Na most akkor mi van?

 2011.11.18. 17:48
Nagyon sok ember felkapta a fejét a heti történésekre. Itt most nem a kis medve születésére, vagy a teve párkeresésére gondolok, és nem is valamelyik celeb napi hülyeségére, hanem a nagyszerű kormány, még kiválóbb munkájának eredményére, mely iszonyatos mélységbe repítette a forintot, és ezzel szinte mindent lenullázott. É s hirtelen csoda történik, jön az IMF. Ez a három betű a kormányzati kommunikációban eddig szitokszónak számított, és most hirtelen mégis szóba állnak vele.Hmm. Nem beszélek az eddigi hazugságokról, azokat ismeri mindenki. Nem beszélek arról, egyszer már Bajnai azt mondta, az utolsó részlet megmaradt a készenléti hitelből, az a jelenlegi kormány döntésén múlik, felhasználják-e. Nagy dölyfösségükben erről hallgatnak, de nem felejtik el páros lábbal kirúgni a hitelezőt. Megtehették, hiszen akkorra már zsebbe volt a magánnyugdíj, így egyenlőre bírták szórni a lóvét. Persze okosan, csak egy irányba. Lehetőleg jobbra.A hitelező szépen elment, és várt. Őt különösképpen nem zavarta a gazdasági szabadságharc, nem érdekli én éhen döglök, nem érdekli aki olvassa a blogomat, utána kiugrik az ablakon, vagy csak mosolyog, mert éppen jobbra állt, ő tudta, meg fogja kapni a pénzét. Nem segélyszervezet, bár ott is lehet keresni, hanem kő kemény profit vadász, akinek még a hatalma is megvan hozzá, visszakapja a pénzét. Mert vissza fogja kapni. Az már egy másik dolog milyen áron. Nem fog a szíve belenyilallni, ezt a pénzt én, és még sok szegény ember fogjuk kiizzadni. Nem akarok káromkodni, de a qrva életbe, nem erre kértük fel a nemes kormányunkat. Az, hogy hazudnak, tény. Most is azt fognak, az is tény. De az már nem járja, velem fizettessék vissza amit elrontottak. Mert csak ők nem ismerik be, ezt bizony alaposan elrontották. Majd beindul a hazugságtrojka, és megmagyarázzák az elmúlt nyolc évvel, meg a szocik, és mindenki más, csak ők nem. És nem félek, lesz olyan ember, aki ezt szemrebbenés nélkül meg is teszi.Mondjuk most már van három. De az IMF-et ez sem fogja érdekelni. Az ő kezében van a csap, és most szabadon dönt, mennyire döglök szomjan. Mert nekem nincs megtakarításom, helyesbítek, már nincs, nem tudtam végtörleszteni, az egykulcsos adónak a vesztese vagyok, és még sok mindenben vesztettem. Pedig nem is tehetek róla. Kedves IMF. Nem lehetne,hogy velem tárgyalj? Én tudom kitől mit lehet elvenni. Mert tőlem már csak a munkámat. És nincs is afelől kétségem, TE ezt fogod tőlem elvenni. Milyen szép lenne, ha mint a mesében, megbüntetnéd azokat, akik ide juttattak, pedig nem ezt a lovat akartam. De ugye ez nem TE vagy? Előre hallom a dicshimnuszt, amit majd lenyomnak a torkomon, és még meg is kell köszönnöm, nem a másik felemen dugják fel, persze az én érdekemben, és nevemben. Mert nekem csak rosszabb lesz, anyukámnak szintén, de aki tárgyal a nevemben, annak nem. És aki elém tárja ezt, annak sem. MEG AKI KÖZEL VAN HOZZÁJUK AZOKNAK SEM! Kár, hogy a számolás az IMF-nél erre már nem terjed ki. Megáll ott, hogy visszakapják profitot, és nem érdekli őket a többi.Minden amit eddig tettek az marad, és nem lesz visszaút a hozott döntések, törvények ellen. Nekem nincsenek illúzióim a helyzettel kapcsolatban. mert ha azok tárgyalnak, akik ide juttattak, akkor nem az lesz a céljuk, megmentsenek. És nem csak engem. Megoldás lenne, ha ezt a tárgyalást olyan folytatná le, aki nem volt részese annak, hogy az ország ide jusson. Szakembernek kellene tárgyalni, és akkor talán nekem is lenne esélyem. És még mondja valaki, a felnőttek nem hisznek a mesében.BANDITA.

Címkék: imf

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr243394576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása