Menjünk tüntetni. 
Legyen napos idő, enyhe szellő, négytől hatig tartson, aztán menjünk haza.
Legyünk százezren, legyünk nagyon sokan, de érjünk haza a vacsorára.
Utána majd nézzük meg ha kiáll a kormány sok nagyeszűje, és a képünkbe röhög. Meg azt mondja, demokrácia van, lehet tüntetni, de attól nem változik semmi, megnyertük a választást, nagy a felhatalmazás, bla, bla. Aki meg tüntet az hazaáruló, soros ügynök, bérenc, hülye. Ezt jó lesz hallgatni.
Vagy zárjuk körbe a parlamentet, a választási irodát, a közlekedési csomópontokat, a kastélyokat, letelepedési kötvényt, közvilágítást, a jegybankot, vadászleseket, helikopter leszállókat.
Legyenek ott a civilek, a pártok, a jobbosok, a balosok, a közép, a hosszú, és a rövid hajúak, a sánták a vakok, a hülyék, az okosok. Legyen nálunk hálózsák, mobil wc, kaja, víz. Mert nem megyünk haza.
Lengjenek zászlók, legyenek táblák, legyen kitartás, legyen bátorság, legyen eszünk.
És mi legyen utána? Kormányozni kell, elszámoltatni kell, rendet kell rakni.
Kinek?
Csak van ebben a kibaszott országban annyi szakember, akivel ezt meg lehet tenni! Meg annyi tisztességes politikus aki ebben segít, és nem a mandátumát nézi elégedetten.
Menjünk tüntetni. Legyen értelme. Mert akkor csak egyszer kell tüntetni, nem négy évig!
BANDITA.

Címkék: választás tüntetés csalás

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr5613825812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Desischado 2018.04.11. 14:57:28

Egyetértek! Mert akkora csalás történt, hogy szó sincsen rá. Hajrá, mindent bele, különben végünk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.12. 11:30:33

800-an összejöttök? S mi lesz a cél? Azonnal legyen kinevezve teljhetalmú diktátornak az 5 %-os Gyurcsány?

Kivlov 2018.04.12. 11:33:54

"majd megunják és hazamennek" gyf2006

Cycmen 2018.04.12. 11:35:04

Banditához méltó szavak!
Meg kellőképpen libsi! Zárjuk körül, basszuk szét, aztán kormányozzunk, majd lesz valami!

FCUK20 2018.04.12. 11:36:26

kormányozni kell? persze, a választáson győztes erőnek. ha jól emlékszem, nem volt még olyan rég, a baloldal meg úgy általában az ellenzék nagyot hasalt vasárnap, kinek kell 6 napra rá még egy hasalás?

szekertabor · provo.blog.hu 2018.04.12. 11:47:15

Végtére a demokratikus ellenzék nem attól demokratikus, hogy megválasztják, hanem attól, hogy a leghitelesebb forrás mondja róla, ő maga. Aztán addig hisztizik, amíg a legtöbb szavazatot kapott diktatúra sütit nem küld neki.
Le a diktatúrával, vissza a szemkilövető demokráciát!

Jakab.gipsz 2018.04.12. 11:49:52

Budapest nem Kijev, a globalista Soros menjen a (q) anyjába, a csicskásaival és a kufár demokráciájával, együtt.

Nekünk a magyaroknak megfelel a keresztény demokráciai is + a protestáns etika.

Nincs szükségünk politikailag korrekt gender diktatúrára.

exterminador 2018.04.12. 11:52:36

@Cycmen: mint 2002-ben a hídfoglaláskor, meg 2006-ban és utána minden nemzeti ünnepen a híveitek, nem?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.12. 11:59:44

Jaja egyetértek.. A 30%-nyi ballib agyhalott addig tüntessen kis kedvenc elkúróik kedvéért amíg le nem rohad a lábuk !

Aztán kormányozzanak az elkúrók újra, csak még ki kéne találni hogy hogyan legyen többségük a parlamentbe.

Amit aztán zokszó nélkül néznek majd a Fidesz és Jobbik szavazók mind.

---

Nektek nincs agyatok, az a baj.

ben2 2018.04.12. 12:00:30

Most komolyan hangulatkeltésen túl mi értelme ennek az egésznek?
Ezzel a tüntivel brutálisan nagy öngólt fog lőni az ellenzék (már amelyik részt vesz benne), mert csak az elszigetelődést fogja erősíteni a többségi társadalomtól, a szektásodást.
Ugyanezt csinálta a szélsőjobb is 2006-ban a parlament előtti táborozással és ők sem jutottak semmire.

De tételezzük fel, hogy a legoptimistább forgatókönyv valósul meg: a hatalom meghátrál, megismétlik a választást.
Ki fog nyerni?
A szétesett ellenzék vagy a Fidesz, ezúttal háromnegyeddel?
És ha az ellen is tüntetnek és kiharcolnak még egy választást, akkor négyötöddel?

Vagy inkább ne is legyen választás? A demokrácia nevében számoljuk fel a demokráciát? Vagy mégis mi?

2018.04.12. 12:00:40

Nem hát, nem mentek haza 1-2 napig, na jó, 1-2 hétig talán. Aztán vagy emigráltok, vagy passzív rezisztenciába süllyedtek, vagy elkezdtek körülnézni, hogy kéne mégis 1-2 morzsát elcsípni a NER asztala alatt.
Hajrá, kedveskéim! Game over.

Wrex 2018.04.12. 12:07:59

Szivikém, nem tüntikézni kell, hanem szavazni (kellett volna). Ja meg előtte összefogni (kellett volna). Mindkettőt elkúrtátok. Innentől kezdve stílszerűen elkúrói idézettel: "Lehet tüntetni a Parlament előtt, előbb-utóbb megunják, hazamennek." Utána pedig egy másik, szintén tőle: "El lehet menni Magyarországról! Itt lehet bennünket hagyni, kérem szépen! Tessék! Lehet menni!"

Sir Galahad 2018.04.12. 12:08:36

Hadd tüntessenek! Le kell vezetni a feszültséget, aztán megnyugszanak és hazamennek.

ben2 2018.04.12. 12:22:20

@Sir Galahad:

Jól látszik ezen is, hogy a baloldal legnagyobb baja, hogy a vezérszurkolóik irányítják a politikáját, a pártok meg béna kacsaként követik őket. Amelyik párt meg nem kér a partvonalról bekiabálók kontrolljából (LMP, Momentum, Kutyapárt), azt kiátkozzák.
Úgy látszik, hogy a baloldalnak nem csak a régi pártjaival kell leszámolnia, hanem a megmondóembereivel is, különben újra és újra visszakényszerítik a vesztes útra.

MACISAJT 2018.04.12. 12:30:58

Kósáné után szabadon: Nem elég elmebetegeknek lenni, annak is kell látszani.

Hajrá kedvesch agyonvert ballibák, gulyás márton(szamuely tibor reinkarnációja) nyomán.
Ha már frenetikusan elkúrtátok a harmadik választást is zsinórban, akkor ideje magatokat végképp szétverni.

Muhaha.

monddazigazatmar 2018.04.12. 12:36:42

Ahogy látom, ezek a b1 szerű blogok áprilisra teljes fizetést kaptak.

Azért édes, hogy gyűlöletpropagandáról ugattok már évek óta, meg szegény ország kettészakadásáról, meg hideg polgárháborúról, aztán kapásból elkezdtek csaholni ahogy nem tetszik valami.
Normális országban akarsz élni köcsög? Akkor kezdj el normálisan viselkedni. Valahogy nem látom, hogy a kőbányaiak vagy az erzsébetiek csalást ordítanának, meg újraszámolást követelnének, pedig 1%kal nyert az mszp-s jelölt.

lekvároshurka 2018.04.12. 12:40:47

Ilyen nehéz elfogadni a vereséget?!

Semper Fidelis 2018.04.12. 12:45:06

Most akkor diktatúra meg szólás és gyülekezési szabadság korlátozás van, vagy mégse? Csak hogy tudjuk.

s 2018.04.12. 12:56:33

@ben2: "Ugyanezt csinálta a szélsőjobb is 2006-ban a parlament előtti táborozással és ők sem jutottak semmire."

??????????????????????????????????

A Haza nem lehet ellenzékben! Ismerős?

Cycmen 2018.04.12. 12:58:24

@exterminador: Nem annyira a tüntetést emeltem ki, elvégre gyülekezési szabadság van! A poszter bevallottan nem tudja mi a célja!
A ballib undorító jellemzője mindent tagadni, semmit nem állítani!

s 2018.04.12. 12:58:58

@Wrex: Ne idézz vesztestől! Rossz ómen.

agarik 2018.04.12. 12:59:10

Te magad se mész sehova.
Ééés... mit is akarnál? Mi is lenne az apropó hogy kint vagy?

