Reklámadó. Selmeczy Gabika olyan elbűvölő vicsorítással intette meg a kereskedelmi csatornák hírműsorait a szokásos butuska stílusában, amiben azért benne volt mind az előzmény bírálata, és a következmény kétséget nem hagyó ígérete is egyszerre. Név szerinti említéssel fejezte ki nem tetszését a két kereskedelmi csatorna irányában tett megjegyzéssel a kormánypárt nevében persze, mely szerint figyelemmel fogják kísérni a hírműsorokat, és ha az nem tetszik a kormánynak akkor bizony kénytelenek lesznek a tervezett reklámadót bevezetni kizárólag miattuk, ha a szép szóból nem értenek. Ezzel végül is sikeres beléjük igyekszik a kormánypárt fojtani a szót annak ígéretével, meg lesznek fosztva az egyetlen bevételi forrástól ami lehetővé teszi a működésüket.

Már régóta idegesíti Orbán Viktort a média azon része ami nem áll az ellenőrzése alatt. Több esetben igyekezett már az EU magasságában is véget vetni annak a függetlenségnek amivel a kereskedelmi csatornák igyekeztek a nézőik elé tárni az objektív valóságot. Ezt is úgy igyekezett megoldani mintha ellenség lenne a két kereskedelmi adó, de főleg a tulajdonosokkal volt baja akiknek végül is nem tetszett az a fajta megoldás amivel a kormány kísérletezik az eltolcsys gazdaságpolitika miatt ami mindig mással igyekszik megfizettetni a tévedései árát, de közben a felelősséget is igyekszik rájuk tolni ha már nem tud megoldást szolgáltatni mivel annyira hülye az egészhez, mint a vak komondor a trafikpályázathoz. Itthon nyócévezés, előző kormány hibája miatt van az egész megy, a hazugság sajtószabadsága minden előtt, az EU-ban a nem leszünk multi gyarmat molinó a Békamenet rendezésében, és sohasem a beismerése a gazdasági alkalmatlanságnak amivel leszakadó részévé lett az ország a normális életnek, amitől lassan már több mint három éve távolodik az ország lakosságának a többsége a rákényszerített szabadságharc során, csak még nem sikerült így sem valós ellenséget találni. Ezt a helyzetet az elfoglalt médián keresztül valahogy sikerül mindig félre magyarázni, de ha nem akkor kitakarni, vagy ráhazudni az olyan simicskás felületre ahol ez csak lehetséges. Ezért nem jön jól az olyan hír ami nem fedi el a valós életet, mutatja a következményeket, vagy egyáltalán egészében beszámol a tényekről.

Az évi 71 milliárdos közpénzből üzemeltetett közmédia elveszni látszik a tényekben, azt nem képes megmutatni teljes egészében, megelégszik a kormánynak tetsző rész bemutatásával. Teszi ezt közpénzből, vagyis a magas adókból beszedett pénzen hazudja tele az emberek fejét arról végül is milyen jól élik meg ők a mindennapokat, hála a kormány áldásos tevékenységének amit azért ellenük folytat, de ezt nem vallhatja be, hanem pont az ellenkezőjéről igyekszik a jónépet meggyőzni. A kereskedelmi csatornák nem kapnak semmilyen támogatást a közpénzből, de azért igyekszik a kormány beleszólni a műsoraikba, amit lehet be is tiltanak, vagy a sikereseket egyszerűen lenyúlják. Heti hetes, Forma-1.

Ott szakadhatott el a cérna a kormánypártnál, és lett ellenség a kereskedelmi televízió, amikor az alaptörvény aktuális módosítása során ki akarták hagyni őket a politikai hirdetések piacáról, mivel ott nem tudták volna korlátozni az ellenzéket sehogyan sem. Nem mellesleg szép bevételt szedtek volna ki ezzel a tulajdonosok zsebéből is akik mivel ebből élnek és fizetik az alkalmazott dolgozókat,nem a mutyizott trafikpályázatra alapozott jövőből tesznek szert haszonra, ezt nem vették jó néven. Na és ezt a tervet akadályozták meg azok a normák amelyek lehetővé teszik a szabad versenyt, és a piaci alapon működő sajtószabadságot. Az pedig ugye nem lehet a kormánypártnak itthon bárki is ellentmondjon, vagy a világban valaki is úgy gondolja és meg is mondja, van olyan része a normális gondolkodásnak ami itthon a józan ész szabályai szerint kell hogy működjön, ha már nem csak a hatalom megtartásáról van szó amivel a kormány eddig is csak visszaélt a fülkeforradalma után. Aki ellent mond a határon túlról az automatikusan ellenség, aki ellen harcolni kell, mert különben tankot küld ide, de azért csak támogassa is ezt a harcot, ha már a saját jólétért kivéreztette a kormány a honi lakosságot, amit végül is mindig másra fogott  mint költségvetési hiánycélt, vagy államadósságot, de legalább ezt következetesen tagadja. Na ezért nem szabad az embereknek máshonnan megtudni a kormány tetteit, mint a saját szócsöveiből, akik gátlástalanul igyekeznek mindenhol elferdíteni a valóságot, legyen az parlamenti sajtó tájékoztató, vagy hírműsori elemzés.

