kover-belepo_1363966348.jpg_520x346

Nem is érzené jól magát ősmagyar Bajusz Laci, ha hetente legalább egyszer nem komcsizhatna egy jót a nyilatkozataiban. Minden alkalmat megragadva fejezi ki ellenérzését a baloldal ellen, ebben számára nem létezik erkölcsi, vagy logikai gát. Teljesen mindegy mire kell reagálnia, a baloldal, szocialisták, kommunisták mindig fellelhetők az általa adott válaszokban, mint a kormánypártnak okozott bajok legfőbb tettesei, pedig nem miattuk van az ország ekkora bajban.

Elmeállapotáról egyszer valószínüleg tanulmányokat fognak megjelentetni a szakemberek a jövőben, de a jelenben is érdekes lehet mi is készteti arra kézzel lábbal igyekezzen minden lehetséges módon kifejezni ellenérzését az olyanakkal szemben, akikhez egyszer maga is tartozott, akiknek az elveit neki is vallani kellett, ha el akart érni valamit a régmúltban. Ha valaki ennyire igyekszik bebizonyítani hithűségét, annak komoly okának kell lenni, vagy egyszerűen csak le akar valamit tagadni, és igyekszik leplezni egy olyan momentumot a korai életéből aminek napvilágra kerülése bizony felborzolná a kedélyeket, és utána másként állna a bajusza is, ha kiderülne róla valami amit nem szívesen osztana meg mindenkivel.

A héten először belerúgott az ifjú baloldalba, ott a szülőket okolva a gyerekek tettéért. Valószínű itt hajlamos volt elfelejtkezni a saját édesapjáról, aki meg kapta a Szocialista Érdemrendet az 56-os eseményekben nyújtott szerepe elismeréséként. Ennek köszönheti Laci az ingyenes felsőoktatást, ahol annyira élvezte szobatársai társaságát hét évig nem is akarta őket otthagyni. Mellesleg ennyi időre volt szüksége az ötéves tanulmányok elvégzésére is, de a papa érdemrendje nem hiába lapult a fiók aljában, vagy Lászlónk háta mögött a vizsgákon.

A bajor parlament nagyasszonya nem kívánt találkozni vele, és ebben nem Laci rusnya képe volt az egyetlen akadály, egyszerűen így akarta kifejezni egy demokráciában gondolkodó elme, neki mennyire nem tetszik amit itthon művel a kormánypárt a gránitszilárd alaptörvénye állandó átírásával amivel valahogy mindig sikerül szűkíteni az itthoniak jogait. Ez már külföldön is feltűnt, de Laci erről nem akar, vagy képes tudomást venni, neki erre egyszerűen az a válasza:" Biztosan fél az a szegény asszony az ottani baloldaltól, ezért nem fogadja becses személyét!" Ezt nem igazán lehet érteni, ki is fél, és mitől, meg miért, de a lényeg, ismét a baloldal tehet mindenről, de Laci ettől még kemény csávó, és nem ijed meg a józan észtől, vagy a figyelmeztetéstől a diplomácia részéről, mivel nem is ismeri az ilyen fogalmakat.

A baloldal meg akassza fel magát, ezt már régóta hangoztatja itthon. Képviselőik szerinte nem méltóak arra egyáltalán helyet foglaljanak a parlament székein, megszólalniuk pedig végképp nem is lehetne ha rajta múlna a demokrácia. Volt olyan akit már tavaly ki akart vezetteni, de akkor még nem volt drága pénzen felszerelt magánhadserege, most meg nem vette észre, az egyik bemutatott az általa annyira istenített jobboldalnak. Nosza, akkor felvételről büntetünk, elég ha baloldali az illető, odaverünk neki egy havi átlagbérnél alig kevesebb büntetést. Nem számít ilyenkor semmi, valahogy ki kell fejezni nem mindenki egyenlő a parlamenti képviselők padsoraiban, a jobboldaliaknak lehet zsidózni, asszonyt verni ha nem szül elég gyereket, vagy csak simán érvek nélkül nyócévezni amikor elfogynak a lehetőségek a siralmas kormányzás mentegetésére. Nem mellesleg tavaly az Éhségmenet a parlamentben sokkal erőteljesebb karmozdulattal fejezte ki a véleményét, de erre még csak nem is reagált a parlamenti elnök, pedig még jól is jött volna valami buta, hozzá illő beszólás a saját lejáratására. Most is csak egy többségi vélemény fejeződött ki Szanyi Tibornál, némi személyes plusszal, de ugyanez volt az Éhségmenetnél is, ez is csak a közös véleményt fejezi ki.

