A Fidesz már hat éve adja el az országot saját magának, és ráadásul még az adófizetőknek kell adni ehhez a rávaló közpénzt. Orbán Viktornak lassan nagyobb vagyona van Mészáros Lőrinc nevén mint egy középkori kiskirálynak, de még mindig van vagy kétmillió agy mosott híve aki a hatalomban tartja. Mert szerintük az teljesen rendben van ha a jelenlegi kormány lop az ország vagyonából és még ráadásul tőlük is, de ez ebben a formában nem zavarja őket mert azok a kurva szocik mindent csak elqrtak, a Fidesz meg legalább csinál is valamit. Ja kérem, van olyan mikor a józan ész valóban csak ácsorog, és tátott szájjal bámul. A Matolcsy nevű elmebeteg csak úgy áttol vagy kétszázötven milliárdot mindenféle alapítványokba a közpénzből, közben szép kastélyokat, irodaházakat, festményeket, kutyaszart, magánhadsereget vásárol magának, és ezt még törvényesíteni is akarja mert ugye azt akkor már nem lehet rajta számon kérni. Egy Rogán meg valami Habony nevű farok szétlopja a belvárost magának, seftel a letelepedési kötvényekkel, százmilliárdokat tol ki tudja hova szerte a világban szintén a magyar költségvetés hátrányára, és erre kinevezik miniszternek a kis tróger volt polgármestert. A másik meg még csak arra sem veszi a fáradtságot, vagy túl gyáva hozzá egyáltalán megmutassa rusnya pofáját azoknak akiknek olyan jól megél az adójából. Egy Lázár János nevű gátlástalan alak hetente elmagyarázza a kormány milyen qrva jól dolgozik a maga érdekében, csak ezt senki nem értékeli rajtuk kívül, és még azt is hazudni képesek erről a kormányról ezek bizony egy végtelenül tehetségtelen, aljas, tolvaj banda, pedig az a hat éve volt nyolc év, meg valami soros bérenc.

De ez csak a jéghegy csúcsa lenne az elmúlt években az országban történt pofátlan rablásokról, hazudozásokról, mutyikról, az emberek kifosztásáról, a szerzett jogok elvételéről, az értelem elüldözéséről, a képmutatás és cinizmus diadaláról. Olyan emberek kerültek véleménynyilvánító pozícióba akik értelmi képességei nem érik el a műanyag kupak színvonalát, olyan emberek gazdagodtak meg akik még életükben nem végeztek értelmes értékteremtő munkát, viszont most jól helyezkedve már nem gázt szerelnek. Fontosabb lett a szakmai hozzáértésnél a feltétlen engedelmesség a politikai hatalom felé bármilyen körülmények között, még ha ezzel kárt is okoz  az ilyen elven működő magát addig még  fasza gyereknek tartó pártkatona az adott területnek. Előnyös emberi tulajdonság lett a képmutatás, a szemrebbenés nélküli hazudozás minden körülmények között. Nagy értéknek lett nyilvánítva a álszentség. Hogy ez hol is történt meg az elmúlt hat évben? Ezt most el kell magyarázni?

Casinók, köztévé, Simicska, földvásárlás, alaptörvény, trafikok. Ha nem szavazol rám szavazol, ha sztrájkolni akarsz nem teheted meg, ha meg akarsz élni a fizetésedből menj külföldre, vagy keress több százezret egy hónapban ne legyél melós mert akkor éhen döglesz. Itt a rezsicsökkentés trükkje, hogy ne érezd át vagy verve. Ne akarj népszavazni, mert neked nem lehet, ne akarj jobban élni, neked azt sem lehet. Csend a neved és beletörődés.

Ne legyél beteg, mert nem éled túl.Ne akarj okos utódot, mert nem lehet. Pont. Mindenki érzi ez nem jó. Pont.

Néha feltűnik egy arc, egy ember, egy vélemény, egy menet. Nagy a lelkesedés. Követik az olvasztárt, a szakszervezetist, az ápolónőt, a tanárt, a devizahitelest, a rokkantat, a megalázottat, a beteget, a melóst, az okost, a butát, bárkit, aki szerint nem jó ami ma vele, és mással történik. Változás kell, és gyorsan, és jó irányba, ami sokaknak jó.

Aztán befejeződik, mielőtt elkezdődne. Egy elindul, cselekszik, sokan vele tartanak, de még többen tudják azt merre nem szabad menni. Azt is tudják kivel nem. Párttal semmiképpen nem, mert azok is csak politikusok, és eddig is loptak, ezután is csak folytatni akarják. Párt nehezen megy a civilek felé, mert azok nem értenek hozzá mit is kellene csinálni. Nincs média, nincs egyetértés,  mindenki szerint csak az a jó, amit ő csinál. Már lassul a lelkesedés, csökken a lendület, majd szépen megáll. Aki elindult érzi egyedül maradt pedig még vannak mellette, nem látja  a tisztán a változás megindulását, és csak őrlődik.

A hatalom meg elégedetten hátra dől, és belevigyorog az elégedetlen képébe. Nála a törvény, nála a közpénz, nála van minden amivel szebbé teheti a maga életét. Amíg azon megy a vita ki a hibás az ellenzékben, kinek van igaza, ki a fasza gyerek, addig a Fidesz nyugodtan lopja magának tovább az ország vagyonát, élősködik annak munkáján. Pedig nem kellene csak mindenkinek egy kicsit hátrább lépni a változást akarók közül, és egyből láthatóvá válna mennyire is közel van egymáshoz a maga és a másik életét jobbá tenni akaró. Az ápolónő, a tanár, az olvasztár, a beteg, a tanuló, a szülő, a gyerek, a beteg, a melós, a vezető, a vállalkozó pedig rá kellene döbbenjen, ha nem tesz meg magáért annyit, amit mástól hiába vár, és egy kicsit engedne mindenki a fene nagy meggyőződéséből nem kellene csodára várnia amikor a hatalom légvárát egy laza mozdulattal szétdurrantja. Mert az abból épül, és az emberi csökönyösségen alapszik. 

Hogy ez ma a világ közepének mondott országban megtörténik az csak annak köszönhető, sokan nem a józan eszüket használják, hanem az érzelmeik által vezérelve a saját meggyőződésük szerint inkább nem cselekszenek. Nem veszik észre a nyilvánvalót, vagy még rosszabb, hagyják azt haladni a maga útján. Dögöljön meg a szomszéd tehene is, jó magyar szokás szerint, de akkor sem fogadja el másnak legyen igaza. Na ők már valójában feladták. Másokat még nem győzött le a hatalom, ők nem fogják feladni. Mert a Fidesz, és a kormány azt szeretné ha megállna a józan ész, és nem tenne ellenük senki semmit, mert úgy láttatják ezt nem is érdemes megpróbálni. Hát ez nem így van. BANDITA.

