A tavalyi Éhségmenet során is ízelítőt kaphatott a közvélemény, milyen értékek mentén gondolja a jelenlegi IDEIGLENES kormány a munkát végzők megbecsülését, az idén azonban még ezt is sikerült alulmúlniuk.Rájuk eddig is jellemző módon egyszerre cinikusak, lenézőek, arrogánsak, és valami általuk vélt felsőbbrendűségi beállítottság miatt még azt is meg merik tenni az idei Éhségmenet résztvevőivel,megalázni próbálják azokat akiket pont a kormány politikája juttatott abba helyzetbe, hogy elinduljanak kikövetelni azt, ami alapul kell szolgáljon minden normális ember életében ha a megélhetésről, és a biztonságról van szó.És ez a munka világa, amit végül is  képesek megérteni a kormánypárti szabadságharcosok,és igyekeznek is róla meggyőzően beszélni, viszont minden tettükkel pont az ellenkezőjét segítik elő tudatosan azok számára, akiknek ez a tevékenység jelenti a megélhetést, és a boldogulást.

Aki kizárólag a munkából él jelenleg, annak felesleges bemutatni mennyire nehéz manapság kizárólag ebből a tevékenységből biztos alapokat teremteni az élhető jövő számára.Addig még csak-csak el volt valahogy akinek ez volt az egyetlen bevételi forrása, és munkából igyekezett biztosítani a maga és családja számára a megélhetést, na ezeknek az embereknek csúnyán beleszólt a jövőjébe Tündérország fülke forradalma. Nem azt akarom ezzel azt mondani az ez előtti politika olyan jaj de sokat foglalkozott volna azokkal akik bérből és fizetésből éltek, de a piaci kereslet kínálat valahogy mindig biztosította az egyszerű melós számára azt a lehetőséget, eltartsa  a családját, és ha valóban komolyan gondolkodott a jövőjéről, még lehetősége is volt arra szebbet és jobbat, de főleg megélhetőt teremtsen kizárólag abból az egy dologból amihez értett. A melóból.A jelenleg kialakult helyzet bekövetkeztében van felelőssége az eddigi kormányoknak is ez kétségtelen, de a legnagyobb pofont a megélhetés szempontjából azok számára akik a munkából élnek Orbán Viktor és bandája adta, akik sikeresen beszűkítettek minden lehetőséget azok számára akinek ez volt az egyetlen lehetőség a megélhetésre. És itt nem a betartathatatlan választási ígéretekről van szó, hanem az új Munka Törvénykönyvéről, a megszűnő munkahelyekről, a távol maradó befektetőkről, a növekvő adókról, és minden olyan törvényről ami kizárólag arról szól minden oldalról tartóssá tegye Orbán Viktor hatalmát.Ha ehhez még hozzávesszük a kormány által meghamisított közleményeket, a mindennapos hazudozást szinte bármilyen területen, már nem csak az Éhségmenetnek kellene taposni az ország útjait.De valahol el kell kezdeni a tápászkodást a reménytelenségből, és ha félrészeg államtitkárok hólapáttal kínálnak is meg,vagy dúsgazdag borász küldi el kis kosár alamizsnáját csicskájával több tíz embernek, mert szerinte elég nekik ennyi is,ha nagyon éhesek, akkor is végig kell menni rajta méltósággal, és kitartással, és nem csak a benne résztvevőkért, de azokért is akik már, vagy még nem tudnak részt venni a jelenlegi életük bemutatásában.Lehet ekézni az egész menetet választási kampányként, lehet benne nem részt venni és úgy elítélni, de az biztos benne résztvevők nem csak a maguk igazát keresik, és nem is csodaország kolbászkerítését.Ezt mint egykori és leendő résztvevő is ki merem jelenteni, akinek saját kézből vannak tapasztalatai arról amiről a menetek szólnak.

A célba érkezésnél fontosabb az az üzenet amit a részvétel, és támogatás jelent.Ez már szerintem nem Orbán Viktornak, vagy a Fidesz közpénz lovagjainak szól, hanem a következő választás lehetőségének.Politikus ne legyen az, aki nem képes odafigyelni a döntések következményére, és az meg végképp ne legyen aki még arra sem képes olyan döntéseket hozzon ami nem a választók való életén alapul, és arra nem is kíváncsi, azt nem veszi figyelembe.Nem ígéretek kellenek, azokat már megszívta az ország, józan, valós, járható út, ahol a helyére kerülnek azok az értékek amit elfelejtettünk már elég régóta, de ideje lenne kicsit elővenni őket, és főleg alkalmazni. Ez lehet a lehetőség az embernek embernek maradni, és arra is. ne kerüljön senki olyan helyzetbe választani a kelljen melyik gyerekét nem taníttatja tovább, vagy melyik szülőjének mondja azt,most neked nem tudom megvenni a gyógyszered, vagy azon gondolkozzon rezsit fizessen, vagy ételt tegyen az asztalra.Lehetőséget kell teremteni arra, a valódi munkából szerzett jövedelemből mindezek a választások elkerülhetők legyenek, és csak hozzátenni kelljen, nem elvenni a lehetőségek figyelembevételével. Nem lesz egyszerű, de az eddigi út az bizony nem járható.BANDITA.

Címkék: politika munka Kormány Éhségmenet

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr375057918

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kinek kell itt megdögleni? 2013.02.02. 13:51:01

Hárommillió-háromszázezer magyar van útjában a kormánynak, akiktől bármi áron szabadulna. El nem tüntetheti őket fizikailag, kezdeni velük semmit nem tud, ezért csatateret, sőt katasztrófát vizionáltat, ahol ezeknek az embereknek el kellene pusztulniuk...

Trackback: Mennyiből élsz, Hurkás Tiffán? 2013.02.02. 13:49:53

A 47 ezres közmunkabér a milliárdos Tiffán Zsolt szerint is jó pénznek számít, ám aki ezt kevesli, csak szóljon, és küldet neki egy kis hurkát a képviselő-vállalkozó, hogy éhen ne haljon. Álságos propagandának, színjátéknak nevezte a Sellyéről egy 282...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mizrolist 2013.02.02. 15:22:28

@Ándi bácsi: a családom egyáltalán nem gondolkodik így. Én sem. Csak kinyílik a bicska a zsebemben, ha valaki azt hiszi, hogy aki keveset keres, az élősködik. Speciel ha a szüleim és a munkatársaik nem dolgoznának, akkor nem tudnál a boltban kenyeret, fánkot, rétest vagy egyéb pékárut venni; a hóeltakarításról meg elég annyi, hogy a húgom minden télen többször elesik az önkormányzat által el nem takaríttatott latyak miatt. Sikersztori ez is.

dennisthemenace 2013.02.02. 15:28:30

@dr kíváncsivagyok: Azt eszik, mert a seggnyalasbol el, mint provokator, bertollnok.

komplikato 2013.02.02. 15:29:09

@Ándi bácsi: "Az volt a cél hogy a lakosságnak legyen tere megtakarítani(ha úgy dönt hogy nem fogyaszt), és a megtakarítások be is indultak."