A reklámadónak kell lennie annak a fenyegetettségnek amit bármikor bevethet a kormány a más vélemény kinyilvánítására, vagy tény sima közlésére hajlandóak ellen. Mert ha kell, pillanatok alatt beveszik akár az alaptörvénybe is a bevezetését, erről a sírásó rokon törvénye tanúskodik, de a trafikmutyi sem vall más nézetet. Azt azért még sem tűrheti a kormánypárt legalább egyenlő esélyekkel induljon mindenki az vélt igazság feltárásában, neki az a jó ha a saját hazugsága kap minél nagyobb teret, lehetőleg ellenszél nélkül kizárólag felé lejtő pályán. De ezt is úgy kell valahogy beállítani, mintha valami szélesítése lenne a lehetőségeknek, nem pedig korlátozása a jogoknak. Ebben már van gyakorlata a kormánynak, ha a család legkisebb gyerekének a kezéből kirúgja  a vajas kenyér üres felét, képes bedumálni ez a gyerek érdekében van, nehogy elhízzon, ha már nincs munkája a családban senkinek, és annyit ér amennyije van. Vegyen egy vak komondort, és meg is van oldva a szeretet. BANDITA.

Címkék: média adó hazudik Fidesz Orbán Viktor

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr765324181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fejesrob 2013.05.29. 11:46:29

Ez egy nagyon ügyes húzás volt Orbánéktól.

Nem részletezném miért, de mindenki tudja a média kiknek a kezében van.

Nem is lesz gond ma, Mo. kikerül a túlzott deficit eljárás alól, Orbánék pedig elfelejtik ezt a reklámadót.

Tényleg ügyes, minden elismerésem Orbánéknak.

elwood 2013.05.29. 11:53:14

Kádárnak teljes, Antall Józsefnek majdnem teljes médiakontrollja volt.

Nem ezen múlik.

Amíg milliónyi kádárista vonul fel mögöttük addig megy a dolog. Ha egyszer majd nem megy, nem megy médiával sem.

nnnnnnnn 2013.05.29. 12:54:47

ezt a fosblogot még nem láttam.

nnnnnnnn 2013.05.29. 12:56:52

ballibeknek idemásolom, csak hogy örüljenek:

Telitalálat Matolcsy hitelprogramja
Az óriási túljelentkezés miatt a jegybank 250 milliárddal több olcsó hitelt ad a vállalkozásoknak.

Lényegesen jobban teljesít Orbán Viktor jelenlegi kormánya, mint a korábbi szocialista–szabad demokrata kormányok – ez derül ki a Századvég elemzéséből.

A Századvég kutatásából az is kiderül, hogy minden második ember szerint a jelenlegi Fidesz– KDNP-kormány képes leginkább az emberek véleményének meghallgatásra. Relatív többségben vannak azok, akik szerint a jelenlegi kormány a 2002–2010 közötti Gyurcsány–Bajnai-vezetéshez képest jobb munkát végez a gazdaság és az egészségügy helyzetének javítása érdekében, a közbiztonság, a munkahelyteremtés és az oktatás területén, valamint Magyarország nemzetközi megítélésének javítása érdekében.

2014-ben is biztos a Fidesz győzelem.

Poszt Olok 2013.05.29. 13:07:19

@$$$=$$$:
Századvég?? Kb mint ha az MTV1 adna politikailag hiteles képet. Erröl ennyit! Persze van akinek ez is elég, lelke rajta.

Aha...viktátor meghallgat valakit is?? Ez is új infó erröl a hataloméhes szerencsétlenröl. :) Közbiztonság?? Ez is hiteles felmérés lehet, ha napi 10-20 rendör szerel le (vagy szereltetik le, mert politikailag nem elfogadható) és megy pizzasütönek külföldre. Külföldön élek!...nekem ne magyarázzon viktátor vagy a századvég Mo. vagy a fityesz megítéléséröl külföldön. Böven van hallok itt erröl a pozitív megítélésröl nap mint nap. Ez is ugyanolyan hazugság részükröl mint minden eddig tett hazaárulásuk.

Félre ne érts, Gyurcsány se jobb ennél, söt az egész Mo.-i politikai "elit" hazaárulók gyülekezete.

elwood 2013.05.29. 13:09:23

@$$$=$$$: a századvég kutatásaiból nem derült még ki, hogy mária személyesen jelent meg és ajánlotta fel orbánnak az országot ?

sas70 2013.05.29. 13:13:32

Csak ezt az internetizét lehetne valahogy még legyűrni és akkor mindenki kussolna végre! Olyan szép lenne! És aztán majd lehetne megint zavarni a Szabad Európa Rádiót, meg újra lenne szamizdat és a rendőr elvihetné azt, aki jártatni meri a pofáját! "Szép új világ....Te szülj nekem rendet!"

sas70 2013.05.29. 13:19:05

@elwood: Ezt nem kell kutatni, ez ténykérdés!

nnnnnnnn 2013.05.29. 13:34:06

@Poszt Olok: perszepersze. aszt akitől te külföldön hallod, az gondolom szintén külföldön van, az hogyan ítéli meg a fideszt, hogy mit csinál itthon? tipikus ballib kamuszöveg.

ob.szerver 2013.05.29. 13:35:03

index.hu/gazdasag/2013/05/29/orban_mukodik_az_ujraiparositas/

Az előző kormány alatt a fidesz mondvacsinált indokokkal megakadályozta az Apollo autógumi gyár beruházást Gyöngyösön, családok százait fosztva meg a megélhetésüktől, a minél rosszabb, annál jobb jegyében.