Kövér Lászlónál már az általa betöltött pozíció is komoly aggodalomra ad okot a kormánypártnál uralkodó elmeállapot, és eszmeiség tekintetében. Kevesen okoznak annyi kárt egy pártnak, mint László egymaga azzal, ha megszólal. Pedig nagy a verseny, elég a házi süteményre gondolni. Mégis felelős pozíciót tölt be siralmas teljesítménnyel, mégsem lehet hozzá érni senkinek, védelméről egy egész részleg gondoskodik ha magyarázni kell a tetteit. Szavainak tartalma súlytalan, kizárólag a baloldal becsmérlése hallatszik ki belőle, ennyire képes saját elméből, de ezt mindig bele tudja szőni a mondanivalójába. Gyakorlatilag másra nem is jó, csak akkor az a kérdés, miért fontos ennyire személye? Az tény, erős szálak kötik Orbán Viktorhoz, és ez elég ok a létezéséhez a közéletben. És még sokáig ott is lesz, ha nem változik gyorsan a parlament összetétele, de addig is még sok embert fog megsérteni tahóságával.BANDITA.

 

Címkék: buta kormány baloldal Kövér László Éhségmenet Komcsi

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr175162890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.23. 11:06:17

Az a gond, hogy ez az intézet nehezen nevezhető kommmunistának. Azaz ez a kampány alapvetően demagóg. Nem kellene inkább Kövér VALÓDI hülyeségeivel foglalkozni?

kézműves étcsokimikulás 2013.03.23. 11:51:52

a koteles beszed nem ugy volt,ahogy ideidezed,ugye kicsi rettego...
meg gyurcsanyi elvtarsad is elismerte...
ez tehat ongol...
az pedig hogy kover mi volt vagy mi nem semmilyen formaban nem menti fel az alkoholista szanyit,aki tragar es emberi nulla...
ennyi...

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.23. 11:51:59

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: na ezen gondolkodj még, bár tudom, hogy nem erősséged! Bár ha meg tudod indokolni, hogy az MSZMP Politikatudományi intézete miért nem köthető az MSZMP-hez, akkor talán egy fokkal hitelesebb lesz a demagógozásod. :)

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.23. 11:53:32

@étcsokinyuszi: de szép is lenne, ha ez a sok fröcsögőgép, amilyen te is vagy, végre megtanulna magyarul és képes lenne ékezetes betűket is használni! De ugye ti mélymagyarok már rég leléptetek az országból, ergo nincs ékezetes billentyűzet kéznél. :)

zobod 2013.03.23. 12:02:00

Szegény, üldözött balliberálisok.

tomwar 2013.03.23. 12:08:45

@étcsokinyuszi: Az, hogy Szanyi milyen, egy dolog...bar a velemenyem nekem se jo rola.
De Kover Laszlo orszagunk egyik legfobb kozjogi meltosaga. Felhivnam a figyelmed a meghatarozasban a MELTOSAG szora. Nos, Kover Laszlo ezzel ellentetben MELTATLAN.

ensorcelant 2013.03.23. 12:15:14

Kövér és Szanyi ugyanazon a színvonalon van. Csak miközben az egyik agycsökött egy bukott párt tagjaként országgyűlési képviselőként mutogat, addig a bajszosabbik bunkó az ország közjogi méltósága.
Szégyelljék magukat mindketten!

ensorcelant 2013.03.23. 12:19:52

@zobod: szokjatok már le erről a balliberális kifejezésről! Ennek nincs értelme. Nem minden balodali liberális, és a liberálisok nagyrésze is kikéri magának, hogy összemossák az itteni baloldallal. Ha a fidesz múltját átolvasod, megtudhatod, hogy eleinte liberális párt voltak. Ha kövér (direkt csupa kis betű)móltját átolvasod, megtudhatod, hogy a rendszerváltás előtt az akkori rendszer kiszolgálója volt. Szanyi meg mindig is egy marha volt. Öreg korára nem fog megokosodni.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.03.23. 12:22:04

Csak a tényszerűség kedvéért: az illusztrációnak használt igazolvány ócska hamisítvány. Ezer százalék.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2013.03.23. 13:21:19

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Szabad megkérdeznem, hogy 1986 februárjában hány éves voltál, hogy ennyire tisztában vagy akkori viszonyokkal?

EMU 2013.03.23. 13:32:58

Demagóg, ostoba fideszes mentegetők, aczél elvtárs igazgatásával ez persze nem volt kommunista intézet, mert kövér doktor reputációja éppen úgy kívánja. Szánalmas trollok vagytok, de tényleg. A köteles beszéd parafrázisaira meg ne az őszödi beszéd kiforgatói legyenek ily kényesek. Tele van a kormányotok meg a holdudvara egykori komcsi funkcikkal, az ügynökök bujtatása mellett tűzzel-vassal küzd az orbán rezsim, nehogy már ti magyarázzatok meg bolsevikozzatok kövérrel az élen, alakoskodó, kétszínű trógerbanda.

dual824 2013.03.23. 13:33:53

86 februárjában már miért nem lehetett ún. "kommunista" intézet?

felcsutisuttyo 2013.03.23. 14:01:45

ez a büdös , suttyó "Házmester" utálja önmagát is...Képzeljétek el amikor minden reggel benéz a tükörbe, egy rohadt, kibaszott kommmunistát lát.
Teljesen meghasonult önmagával, gyűlöli önmagát, de azt mégse hangoztathatja.
Ebben éli ki a gyűlöletét..önmagával szemben!
Rohadt szar ember. Remélem fel lesz akasztva egyszer!