Erősen vitatnám.

komplikato 2013.02.02. 15:30:55

@midnight coder: Ez úgy hangzik, mint ha a top100 milliárdosaink, kiknek jó részét mindig aktuális kormány körül látni legyeskedni nem vagy az elprivatizálásból vagy sima köztörvényes bűnözésből lettek volna "nem oligarchiák".

HomicideWatch (törölt) 2013.02.02. 15:32:56

Talán ha nem duplázza még az mszp a munkanélküliséget, esetleg ők is biztosítanak közmunkát vagy bevezetik a mostani vállalkozási zónákat...
De csak ilyenkor jár a szájuk, kormányon nyomorba döntötték az országot.

komplikato 2013.02.02. 15:34:43

@HomicideWatch: "esetleg ők is biztosítanak közmunkát "

Ez meg úgy jön le mint ha nem lett volna közmunka, csak akkor még nem szaros 47.000 járt érte.
Meg ha valaki nem olvas híreket és egy atombunkerben lakik azt hihetné nem csak statisztika hamisításra jó a közmunka hanem bármi érdemire.

komplikato 2013.02.02. 15:36:07

1. Nem értem miért kell védeni a már bizonyítottan rossz, nem működő vagy pont fordított hatású intézkedéseket.
2. Azt sem értem, hogy ami minden értelmes embernek jogosan fájt az MSZP kormány alatt, azt mi a halálért kéne elnézni a jelenleginek? Vagy bármelyiknek.

HomicideWatch (törölt) 2013.02.02. 15:36:40

" Aki kizárólag a munkából él jelenleg, annak felesleges bemutatni mennyire nehéz manapság kizárólag ebből a tevékenységből biztos alapokat teremteni az élhető jövő számára."

Exemption biztos Bajnai 60.000 forintos minimálbérrel fog segíteni.

2013.02.02. 15:36:52

Szívesen hinnék az ilyen dolgokban de erős a gyanú, hogy sima mszp kampány. Ezek 100% még nem értek meg még a hatalomra. Talán 10 év múlva, ha elegen lecserélődnek. És ezért nem a fidesz a hibás...

LallyPop 2013.02.02. 15:42:29

@komplikato: A közfoglalkoztatási bér és a közfoglalkoztatási garantált bér megállapításáról szóló kormányrendelet módosítása szerint a szakképesítést és középfokú iskolai végzettséget nem igénylő munkakör betöltése és teljes munkaidő teljesítése esetén a havibér január 1-jétől 75 500 forint, a hetibér 17 385 forint míg a napibér 3475 forint lesz.

A legalább középfokú iskolai végzettséget illetve szakképesítést igénylő munkakör betöltése esetén a közfoglalkoztatottat megillető garantált közfoglalkoztatási bér - teljes munkaidő esetén - havi 96 800, heti 22 275 illetve napi 4455 forint lesz.

www.stop.hu/gazdasag/valtozik-a-kozmunkasok-fizetese/1111160/

Emiksz 2013.02.02. 15:48:06

@Lindalinda:
"A Fidesz a multikat meg a bankokat adóztatja, szemben a mocsok baliberálisokkal, aki a népet nyomorgatták."

Engem átvertek! 27% ÁFÁt fizettem. Pedig becsszóra nem vagyok bank!

LallyPop 2013.02.02. 15:49:28

@Emiksz: Ezt viszont meg is spórolhattad volna, ha nem vásárolsz! Te döntesz, most már.

HomicideWatch (törölt) 2013.02.02. 15:54:11

@komplikato:
Hány embernek is biztosított az mszp közmunkát?

Most egyszer rinyálnak, hogy csak a közmunka növekszik, ne legyen közmunka, segély legyen. Egy héttel később pedig munkát követelnek a kormánytól.

Azért vicces mert ők feleennyi munkát sem biztosítottak, miközben megduplázták a munkanélküliséget. Na de a szivacsosagyúakat ez már nem érdekli.

2013.02.02. 15:58:20

@midnight code: "Vicces, hogy az az MSZP szervez éhségmenetet akinek a vezérei nagyrészt közvagyon magánosításából lett milliárdosok."
1. A fideszesek miből lettek milliárdosok ?
2. nem az mszp szervezi, csak melléjük álltak
3. ezt szociális érzékenységnek hívják, ha nem tudod mit jelent nézd meg a szótárban

béla a görög (törölt) 2013.02.02. 16:00:05

@Ándi bácsi: Te szerencsétlen! Aki éhen döglik vagy munka nélkül van vagy csökkent a fizetése az nagy ivben leszarja hogy 36% vagy 16% az SZJA.
Továbbá ki nem szarja mennyi az SZJA, ha nincs hol dolgozni.

Tudod a 0-nak a 16%-a is 0 meg a 36%-a is 0.
Továbbá 201x-ben nem dolgozunk egy tál rizsért még ha annak csak a 16%-át veszi is el a kormány.

Ennyit a bűvös 16%-ról.

J.László 2013.02.02. 16:03:07

"IDEIGLENES kormány"

Idáig jutottam, nem olvastam tovább. A kedves blogszerző bizonyára élenjáró demokratának tartja magát.

Ennek ellenére emlékeztetni kell őt arra, hogy a magyar nép döntése az "ideiglenes kormány", nem az újlipótvárosi kávéházi "értelmiségé".

Bizonyára ez a szerző baja.

LallyPop 2013.02.02. 16:08:13

@béla a görög: Neked is jó napot. Kérlek mondj konkrétumot.

Én a posztra reagáltam, ami a munkából élők nehézségeit ecseteli, és nettó hazugság, de legalább a posztban sincs konkrétum.

