Makkasz: "Sajnos előtte is próbálsz érvelni hogy munkahely szűnik meg egykulcsos adó miatt mikora az nem igaz"
Olyasmit látsz bele abba, amit írtam, ami nincs benne. Megpróbálom még egyszer. Nem azt mondom, hogy az egykulcsos szja. miatt szűnik meg a munkahely. Azt mondom, hogy megszűnik a munkahely, pl. mert válság van, stb. Az a fontos, hogy milyen helyek maradnak meg. Te cégvezető vagy, mondd meg milyenek maradnak meg. Az egyszerű, nyolc osztályt igénylő munkák, vagy a magasabb képzettséget igénylőek, ahol nyilván a jövedelem is magasabb. Mikor bukik nagyobbat a költségvetés, ha egykulcsos az szja., vagy ha az állásban maradók többet fizetnek be a magasabb jövedelmeik után.

Nem tudom, hogy döntenek a cégek egy emberke alkalmazása mellett, de félek, nem azért fogják alkalmazni, mert kicsi az szja. Azért fogják alkalmazni, mert a bevételek többszörösen kitermelik a munkaerő árát, szja-val együtt is.

"Ennek a nagy előn ye lett volna, hogy a belső kereslet növelésével munkahelyek jönnek létre"
Ezt nyugodtan felejtsed el. Magyarország esetében a belső kereslet szerepe elhanyagolható (azért, mert matolcsy hülye, nekünk még nem kell annak lenni). Belső keresletre Kína, Brazília, USA számíthat bármilyen alappal. Magyarország kicsi, nyitott, tőkeszegény gazdaság. Aki ennek figyelembe vétele nélkül állít össze cselekvési tervet, annak az épelméjűsége erősen vitatható.

Makkasz 2013.07.12. 17:38:13

@s: Sajnos olyan veled kommentelni mint sajtreszelővel maszturbálni.

Reagáltam a posztolónak, hogy mindenért nem az egykulcsos szja a hibás. Különösen nem a munkanélküliségen, amin inkább segítene. A többi megjegyzéseddel meg egyetértettem, javaslom olvasd el korábbi írásaimat, hogy lásd miről beszélek.
A cégek akkor döntenek ember felvétele mellett, ha annak értelme van, bővíteni tudnak, mert a piac igényli. De itt nem csak adott cégek bővítéséről van szó, hanem hogy prosperál a gazdaság, mennyire versenyképes, mennyi beruházás indul (ebben is igazad van, csak ne egyszerűsíts).

""Ennek a nagy előn ye lett volna, hogy a belső kereslet növelésével munkahelyek jönnek létre"
Ezt nyugodtan felejtsed el. Magyarország esetében a belső kereslet szerepe elhanyagolható"

Itt meg okoskodtál, mikor elmagyaráztam neked, amit nem értettél, hogy mit akartak, és azt is hogy nem sikerült nekik, mostmeg úgy állítod be mintha én azt gondolnám hogy ez sikerült, te meg kijavítasz. Jajj.

Maradjunk annyiban, hogy a magad jószándékú, egyenes gondolkodása mellett igazad van.

A végtelen naívságod nem csak az én felvilágosításomban látszik, (nem olvasol figyelmesen, okítasz, pedig már öreg vagyok, nehezen tanulok), hanem ebben: "Aki ennek figyelembe vétele nélkül állít össze cselekvési tervet, annak az épelméjűsége erősen vitatható."

Nem állít össze senki semmilyen cselekvési tervet ahhoz, hogy az emberek jobban éljenek. Ahhoz állítanak össze tervet, hogy a választást megnyerjék, és minél többet lophassanak. Nincs más, jószándék, meg ilyenek.

Azok a lózungok, amiket írsz, mások ezerszer ismételt tartalom nélküli mondatai (mégha igazak is, de értelmük így nincs).

Úgy látom okos, értelmes kommentelő vagy, legyél egy kicsit figyelmesebb, mert a felületesség nem nagy erény.