Rodolfo63 2013.03.23. 14:10:12

a berakott igazolvány kép egy gyártott poén-kép, de ettől még nem lesz kövérből szalonna

Kotkodus 2013.03.23. 14:28:54

kövér laci valóban nem oda való, ahogy nem oda valók a rasszista, vagy személyeskedő bekiabálások, de a kinyújtott középső ujj sem!

regress 2013.03.23. 14:30:59

még emlékszek arra mikor az a mocskos szájú igénytelen bunkó hazaárulózott.azért milyen büntit szabna ki?

Rob67 2013.03.23. 14:46:47

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Ezt a baromsagot te most komolyan modnod?
Az mszmp tarsadalomtodomanyi intezete nem volt elegge kommunista??????
Hat akkor mi?
Te ennyire fiatal vagy esetleg ennyire buta?
Esetleg csak ezt a dumat kaptad a kozpontbol?
Elarulom akkor meg a tuzep is eleg kommunista volt.

2013.03.23. 15:02:32

Én úgy látomm ebben az országban leagalább Ron Werber megdolgozik a pénzért.
Mindent átvesztek tőle, csak ezt nem.

J.László 2013.03.23. 15:04:25

@ensorcelant:
Igazad van. Én már régóta szorgalmazom a liberálfasiszta megnevezést. Az sokkal pontosabb, mint a ballib.

Link Elek 2013.03.23. 15:11:17

a regi szep idokben Kover Laci is akkora kommunista volt, mint Kurcsany Ferenc
video van rola:
www.youtube.com/watch?v=R0Mx5w8yPlg

Hefebier 2013.03.23. 15:13:47

Nem tartom profinak, ha egy képviselő elvesztvén a türelmét, bemutat ilyen helyzetben.

De az interpellációját zavaró jobbikos képviselők is óvodás színvonalúak.

kézműves étcsokimikulás 2013.03.23. 15:21:31

@proxy user: kedves proli luzer,erdekes,hogy te oktatasz ki mast frocsogesbol,mikozben az altalam leirtakat meg sem probalod cafolni...
igaz,felesleges is lenne,leven meg a tancosbohoc is beismerte,hogy o talalta ki azt a hazugsagot,amit a poszt tolo is ide hazudott...

amugy-ha mar frocsoges-ki is kommentel berbe kicsi voros csillagom???
:)

az ekezethianyra hivatkozas pedig minimum gyerekes...

bekes szombatot,ne dolgozz sokat,bar tudom,ebbol elsz...

kézműves étcsokimikulás 2013.03.23. 15:24:01

@tomwar: persze,mindig a magat balodalinak es liberalisnak(manapsag bazisdemokratanak...) hazudo brigad donti el,hogy ki melto es ki nem,ugye???

ti beszeltek meltosagrol,egy horn,baja,szekeres,mad209gyesi,gyurcsany,lampert moni,lendvai,szanyi,bajnai utan???
pafffff...
:)

Hefebier 2013.03.23. 15:39:57

@étcsokinyuszi:

"ti beszeltek meltosagrol,egy horn,baja,szekeres,mad209gyesi,gyurcsany,lampert moni,lendvai,szanyi,bajnai utan???"

Mi közük Kövér Lászlóhoz?
Ha ők méltatlanok, akkor mindenki azt csinál, amit akar?

poor 2013.03.23. 15:40:27

étcsokinyuszi 2013.03.23. 15:24:01
Nem tudom hol élsz, de hogy nem Magyarországon az biztos. Különben látnád, hogy az általad dicsőített emberek hazudoznak a szemedbe, már minden csatornán figyiszes propaganda van és ezek még büszkék is arra, hogy mennyit lopnak. Nem véletlenül lett magánhadserege orbánnak és kövérnak a Mi pénzünkön.
A figyiszes egyet tud elmúltnyolcév, kazudozni és gyurcsányozni. Az még kevés, persze akik hasznot húznak orbán és bandájának az ámokfutásából azok a pártközpont direktívái alapján védik.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.23. 15:50:29

@étcsokinyuszi: félreértések elkerülése végett jelezném, hogy csak a nickedig olvastam, a többit csak láttam, hogy van ott valami szöveg és érzékeltem, hogy nem magyarul írtad. Mivel ismerlek már, egyébként is felesleges lett volna, hogy elolvassam. Tőled csupa, nyelvtani hibáktól hemzsegő, ékezethiányos fröcsögést láttam eddig. Ez miért különbözne a többitől?