Most meg Orbán a Hankook-nak gazsulál.

Ki érti ezt?

nnnnnnnn 2013.05.29. 13:37:52

@ob.szerver: előző kormány alatt nem a fidesz kormányzott, mégis mit akadályozott meg?

nnnnnnnn 2013.05.29. 13:38:38

Az Európai Bizottság (EB) a Magyarország elleni túlzottdeficit-eljárás megszüntetését javasolja.

hehe.

Spannungsregler 2013.05.29. 13:45:45

@$$$=$$$: na majd várd ki a végét barátom. Remélem lesz 14. sőt 15. havi nyugdíj is. Tapsikoljál csak hülyegyerek. Sok ember megszenvedte ezt...

SemBoga 2013.05.29. 13:46:15

@$$$=$$$:

"előző kormány alatt nem a fidesz kormányzott, mégis mit akadályozott meg?"

önkormányzati szinten igen jelentős szerepe volt a fidesznek - mind az önkormányzatok nagyarányú devizában történő eladósodásában, mind abban, hogy a helyi fideszes önkormányzat akadályozott esetleg egy-egy beruházást

ob.szerver 2013.05.29. 13:49:37

@$$$=$$$:

Járj utána. A net nem felejt.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.05.29. 13:52:01

@Fejesrob: Ügyes húzás, így van... az ecseri piacon, ott. Nekem pont ez a bajom. De ha úgy nézzük (és te úgy nézed) hogy a cél szentesíti az eszközt, akkor valóban ügyes húzás. Bár inkább mondjuk azt, hogy az EU nincs felkészülve erre a típusú cig... tempóra. Csak aztán nehogy a következő hasonló húzásra már felkészüljenek, vagy ne akarjanak barátközni tovább.

s 2013.05.29. 13:54:09

@$$$=$$$: A századvéget a kormány fizeti, méghozzá nem is rosszul. Tehát szarok a kutatásaira, mert annyira objektív, mint vak komondor az esküdtszéken.

Továbbá, minden kutatás is elmehet a picsába, a híradókkal kézen fogva. Elmondom, ki nem hazudik. A kiscsaj a kasszában. Mert amit az bemond, azt kell kifizetni. Ezt meg mindenki saját maga lemérheti naponta. Osz't jó napot.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.05.29. 13:55:56

@$$$=$$$: Gyakorlatilag mindent megakadályozott minden eszközzel (parlament, népszavazás, gyűlöletbeszéd), olyanokat is, ami az ország érdekeit szolgálta volna. "Minél rosszabb az országnak, annál jobb nekünk." Ismerős? És akkor ennyit a hazaárulózásról. De meglett a gyümölcse. Sokat "dolgoztak" érte, ezt el kell ismerni.

s 2013.05.29. 13:57:01

@ob.szerver: Nem akarták gumi nélkül. Van úgy hogy közben jön csak rá az ember.

ob.szerver 2013.05.29. 13:58:14

@$$$=$$$:

A Századvég kutatásából az is kiderül, ... Relatív többségben vannak azok, akik szerint a jelenlegi kormányjobb munkát végez .....Magyarország nemzetközi megítélésének javítása érdekében.

Hol a faszomban kutattak ezek, Azerbajdzsánban? Erre megy el az az 5 milliárd, hogy azeri falvakat járnak és kikérdezik a zembereket az Orbán kormány megítéléséről?

s 2013.05.29. 14:01:25

@$$$=$$$: Most. De ne lássunk csak az orrunkig. Mi lesz később? Ha nem fenntartható a folyamat, megyünk vissza a sittre. Te hogyan látod? Eléggé össze van ez a dolog rakva ahhoz, hogy évekig is megmaradjon. Az utolsó pillanatban bebaszarintott különadó hegyekkel? Leálló gazdasággal? Ugyanis gecire nem veszünk már szart sem. Még csak nem is tankolunk. Ülünk csendesen és várjuk a csodát. A csodálatos fellendülést.

Spannungsregler 2013.05.29. 14:05:39

Amúgy feltenném egyszerű gondolkodású NERtársaknak ezt a kérdést:

most akkor hogy is van ez, az az Európai Bizottság mondja most azt hogy kikerülhetünk a túlzott def. eljárás alól amely bizottság pár napja/hete még egy idióta banda volt aki nem érti a dolgokat és mindent benéz? Hogy is van ez kedves $$$$$$ és társai? Most akkor ha a kormány számára pozitív a dolog akkor hiszünk az EBnek és a mellünket döngetjük, ha meg kifogásol valamit menjenek a pics@ba? A hankook meg jóhaver ha mi vagyunk kormányon, ha a szocik akkor meg mocskos multi?