Címkék: közpénz hatalom lop Fidesz ápólónő

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr488555050

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Józan Ész egy kíhívás 2017.02.28. 08:38:39

A Józan Ész nem ajándék, hanem egy kihívás, mivel meg kell küzdened mindenkivel, aki nem rendelkezik vele.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Desischado 2016.04.02. 23:38:30

Elkeserítő ami itt megy. Ha nem változik semmi, orbán továbbra is itt marad a nyakunkon. Nem értem a jónépet, mi kell még? Igaz, látom, hogy a többség még eléggé meg van, nyilván ezért nem zavarja, hogy mi folyik ebben az Abszurdisztánban. A baj csak az, hogy odalesz az ország, mi meg rabszolgák leszünk a saját hazánkban. Ébresztő, magyarok!

1ghost 2016.04.03. 08:34:36

Kedves Bandita! Jó az írás, kösz! Én azonban optimistábban látom a helyzetet. Némileg.

A fidesz által felhúzott mocsokhegy mára akkora, hogy forr a düh az emberekben. Lehet, hogy nem mennek annyian tüntetni, mint kellene, nem hangoskodnak annyian, mint kellene, de hidd el kurvára elegük van,s alig várják, hogy "éles lőszer" (értsd: választás, népszavazás boltbezárásról) legyen a kezükben.

Az elszántságot egyébként meg is mutatták az utóbbi időkben, Salgótarjántól Veszprémig, ahol csak lehetett.

Szóval cheer up! Mert az kurvaélet, hogy a narancsrendszer végjátékát éljük.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.04.03. 11:03:34

@1ghost: Én csak azért nem vagyok ilyen optimista, mert a Fidesz által elkövetett gyalázatok nem érintenek mindenkit. Én már a trafikmutyi idején az utcára vizionáltam a dohánykereskedelmi jogaikat elvesztett boltosokat, nem csak trafikosokat, hanem kisboltokat is, és láss csodát semmi nem lett belőle. Néhány elszórt siránkozás, és vége lett.
Utána jöttek a földpályázatok, Kishantos, és a többiek. Azt hittem a magyar parasztok kaszát és vasvillát ragadva fognak tiltakozni, vagy megszállják Budapestet, mint Demszky alatt. A földpályázatokat is lebonyolították és mindenki csendben maradt, csak Váradi András, és Kishantos tiltakozott, azt meg szépen elnyomták.
De ugyanez történt minden esetben, a rokkantaktól kezdve, a kényszernyugdíjazott közalkalmazottakon át a korkedvezményes nyugdíjakig mindennel. Akkor kellett vpéna mindenkinek az utcára mennie, amikor a kormány lenyúlta a magánnyugdíj megtakarításokat.
Ezért nem látom, hoogy lenne kiút a mostani helyzetből. A tanár tiltakozásokat is meg fogják oldani. Majd teznek némi látszat engedményt, a tanárok elfáradnak és ennek is vége lesz.

Most nem akarok a lengyelekkel példálózni, de ott tízezrek voltak képesek az utcára menni a média és az alkotmánybíróság baszogatásáért. Nálunk ha ezer ember kimeg egy-egy tüntetésre az már siker.

Netuddki. 2016.04.03. 11:54:59

@Desischado: "Elkeserítő ami itt megy. Ha nem változik semmi..."

Ebben az utolsó 4 szóban benne van minden, hogy itt miért "nem változik semmi". Sültgalamb effektus.

Szalay Miklós 2016.04.03. 12:40:40

Apropó, itt egy írás az érdekek erejéről, arról hogy sokkal inkább azok mozgatják a világot, mint bármi más.

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid071

(A legfelső sor a kép tetején, "Érdekek". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)

röf 2016.04.03. 12:49:13

Fekete Mariskát jelképpé magasztosította a reménytelen küzdelmet folytató liberalista euro-médiamogulság.
Nektek ez jutott.

2016.04.03. 12:52:56

Két alternatíva van:
Fidesz - mutyik, lenyúlások és migránsot ne a többség akarata szerint.
Ellenzék: a baloldal összessége - mutyik, lenyúlások és migránsot igen a többség akaratával szemben

Nos, ennyi maradt alternatívaként az egyszeri embernek.

Fidesz marad, másik lopós-korrupt-hazug válogatottra minek cserélni, aki még a nyakunkba is raknának egy nagy kupac deviáns csürhét.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.04.03. 12:53:52

@röf: Ahogy látom, te semmit nem értettél meg az írásból, te még élvezed is, ha a szádba szarnak és úgy rabolnak ki.

röf 2016.04.03. 13:02:59

@The Ghost Wolf:
Ejha... el sem tudod képzelni, hogy valaki normális munkával normális fizetést szakít?
És nem áll be a habzó szájú köcsögök közé...?
Hát...te is így jártál.

Attilajukkaja 2016.04.03. 13:08:15

Magyarorszag allitolag "Maria orszaga". Mariat pedig kinevettek, megcsufoltak, kizsigereltek, lejarattak es megprobaltak minden eszkozzel tonkretenni. O pedig a nep igaz habgja.
Es nem hagyta magat....
Minden tiszteletem az ilyen embereke! Es megvetesem az alkereszteny, hazug, szenteskedo kiskikarlyoke, akik a hazamat a multba kivanjak visszavinni. Amig vannak koztunk Sandor Mariak, addig nem fog nekik sikerulni, barmilyen viccesnek es rohelyesnek talaljak a magyar emberek tiltakozasat. Arcatlansag, amit ezek muvelnek az orszaggal!!!
Koszonjuk, Maria, hogy tartod bennunk a valodi hitet. Neved legyen aldott!

01234567 2016.04.03. 13:09:24

Birkák élére állt farkasok ellen. Így nem lehet. Saját példámon tudom: mindenki igazat ad, egyetért, de nem tesz semmit, amikor te teszel valamit, akkor elemzik mit kellett volna helyette, okoskodik ő mit tenne ha...de ha marad, aztán esetleg kiegyezik, koncot kap, valamiért nem ért veled egyet, megharagszik és elárul( eddig S.M. még el sem jutott), te meg ott állsz, és döbbenten nézed leamortizálódtál, akikért meg tetted le sem sz.rnak, vagy köpködnek. Ezek a magyarok. Egyszerűen lusta buták semmit nem akarnak tenni magukért és könnyen manipulálhatóak. Ezt nekem sajnos ezzel foglalkozó szakember is megerősítette. Alázatos szolga nemzet vagyunk. Fel kell fogni igen is ha kimész az utcára pofán ver a rendőr, ez a dolga, lehet szenvedned kell, elvesztened, hogy TALÁN valami legyen. És együtt társadalomként, nem ilyen osztott rasszista, zsidózó, aki alattam taposni való sz.r, aki felettem félem rongyként mint amik most vagyunk. Nem lesz itt semmi.
Az írás az első harmada után borzalmas sz.r, az ellenzéknek meg azért nincs hitele mert dettó egyívású gennykupac mint a Fidesz, csak annyi a baja most kizárták a lopásból olyan arányban ami nekik sok.
Teljesen új emberek, alulról szerveződve és és csak is a normálisakat józanul megszólítva pragmatikusan lehetne. Tervem van, ember nincs hozzá.