ensorcelant 2013.03.23. 17:07:11

@J.László: Na, látom veled sem érdemes vitázni. Először nézz utána légy szíves, hogy mi az a liberalizmus, valamint mi az a fasizmus, aztán visszatérhetünk a szóösszetételedre. A rendszerváltás óta nem láttam a magyar közéletben igazi liberális pártot. Néhány annak próbálta beállítani magát, de úgy látszik nekik pont ugyanaz az értelmező szótár akadt a kezükbe, mint a tied, és nem liberálisként, hanem hülyék gyülekezeteként kormányoztak. Te meg hallottad valahol ezt a kifejezést, és mivel szélsőjobbos körökben ez menőnek számít, már szajkózod is, anélkül, hogy tisztában lennél a szavak értelmével.
De esküszöm ma te vagy az utolsó troll, akit megetettem.

J.László 2013.03.23. 17:17:23

@ensorcelant:
Nyugodj meg barátom. Jelentéktelen dolgok miatt felhergelődni belső bizonytalanságra utal.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.23. 19:09:00

@Rob67:

"Az mszmp tarsadalomtodomanyi intezete nem volt elegge kommunista??????"

Igen, nem volt az. Az már a kommununizmus végső időszaka volt. Akkoriban ez az intézmény kifejezetten liberális irányultságú volt.

tomwar 2013.03.23. 19:39:41

@étcsokinyuszi: Nyuszikam, a Horn erkolcsi melysegei a Csomolungma a cimboraidhoz kepest...

De egye fene, legyenek aljas, erkolcstelen emberek...ez menti fel a bajuszos taplot!?!? Gyonyoru! Szagolod, mert a sajat szarod illatosabb, mint mase!?

Gratulalok!

(amugy az antidemokratikus pufajkas nem baszta szet az alkotmanyt, pedig megtehette volna, az uberdemokrata haverjaid meg ugy vedik a komcsi ugynokoket, hogy orom nezni... szoval...gondolkozz! Nem faj nagyon.)

tomwar 2013.03.23. 19:41:27

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Kifejezetten liberalis? Ez jo! Mint a Pozsgay,a reformer....aaaaa, b+, ti mindent benyaltok, csak natancs szinu legyen?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.24. 08:15:47

@tomwar:

Nem, Pozsgay nem volt akkor sem liberális. Pozsgay nagyimreista nemzeti reformkomcsi volt.

Pozsgay narancsos? Akkoriban a Fidesz egyik legnagyobb ellensége volt. 15 éve lett narancsos, amióta a Fidesz irányt változtatott.

Az, hogy te nem emlékszel akkor mi hogy volt, nem jelent sokat...

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.24. 08:21:49

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: cserélj már nicket, mert borzasztóan irritáló ez a tudathasadásos állapotod! A "gondolkodni próbáló" vs "képtelen gondolkodni" állapotra céloztam.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.24. 08:52:52

@Link Elek: amilyen régen szajkózza az ilyen ostobaságait, szerintem már akkor is hisz benne, ha egyébként csak vitákat provokálandó irkálta volna azokat.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.24. 08:58:55

@Link Elek:

Nem hiszek benne, mert tudom. Amit az ember tud, abban nem kell hinnie.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.24. 09:00:38

@proxy user:

Mivel nem tudsz ellenérvet, ezért igyekszel személyeskedni.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.24. 09:03:43

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: nincs mire érvet hozni. Folyamatosan látom nálad is, amit az összes agymosott fideszesnél, hogy az érvek rád nincsenek hatással, mi több, sok esetben el sem olvasod őket. Hajtogatod a magad hülyeségeit és azt hiszed, ettől igazad lesz. Csináld! De ne lepődj meg, ha ettől kezdve kutyába vesznek! :)

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.24. 09:05:50

@proxy user:

Те is jól tudod, hogy nem vagyok fideszes. Az agyatlan módszer éppen az: azt állitani, hogy a Fidesz egy komcsi szervezet volt, majd aki ellentmond, azzal személyeskedni.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.24. 09:20:10

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: én azt látom, hogy kézzel-lábbal kapálódzol a fideszes címke ellen, ugyanakkor szinte mindenben egyetértesz a disznóságaikkal, véded őket. Ahogy itt is. Vagy tényleg olyan hülye vagy, hogy elhiszed amit a dagadt lackó munkahelyéről írsz, vagy valamiért úgy érzed, kötelességed megvédeni.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.24. 09:22:51

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: na jó, nem akartam, de mégis, bár tudom, hogy felesleges.
Nézz utána a történelemkönyvekben, hogy hogyan is működött a sztálinista Szovjetunió vagy, hogy közelebbi példát hozzak, Rákosi elvtársék rendszere! Ha nem látod a párhuzamokat köztük és a fidesz között, akkor goto 1, vagy agymosott vagy, vagy meggyőződésből véded őket.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.24. 09:31:27