Megint semmi konkrétum.

Haver, osszál fegyvert, és akkor van miről beszélni. Egyébként vicc vagy.

Párduc oroszlán gorilla... Makákó! 2018.04.12. 13:01:43

Nézzük az igazi baloldali hozzáállást!

"lehet tüntetni, a Parlament előtt, lehet. Előbb-utóbb megunják, hazamennek"

Cycmen 2018.04.12. 13:04:47

@ben2: "De tételezzük fel, hogy a legoptimistább forgatókönyv valósul meg: a hatalom meghátrál, megismétlik a választást.
Ki fog nyerni?"

Tételezzük fel, hogy az ellenzék!
Koalícióban a Jobbik, a DK és az MSZP mit csinálna egymással és az országgal?
Akik ezt akarják, azokra csak azt tudom mondani hogy idióta állatok!

julius7 2018.04.12. 13:09:35

Emlékszik még valaki mi volt Őszöd után?
A tömeg kivonult a parlament elé, és megállás nélkül tüntetett. Akkor a legnagyobb magyar demokrata GYF azt mondta: ki lehet menni tüntetni, majd megunják és hazamennek! Ezután hónapokig nem mentek haza, és csak októberben tudták onnan kiparancsolni a sátrakat egy hajnali razziával. Majd jött a szemkilövető lovasroham. Akkoriban az volt a balos szöveg, hogy a jobbosok összehugyozták a teret, és közegészségügyi veszély volt....
Csak ennyit szeretem volna figyelmébe ajánlani a mostani balos hőbörgőknek.

Párduc oroszlán gorilla... Makákó! 2018.04.12. 13:13:00

@monddazigazatmar:
Jajj, ha a ballib jelölt nyer akkor mindig demokrácia van, meg népakarata, meg okosak a választók.

Ha a jobboldali, akkor nincs demokrácia, meg elcsalták meg birka mindenki.

zokogjatok 2018.04.12. 13:22:40

Menjetek tüntetni galambocskáim, a gyász feldolgozásának egy fontos folyamata a düh kimutatása, ennek meg kell történnie. A produktívabb fázisok felé menet meg kell tenni ezeket az improduktív rituálékat is, így működik az ember.

midnightcoder2 2018.04.12. 13:24:44

A demokrácia csak akkor az, ha a vörösnácik nyernek. Persze, ha pár hétig kinn lesz néhány száz tüntetö, ök tiszteletreméltó honpolgárok lesznek, és még csak véletlenül sem holmi húgyosok.

s 2018.04.12. 13:36:54

@Párduc oroszlán gorilla... Makákó!: "meg birka mindenki"

Na jó, de legalább ezt az egyet elvállalhatnátok.

the angel 2018.04.12. 13:38:32

@Kispangit: emigrálunk bizony, anyádat meg ellátja a kórházban a haverod, a gyerekeidet pedig a szomszéd tanítja írni-olvasni. Ja, és remélem, értesz a szakipari munkákhoz is, mert már azok is külföldön vannak!

s 2018.04.12. 13:39:14

@midnightcoder2: Amikor a gyurcsótány ellen ment a dolog, - egyébként teljesen jogosan - akkor is holmi húgyosok voltak?

s 2018.04.12. 13:40:14

@the angel: "a gyerekeidet pedig a szomszéd tanítja írni-olvasni"

Ne bassz! Miért, az tud?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.12. 13:42:23

@ben2:

"Ezzel a tüntivel brutálisan nagy öngólt fog lőni az ellenzék"

Ők is tudják, ezért is nem támogatják hivatalosan saját ultráik tombolását.

VáradiJános 2018.04.12. 13:42:47

Tüntizzenek csak a kis buzik! Csodálatos meglepetéssel készülünk nekik.

aquaticus 2018.04.12. 13:53:52

Ha ezek a nyuszik így mernek ordítani, akkor az annak a legbiztosabb jele, hogy a medve a bokor mögül biztatja őket.. Gyuri bácsi még tesz egy kétségbeesett kísérletet...

nnnnnnnn 2018.04.12. 13:55:18

választani kellett volna elmenni pubik

konrada 2018.04.12. 13:58:54

@nnnnnnnn:
...elmentek ők. "Sokan voltak, de nem voltak elegen...";)

ben2 2018.04.12. 14:12:52

@s:

"@A Haza nem lehet ellenzékben! Ismerős?"

És akkoriban bizony ellenzékben is volt, mert túl voltunk egy önkormányzati választáson, ahol a kormánypártok brutálisat taknyoltak, tehát lehetett mire hivatkozni.
De a tüntizést még így is csak a szélsőjobb tolta, Orbánék meg elindították a népszavazást, amin az emberek demokratikus, jogállami keretek között el is küldték Fletót a "pics..ba", hogy klasszikust idézzek.
Tehát akkor is megvolt az indulat bőven, mégis sikerült jogállami technikát találni a levezetésére, ami nagyságrendileg sikeresebbnek bizonyult, mint a sátorozás meg a rendőrök dobálása.

Mellesleg ha 2006-ban a szocik komoyan veszik, hogy "a haza nem lehet ellenzékben" és elzavarják Fletót, majd előrehozott választásokat tartottak volna, akkor az MSZP meg tudta volna tartani a váltópári státuszát, a Fideszt 2008-ban agyoncsapta volna a válság és nem lenne háromszor kétharmada.

Most viszont túl vagyunk egy választáson, amin az ellenzék harmadszorra hasal el nagyon csúnyán és így akarnak forradalmat csinálni?

Nos, meg lehet próbálni, de ezzel ugyanúgy lábon lövik magukat, mint amikor nem zavarták el Gyurcsányt a vérbe, amikor lett volna rá lehetőségük.

midnightcoder2 2018.04.12. 14:12:55

@s: A balos blogok illetve nickek legalábbis elöszeretettel használták ezt a kifejezést akkortájt. Én csak abbéli reményemet fejeztem ki, hogy most is ezt fogják tenni, és nem lesz kettös a mérce.

papierusz 2018.04.12. 14:15:33

@Cycmen: Annyira tetszik, hogy vannak olyan bolondok, akik még dokumentálják is, hogy bűncselekményre készülnek. :)
Hát zárjátok körbe Bandita, ha ennyi eszetek van.

kukko 2018.04.12. 14:21:47

Ha tovább bírjátok 3 napnál, akkor majd meglátogatlak titeket! Erre kb. 0% esélyt adok. Nem a választás után kellene nagylegénynek lenni, lehetett volna előtte is, mondjuk annyira kimozdulni a komfortzónátokból, hogy elmentek vidékre, és elbeszélgettek egy-két honfitársatokkal, de az már túl sok lett volna. Most majd mobilvécével kibírjátok hetekig? Na ne röhögtess!

monddazigazatmar 2018.04.12. 14:24:28

@the angel: Bezzeg, ha nyert volna az összefosás, akkor hazajönne mind, ugye?
Mert attól, hogy Vona vagy Gyurcsány a miniszterelnök kapásból négyszeresek lesznek a bérek

AK76 2018.04.12. 14:26:24

Kedves András (Bandita)!
Megmondanád hogy a párt,amelynek színeiben indultál,hány százalékot ért el az országgyűlési választásokon?
Hány egyéni,és mennyi listás szavazatot sikerült összeszednetek?
..............................
Aha,értem már:
www.valasztas.hu/dyn/pv18/szavossz/hu/JLCS/jlcs_571.html

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.12. 14:31:07

A ballibek imádnak öngólt rúgni: ujraszamolas.hu/ - mindenképpen szeretnék növelni a Fidesz legitimítását.

ben2 2018.04.12. 15:11:48

@kukko:

"Nem a választás után kellene nagylegénynek lenni, lehetett volna előtte is, mondjuk annyira kimozdulni a komfortzónátokból, hogy elmentek vidékre, és elbeszélgettek egy-két honfitársatokkal, de az már túl sok lett volna."

Mondok egyszerűbbet: minden szavazókörbe jelölni két ellenzéki delegáltat, amire a törvény lehetőséget adott.

s 2018.04.12. 15:17:22

@ben2: Nem a gyurcsótány tüntet és nem a gyurcsótány mellett tüntetnek. A legnagyobb hiba volna ezt gondolni, kérlek, legalább te ne kövesd el. Az más kérdés, hogy ő nyilván fel akar majd szállni erre a vonatra, de el lesz hajtva a picsába.

agarik 2018.04.12. 15:18:58

Ami tetszik a kommentekben, mind erre fut ki:

"A ballib is ezt csinálta - nem baj hogy az MSZP se nem bal, se nem lib -, tehát ha most mi csináljuk, az ezért tökéletesen randben van!"

ben2 2018.04.12. 15:22:28

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

No lám az MSZP-sek megmutatták mit kell tenni: alaposan átkutatni a jegyzőkönyveket, bármi gyanús azt jelenteni, kivizsgálni és ha lehet, korrigálni.
Ha pedig kiderül, hogy a hibás szavazatok száma nem haladja meg azt a pár tízezret, ami érdemben módosítja az eredményt, akkor tudomásul venni a választók akaratát.
A szavazatok száma nem hitkérdés, mint a közvéleménykutatás, vagy hogy mennyien voltak a békemeneten. Utána lehet és kell is számolni az eredményeknek és tudomásul venni, hogy 1+1=2.

VáradiJános 2018.04.12. 15:28:48

@s: azèrt ne hirtelen lèpjen hàtra a csòtàny, mert mèg kitèpi a fiad fogait!

ben2 2018.04.12. 15:28:54

@s:

Mégis Fletó fog a legtöbbet profitálni belőle, mert az ő első számú érdeke a hangulatkeltés. Minél több az irracionális indulat, annál jobban gyarapszik a szektája.
Többek között azért nem érdemes hamvábaholt ügyekért kisebbségből forradalmat gerjeszteni, mert csak a vállalhatatlan figurák járnak jól vele.

s 2018.04.12. 15:30:06

@midnightcoder2: "elöszeretettel használták ezt a kifejezést akkortájt"
Nem értettem vele egyet. Azon a véleményen voltam, - ahogyan ma is - hogy a gyurcsótány egy fasz. Jelenleg orbánról gondolom ugyanezt. Aki rossz szagúan tüntet a romlott hatalom ellen, annál nem a szaga az elsődleges ismérv, hanem az, hogy a romlott hatalom ellen tüntet.

Az orbánékat legutóbb akkor tiszteltem, amikor erővágóval szétkúrták a parlament köré vont kerítés. Azóta történt ez-az. Ma már nem tisztelem őket.

2018.04.12. 15:31:16

A kommunisták már mem vörösek, hanem narancssárgák. A lelkük mélyén persze vörösök, mint a vezírük.
Mocskos disznók: amikor Fletó hazudott, akkor demokraták voltatok és kimentetek várost égetni, pedig nem is rá szavaztatok. Most a vajdátok hazudta be a migriket meg a Sorost, de ez ne zavarjon titeket. Tünti lesz, ti meg kussolni fogtok, mert semmi közötök hozzá, tolvaj pártiak.

VáracliJános 2018.04.12. 15:31:53

@VáradiJános: Ha a közelembe jössz, megízlelheted az elektromos sokkolóm illatát a golyóidon. Utána meg a sokkolótól felálló faszod rühes makkján az egércsapdám szorítását.

s 2018.04.12. 15:32:51

@Cycmen: Vigyázz! Ez csapda!

2018.04.12. 15:33:08

@ben2: Nem az a fontos, hogy van-e értelme, hanem az, hogy megtehetjük. Mert demokrácia van, és az szólásszabadság gyakorlása. Ha már ez sincs, akkor tényleg diktatúra van, mint Kádár idején, ahol a legtöbb proli szocializálódott.
Inkább üdvözöljétek, segítsétek, bár valóban semmi haszna sincs.

VáracliJános 2018.04.12. 15:39:09

Remélem összecsap a két tábor, és lesz lehetőség a fidesz faszfejeket, bayerestül, cöföstül, a kopasz patakyn keresztül fellógatni a herezacskójukon fogva a parlament zászlórúdjaira. Ott fognak lengedezni a tavasz szélben, a seggükbe feldugott táblával, amin a járókelők ezt a feliratot olvashatják: így jár minden hazaáruló, korrupt, tolvaj csaló, aki közpénzt lop és választást csal.

s 2018.04.12. 15:39:28

@VáradiJános: Meg kellene most már baszni a buzi kurva rohadt anyád gennyes picsáját. Bár jobb lett volna, ha összehegesztik, még mielőtt kibújsz rajta. Ha viszont sajnálatos módon így alakult, akkor is agyonbaszhattak volna egy húsbárddal, de senki nem vállalta el a melót. Arra gondoltak, egy rendes emberért is pont annyit kapnának, mint érted. Másszál vissza kerti pottyantósba, ahova a kurva rohadt ribanc anyád bebaszott, miután meglátta azt az értelmetlen fosivó fejedet.

zokogjatok 2018.04.12. 15:40:11

@Gróf Csöpögőpöcsű Csöpi: hú ez izgi mikor mehetek, egy orbánmaszkot még felhúznál közben?

VáradiJános 2018.04.12. 15:41:35

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: előkerültél a depresszióból, ázott patkány?

zokogjatok 2018.04.12. 15:42:15

Hohó, az értelem csak úgy tobzódik :DD

Gróf Csöpögőpöcsű Csöpi 2018.04.12. 15:39:09
Remélem összecsap a két tábor, és lesz lehetőség a fidesz faszfejeket, bayerestül, cöföstül, a kopasz patakyn keresztül fellógatni a herezacskójukon fogva a parlament zászlórúdjaira. Ott fognak lengedezni a tavasz szélben, a seggükbe feldugott táblával, amin a járókelők ezt a feliratot olvashatják: így jár minden hazaáruló, korrupt, tolvaj csaló, aki közpénzt lop és választást csal.
Válasz erre

s 2018.04.12. 15:39:28
@VáradiJános: Meg kellene most már baszni a buzi kurva rohadt anyád gennyes picsáját. Bár jobb lett volna, ha összehegesztik, még mielőtt kibújsz rajta. Ha viszont sajnálatos módon így alakult, akkor is agyonbaszhattak volna egy húsbárddal, de senki nem vállalta el a melót. Arra gondoltak, egy rendes emberért is pont annyit kapnának, mint érted. Másszál vissza kerti pottyantósba, ahova a kurva rohadt ribanc anyád bebaszott, miután meglátta azt az értelmetlen fosivó fejedet.

VáradiJános 2018.04.12. 15:42:24

@Gróf Csöpögőpöcsű Csöpi: izgi lesz, patkány, sokáig emlékezni fogtok a szombatra

s 2018.04.12. 15:42:26

@ben2: "Többek között azért nem érdemes hamvábaholt ügyekért kisebbségből forradalmat gerjeszteni, mert csak a vállalhatatlan figurák járnak jól vele."

Az igazságért mindig érdemes kiállni. A vállalhatatlan figurák meg kikopnak, mert az igazság nem csak a romlott hatalmat nem tűri, hanem az aljas szövetségest sem.

VáradiJános 2018.04.12. 15:43:26

@s: küldjek nyugtató gázt, holopati?

VáradiJános 2018.04.12. 15:44:13

@s: gágágá brühühü toppantás

Gleccsertetű 2018.04.12. 15:45:02

@Gróf Csöpögőpöcsű Csöpi: na, én összecsapnék veled, csak kár, h te egy ilyen kis tesiből felmentett behorpadtmellű szartartály vagy, nem kihívás.

VáradiJános 2018.04.12. 15:46:22

@Gleccsertetű: vigyázz, mert beteszi a fogvédőjét!

Gleccsertetű 2018.04.12. 15:49:30

@VáradiJános: tegnap ilyeneket irkált ez az idióta: 3 háza meg 1 lkása van, albérletben él és bmw-vel járkál. szánalmas b+

VáradiJános 2018.04.12. 15:51:21

@Gleccsertetű: szombaton majd kiderül milye van

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.12. 16:01:16

@s:

Ne viccelj már.
Elég jól tűrte a magadfajta szaralak a Gyurcsány féle elkúrást, és ellenzék verést.

Ballib Cenzúrázók Réme 28 2018.04.12. 16:17:53

Tüntessetek csak lippsik, majd Orbán Viktor hozat Putyintól desszantosokat meg tankokat mint Ukrajnában, aztán majd Brüsszelig fog titeket lövetni.

Nem fogtok ti itt Kijevet csinálni, Orbán Viktort nem fogjátok tudni elüzni Moszkvába!

Gleccsertetű 2018.04.12. 16:19:13

@VáradiJános: nagyon gyorsan eltakarodott a gróf úr, amint lett egy kihívója a boxra visszapatkánykodott a monitora mögé

Visceroid 2018.04.12. 16:35:23

Megunják, hazamennek.

ben2 2018.04.12. 16:35:51

@s:

Az igazság mellett akkor kell kiállni, ha az bizonyossággá vált.
Pl. lehetett volna Fletó ellen utcára vonulni bármikor, mert akinek volt egy kis sütnivalója az tudhatta, hogy hazudik mint a vízfolyás.
Mégis akkor indult el a leejtőn, amikor minden kétséget kizárólag lebuktatta magát és a brancsát az öszödi beszéddel.