Nem kellene már végre el kellene dönteni hogy most akkor segg-e a szánk vagy sem?

Spannungsregler 2013.05.29. 14:07:23

jav. hátha valaki nem érti:

Nem kellene már végre eldönteni hogy most akkor segg-e a szánk vagy sem?

s 2013.05.29. 14:08:44

@Itt hamarosan Nemzeti Dohánybolt nyílik: Fel van az készülve ennél rosszabbra is. De tudni kell azt, hogy egy bizonyos pont után már leszarnak minket. Formálisan teljesültek a feltételek, (lényegileg nyilván nem, mert a gazdaság romokban hever) tehát megadják, amit a szabály megkövetel. A lényeg viszont az, hogy mit képes az ország elérni az elkövetkező időkben. Néha olyan érzésem van, mintha egy trabantra ráhúztunk volna egy ferrari kasznit. Messziről úgy néz ki, hogy minden okés, de amint ellövik a rajtot, ki fog sülni a turpisság.

s 2013.05.29. 14:10:56

@Spannungsregler: Miért? Ez a kérdés még nyitva van?

értem én, de... 2013.05.29. 14:14:36

"$$$=$$$ 2013.05.29. 13:34:06
perszepersze. aszt akitől te külföldön hallod, az gondolom szintén külföldön van, az hogyan ítéli meg a fideszt, hogy mit csinál itthon?"

Hát ez jó! Csak akkor lehet a külföldön élők véleményét figyelembe venni ha szavazáskor a fideszre kell adni a voksokat?? Ha kritikus a vélemény, kuss mindenkinek?

Spannungsregler 2013.05.29. 14:22:11

@s: számomra egyértelmű, de van aki még ezt nem tisztázta magában.

Fejesrob 2013.05.29. 14:49:41

@Itt hamarosan Nemzeti Dohánybolt nyílik: Nem kell Ecserizni, Mo. megfelelt a feltételeknek, az EU nem akarta ezt elfogadni.

Elég gáz, hogy az EU-val szemben ilyen eszközöket kell alkalmazni, de igaza van Orbánnak, amilyen az adjonisten, olyan lesz a fogadjisten.

Mellesleg Orbánékat nagyon komoly dicséret illeti, hiszen 2010-ben nagyon mélyről kellett indulniuk.

Fejesrob 2013.05.29. 14:50:47

@Spannungsregler: Meg kellett őket zsarolni, hogy "adják azt" ami jár.

Ezért még nem jelenti azt, hogy rohanunk segget nyalni, ahogy te tennéd.

Fejesrob 2013.05.29. 14:55:14

@sas70: Mi a probléma? Odament hozzád a rendőr, hogy ellenzéki vagy? nem kapsz Népszavát, tiltják az ATV-t?

Addig örülj amíg Orbánék vannak, mert addig biztosan nem fognak megcsühölni, ha kimész az utcára.

Csípem az ilyeneket. 2006.október 23-a után liheg, hogy élessel kellett volna lőni, hiszen terroristák, ma pedig ha szétverik a fidesz székházat fel van háborodva, hogy mekkora diktatúra van, mert elkérték a személyijét.

sárkányfő 2013.05.29. 15:13:26

Tudom hogy a maffiakormány gátlástalan húzásain már nehéz megdöbbenni, hisz minden napra jut egy-egy, hol kisszerűségében szánalmas lopás, hol minden elképzelhetőt felülmúló döbbenetes rablás, de ez most engem is meglepett.

Képzeljétek, az állam kezdi átengedni Simicska cégeinek a helyi önkormányzatok reklámügyeinek intézést, persze pénzért. Ettől kezdve a kis és kevés konkurensnek is fizetnie kell Simicskának, ha hirdetni akar:

hvg.hu/itthon/20130529_Simicska_reklamgazda_onkormanyzatok

Az új varázsszó, amivel sarcolnak: "reklámgazda". Rábízzák egy magánvállalkozásra a reklámokat, oszt attól kezdve intézze az. A helyben hirdetni akarók állapodjanak meg vele. Pénzért, naná.

Mit tesz isten, ebből is Simicska húzza a hasznot...

Javaslom átnevezni Simicska-land-re ezt az országot.

windex 2013.05.29. 15:15:34

@$$$=$$$: hülyének nézel? majd ha mondjuk a bbc mondja, nem a tökfényező, szolgai, manipulált és manipuláló kamudömper századvég, akkor lehet hitele a fenti mondatoknak. te miért nevetteted ki magad? muhaha

sárkányfő 2013.05.29. 15:16:13

@Spannungsregler:

Te ezt nem érted.