@proxy user:

"ugyanakkor szinte mindenben egyetértesz a disznóságaikkal"

Szinte sosem értek egyet a Fidesszel. Ellenben olyat nem teszek, hogy valamivel csak azért nem értek egyet, mert a Fidesz mondja.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.24. 09:33:41

@proxy user:

Utálom Kövér Lászlót, mármint nem személyesen, hanem az általa képviselt politikát és stílust, éppen EZÉRT védem meg a hazug vádaktól. Ugyanis - valószínűleg túl buta vagy ahhoz, hogy ezt mértsd - a hamis vádak mindig SEGÍTENEK a megvádoltnak.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.24. 09:36:05

@proxy user:

Először is, nem a mostani Fideszről volt szó eddig, hanem a korai Fideszről. Tényleg nem tudod, hogy a 90-es évek második felében jelentős irányváltás történt a Fidesznél?

Azaz bármilyen is most a Fidesz (s persze most sem kommunista, de ez most irreveláns), abból nem lehet következtetni arra, hogy milyen volt 20-25 éve.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.24. 09:37:15

@proxy user:

"meggyőződésből véded őket"

Nem őket védem, hanem az igazságot. Mutass rá, hogy pl. itt most melyik hozzászólásommal védtem a Fideszt!

Link Elek 2013.03.24. 16:14:24

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
nocsak, honnan tudod miert volt MISZOT tag Kover Gyurcsannyal egyutt?

nezd meg a videot, amit belinkeltem. komcsik hegyekben, koztuk a nagybajszu Kover Laca is.
belinkelem ujra, hatha elsore nem sikerult megnezned:
www.youtube.com/watch?v=R0Mx5w8yPlg

barhogy is probaljatok menteni, a fidesz tele van vedlett komcsikkal koztuk pinter, hoffman rozsa, kover, pozsgai, csintalan, vagy akar stumpf

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.24. 16:22:36

@Link Elek:

Mert a Fidesz akkor egy ifjúsági szervezet volt, s a MISZOT ezek fogta össze.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.24. 16:23:50

@Link Elek:

"a fidesz tele van vedlett komcsikkal koztuk pinter, hoffman rozsa, kover, pozsgai, csintalan, vagy akar stumpf"

Igen, van sok volt MSZMP-tag is a Fideszben, de nagy többségük sosem volt komcsi.

Link Elek 2013.03.24. 16:40:10

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Pozsgai nem volt komcsi???????????

PB tag volt bazgmeg!
Ha o nem volt komcsi, senki sem volt az.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.24. 16:43:07

@Link Elek:

Pozsgay az volt. Ő volt az egyik jelentős reformkomcsi a 80-as években, sőt - ahogy hallom mostani nézeteit - szerintem most is az.

Link Elek 2013.03.24. 16:53:11

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
de akkor miert vett reszt az orbanista alkotmany irasaban?

kellettek a tapasztalatai, hogyan lehet diktaturat fenntartani?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.24. 16:59:05

@Link Elek:

Egyetért a mai Fidesszel, azért lett fideszes. Ez nyilvánvaló. Az, hogy 25 éve a Fidesz és Pozsgay ádáz ellenségek voltak, nem jelenti azt, hogy ennek most is így kell lennie.

Link Elek 2013.03.24. 18:13:01

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Vagyis segit orbannak kialakitani a diktaturat.

Hát huzzatok a jo budos picsaba, mindannyian.

demobacsi 2013.03.25. 09:13:10

igazad van,ezt a rohadt ,iszákos szanyit ki nem állhatom !

tomwar 2013.03.25. 12:08:14

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Nagy Imre, aki lesoportette a a padlast, mint miniszter, meg volt belugyes is? Reformer volt, a sajat erdekeben. Nagy Iret cseppet sem tekintem martirnak.

Komcsi kutyabol nem lesz demokratikus szalonna, ugye?

Pozsgay mit irt 56-rol? 1957-ben, a Petofi Nepeben? Nos, hat aki ezt az embert befogadja, a olyan is. Persze, lehet, hogy megvaltozot....de akkor miert ne valtozhatott volna meg BARKI, az egykori allampart funkcionariusai kozul? Horn, Lendvai, stb.

Hasznald ugyanazt a mercet mindre... (Bar ettol meg Kover egy budos bunkonak fogom tartani, mert az is.)

Lehet, hogy feledekeny vagyok, de szerencsere az internet nem. Nagy baj ez a viktorrajongoknak, amikor nap mint nap szembesulnek szeretett vezetojuk homlokegyenest ellenkezo allitasaival...

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.25. 12:17:05

@tomwar:

"Nagy Imre, aki lesoportette a a padlast, mint miniszter, meg volt belugyes is? Reformer volt, a sajat erdekeben. Nagy Iret cseppet sem tekintem martirnak."

Nagy Imre mártír volt, hiszen politikai okokból végezték ki. Ráadásul tevékenysége pozitív volt. Ettől teljesen független az, hogy korábbi tevékenysége negatív volt. Én sem vagyok Nagy Imre híve, de hős volt és ez a lényeg.

Reformer a saját érdekében? Ennek semmi értelme.

"Komcsi kutyabol nem lesz demokratikus szalonna, ugye?"

Nem. Ez egy hazug mondás.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.25. 12:21:01

@tomwar:

"Pozsgay mit irt 56-rol? 1957-ben, a Petofi Nepeben? Nos, hat aki ezt az embert befogadja, a olyan is. Persze, lehet, hogy megvaltozot....de akkor miert ne valtozhatott volna meg BARKI, az egykori allampart funkcionariusai kozul? Horn, Lendvai, stb."

Mindenki megváltozhat. Ez történt Pozsgayval, Hornnal is. S olyan is van aki meg nem változott meg. Mi a gond?

Csak hát az átlagmagyar két csoportra osztható:
- Pozsgaynak megadja a változás jogát, Hornnak meg nem (fideszes tábor),
- Hornnak megadja a változás jogát, Pozsgaynak meg nem (szoci és lib tábor).

Én viszont a két csoportot egyformán értékelem. Ezért utál engem mindkét csoport, s mindkét csoport az ellenfél emberének hisz.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.25. 12:22:37

@tomwar:

"Nagy baj ez a viktorrajongoknak, amikor nap mint nap szembesulnek szeretett vezetojuk homlokegyenest ellenkezo allitasaival..."

Ez minden fanatikusra igaz, nem csak a fideszesekre. Engem mindez szerencsére nem érint. Véleményem koherens, s ha változik, azt nemtagadom le később se.

tomwar 2013.03.25. 13:07:38

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Nos, nalam Nagy Imre merlege negativ. Martir? Lehet...olitikaert ugyanis nem vegeznek ki senkit. Hosnek azonban nem neveznem.

Horn vs. Pozsgay...ugyanaz, mint Nagy Imre eseteben: lehet valtozni, "megjavulni", csak illik a masodik menetben tobbet teljesiteni, mint az elsoben. Velemenyem szerint Horn ebben jobb, mint Pozsgay (aki lofaszt sem csinalt evek ota) de nem teszek -a tiedhez hasonlo gondolatok miatt -kulonbseget, ezert is peldaloztam veluk.

Kover Laszlot hazugoztad le, gondoltam ez az idezet epp illik eme irashoz...

Nos, a hivoknek az ervek sosem szamitottatak, higgyenek akar az Urban, Fuhrerben, kommunizmusban, stb. (a Fuhrer megjeleniti az osszeset szamomra)

Mit bizontit? A kiindulasi pontot Pozsgay-nal, semmi mast...Egy magat antikommunistanak vallo part befogad egy egykori kommunistat, aki ilyen irasokat irt, es akitol meg sosem hallottam, lattam leirva bocsanatkerest, a mult nyilt feltarasat, st. (Onnon mosdatasat kiveve) Aki vele egy asztalhoz ul, nekem eppen olyan.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.25. 14:03:27

@tomwar:

Nagy Imre megítélése politikai kérdés. Én alapvetően nem szimpatizálok vele, de ez nem gátol meg abban, hogy 1956-os szerepét pozitívnak és hősinek ítéljem meg.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.25. 14:06:10

@tomwar:

"Kover Laszlot hazugoztad le, gondoltam ez az idezet epp illik eme irashoz..."

Na és? Alapvetően Kövér egy negatív alak. A stílusa abszurd, politikai nézeti pedig kb. 15 éve elfogadhatatlanok. DE korai politikai nézeteivel semmi baj nem volt, akkor egyetértettem vele.

Nem látom be, hogy miért kellene valakinek az egész tevékenységét negatívnak mondani, mikor nem az egész az.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.25. 14:09:18

@tomwar:

"Egy magat antikommunistanak vallo part befogad egy egykori kommunistat"

Pedig logikus. Miért?

Igen gyakran hangzik el a magyar ellenzéki médiákban ez az érv a Fidesszel kapcsolatban. Nem vagyok cseppet sem a Fidesz híve, sem kommunista, de utálom a hamis alapú gondolkodást. Márpedig az egyik gyakori érvet hamisnak tartom. Jobban szeretem, ha valós érvekkel támadják a Fideszt.

Az illető érv szerint a Fidesz ma kommunista, mert kapcsolatban áll volt kommunista vezetőkkel, lásd Pozsgay és Szűrös. Ez igaz – mármint a kapcsolat – de a magyarázat nem ilyen egyszerű.

Szűrős és Pozsgay reformkommunisták voltak a 80-as években a rendszer agóniájának idején, ők, a reformkommunizmus nemzeti, nagyimreista irányzatából. S valószínűleg most is azok.