Kimberly Clarck 2016.04.03. 13:10:42

Sándor Máriát rendesen megvezette a liberálnáci ellenzék amikor elhitette vele, h kezdjen el szerepelni. ha egy kis sütnivalója lett volna a nővérnek akkor tanult volna Horváth András esetéből. őt is piedesztálra emelték, aztán szép csendben eltűnt a dossziéjával

archangel1526 2016.04.03. 13:24:35

1.A FIDESZ elzavarásához választásokat kell nyerni.
2. Ehhez EGY olyan pártra van szükség, amely képes megszerezni a FIDESZ, MSZP, JOBBIK, DK, LMP stb. szavazóit és NEM a politikusait, valamint a bizonytalan szavazókat.
3. Ennek a pártnak képesnek kell lennie az országot kormányozni.
Röviden csak ennyi.

Pop40 2016.04.03. 13:27:37

@röf:

Azt szerintem el tudja képzelni.

Amit valszeg nem tud elképzelni, az az, hogy a "valaki" az te lennél.
Nem csodálom. Én sem tudom elképzelni.

Persze ha figyelembe vesszük, hogy nálatok a seggnyalás a világ legnormálisabb és egyetlen adódó munkaköre, úgy már érthető a dolog.

Máshogy nehezen képzelhető el, hogy valaki olyan hatalmas aberrált fasz legyen, mint te, aki még szurkol is azért, hogy elbukjon egy ember, aki azért küzd, hogy jobb körülmények legyenek az egészségügyben.

Szaros a nyelved a "normális munkádtól", elvtárs.

cipraszon 2016.04.03. 13:48:02

Valószínű a postíró nem keres valami jól mostanában. Vagy legalább is kereshetne jobban, sokkal jobban. Nem mindenkinek lehet ugyanannyi pénze az országban. Kinek több van, kinek kevesebb. Nyugodjon bele. A munka öröme többet ér, mint bármennyi pénz. Úgyhogy írjál sokat és élvezd.

qtyuly 2016.04.03. 13:55:34

"Olyan emberek kerültek véleménynyilvánító pozícióba akik értelmi képességei nem érik el a műanyag kupak színvonalát, olyan emberek gazdagodtak meg akik még életükben nem végeztek értelmes értékteremtő munkát, viszont most jól helyezkedve már nem gázt szerelnek."
Kedves posztoló!
Először is leszögezném, hogy tökéletesen átjön, mit akarsz mondani. Csakhogy nagyon rossz példát hoztál, a gázszerelés pont értékteremtő munka. Bárki mást hoztál volna példának, nem tűnnél ostobának..
Apropó ostoba: 3, azaz három helyesírási hiba is van a fenti rövid idézetben..

6.Lenin 2016.04.03. 14:02:41

@01234567:

"Tervem van, ember nincs hozzá. "

Fején találtad.

Az emberek másként gondolkodnak, téged meg a kutya sem támogat(na).
5let az kevés, kellenek hozzá azok is, akik elhiszik, hogy képes is lennél megvalósítani.
Lúzerekre nem figyel senki, néhány tucat másik lúzeren kívül.
SM is 1 volt a sok közül.

01234567 2016.04.03. 14:06:52

@6.Lenin: Megbántottalak az igazsággal? Magadra vetted? :)
És igen S.M. valóban egy volt a sok közül.

6.Lenin 2016.04.03. 14:13:38

@01234567:

Milyen igazsággal?

Én átéltem már Mo-on néhány "csodálatos"
rendszer, és szerencsére hamar rájöttem, hogy csak tőlem függ (vagy megteremtem magamnak) milyen életet élhetek.
Mindig is leszartam a "mágusokat"

Juhász P már most nagyobb lábon él, ha a hatalom közelében lenne, mivel lenne igazán elégedett? Neki több járna.

Volt a szocik alatt is 1 ilyen "csodanővér" aztán mélyen belenyúlt a közösbe.

Ne másoktól várjál megoldást.Tegyél is érte.

Attilajukkaja 2016.04.03. 14:42:44

@icipicicsipa:
Mit tudsz te az ellenzekrol?
Nyilvan csak amit a kormanypropaganda nyom roluk. Megbizhato alattvaloja vagy a rendszernek!

01234567 2016.04.03. 14:43:53

@6.Lenin: Tettem. Rá is b.sztam.
Kint vegytiszta valójában láttam milyen a magyar. Ennek ellenére megpróbáltam.
Csak kérdezem, minden bántás nélkül, nem vagy te olyan aki elmegy a rosszul lévő mellet, vagy ha balesetet lát? A szegényeket lenézed, egyszerű sztereotípiád van rájuk? Másképp beszélsz egy gazdaggal mint egy szegénnyel, a főnököddel mint egy kollégával? Kikerülsz a komfortzónádból ha négerrel, arabbal, cigánnyal kényszerülsz egy légtérbe? Zsidó esetében mennyi idő után jönnek benned elő a sztereotípiák?
Juhász meg nekem sem szimpatikus. Sem a pénzügyes múltja, sem a jelenlegi pártja okán nem, nem beszélve a Bajnais kötődéséről.

6.Lenin 2016.04.03. 15:06:01

@01234567:

Teljesen másként ítéljük meg a körülöttünk lévő világot.

Nem a gazdagság, szegénység alapján ítélek, a bőrszín , vallás meg végképpen nem számít nálam.

JP esetében nem a múltja, ideológiája (ha van egyáltalán ilyesmije),nem a bajnais kötődése, hanem a jelleme az érdekes. Simán "lopna" hatalmon, mert úgy érzi, neki több jár(na) a közösből, mert ő sokat tesz a közösségért.Ezért hiteltelen nálam.

Akkor születtem, amikor a nácik loptak, a komcsik lopását már saját szemmel láttam, a liberálisokét is.

Lopásnak az ellenzék ítéli ezt a tevékenységet. A hatalmon lévők pedig jogos járandóságnak.

Az igazi baj, hogy a drukkerek a saját csapatuknak mindent elnéznek (főleg, ha nyerésre állnak).Majd, ha vesztésre áll a kedvenc csapat, a drukkerek is ellenük fordulnak.
Rossz hozzáállás a "az én gazemberem jó gazember", természetesen a megítélése az ellenfélnek is már apjában rossz (is lehet)

Az "természetes", hogy a most vesztes csapat, és drukkerei minden mocskot (a saját tehetetlenségüket is )a nyertesre zúdítanak.
Ezen nincs mit csodálkozni, ilyenek vagyunk.

lavór 2016.04.03. 15:06:47

Szégyellhetjük magunkat, magyarok.
Köszönöm Sándor Mária eddigi kitartását is, hogy a munka, család, gyermeknevelés mellett még ezt is bírta ennyi ideig.

01234567 2016.04.03. 15:25:54

@6.Lenin: A kérdéseim neked szóltak, bőrszín, társadalmi helyzet, egzisztencia pedig végképp nem érdekel. Belátom, de hibásan azt feltételeztem egy csak önmagával törődő előítéletes ember vagy. Tévedtem, csak szkeptikus a negatív de a realitást tükröző élettapasztalatok miatt. Jogosan. Ami a Juhász dolgot illeti, nekem számít ki mi volt, a mostani politikai élet erre tanított meg, de amit mondasz róla bennem is mocorgott, az előbbitől függetlenül. És valóban távol áll egymástól a világlátásunk.

anyadmajma 2016.04.03. 15:49:36

@Kimberly Clarck: még a legutolsó szíriai menekült is magyarabb nálad, meg a fajtádnál, te hazaáruló bolsevik geci.

Tizenötmillió Magyarok 2016.04.03. 16:02:20

Orulok neki, hogy pumukli utan, a masik sorosberenc is belatta, hogy nem kuzdhet a nemzet ellen. Es inkabb abbahagyja ezt aljas kormanyellenseget, nemzetelleneseget.

6.Lenin 2016.04.03. 16:36:50

@01234567:

Na, már csak abban tévedsz, hogy negatív, és szkeptikus lennék.
Rendkívül örülök annak, hogy soha nem hagytam abba a lélegzetvételt, és ennek köszönhetően még élek.
Miért is lennék szkeptikus, fingom sincs, hogy miért is van minden a Universumban, nem is próbáltam belemagyarázni mindenféle faszságot.

1x felrobbant a semmi, és itt vagyunk.
Kell ennél több? Pláne most, gyönyörűen süt a Nap, csiripelnek a madarak.
Mondjuk nem zárom ki, hogy 1x majd sajnálni fogom, miért is baszakodtam ennyi ideig itt, mikor tényleg létezik a paradicsom, ahol minden tök igazságos.
Talán együtt énekelgetnénk SM-al és JP-el, jót röhögve a pénz nevezetű teljesen felesleges faszságon.

Sok ember képes változni, akár jó(?), akár rossz(?)irányba is.

Minden marhasára van vevő az emberek között, az előadó hiteles előadásmódján is sok múlik.

Ma Mo-on (még) nem látszanak olyanok, akik képesek lennének ilyesmire, természetesen hiányzik a befogadó tömeg is.
Pénz lenne, akarat is (a háttérben).
1 hiteles személy, a megvezetendő tömeg még hiányzik.
Addig csak remek időpocsékolás az egész.
Szerintem.

röf 2016.04.03. 16:59:28

@Pop40:
Nem mondod...Mariska azért küzd, hogy jobb körülmények legyenek az egészségügyben? Télleg?
Bezzeg ez a mocsok kormány azt akarja, hogy Dr Doktorovics Doktorov átküldje Rózsinénit az esti magánrendelésére, ahol a kórház eszközeivel saját zsebre fejheti azt, akit már délelőtt meg kellett volna gyógyítania...

altona 2016.04.03. 17:32:06

Az itt elolvasott hsz-ek nagyrésze alapján elégedett vagyok a fideszkormánnyal....
Rinyáljatok, bolsik, még vagy 20 évig, oszt kipusztultok a picsába....

01234567 2016.04.03. 17:50:43

@6.Lenin: Még sem állsz olyan távol látásmódban, de a szkeptikust fenntartom :) , és szokatlanul intelligens vagy a legtöbb hozzászólóhoz képest, bár ezzel nem tettem magasra a lécet :) , ha majd gyűjtöm az embereket megkereslek, olyan emberek kellenek mint te.

2016.04.03. 17:52:10

@Attilajukkaja:

2018 pubi.
Felmossa majd a fidesz szavazói az ellenzékkel a a padlót végleg....

tarara 2016.04.03. 18:18:44

Elképesztő, hogy még mindig milliónyian vannak, akik azt hiszik egy-egy kormányváltás segítene ezeken a gondokon.

A maszop kormány alatt még ennél is siralmasabb volt a helyzet, és ezzel pillanatnyilag sem mentegetem a Fideszeseket,és holdudvaraikat.

Nem "jó" kormány kell nekünk, hanem ennek a népnek, a sok milliónyi kisembernek kell megváltoznia ahhoz, hogy a közpénzek elsíbolása ne történjen meg, értelmetlen marhaságokra, mint pl. stadionok építése, olimpiai pályázat, úszóvilágbajnokság, stb. ne menjen el közpénz.

Bármely kormány volt is hatalmon eddig, a közpénzek mindig ebek harmincadjára kerültek.
Az alapvető hiba a kisemberek gondolkodásában van, akik az államtól várnak mindenre megoldást, től sok feladatot aggatnak a kormányra, ami túl sok adóbevételt is igényel. Abból aztán van bőven mit kilopni észrevétlenül.

6.Lenin 2016.04.03. 18:28:20

@01234567:

Időben értesíts, nehogy hamarább kötelezzem el magam az ellekező oldalon(engedve szkepticizmusomnak)

tarara 2016.04.03. 18:30:09

@The Ghost Wolf:

Korrupt népnek korrupt kormánya volt, van, lesz.
Miért közösítenék ki maguk közül azokat a politikusokat, akik ugyanazt teszik nagyban, mint ők több milliónyian naponta, kicsiben ?

Hótt mindegy milyen színezetű a kormány, a végeredmény ugyanaz lesz, a hétköznapi korrupt kisemberek pártoktól függetlenül megtűrik azokat a politikusokat, és holdudvarukat, akik hasonlóan gondolkodnak, mint ők.

Először a népnek kell változni, a kormánytól csak az után érdemes javulást várni.

micsoda? 2016.04.03. 18:39:19

Szerintem a posztoló mindent leírt ami miatt manapság nagyon csendben vannak a Fidesz rajongok. Annak idején ha bárhol hangosabban kritizáltam a Fideszt, egyesek megöltek volna a szemükkel. Ma lapulnak, de ők fognak szavazni megint. A nem szavazók csak hőbörögni tudnak. Itt is látszik az ezer éves lemaradásunk a fejlett nyugattól.

Egyébként nem kell félteni a magyarokat. Amikor betelt a pohár, akkor robbannunk. (vagy csak az marad az országban aki idős) A történelem már igazolta. Ezt volna jó elkerülni, és szerintem ez lenne a feladata az ellenzéknek, de mindegyik külön utas. Mindig arra reagál amit kormány mond. Hagyná a francba és foglalkozna olyan dolgokkal mint amit a posztoló hibaként is felsorolt, netán ebben össze is fognának a pártocskák.

6.Lenin 2016.04.03. 18:46:17

@tarara:

A politikusok is a "népből" jönnek.
Nincs, nem volt, nem is lesz 1 nép.
Ma szinte csak 1etlen érték létezik, mégpedig a pénz.
Lehetetlen dogokat kergetsz.
(vágyak szintjén akár igazad is lehetne)

6.Lenin 2016.04.03. 18:49:10

@micsoda?:

"Egyébként nem kell félteni a magyarokat."

izé...kik a magyarok?