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2013.02.02. 16:12:56

@komplikato: "Ez meg úgy jön le mint ha nem lett volna közmunka, csak akkor még nem szaros 47.000 járt érte. "

Ezt mond azoknak akik 60.000 -ért két-három műszakba járnak a szalag, gép mellé, biztos népszerű leszel a körükben.Értük miért nem aggódik senki?

padlogaz 2013.02.02. 16:13:53

mi a f....m ez az éhségmenet? ugyanaz, mint a békementet, csak most a szocik zavarják ki az embereket menetelni? kormányhívők jobban jártak, nekik csak budáról pestre kellett átsétálni, ezeket a szerencsétleneket meg áthajtják az egész országon... tényleg elhiszi valaki, hogy önszántukból mennek?

mszp mindenesetre kezd felpörögni, még bajnai is szépen lepattant róluk. mesterházy normális gyereknek tűnik, mondjuk soha nem szavaznék rájuk, de a - gyorsan osztódó - ellenzéki bagázsból róla tudnám legjobban elképzelni, hogy értelmesen vezetné az országot...

fidesz = házmesterek pártja 2013.02.02. 16:23:10

@béla a görög: arról nem beszélve, hogy ezzel is csak a magas jövedelműek jártak jól, mert a létminimum környékén élők adóterhei jelentősen megnőttek... Szóval kurvaanyját az összes tetves, fideszes gazembernek már csak ezért is!

Guybrush Threepwood, mighty pirate (törölt) 2013.02.02. 16:29:29

@fidesz = népirtó csőcselék:

"mert a létminimum környékén élők adóterhei jelentősen megnőttek... "

Az milyen közteherviselés, ahol 1.000.000 ember nem fizet egy kanyi vas adót sem, mert minimálbéren van bejelentve?
Éppen ideje volt.

mizrolist 2013.02.02. 16:42:02

@J.László: demokráciában minden kormány ideiglenes és csak a követező választásig tart ki.

fidesz = házmesterek pártja 2013.02.02. 16:43:21

@Guybrush Threepwood, mighty pirate: te baromarc! Azt is tudod, hogy nagyságrendekkel több a valóban minimálbér közelében élők száma az adócsalókénál? Épp ideje lenne, hogy a magadfajta egy kicsit az éhhalál szélén tengődjön pár évig... utána meg dögöljetek is bele az éhezésbe! Csak hogy nőjön a családban a szociális érzékenység.

J.László 2013.02.02. 16:49:52

@mizrolist:
Imádom ezt a szót: demokrácia. Az mi?

The brain 2013.02.02. 16:58:05

Inkább komcsimenet.Vicc az egész.Aki komolyan veszi az is egy vicc.

mizrolist 2013.02.02. 16:58:08

@J.László: igaz, mindig elfelejtem, hogy Fidesz- és MSZMP-szimpatizánsok nem ismerik ennek a jelentését.

J.László 2013.02.02. 17:02:25

@mizrolist:
Értem. Annak jelentését csak az újlipótvárosi megmondóemberek ismerik. Erről hirtelen megfeledkeztem.

Arról ellenben nem tudok megfeledkezni, hogy éppenséggel ezek a "demokraták" vitték teljes csődbe Magyarországot.

pástétom 2013.02.02. 17:03:02

Éppen ma délelőtt jutott eszembe, hogy vajon megfordul-e valamely ellenzéki bloggernek a fejében, hogy a blogszféra rakat lmp- sirató és hasonló témájú elmélkedéseinek tengerében talán majd az éhségmenetről is szót ejtsen? Úgy véltem: nem - és ha igen, akkor is negatív kicsengéssel.

Kellemesen csalódtam.

pástétom 2013.02.02. 17:07:45

@Lindalinda: "A Fidesz a multikat meg a bankokat adóztatja,..."

Mégis tőlem vonják le a tranzakciós adót, te szarosszájú idióta.

mizrolist 2013.02.02. 17:12:34

@J.László: Nyilván ez annyira bejött Orbánéknak, hogy ugyanerre pályáznak középtávon. Amúgy Újlipótváros egész élhető helynek tűnik a lakhelyemről nézve.

béla a görög (törölt) 2013.02.02. 17:21:55

@Ándi bácsi: Szervusz.
Milyen konkrétumot mondjak?
Megnéztem a fizetési papirom az elég konkrétum? mikor lecserélődött a 36% 16%-ra kevesebb lett a pénzem. Nem sokkal de kevesebb.
Ezen felül más erőforrásaim is csökkentek. Ennyi.
És mivel tudom hogy vannak akik nálam kevesebbet keresnek, azoknak még kevesebb lett a pénzük. Ez elég konkrét?
A többi meg triviális ami a 0-át a munkahely hiányt a munkanélküliséget illeti.

Nem csak a fidesznek van ám öntudata a prolinak is.
úgyhogy ha elküldenek a fenébe azt úgyanolyan öntudatosan viseld el mint amilyen öntudatosan nekiálltál rúgdosni a többséget - tudod, ez is egy 2/3-ad csak ez egy másik.

giriz 2013.02.02. 17:25:00

Úgy látom hogy az ilyen figyelem felhívó/elterelő megmozdulások sajnos rendesen elérik valós céljukat a Magyar társadalomban. Sikeresen erősítik a kettéosztás taktikáját, miközben a következő választásnak nem arról kellene szólnia hogy a két nagy párt közül melyik lesz hatalmon, hanem arról hogy hogy a francba fogjuk ezektől véglegesen megszabadítani az országot.

Guybrush Threepwood, mighty pirate (törölt) 2013.02.02. 17:32:02

@fidesz = népirtó csőcselék:

"Azt is tudod, hogy nagyságrendekkel több a valóban minimálbér közelében élők száma az adócsalókénál? Épp ideje lenne, hogy a magadfajta egy kicsit az éhhalál szélén tengődjön pár évig... utána meg dögöljetek is bele az éhezésbe! Csak hogy nőjön a családban a szociális érzékenység. "

Először is: attól, hogy úgy okádod be a véleményedet, még nem lesz igazad.

Másodszor: lófaszt. Legalább annyi adócsaló minimálbérre bejelentett van, mint amennyi valóban annyiért dolgozik. Azonban ha tévednék, attól még akkor is áll az a kérdés, hogy miért fizessen százalékosan több adót egy réteg és miért ne fizessen egy büdös vasat egy másik?

Tudod, ha 16% az adó, akkor az, aki félmilliót keres, pont 5-ször annyit fizet, mint aki 100.000-ret.