Jelen pillanatban csak indulatok, sejtetések, gyanúsítgatások vannak.
Ezeknek vagy van igazság alapja, vagy nem.

Ha alapos utánajárás helyett egyből hangulatkeltésre váltotok, azzal pont az igazság kiderítését akadályozzátok, mert mindenki hitkérdésként fog kezelni teljesen objektív ügyeket.
Ezzel pont az ellenzéki szakértők munkáját lehetetlenítitek el, akik most is megfeszített munkával próbálják feltérképezni, hogy hol és miben hibásak a választási adatok.
Azzal, hogy szombaton kivonul az utcára pár tízezer ember az öklét rázva anélkül hogy pontosan meg tudná mondani hogy miért és hogy mit akar elérni vele, azzal valójában tálcán nyújtjátok az ürügyet a kormányoldalnak, hogy nevetség tárgyává tegyen minden kifogást, beleértve akár a jogosakat is.

s 2018.04.12. 16:40:15

@zokogjatok: Szerintem pedig jó lett. Na mindegy.

s 2018.04.12. 16:45:04

@Rettegek mert ballib vagyok: Honnan tudod, hogy én mit tűrtem és mit nem? Kurvára nem tűrtem! Csak a te egybites agyadban vagyok gyucsányista. Ok: rühellem orbánt most már. Ne egyszerűsíts! Az én rovásomra legalábbis ne.

VáracliJános 2018.04.12. 16:48:24

@Gleccsertetű: Mi van te kisköcsög? Azt hiszed egész nap titeket nézlek? Nem vagytok ti olyan fontosak nekem, hogy elolvassam a faszságaitokat. A pondrókon átnézek, mint az ablakon. A pondrókat csak néha irtom, amikor túlzottan elszaporodnak, közben pedig fontosabb dolgokkal foglalkozom.

s 2018.04.12. 16:54:32

@ben2: orbán rutinosabb annál, minthogy egy beismerő vallomás lebuktassa. Őt a valósággal történő kemény ütközése fogja megbuktatni. Ez mindenkinek szar lesz, de nem egyformán. Akinek vannak tartalékai és jobban alkalmazkodik, az túléli ezt, de a többség parkettára lesz küldve a körülmények miatt. Ezt akarja elkerülni a tüntetés, még ha a többség nem is érti, hogy mi folyik itt. Ráadásul az ő érdekükben sokkal inkább, mert az ostor az ő hátukon csattanna igazán. Bár igazad lehet, hagyni kellene a faszba az egészet. Én a devizahiteles mentésnek is az ellenzője voltam. Elbasztad, megdöglesz. Elég egyszerű képlet. Működik. Az egész evolúció ezen alapul, az pedig nem tréfadolog.

mbazs 2018.04.12. 16:55:29

Tök felesleges tüntetgetni, úgyse érdekli a kutyát se. Helyette el kell hagyni az országot és máshova adózni, bízvást mondhatom jól meglesznek majd az itthon maradottak.

VáracliJános 2018.04.12. 16:57:13

Ha oda mertek jönni szombaton a parlamenthez cöfös patkányok az apátok faszába verünk vissza benneteket, hogy még azt az éjszakát is megbánja, amikor egy rühes kurvát teherbe ejtett. No hasonlított a szöveg bayer zsoltikára? Kiváncsi leszek ott lesz-e az a patkány szombaton a folyton bújkáló féreg führerével együtt, vagy csak a tekes kopasz agyatlan droidjait küldi oda.

Gáborné Bori 2018.04.12. 16:58:00

@s: Szerinted akiket te képviselsz nem voltak korruptak? Ki vette fel az IMF hitelt és hova tünt? Hogy lehet, hogy a kormányzásuk alatt csak szarban volt a gazdaság? Csak fel akarnak használni titeket hátha megismétlödik 2006. Ez a céljuk káoszt teremteni.

Gleccsertetű 2018.04.12. 16:59:28

@Gróf Csöpögőpöcsű Csöpi: tegnap még azt hazudtad, h külföldön vagy :)))))

hallod, ma már nem foglak többet baszogatni, mert még a végén belehalsz. azt meg én sem akarom.

VáracliJános 2018.04.12. 17:03:58

Nem kell félni gyerekek. Amikor a fidesz ötös számú párttagkönyv büszke tulajdonosa telokádhat mindent élő adásban, vagy a rodhadt fogát bajusszal eltakaró és korábban leprás tarkóját elfedő hosszú hajú patkány házelnöki székbe fosott görény akasztgathat, akkor bárki más is megteheti. Gond egy szál se, ilyen ország ez.

VáracliJános 2018.04.12. 17:08:29

@Gleccsertetű: Külföldről szarom le a fejed jelenleg, de pár óra alatt hazaérek, hogy letapossam a tököd. Vagy azt hitted én is a középkorban élek mint te és a feudális hűbéruraid, és szekérrel döcögök 1000 kilométert? Látszik, hogy fingod nincs a jelenlegi világról és az orbanisztáni virtuális világban sínylődsz.

VáracliJános 2018.04.12. 17:17:59

@mbazs: Én már tíz éve azt csinálom. Egy rozsdás vasszöget se teszek keresztbe nekik. Arra is ügyelni kell azonban, hogy a megkeresett pénzt kinn költsd el, mert a világbajnok áfával is lenyúlják a kint megkeresett pénzt. Minden olcsóbb kint, ami jobb minőségű. Orbanisztánban kutyaszart árulnak kolbász helyett, vagy szénsavas kukoricalét sör helyett. A szolgáltatások is sokkal olcsóbbak. A bmw-m szakszervize is olcsóbb, egy gyári pollenszűrő a bajoroknál feleannyiba kerül, mint tolvajsztánban, a munkadíj meg ugyanaannyi.

democratix 2018.04.12. 17:19:44

Lehet menni tüntetni, csak azért azt ne felejtse el senki, hogy a Fidesz összes csalása és trükközése ellenére még ebben a rendszerben is lehetett volna nyerni, ha az ellenzéki pártok képesek lettek volna összefogni, ami ekkora tétnél maximálisan elvárható lett volna!

Persze a tüntetésben most már nagy az egyetértés az ellenzéki oldalon, csakhogy ez már eső után köpönyeg, sokkal inkább önmosdatás mint valós ellenállás.

Ne felejtsük el soha, hogy tavaly Botka és Juhász is kezdeményezett különböző összetételű/formájú együttműködést, ám az LMP és a Momentum vezetői szóba se álltak velük!

Ne felejtsük el soha, hogy ha nyerni talán nem is, de a kétharmadot megakadályozni simán lehetett volna pusztán koordinációval is! Ha az LMP csak 5 budapesti körzetben visszalépett volna, máris nem lenne Orbánnak teljhatalma. De ha már itt tartunk, Szél Bernadett egyéni győzelme pl. a kutyapárton ment el, hiába lépett vissza a javára minden baloldali párt, a kutyapárt jelöltje elvitt 1400 szavazót, miközben a Fideszes jelölt csak 800 szavazattal nyert. Plusz egy Fidesz mandátum, jó poén volt srácok!

Ne felejtsük el soha, hogy a Momentum a választás előtt azt ígérte, hogy ha a kétharmad lesz a tét, akkor tömegesen visszalépnek, ehhez képest alig pár helyen léptek csak vissza.

Persze Fekete-Győr azt is ígérte, hogy ha nem jutnak be, akkor lemond. Nem mondott le. Ahogy Szél Bernadett és Gyurcsány Ferenc sem.

Illusztris társaság, főleg, hogy ők azok akik szmélyükkel vagy tetteikkel a legtöbbet tették az ellenzéki együttműködés ellen, és ők azok is, akik semmiféle felelősséget nem vállalnak a Fidesznek tálcán átnyújtott kétharmados teljhatalom miatt!

Szóval ez azért mindenkinek legyen ott az elmlékezetében amikor ugyanezek az "ellenzéki" vezérek próbálják magyarázni a bizonyítványukat , miközben cserben hagyták, becsapták a kormányváltást akaró szavazóikat.

s 2018.04.12. 17:21:59

@Gáborné Bori: "Szerinted akiket te képviselsz nem voltak korruptak?"

Egyedül magamat képviselem. Ha az előző eresztésre gondolsz, akkor de. Korruptak voltak, balfaszok voltak és még kibaszott hülyék is voltak. Ezért nincsenek már ott, ahol eddig. Ez viszont nem jelenti azt, hogy a mostaniak ne volnának ugyanilyenek.

