Imi beint_1330995586.jpg_320x205

Ha nem lenne gond, elhagynám a szervezési, meg egyéb tiszteletköröket, és ne haragudjon senki rám, hogyha kicsit hosszúnak találja amit írok, de muszáj leírnom ezt az érzést, amit nem mindenki élhet át, aki egyet is ért a kifejezés ilyen formájával. Tényként jegyzem meg, én aznap reggel tudtam meg hova is kellene mennem a nap folyamán. Voltam már a Parlamentben, mint látogató, de most sikerült egy kis ízelítőt kapnom a működéséből, és még véleményt is formálhattam. Hát azért ez nem semmi érzés.

Kezdem ott, konkrétan csak a bementel előtt pár órával tudtam meg, mi is ez az egész valójában amiben részt veszek. Gúr Nándor képviselő egy kérdést intézett a kormányhoz a foglalkoztatás, megélhetés, munkahelyteremtés kérdéskörben, és úgy gondolta, az Éhségmenet tagjai is illetékesek ennek feltevésében, akik ezt a menettel, és a menetben már kifejtették a józan politkusoknak, akik velük taposták az aszfaltot,vagy egyetértettek velünk, így Ő csak tolmácsolta ezt a kérdést. Nyakó Istvánnal megszervezték a bejutást, és így lehetőségünk volt az egészet végig követni, egészen a válaszig. Még mielőtt bárki is azt gondolná, báb voltam egy játszmában, annak felhívnám a figyelmét, a döntéshozókhoz, csak képviselő intézhet kérdést. A két említett képviselő velem nyomta a kilométereket, és mint embereket ismertem meg őket, nem mint politikusokat, és emberi mivoltukban segítettek egy kérdés megfelelő helyre való eljutásában, és a válasz élőben való meghallgatására. Ott voltam a Parlamentben, igaz csak a karzaton, de legalább láthattam hol, és hogyan döntenek rólam.  Jó érzés volt lenézni a kormányra, még ha csak ilyen képletesen is,és nyugodjon meg mindenki, nem olyan félelmetesek ők sőt, mint  külső szemlélő megállapíthatom még ráadásul gyávák is. Próbáltam a szemükbe nézni, ami nem lehetett volna nehéz, a magasan hordott orruk miatt, de csak néhány sunyi pillantást sikerült elkapnom. A szemben levő sajtó kiszúrt bennünket, de a kormánypárti képviselők nem akartak tudomást venni ottlétünkről. Mikor leültünk, pont sikerült elkapnom Orbán egyik válaszát, ami eléggé propaganda ízü volt, de ki merem jelenteni, nem csak a médiában hallatszik az, hogy hazudik, élőben is ugyanez jön le. Ezzel csak megerősíteni akarok egy tényt.PONT. Nézelődtem a karzaton, próbáltam megérteni a lent ülő képviselőket, miért hoznak számomra roszz döntéséket, és vajon élnek-e a lehetőséggel, ha jelen van a döntéseik következményeit viselők egy illusztris csapata, mernek-e a szemébe nézni? Hamarosan kiderült a bátorságuk, Gúr Nándor feltette kérdésünket az államtitkárnak, és meg kell jegyezzem, mindent beleszőtt, ami tényeken alapult, hiába volt rövid az idő. Még bennünket is bemutatott, akik valójában kérdezünk. Ehhez képest a válasz bicskanyitogatóra sikeredett.A szemembe nem hazudott a válaszadó Cséffalvy államtitkár,hiszen nem is nézett ránk, így ezt nem állítom,csak az előtte levő papírnak mondta el, nálunk tulajdonképpen minden rendben van, haladunk, jobban élek mint két éve, nem hogy emelkedett volna a munkanélküliség, a sok kiszórt, és letagadott tízezerekkel, még csökkent is, és különben is, a szocik rontották el, most fejlődés van. Mivel háttal állt, és nagyon belebújt a papírjába, így nem láthatta mikor mutattam mennyire hülye, vagy azt sem amit a többi társam reagált. Ezért is írom le, hátha el tudja olvasni, de ha nem, akkor ott van a kép a válaszunkról egy emberbe sűrítve. Tényleg vérlázító volt a válasza, de attól még férfiasan belemondhatta volna a szemembe, vagy kollégáim szemébe, tőlünk nem kell tartania, mi betartjuk a szabályokat, hiába csak ránk nézve kötelezőek.Nem kell tőlem félnie,hiszen nem rúgtam össze Lázár bokáját sem, mikor korábban elrohant melletem, pedig erős volt benem a kísértés. Pedig azóta már szobrom is lenne, nem csak blogom. Mert a kormány politikájának köszönhetően melóm az ugye nincs, hiába bizonygatja az ellenkezőjét bármilyen hamisított számadattal. De elhangzott a semmitmondó válasz, és ott ültünk hitetlenkedve, mennyire hülyének néznek bennünket. Nekem még az állam is leesett. Belenéztem volna bármelyikük szemébe a kormányoldalról, de nem volt sikerem, csak nálam volt meg az akarat. Ki kellett jönnünk a karzatról, egy diákcsoport várt a lépcsőkön, akik még nem is sejtették mi vár rájuk, ha elhiszik ami  a karzatra felhallatszik. Mentálisan sérülnek, úgy hogy észre sem veszik, de a felnőttek majd segítenek nekik gyorsan feldolgozzák ezt a lappangó traumát azzal, megbuktatják a hazugságot a Parlamentben. Várt még ránk egy sajtótájékoztató,miután kiszédelegtünk a karzatról, ahol össznépien adhattunk választ az államtitkárnak, és szerintem nagyon világosak voltunk. Ha jól számolom teljes egyetértésben intettünk be a kormánynak,itt nem volt kétharmad. És a sajtó kérésére szívesen megismételtük, nehogy valahogy ne legyen világos.