És ez még csak az adó vonzata a dolognak. A másik a TB. Ha valaki feketén dolgozik, és befizet 6.500 Ft-ot havonta, akkor ugyanazt az ellátást fogja kapni, mint az, akinek havonta 40.000-ret vonnak a béréből ugyanezen jogcímen. Ezt is rendbe kellene tenni, különben összedől az egészségügy és mindenki otthon fog megdögleni, kivéve azokat, akiknek van pénze Bécsbe menni.

kela-bá 2013.02.02. 17:32:58

@J.László: " demokrácia.Az mi ?"

Tudnia kell, és tudja is szerintem: Eredetileg:népuralom.
Most fedőnév, a kapitalizmusé. Azt mondják egyenlőre nincs jobb nála.
Itt nálunk a kozmetikázott "elődjei" népi demokrácia, meg üzemi demokrácia voltak. A népnek volt gyári üzeme, meg mezőgazdasági üzeme.( Persze ezek mind az előtt másoké voltak...) Dolgozhatott mindenki, viszont nem "dumálhatott". Most szólásszabadság, meg minden jog van van, csak nincs mindenkinek munka. Hát ez a kapitalizmus ! Ettől óvtak bennünket a II. világháború után azok elődjei akik most az
éhség menet támogatói.

Jók ezek a blogok, de de ne feledkezzünk meg az egészségünkről, mondják, hogy jön az influenza ! További szép napot !

Guybrush Threepwood, mighty pirate (törölt) 2013.02.02. 17:33:42

@mizrolist: diktatúrában is ideiglenes és a megdöntésig tart ki.

Guybrush Threepwood, mighty pirate (törölt) 2013.02.02. 17:34:32

@fidesz = népirtó csőcselék:

"Épp ideje lenne, hogy a magadfajta egy kicsit az éhhalál szélén tengődjön pár évig..."

Az elmúlt három év során 18 hónapig voltam álláskereső.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.02.02. 17:35:00

@midnight coder:
Ó, hogy szakadna rád az ég te narancspénisz. Mert a fidesz management miből milliárdos? Rendőrfizuból, nyugdíjból? Esik szét az ország, a hozzád hasonló rohadékok meg járnak ide okoskodni meg másokat fekázni. Remélem utolér a sors, amit érdemelsz az elvtelenségedért.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.02.02. 17:36:29

@mizrolist: Ándibácsi egy fideszes agitátor, aki valószínűleg pénzt kap érte, hogy idejárjon terelni, provokálni, aljaskodni. Így kezeld a hozzászólásait. A legjobb lenne, ha senki nem válaszolna neki, ha már megkeresni és megverni nem lehet.

fidesz = házmesterek pártja 2013.02.02. 17:38:35

@Guybrush Threepwood, mighty pirate: én ötödik éve nem találok munkát...
Pedig egyelőre akár minimálbérért is vállalnám, hogy ne unatkozzak itthon.

dennisthemenace 2013.02.02. 17:39:56

@J.László: Igy van, az ostoba,birka magyar nepe.

fidesz = házmesterek pártja 2013.02.02. 17:41:32

@Guybrush Threepwood, mighty pirate: tudod évi 5-6 millából még mindig könnyebben ki lehet fizetni a magasabb sávba tartozó 20-30%-ot is akár, mint egy létminimumon élőnek ezt a 16%-ot, amit ugye "megtámogattatok" elvtársiasan a megemelt ÁFÁ-val, a tranzakciós illetékkel, meg a faszomtudja még mi mindennel...
Nem beszélve arról, hogy mi lesz itt a köv. kormányváltás után, ha kiderül, hogy tíz évre előre feléltétek az ország bevételeit pl. "rezsicsökkentés" címén. (hurrá, évi 5-10000Ft... de ki vagyunk segítve!)

Guybrush Threepwood, mighty pirate (törölt) 2013.02.02. 17:42:04

@fidesz = népirtó csőcselék: Sajnálom. Nekem a 18 hónap is éppen elég kínlódás volt.

De ettől még tartom azt, amit fentebb írtam.

nnnnnnnn 2013.02.02. 17:43:43

MSZP éhségmenet? érdekel valakit?

megtorolom 2013.02.02. 17:43:51

Elgondolkozott é már valaki azon , miszerint hányszor lehetett hallani, hogy bezzeg a Kádár alatt minden volt? És minden kinek volt munkája és megélhetése: De akkor hogy mentünk akkor csődbe 1989-n? Na? És hogy az MSZP-SZDSZ koalíció elmúlt nyolc éve milyen jó volt, szemben a jelenlegivel? És akkor hogy kerültünk mégis csőd közeli helyzetbe? /Gyurcsány saját bevallása szerint 4 órányira voltunk a teljes államcsődtől/. Amit kedves MSZP szimpatizánsok, ha tetszik ,ha nem, most kell kinyögni! Ne pofázzatok itt össze vissza, éhségmenet? Mindenáron vissza a hatalomba, ez a cél. Leszarják hogy ki éhezik meg ki nem. Van pofájuk a sorba beállni azoknak akik pont az éhezőktől lopták el a jövőt? Ehhez kell ám bőr a pofájukra!

carlo68 2013.02.02. 17:44:30

Jó lenne már megérteni,amit Orbán Viktor mond folyamatosan,hogy a jóléti társadalomnak vége, vagy vége kell lennie!Néhány milliónak akikre nincs szükség, vagy útban vannak el kell pusztulnia,hogy az arra érdemesek gondtalanul élhessenek és biztos jővőképük legyen hosszútávon!

-Musashi- 2013.02.02. 17:46:27

Kicsit tessék kibírni,és jönnek a választások.Akkor megint jöhet a degenerált gyurcsány apátok,és megint kolbászból lesz a kerítés.

Guybrush Threepwood, mighty pirate (törölt) 2013.02.02. 17:46:35

@fidesz = népirtó csőcselék:

"tudod évi 5-6 millából még mindig könnyebben ki lehet fizetni a magasabb sávba tartozó 20-30%-ot is akár, mint egy létminimumon élőnek ezt a 16%-ot, amit ugye "megtámogattatok" elvtársiasan a megemelt ÁFÁ-val, a tranzakciós illetékkel, "

Ez így van, de:
- egy rakás pénzt fizetek nyugdíjra és nyugdíjam valószínűleg nem lesz, vagy csak annyi, mint annak, aki minimálbéres volt.
- egy rakás pénzt fizetek egészségügyre, de az ellátás pont olyan szar, mint a minimálbéresnek
- gazdagnak hisznek azok, akik minimálbéren vannak bejelentve, mert n* százezer a bruttóm.
- a nagy lóvékat nem én kapom (csak a minimálbéres szemével sok), hanem a multik és a csaló nagyvállalkozók, akik kiviszik a lóvét és mindenféle trükkökkel élnek, szlovák rendszámmal futkoznak és basznak mindenre.

pástétom 2013.02.02. 17:49:43

@giriz: Ha szerinted ez a megmozdulás az mszp-ről szól, sötét idióta vagy.

"Sikeresen erősítik a kettéosztás taktikáját"

Kettéosztás?? Max mutatja a kontrasztot a menetelő "pórnép" és a dőzsölő ingyenélő fideszes elit között...

fidesz = házmesterek pártja 2013.02.02. 17:52:37

@Guybrush Threepwood, mighty pirate: nem a te "n százezres" bruttóddal van főként gond, hanem a havi többmilliót zsebrevágó és egyre kevesebbet adózó vérszívókról.

Szlovák rendszám kapcsán ajánlom figyelmedbe a nagyonmagyar bajer zsóttit! :D
És OK, hogy a csalókkal szemben hátrányban vagy, de gondolj bele, hogy egy tanár vagy egy kétkezi melós mennyi pénzt visz haza és abból most jóval többet adózik, míg neked az a havi max. 20000 nem hiszem, hogy sokat számít.

fidesz = házmesterek pártja 2013.02.02. 17:53:28

Menet: index.hu/belfold/2013/02/02/bekemenetet_szerveznek_gyulara/

Agymosott vadbarmok gyülekezete... Normális aki erre elmegy? (és tisztességes is?)

pástétom 2013.02.02. 17:57:09

@carlo68: "Néhány milliónak akikre nincs szükség, vagy útban vannak el kell pusztulnia,hogy az arra érdemesek gondtalanul élhessenek és biztos jővőképük legyen hosszútávon!"

Olvastad Orwell Állatfarmját, vagy láttad a belőle készűlt rajzfilmet? Emlékszel hogyan végződik?? Nézz utána cuncuska, és feküdjél ma le ezzel.

Guybrush Threepwood, mighty pirate (törölt) 2013.02.02. 18:00:48

@fidesz = népirtó csőcselék:

"az a havi max. 20000 nem hiszem, hogy sokat számít. "

A mostani bruttómmal számolva 46.000 a különbség a 2010-es képest. Ennyi a havi rezsim kb. Szóval számít.

A bajerzsótit miért ajánlod? Nekem is tele van a tököm a Fidesz legtöbb intézkedésével, de speciel a minimálbér megadóztatásával egyetértek.

Arról pedig, hogy egy tanár mennyit visz haza, van tapasztalatom, mert a feleségem történetesen pedagógus.

J.László 2013.02.02. 18:01:38

@dennisthemenace:
Nyilván Te is "demokratának" tartod magad.

carlo68 2013.02.02. 18:03:06

@pástétom: Számomra értelmetlen vagy!

fidesz = házmesterek pártja 2013.02.02. 18:06:40

@Guybrush Threepwood, mighty pirate: bajerzsóttit, mint a nagyonmagyar szlovákrendszámosok példaképét... :D

Anyagi témákba meg ne menjünk bele, kb. sejtem, miről beszélek. Hogy úgy mondjam, voltam már a fasz mindkét végén...

Guybrush Threepwood, mighty pirate (törölt) 2013.02.02. 18:11:33

@fidesz = népirtó csőcselék:

Én is. Pl munkanélküliség:
- tizenéven keresztül 36%-kal adóztam, kiszámoltam, jóval több, mint 15.000.000 Forintot vontak le tőlem a munkaviszonyban eltöltött éveim alatt. (ebben minden benne van persze, nem csak az adó) Mikor szopóágra kerültem, akkor meg kaptam 3 hónapig havi 78.000-t, 6 hónapig meg 39.000-t és még mázlista voltam, mert ha egy évvel később üt be a ménkű, akkor 3 hónapig kaptam volna, oszt slussz. Akkor mi a faszomért fizetek osztrák szintű adót, ha a szolgáltatás meg balkáni?

pástétom 2013.02.02. 18:18:46

@carlo68: Az csak a te szellemi színvonaladat mutatja, hogy nem érted, ellenben viszont én nagyon is értem a mondanivalódat, te büdös náci gazember!

pástétom 2013.02.02. 18:24:50

@carlo68: "Néhány milliónak akikre nincs szükség, vagy útban vannak el kell pusztulnia,hogy az arra érdemesek gondtalanul élhessenek és biztos jővőképük legyen hosszútávon!"

Te rohadék elmebeteg, embergyűlölő fideszes állat! Az a csoda hogy még nem takarítottunk el titeket erőszakkal, azok után amennyi kárt okoztatok az országnak.

fidesz = házmesterek pártja 2013.02.02. 18:35:03

@pástétom: szerintem elromlott az iróniadetektorod...

kela-bá 2013.02.02. 18:42:09

@dennisthemenace: " Így van, ostoba,birka magyar nepe."
(Gondolom a nepe az népe akart lenni.)Írta ezt Ön J.Lászlónak.

Valóban egy nép lehet ostoba.
A birka jámbor haszonállatként jött a világra a "sorsa" a juhász mestertől függ. A birka a birkának soha sem farkasa. És az ember ? Azt vadítják, vagy birkásítják.

A birkásítás? Ajánlom ezt:
youtube : Weixl-Várhegyi László Lakossággyérítés állami segédlettel.(Hasznos tanácsokkal.)

Vadítás ? Pénz. Hol a pénz,sok vagy kevés ? Érdekes ez is:
youtube:Az államilag feltőkésített bankok lenyelték a tőkét.(Varga István videója)

Jámbor "birkaként" is lehet észnél lenni,és a jó "juhász mestert" felismerni.
További szép estét !

@J.László: Kösz a válaszát !

J.László 2013.02.02. 18:46:38

@kela-bá:
Hát igen. Ezen szétestem a röhögéstől.

Birkanépezik a demokrata.

