Az Országgyűlés nagy bajszot viselő elnöke, akinek talán ez az egyetlen normálisan működő szerve a haja alatt, úgy gondolta itt az idő egy újabb nemzetközi bonyodalomra amikor idő előtt kitűzette a székely lobogót.Ezzel üzent a hazai szélsőjobbnak is:"Nyugi gyerekek, számíthattok rám,már nem csak nyilas képviselő hamvait csempészem határokon át, de hazai földről is képes vagyok tovább rontani az ottani helyzetet, csak szavazzatok ide, Trianon mélymagyarjai!"Azoknak sem kellett több, nehogy már ne szóljanak bele kéretlenül az ottani magyarság dolgába a turultojások, volt ahol már leszedték az EU zászlaját, és helyére tették a székely lobogót.Mert ugye nemzeti összetartozás van, még ha a székelyek ezt maguk szeretnék megoldani, lehetőleg a saját országukban, a saját autonómiájukat megszerezve.

Kövér László soha nem hagy ki egy alkalmat sem arra, valahogy éreztesse neki és pártjának mennyire fontos ne meneküljön tőle senki. Legyen az hazai megszorítás, hallgatói röghöz kötés, közmunkabér csökkentése, szerzett jog elvétele, adóemelés, vagy bárminek a rombolása a mindennapokban,fontos az, mindenki érezze senkit nem hagynak ki kéretlen figyelmükből, legyen annak bármilyen következménye.Azt végképp nem tudják elfogadni ne legyenek fontos tényező semmilyen általuk okozott bonyodalomban határon belül, és azon túl. Az sem érdekli őket ezzel mennyi kárt képesek okozni külföldön, a hazaiakról már van fogalma az embereknek a mindennapokban. Nem bírják tündérországi agyukkal felfogni, az ottani szereplésük nem hatalmazza fel őket arra bármilyen formában is feljogosítva érezzék magukat egy független állam belső ügyeibe való beavatkozásra, hiszen még Orbán Viktor is nyíltan kampányolt egy ottani népszavazás során, ezzel is rombolva az ottani magyarság egységét.Kövér László élen jár a Románia területén okozott bonyodalmakban, de most itthonról teszi ezt,mert egy zászlónak lobognia kell csak úgy látszik, az nem egy nyilas képviselő földi maradványa, amivel temetést lehet rendezni.Mindegy mennyi kárt okoztak eddig Székelyföldön, igyekeznek azt minél jobban elmélyíteni. Az általuk annyira futtatott ottani pártjuk a mérési határ alsó küszöbét éppen eléri,de képtelenek elfogadni az ottani magyarság erőviszonyait, hiszen azt nem ők uralják, arra semmilyen befolyásuk sincs. Akkor már inkább gyengítenek rajta ahol lehet.Kövér Lászlóról még azt is el tudom képzelni, lóra parancsolta volna újonnan megkapott magánhadseregét, és közgépesített pávatánccal bevonult volna az élükön Erdélybe, szigorúan csak jobb oldalon járva a Havasok bérceit, hiszen egy egykori KISZ-titkár csak utálhatja a baloldalt.De most csak a zászlókitűzés maradt neki, így nehezen tudja kifejezni elmebajának súlyosságát.

Ha túlságosan nagy a belső baj, mindig lehet arra számítani valaki a kormánypártból sikeresen eltereli erről a figyelmet valami őrültséggel. Kövér Lászlónak egy őrültséghez nem is kell megjátszania magát, már az a tény, ilyen pozícióba került sok mindent elárul a kormánypártban található vezetők elmeállapotáról. Van már ott pöttykutató, adócsaló, és még sokan mások akik szerint minden rendben van, csak maradjon már kussban az ellenzék,és van egy vezetőjük aki ezt engedi, sőt bátorítja. Esetleg maga jár az élen. Közjogi funkciót betöltőként Kövér nagyon jól illik ebbe a sorba, csak nála még van egy kis zápult turultojás az elméjében, némi kisnyilas habbal.Komolyan kell venni az ilyen emberek előfordulása miatt, akik most alakítják a közéletet, a jövőben zajló választás után elmeorvosi szakvéleménnyel lehessen bárki is állami funkciót betöltő döntéshozó.BANDITA.

Címkék: zászló székelyföld nyilas országgyűlés Kövér László Közjog

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr835083002

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Székely zászló a Parlamenten 2013.02.16. 21:02:58

Aki nem lép egyszerre, nem kap bélest estére - mondotta Kövér László és megpödörte bajuszát. (kép: Pécsma.hu) Kint van a székely zászló a Parlamenten - értesült az MTI. Ebben a mondatban minden benne van: „Kint a székely zászló a Parlament...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Éhes_ló 2013.02.16. 23:06:31

@AnnaKarenina: siksze, miért kellene az eszembe jutnia pont ennek?

Másképpen nem gondolhatok reá?
Nem gondolhatom azt, mindenki olyan zászlót használhat amilyet szeretne, mert egy eu tag szabad országban él, ahol az identitás választása és ennek jelképi megjelenítése alapjog?

Miért ne lehetne nekem magyarként közöm a határon túl élő magyarokhoz?

A magadfajtáknak mondjuk nincs, ez kétségtelen, de én magyarként bárhol a világon miért ne gondolhatnám azt, hogy támogathatom őket magyar társaimat bármiben, amiben hasznosnak gondolom?

Miért gondolják a magadfajták, hogy a magyarok ne tartoznának össze bárhol a világon?

Ez szerinted csak a zsidóknak van megengedve?
Csak izrael érezhet felelősséget minden zsidó iránt, éljen bárhol a világon, és ugathat bele bármelyik ország belügyeibe az ott nemkívánatos hitsorsosai kapcsán diktálva ki mit és hogyan tegyen, vagy ne tegyen?

A magyaroknak nincs, nem lehet köze a világ többi részén élő magyarhoz?

No menj a fenébe!

Megfigyelo 2013.02.16. 23:16:11

@siegfried11: Anélkül, hogy vitatni akarnám a trianoni béke alapvetően inkorrekt voltát, szeretnék emlékeztetni arra, hogy az elmúlt félezer évben Erdély csak 51 évig (1867-1918) volt államjogilag Magyarország része. Addig ugyanűgy a Habsburgok egy másik országa volt, Magyarországgal ugyanolyan kapcsolatban, mint Tirol, Galicia vagy Csehország. Viszont a török időktől Erdély lakóinak többsége román volt, akiknek a képviselői soha nem fogadták el Magyarország és Erdély unióját, és ezért a magyar hatóságok részéről súlyos b9rtönbüntetéseket szenvedtek. Ezért igencsak vitatható az az állításod, hogy "nevezett terület az magyar terület csak ELVETTÉK tőlük". Erdély 1541 óta alapvetően egy lényegében önálló (nagy)fejedelemség volt, előbb török, majd Habsburg uralom alatt, semmiképp sem egyszerűen magyar terület, mint a magyar közvélemény hiszi.

sánta vas 2013.02.16. 23:18:02

@Megfigyelo: Aha, és akkor miért nincs mondjuk színházi autonómia, hogy a kormányok, önkormányzatok ne szólhassanak bele művészeti kérdésekbe?
Egyébként meg így is beleszólhat a felsőoktatásba, hiszen keretszámokat határozhat meg például. Úgyhogy az egész felsőoktatási autonómia csak egy kirakatba való dolog, viszont remek műbalhékat lehet szervezni rá.

Megfigyelo 2013.02.16. 23:22:34

@Rigor_mortis: Székelyföld nagyon szegény, az ott elköltött jövedelem kb. 30%-a a Regatból jön. Öngyilkosság lenne elszakadniuk, vagy a gazdaságra is kiterjedő autonómiát alkotniuk.

komplikato 2013.02.16. 23:25:34

@lesek: Nem is állítottam, hogy azonos. De maga a független fejedelemség kiemelkedő kézműiparral rendelkezett akkor és rengeteg nyersanyaggal. És már akkor értelmesebben álltak a dolgokhoz, ahogy a török kérdést kezelték ... szerintem az ott élő nációk és utódaik nem jártak jobban később bárhova "csatolták" őket.

sánta vas 2013.02.16. 23:29:07

@Megfigyelo: Ezt magad se gondolod komolyan..Egyrészt Rákosit már 47-48-ban se nagyon merte kritizálni senki, az viszont egészbiztos, hogy ezt a rengeteg ocsmányságot amit ez a mostani kormány kap, senki nem merte volna megengedni magának az MDP-vel szemben.
Másrészt a ballib média már közel sem olyan hatékony,mint egykoron. Nincs értelme nemzetközi balhékat vállalva korlátozni őket. Úgyis már csak egy egyre szűkülő kör számára érdekesek.

sánta vas 2013.02.16. 23:36:44

@Megfigyelo: 1541 előtt viszont közjogilag is idetartozott.
Trinonnal egyébként nem az volt a legnagyobb baj,hogy nemzetiségi alapon szétszedte Nagy-Magyarországot,(hiszen a nagyszámú kisebbségek miatt egyébként is polgárháborús helyzet alakult volna ki a területen), hanem,hogy mélyen belevágott magyar etnikumú területekbe. Ami nemcsak aljas döntés volt, hanem a későbbi konfliktusok melegágyát teremtette meg.

siegfried11 2013.02.16. 23:40:46

@Megfigyelo: Igen, biztos igazad van. De még is van itt egy furcsaság, amit én egyszerűen nem tudok (akarok) megérteni. Hogy van az, hogy van egy ország románia név alatt és az ország kellős közepén (és nem csak) van egy masszív magyar kultúra (ugyan azt a nyelvet beszélik mint Te, ugyan azt az irodalmat, költészetet olvassák mint Te, Ünnepekkor ugyan azt a csárdást ropják, mint Te és ha azt mondják nekik énekeld el a himnusz biztos vagyok benne, hogy a Kölcsey Ferenc féle himnuszt fogja énekelni pont mint Te) ami teljesen megegyezik Magyarországi népesség kultúrájával. Nem furcsa ez neked egy kicsit sem? És Te erre azt írod " Erdély csak 51 évig (1867-1918) volt államjogilag Magyarország része". Ebből csak arra tudok következtetni, hogy Te helyesnek tartod, hogy a Erdély románia része, az nem számít hogy ott is olyan MAGYAROK élnek, pont mint mint TE, azok dögöljenek meg, a lényeg, hogy államjogilag minden rendben legyen.

sánta vas 2013.02.16. 23:47:24

@bigthereal: El vagy tévedve te barom! Én támogatom a székelyföldi autonómiát, csak nem látok rá esélyt. Spanyolországban katalán autonómia törekvések vannak, olaszországban lombard autonómia törekvések, de ezekre se sok esély van mostanában.
Skócia pedig egy egészen más eset. Eddig is nagyfokú önállóságot élvezett (önállóan indult pl. világversenyeken).Gyakorlatilag autonómiában éltek. Csak a hadsereg, és a pénzügyi rendszer volt közös. Viszont most teljesen függetlenedni karnak, és közjogilag meg is tehetik egy népszavazással. A katalán, lombard és székelyföldi esetben nem áll fenn ez a lehetőség.

takács bálint (törölt) 2013.02.16. 23:52:14

remek lesz, amikor a románok előadják, hogy idősebbek, mint székelyföld. a székely történelem elfér egy sms-ben, stb. amikor a nagy-magyar nacionalizmus visszaüt.

AnnaKarenina 2013.02.16. 23:55:15

@siegfried11: Na, mit szólnának ehhez a nagy erdélyi fejedelmek? Utána kellene olvasni. Erdély nem mindig tartozott államiságában Mo.-hoz, és amikor odatartozott, akkor is volt némi autonómiája. Az ottani magyarokért pedig minden nap kiállunk, nem zászlóügyben, ami megint csak arra jó, hogy (teljesen alaptalanul persze) különbség legyen jó magyar, meg rossz magyar között. Azzal állunk ki, hogy a mindennapi iskolai oktatásra, hagyományőrzésre a magyar költségvetés a válság legnehezebb évében is biztosította a forrásokat. Könnyen úgy járnának az ottani magyarok, mint ahogy az első bécsi döntés alapján jártak a felvidékiek, amikor nagy csinadrattával bevonultak Horthy magyarjai és mindjárt el is foglalták a jobb állásokat, a helyiek meg nézhettek.

AnnaKarenina 2013.02.17. 00:02:13

@Éhes_ló: Kövér László ezért használja a székely zászlót itthon? Ugyanis erről szól a szöveg. Sajnos, szövegértési problémákon a sikszézés sem segít.:) Zászlóügyben támogatni valakiket nagyon nagy hőstett, a magadfajtáknak. Az erdélyiek használják, ahol akarják és ezt úgy értem, hogy valóban kitűzik, de a magyar Parlamentre? Aki Trianon (és azt előidéző két világháború a magyar uralkodóosztály bűne) után 92 évvel még mindig csak azon járatja az agyát, hogy hogyan lehetne itthonról még egy kicsit nehezíteni a határon túli magyarok helyzetét, az nem normális. És persze mindezt úgy, hogy egy szövetségi-működési rendszerhez tartozunk.

AnnaKarenina 2013.02.17. 00:07:09

Olvasgassátok: "Erdély 1003-ban a Magyar Királyság részévé vált. Erdély területének nagyobbik része ettől kezdve királyi birtok volt. Az országrészt a király helytartója, az erdélyi vajda irányította. Erdély területe vármegyékre volt osztva, ispánok keze alatt. A székelység földje azonban nem királyi föld volt, tisztségeiket maguk töltötték be, adót nem fizettek, a főhatalomnak csak a határok őrzésével és háború esetén hadba szállással tartoztak. II. Géza 1146 körül telepítette be a Marostól délre fekvő részekre az első szász telepeseket: ők is határőrzők, szabad emberek voltak. A 13. századtól alakult ki Erdély fő népcsoportjainak történelmi elkülönülése magyarokra, székelyekre, szászokra és románokra. Az ország többi részétől csak az 1437-es Budai Nagy Antal-féle felkelés után kezdett különbözni. Míg a korábbi, többszöri lázadások (1366, 1380, 1382, 1400, 1408, 1417, 1430, 1433, 1434, 1435) sikertelenek és szervezetlenek maradtak, az 1437-es eredményes harcai az erdélyi nemességet lépésekre késztették.A kolozsmonostori konvent kedvezményei csak Erdélyre vonatkoztak, a kápolnai közgyűlésen létrejött három (rendi) nemzet szövetsége (unio trium natiorum) csak az erdélyi nemzetekre vonatkoztak (magyar, székely és szász). Az unio 1467-ben már szeparatista jellegű politikát folytatott, ekkor Szentgyörgyi János vajdának felajánlották Erdély független, hercegi koronáját.
1526-ban a törökökkel vívott mohácsi csata után a Magyar Királyság szétesett. Ezután Erdély névleges török fennhatóság alatt, de gyakorlatilag önálló államként létezett. A 17. század első fele az Erdélyi Fejedelemség virágkora volt. Bethlen Gábor fejedelem gyulafehérvári udvarában a tudományok és művészetek bőkezű támogatásra találtak. Az 1699-ben kötött osztrák-török karlócai béke értelmében Erdély Habsburg kormányzás alá került. 1704-ben az erdélyi országgyűlés II. Rákóczi Ferenc személyében ismét fejedelmet választott. A Rákóczi-szabadságharc bukása után állandósult a Habsburg uralom. Erdély megőrizte területi különállását, az erdélyi magyar nemesség jelentős autonómiát élvezett. 1848. március 15-én a Habsburgok felé intézett pesti 12 pont között szerepelt az „Uniót Erdéllyel!” követelés. Az 1867-es osztrák-magyar kiegyezés révén Erdély ismét Magyarország szerves része lett az Osztrák–Magyar Monarchián belül."

AnnaKarenina 2013.02.17. 00:10:20

És ezzel csak azt szeretném mondani, hogy kb. annyi jogunk van beleszólni az ottani magyarok és székelyek életébe, mint nekik a miénkbe. Aki ezt nem érti, az úgy jár, mint a Fidesz a két magyar pártjával, amire nemet mondtak az ottani testvéreink.

sánta vas 2013.02.17. 00:11:10

@takács bálint: Már eddig is előadták. Dáko-román elmélet, meg hasonló blődségek.
Múltkor láttam az egyik amerikai ismeretterjesztő csatornán egy műsort Vlad Tepesről. Úgy volt beállítva az egész, mintha mintha a hős Vlad egyedül oltalmazta volna Európát a töröktől. Az egy órás műsor alatt egy szó se esett Hunyadi Jánosról, a Német-Római császári címre aspiráló Cseh és Magyar király Mátyásról, a kor nagyhatalmának számító Magyar Királyságról. Csak Vlad Dracul és a törökök
Úgyhogy sajnos külföldön is remekül menedzselik hazugságokra, és féligazságokra épülő történelemfelfogásukat.