01234567 2016.04.03. 19:02:26

@6.Lenin: Milyen ellenkező oldalon? Az ideológiai alapú politizálás idejétmúlt, de Magyarországon ennek alapja sincs morálisan, és hátráltató is mivel nálunk ezeket rossz értelemben keverik bele a gazdaság politikába. Pragmatikus, ideológia mentes, minél szélesebb társadalmi rétegek szempontjait figyelembe vevő és azok megélhetését segítő gazdaság politika(egyszerűbben a választók érdekében tenni), visszafogott és semleges külpolitika(nemzetközi súlyunk maximum erre predesztinál), és az elmúlt 25 év vagyonelosztásának felülvizsgálata, számonkérés, lehetőleg minél több ellopott pénz visszaszerzése, az ország érdekeit sértő gazdasági döntések felelőseinek megbüntetése...Ez igen általános és talán komolytalanul hangzik, de ide nem is való több. Kifejtem ha igényled.

6.Lenin 2016.04.03. 19:40:18

@01234567:

"ellopott pénz visszaszerzése, az ország érdekeit sértő gazdasági döntések felelőseinek megbüntetése.."

Itt már bukta.Szerintem.

" Milyen ellenkező oldalon?"

Lehet, hogy mást értünk az oszág érdekei alatt.

"Az ideológiai alapú politizálás idejétmúlt,"

Mindig is az volt, mindenhol.
Ideológia csak csomagolás, hogy ne látszódjanak a gazdasági érdekek.

A világot (bocs, az emberiséget)mindig is az érdekek irányították ideológiába, vallásba, elkölcsi értékekbe csdomagolva.

Ezeket eszik a népek.

Írtam,hogy támogatni nagyon tudok.Írok néhány tippet, ha vezér szeretnél lenni.Az 5let nagyon kevés ehhez. Ebben tévedett SM is.

A következő dolgok kellenek bármilyen rendszer megváltoztatásához, szerintem.

) olyan politikai-gazdasági- helyzet, amiben vkik lehetőséget látnak, és ezért hajlandóak anyagilag is támogatni...

)... olyan személyt, aki képes ezt a változást levezényelni

)...olyan kiszolgálókat, akik a levezénylő személyt hajlandóak támogatni.

)és kell egy tömeg, aki bízik a vezérben, hogy minden az ő érdekükben történik. Vagyi elhiteti velük.

Bármelyik eleme hiányzik, szart ér az egész.

Álmodozni természetesen mindenkinek jogában áll.
Azért ne add fel. Érdekel természetesen minden elképzelés, de több száz év alatt megvalósíthatóak kicsit macerásak lehetnek, már bizonyos biológiai akadályok miatt.

Ja, pár évtizeddel ezelőtt én is álmodoztam.Kinőttem, bár tévednék (vagy újra elkezdtem álmodozni?
Többet kellene figyelnem magamra)

siriq111 2016.04.03. 19:54:54

Ez a cikk teljesen ugyan az adja at amit en is kommenteltem mashol, igaz en rovidebb formaban. Meg a cikk cime is az amivel kezdtem :D

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.04.03. 19:55:31

Egy csomó jobboldali értelmiségi - korábbi jobboldali kormányokban is pozíciót vállaló - hányva elfordult ettől a mocskos pitiáner bunkó bandától.
Rájuk kéne alapozni egy szakértői jellegű formációval, velük még a Zorbán (habonyművek) se tudna igazán mit kikezdeni. Sajnos az ilyen puhapöcs Tóbiások, túlmozgásos Fletók, önfejű LMP-sek nem fognak betagozódni.

Sol Durka 2016.04.03. 20:20:23

Sajnálom Máriát, hogy csalódások tömkelegét kellett elviselnie. Igen, miattunk, mert a mi népünk birka (a finomabb lelkűeknek birca), ráadásul nem tanul a törtelméből. Kossuthnak mindenütt van szobra, de úgy tűnik, a kossuthi lélek a száműzetésben maradt. Jön egy ilyen politikai kalandor és rablólovag, mint Orbán Viktor és a nép (tisztelet a kivételnek, akinek nem inge ne vegye magára) ahelyett, hogy az őt megillető helyre zavarná, szolgálja. A tehetséges, jót, javulást akaró embereket magára hagyja, mivel három magyar négy felé szalad.

OV meg röhög a markába és a parlamentben titkon próbálgatja a koronát. Nem véletlen, hogy a volt koronaőr Habony az egyik szürke eminenciáss...

Sol Durka 2016.04.03. 20:21:46

Bocs, csak egy s-sel eminenciás, de azért hatalmas pénzeket kaszál.

01234567 2016.04.03. 20:26:24

@6.Lenin: Az utolsó három sorod engem igazol! Szkeptikus! :D
Nem kell vezér, egy országot irányítani működtetni kell, amit te tanácsoltál helyes, de populista alapokról, azokból elég, az egész magyar történelem tele van példákkal, főleg a XIX. századtól (1848-tól) egy populista ünnepi menet, gyászos "célba" érésekkel. (kivétel a Kiegyezés) Ha a társadalom elég felnőtt működik. Személyes nyugat-európai tapasztalat. ...mondjuk igen, az lehet hogy a magyar társadalomnak több száz év kell a felnőtté váláshoz, de azért elnézve az elmúlt 25 évet jelen "elitünk" igencsak rajta van hogy gyorsan felnőjünk. Csak a normális emberek jöhetnek szóba, őket kell megszólítani, megmozdítani, az a te módszereddel nem megy, te magad sem mennél szavazni. Ide teljesen más retorika kell, és nem lesz könnyű. ui.:személy szerint én alkalmatlan vagyok a politikában komoly szerepre sok okból, de elindítani talán jó vagyok én is. És nem vagyok cezaromán hülye. :D

Afrika steht an der Elbe 2016.04.03. 20:56:25

Hát a Pukli már szart se ér?

6.Lenin 2016.04.03. 21:05:41

@01234567:

" ui.:személy szerint én alkalmatlan vagyok a politikában komoly szerepre sok okból, de elindítani talán jó vagyok én is."

Vagyis 1 tagja vagy a háttérhatalomnak. Ők indítanak, ha itt az idő.

Nem az én módszerem, amit leírtam.Ez jött ki, ha a változások körülményeit vizsgáljuk.

Nezzük ezt az SM ügyet.

Megvan a változásban reménykedő háttér.Pénz is lenne, hiszen eddig is dollár milliókat fektettek bele.
Megvan a kiszolgáló réteg is (akik eddig is kiszolgáltak)

Mi/ki hiányzik?

1 hiteles személy
a tömeg, akik bevennék, hogy ezután nekik jobb lenne.

Nem is lesz belőle semmi, vagyis az nem, amit szeretnének.

"Nem kell vezér, egy országot irányítani működtetni kell, "

Vezér a közvetítő a háttér és a tömegek közt, tehát nem hagyható ki.

Nézzük 2012 elejét...
Minden elő volt készítve, EP vita, unios eljárások, tüntetések, hazahoztak 1 vezért is (Bajnai)

És?Lett belőle valami?

a vezér alkalmatlan volt, és az őt támogató tömeg is hiájnyzott.

Ezek most is hányoznak, és amíg ez így lesz, változás sem lesz.

Néhány tucat (legyen néhány ezer a békesség kedvéért)Ordibáló miatt nem lesz változás.