Az EU háborút folytat ellenünk, ennek keretében kiengedtek a deficiteljárásból, és tömik belénk a pénzt. Csúnya gonosz EU, le akar minket igázni.

windex 2013.05.29. 15:18:20

@sárkányfő: nyilván pénzért. ez eddig is úgy volt, csak a pénzt átvevő szerv az önkormányzat volt. vagyis egy közösségi intézmény, ami közösségi érdekeket és célokat hivatott képviselni. de egy magáncég, ami nyilvánvalóan monopóliumra tör? ez a gáz, nem a pénz

sárkányfő 2013.05.29. 15:19:25

@$$$=$$$: Te tényleg ennyire hülye vagy? Miét nem mindjárt egy Selmeczi-idézettel jössz, te szánalom?

@Fejesrob: LOL b+, te beszélsz seggnyalásról? :DD Te a seggnyalók hercege? Bele is halnál ha egy nap nem nyalnád ki 20x Orbán seggét...

windex 2013.05.29. 15:20:17

@Fejesrob: ugyan, csak elfogult vagy, nem pártatlan és objektív. pedig az érdeked a pártatlanság, mert így benyalod, ha a kedvenceid szívatnak :-) öntudat nemigen...

sárkányfő 2013.05.29. 15:26:01

@windex:
Az üzleti modell a következő:

"a városokkal szerződő Mahír, Publimont vagy Euro Publicity lényegében közbeékelődik az önkormányzat és a piaci vetélytársai közé."

Ééééérted, egy konkurens cég áldásától függ, hogy a te céged működhet-e, és annyit kér tőled ezért amennyit nem szégyell.

ha tehát egy biznisz véletlenül nem egyenesen Simicska valamelyik cégéhez meg, hogy ott hirdessen, hanem máshoz, a haszon akkor is Simicskánál köt ki :)

Ez lényegében egy Simicska-sáp. Egy új, most feltalált adónem, sarcolási módszer, ami egyenesen Simicskához tereli a pénzt. Mintha lenne egy Simicska-adó.

Lefogadom, a maffideszes önkormányzatok még fizetnek is a Simics-cégekenek a "reklámgazdai" tevékenységért, ahogy a konkurensek kénytelenek fizetni az engedélyért. Azaz Simicska mindkét irányból leszedi a sápot...

Olaszországnak sok évtized kellett, hogy a maffia véglegesen és reménytelenül behálózza az országot és örök, kiirthatatlan élősködőként sápolja őket. Az olasz maffiózók bénák voltak, alulról kezdték. Nálunk a politika évek alatt behálózza polipszerűen az országot, felülről építik ki, megy ez gyorsan, hozzánk fognak járni tanulmányútra az digó maffiózók.

csak egy néző 2013.05.29. 15:27:01

@Fejesrob:
Mesélj már egy kicsit, hogy hol is vertek szét egy fidesz székházat?

sárkányfő 2013.05.29. 15:31:01

@Fejesrob:
"Addig örülj amíg Orbánék vannak, mert addig biztosan nem fognak megcsühölni, ha kimész az utcára."

Hű b+, ezt mond már el Bara Józsefnek is. Ja, hogy őt már agyonverték...

Na jó, mégis hiszek neked, akkor te most azt mondod, hogy nyugodtan rágyújthatja bárki az MTV-t a bent dolgozókra, rá se fognak bagózni a rendőrök? Lehet szabadon gyújtogatni, törni zúzni?

Nem értem, épp most vannak a bíróság előtt az LMP frakció tagjai, mert táblákkal be mertek lépni a KÖzgép kapuján és leültek az út két oldalára. Egy épületet nem gyújtottak fel, egy embert nem bántottak, és mégis: a rendőrök elvitték őket, most meg a Szájerné kontrollálta bíróságon basztatják őket...

sárkányfő 2013.05.29. 15:34:02

@Fejesrob: Öregem te hogy bírsz egy kommentebn többet hazudni, több ordenáré vastag hazugságot kiöklendezni magadból mint ahogy szót leírsz egyáltalán?
Hol verték szét te kretén debil idióta a maffidesz székházát?
Mennyit kapsz a blogok szétveréséért a folyamatos hazugságaidért Habonytól? Órabérre fizet a maffia vagy karakterre te szarházi?

Tizenötmillió Magyarok 2013.05.29. 15:52:28

Kíváncsian várom, az mszp, hogy fogja a túlzott deficit eljárás megszüntetését teljes kudarcnak, csúfos bukásnak beállítani.
Remélem még a rezsicsökkentés elleni kampányánál is jobb lesz.
Már előre röhögök a barmokon.

csak egy néző 2013.05.29. 16:02:45

@Tizenötmillió Magyarok:
Majd akkor is röhögj, te barom, amikor minket is visszadobnak, a szégyenpadra egy félév után, mint Máltát.

Fejesrob 2013.05.29. 16:13:05

@sárkányfő: Majd épp te tudod a frankót, te szerencsétlen seggfej, akinek még mindig Gyurcsány seggében van a nyelve.