AnnaKarenina 2013.02.17. 00:33:48

@sánta vas: Gondolod, más népek nem fényezik magukat? Nekem aztán nem testvéreim a románok, de azért azon is el lehetne gondolkodni, hogy vajon a román nyelv miért az újlatin nyelvekhez (ide tartozik a spanyol, a portugál, az olasz és a francia) tartozik?

takács bálint (törölt) 2013.02.17. 00:38:53

@sánta vas:
a hun-székely kontinuitás nagyjából annyira megalapozott, mint a dák-román. csaba királyfi népe gondolom ugyanaz a vicc. ha nem viccesebb.

yatumux 2013.02.17. 00:46:30

@AnnaKarenina: Már ne haragudj, de puffogsz és semmi közöd nincs a témához.

úgy értem nem értesz hozzá.

Hány éves vagy és hol laksz ?

Csak szociológiai személyes tapasztalatszerzés.

Nem tehetsz róla, hogy a családod proli. De tehetsz róla hogy nem akarsz kiemelkedni a tudatlanságból és a primitív stílustól...

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.02.17. 00:59:16

@Megfigyelo:

Ha jól sejtem, kínosan ügyeltél rá egész eddigi életedben, nehogy valaki magyarkodással tudjon összefüggésbe hozni.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.02.17. 01:02:06

@Megfigyelo:

A Fidesz barátai többször is cserélődtek, de a legkérlelhetetlenebb ellenségeik mindig is a bolsik voltak, hol MSZMP néven, hol annak jog-, eszmei és erkölcsi utódaként.

AnnaKarenina 2013.02.17. 01:06:19

@yatumux: Az egyik sikszézik, a másik prolizik. Ez van, ha nincsenek érvek. Olvass, művelődj, tájékozódj. :) Számomra csak nevetséges vagy.

AnnaKarenina 2013.02.17. 01:08:19

@yatumux: Ahhoz, hogy a magyar Parlamentre milyen zászlót tűz ki az aktuális hatalom, van közöm. Az én megbízásomból (is) kellene, hogy dolgozzanak, meg hogy ez az én országom (is). Még ha tele van hülyékkel (is).

AnnaKarenina 2013.02.17. 01:09:34

@yatumux: Ja, és mesélj nekem az újlatin nyelvekről is, meg a történelemről.

sánta vas 2013.02.17. 01:10:05

@AnnaKarenina: Igazán alapos volt ez történelmi összefoglaló, de nem értem, hogy ebből miért következik az,hogy a magyar kormánynak ne kellene viszonyulnia, magyarajkú külhoni kisebbséghez.( Azt azért különösnek találom, hogy sokak használták itt érvként azt,hogy a Habsburgok (pusztán hatalomtechnikai okokból egyébként) önálló egységként tartották számon Erdélyt. Tehát de jure független volt a többi magyar területtől, valójában persze szervesen odatartozott. Magyarnyelvű nemessége, hivatalnoki rétege volt, az erdélyi nemesség szoros kapcsolatokat ápolt a többi magyarnyelvű országrész nemességével (elég csak Wesselényire gondolni).
A külhoni magyar pártok kapcsán pedig ha a székelyföldi pártot megosztónak tartja a magyar baloldal, akkor miért nem vélekedik ugyanígy a felvidéki Híd pártról? Hiszen mindkettő később került képbe.
Ennek a mostani zászló ügynek viszont semmi köze nincs ahhoz, hogy kinek milyen az ízlése a külhoni pártok kapcsán. Annyi történt, hogy a székelyföldi magyarajkú kisebség nem használhatja szabadon saját zászlóját(21. sz. EU !), és ez ellen tiltakozik a magyar kormány a gesztussal.
Mert a 2000-es évek defenzív szocialista külpolitikája mit eredményezet?Egy helyes kis nyelvtörvényt Szlovákiában 2009-ben. Amióta a mostani magyar kormány van hatalmon Ficoék már sokmindenben engedtek a nyelvtörvényben. Szomszédaink is csak addig mennek el ameddig elmehetnek.
Egyébént érdekes elképzelni, mekkora cirkusz kerekedne abból kül és belföldön, ha Magyarországon a roma kisebbség zászlajának használata korlátozva lenne.
Van egy olyan érzésem, hogy a magyar politikai bal kezdeményezésére bizony ki lenne tűzve az EU parlament épületére Brüsszelben.. Ugye?

AnnaKarenina 2013.02.17. 01:10:38

@Negyvenértelmiségi: A magyarkodás, az valami? Mi magyarok vagyunk, annak születtünk, nem kell magyarkodnunk.

sánta vas 2013.02.17. 01:12:06

@takács bálint: Ja, csak a Hun-Székely elmélet nem egy 20 milliós európai állam történelmének az alapja..

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.02.17. 01:13:56

@sánta vas:

A hahának nincs köze az egyetemi autonómia kérdéséhez, ez egy állampolgári önvédelmi csoport, joguk van hőbörögni, de faszságokat beszélnek, és nagyon cikik. Bántóan felkészületlenek, szűk látókörűek, lúdtalpasok, és nincsenek tekintettel senkire magukon kívül.

P.Freddy 2013.02.17. 01:15:06

@ephart: így van, csak a b.zi zs.dók, Birnbaum és Finkelstein, Zsiga Marcell, Orbán Viktor, Bályer Zsótány, Kövérke Lacuska, Lázár "Párttitkár" János és a FIDESZ kampánytanácsadói (és még ki tudja micsinálói), az izraeli gyűlöltekampányosok, ők kotnyelskedhessenek beléd.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.02.17. 01:17:36

@AnnaKarenina:

És csak a székely zászló csípi a szemed? Az országgyűlés alakuló ülésére beszabadult néhány bolsi izraeli zászlóval a szíve fölött, őket te küldted oda?

P.Freddy 2013.02.17. 01:18:59

@Negyvenértelmiségi:

"A Fidesz barátai többször is cserélődtek, de a legkérlelhetetlenebb ellenségeik mindig is a bolsik voltak"

Húbazz, akkor most saját ellenségeitek vagytok, büdös bolsi köcsögök? És ki fog győzni, remélitek hogy ti?:)

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.02.17. 01:20:11

@P.Freddy:

Inkább nácizz, az jobban rááll a bolsi szádra.

billy reed 2013.02.17. 01:23:55

@Negyvenértelmiségi: "A bolsi módszerek aztán bizonyítottan faszán működtek mindig nemzeti kérdésekben, úgy értem, magyar nemzeti kérdésekben. "

Igen. Hogy csak egyet említsek: Érdemes lenne összeszámolni, hány, a magyar történelemmel foglalkozó TV-film, TV-játék, sorozat, és mozifilm készült akkoriban, és mennyi ma...
Én utánanéztem, mielőtt véleményed van, nézd meg te is.

@siegfried11:
"Szavakkal nem is tudom leírni mit érzek egy ilyen cikk láttán, és hogy mennyien védik a szerzőjét!"

Akkor talán gondolja át, hogy miért is van ez így. Segítek, de csak ennyit: nem a liberálbolsi agymosás az oka.

A szerzőnek igaza van.

@yatumux: "Nem tehetsz róla, hogy a családod proli."

Ha itt a prolin a dolgozó, bérből élő embereket /vö. munkavállalókat /érti, akkor elég nagy a gond...kissé lenéző ez így, nem? /

@Éhes_ló:
"De mit várhatnánk mást, egy jöttment, metszett pöcsű antimagyar, taknyosorrú mesügétől?"

Ez a korszerű, haladó, magyar jobboldal megszólalása?
Vagy csak a szokásos "nem tudok mit mondani, így zsidózok egyet" pavlovi reflexe?
/Én ez utóbbira szavazok./

2013 magyarország /igen, így kisbetűvel.../
El kell dönteni, hogy valaki a 21. században akar-e élni, vagy 1930-ban.

Kicsit sok benned a felgyülemlett agresszió.
Észérvet ugyan nem sokat hallunk tőled, de zsidózni, már sikerül.

Segítek, hogy megértsd: Európa története Róma óta arról szól, hogy a kisebb egysége egyre nagyobbakká állnak össze: feudális / érted a szót?/ birtokok, tartományok nemzetté forrnak össze, majd a nemzet is elmúlik, és még nagyobb egységgé lesz /Pl. EU/. Ez a realitás. A vége pedig /kicsit később/, hogy ezek a nagyobb egységek is megszűnnek majd: vö. emberiség.
A nemzetnek mint történelmi jelenségnek leáldozott, és ezen kár merengeni, rágódni. Ezért van most már japán autód, amerikai baseball sapkád, kínai pólód, német Adidasod, és finn/koreai/japán stb. telefonod.
Ha még mindig nem érted, hogy a nemzet betöltötte feladatát és most már ideje továbblépni, akkor menthetetlen vagy, és úgy éled le a maradék életedet, hogy fingod nem lesz arról, hogy mi történik körülötted.
Harcolj csak 19. századi ideákért. Jobb nem lesz tőle senkinek, de jogod van hozzá.

Idézek Kossuthtól csak neked, csak itt: "aki korát meghaladja, halála után él. Aki viszont korától elmarad, élve is halott."
Ő azért elég nemzeti neked?

AnnaKarenina 2013.02.17. 01:29:40

@sánta vas: Azt az alapvető dolgot sem tudjátok, hogy a székely az székely, nem magyar. Megkülönbözteti magát. Most egy viszonylag újonnan kitalált zászlóval is. (Nincs hozzá közöm, de vajon beveszik e zászló alá a nem székely, de romániai magyarokat, csángókat is?) Egy viszonylag újonnan kitalált jelképpel ottani magyarajkúak nyilván negligálják a román zászlót, ezt nekik kell megharcolniuk, ők látják az értelmét. Nem hiszem, hogy Mo.-on a nemzeti kisebbségek az anyaországuk zászlóit használnák, mert azon túl, hogy ők valószínűleg beszélik a nemzetiségük nyelvét, őrzik a kultúrájukat, az államiság tekintetében biztosan nem helyezkednek szembe, hanem éppen annyira magyarnak is tekintik magukat. Erdély (szélesebb értelemben) és a többi elcsatolt részek kétségtelenül frusztráltabb helyzetben vannak, mert több nemzedéken keresztül a más nemzetiségű államok megpróbálták elnyomni, eltörölni a nemzetiségi identitásukat, a szocializmus ideje alatt pedig teljességgel el is hallgatták a problémát. Ha valaki venné a fáradságot, látná, hogy a szamizdat jó nagy része pontosan erről szólt tényfeltárással, követelések megfogalmazásával. Az EU-n belül ideig-óráig lehet emberi/kisebbségi jogokat korlátozni, hosszabb távon nem, és azt gondolom, hogy ebben lehet bízni, mert a jelentős súlyt képviselő országok szinte mindegyike régi demokrácia. Mi meg pitiánerek vagyunk, zászlókkal kötözködünk ahelyett, hogy rendes, szorgalmas munkával megpróbálnánk túllépni végre az évszázados sérelmeken, amikre racionálisan nincs kárpótlás, nem tehető meg nem történtté, viszont nem is kellene belesulykolni az új nemzedékekbe. Így sosem lesz tiszta lap, sosem lesz megbékélés és normális kapcsolatok. Akinek egy zászló fontos, annak nem fontos az emberek mindennapi élete. De ezt látjuk itthon is.

P.Freddy 2013.02.17. 01:29:43

@Negyvenértelmiségi:

Idefigyelj vörös köcsög, amikor Rákosi-Kádárért vonultál és osztottad az észt, akkor azt még beszopták a zemberek. Most ugyanazzal már hiába nyomulsz, hiába VIKTORKÁD a seggfejkommunista, hiába LÁZÁR a seggfejpárttitkárelvtárs, hiába az ÁVÓTOK: húzhattok hamarosan a picsába, büdös bolsi kommunista banda. FIDESZ.

sánta vas 2013.02.17. 01:30:14

@AnnaKarenina: Az új-latin nyelvnek nincs feltétlenül köze az erőltetett dák eredethez.
Sokkal valószínűbb, hogy jóval később-a római kor utolsó időszakában(3-7 sz.)- vándoroltak fel a mai Albánia, Szerbia területéről népcsoportok. Erre utal a román nyelvben meglévő erőteljes szláv hatás, és ők romanizálódtak. Persze sokkal romantikusabb Deceballal rokonságot kimutatni.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.02.17. 01:31:16

@billy reed:

Judeobolsi szagú magyar történelem-értelmezésből több is volt a kelleténél, de ami magyar szempontból mutatta volna be a történteket, olyan nem jelenhetett meg. Esetleg külföldön, de oda meg nem mehettél. Hacsak nem bolsi voltál, de akkor meg nem magyar könyvért mentél, hanem továbbképzésre vagy éppen besúgni.

Azért jólesett a kis hajnali bolsi nosztalgia, ugye?

Ilyenkor mentek ki a Pobjedák is azokhoz, akik a magyar történelmet szerették volna megírni vagy elmesélni, például Kohn Béláékat vagy éppen 1956-ot, netán Horthyt, vagy bármit, amiről volt már készen hivatalos, a megírni szándékozottól eltérő bolsi értelmezés.

P.Freddy 2013.02.17. 01:32:09

@Negyvenértelmiségi:

De ZSIGA MARCELLT, meg BÁLLYER ZSÓTÁNYT haggyátok itt mutatóba, rezervátumba', mert ilyeneket mutogatni kell, annyira különleges állatok:))

AnnaKarenina 2013.02.17. 01:32:31

@Negyvenértelmiségi: bolsi izraeli zászló? Mire gondolsz? Nem csípi az én szememet semmi, csak elmondom a véleményemet. Zászló nem játszik. Az amerikánusoknál se nagyon szeretem a házi zászlót. Nem tudja különben, hogy ő amerikai?

AnnaKarenina 2013.02.17. 01:40:34

@sánta vas: A nyelv valóban nagyon bonyolult kérdés, de az nem kétséges, hogy erős köze van a latinhoz eredendően az őket körülvevő főleg szláv nyelvi környezet ellenére. A magyar nyelv eredetével kapcsolatban is számos elmélet létezik, ezek között igen délibábosak is.

sánta vas 2013.02.17. 01:50:30

@AnnaKarenina: Természetesen tisztában vagyok azzal ,hogy a székelyek külön csoportot képviselnek Erdélyen belül.Miből vontad le azt a következtetést, hogy nem? Kisebbség, van zászlójuk, hadd tegyék ki(mellesleg a cigányság zászlója is újkeletű). Nyilvánvaló,hogy ez a zászló csak rájuk vonatkozik a többi erdélyi magyarra nem.
A híres nyugati demokráciákra ne nagyon számíts. A nyelvtörvény kapcsán se nagyon erőltették meg magukat. A pitiánerség pedig a román kormányról süt. Nyilván most is valami belpolitikai figyelemelterelés áll a háttérben. Általában akkor szokták felizzítani a magyar témát ha valami kínos belpolitikai ügyről kell elvonni a figyelmet. Egyébként tudnak ők nagyvonalúbbak is lenni.

sánta vas 2013.02.17. 01:53:16

@AnnaKarenina: Amit viszont délbábosnak titulálnak nálunk az jelenleg nem a hivatalosan elfogadott elmélet.
Náluk viszont még mindig az a dák eredet, pedig már sok román tudós is megkérdőjelezi.

P.Freddy 2013.02.17. 02:12:47

@Negyvenértelmiségi:

"...beszabadult néhány bolsi izraeli zászlóval a szíve fölött..."