Mivel próbálkoznak újabban?

Oktatás, egészségügy.

2 olyan ágazat ami soha sehol nem működik, és nem is fog működni tökéletesen, hiszen állandó a változás a követelmények és szolgáltatások közt.
(gyengébbek kedvéért:ne keverjük ide a magánintézményeket)

Hol probléma jelenleg ez a két rendszer? Mo-on, és Szlovákiában.
Mi is közös ezekben az országokban?
(nem kedves a vezér vkiknek)

Amennyiben 1 országon belül a többség érdekeit sikerül kielégíteni,már nyert ügye van a regnáló hatalomnak. főleg, ha képes is változtatni az esetleg felmerülő problémákon.

A kisebbségben maradók mindenhol ordibálnak. Ez a dolguk (lehetőségük)
Nihncs itt semmi csodálkozni való, mindenki sétáljon szép csendben haza.

"És nem vagyok cezaromán hülye. :D "

Még nem, de a lehetősége adott, ha elég erős a népek megváltására feltett szándék.A többi jön magától is, ha a pacáknak netán vannak eddig titkolt ilyen hajlamai is.

micsoda? 2016.04.03. 21:24:00

@6.Lenin: Szinte mindenki aki nyilvánosságot kap, már szöveg összekötőként használja a "magyar" vagy a "nemzet" szavakat. Ha figyeled, megkapod a választ:)

6.Lenin 2016.04.03. 21:44:51

@micsoda?:

"Szinte mindenki aki nyilvánosságot kap, ..."...és közben azokra gondol, csak azok az igazi magyarok, akik éppen körülötte állnak.Talán te is ilyesmire célozgattál volna, vagy mintha...

Mondjuk, ha éppen mumszom van és nem tudok ott lenni, akkor már nem is lehetek magyar?
Vagy ez nem ennyire bonyolult kérdés?

11110000 2016.04.03. 22:30:35

Kedves cikkszerző!

Te tudod, miért nem vagy agymosott?
Mosnivaló hiányában.

Ennyire semmit ennyire szar helyesírással nagyon régen olvastam utoljára. Pedig az internetre elég sokan írnak.

micsoda? 2016.04.03. 23:06:03

@6.Lenin: Pontosítok. Azokra a prominens személyekre gondolok akik rádióban, tv.-ben vagy írott módon a "magyar", a "nemzet" szavakat mondatösszekötőként használják. Szerintem ennek az állandó szóhasználatnak rossz üzenete van.

pamut 2016.04.03. 23:57:08

Frappáns, pontos, remek poszt, rég olvastam ilyen jót. Sajnos. Mert egyben rémes látlelet az országról.

Én évekig ellenkeztem azokkal akik azt mondták, hogy ezt a mocskos hazaáruló magyarellenes maffiakormányt békésen nem lehet leváltani. Kezdem belátni: igazuk van.

11110000 2016.04.04. 00:18:18

@Attilajukkaja:
Jukka, nem az a baj,hogy ő nem tud az ellenzékről, az a baj, hogy senki más sem tud róla.
Mondjuk ki nyugodtan: ma Magyarországon NINCS ellenzék.
Mert azt a töketlen brigádot, ami ez alatt a felirat alatt röhögteti ki magát, ne nevezzük ellenzéknek, csak töketlen brigádnak.

Ellenzék az, ami a Fidesz volt 2002-2010 között (annyi kivétellel, hogy épeszű ellenzék az országot előre vivő törvényeket nem gáncsolja el, mint a Fidesz tette).

Mondj egyetlen embert, akire te azért szavaznál, mert úgy látod, hogy előrébb vinné az országot.

Én jelenleg egyet sem tudnék ilyet, csak rosszat, még rosszabbat és a Fideszt, mint legrosszabbat.
(Azzal a megjegyzéssel, hogy a migránspolitikájuk, és még inkább az ellenzék elbaszott migránspolitikája miatt simán nyerni fognak 2018-ban is. Nevezz nácinak vagy fasisztának, de én sem akarok migránsokat, van nekünk 800 ezer 600 éve bevándorolt, beilleszkedésképtelen cigányunk már helyben, majd ha azokkal minden rendben lesz, jöhet a következő adag.)

11110000 2016.04.04. 00:22:20

@6.Lenin:
Vlagyimir Iljics elvtárs, tényleg létezik a paradicsom!
Tegnap két ládával is láttam a zöldségesnél!

Igaz, nem volt olcsó.

Afrika steht an der Elbe 2016.04.04. 07:37:23

@11110000:
Miféle törvényeket gáncsolt el a Fidesz 2002 és 2010 között?

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.04.04. 07:38:03

@röf: Akkor miért van az, hogy Győrben az Audi gyár dolgozói is sztrájkra készültek. Az más kérdés, hogy végül az Audi kénytelen volt beadni a derekát, és fizetésemelést adott a dolgozóknak. De ha megnézed a jövedelmi különbségeket Magyarország és akár már Szlovákia között, akkor már Szlovákiában is jobban megéri dolgozni, mint ebben a Fidesz feudalista országban.

Ballib cenzúrázók réme 8 2016.04.04. 08:28:54

A szarházi ballibek diktatúráznak, közben meg az ország halad.

Az Elkúróknak befeleggzett.

A helyetekre kerültetetk mocskos kis Gyurcsanyisták ! :DDD

Ballib cenzúrázók réme 8 2016.04.04. 08:31:24

@6.Lenin:

Precíz elemzés.

Hozzátenném, hogy a szocik rendszerváltás óta folyamatosan diktatúráznak, mikor nem a kedvenceik vannak hatalmon..

Naggyon uncsi..

6.Lenin 2016.04.04. 09:30:04

@Afrika steht an der Elbe:

Képzeld milyen borzalmas lehet annak az 5 millió nyomorult magyarnak, akik elmennek meghalni a magyar kórházakba, és nincs hová elhelyezniük a nyomorult életük során összekuporgatott több q aranyékszert.
BORZALOM.
Ezért pedig a mocskos Fidesz a felelős+ az agymosott híveik.

6.Lenin 2016.04.04. 09:33:45

@micsoda?:

"Szerintem ennek az állandó szóhasználatnak rossz üzenete van."

Ebben egyetérthetünk, bárki is él(visszaél) ezzel.

6.Lenin 2016.04.04. 09:48:32

@11110000:

"Mondj egyetlen embert, akire te azért szavaznál, mert úgy látod, hogy előrébb vinné az országot."

Merre az előrébb?
Szerinted?

(ez (is) olyan kérdés, amire 10-ből 12-nek más a véleménye)

röf 2016.04.04. 19:27:33

@The Ghost Wolf:
Az Audiban egy pillanatig sem szólt arról a vita a szakszervezet és a gyár között, hogy ne akartak volna fizetésemelést adni a dolgozóknak. A visszamenőlegesség és az egyöntetűség kontra differenciáltság volt a vita tárgya.
Hogy Szlovákiában jobban keresnek? Ja. Hol? Az autóiparban? Ott lassan igen. Az összes többi ágazatban nem.