Akkoriban az MSZMP-ben nagyjából 4 irányzat volt:
1. a szoclib/szocdem irányban nyitás: azaz a kapitalizmus és a piacgazdaság visszaállítása – gyakorlatilag ez volt a későbbi MSZP fő irányvonala, lásd Kovács, Horn, Németh,
2. a nemzeti, nagyimreista: azaz nemzeti alapon a bázis kiszélesítése – Pozsgay és köre,
3. a kínai modell hívei: azaz kapitalizmus polgári demokrácia nélkül – Grósz és köre,
4. a hagyományos marxista múlt folytatása – ez volt a leginkább marginális irányzat, a hatalmi elitben nemigen volt támogatottsága.

A Fidesz kikkel áll ma baráti kapcsolatban? Az MSZP-vel nem, sem a többi irányzattal, hanem csakis az említett nagyimreista, nemzeti irányzattal. Miért: Mert ideológiailag közel áll hozzájuk – azaz nincs ebben probléma.

Azaz a Fidesz következtetes.

Persze egészen más kérdés, hogy a mai Fidesz egészen más nézeteket vall, mint az eredeti Fidesz – ez tény. De az eredeti Fidesz nem is állt közel Szűröshöz és Pozsgayhoz. Sőt, ha emlékszünk (ha legalább 35 évesek vagyunk, akkor emlékezhetünk), 1990-ben a Fidesz személyes ügynek tekintette, hpgy Pozsgayt legyőzze. Németh Zsolt annak idején híres mondatát (“a földbe kell döngölni a kommunistákat”) éppen Pozsgayval kapcsolatban mondta.

Pozsgay mondta annak idején, még a rendszerváltás előtt, hogy az MDF-fel meg lehet egyezni, mert az egy nemzeti, harmadikutas mozgalom, mely nem utasítja el a “szocializmust”, míg a Fidesz és az SZDSZ ellen fel kell lépni, mert ezek antiszocialista, polgári demokrata, kapitalizmuspárti szervezetek. Pozsgay elvei ma kb. ugyanazok, mint 25 éve. A Fidesz meg drasztikus módon változtatott elvein: az eredeti liberális, polgári demokrata, radikális pártból mára nemzeti, populista, harmadikutas párt lett. A Fidesz mára a korai MDF fő népnemzeti irányzatának ideológiáját vette át, a mai Fidesz egyszerűen közel került Pozsgay elveihez. Így természetes, hogy jó haverok lettek. Nem Pozsgay lett fideszes, hanem a Fidesz lett “pozsgays”.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.25. 14:14:58

@tomwar:

"Horn vs. Pozsgay...ugyanaz, mint Nagy Imre eseteben: lehet valtozni, "megjavulni", csak illik a masodik menetben tobbet teljesiteni, mint az elsoben."

Én személyesen akkor is utáltam már Pozsgayt, amikor még az ország legnépszerűbb embere volt, azaz nekem a Pozsgay-féle ideológia abszolút nem szimpatikus. Ellenben nem lehet összehasonlítást végezni Hornnak, mert míg Horn aktív politikus volt a rendszerváltzoás után, Pozsgay nem volt az, így egyszerűen nincs mit mivel összehasonlítani.

Előző hozzászólásomban vázoltan: Pozsgay és Horn már akkor is két ellentétes reformkomcsi irányzatot képviseltek, amikor még ugyanabban a pártban voltak.

Számomra a pozsgaysta reformkommunizmus mindigis negatívabb volt, mint a Horn-féle, de ez csak az én személyes véleményem.

Mint egykori Fidesz-tagnak (még 1988-ban léptem be), számomra megdöbbentő, hogy a Fidesz legjobb haverjai ma azok, akik ellen annak idején leginkább harcolt!

tomwar 2013.03.25. 15:27:58

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Szived joga.
Es a jelenlegi tortenetiras is igy latja...ettol meg en nem.

tomwar 2013.03.25. 15:29:33

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Kover 15 ev negativ, es kb. 8-10 eb altalad pozitivnak itelt kora atlagban negativ.
Raadasul a jelenben negativ.
Tehat osszesegeben negativ.

Arrol nem is beszelve, hogy milyen cimet bitorol az a taho.

tomwar 2013.03.25. 15:35:17

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: A FIDESZ nem attol kommunista (csak), hogy befogadott egy csomo regi partkadert, tagot, stb.
Nekem nem tetszik az allam szerepenek novelese, a bolsevik tempo (szo jelentese gondolom ismert), a szemelyi kultusz csiraja, stb.

Van egy amerikai mondas: ami ugy nez ki, mint egy kacsa, ugy uszik, mint egy kacsa, es ugy hapog, mint egy kacsa, az kacsa. A fidesszel is igy vagyok, a jelenlegivel. Es ezt nem neveznem fejlodesnek a reszukrol...