Egyébként ezt pedig neked a múltkori vitánkból hülyegyerek:)

"Ángyán József kigyűjtötte azt is, hogy kik rabolják ki a közös kasszát, hová kerül az agrártámogatások nagy része. Elmondása szerint a 6 legnagyobb érdekeltséghez összesen 13,9 milliárd forint került, miközben a 300 ezer embert érintő tanyafejlesztési programra csak nagy harcok árán sikerült kiharcolni 1 milliárd forintot. A legtöbb agrártámogatást Csányi Sándor érdekeltsége (3,969 milliárd forint), Nyerges Zsolt érdekeltsége (3,739 milliárd), és Leisztinger Tamás érdekeltsége (2,676 milliárd) kapta. Ángyán szerint egy egységes hálózatról van szó, melyet "maffiacsaládok" működtetnek. A volt agrárállamtitkár szerint a "libatolvaj" Bajnai Gordon is maffiózó."

kzoltana 2013.05.29. 16:18:52

Eközben az orbáni stadionprojektet belülről verik szét az ultrák.
www.vagy.hu/tartalom/cikk/4600_miert_nem_lesz_tele_a_stadion

Poszt Olok 2013.05.29. 16:27:55

@$$$=$$$:
Mär megbocsätsd, de te tenyleg beteg vagy. Tudod mi a különbseg a között a szarkupac között amin Te es kedves pärttärsaid kaparäsznak egymäs kepebe hazudozva??? Itt az emberek nem politizälnak, hanem elnek es probäljäk elvezni. Majd amikor jönnek a välasztäsok akkor ertekelik az aktuälis kormäny teljesitmenyet es ha nem tetszik, akkor levältjäk öket. Ezzel szemben Mo-on van 2-4 pärt akik nagy egyetertesben szivatjäk a nepet, de közös jellemzöjük,h elsödleges celjuk az emberek tönkretetele es sajät boldoguläsuk biztositäsa. A hozzäd hasonlo kommunizmuson nevelkedettek pedig megszoktäk,h pärtban kell gondolkodni es jo szolga modjära azt is teszitek. Gratulälok. NEm tudom,h sajnäljalak vagy szänjalak a hülye politikai es nem gazdasägi gondolkodäsod miatt.

sárkányfő 2013.05.29. 16:33:17

@Fejesrob: Ja, mivel azt mindenki tudja hogy Orbán főállású seggnyalója vagy, ezért kínodban most gyurcsányozol, ritka szánalmas egy nyomorék vagy.
Köszi az idézete, épp ezt mondom én is, a maffia irányítja az országot.

a kérdésre viszont nem válaszoltál te gyáva, hol verte szét bárki is a mafifdesz székházát?
És ma szabadon lehet rendőrre támadni, épületet felgyújtani, ahogy te mondtad?
és mennyit kapsz az 50-es évek szovjet propagandáját is alulmúló gátlástalan egész napos seggnyalásodért? hogy bírod ki hogy ne köpd szemed magad a folyamatos hazugságaidért?

Poszt Olok 2013.05.29. 16:38:59

@Fejesrob:
Csípem az ilyeneket. 2006.október 23-a után liheg, hogy élessel kellett volna lőni, hiszen terroristák, ma pedig ha szétverik a fidesz székházat fel van háborodva, hogy mekkora diktatúra van, mert elkérték a személyijét.

Azert az egy szint,h a bekesen üldögelö, de mocskos modon neha egyszerre käntällo terrorista diäkokat osszehasonlitod az ärtatlan maszkos, gyujtogato rombolo kedves emberekkel 2006-ban. Teged fizetnek ezert a gondolkodäsmentessegert vagy alanyi jogon van max 2 neuron az agyadban gätlo szinapszissal?

Fejesrob 2013.05.29. 16:48:38

@sárkányfő: Magadnál vagy hülyegyerek? Majd épp a te hülye kérdéseidre keresgélem a választ. Ki a a fszom érdekel, hogy mit gondolsz te Gyurcsánybérenc.

Ott van amit bemásoltam, rágódj rajta te seggfej, segítek, Leisztinger.

A hülye Regress haverodat pedig küldhetnéd, te szépen jöttél, viszont ő nem jött ma szopni, pedig ő is rendszeres vendégem:)

Fejesrob 2013.05.29. 16:50:58

@Poszt Olok: Na ja. Épen szétoszló fidesz gyűlés tele maszkos emberekkel.

Haggyál már a picsába b+, legalább egy nagyon picit járj utána mielőtt beszállsz vitatkozni. Tele van vele a net. Google baszki.

OK, aláírom, én is azért laza vagyok, de b+, te aztán pláne.

Netuddki. 2013.05.29. 16:54:29

@Fejesrob: "Haggyál már a picsába b+"

Há' mé' nem hagyátok a szerencsétlen fidesztrollt az anyukája micsodájába? Főleg ha még könyörög is érte. Nem azér' küldtem oda, hogy állandóan előrángassátok vazze!

sárkányfő 2013.05.29. 16:54:36

@Fejesrob: Szánalmas troll vagy, előbb hazudozol a maffidesz székházának szétveréséről, aztán mikor kérem mikor hol, csak a szokásos ámokfutás... iszonyat leégetted magad, mint mindig valahányszor nyílt színen letérdelsz és tövig szopod a maffideszt. szegény anyád ha látná hogy mekkora ordas nagy kurva lett belőled...

sárkányfő 2013.05.29. 16:56:28

Az megvan mindenkinek, ugye, hogy a maffidesz _elismerte_ hogy hazudott amikor azt mondta, hogy az EU-s eljárás miatt kell a reklámadó?
Az eljárás megszűnt, reklámadó mégis lesz :)

Hisz a valós cél még nem teljesült, még nem Nyergesé a TV2.