Attilajukkaja 2016.04.11. 13:24:25

@11110000:
Nem tudom, ki vagy, de szia!

"Ellenzék az, ami a Fidesz volt 2002-2010 között (annyi kivétellel, hogy épeszű ellenzék az országot előre vivő törvényeket nem gáncsolja el, mint a Fidesz tette)."
Jol mondod! A Fidesz ellenzekben volt, de nem ellenzekkent, hanem gancsoskodo hiszterikakent viselkedett. Ilyet koszonom, de nem kerek.

"Mondj egyetlen embert, akire te azért szavaznál, mert úgy látod, hogy előrébb vinné az országot."
Sok bizonyitasi lehetosege meg nem volt se a Liberalis Partnak, sem az Egyuttnek. De meg a Bokros fele MoMa-ban is vannak szimpatikus elemek. Ossze lehetne ebbol hozni valami jot.

"Nevezz nácinak vagy fasisztának, de én sem akarok migránsokat, van nekünk 800 ezer 600 éve bevándorolt, beilleszkedésképtelen cigányunk már helyben"
Miert neveznelek nacinak? De azert elismered, hogy menekult es menekult kozott nagy kulonbsegek vannak/lehetnek, nem?
Amugy meg egyik kormany sem igazan akarta eddig (es most sem), hogy a ciganyok nalunk beilleszkedjenek. Erre ne is nagyon varjal, szerintem.

Attilajukkaja 2016.04.11. 13:26:21

@6.Lenin:
"Merre az előrébb?"
Nekem mindenkepp Europa fele.

6.Lenin 2016.04.11. 16:03:48

@Attilajukkaja:

Már oda mehetsz ahová csak akarsz.Lehetsz utcaseprő, vécépucoló Németországban.Mosogathatsz Angliában. Mehetsz muszlimokkal szivárványfelvonulni.
Ha neked ez előrébb van, mi tart vissza?

Attilajukkaja 2016.04.12. 17:53:27

@6.Lenin:
Europa es a demokracia picit tobbet jelent, mint amit leirtal, de tenyleg resze az onmegvalositas es a szemely szabadsaga, amig az nem bantja masok onmegvalositasat es szemelyi szabadsagat.
De valamit felreertettel az elozo beirasomban: nem en akarok Europaba menni, hanem azt szeretnem, ha az orszagom tartana Europa fele. Szeretnem, ha oda taroznank es nem Oroszorszaghoz vagy meg keletebbre. Nem ertem azt a sok magyart, aki vegigkinlodta az elmult evtizedeket, evszazadokat mas uralma alatt (tobbek kozott az oroszok alatt), most megis arra szavaz, hogy a mi Liliputyinunk oda vezessen vissza minket.
Tenyleg nem ertelek titeket!!!!

6.Lenin 2016.04.12. 18:39:48

@Attilajukkaja:

Mo már 1000 éve Európához tartozik.
Ezt nyugati barátaink se szerették/szeretik/vagy bolondulnának érte.
Talán, mint gyarmatot szívesen látnának.
Az itt élő emberek meg majd eldöntik/el fogják dönteni hol is éreznék magukat európainak, de főleg szabadnak , akik önállóan képesek dönteni abban, miként is szeretnének élni.
Szerencsére adott is a lehetőség, hogy éljünk is vele.
(mindig is voltak, vannak, lesznek, akik mást szeretnének )

Ne keverd soha össze az embereket a politikusokkal. Putyint se = Oroszországgal, az orosz emberekkel. Ott is vannak mindenféle beállítottsággal, ahogy Nyugaton is.

Attilajukkaja 2016.04.13. 10:18:44

@6.Lenin: Foldrajzilag Mo. termeszetesen Europahoz tartozik, de kulturaltsagban, erkolcsokben, eletfelfogasban nagyon a periferian leledzik. Mert szep dolog a Fesztival Zenekar vagy Petofi Sandor munkassaga, de amikor latom az eldobalt szemetet, a lokdosodo embereket, a tragarkodo es gyuloletkelto "politikusaink" alkereszteny viselkedeset vagy az intolerans kopkodest a melegekre, hajlektalanokra, menekultekre, mas kisebbsegekre, akkor sajnos nem a felvilagosult Europa jut roluk az eszembe, hanem a putyini Oroszorszag. Es ezzel nem az orosz nepet szeretnem megserteni. Az tavol all tolem, mert eleg jol ismerem oket.
A hovatartozas es az onallosag fontos dolog, de az nem jarja, hogy tartozunk egy uniohoz, amelynek az alapszabalyait nem akarjuk elfogadni, a penzuket viszont koveteljuk. Mert latod, ez is a kulturaltsag resze. A gyarmatosdi dumat meg ne hozd elo a nagy kek plakatokrol, mert te is tudod, hogy az csak egy politikai bloff volt, ami az alacsony iskolazottsaguakat celozta meg. A felelemkeltes egyik bargyu eszkoze, ami sajnos sokaknal mukodik, ami ugye szinten az alacsony politikai kulturara utal. :o)

6.Lenin 2016.04.13. 19:19:57

@Attilajukkaja:

"Foldrajzilag Mo. termeszetesen Europahoz tartozik, de kulturaltsagban, erkolcsokben, eletfelfogasban nagyon a periferian leledzik"

Igen, a gyarmatosításból kimaradtunk, a világháborúkból sajnos nem. Sajnos mi nem tudunk a német olcsó munkaerővel sem versenyezni.

Anno, miután először kiengedtek bennünket Bécsbe, elmentem néhány külső kerületbe körülnézni, nem estem hanyatt. Azóta se, Németországban sem.

Ez a "vita" így parttalan.
Mivel soha nem létezett egységes Európa, értékei sem léteznek.Vannak általánosan körülírt emberi értékek, azok pedig tőlünk függenek, egyénenként változóan.

A "pénzüket követeljük" 1 süket duma, jóval többet vettek el tőlünk, de ez megegyezés is az unió tagjai közt.

Attilajukkaja 2016.04.14. 09:05:04

@6.Lenin:
"jóval többet vettek el tőlünk"
Mit vettek el tolunk? Ez igy egyaltalan nem igaz!
Europa valoban nem homogen, ahogyan az USA sem az, de vannak kozos ertekeik es kozos erdekeik. Minden allamnak sajat torvenyei es szabalyai vannak, megis egyutt tudnak mukodni, kozosen ki tudnak allni az ugyeikert, ha kell. A kelet-europai agyakig ez sajnos meg nem jutott el, hosszu a tanulasi folyamat.

6.Lenin 2016.04.14. 17:10:07

@Attilajukkaja:

"A kelet-europai agyakig ez sajnos meg nem jutott el, hosszu a tanulasi folyamat. "

Igen, nehezen veszik be, hogy ők csak másod-, harmadrendű polgárai lehetnének ennek a szövetségnek. Talán elhitték sokan, hogy egy szövetségen belül mindenki egyenrangú, egyenlő jogokat élvez.
Nincsenek egyenlőbbek az egyenlők közt,szegények és gazdagok, mert az ilyesmi csak valakik kárára valósulhat
meg.
Mindenki harcol az érdekeiért, és ez így van jól, talán így egyszer meg is érthetnénk egymást.