Utolso megjegyzesed varatlanul is ert. De 89-ben meg en is fidesz-fan voltam.
1997-en kozvetlen kozelro lathattam a politikat. Azota mast gondolok Hornrol, es mast a Fideszrol is, es az egesz pereputtyrol.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.25. 15:42:26

@tomwar:

Persze, mindez így igaz. A korai Fidesz liberális, jobboldali, polgári demokrata párt volt. S lett a 90-es évek közepétől antiliberális, populista, nacionalista párt. Kétségtelen, hogy a mostani Fidesz közel áll a marxizmushoz, míg a korai Fidesz meg határozottan antikommunista volt.

"FIDESZ nem attol kommunista (csak), hogy befogadott egy csomo regi partkadert"

A gond az, hogy nem ezt szokták mondani. Jellemző vélemény: azért komcsi, mert ott van Pozsgay, Orbán KISZ-titkár volt és mert Kövér egy formailag pártintézetben dolgozott. Ez pedig hülyeség, s pont ez ellen emeltem fel szavamat.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.25. 15:44:46

@tomwar:

Az, hogy negatív még nem indok hamis vádakra, Márpedig hamis vád, hogy Kövér kommunista volt a 80-as években. Az pedig méginkább hamis, hogy azért kommunista, mert egy formailag pártintézetben dolgozott.

Tudod kinek segítenek a hamis vádak? A megvádoltaknak. Miért? Mert a hamis vádak között elvésznek a valós vádak.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.25. 15:49:03

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: te beszélsz hülyeséget, mint mindig. Nem azért komcsi a fidesz, mert tele van egykori MSZMP és KISZ tagokkal, de főként vezetőkkel, hanem azért, mert éppen azt csinálja, amit a komcsinak titulált rendszereket vezető pártok, illetve azok vezetői.
Államosítások, diktatúra építése, szólásszabadság egyre erőteljesebb korlátozása, magántulajdon semmibevétele, demagóg, "támogatás"-nak nevezett propaganda akciók, például rezsicsökkentés satöbbi satöbbi satöbbi.

tomwar 2013.03.25. 15:55:32

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Az MSZMP egyik intezete volt...
Kover Laszlo lehet, hogy nem volt soha kommunista, ahogy talan a volt parttagok nagy resze sem. De epp ezert neki se kellene vadaskodnia, nem? A te logikad szerint ugyanazt a hibat veti, mint oly sokan.

tomwar 2013.03.25. 15:56:50

@proxy user: Lasd feljebb, az amerikaiak velemenyet a kacsarol...meg az enyemet a fideszrol.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.25. 16:51:05

@tomwar:

"De epp ezert neki se kellene vadaskodnia, nem? A te logikad szerint ugyanazt a hibat veti, mint oly sokan."

Így igaz.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.25. 16:54:29

@proxy user:

Bár antikommunista vagyok, nem szeretem a "kommunizmus" szót szitokszóként használni. A kommunizmus egy eszme a maga jellemzőivel. A Fidesz nem kommunista, mert ezeknek a jellemzőknek nem felel meg. A Fideszt kommunistának nevezni ugyanolyan hülyeség, mint fasisztának nevezni. Ezzel az erővel "rohadt szemét budhistának" is nevezhetnénk, feltéve, hogy a budhista szónak negatív értelme van kialakulva.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.25. 17:02:49

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: kommunistának nevezhető abban az értelemben, ahogy a fideszesek és jobbikosok használják a komcsi jelzőt. És lassan nácinak/fasisztának/nyilasnak is lehet őket nevezni, ahogy haladnak.
Megtesznek érte mindent.
Felőlem nevezheted sztálinistának vagy maoistának is őket, a lényegen nem változtat.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.25. 17:21:55

@proxy user:

Szerintem meg ne használjunk értelmetlen módon szavakat.

Nem nácik, fasiszták, nyilasok, nem haladnak arra, így ez is hülyeség. Ezek is ideológiák jellemzőkkel.

Akkor használjuk x szót, ha x fennáll. Szitokszóként az égvilágon semmi értelme.

Link Elek 2013.03.26. 07:12:06

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
te veded oket, es ugy tunik a te szavazatoddal vannak itt ezek a nyakunkon es maradnak is, ha a sok agyhalott (pl: te) tovabbra is elegedett veluk.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.26. 08:03:13

@Link Elek:

Mutass rá melyik mondatommal védem őket! Tényleg olyan ostoba vagy, hogy nem tudod értelmezni amit olvasol?

A Fideszre egyébkény utoljára 2002-ben szavaztam (a közös FIDESZ-MDF listára pontosabban), azaz 2010-ben nem.

Alonee 2013.03.27. 11:12:06

@Kettes: Tudjuk. Olvassuk is a hamisítók blogját. Rendszeresen.
süti beállítások módosítása