Mikor hazaértem gyorsan leültem a képi média elé, kíváncsi voltam rá, elég jól néztem-e ki a felvételeken. Mert azért hazafelé bőszen veregettem a vállam, mennyire jó fej csávó vagyok. Nézem a HÍR-TV híradóját, és ismét leesik az állam. Valamit benéztek, mert egy Veress János interjúhoz, vagy beszédhez használtak vágóképnek, még az sem zavarta őket, Gúr Nándor hogy kerül a képbe. Most akkor hívjam a Médiahatóságot? Vagy elég ha szólok nekik a tévedésről? Biztos véletlen volt ha nem ismerném a csatorna álláspontját! Komoly dolog személyesen is meggyőződni a hírhamisításról, nem csak hallani, és beszélni róla. Ezt benéztétek kedves fizetett kormánypártiak! Nem csak hazudtok, de a szakmátokhoz is hülyék vagytok. Ja, mint a kormányoldal! Miért gondoltam vajon más a tálalás, mint az elkészítés? Dehát ez most nem jött be. Több dolog is kiderült számomra a mai nappal kapcsolatban, ami eddig is világos volt, csak most megerősítést nyert. Aki döntést hoz, és nem viseli a következményeit, annak semmi keresni valója a közéletben, aki a nevemben hoz rossz döntést, és úgy állítja be mintha értem tette volna, de nem is érdekli mi van velem, annak még az országban sincs keresni valója, aki pedig segít neki ezt előadni annak utána kell menni soványmalac vágtában, amíg még van valami szakmai etikája. Jelen esetben ez kérdéses. De már nyilnak a szemek, és ez csak rosszat hoz a kormánynak, és fizetett lakájainak.Még egy nap amikor tehettem valamit magamért, és sok más emberért aki egyetért velem, csak nem fért most oda mellém.BANDITA.

Címkék: Nyakó István Gúr Nándor Lázár Cséffalvy HÍR-TV Média Parlament.

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr374291871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NessieGraf (törölt) 2012.03.06. 04:05:26

Egy biztos: ahhoz, hogy egy őszinte szó nem sok annyit se fogtok a kupolák alatt hallani, meg ahhoz, hogy úgy próbálják a menet létezését tagadni, mintha a résztvevők meg se születtek volna, felesleges volt ennyit gyalogolnotok.

Az érem másik oldala: az ország ébren lévő fele hálás nektek a gyaloglásért és mindenért amit ezzel értünk tettetek.

Az érem harmadik oldala már pengevékony.
süti beállítások módosítása