Attilajukkaja 2016.04.15. 09:36:38

@6.Lenin:
A jogaink egyenloek, de a kotelezettsegeink is azok lennenek. Es sajnalom, hogy most sokan kiabrandulnak, felebrednek abbol a romantikusan nosztalgikus allapotbol, amelyben azt hittek, hogy a rendszervaltas utan Csehov Harom novereben rogton ok kapjak a foszerepet, de csak a szamovart hozhatjak be a szinpadra. A vilagot jelento deszkakra lephetnek ugyan, de amig nem tanulnak meg jol szerepelni, addig legfeljebb segitseget kapnak a tanulashoz, a felzarkozashoz. En ilyennek latom a klasszikus nemzetallamok idejemult koncepciojat is.
Persze, hogy mindenkinek fontosak az erdekei, de csak addig, amig az nem valik egy kozos fellepes, egy modernebb Europa kialakitasanak gatjava. Nem tartom magam hazaarulonak amiert hiszek a tarsadalmi osszefogasban, a szolidaritasban, kozos ertekrendek kialakitasaban akar nemzetkozi szinten is. Mert maskulonben milyen Europa fele haladunk? Milyen lesz a jovonk?
De nem akarom senkire raeroltetni a latasmodomat, igy rad sem. Azert jo volt beszelgetni! :o)

Attilajukkaja 2016.04.15. 09:37:36

@6.Lenin:
En ma minden esetre fekete poloban jottem dolgozni, pedig nem is vagyok egeszsegugyis! ;o)

6.Lenin 2016.04.15. 11:42:35

@Attilajukkaja:

"Persze, hogy mindenkinek fontosak az erdekei, de csak addig, amig az nem valik egy kozos fellepes, egy modernebb Europa kialakitasanak gatjava"

Tulajdonképpen ugyanarról beszélünk, de...

Te egy új Birodalom kialakításában gondolkodol, vagyis inkább nem gondolkodol el rajta, csak támogatod.

Én pedig egy szuverén (egyenrangú, egyenjogú) államok szövetségén.

A kettő pedig nagyon nem ugyanazt jelenti.

Olyan öltözékben mehetsz dolgozni, amilyenben jól érzed magad, vagy úgy gondolod, hogy ez neked most jó.
Magánügy.

Attilajukkaja 2016.04.15. 12:16:11

@6.Lenin:
Bocsanat, hogy a "maganugyemmel" farasztottalak. Sajnalom, hogy annak tekinted. Mert nagyon nem az, mi tortenik manapsag az oktatasban vagy az egeszsegugyben. A fekete polo csak egy szimbolum. :o)

Egyenjogu allamok szovettsege az EU. Te mar megkaptad, amire vagytal. Mert mihez is nincs nekunk jogunk, amihez a tobbi allamnak van?
Viszont nem tudom, nem illuzio-e az egyanrangusag. (Igen, NEHA elgondolkodom dolgokrol!) Miben szeretned ezt latni amig mi tobbet veszunk ki az EU kasszajabol, mint amennyit beleteszunk? Amig mi sokkal szerenyebb hatterrel, infrastrukturaval indulunk, mint a fejlett nyugatiak? Amig a tudasunk, az emberi erzekenysegunk, tarsadalmi empatiank messze alulmarad az EU atlaganal? Az egyenrangusagot ki kell vivni, erdemelni, nem anyucitol varni, hogy kijelentse, az oteves Pistike egyenrangu a 18 eves Johansonnal, mert az nem realis. Szerintem soha nem is lesz az.

6.Lenin 2016.04.15. 12:53:33

@Attilajukkaja:

"oteves Pistike egyenrangu a 18 eves Johansonnal,"

Ez (majdnem)igaz (is) lehet(ne).

Amikor a 18 éves Johansonék éppen a világot fosztogatták (gyarmatosították)
minket is éppen fosztogattak.
(talán éppen ezért van, hogy szerényebb a hátterünk, infrastruktúránk)

A lényeg, hogy ez így nagyon parttalan "vita".

Ne próbáljunk összehasonlítani 1 rablót (akinek mindent elnézünk a múltjával kapcsolatban), és 1 kifosztott, megalázottat, miért nincsenek azonos szinten.

Attilajukkaja 2016.04.15. 13:07:11

"talán éppen ezért van, hogy szerényebb a hátterünk, infrastruktúránk"
PONTOSAN! Nem talan, hanem biztosan. Ebben nincs koztunk vita (legfeljebb a fosztogatasok es megelazasok idopontjaban). De attol meg nem vagyunk egy szinten veluk. Szidhatjuk a tortenelmet es a korulmenyeket, de a tenyekbol kell kiindulnunk. Ez engem sem boldogit, de attol meg nem szeretnek elrugaszkodni a valosagtol.
Mar masodszor emlited, hogy koztunk parttalan ez a vita. Bizonyara igazad van, de en beszelgetesnek fogtam fel a polemiankat, es nem bantam meg a raszant idot. Viszlat, egy masik posztnal biztosan ujra osszefutunk. :o)

6.Lenin 2016.04.15. 13:59:59

@Attilajukkaja:

Nem azt írtam,hogy haszontalan lett volna a "vita", hanem parttalan. Másként szemléljük az eseményeket, de ebben nincs semmi kivetnivaló. Nyilván az eddig megtett utunk is más, ezért másként látunk bizonyos dolgokat.
Ez így van jól (?).

"Viszlat, egy masik posztnal biztosan ujra osszefutunk."

Előfordulhat.

Attilajukkaja 2016.04.15. 14:55:55

@6.Lenin:
Orulok, hogy igy latod.
Mar nem akartam valaszolni,....de csak ravitt a lelek. En ugy ertelmeztem a parttalan vitat, mint ami semmire sem jo. Mert ugysem jutunk vele sehova. Vagy nem ezt jelenti a kifejezes?
En nem ilyennek tartottam az eszmecserenket.
Az igazi tanulsag szamomra, amit te ugy fogalmaztal meg, hogy "az eddig megtett utunk is más, ezért másként látunk bizonyos dolgokat".
Szerintem ez egy nagy igazsag es nagyon sokan ezt nem veszik figyelembe. A magyar emberek sorsa nagyon hanyattatott volt az elmult evtizedekben/evszazadokban, es mindenki csak a maga igazsagat latja benne. Pedig ott van a kozvetlen szomszedja igazsaga is. Amig ezt nem tesszuk magunkban renbe, addig itt nem lesz megbekeles. Es nem lesz europa, ...kis betuvel.
Nehez folyamatnak nezunk elebe, de velemenyem szerint, a magunk orszagat nekunk kell gatyaba raznunk. Es erre se a Fidesz, se a Jobbik nem alkalmas. Erre csak az emberek lennenek kepesek, ha osszefognanak.
Ezert vettem ma fel egy fekete polot.
süti beállítások módosítása