Kik lehettek ezek az izraeliek, netán a közpénzből fizetett, izraeli Birnbaum és Finkelstein megérkeztek hivatalos kampánytanácsadásra ORBÁN VIKTORHOZ? A homoszexuális izraeli FIDESZES gyűlölettanácsadó, aki kapásból megmondja, hogy kampányban ki kell használni a zemberek zsigeri gyűlöletét, és ezt ORBÁN VIKTOR helyesen ki is használja?:)

Rigor_mortis 2013.02.17. 03:13:27

@Negyvenértelmiségi: Nagyon rossz nikket választottál magadnak, még egy értelmiséginek is kevés vagy, mint sünben a dauer. Magyarosíts inkább Hatökörre!

esefe 2013.02.17. 05:10:23

És mi baja lehet a székely zászlóval, egy magyar embernek? Nyilván semmi. Egy magyarnak semmi.

esefe 2013.02.17. 05:17:24

@AnnaKarenina: Mondod te. A székely magyarnak tartja magát (jártam ott eleget, tudom), azon belül székelynek. Amit te mondasz az az oláhok álláspontja. Az újonnan kitalált zászló 1601-ből eredeztethető, a fejedelem, Székely Mózes zászlajától. Szóval vagy négyszáz éves, az „új” zászló.

Sok mindent írsz határozottan, de szinte mindent rosszul. Akkor minek?

esefe 2013.02.17. 06:19:44

@P.Freddy: A legszebb, mikor volt vöröskönyvesek komcsiznak másokat. Még jó, hogy teljesen hatástalan. Ráadásul ostobaság ezt tenni. Mert, ha ők a komcsik, akkora a ballerek rájuk szavaznak, de rájuk szavaz a mérsékelt jobboldal is, merthát, a jobboldali néppárti csoport tagjai.

Szélsőségesen ostoba dolog, amit műveltek itt (is) pártpropagandista „elvtársak”,bárki is tanácsolta azt.

felcsutisuttyo 2013.02.17. 06:51:46

Mit vártok egy ilyen büdös Bunkó suttyótól mint ez a Kövér. Kommunistából lett fasiszta simogató....
Az orra alatt a koszos, nyálas surolókefe, és a kapa röpköd kis a száján.
Undorító..gyűlöli saját magát is mert kommunista volt...csak buta minta segg...Hány év alatt végezte el az ingyen egyetemet?????
Kövér László felvételi vizsga nélkül került be az
egyetemre.

No nem azért, mert tanulmányi versenyt nyert.
Atyai kitüntetés mentesítette a felvételi alól, (mint akkor másokat is, kiszorítva az értelmes diákokat). A kitüntetés neve: Szocialista Hazáért Érdemérem.
Indoklás:
"Az 1956-osellenforradalom leverésében szerzett elévülhetetlen érdemeiért."
A gyermek nem felelhet az apa rémtetteiért. DE!

Nem az apát vették föl az egyetemre teljesítmény nélkül, hanem a gyermekét!!!
Egyébként a köteles beszéd elhangzott Békés megyében, aztán Tatabányán az Árpád Szállóban, majd Szombathelyen. (a békési esetben pert is vesztett hazugságért a fidesz.) Ugyanúgy szólt mindhárom helyen. A www.nyugat.hu honlapról letölthető (volt) a teljes beszéd, nem szövegkörnyezetéből kiragadva a rajongó polgárok aljas röhögésétől kísérve.
Letöltöttem magam is.
Számtalanszor bukott az egyetemi vizsgákon, arra már nem terjedt ki a kitüntetés hatása.
Két alkalommal évismétlésre is kényszerült. A 2,0 átlagot elérő diák 5 éve alatt végezhetett a jogi karon,

Kövérnek ez 7 évbe került.

$pi$ 2013.02.17. 06:56:30

@AnnaKarenina: "Trianon (és azt előidéző két világháború a magyar uralkodóosztály bűne)"

Hát ez mondjuk marhaság. A második világháború nyilván nem idézhette elő a Trianoni döntéseket, mert jóval később volt.

Az első világháborúnak volt persze köze ahhoz, hogy Magyarország ekkora területeket veszített, de nyilvánvaló, hogy nem az uralkodóosztály miatt vesztettünk területeket. Ausztria pl. területeket kapott a Trianoni döntés alapján...

Magyarország azért vesztette el területei nagy részét, mert Európa nem kért a bolsevizmusból és nem ismerte el a Magyar Tanácsköztársaságot. Aki egy kicsit is utánanéz az tudja, hogy a magyar kommunisták miatt történt Trianon. Tök egyértelmű!

felcsutisuttyo 2013.02.17. 06:56:39

Kövér keresi a balhét a Parlamentben is, mint Házmester...de keresi a balhét a Románokkal is, mert nem tudja, hogy a Székelyek leszarják Őt és a Nemzetiesekedő Barom társait is. Egy székely azt mondta, hogy nekem aki itt volt látogatóban:
majd ha nem a szavazatáért kellenek a Székelyek akkor elgondolkodnak, hogy magyarnak vallják magukat, különben ők SZÉKELYEK .ÉS AZÉRT VAN SAJÁT ZÁSZLAJUK ÉS HIMNUSZUK,MERT ŐK NEM MAGYAROK!!!!!!

felcsutisuttyo 2013.02.17. 06:59:13

Magyarok.nem a választással kell foglalkozni, hanem a Diktatúra megdöntésével, mert úgyis a Fidesz szarok választási csalásra készülnek, tehát illegitimnek lesznek nyilvánítva a választások...és ha ezt vitatják..akkor JÖN A FEKETE VÉRES LEVES!!!

felcsutisuttyo 2013.02.17. 07:01:19

Miért ilyen BIRKA a magyar Nép??? Egy kis alamizsnáért???

Miért különb nálunk a Román?
Ők le tudták győzni és ölni a Diktátort , mint egy disznót!

$pi$ 2013.02.17. 07:04:19

@felcsutisuttyo: Ne égesd már magad ezzel a gyűlölködéssel. Tök nyilvánvaló, hogy te akarod eltörölni a választásokat és te akarsz ezzel diktatúrát meg illegitim hatalmat az ország életére.

Nem vagy képes elviselni, hogy az ország nem azt választotta amit te szerettél volna. Demokratának lenni nem azt jelenti, hogy elfogadod azok véleményét, akik ugyanazt akarják mint te...

felcsutisuttyo 2013.02.17. 07:05:51

@$pi$: Szarok a Trianonra, ami maradt,... abban az országban szeretnénk jól élni..és nem a határon túliakat tömni pénzzel a szavazatért.
A határon belüli ember dögöljön meg???? Az nem magyar?....
Trianon, Trianon..ezzel foglalkoztok barmok,?... és a határon belül éheznek és éhen halnak emberek????
Szarok a Székely zászlóra,és a határon túliakra... addíg amíg a HATÁRON BELÜL egy ember is éhezik, és gyerek fázik és meghal az éhségtől,,

felcsutisuttyo 2013.02.17. 07:17:17

EZEKKEL LEHET EGYETÉRTENI:
araman 2013.02.16. 16:22:03

Nekem az a furcsa, hogy az Osztrák oldalra szakadt honfitársainkról valahogy nem hallunk semmit. Lehet, hogy ŐK egyszerűen CSAK JÓL ÉLNEK? (vagy nem kell szavazniuk?)
A mindenkori kormánynak egyetlen dolga lett volna, jólétet teremteni a HAZÁJÁBAN és a pluszból lehetett volna osztogatni a külhoniaknak. Ezt nem történt meg, no ezt nevezem én hazaárulásnak!

turbocat 2013.02.16. 16:25:42

@Member: mert ott lehet legjobban eljáccani a nagy magyar testvért......., egyébként, meg ha nemzettársaink itt vennak, akkor szegény, elnyomott magyarok, otthon meg büszke székelyek és kinyalhatja a seggüket mindenki !! kapise ?

$pi$ 2013.02.17. 07:17:36

@felcsutisuttyo: "Trianon, Trianon..ezzel foglalkoztok barmok,?..."

Te foglalkoztál vele. Én csak jeleztem, hogy amiket leírtál az ocsmány kommunista propaganda, színtiszta hazugság. Segíteni próbáltam, hogy megértsd mi folyik körülötted, mert nyilván félrevezettek.

"és a határon belül éheznek és éhen halnak emberek????"

Kik haltak éhen? Félre ne érts, de ez egy újabb ordas hazugság, ugye?