Maffidesztrollok, gyertek gyorsan, újabb hazugságból kell kinyalni a gazdátokat!

Fejesrob 2013.05.29. 17:01:45

@sárkányfő: Nem veszed észre hogy hülyének nézlek seggfej?

Te nem vagy azon a szinten, hogy vitázzak veled, eleve hülye vagy ehhez, nem is tudnád értelmezni. Szerintem azt sem értetted, miért írtam, hogy Leisztinger, mert ebben a témában nagy kussban vagy és terelsz rendesen. Kis hülye Gyurcsány-cseléd vagy, az ilyet tényleg csak anyázni lehet.

Fejesrob 2013.05.29. 17:03:17

@kovi1970: Na majd épp te te seggfej:))

Fejesrob 2013.05.29. 17:07:30

@sárkányfő: Igen, mehetsz anyádba panaszkodni kis majom.

Brühühű, a gonosz Orbán mégis bevezette a reklámadót:)))

Legfeljebb drágábban nézed a sok szart a kedvenc adóidon.

sárkányfő 2013.05.29. 17:08:01

@Fejesrob:
mi van fideszribanc, már egy mondaton belül is többszörös ellentmondásba keveredsz saját magaddal? :D
Előbb leírod hogy nem vitázol vele, majd azzal a lendülettel elkezdsz vitázni és hozod fel Leisztingert :D Vazze, ez csak azt bizonyítja, hogy igaz a 80-20, a két banda osztozik a lóvén, de momentán a maffidesz oszt mindenfelé, tehát ez is a maffidesz sara, te agyhalott :D Na nem mintha eleve nem terelésnek szántad volna az egészet :D A Nyerges-cuccohoz mit szólsz? Azt hallottad, hogy hugyé-szaré adja oda Rogána szomszédjának az önkormányzati ingatlant, ahol majd megnyitja a trafikját 150 négyzetméteren a szomszédja? :D
de ugye téged semmilyen lopás-rablás fosztogatás nem érdekel, amíg a maffidesz csinálja? te mennyit kapcsa az állandó szerecsenmosdatásodért, szarházi? Anyád mit szól, hogy te a vagy legnagyobb kurvája a fidesznek? Mert azt meg kell adni, erős a mezőny, de nálad gátlástalanabb maffidesztroll nincs, pedig sokan igyekeznek.

sárkányfő 2013.05.29. 17:09:52

@Fejesrob:
Lassan mondom, hogy a te borsóagyad is felfogja: lebuktatok (kb. ezredjére). Azt hazudtátok, hogy az eljárás miatt kell, most nincs eljárás, és mégis lesz. Tehát HAZUDTATOK. Agyvérzés kaphatsz az erőlködéstől hogy terelj, meg gyurcsányozz, meg hisztériázz te kretén, de akkor: hazudott a gazdid, akinek seggét nyalod reggeltől estig.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.05.29. 17:11:37

@Fejesrob: És ez a z apont, mikor megint csak olyan választ tudnék neked adni, amilyet elvtelen fidesz agitátorként megérdemelsz. Úgyhogy inkább hagyjuk, ma jó kedvem van.

sárkányfő 2013.05.29. 17:11:51

Napi maffidesz-lenyúlás:

"Nemcsak hét trafikengedélyt, de ebből három beindításához önkormányzati üzlethelyiség bérleti jogát is megszerezte Rogán Antal szomszédja az V. kerületben."

"t a frekventált helyen lévő helyiségeket igen kedvező bérleti díjjal kapnák meg: Ferenciek terén lévő 150 négyzetméteres helyiséget például havi 320 ezer forintos bérleti díjat fizetnének."

index.hu/belfold/2013/05/29/a_ferenciek_teren_adott_helyet_trafiknak_az_v._kerulet/

Lopnak a fiúk, de micsoda iramban....

Fejesrob 2013.05.29. 17:16:59

@sárkányfő: Menjél panaszra Izraelbe makimajom:)))

Látom Leisztingert csak észrevetted. Na mi van, már nem haver? Ekkora genyó nem lehetsz.

Fejesrob 2013.05.29. 17:17:53

@sárkányfő: Inkább dicsérd meg őket, 3 év alatt megcsinálták, amit Gyurcsányék Bajnaiék a hatalmas arcukkal 8 év alatt nem tudtak.

sárkányfő 2013.05.29. 17:19:41

@Fejesrob: Na és miért menjek Izraelbe fideszribanc?

és te ugye élvezed ha a gazdid hazudik? Akkor hálából még jobban bepucsítasz neki?

sárkányfő 2013.05.29. 17:21:29

@Fejesrob:
Valóban, ilyet még senki nem csinált előttük, hogy úgy ahogy van, tokkal-vonóval elloptak egy komplett iparágat. ez a fideszmaffia egyik történelmi tette, sose mossa le magáról.