Önnek megyünk (törölt) 2013.02.02. 18:46:46

Ez az éhségmenet szép és jó, de az az MSZP szervezi, aki alatt ilyen mélységekbe került az ország? Az az balliberális oldal, aki ha dönteni kellet, hogy az embereknek vagy a bankoknak kedvezzen, akkor kivétel nélkül az utóbbiakat támogatta? Az a balliberális oldal, akinek a szimpatizánsai olyanokat vizionálnak, hogy nem is kellene nyugdíjat fizetni, az emberek értsék meg, hogy nem jut, meg fel vannak háborodva, hogy milyen dolog már a közüzemi szolgáltatások díjainak csökkentése, mert szegény cégek... Az a ballibrális oldal, aki most is követeli, hogy a liberális (az ő szóhasználatukban független) "művészek" ilyen helyzetben is kapjanak ugyanannyit. Az olyankor nem érdekli őket, hogy egy egyre szélesebb réteg konkrétan éhezik...

Ehhez azért már pofa kell...

ephart 2013.02.02. 18:49:29

na ilyen akciókért nem jön vissza 2014 a zsidó-bal kormányzás

xvxvxv 2013.02.02. 18:54:27

@$$$=$$$: az, komcsimenet, szép pár vagytok. hogy rohadna meg a tetves, hazaáruló narancsbolsi fajtátok a komcsikkal együtt, te fideszcsimbók geci.

micsoda? 2013.02.02. 18:59:16

@Ándi bácsi: Mi az, hogy nem vásárolsz? Vízdíj, áram, gáz,szemét azt vásárolom? Több mint egynegyedét fizetem áfaként! Menjél már le vidékre, nézzél körül hogyan élnek emberek. Enni muszáj, marad a számlák nem befizetése. A tisztelt kormányod ígérte a rezsicsökkentést, hol van? Éjjel, nappal megy az öndicséret. Ha meg riport műsor van, tízből 9 biztosan az elmutnyocévet szidja. Mert ez a legjobb módszer a megélhetésre. Nem a munka!!! Igenis van jogosultsága az éhségmenetnek, tökmindegy ki szervezte. Józsi bácsi a faluvégéről nem tudja megszervezni .

pástétom 2013.02.02. 19:05:05

@fidesz = népirtó csőcselék: Mit gondolsz, hány ember van az országban, aki azonosul vele és nyiltan föl is vállalja ezt az embertelen gondolkodásmódot?? Ha speciel félre is értettem az illetőt, nem bennem van a hiba!!

fidesz = házmesterek pártja 2013.02.02. 19:05:55

@pástétom: olvasd már el a korábbi hozzászólásait!

fidesz = házmesterek pártja 2013.02.02. 19:06:36

@xvxvxv: szeressük a nácikat... pláne azokat, akik még meg is sértődnek azon, ha nevükön nevezik őket. :-D

micsoda? 2013.02.02. 19:10:05

Bocsánat,még annyit. Ritkán olvasni ennyire képbe illő, reális posztot a munkában élőkről. Sokan, nagyon sokan képzelik úgy, hogy az értéket az íróasztal termeli. Gratula a poszt írónak.

midnight coder 2013.02.02. 19:11:19

@pocakos focista: A narancsoskat sem kedvelem sokkal jobban mint a vörösnácik jogutódait, bár talán még így is kevésbé kártékonyak mint a komcsilibsik, de ez csak árnyalatnyi különbség. Én speciel az összes politikust hosszas szibériai vasútépítésre ítélném pártállástól függetlenül. Ezzel együtt elég viccesnek találom, hogy azok az ex-komcsik képviselik a csórók érdekeit akik koldusbotra juttatták őket.

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.02.02. 19:12:53

Azt hazudta a nemzeti görény Moszkvában, hogy megvettük az E-on-t. Csak szándéknyilatkozat van, HAZUDOTT!
Nem is olyan hitelt kért a nemzeti szar törpe, amit itthon kommunikált, HAZUDOTT!

A nemzeti szánalmas békemenet Gyulára megy erőt fitogtatni, közben pénzt gyűjtenek az utcákon!
A fideszes karácsonyi jutalmakat ennek a sunyi, álszent bandának ajánlották sokan.
Ezek civilek, aljas fideszes seggnyalók?!

Meg kell szabadulni az orbáni diktatúrától minden áron.
Magyarország én nem így szeretlek, ennél sokkal többet érdemelsz!

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.02.02. 19:13:49

@Ándi bácsi: Na, de most komolyan, ha szerinted így van jól (legalábbis így jobb) akkor áruld már el nekem, hogy mégis miért is beszél szolidaritásról a Fidesz, és szociális piacgazdaságról?

Csak mert ha a gazdagra ugyanolyan az adókulcs, mint a szegényre, akkor az kurvára nem szolidáris.

Akkor vegyük ténynek, hogy amikor a szolidaritásról, és egymás segítéséről beszél a kormány, akkor azt nem mondják komolyan?

Meg akkor megy a szöveg a szociális piacgazdaságról, akkor az is kamu:

cegled.pestmegye.com/belfold/orban-viktor-szocialis-piacgazdasag-kell

A szociális piacgazdaság nem csak a szegények alacsonyabb adózásáról szól, hanem a versenyben gyenge vállalatok megsegítéséről (Közgép nem számít annak) és az állami tulajdon fokozatos leépítéséről.

Ha ide tényleg szociális piacgazdaságot akar Orbán, akkor hogy is lesz ez a gazdagok adócsökkentésével, és a szegények adóemelésével, na meg folyamatos államosításokkal és tragikomikumba illő adókkal?

ephart 2013.02.02. 19:18:53

'A honvédelmi miniszter elmondta, hogy az izraeli kezdeményezésre szervezett találkozón Magyarország nyitottságát hangsúlyozta'

na itt a megoldás.most hogy a hezbollah rövid időn belül vegyi rakétázza Izraelt a zsidók 100 ezrével fognak menekülni.lesz pénz hozzák a kampós kazárok.meg vagyunk mentve

carlo68 2013.02.02. 19:27:31

@pástétom: Csak az a baj,hogy én a halálraítéltek közé tartozom.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.02.02. 19:31:55

@ephart: Ja persze. Ha én zsidó lennék, biztos a csóró Magyarország felé menekülnék, nem a kebelhaver USA, vagy esetleg Kanada vagy Nagy-Britannia felé...