"Szarok a Székely zászlóra,és a határon túliakra... addíg amíg a HATÁRON BELÜL egy ember is éhezik"

Mélységes humanizmusod a könnyekig meghatott. :) A következő logikai lépés az lenne, hogy elítéled a nacionalizmust, ugye? :)

felcsutisuttyo 2013.02.17. 07:26:04

@$pi$: Amit Te leírtál az meg a Nemzeti Szar Banda ocsmány propaganda szövege a csaló hazug, korrupt kormányodnak (amit már alkotmányba foglalnak, hogy ne lehessen ellenőrízni).
400 ezer gyerek éhezik ( ezt a Hegedűs (Orbán tanácsadó mondta),..gyerekek, felnőttek haltak éhen és fagytak meg...(ezt meg millió helyen lehet olvasni, még a seggnyaló Magyar Nemzetben is megemlítették).Úgy hogy kussoljál és nyaljad a szaros segget egy kis alamizsnáért....Igen elítélem a " mélymagyarkodást"....!!!!!!Undorító!

$pi$ 2013.02.17. 07:38:20

@felcsutisuttyo: "Amit Te leírtál az meg a Nemzeti Szar Banda ocsmány propaganda szövege a csaló hazug, korrupt kormányodnak"

Az, hogy a második világháború trianon után volt? Gratulálok. :)

"gyerekek, felnőttek haltak éhen"

Egyetlen ilyen eset sem történt. Ez egyszerűen hazugság.

"Úgy hogy kussoljál"

Szintén demokrata? Figyu, nem te mondod meg, hogy ki kussoljon és ki beszélhet, annak az időnek vége van.

"Igen elítélem a " mélymagyarkodást"....!!!!!!Undorító!"
Mélymagyarkodás? Ha felhívja valaki a figyelmet arra, hogy nem mondasz igazat az egyből mélymagyar, mi? Vagy mitől lettem "mélymagyar"?

Rob67 2013.02.17. 07:52:40

@reszeg tengeresz: De edes a viziod.
Tizev fegyverkezes egy igazi nemzeti part szineiben.
Azert ismeros a tortenelembol.
Ugyhivjak nemzeti szocialista part es egykor a nemeteket kivantak igy felrazni.
Neked tenyleg megserult az agyad mikozben anyad megszult?
Ez a jovokep te fereg? Te utolso mocsadek tetves mocsadek.
Ezt kinalod a jovo gyerekeinek, az enyeimnek es mindegyiknek?
A remenyeidet amik halalrol, verrol, haborurol es szenvedesrol szolnak?
Ettol lesz egy nemzet nagy vagy csak ez elegitene ki a feldogozhatatlan frusztraciotokat?
Nem vagyok zsido, sem komcsi, hiszen sosem leptem be a fideszbe... Igaz mas partba sem.
Csak megdobbenek micsoda tetvek csusznak masznak a labam alatt.

Kombi 2013.02.17. 08:07:12

Van egy idegenbe szakadt nép, ki akarja tűzni a saját zászlaját, a 21. századi Európában és nem engedik neki.
Van ugyanaz a nép egy független országban és olyan tagjai vannak akik megbotránkoznak azon, hogy a független ország vezetői szolidaritásból kitűzik az idegenbe szakadt nép zászlaját.
Lehet hogy azok, akik a független országban ezen megbotránkoznak, nem is ugyanahhoz a néphez tartoznak?
Itt élnek a független országban, használják a nyelvet, a kultúrát és idegen népek érdekeit védik.
Írjanak a saját nyelvükön és kommunikáljanak egymás között, mert akkor a külföldön élő magyarok nem hihetik azt, hogy azt a véleményt egy magyar ember mondta.

felcsutisuttyo 2013.02.17. 08:10:18

Titus Corlatean román külügyminiszter egy szombati (tegnapi) tévéműsorban beszélt a székely zászló ügyében kirobbant magyar-román vitáról. Corlatean szerint Budapest a romániai magyarokat próbálja manipulálni a kettős állampolgárok szavazatának megszerzése reményében. A külügyminiszter úgy fogalmazott: a nacionalista szólamok mögött pragmatikus érdekek állnak, mert a zászlókat lobogtató magyar politikusokat az a két-háromszázezer szavazat érdekli, amiket a magyar állampolgárrá vált romániai magyaroktól kaphatnak.
Corlatean szerint a székely zászló valójában az etnikai alapú területi autonómiát jelképezi, amely elfogadhatatlan Románia számára, mind a törvények és az alkotmány, mind pedig a harmonikus román-magyar együttélés szempontjából.
Nastase volt román kormányfő blogbejegyzésében a magyar-román parlamenti kapcsolatok befagyasztását javasolta válaszlépésként arra, hogy a budapesti parlamentre kitűzték a székely zászlót. Corlatean erre azt mondta, számít arra, hogy a román parlament reagál a gesztusra.Egy méltó és világos kiállásra valóban szükség van.

esefe 2013.02.17. 08:16:30

@felcsutisuttyo: Primitív oláh duma. Ha ismernél székelyeket tudnád, hogy magyarnak tartják magukat és azon belül székelynek. (Zászlajuk meg azért volt, van külön, mamiért minden ezrednek is van a harcban.) A palócok is magyarok és azon belül palócok. A kunok is és még lehetne sorolni. Ha ennyire utálod a magyarokat, minek írsz magyarul? Az oláh kormány adta feladateladat? Szánalmas.

esefe 2013.02.17. 08:17:34

@felcsutisuttyo: Mondom, hogy oláh ügynök vagy. Ha magyarnak születtél, szégyeld magad!

esefe 2013.02.17. 08:18:49

@Kombi: ''Lehet hogy azok, akik a független országban ezen megbotránkoznak, nem is ugyanahhoz a néphez tartoznak?''

Nagyon közeli esély.

esefe 2013.02.17. 08:21:25

@$pi$: Az arc teljesen kontraproduktív. Ezt a fazont, még a a magyar szélsőbal sem tudná vállani.

takács bálint (törölt) 2013.02.17. 08:21:27

@sánta vas:
ebben a térségben az összes kelet-európai nacionalista hülye. mindenki, aki húzna egy vonalat, hogy eddig éljenek a románok, és onnantól a székelyek. mert ez itt a románság ősi jussa, ez meg a székelységé.

Megfigyelo 2013.02.17. 08:22:03

@felcsutisuttyo: Corlateannak igaya van, nyilvánvaló, hogy erre megz ki a játék.

Megfigyelo 2013.02.17. 08:24:23

@esefe: Ezt a "székely zászlót" mindössze 10 éve találták ki, azelőtt nem létezett.

felcsutisuttyo 2013.02.17. 08:26:01

Budapest a romániai magyarokat próbálja manipulálni a kettős állampolgárok szavazatának megszerzése reményében - jelentette ki szombaton Titus Corlatean román külügyminiszter, aki egy tévéműsorban beszélt a székely zászló ügyében kirobbant magyar-román vitáról.

A román diplomácia vezetője szerint egyes magyar politikusok jelképes gesztusokkal provokálják a román közvéleményt, amivel szemben Bukarestnek határozottan, ugyanakkor intelligensen kell fellépnie.

Corlatean kifejtette, hogy a székely zászló valójában az etnikai alapú területi autonómiát jelképezi, amely elfogadhatatlan Románia számára, mind a törvények és az alkotmány, mind pedig a harmonikus román-magyar viszony szempontjából.

$pi$ 2013.02.17. 08:27:20

@esefe: Teljesen és végérvényesen elszakadt a valóságtól. A szakembereknek biztos, hogy van rá külön szavuk. :)

esefe 2013.02.17. 08:28:04

@Megfigyelo: 1601-ben. Olvass utána! A gugli a barátod. Nem olyan nehéz.

Megfigyelo 2013.02.17. 08:30:55

@reszeg tengeresz: Ha ezekből az elképzeléseből bármi valóra válna, teljesülne a román nacionalisták álma, és Debrecent is elcsatolnák a háború után. A román hadsereg ugyanis egy komoly tényező, nem úgy mint a magyar.

esefe 2013.02.17. 08:43:54

@Megfigyelo:Könnyebb ezt a primitív szöveget gyorsan leírni, mint utánanézni. A XVII. században ezek a színek és jelképek jelentek meg a székely csapatok (lovasság és gyalogság) zászlain. De nem is foglalkozz vele! Nehogy utána nézz, még megdőlnek az idióta oláhpárti elméleteid.