Addig is olvasd el:
index.hu/gazdasag/penzbeszel/2012/12/01/diktatorok_kezikonyve/

www.kibulizottorszag.net/

Vagy hallgasd meg ezt:
www.youtube.com/watch?v=cOd3zuaiGoM

Nem nem értek veled egyet, csak te nem érted miről beszélek.

Az egykulcsos adó nem kulcskérdés, csak írigyeknek. Én már fizettem több mint 210m Ft-ot. Nem jr sem nyugdíj, sem eü ellátás.
Nem agitálok mellette vagy ellene, nem kérdés, állandó támadása és a hit higy a progresszív megoldás, butaság.

Képzeld el ahogy rohan svédországból haza a magyar orvos, mert meghallja, végre progresszív az adó...

Igazából az általam lenézett baloldal segítem a véleményemmel, a progresszív adó nem segít a gazdaságon, lehet az, csak éppen azon tökölni kitől lopjukn (2 millió 10 milliót eltartótól?), hogy osztogassunk, szerintem nem király.

A pici államon lehet gondolkodni.

s 2013.07.12. 22:33:56

@Makkasz: "Sajnos olyan veled kommentelni mint sajtreszelővel maszturbálni."
Valóban öreg lehetsz, ha már ezt is kipróbáltad, mert az összes nőd otthagyott. :-D

"Itt meg okoskodtál, mikor elmagyaráztam neked, amit nem értettél, hogy mit akartak, és azt is hogy nem sikerült nekik, mostmeg úgy állítod be mintha én azt gondolnám hogy ez sikerült, te meg kijavítasz. Jajj."
Értettem. Miért akarták, ha nem sikerült? Sikerülhetett volna? Ne ejts kétségbe! Ez már a kigondolásakor halott ötlet volt.

"Maradjunk annyiban, hogy a magad jószándékú, egyenes gondolkodása mellett igazad van."
KÖSZÖNÖM. A valóság pontos felfogása az egyik legnagyobb erény. Örülök, hogy szerinted is rendelkezem evvel.

"Nem állít össze senki semmilyen cselekvési tervet ahhoz, hogy az emberek jobban éljenek. Ahhoz állítanak össze tervet, hogy a választást megnyerjék"
A két dolog összefügg. Sokan nem is gondolják, hogy mennyire.

"és minél többet lophassanak. Nincs más, jószándék, meg ilyenek."
Kivégzések lesznek. Remélem nem tőlem hallod először? A jó oldal felé törekedj. Ez egy baráti, jó tanács. Fogadd meg.

"Azok a lózungok, amiket írsz, mások ezerszer ismételt tartalom nélküli mondatai (mégha igazak is, de értelmük így nincs)."
Ami igaz, annak értelme is van. Különben nem lehetne eldönteni, hogy igaz.

"Az egykulcsos adó nem kulcskérdés, csak írigyeknek."
Az egykulcsos adó léte fontos kérdés. Nem vagyok irigy, én a mostani rendszerrel anyagilag jobban jártam. Máshogy kerültem mínuszba. A stabilitást illetően. Ezt ahhoz tudnám hasonlítani, hogy képzeld el, hogy úgy kell pókerezned, hogy te csak a saját lapjaidat látod, de az emeléseket nem, és a licitekről is más dönt helyetted. Nem vagyok róla meggyőződve, hogy belemennél, és igazad is lenne.

Az olvasmány ajánlatokat köszönöm, egy részét már ismerem, a többit idővel megnézem.

Makkasz 2013.07.13. 03:41:53

@s: Na ez most jól sikerült. Mégiscsak jó gyerek vagy, csak még naív, de jó értelemben. Vagy monom azt idealista. Kivégzésektől nem félek, jelentkezem végrehajtónak. Ha már a nők otthagytak:)

A sajtreszelős idézet volt Ford Fairlaneből, azt is nézd meg:)

Már látom csak annyi a gond, nem sör mellett beszéltünk.
süti beállítások módosítása