VáracliJános 2018.04.12. 17:38:29

Aztán lehet kérdezni, miért lázongok, ha kint vagyok. Hát azért édes bogaraim, mert ez a fideszpatkány még az euban megkeresett adóforintjaimat is ellopja, eu támogatás formájában, közben meg drága eumat ócsárolja. Történni fognak intézkedések, hogy ez a tetű többet egy árva garast se kapjon, ameddig a korrupt bűnbandája a mocskos félrekefélő vejével együtt börtönbe nem takarodik!

Nagyorrú Barbi 2018.04.12. 17:44:34

Tüntizni akarsz kocsog? Nem érted, hogy köllötök a francnak? Feküdj ki hálózsákodban az Erzsébet hídra, és ott rohadj meg.

VáracliJános 2018.04.12. 17:45:51

@democratix: Ezek álmok, hogy ha visszaléptek volna, akkor körzeteket lehetett volna nyerni. Beleláttak az eredményekbe és a zárást követően érvénytelenítették az ellenzéki szavazatokat. Elég volt ehhez, hogy a fideszes számláló krix-kraxot rajzolt rá, még az ellenzéki delegált se láthatta. Ha látták volna, hogy vezet az ellenzéki, beindultak volna a tollaik. Ezen pedig egy teljes összefogás se segített volna. Aki egy szavazatot is képes csalni, az ezret is. Én nem bíznék annyira bennük.Kecskére bízni a káposztát?

mbazs 2018.04.12. 17:47:42

@Gróf Csöpögőpöcsű Csöpi:

Totál jogos.

Nagyon sokan fognak most szerintem elgondolkodni azon, hogy olajra lépjenek, főleg a fiatalok közül, és ez egy nagyon veszélyes játék. Amelyik fiatal kimegy és ott tapasztalatot szerez, valószínűleg már nem fog visszajönni. Minek tenné? Ide vissza, ebbe a piti, balkáni, albán szintű, büdös kis diktatúrába? Majd pont hülye lenne. De a sok idióta nem érti, hogy pont ezt kockáztatja. Nem most fog ennek jelentkezni a hatása, majd évtizedek múlva, akkor meg már mindegy lesz. Akkor majd lehet visongani, hogy nincs adóbevétel meg nyugdíj, mert a sok minimálbéres meg közmunkás nem fogja tudni kitermelni. Aztán majd akkor lehet örülni a győzelemnek.

VáracliJános 2018.04.12. 17:54:31

@s: Össze se lehet hasonlítani a korábbi kormányokat a mostanival. Ez csak duma, hogy korábban loptak. Ezt a fidesz állította róluk, meg talán egy esetben az OLAF.Az a fidesz állította, hogy lopnak, aki maga is tolvaj? Te elhiszed a hazugnak, ha bármit is mond? 3 éve okádják a migránsokat, meg hogy ők védik meg európát. Hát az apjuk faszát az ilyen hazudozó kreténeknek. Mintha az olaszoknál csak sütkéreznének, amikor menekülthajót látnak, vagy merkel a nemlétező faszát lógatta, amikor megállapodott a törökökkel a menekültek kezeléséről.A románok, horvátok, szlovének még kerítést sem építettek(tudták hogy a 3000 kilométeres eu határra 100 kilométer lófaszt ér), és simán megszervezték a védelmet. Nem csak ebből a kretén, fasiszta, antiszemita köcsög orbánból áll ám a világ. Ha körülnézünk, mindenki teszi a dolgát. Már csak a feltételezés is aljas és alattomos, hogy az eu nem tesz semmit a menekültkérdésben. Ennek a hazudozó orbánnak a faszát a szájába dugnám, hogy többet ne tudjon kreténségeket pofázni.

Demokrata Hungarofil 2018.04.12. 18:00:36

Tüntetni szabad, menjen az tüntetni, aki a gyönyörű tavaszi, Istenáldotta jó időben hülyének akar látszani. - Még nincs egy hete, hogy kifogástalanul szabad választáson FIDESZ-KDNP, a civil társadalom pártja 134 képviselői helyet szerzett meg a 199-ből. Egyéni jelöltjei a választókerületek 93%-ban nyertek. - Aki ez ellen tüntet, az boldogtalan idióta és annak is látszik, de a magyar nép egyáltalán nem hülye, hogy ilyenekre bízza az ország kormányzását.

Demokrata Hungarofil 2018.04.12. 18:02:51

Az idióta ellenzék megint kéretlen szívességet tesz FIDESZ-KDNP-nek. Az egész világ láthatja majd, hogy nálunk akkora demokrácia van, hogy a minősített hülyék is szabadon tüntethetnek, tombolhatnak...

democratix 2018.04.12. 18:02:56

@Gróf Csöpögőpöcsű Csöpi: A számokból világosan látszik, hogy ahol visszalépett az LMP ott szinte kivétel nélkül nyert az ellenzéki jelölt.
A koordináció hiánya csak a csalók dolgát könnyítette meg, hiszen ha amúgyis 4 felé mennek a szavazatok, akkor ott már nem kell mit manipulálni.

Nem szabad annyiban hagyni ezeket a csalásokat, de ettől még tény, hogy az ellenzék sokkal-sokkal többet tehetett volna annál mint amit tett.

Ez pedig ekkora tétnél megbocsáthatatlan és nem lehet most annyival elkenni, hogy de a Fidesz meg csalt. Előre lehetett látni, hogy mindent meg fognak próbálni, épp ezért is kellett volna összefogni.

Persze ez már mindegy, csak hányingerkeltő, ahogy az együttműködésre képtelen politikusok most csalásozással akarnak kibújni a bukás miatti saját felelősségük alól.

Demokrata Hungarofil 2018.04.12. 18:05:21

Az idióta ellenzék a 2010-es, számukra csúfosan elbukott választás után is tombolt, sőt az Operaháznál tartott tüntetésnél megtámadtak és bántalmaztak egy idős, keresztény házaspárt...

Demokrata Hungarofil 2018.04.12. 18:07:08

Kedves "Ellenzék"! Nem kelletek a magyar népnek! Hátha van egy másik nép, amelyik szívesen befogadna benneteket.

Verdan 2018.04.12. 18:43:12

@Demokrata Hungarofil:

100 ezerrel többen szavaztak a Fidesz ellen mint a Fideszre. Csak mondom.

VáracliJános 2018.04.12. 18:44:31

@Gleccsertetű: TEK-es egyenruha, vagy búvárruha. Keresd csak hülegyerek.

Gleccsertetű 2018.04.12. 18:51:16

@Gróf Csöpögőpöcsű Csöpi: telibeszart búvárruha vagy. te akartad egy fideszesnek beverni a képét. én jelentkeztem. most meg menekülsz. csinálj inkább egy új nicket, ezt már nagyon lejárattad

VáracliJános 2018.04.12. 18:52:14

@Verdan: Hát igen ez veri ki a biztosítékot, meg még nagyon sokminden. A csalás ezt kell érteni, nemcsak hogy krix-kraxal érvénytelenítettek, kizárólag ellenzéki lapokat. Mert ha nyertek volna a tetvek egy két szavazattal, még azt mondom arányos. De az egész törvény úgy manipulálták, hogy MINDIG kétharmaduk legyen. Ilyen a világon nincs, hogy a győztest kompenzálják. Hétfőn volt Kálmán Olgánál egy korábbi választási szakertő, és elemezték, hogy a fidesz a 2,5 millió szavazata mellé kapott (a győztes jogán!!!!!) még vagy 1,5 millió szavazatot. Az agyam eldobtam, mikor megláttam. A csalás alatt ezt is érti a tüntető tömeg, nemcsak hogy basztatták a szavazólapokat. És ezen felül még ezer dologgal CSALTAK!!!! Buszoztatták a külföldieket, lefizették a kistelepülésen élőket meg hasonlók. Felháborító. Nemhiába akar már minden fiatal elhúzni a vervörös picsába, ebből a csaló országból. Remélem egy tüntetés észhez téríti ezeket a fideszes tetveket.

VáracliJános 2018.04.12. 18:54:48

@Gróf Csöpögőpöcsű Csöpi: Kapott 1,5 millió szavazatot. Csak úgy, mert ők úgy gondolják, hogy a fideszes szavazat többet ér, mint a másiké. Hát a jó édes, retkes büdös kurva anyjukat ezeknek a férgeknek!!!

Gleccsertetű 2018.04.12. 18:56:53

@Gróf Csöpögőpöcsű Csöpi: figyi bojlertestű, feküdj a hátadra és kapálózz

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.04.12. 19:01:59

@Gróf Csöpögőpöcsű Csöpi: te pl ott ultel egesz vasarnap egy szavazokorben ellenorizni hogy ne csaljanak?