Egyébként, ha igazad lenne, akkor mi indokolná, hogy ne lehessen kitűzni? (Annyi igaz, hogy 2009-ben Hargita megye tanácsa a székely zászlót hivatalos megyei zászlóvá emelte.) Európában ezer tartomány, megyei, városi, miegyéb zászló lobog mindenhol. (Ha utaznál, a faludon kívül tudnád. Sehol nem tilos, még az oláhoknál sem. Az illetékes oláh ügyészség is ezt mondja. Azért te csak állj ki az oláhok egy kis magyargyűlölő csoportja mellett!

felcsutisuttyo 2013.02.17. 08:46:40

„megkezdődött a 2014-es magyarországi választási kampány erdélyi szakasza". Az igazi veszélyt az erdélyi magyarok számára „a narancssárga, zászlók jelentik.

felcsutisuttyo 2013.02.17. 08:50:39

Dan Constantin, a kormányzó Szociálliberális Szövetség (USL) szócsövének számító Jurnalul National vezércikkírója úgy vélekedett: Németh Zsolt külügyi államtitkárnak régóta "feladata", hogy nyilatkozataival Romániát provokálja, és ebben most Füzes Oszkár bukaresti nagykövet is besegített neki.

A szerző úgy véli, a Fidesz már a jövő évi választásokra készül. Szerinte a "rossz a gazdasági helyzetbe került Magyarország elszigetelődött a sovén és antiszemita felhangokkal kísért jobboldali politikájával", a választások kimenetelét pedig a félmillió külhoni kettős állampolgár szavazata döntheti el a Fidesz és a szocialisták között. Constantin szerint "a két vuvuzela" az erdélyi szavazatszerzés reményében forralta fel a székelyzászló-ügy vizét, amellyel mások fogják "leforrázni" magukat.

rozsé drazsé 2013.02.17. 08:52:26

A bloggernek először is azt ajánlom, hogy olvassa el az 1918.dec 1-jei gyulafehérvári román nemzeti gyűlés határozatait, majd rögvest a Trianoni szerződést. Utána ha van hozzá esze, akkor vesse össze azokat a jelenlegi állapottal. S ha mindez megtörtént, és fenntartja a véleményét, menjen a picsába.

Kövér LÁszlónak igaza van. Jól tette! Ne kussoljunk tovább!

felcsutisuttyo 2013.02.17. 08:52:38

Az USL társelnöke azt fejtegette, hogy Orbán Viktor "egy kis ország miniszterelnöke - hiszen Magyarország a demográfia, az erő, a források szempontjából kis ország -, amelynek vezetője nagy politikát akar csinálni". Antonescu hozzátette, hogy ez egy revizionista politika, majd folytatta: "Orbán úr az egész világ magyarsága számára az akar lenni, mint a katolikusoknak a pápa."

felcsutisuttyo 2013.02.17. 08:55:04

A román szenátus elnöke azt is leszögezte, hogy "Orbán miniszterelnökkel nem lehet olyan párbeszédséma szerint tárgyalni, mint ahogy elődeivel tárgyaltak a román hatóságok, Ő csak az erőszak nyelvén ért -ahogy volt pártársa is említette egy magyar Tv adásban.".

thorpe (törölt) 2013.02.17. 08:58:25

Azt kéne megérteni, hogy momentán mi vagyunk Európa hülyéi (ezt sok előttem szóló is ékesen bizonyítja). Senki nem remélhet tőlünk semmi előrelépést, ha mi támogatjuk.

Elszigeteltek vagyunk, presztizsünk nulla, egy gyors leszakadásban lévő, szegény ország, robbanás-közeli társadalmi szakadékokkal, mélyben forró sovinizmussal és antiszemitizmussal, szűk látókörű, hiteltelen elittel, kivándorlási hullám kellős közepén.

Ez az igazság, annak változatai: hazugságok.

És ennek okán persze lehet vitatkozni, és azon is, hogy mit lehet tenni. De a megoldást aligha az acsarkodás vagy a székely zászló jelenti.

És ami a zászlót illeti, persze a románok ez ügyben bunkók, de ez nem jogosít fel minket, hogy megpróbáljunk még nagyobb parasztok lenni.

felcsutisuttyo 2013.02.17. 09:02:27

Határon túli újságíró dolgozó írja:
Orban egy megoszto nemzetkozileg is bajkevero nem europaba valo politikai figura.Amit a hataron tuli magyarokkal muvel( kizarolag a sajat hatalmanak bebiztositasa erdekeben)allandoan Trianon megvaltoztathatalan tortenelmi sebeit felszakitva s konfrontacioba keveredve a szomszed Kormanyokkal pont nem a hataron tul elo magyarsag ugyet szolgalja hanem pont rajtuk csattan az ostor.Buta primitiv maradi politika ez,Kartekony mindenki szamara.
Orban belfoldon is bajt kever megoszt a tuzzel jatszik az aki az Alkotmanyos Torvenyekbe is keps hatalma erdekeben belepiszkalni beleronditani lassan mar OrbanTorveny Kodexek leszenk nem AlkotmanyosJogallam
Autokriter Kiskiralyok szervezik maguk kore a hatalmat nem europai szintu allamvezetok!!
A Fidesz megoszto a tarsadalamt szetzilalo agressziv hatalomehsege a rakfeneje az allamanak mert tonkre vagja az orszagot a mai allapotaban jol lathato mindez.
Uj Kormany kell es egy jobboldali karos politikai befolyas nelkuli magyar jovo!!!
Ezt lassuk mar be!!!

thorpe (törölt) 2013.02.17. 09:04:42

@felcsutisuttyo: sose tudnak leszokni arról, hogy külföldön és belföldön teljesen mást beszéljenek, látszik az eredménye.

felcsutisuttyo 2013.02.17. 09:09:03

@thorpe: mindkét helyen hazudnak..és mindkét helyen önmagukat fényezik....

xvxvxv 2013.02.17. 09:21:15

"a bukaresti kormány az észak-erdélyi autópálya szerződésének felbontását tervezi." fasza, nyilván a szőröstalpúak nem hagyják szó nélkül a 2 milliárdos évi költségvetéssel magának parlamenti magánhadsereget toborzó majom akcióját.

bár a fideszcigányok pontosan tudták, hogy ez fog következni, vagy vmi hasonló kaliberű lépés. de szarnak ezek a hazaáruló, a magyart a magyarnak uszító tetvek a határontúliakra; most az a fontos, hogy mennél több szavazót szipkázzanak el a vonától. ha ennek az az ára, hogy nem épül mégsem észak-erdély felé autópálya, akkor az. a lényeg, hogy kiépüljön a fidesz-feudalizmus. a nyomorúlt prolijaink úgy is mindent beszopnak nekünk, ha a szájukba szarnánk, azt is megköszönnék...

áldásos határontúli politikájuknak köszönhetően, miután létrehozták a helyi fidesz-pártokat, nincs már parlamenti képviselete a kinti magyaroknak délvidéken, szlovákiában, ukrajnában és épp hogy bejutott most az rmdsz.

sokadszorra: azóta, hogy csermanek abbahagyta az akasztásokat, ilyen mocskos, a magyart meggyalázó, köpedelem népség, mint a fideszcigány, nem ült a magyar nyakán.

chillking 2013.02.17. 09:23:24

A régi székely zászlóként gondolt vörös-fekete zászló nem is olyan régi, hiszen az 1950 előtti forrásokból a Maros Magyar Autonóm Tartomány felszámolása előtti időből nincs utalás így lehet, hogy csíki kommunisták találták ki 1968-ban, amint erről Kónya Ádám művelődéstörténész beszámolt

afazekas 2013.02.17. 09:24:12

A banditák ti vagytok nyilasozó, turulozó libcsik!

A ti fajtátokat nyugodtan vihette volna a kisantant anno Trinanonnál...

Éhes_ló 2013.02.17. 09:26:06

@AnnaKarenina: szerintem az tűzi ki akinek fontos, siksze.

Neked és a magadfajtáknak nem az, ti semmit, vagy más zászlót tűztök ki.
De ez a nihil miért jellemezne másokat?

Nem emlékszem, hogy bárkinek gondja lett volna vele milyen zászlót használnak itthon a tótok, oláhok, rácok, bárkik. Olyat használtokamilyet a gyomrotok elbír, márpedig sokat elbír, mint itt is olvashatjuk.

A rosenfeldi, löwingeri, csermaneki, appeli történelemértelmezés marxi-lenini osztályszemléletű dialektikus materialista lózungjaitól kímélj meg kérlek és sem terhellek adolféval, vagy szaljosánéval, elvárhatom vice versa.
Nekem egyik sem jelent semmit.

Ha zavar a székely zászló, ne használd.
De ne köpködd azt, aki ezt fontosnak tartja és szolidaritási jelképként viseli, használja, mivel szabadsága van rá, hogy tegye.
Alapjoga, mint neked is az, hogy ne használd.

Nem érted, mi?

ledkerék 2013.02.17. 09:29:41

Na! Te aki ezt a cikket írtad Kövér Lászlóval kapcsolatban,ezt azután követted el,miután éjszakai rémálmod után a WC-én kiürítetted magadat,majd fejjel belebuktál a csészébe és ürítésednek nagy része vissza diffundált agyüregedbe.

felcsutisuttyo 2013.02.17. 09:32:51

@ledkerék: vagy miután kiürítette magából a WC-n a Fideszt a Kövér Lászlóval együtt.
( én is úgy jelzem már rég óta ha WC-re megyek, hogy: " megyek Kiteszem a Fideszt, a Nemzeti Szart:))) hehehe

Éhes_ló 2013.02.17. 09:36:10

@billy reed: nem, ez az kommentem egy nácizó, mélymagyarozó, székelyeket lerománozó a két nemzetrész közötti kapcsolatot megtagadó takony postjára.

A magadfajta antimagyarokhoz ilyen szóhasználatot követően ilyen szinten lehet és kell szólni.

Ahol mélymagyarozni lehet, ott zsidózni sem nagyobb szégyen. Mosdó - törölköző.

Ha már az idézeteknél tartunk:
VOLTAIRE (Francois Marie Arouet) 18 századbeli francia filozófus és író.
"Miért utálják a zsidókat? Ez az ő törvényeiknek az elkerülhetetlen következménye: Vagy mindenkit uralni akarnak vagy azt akarják, hogy az egész emberi nem gyűlölje őket..."
"A zsidó nép engesztelhetetlen gyűlöletet mutat minden nép iránt. Minden uralom ellen lázad.Mindig uralkodni akar, mindig kapzsi mások jólétét illően, mindig barbár - alázatos ha szegény, dölyfös ha gazdag." (Essai sur le Moeurs)
"Úgy tűnik, hogy ti vagytok a legbolondabbak. A kafferek, a hottentották, a Guineai négerek sokkal okosabb és becsületesebb emberek mint a ti őseitek, a zsidók. Túltesztek minden népen szemtelen mesék kiagyalásában, rossz viselkedésben és barbarizmusban. Megérdemlitek büntetéseteket, mert ez a ti végzetetek." (Egy zsidóhoz írt leveléből, aki azért írt neki, hogy 'antiszemitizmusa' miatt panaszkodjon neki.
Examen des Quelques Objections.. dans L'Essai sur le Moeurs.) "Csak a zsidók tudatlan és barbár nép, akik a régóta egyesítik a legpiszkosabb dölyfösséget a legutálatosabb babonákat , a leglegyőzhetetlenebb utálatát minden népnek, akik eltűrik és gazdaggá teszik őket." ("Juif," Dictionnaire Philosophique) "Tudom, hogy az angol gyarmatokon van néhány zsidó.Ezek a szefárd zsidók odamennek, ahol pénzt lehet csinálni. De hogy ezek a körülmetéltek akik régi ruhákat adnak el azt állítják, hogy ők Naphtali vagy Isachar törzséből vannak, annak a legkisebb jelentősége sincs. Ők egyszerűen a a legnagyobb gazemberek, akik valaha ennek a földnek a felületét össze mocskolták.(Levél Jean-Baptiste Nicolas de Lisle de Sales-nak 1773 december 15-én. Levelezés, 86:166).
Ők mind a szívükben dühöngő fanatizmussal születnek, éppúgy, ahogy a bretonok vagy a németek szőke hajjal születnek.Egy csöppet sem lennék meglepve, ha ezek az emberek ne válnának halálos veszéllyé az emberiség számára." (Lettres de Memmius a Ciceron, 1771)

Ő még mindig eléggé trendi és haladó a magadfajtáknak is manapság, vagy nem?
Nagy emberektől hasznos, megfontolandó és találó idézetet bármire lehet találni. :)

xvxvxv 2013.02.17. 09:36:50

@afazekas: te meg mi a faszról hadoválsz itt? kisantant, banditák, libcsik... gyermekem, nőjjél már fel! az ostoba gagyi, sosemvolt magyarképedet, -világodat használják fel, te szerencsétlen. semmi reálpolitikai érzék nincs bennetek, talpasokban. egy mákonyos, harmadrangú irodalomban megírt, még egyszer: sosem létezett magyar múlton kérődztök.

fingotok nincs nektek a szakralitásról.

esefe 2013.02.17. 09:42:34

@chillking: Nem is azt alkalmazzák ma többnyire, hanem a 1600-as évekből való színeket és szimbólumokat használót.

Bár láttam olyat (fekete-vörös) székely kocsmán, de Magyarországon.

esefe 2013.02.17. 09:45:19

@xvxvxv: És ti mennyit tudtatok használni a hazának és a magyarságnak nagy reálpolitikai érzéketekkel?

Igaz, valószínűleg nem is az a célotok, hogy használjatok az említetteknek.

thorpe (törölt) 2013.02.17. 10:10:50

afazekas 2013.02.17. 09:24:12
"A banditák ti vagytok nyilasozó, turulozó libcsik!

A ti fajtátokat nyugodtan vihette volna a kisantant anno Trinanonnál..."

ó vittek volna az osztrákok :))

milyen jól megértenétek egymást, az a maradék egymillió látens homokos nemzetfétisiszta, a nagy magyar ugaron, fenhetnétek a karikás ostort a nagy honvédő háborúra...

thorpe (törölt) 2013.02.17. 10:11:36

@esefe: a célunk az, hogy neked rossz legyen, mit hittél? székrekedéses szép vasárnap reggelt!

bigthereal 2013.02.17. 13:17:04

@sánta vas: barom vagy te, kisfiam.

ha támogatod a székely autonómiát, akkor ne beszélj ellene!
a katalán autonómia küszöbön áll, de a spanyolok nem hörögnek, amikor a katalánok a saját zászlójukat használják katalóniában.

az oláhok csak az erőből értenek, ezért kell velük keménynek lenni.
az eddigi megalkuvó, puha hozzáállás semmi eredményre nem vezetett, csak folyt az erőltetett asszimiláció...

az oláhok semmit nem tartanak be a trianoni és párizsi békében vállalt kötelezettségeikből, rá kell szorítani őket!

sánta vas 2013.02.17. 14:06:24

@bigthereal: Tanulj meg olvasn te szerencsétlen!Épp mellette teszem le a voksom. Olvasd már el a kommentjeimet!
A katalán autonómia meg kb. 20 éve "küszöbön áll". Mégse lett belőe semmi. Mit ahogy másutt se. Teszem hozzá sajnos.
A markáns magyar külpolitika fontos, mert a lagymatag szoci hozzáállás bizony egy nyelvtörvényt eredményezett 2009-ben.

afazekas 2013.02.17. 14:11:07

@thorpe: Gondolom neked az a reálpolitika hogyan kell kiárusítani mindent minél gyorsabban!

@xvxvxv: Nyugodtan mehetnek az osztrákokhoz! Senki nem tiltja meg.
Hogy a "bölcs" Gyurcsány Fecót idézzem 'el lehet menni Magyarországról' ha valami nem tetszik...

sánta vas 2013.02.17. 18:16:40

@esefe: Persze, hogy nem az a céljuk. Tesznek ők nagy ívben az erdélyi magyarságra.Csak most ez a legújabb szöveg, mert a 23 millió románozásnak már lejárt a szavatossága, meg hát a mostmár a határon túliak is szavazhatnak, tehát nem viszonyulhat hozzájuk az eddigi stílusban a baloldal. (Atika is ezért látgatott el Erdélybe.)
"Orbán árt a határon túliaknak" ez a legújabb rigmus.(by Ron Werber ?)
A 2000-es évek passzív, behódoló szoci külpolitikája mit eredményezett?
A 2009-es szlovákiai nyelvtörvényt. Na ennyire hatékonyak ők..
süti beállítások módosítása