Kakimaki0123456789 2013.02.02. 19:33:07

Ha az IMF egy bank és ezért a bankok érdekeit szolgálja akkor a fidesz egy politikai párt és ezért a politikusok érdekeit szolgálja?

pástétom 2013.02.02. 19:33:51

@stark: "Csak mert ha a gazdagra ugyanolyan az adókulcs, mint a szegényre, akkor az kurvára nem szolidáris."

Erre az a sablonválasz, hogy a magasabb jövedelmű ugyanazzal a kulccsal is többet adózik. Legalábbis a te felvetésedre én ezt már többször megkaptam válaszként nemegy blogban. Mintha nem akarnák érteni.

midnight coder 2013.02.02. 19:35:21

@stark: Az egykulcsos adóval kapcsolatos álláspontja a komcsilibsiknek az egyik olyan pont, ami bizonyítja, hogy a narancsosok még mindig a kevésbé kártékony társulat.

Ha ugyanis picit közelebbről megnézed, akkor azt látod, hogy ennek az egykulcsos dolognak a kedvezményezettjei leginkább azok, akik úgy 300-1 000 000 között keresnek. Ilyenek pedig - legalábbis a versenyszférában, márpedig leginkább ott fordul elő az ilyen - azok, akik nyelveket beszélnek, keresett diplomájuk van - és akik a komcsilibsi szociális demagógia nélkül is tömegesen hagyják el az országot.

Az országra leselkedő veszélyek közül jelenleg ez a legnagyobb - ha a műszaki értelmiség, különös tekintettel a fiatalokra eltűnik az országból, akkor lehet filózni hogy a nyugdíjasok tartsák el a segélyeseket vagy a segélyesek a nyugdíjasokat, mert épeszű cég ide nem fog beruházni.

fidesz = házmesterek pártja 2013.02.02. 19:41:01

@midnight coder: pontosítsunk! Te azért támogatod, mert jól jártál vele. Ha történetesen az országban élők többségéhez tartoznál, akik máról holnapra élnek, te lennél a legjobban felháborodva. Sajnos ismerlek, tudom, hogy micsoda egy gennyláda vagy úgy egyébként...

Kakimaki0123456789 2013.02.02. 19:48:47

@stark: Nem akar ő semmiféle piacgazdaságot. Azt akarja hogy rá szavazzanak ezért folyamatosan mindenkinek azt mondja amit hallani szeretne, de esze ágában sincs semmiféle ígéretet teljesíteni. Sőt, az igazi terveit el sem mondja: az állam megerősítése a polgárokkal szemben, a kiváltságos elit törvények fölé helyezése. Mert a szegény embert könnyebb megtéveszteni, megfenyegetni és irányítani.
Amikor pedig kibújik a szög a zsákból és be kell zárni iskolát, kórházat, jön az adóforintokból fenntartott agitprop a jól bevált fasiszta jelszavakkal: az egész a liberálisok/zsidók bűne (ugye elmúltnyolcév, IMF, ballibsi sajtó áskálódása), ne legyünk szolidárisak mert "aki szegény az meg is érdemli" - ugye lázárjani? - így nem kell beismerni hogy ők sem tökéletesek és valójában nincs megoldásuk semmilyen problémára.
Tulajdonképpen amibe beleszóltak eddig, kezdve még ellenzékben a TB reform megvétózásától az oktatáson, gazdaságon, alkotmányon keresztül mindent csak leromboltak. Persze csak azokat az intézményeket amik az elitnek úgysem számítottak.

Kakimaki0123456789 2013.02.02. 19:51:48

@pástétom: Akkor miért nem adózunk mind forintra ugyanannyit? Az az egyforma közteherviselés nem?
Havi 47 ezerből és 4.5 millióból is fizessünk fejenként mondjuk havi 100 ezret!

Az adókulcsok magasak voltak, most a gazdagok pártja elérte hogy a gazdagoknak már alacsony legyen, ennyi történt.

Kakimaki0123456789 2013.02.02. 20:01:25

@Lindalinda: Na és sikerült egyszeri, nagyarányú adócsökkentéssel, megszorítások nélkül talpra állítani a gazdaságot?
Nem? Akkor téged átvertek!!!

midnight coder 2013.02.02. 20:07:28

@fidesz = népirtó csőcselék: Nekem nagyjából mindegy. De ha egy picit több eszed lenne mint egy csirkének, akkor láthatnád, hogy az a fiatal mérnök aki kimegy innen _semmi_ adót nem fog ide befizetni. De ez a kisebbik baj - ahhoz képest ami adód ide befizetne, sokkal nagyobb gond az, hogy komoly cég nem fog idejönni, mivel nem éri meg neki külföldről idehozni a menedzsertől az informatikusig mindenkit. Inkább elmegy oda, ahol nincs strukturális munkanélküliség - betanított munkást ugyanis bárhol talál, olcsóbban is mint nálunk.

Engem a dolognak ez a része aggaszt - picit túl öreg vagyok már ahhoz, hogy kimenjek. Ha mondjuk 10 évvel fiatalabb lennék, akkor ma már külföldről írnék ide. Az elmúlt 2 évben a narancsosok bevallása szerint is elment innen félmillió ember. Azt nem teszik hozzá: a félmillió legértékesebb ember. Mert többnyire nem a 8 elemis szabolcsi hivatásos segélyezett ment el, és nem is a média-mcdonald's szakos 10 éve egyetemre járó bölcsész.
És bizony a narancsosok dumája, hogy ezek majd vissza fognak jönni ha jobb lesz a helyzet, szintén hülyeség. Ugyanazért a melóért amit itt megcsinálsz egy multinak mondjuk bruttó 500 ezerért, kinn megkapsz 1.5 milliót. És ha elköltesz belőle mondjuk fél milliót lakásra és rezsire, még mindig több marad mint amit itt kézhez kapsz. Azaz az a fiatal mérnök aki ma kimegy külföldre, bedolgozza magát egy jó cégnél, esetleg családot is alapít, nagyjából sohanapján fog visszajönni. És ez a probléma.

Multidiploma 2013.02.02. 20:11:40

Tanulni kellett volna idejében, és nem most siránkozni azon, hogy már ételre sincs pénz. Tudásalapú világban élünk, ahol nem lehet a jótékonykodásra számítani. Idejében gondolkodni kellett volna.

LallyPop 2013.02.02. 20:27:11

@stark: Csak mert ha a gazdagra ugyanolyan az adókulcs, mint a szegényre, akkor az kurvára nem szolidáris.

- Szerintem meg igen.

/Számolj hogy egy 600at kereső mennyi adót fizet és egy 100at kereső mennyit fizet, míg a jogosultságaik megegyeznek/

'A szociális piacgazdaság nem csak a szegények alacsonyabb adózásáról szól, hanem a versenyben gyenge vállalatok megsegítéséről (Közgép nem számít annak) és az állami tulajdon fokozatos leépítéséről.'

- Mármint szerinted? A versenyben gyenge vállalatok megsegítése tulképp kommunizmus. Akit meg akarnak segíteni azt vegyék meg.

Dr.Bio74 2013.02.02. 20:34:54

@Multidiploma:
Azért ne csodálkozz, ha változnak a körülmények és valahogy nem lesz favorit a tudásod, személyed, kissé hagynak gondolkodva éhen halni.

Ha van békemenet, miért ne lehetne éhségmenet is? Az éhségmenetről azt gondolnám, hogy igen sok ember beállhat nyugodtan a soraiba, mert igen is tudják mi az szarabbul élni, mint négy éve. A szervezőkről meg annyit, hogy várható volt, nem a regnáló hatalom fog éhségmenetet szervezni maga lejáratására, de nem is a Jóska bá a falúból.
A békemenetről meg azt gondolnám, hogy miért ne lehetne a regnáló hatalomban fanatikusan hívőknek is megmutatni magukat és hitüket ? Ők meg így szeretik.Legyen. Amíg egyik menet sem akar senkit maga alá teperni, amíg egyik menetben sem skandálják, hogy aki nincs itt az hazaáruló, gyilkos nemzetrontó, addig csak vonulgassanak.

susu64 2013.02.02. 21:05:36

Ha
1. mindenki, akinek van munkája vagy lehetne, de nem dolgozik, mert segélyből könnyebb megélni tisztességesen dolgozna,
2. és mindenki, aki adóköteles tisztességesen megfizetné az adót (magyarországon ma kb. 2,6 millió ember fizet adót, miközben a hivatalosan foglalkoztatottak száma 3,94 millió!) akkor nem itt tartanánk.
Egyébként meg nem tiudom, mit keres ez a rendkívül sz@r blog az Index címlapján.

Mária 2013.02.02. 21:13:25

@Bell a Donna:

"Én még Ferit várom, egy "Én is éhes vagyok" feliratú táblával a nyakában.
Ki nem hagynám a helyében."

Én meg a Békamenetet, elején a dagadt Bayerrel, meg a még dagadtabb Szélesgabival, kezükben egy molinóval, amin a felirat: "Mi nem vagyunk éhesek!"

Mária 2013.02.02. 21:15:31

@Ándi bácsi:

"Költeni nem muszáj, SZJA-t fizetni igen."

Ha az emberek nem költenek, akkor hogyan lesz más embereknek munkája, idióta kishaver?

Multidiploma 2013.02.02. 21:38:13

ÉPn mindig a többlábon állás stratégia híve voltam. Bármilyen világ jöhet, ez igaz. De 5 diplomám van, ezzel talán nem halnék éhen. A lehetőség másnak is adott volt.

politikus-omm 2013.02.02. 21:46:04

@Multidiploma: Azért a diplomások igen gyakran olyanoknak dolgoznak, akiknek jó esetben érettségijük van.

Nem rossz 5let a továbbtanulás ha a cél az hogy megélj. Ha viszont pénzt akarsz csinálni, akkor felesleges. Azt nem tanítják iskolában.

csodalámpa 2013.02.02. 22:09:45

@béla a görög: Az éhen döglőket és a munkanélkülieket is az adózók tartják el. Én br.xxx xxx keresek, ami nem egy csillagászati összeg, de ez a réteg, ha visszaállítjátok a 16% feletti kulcsot, itt fog hagyni....aztán szkanderezhettek a nyuggerekkel és a segélyes cigókkal :) Én most megmondom, hogy nem fogok arra szavazni, aki meg akarja változtatni az egykulcsos szja-t.

fidesz = házmesterek pártja 2013.02.02. 22:37:50

@Multidiploma: az öt diplomáddal kitörölhetnéd (ha nem lenne túl vastag hozzá), ha úgy adódna.
Hajléktalanok közt is van sokdiplomás.
Te is juthatsz még oda.
Mondjuk ha már túl leszel a negyedik-ötödik X-en.

@csodalámpa: te csak egy rühes, önző náci vagy, aki jobban is tenné, ha eltakarodna még a földrészről is. Mondjuk Afrikában jó helyed lenne. Vagy Izraelben (hogy zsidózhass is kedvedre)

fidesz = házmesterek pártja 2013.02.02. 22:39:03

@politikus-omm: viszont jó eséllyel annak a diplomával nem rendelkezőnek több esze volt, van és lesz, mint a sokdiplomás zseninek, akit ha leültetsz egy windows elé, akkor csak bámul, hogy ez meg mi...

megtorolom 2013.02.03. 11:09:45

@Multidiploma:
Dicséretes dolog a tanulás.Nekem 7 szakmáról van bizonyítványom, mind a 7 a mai napig keresett szakma.És nem panaszkodhatok, mert állandó forgalomban vagyok.Én azt mondom jó szakmával a kezedben előbb van munkád, mint akárhány diplomával.Ami persze nem lebecsülendő. Az a baj az emberek többségével, hogy nem figyeltek fel időben a változásokra és nem voltak képesek váltani.Én mindig készen voltam a váltásokra, és csak be kellett jegyeztetnem az újabb tevékenységet.És látok fiatalokat akik munka nélkül tekeregnek mert ninmcs megfelelő képzettségük. Pedig csak egy kicsit tanulni kellett volna. Most meg az éhség menetben bandúkolnak.Ez szégyenletes. De erről nem a kormányok tehetnek.Annyi féle mesterre lenne szükség, de minden fiatal azt hiszi ,csak diplomával lehet megélni. Na ezt kellene nekik elmagyarázni, hogy kétkezi munkával is lehet jutni valamire. Én 66 évesen is keresett szaki vagyok!

dennisthemenace 2013.02.03. 16:36:41

@carlo68: Koztuk az ilyern hulyesegeket leiroknak is...

carlo68 2013.02.03. 17:55:24

Kedves nagytudású,agyonművelt seggfejek!Először az arányos adózás helyett arányos bérezésnek kellene lennie!Ez csak logika,persze ti ezt nem értitek.
süti beállítások módosítása