VáracliJános 2018.04.12. 19:29:00

@droid_: A másfél millió szavazat hozzáadásához, nem kell sehol ülni. Azt egyszerűen csak hozzádták a szavazataikhoz, mert csak. Mocskos féreg jogászpatkányok. Ez olyan mintha fociban olyan szabályt hoznának, hogy, ahhoz a gólhoz, amit az ellenfél rúg ahhoz hozzá kell adni mindig egyet, és az lesz az ő góljaik száma. Így mindig ők nyernek.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.04.12. 19:43:27

@Gróf Csöpögőpöcsű Csöpi: tehat nem vetted a faradsagot. tuntikere azert eljossz "kulfoldrol", mi? ha jo ido lesz.

VáracliJános 2018.04.12. 19:59:37

Így fordulhat elő, hogy 48% szavazattal 67% parlamenti helyet kapnak, az ellenfeleik meg 52-vel 33-at. Namost ez az ellenzék, ha ezt elfogadja, akkor kollaborál a patkány csalókkal, vagyis alkalmatlan az ellenzéki szerepre.

VáracliJános 2018.04.12. 20:09:43

Sok helyen a többség megszerzése nélkül lehet egyéni mandátumot szerezni. Például, ha indul, 10 jelölt, abból a fideszes kap tizet, a többi kilenc meg egyenként egyet, akkor a szavazatok 10%-val nyer. Nem kell többségnek lenni, elég ha megosztják a többieket és mindig nyernek. Ehhez lefizetnek 10 pártot, hogy induljanak, így a szavazatok egyszerű osztódásával mindig nyernek. Egy forduló van tehát tök egyszerű mindig kisebbséggel kétharmadot szerezni. Ez is a bűnszervezetben működő maffiabanda csalássorozatának a része. Amelyik párt egy ilyen rendszerben elindul és nem bojkottálja a szavazást kollaborál a rendszerrel, és szintén alkalmatlan a feladatára.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.04.12. 20:19:56

@Gróf Csöpögőpöcsű Csöpi: "Például, ha indul, 10 jelölt, abból a fideszes kap tizet, a többi kilenc meg egyenként egyet, akkor a szavazatok 10%-val nyer."

vagyis fidesz 10 szavazat, 9 masik part 1 szavazat, az osszesen 19, aminek a fidesz 10 szavazata mindossze 10%-a, hiszen 10/19*100 az pont 10 :D elfaradtal mi haver? jobb is hogy nem mentel szavazatszamlalonak.

VáracliJános 2018.04.12. 20:35:36

@droid_: Bocs, elírtam, a fideszes 11-et, a többi 9 meg összesen 89-et(8*10+1*9). No így jó lesz, faszfej? De nem a számokon van a lényeg, hanem a csaló illiberális patkány szabályokon. Korábban csak többséggel lehetett mandátumot az első körben nyerni. Most akár 11%-al is!!!! " Vagyis a 9-szer akkora többséget egy microkisebbség irányíthat, akár kétharmaddal is! Ez akár elő is fordulhatna a jelenlegi fideszpatkány szabályok alapján.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.04.12. 20:49:26

@Gróf Csöpögőpöcsű Csöpi: es ilyenkor a fideszes vihet magaval 1 toredekszavazatot listara, az ellenzek pedig akar 89-et, vagyis 8899%-kal nagyobb kedvezmenyt kaphat. ha ilyen aranyok lettek volna, a fidesznek sima tobbsege se lenne. csak hat az van, hogy nem ilyen aranyok voltak. te matekzseni.

VáracliJános 2018.04.12. 21:55:30

@droid_: Te fasz. Ha minden körzetben ilyen aránnyal győz, akkor már eleve megnyerte az összes egyénit. Az összes egyéni pedig 106 mandátum, vagyis a 199 hely több mint fele. Vagyis hazudozz a jó kurva anyádba te mocskos csaló fideszféreg!!!! 106 mandátumot nyert a patkány fideszese 11% szavazattal. És még mennyit nyer hozzá a győztes jogán? Nem számolgatom mert a faszom ki van veletek, és mindannyiótokat bitóra lógatnálak..

VáracliJános 2018.04.12. 22:00:30

@droid_: Kezdődően a mocskos patkány gecitekkel, aki irányítja a tetves hordátokat.

VáracliJános 2018.04.12. 22:07:59

@Gróf Csöpögőpöcsű Csöpi: Legalábbis a példa szerint nyerne 106 egyéni mandátumot, a parlamenti helyek 53,2 %-át 11%-nyi szavazattal, a mocskos fidesztörvény szerint. Szerencsére ilyen még nincs, de a tetves fideszjogászpatkányok szarkutyulása alapján megtörténhetne!!!

VáracliJános 2018.04.12. 22:27:10

@Gróf Csöpögőpöcsű Csöpi: Igazad van. Tényleg szar a törvény. Csalók írták saját magukra.

VáracliJános 2018.04.12. 22:29:00

@VáracliJános: Megvezeklünk. Elismerjük minden hibánkat, és lemondunk. Sőt önként és dalolva vonulunk börtönbe.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.04.12. 22:30:33

@Gróf Csöpögőpöcsű Csöpi: ideges vagy haver? :D nem veszem am magamra a tragarkodasodat, latom hogy napok ota ezt nyomod :) tomboljal csak.

orulok, hogy felfogtad az egyeni listat. 2 napja meg azt se tudtad mi az. most mar csak azt kene felfognod, hogy nem a fidesznek kedvez a valasztasi matek, hanem a legerosebb partnak es a legerosebb egyeni jelolteknek. erted? kellene nektek egy olyan part, amire tobben szavaznak mint mas partokra, es olyan jeloltek, akikre tobben szavaznak mint mas jeloltekre. tomve lenne veletek a parlament. ja hogy ilyenek nincsenek. hat az kar mi?

VáracliJános 2018.04.12. 22:45:15

@droid_:Persze, okostojás, és akkor azért van 1000 kamupárt lefizetve, mert az egy erős pártra megy ki a játék mi? Úgyis megfingat titeket az EU, ugyanis az EU alapértékeit megsértettétek. Hiába görcsöltök, manipuláltok, addig jár a korsó a kútra amíg el nem törik, minden jogszabályt magatokra írtok ebben a balkáni putriban. Ez a szarfészek már 2011 óta nem demokratikus ország, és ez csak rosszabb lesz. Az összes EU pénzt fizethetitek vissza, amit elloptatok és csalással szereztetek. Attól majd kifingik a nyomorék országotok. Hacsak nem fog matolcsi elkezdeni forintot nyomtatni, mint a motolla, de akkor meg bedől a forint. De ez mind semmi ahhoz képest, hogy kiürül az ország, az értelmes fiatalok elhúznak, magatokra maradtok a virtuális világotokban, a maradék debileket, lefizetett cigány rabszolgáitokat, buszoztatott agyatlan ukrán csicskáitokat meg kedvetekre ráncigálhatjátok. Jó étvágyat hozzá.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.04.12. 22:56:44

@Heteroszexuális vezérüszü: jo az uj nikked csopi. email cimed is van masik? ugy hitelesebb.

mennyi szavazat ment a kamupartokra? ezen bukta el az un demokratikus baloldal mi? mert az ugy megy am, hogy lesz 1000 part, a szavazo meg odamegy aztan mar huzza is az x-et rajuk. szamold mar ossze, mennyit huztak oda. megteszed nekem?

lassan be kene mar fejezni a josolgatast. sok eve az a joslat, hogy majd osszedol minden. de mindig csak majd nemsokara. nem megy ez, be kell latni.

tenyleg azt kerdeztem mar, hogy te szemely szerint ugyeltel-e a valasztas tisztasagara? tudod, ott a szavazokorben reggel 5-tol keso estig. hiszen tudtad, hogy ez egy csalo szemet banda. nem voltal ott, hogy lebuktasd oket? ne mondd mar, nem lehetsz ennyire hulye.

VáracliJános 2018.04.13. 00:15:07

Nézzétek már ezt a pofát ott a képen? Épp szarik a grazi klinika pszichiátriáján vagy mi a franc? Az ajaknyaldosás, nyakkendő birizgálás, zsebrebaszott kéz, szotyiokádás, dakota szófosás hol marad?

VáracliJános 2018.04.13. 00:20:00

A kezét meg rosszul tartja. Azt egyenes könyökkel, nyújtott marokkal, tenyérrel lefelé kell negyvenötfokban előre lendíteni, "heil! " felkiáltással. Vagy ez az ököl fog majd abba átalakulni, csak a képről az lemaradt?

VáracliJános 2018.04.13. 00:21:31

A száját meg miért csücsöríti? Csak nem szopni akar?

VáracliJános 2018.04.13. 00:34:56

@droid_: Ne erőlködj fideszparaszt. Nem fog menni. Soha nem fogod tudni megmagyarázni, miért fogadjalak el. És én se neked mi a demokrácia, mert agyilag egyszerűen 400 évvel le vagy ragadva valahol a középkorban a feudális hűbéri rendszernél. Azt a szót ismered, hogy becsület? No azzal te és fideszes gazember haverjaid nem rendelkeztek. Kizárólag az elnyomást és erőszakot ismeritek. Ne csodálkozzatok hát, ha erőszakra erőszak a válasz. És előbb utóbb úgyis buktok ahogy kádár meg horthy, mert egyszerűen a kútra járó korsó mindig törik. Lehetnek pillanatnyi sikerek, akár évtizedekig fenn lehet ezt hazudozással, csalással tartani, de az igazság végül győzedelmeskedik, az elnyomást felszámolják. Vagy fegyveresen vagy anélkül. A bűnös pedig mindig elnyeri büntetését, ha nem a bíróságon, akkor isten színe előtt a lelkiismeretében, vagy ha ott sem akkor a pokolban.

VáracliJános 2018.04.13. 00:59:37

Amúgymeg miből gondoljátok fideszfaszfejek, hogy elmentünk szavazni? Már az egyoldalú fideszpártszarkotmányt és csaló választási törvényt sem ismerjük el, illegitimnek tartjuk az egész fasz rendszeretek. Ezért is húztunk el nyugatra sokan, hogy ne tudjatok befolyásolni. Így nem fizetünk nektek semmilyen adót, hogy rohadnátok meg. Még az eus szavazást is megnehezítettétek, csak a csicskásaitok szavazhatnak ötvenszer névtelen levélben. Azt hiszitek nem tudjuk, hogy csaltok? De hiszen törvényesítve van a lopás, csalás. Törvényekkel csaltok mivel a törvényeitekben és a közmédiában nem egyenlőek, demokratikusak a feltételek. Erről még ebesz papírotok is van basszátok meg! A csalva végrehajtott választási eredmények pedig illegitim parlamentet eredményeznek. Ha az ellenzék ehhez asszisztál, akkor azok is illegitimek!

VáracliJános 2018.04.13. 01:13:25

@droid_: Fingod nincs kishaver, miért cseréltem nicknevet. Ahhoz köze sincs, amire te gondolsz. Annyit elárulok, hogy nyugodtan láthatod ki voltam, nincs jelentősége. Nem akarok senki elől elbújni. Azt nem is lehet eltűntetni, még email váltással sem, mert a mondatszerkesztésből, fogalmazásból kiderül ki vagy. Teljesen más oka van, hogy szivatlak.

VáracliJános 2018.04.13. 05:16:24

@droid_: Aztán mit számolgatsz te kreténagyú fideszbarom? Teljesen más lesz a parlament létszáma, mint amennyi szavazatot számolgatsz, húgyagyú! Teljesen feleslegesen dolgozol kreténfasz. Mint anno a szocializmusban. Számolták az egy jelöltre leadott szavazatot. Vagy orkánban levelet sepertek. Vagy ősszel a füvet zöldre festették. Mint kim ir szen vagy rákosi pártkatonái. Retardált idióták, akik ezt az álrendszert kiszolgálják éhbérért. Azt hiszed ezzel a látszatmunkával értéket teremtesz? Hát lófaszt nem értek. Mint a szénsavasított kukoricalé sörötök, vagy a milliárdokból fenntartott össze-vissza rohangáló focistáitok.

VáracliJános 2018.04.13. 05:27:00

Ha nem lennének a fidesz áotal ócsárolt előző kormányok által az országba telepített multik, a fidesz által mindennap leokádott eutól érkező milliárdos eu támogatások, amit elsikkasztanak, vagy a fidesz által mindennap lehányt nyugatra menekült magyar gazdasági migránsok hazautalt milliárdjai összeomlanátok mint egy rakás fos, a szarkavaró, semmirekellő, életében még soha nem dolgozott csuti jogászpolitikus patkányotokkal együtt.

VáracliJános 2018.04.13. 05:34:35

Ezzel a jellemtelen, erkölcstelen vezetőtökkel a seggemet nem törölném ki, vagy a sertéstelepen használt ganéjos gumicsizmámat nem törölném le, mert bepiszkítaná, ha hozzáérne.

VáracliJános 2018.04.13. 05:54:55

ÉS azt tudtad te agynélküli fideszdroid, hogy a 2022-ig érvényes eu támogatás 97%-át már a kúrmányod felhasználta, sőt az állami költségvetés terhére ki is fizette a kretén kormányod, viszont a geci veje lopkodása miatt azokat az összes eddigi támogatás felhasználásának kivizsgálásáig zárolta? Vagyis elég az eu-nak csak csettintenie, és 2022-ig egy vas támogatást nem kaptok? Gondolom akkor majd keresgélni fogod, hova is lett a fizetésed a számládról. Mintha megették volna a spájzban az összes befőttet, a jövő évben meg egy természeti katasztrófa a termést elviszi, így nem marad mit enni.

Gleccsertetű 2018.04.13. 06:37:42

hogy tombol a hülyegyerek :))))

VáracliJános 2018.04.13. 07:32:04

@Gleccsertetű: Nem tombol itt senki. Pláne nem gyerek. Az ükunokám lehetnél kisparaszt. Takarodj innen a mocskos hazudozó origodba. Ja, hogy ott kuss a neved? Ott egy árva mukkot nem irogathatsz? Hamarosan itt is az lesz, aztán mehetsz nyalni a führered seggét tovább köcsög. De attól még mi megleszünk jól, mint eddig. Neked marad a további seggnyalás, rabszolga.

VáracliJános 2018.04.13. 07:37:55

@Gleccsertetű: Vagy a jobbágy jobban hangzik? Esetleg a pártelvtárs? Egykutya mind. Azt a célt szolgálja, hogy a führered felmossa veled a padlót, ha nem értesz vele egyet. Rettegsz, hogy elveszted az állásod, egzisztenciád, ha ellene mersz szólni, csicska!

VáracliJános 2018.04.13. 07:44:57

@Gleccsertetű: Egyébként nem tombolok. Mindig ilyen vagyok, ha igazságtalanságot, erkölcstelenséget, jellemtelenséget tapasztalok. Ez a véremben van, kiirtani nem tudjátok semmilyen könyöradománnyal, maffialefizetéssel. Ha valamit akarok, megszerzem magam, nem kell hozzá se király, se földesúr, se egy náci csuti führer, vagy kommunista geci pártvezér. A szabad verseny híve vagyok, nem a csordában, maffiabandában elkövetett manipulációé, mint ti.

VáracliJános 2018.04.13. 07:50:04

@Gleccsertetű: Egyébként ismerlek benneteket, mint a rosszpénzt. Tele van a pöcegödrötök szolgalelkű, jellemtelen, gerinctelen csúszómászókkal. Azért mentem nyugatra, mert ott nem voltatok jelen. A történelmetek is ezt bizonyítja, azért tartotok ott, ahol.

VáracliJános 2018.04.13. 07:57:18

Ez a patkány orbán abból él, hogy lefizeti az alattvalóit. A választások előtt mindig jobban, hogy rászavazzanak. Hát milyen erkölcstelen patkány már az ilyen. Szavazatot vásárol, mint egy lókupec. Nézd meg bajnait. Ő elvett a nyugdíjasoktól egy havi ellátmányt a választások előtt. No ezt csináljátok utána kis sunyi parasztok.

$pi$ 2018.04.13. 07:59:36

@VáracliJános: "Attól majd kifingik a nyomorék országotok. "

És mégse rátok szavaznak az emberek? Hallatlan, csakis csalás lehet a dolog mögött... csalás!!

$pi$ 2018.04.13. 08:02:18

@VáracliJános: "Nézd meg bajnait. Ő elvett a nyugdíjasoktól egy havi ellátmányt a választások előtt. No ezt csináljátok utána kis sunyi parasztok."

Szerintem kampányoljatok ezzel legközelebb. Biztos a győzelem! :D

Figyu, az nem zavar, hogy amikor ezt csinálta a bajnai, akkor semmi esélye nem volt a kedvenceidnek? Amikor volt, akkor meg ment az osztogatás, a száz napos program megvan?

Ó, ne, túl hosszú mondatokat írok. :D

VáracliJános 2018.04.13. 08:07:59

@Gleccsertetű: Ó, édes istenem, olyan messze vagytok ti még a szabad, demokratikus világtól, mint makó jeruzsálemtől.

$pi$ 2018.04.13. 08:08:18

@VáracliJános: "Vagyis elég az eu-nak csak csettintenie, és 2022-ig egy vas támogatást nem kaptok?"

Gondolom annak az indexes cikknek a végét már nem olvastad el, ahol le van írva, hogy ha ez a teljesen lehetetlen forgatókönyv beütne, akkor sem lenne semmi baj, mert annyi tartalék van a gazdaságba, hogy gond nélkül menne minden tovább.

Ez a különbség a kedvenc elkúróid és a mostani rendszer között: a kedvenceid hátszélben is bebuknak, most meg fellökni sem lehet a gazdaságot.

$pi$ 2018.04.13. 08:11:58

@VáracliJános: "Ez a patkány orbán abból él"

Másokat patkányozni roppant gusztustalan dolog. Valójában olyan gusztustalan vagy, mint amilyennek másokat be akarsz állítani.

Mondjuk az alacsony iskolai végzettségre is utal. Rákérdezhetek? 8 általános? Falu? Fizikai munka? Vagy tán nyugdíjas?

VáracliJános 2018.04.13. 08:14:55

No, majd ha lesz időm, elmagyarázom a fiataloknak, hogy lépjenek be a fideszbe, ha változást akarnak, mert csak ez a lehetőségük maradt, oszt belülről kezdjék bomlasztani. Mint anno kádárt. Elvégre a két rendszer ugyanaz, a megdőlése is hasonló lesz, csak jóval gyorsabban, mert azóta felgyorsult a világ.

VáracliJános 2018.04.13. 08:17:15

@$pi$: Egyetem. Jogi végzettség.

VáracliJános 2018.04.13. 08:23:19

@$pi$: Ja és még az előző rendszerből egy műszaki diploma a múlt század derekán. És hullamosó szellemirányító felügyelő éjjeliőr a neuschswani kastélyban nyugdíj mellett. Ez már tíz éve.

VáracliJános 2018.04.13. 08:26:28

@VáracliJános: Viszont arra ügyelni kell, hogy ez a belépés tömeges legyen. Vidéken mindenképp. A többezer momentumosnak ajánlom, hogy vidéki fidesz szervezetbe lépjen be, ott a sok birkát percek alatt irányítani tudja. Főleg kósapusztán.

VáracliJános 2018.04.13. 08:36:30

@$pi$: Bizony orbán ezt mondta, hogy szilárd lábakon áll. Szilárd a gazdaság, mint a huszonötezerszer módosított, gránitszilárdságú pártszarkotmány. Csak közlöm hogy valódi demokratikus alkotmányt demokráciában többpárti konszenzussal alkotnak, és több mint kétszáz éve lényegében ugyanaz. Amelyik vezető meg nem tud kompromisszumra jutni a nemzetének másik felével a kétharmados hatalmának birtokában, az alkalmatlan a feladatára. Mit gondolsz, orbán örökké fog élni? Az utódai elfogadják a "vívmányait"? Már most sem tudja a népét egybentartani, a fiatalok menekülnek a diktatórikus rendszeréből, a másik része meg itthon tiltakozik. Lopással, osztogatással, hazudozással nem lehet hosszabbtávon célt elérni. Ha ezt nem érted, szerintem te rendelkezel hat elemivel, még a 2. Világháború előttről.

VáracliJános 2018.04.13. 08:41:38

@VáracliJános: @$pi$: Az meg hogy csúnyán fogalmazok, nem jelenti azt hogy hülye is vagyok. Tudod a látszat néha csal. Vannak olyan csuti patkányok, akik bárránybőrbe bújva, öltöny, nyakkendőben hazudoznak, és vannak olyanok akik munkásruhában, ganéjos csizmában, becsületesen szitkozódnak. Még ennyi nevelést sem kaptál, hogy ezt átlásd? Ki nevelt téged, a csepeli zsírdisznó keresztapja?

Gleccsertetű 2018.04.13. 08:54:18

@VáracliJános: nagyon emlékeztetsz arra a csótányra, aki miután felborul a hátára kapálózik és nem tud visszafordulni

VáracliJános 2018.04.13. 09:00:15

@$pi$: Felesleges vitáznunk, csak a hülye fideszmantrát sulykolod. Nem vagyunk egy súlycsoportban. Te fideszbirka vagy, lehet párttagkönyvvel, orbán által lefizetve, mint egy utolsó szajha, én meg pártfüggetlen, szabad anyagilag független ember, nem fideszrabszolga, nyugaton tízszer annyi jövedelemmel és vagyonnal a hátam mögött, népes, szerető családdal. Mindig azt támogatom aki becsületes, a pénztől függetlenül. Az igazságtalanságot, elnyomást, lopát, csalást pedig rühellem. Ezek a jellemzők pedig orbánra nem állnak. Nem gyakorlom vallásom, igaz 70 éve megkereszteltek(lehet szent volt a pap keze és a becsület belém ívódott), mégis különb keresztény ember vagyok, mint a rénszarvas hullát helikopterrel vonszoló kereszténydemokrata féreg, vagy fácánok ezreit egy mezőn kiteregető, vadászkastélyban pózoló, folyton vigyorgó alföldi pondró.

VáracliJános 2018.04.13. 09:02:17

@Gleccsertetű: Biztos mindig csótányokkal álmodsz, mert körülöttük forgolódsz. Nekem tiszta a lelkiismeretem, nyugodtan alszom.

VáracliJános 2018.04.13. 09:08:39

No megyek egy pár órát dolgozni, addig beszélgessetek egymással, teljes lesz az egyetértés köztetek. Mert a munka éltet. Addig még át is gondolom, hogy kéne belépniük a fiataloknak a fideszbe. De nehogy azt higyjétek, soros gyuribával beszélgettetek angyalkáim. Én az öccse vagyok.

Gleccsertetű 2018.04.13. 09:13:21

@VáracliJános: kimaradt, h 3 házad van és 1 lakásod meg egy bmw-d, izmos vagy s jóképű.

legközelebb ilyen hibát ne ejts, gróf úr!!!!!

$pi$ 2018.04.13. 10:02:14

@VáracliJános: "Felesleges vitáznunk"

Azt hitted, hogy vitázunk? :D Aranyos... :)

$pi$ 2018.04.13. 10:05:08

@VáracliJános: "mégis különb keresztény ember vagyok, mint a rénszarvas hullát helikopterrel vonszoló kereszténydemokrata féreg,"

Erre jók a vallások. Iskolázatlan, műveletlen emberek jobbnak érzik magukat tőle. Az iskolázott emberek nagy része nem vallásos.

Csak az érdekesség kedvéért: Hofit szereted? :D

$pi$ 2018.04.13. 10:07:04

@VáracliJános: "Az meg hogy csúnyán fogalmazok, nem jelenti azt hogy hülye is vagyok."

Nem abból gondolom, hogy egyszerű vagy, hogy csúnyán beszélsz, hanem abból, hogy milyen egyszerűen látod a világot. Abból, hogy csúnyán beszélsz csak az következik, hogy egy erőszakos bunkó vagy, attól még lehetnél okos...

$pi$ 2018.04.13. 10:09:57

@VáracliJános: "Csak közlöm hogy valódi demokratikus alkotmányt demokráciában többpárti konszenzussal alkotnak,"

Ezt is több párt alkotta. Az előzőt, amit lecseréltek vele viszont nem.

VáracliJános 2018.04.13. 10:40:40

No egy kicsit, rátok nézek, hát a válaszaitokból beigazolódott, milyen buták vagytok. Nem fárasztom magam veletek, megérdemlitek a balkáni jobbágysorsot. Tulajdonképpen nem is arra reagáltatok, amit értelmesen írtam. Mindegyik paraszt társatok azt hiszi, hogy balos vagyok, mert orbánt rühellem, pedig leírtam hogy mi a gond vele. Egyszerű mondatokat sem tudtok értelmezni, teljesen mást értetek, mint amit leírtam. Mert csak ebben tudtok gondolkodni a kétbites agyatokkal, jobb, bal. No viszlát, és további seggnyalást
Fideszbirkák.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.04.13. 14:59:34

@VáracliJános: "Amúgymeg miből gondoljátok fideszfaszfejek, hogy elmentünk szavazni?" el se mentel szavazni es a fidesz nyert mert csaltak? LMAO

VáracliJános 2018.04.14. 01:03:46

@droid_: Miért vegyek részt olyan szavazáson, amit nem ismerek el, amit csalásnak tartok, és ami nem egyenlő feltételeket biztosít a szavazáshoz, amely szavazáson nem egyformák a szavazatok?Miért asszisztáljak egy olyan kormányhoz, amit illegitimnek tartok? Szavazgassatok csak magatokra hülyegyerekek, mint anno kádár idejében. Mi meg szépen elhúzunk a pöcegödrötökből, és mindenkinek ezt javaslom.
süti beállítások módosítása