Te valami bődületesen hajtasz a gazdid nyalásában, te hány trafikot kaptál? Élvezed a sok dohányt ugye?

Fejesrob 2013.05.29. 17:27:16

@sárkányfő: Nem oda jársz panaszkodni kismajom?

Hülye vagy te b+, onnan is látszik, hogy a rablóprivatizáció elég hamar kiment a fejedből.

Pedig az nem hat trafik volt, hanem egy komplett ország.

sárkányfő 2013.05.29. 17:31:31

@Fejesrob: Á, szóval zsidózol is fideszkurva :) annyira, de annyira beleillik a képbe :)

na ki vele, ugye büszke vagy rá, hogy a gazdád és bandája ellopta a magyaroktól az ország dohányiparát?

te mennyit kapsz a szajréból bűntárs?

Szalmonella 2013.05.29. 17:32:41

@Fejesrob: Azért, ha rablásról beszélünk, a simicska-nyerges duót nehéz lesz überelni.

sárkányfő 2013.05.29. 17:33:11

@Fejesrob:
Még mindig nem mondtad meg hogy kik és mikor verték szét a maffidesz székházát? Azt hiszed hagyom elsikkadni a hazugságaid? Hazudozni szeretsz, de elszámolni a hazugságokkal, azt meg nem, ugye trollocska?

Fejesrob 2013.05.29. 17:33:52

Megmondom miért lesz reklámadó ballibsik.

Mert az országban akkora öröm tört ki ennek hatására, hogy Orbánék hülyék lesznek nem bevezetni.

Ki tud nekem mutatni pár fanatikus ballibsin kívül olyan embert, aki azt mondja, dehogy is akarom azt, hogy az RTL-t megadóztassák.

Fejesrob 2013.05.29. 17:35:42

@sárkányfő: A Soros-gyerekek verték szét. Te is ott voltál?

Szalmonella 2013.05.29. 17:36:41

@Fejesrob: Azért a simicska-nyerges duót nehéz lesz felülmúlni!

Szalmonella 2013.05.29. 17:38:43

@Fejesrob: Eddig is adózott az RTL, úgy ahogy a többi vállalkozás is.
Nem ez a kérdés, hanem a bosszúállás.

sárkányfő 2013.05.29. 17:39:52

@Fejesrob: A maffidesz székházát soha senkik nem verték szét. Hazudsz, mint mindig, egyfolytában, fideszribanc.

Mutass már neked képeket a szétvert maffidesz székházról... na ess neki a fotosoppnak, azt hamisíts...

Ellenben az MTV-t, na azt még fel is gyújtotta az Orbán-gárda, rá a bent dolgozókra, tömeggyilkossági kísérletet követtek el. ugye te is ott voltál? te dobtad be személyesen a molotov koktélt? szeretted volna megpirítani a bent lévőket, ugye?

sárkányfő 2013.05.29. 17:42:10

@Fejesrob: hazudsz, fideszkurva, a reklámadó azért kell, mert a maffidesz rá akarja tenni az enyves kezét a Tv2-re, hogy egy Hír Tv2-t csináljon belőle.

és a tegnapi hazugságotok egy nap alatt lebukott, mert akkor még az EU-ra fogtátok, most meg nincs eljárás, nincs kire fogni, de akkor lesz adó, szóval belehazudtatok a magyar nép képébe, gondolom szokás szerint büszke vagy arra milyen jól sikerült megint hazudni a magyaroknak.

Rodolfo63 2013.05.29. 17:43:35

@Fejesrob:

"Mellesleg Orbánékat nagyon komoly dicséret illeti, hiszen 2010-ben nagyon mélyről kellett indulniuk."

És sikerült is ott maradni :)

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.05.29. 17:44:31

@Fejesrob: majd jönnek az indexes bérblogok, hogy mi lesz itt az rtl nélkül, micsoda veszteség :((

lol

sárkányfő 2013.05.29. 17:46:14

@Rodolfo63: csak közben elkúrták a tőlünk lenyúlt 3 billiós manyup kasszát.

meg ellopták a földeket, dohányipart, és kitömték Simicskát és Nyergest százmilliárdokkal... de amúgy tényleg minden tök jó...

sárkányfő 2013.05.29. 17:46:54

@wmiki: mi van miki, írzs egy kommentet és meg sem említed Dopemant? csak nem vagy beteg? megfáztál? igyál forró teát, sok mézzel.

Rodolfo63 2013.05.29. 17:50:21

@Fejesrob: azért az hatalommal visszaélés, ha így szereznek meg egy tvcsatornát

Rodolfo63 2013.05.29. 17:52:47

@Fejesrob: soros gyerek alatt az orbánra célzol?

csak egy néző 2013.05.29. 18:22:56

Olvasva a kommentjeit ennek a fityesz droid @Fejesrob-nak egyre inkább az jut eszembe,hogy ez a barom tényleg olyan, mint a fasom. Feje van, de esze az semmi és jól érzi magát a p...ban.
süti beállítások módosítása