Helyzetjelentés 2 média

 2011.03.21. 17:20

Próbálom összerakni a képet. Még a kormányváltás előtt szerettem nézni a kereskedelmi és mindenfajta híradót. Egész jó képet kaptam belőlük, volt oknyomozás, derültek ki botrányok, a politika szinte mindennapos volt az életben, Tudtam tájékozódni. Szeretek olvasni is , megvannak a kedvenc lapjaim, de gyakorlatilag a televízió maradt  mert ez volt kényelmes. Azért mikor lett internetem nem felejtkeztem el az olvasásról, így még jobban kitágult a világ. Aztán egyszer azt kezdtem tapasztalni, a híradó bűntényekről, balesetekről szól. Egyre kevesebb hír érkezett a politikáról, és az is egyszerű tájékoztató jelleggel. Kedvenc riportereim, faarccal, néztek rám, és a témák sem hoztak lázba. Az újságok derítettek ki dolgokat, de a televízió egyszerűen csendben volt, csak  szörnyűségeket tálalt elém. Eszembe jutott, valahol olvastam a cégfelvásárlások között, az RTL-Klub nem tudom milyen fontos része Fidesz közeli érdekeltségbe került. Ok, ez kilőve, a hatalom megszerzése után ez nem fog nekem hiteles képet adni. Aztán a médiatanács. 9 évre választani valakit, kicsit soknak tartom. Mi van ha alkalmatlan gondoltam naiv agyammal. Aztán rájöttem ez is párt közeli. A közszolgalati  médiumon már meg sem lepődöm, az egyértelműen kiszolgálja a hatalmat. Ha tehetné, még az Országgyűlésről is felvételt adna, de még erre nem sikerült törvényt alkotni. Egyszer ez is eljön. Aztán maradt az írott sajtó. Na ez meg tele volt bulvárral, aztán elkezdett néha egy egy  hírt csöpögtetni. Ahogy látom, a hatalom még mielőtt visszakerült volna, szép lassan bevásárolt. A tájékoztatás ha késik, vagy hiányos, vagy részrehajló, nagy fegyver egy olyan csoport kezében, akinek a hatalom megszerzése, és megtartása a cél. Mindent ennek vet alá. A közelmúlt eseményei azonban kicsit áthúzták a számításaikat. Hiába a nagy ellenőrzés az embereket nem tudják elhallgattatni.Viszont az idő lehetőséget ad nekik a válaszcsapásra. Az arrogancia itt is meglátszik, mint a politikájukban. A kapott lehetőséggel nem élnek, nem mondják el az embereknek mit miért csinálnak, hanem sumákolnak, félremagyaráznak, és cáfolnak. De mindenek előtt hallgatnak. Mint mindig. Amiről nem veszünk tudomást az nincs, így nem is foglalkozunk vele.Gondolják. Azért én megkérdezném? Mi a fenéből volt erre pénzük. Elméletileg kapnak párttámogatást, bár nem tudom miért? És itt kezdődik a problémám. Aki ezt kifizette annak célja volt a politikával. És a politika ebben partner lett.Kérdés ki a főnök, ki szolgál kit? Az események ismeretében szerintem a politika a lakáj . És jól végzi a dolgát, erre az elmúlt időszak a bizonyíték. Még szerencse, hogy az internetet nem korlátozzák. Ahhoz diktatúra kell, de megfigyelni megtudják. És az embereket is. Az egészben az a vicc, a bekerülésüket segítette a pénz, de ezt vissza kell fizetni, nincs ingyen. Nem akarok összeesküvés elméletet, de ezt a számlát mi álljuk. Folyt.köv.

Címkék: média politika

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr22759612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása