Közötök?

 2017.10.25. 19:59

Vettem egy házat. Na és? Más is vesz, valahol lakni kell. Miért pont Buda legdrágább részén. Mert megtehetem. Közötök? Már a feleségem is megmondta, a saját lábunkon állunk, a saját életünket éljük, és már gyerekünk is van. Hogy Orbán Viktor az apósom? Közötök? Benősültem a családba és kész. Régi kapcsolat a miénk, az anyóssal már régóta földszomszédok vagyunk. Neki is van ott vagy ezer hektár, én meg loptam régen egy traktort. Közötök?
Hogy a világítás szar amit szereltem a városokban, miután benősültem a családba? Közötök? Egy polgi sem reklamált, mind a zsebbe van, nektek is jó lenne kussba lenni. Vettem kikötőt is közben. Meg pár kastélyt, székházat szállodának, meg ilyennek. Közötök? Pharaon már meghalt, nem beszél, a papa meg elsimít mindent. Ezért is vettem el a lányát, mert a papa nagy haver. Ja, meg szeretem is s csajt, meg ilyenek, viszont a szekér most szalad. Hát nekem is kell egy szelet a közösből ameddig nem késő. Közötök? Jelentsetek fel ha nem tetszik, Péter bá majd engem igazol. Semmi törvénytelent nem követtem el, még!
Nem tehetek róla, hogy ti ilyen szerencsétlenek vagytok, ehhez meg nekem nincs közöm.Én csak élek a lehetőséggel, ami az ölembe hullt. Ha nem tetszik nektek a papa, meg amit csinál, ahhoz nekem semmi közöm.Élem az életem a százmillás villában, nem köszönöm meg a közpénz felém irányuló folyamát, mert azt kemény munkával terelem a saját lábam elé.
A papa is megmondta, a család a legfontosabb. Az enyém már megteremtette a maga kastélyait, vállalkozásait, hála a közpénznek, meg a NER rendszerének. Meg nekem, aki ezt ki is használom. Ti csak figyeljetek a migránsokra, így még az unokámnak is veszek a szomszédban villát, ha nem az egész utcát, vagy magát a hegyet. Közpénz van, gátlásom nincs. Nektek meg közötök?
Tiborc Pityu vagyok, a foglakozásom Orbán Viktor veje.
BANDITA.

Címkék: család villa Orbán Tiborcz István

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr4913085854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása