Az Orbán Viktor által ellenőrzött médiát a józan ész csak tartós szellemi károsodás veszélye mellett nézi, olvassa. Ezért is nem kapcsol oda, nem vesz tőle lapot, és egyáltalán figyelembe sem veszi az ott közölteket. Az ennél a médiánál dolgozó véglény szerű szerkesztők nagyon vigyáznak a magukat tál gulyásért eladó szavazók tartós butaságban tartására, és ezzel a szavazatuk biztosítására.

Ma hajnalban például lopva elvitték a kormány beleegyezésével a Vértanúk teréről Nagy Imre egykori miniszterelnök szobrát, és erről elfelejtették tájékoztatni nézőik, olvasóik csekély számát. 

Biztos nem akarták vele terhelni az őket nézők, olvasók sekély értelmét, inkább minden híradóban a szárnyaló gazdaságról, a nyugdíj kötvényről, a migránsok terjesztette segély megvonás veszélyéről beszéltek egész nap.

Mióta Orbán Viktor ajándékba kapott minden olyan közpénzen megvett lapot, csatornát, ami előtte a szaros gumicsizmás gázszerelőé, vagy a szivaros vén faszé volt, akik a lopott pénz egy részéből ezt vették meg, a híradások nagyon egyformán készülnek, és kerülnek leadásra bármely médiában.

Semmi olyan hír nem látható, hallható, olvasható itt ami beárnyékolná a nemzeti turulszaros eget, a központi irányítás pedig lehetetlenné teszi, hogy még véletlenül se térjen el senki a kiadott hú de qrva jól megy az országnak sémától.

A Nagy Imre szobor eltávolítása hajnalban történt, lopva, szinte síri csendben. 

1989-ben mikor az egykori miniszterelnököt újra temették, a Fidesz még a kegyeletét rótta le az egykori miniszterelnök előtt, ma azonban simán leköpték a sírját.

Az általuk uralt média pedig azzal hogy erről az egészről mélyen hallgatott, páros lábbal táncolt a sírján a 301-es parcellában. És akkor arról már nem is említ meg semmit a történelem, hogy az ellenzék, meg aki az eszét használja, nagy számban tüntetett a gyalázatos cselekedet ellen. És persze erről sem szólt senki sem egy szót sem a kormány uralta médiában.

Végül is ez csak egy szobor, mi a fenének kell ezzel annyit foglalkozni. Eddig jó volt ott ahol volt, most azonban hirtelen terhes lett a jelenléte, és akkor el vele minél messzebb a szem elől. 

Ő a múlt, hiszen egykor Orbán Viktor még hasznot is húzott belőle, mára már azonban ez nem lényeges, inkább egy rossz emlék a hatalomhoz vezető úton amit el kell tüntetni a szem elől.

Ezekkel a szobrokkal amúgy is csak a baj van, ezért kell őket mindig este felállítani, vagy elszállítani.

Most a Horthy kultusz a nyerő, az mehet fényes nappal, és a Várba is ezért kell költözni milliárdokért.

Ebben az országban már minden rendben van, csak a történelmet kell meghamisítani, és olyannak írni ami Orbán Viktornak megfelel. Mert senki sem szereti ha korábbi önmagához hasonlítják miután ellopta a fél országot, lebontotta annak demokráciáját, felszámolta jogállamát, és a melóst három év múlva fizeti ki.

BANDITA.

Címkék: média hír tv közmédia Fidesz Echo tv

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr9314519700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.28. 21:08:29

Miért kellene egy szoborelhelyezéssel annyit foglalkozni?

Desischado 2018.12.28. 21:27:34

@maxval balcán bircaman:

Mert szimbolisztikus értéke van És ez is jelzi, mennyire hazug és aljas a fidesz!

Éhesló 2018.12.29. 10:21:42

Nagy egy volt a sztálin által ránk szabadított kommunista gyilkos banda gazemberei közül. Padlásseprő sunyi alak, aki az nkvd ügynökeként az események után kullogott.
Kézivezérelt díszgoj a sok zsidó között.

A saját elvtársai végezték ki, ami az esetében kohn, rajk és a többi vörös gyilkos hasonlóan aljas és sunyi eljárásokat követő akasztása után már csak egy szimpla üzemi baleset volt.

Érdemes olvasgatni az utolsó szó jogán elmondott szavait, ahol a "nemzetközi munkásosztályt" emlegeti az eszement kommunista majma.

Legyen átkozott a hóhéraival együtt, akik békében, párnák között, kiemelt nyugdíjjal, rablott holmival dugig töltött rablott villáikban röhögtek a gengszterváltáson, jól tudva, hogy hajuk szála sem görbülhet sem nekik, sem ávós pribékjeiknek, sem a ma demokráciáról hazudozó fattyaiknak!

Nincs az az ordas elhallgatás, hazugság, ami ezt a kommunista mocskot fehérre mosdathatná.
Soha.

Sir Galahad 2018.12.29. 17:32:05

Nagy Imre teljes életnművének megítélése vitatható, azonban az 56-os forradalom mártírjaként kétségkívül tiszteletet érdemel. A szobrát nem tüntetik el: felújítják és más helyszínen újra felállítják. Az áthelyezés oka, mint az index is megírta, egyszerűen az, hogy vissza akarják állítani a tér eredeti szerkezetét. Szerintem ez elfogadható.

de let e ... 2018.12.29. 17:37:33

@Éhesló: Gondolom arról lemaradtál , hogy '56-ban nem rendszerváltó forradalom volt , hanem rendszer megújító. Élhető szocializmust akartak , ruszkik és bolsevik diktatúra nélkül. A rendszerváltás után megtollasodott komcsi , demokráciát hazudozó fattya Orbán Viktor is , meg Kövér László is meg még jó néhány fideszes góré a maffiózó Pintérrel bezárólag .

Bafana 2018.12.29. 17:41:41

Akit a kommunisták végeztek ki, az rögtön mártír lesz és szentté kell avatni? Ez Rajk Lászlóra is igaz.
Nagy Imre egy kommunista gazember volt. Potyka bácsi egyszer azt mondta róla, hogy ha győzött volna a forradalom, akkor a magyar nép akasztotta volna őt föl.
Éhesló 2018.12.29. 10:21:42 megírta a lényeget, nem kell ragozni tovább. Nem csak a padláslesöprésekért volt ő felelős, hanem a magyarországi németek kitelepítéséért is. A majdnem szentté avatott Id. Antall Józseffel közösen!
Szóval a szobrot a megfelelő helyre kellene vinni, a szoborparkba, a többi kommunista gazember mellé.

2018.12.29. 17:55:21

Ennél mocskosabb, uszítóbb, gyalázatosabb blogot régen olvastam. Ráadásul teljesen alaptalanul ír egy pitiáner dologról.
B1G

Hans Gruber 2018.12.29. 17:57:30

Nagy Imre mint a forradalom hőse? Hogyha komolyan itt tart a libsi “értelmiség”, akkor igenis volt értelme a szobrot máshova helyezni. Talán elkezdenek gondolkodni és rájönnek, hogy kit éltetnek. Nagy Imrére csak azért volt, van szüksége a baloldalnak, mert ő a halálával az egyetlen olyan figura akiből példaképet tudtak faragni az oldalukon (mondjuk pont azok akik kivégezték). Hazugság az egész, amit egy vállalhatatlan múlt elfedésére kreáltak.

n3spr3ss0 2018.12.29. 18:27:12

A lényeg, hogy a fasiszta hordalék kap szobrot az elvitt helyén.

n3spr3ss0 2018.12.29. 18:28:26

@Éhesló: Akkor 1989-ben egy Orbán nevű gazember miért ajvékolt mellette az újratemetésén,

humorpalanta 2018.12.29. 18:31:43

Tetszik hogy vergődik itt a sok Habonymédiás fizetett troll.
Viktorkájuk azzal lehetett valaki, hogy a Nagy Imre újratemetésére meghívták és elmondhatta a beszédét. Ezt úgy köszöni meg, hogy rászarik ugyanarra a sírra, miközben a Habonymédia most azt találta ki, hogy nem értik mi folyik és mekkora köpönyegforgató paraszt a csúti Ramszesz.

Faszfej_liberalisok 2018.12.29. 18:35:09

Ugyan miért kellene Nagy Imre emlékét őrizgetni????? Egy kibaszott kommunista volt, pont olyan mint a többi. A faszi élete nagyobb részét önszántából a szovjet bolsevik párt kebelén töltötte miközben azon ügyködött hogy tudná Magyarországot kommunista igába hajtani. Nem örülök a szobrának, nem kellene hogy legyen de jobb hogy a Parlament mellől átkerül máshova. Egy kibaszott kommunista volt akit átbasztak a saját haverjai, és amikor ez leesett neki akkor telesírta a rádiót a szovjet támadással, neki pont akkora része volt a kommunista hatalomátvételben mint bármelyik másik kommer gecinek.

pofán verjük a lipsiket oszt jonapot 2018.12.29. 18:40:38

Jellemzo, hogy lipsik, mar megint egy vedhetetlen, vallalhatatlan magyar ellenes aljasag moge allnak be.

yourmomtits 2018.12.29. 18:42:51

megkérdezném azoknak a véleményét akiknek Nagy Imre söpörtette le a padlását

2018.12.29. 19:18:37

@yourmomtits:

Én is!
Meg azokét ugye, akiket a Horthy-rendszer alatt vittek a vágóhídra (Don-kanyar), illetve a különböző "vidám barakkokba."

Mert hogy a Nagy Imre szobor helyére az szobor kerül, amelyet Horthy Miklós - bár tengerünk ekkor már régen nem volt - "ellentengernagy" avatott fel.

Csak azért, mert ugye demokrácia van...

yourmomtits 2018.12.29. 19:28:25

@Látens Inszinuáció: azért ezt nem lehet ennyire leegyszerűsíteni, mint te teszed. Nagy Imre padlássöprését semmi nem indokolta (pontosabban az az embertelen rendszer amelyet kiszolgált), míg Horthy cselekedeteit több is. (függetlenül attól a véleményemtől, h Nagy Imre amikor kellett, helyén volt a szíve, bátran lehet rá példakánt tekinteni)

vashuszár 2018.12.29. 19:30:33

Ha ennyire vállalhatatlan Nagy Imre, akkor miért éjszaka, titokban kellett a szobor eltávolítását végrehajtani? Nagy Imre a "rendszerváltás" kultikus alakja volt. És Orbán valóban neki köszönheti a népszerűségét, és hogy azóta is bőven akadnak ilyen gátlástalan seggnyalók, akiknek mind egy , hogy mit nyalnak, csak a megélhetés legyen biztosítva. Mindenesetre Nagy Imre az Eszméért a bitót is vállalta. Ti mit vállalnátok bérencek?

Gandosz 2018.12.29. 19:36:01

@pofán verjük a lipsiket oszt jonapot:
Igen.
Mint mindig.
Ahelyett, hogy elfogadnák a normális dolgokat, hisztiznek mindenen és egyre mélyebbre lökik magukat a mocsarukba.

Gandosz 2018.12.29. 19:36:53

@vashuszár: "miért éjszaka, titokban kellett a szobor eltávolítását végrehajtani?"

hogy ne akadályozza a forgalmat és hogy ne láncolhassák oda magukat a hisztizők

jolka40 2018.12.29. 19:54:45

@Gandosz: Praktikus. Így kellene Orbánt is.

Hans Gruber 2018.12.29. 20:00:35

@vashuszár: Nagy Imre lehet h bitót vállalt az elveiért de azok a bolsevik elvek voltak nem Magyarország vagy a magyarok elvei. A baloldal gondja az, hogy vállalhatatlan a múltja, amit Nagy Imrével akartak lemosni, akit persze ők végeztek ki...

káposzta 2018.12.29. 20:11:57

Éhesló itt is feltűnt :D
Éhes ló orbán makkal álmodik :D

Bafana 2018.12.29. 20:13:40

@Látens Inszinuáció: Jó, akkor átviszik máshová az államilag és közpénzből fölavatott, Budapest főterén álló Horthy szobrot is!
Ja, olyan nincs is!!!!

@humorpalanta: Kurvára nem vagyok orbánvallású, de ezzel az áthelyezéssel egyetértek! Illetve csak félig, mert a szoborparkba kellene vinni, vagy beolvasztani. Esetleg a színes-fémkereskedők gondjaira bízni.
Csak attól tartok, hogy a mostani Orbán és kormányellenes megmozdulások átmennek ennek a gazember szobra eltávolítása elleni tüntetésbe. Amitől elhatárolódom!

nemecsekerno_007 2018.12.29. 20:14:38

Sajnos azt kell mondjam a "rendszerváltás" jellegéhez nagyon jól passzolt a bűnbánó kommunista figurája, sikeresen hőst is csináltak belőle. Végtelenül hasznos volt a hatalmukat átmentők számára, az emberek meg símán bevették mint annyi mást.

ulpius66 2018.12.29. 20:21:24

1919-ES "VÖRÖS PRIBÉK" VOLT MIND!

RÁKOSI, SZAMUELY, KUN BÉLA, STROMFELD, NAGY IMRE, STB, STB.....
(aztán persze a hatalomért egymás torkának estek..... az egyik kommunista rész a másik kommunistának... és ugye a komcsikat nem sajnáljuk, ha hullanak...)

káposzta 2018.12.29. 20:22:11

@humorpalanta: Nagyon viccesek, de tényleg :D

Amikor orbán ezt mondta: Nagy Imre jó, a fideszes bégetők azt mondták: Nagy Imre jó beeee. Most azt mondják: Nagy Imre komcsi geci volt (csak azt nem értem, hogy akkor miért szeretik annyira orbánt, hiszen ő ugye definíció szerint geci, és komcsi is, csak nem államosít, hanem viktorosít).

Amikor orbán azt mondta, putyin egy geci, minden narancsfogyatékos egyetértett vele, most hogy viktor bekapta putyin faszát, már putyin a menő :D

30 éve orbán azt mondta: jaj gyuri bácsi adjál pénzt, szeretlek, dugj meg, megdöntöm a komcsikat csak vakarj ki a geciből léccci léccci én akarok lenni a miniszterelnök. Most már kicsit mást mondana neki :)

Ezeknek a narancstrolloknak, fidiótáknak nincs saját gondolatuk, az életük minden aspektusát az határozza meg, hogy az tetszik-e felcsúti viktóriának vagy nem. Szar lehet így élni, mert pár évente 180 (360? 540? 720?) fokos fordulat történik, és akkor nekik is változtatni kell :D

ulpius66 2018.12.29. 20:22:51

Ebben speciel igaza volt Kádárnak, Nagy Imre csak egy hataloméhes szarjankó volt, megérdemelte Kádártól a kötelet!

Gandosz 2018.12.29. 20:25:44

@káposzta:
neked orbánfóbiád van

ulpius66 2018.12.29. 20:27:55

@káposzta: Hahahaaaa... Édes amiket írsz!

Pl. 1994-ben az országgyűlési választásokon Orbán/a Fidesz csak és kizárólag a LIBERÁLISOK szavazatait kapta, ők szavazták be (éppen csakhogy) a Parlamentbe!

kedves liberális elvtársak!

Talán 1994-ben nem kellett volna A NAGY LIBERÁLIS ORBÁNT BESZAVAZNI, akkor eltűnt volna a süllyesztőben.....
(az persze más kérdés, hogy 1994 után Orbán otthagyta a libsiket miután azok kiegyeztek a komcsikkal... lásd: MSZP-SZDSZ SZÖVETSÉG.....)

hidroponi 2018.12.29. 20:28:29

a kis buzi szakallas viktorka ennek a nagy imrenek az ujratemetesevel kapaszkodott fel a tolvaj politikusok koze..
igazan izleses ahogy most megkopkodi az emleket is. :DDD

Hans Gruber 2018.12.29. 20:29:10

@káposzta: te egy rettentő frusztrált kis ember lehetsz

inteligencs elenzeki 2018.12.29. 20:30:15

@humorpalanta:

"Viktorkájuk azzal lehetett valaki, hogy a Nagy Imre újratemetésére meghívták és elmondhatta a beszédét. Ezt úgy köszöni meg, hogy rászarik ugyanarra a sírra, "

Figyu ! Csak a szobrot restaurálják, és helyezik át egy megfelelőbb helyre. Ennyi. Senkinek a sírja, nem lesz ezzel meggyalázva. De még az emléke sem. Nagy Imre szobrát a pufajkás Hornék helyezték oda 1996-ban, miután sikerült belőle egyfajta balos ikont formálni. És kik akartak az ő felemeléséből leginkább hasznot húzni? Hát a pufajkás Hornék.
Nem tudom érzed e a perverziót ebben a sztoriban ?

Szóval csak óvatosan, mert megint úgy jártok, mint Ágika az MTV folyosóján.

ulpius66 2018.12.29. 20:34:36

Persze annyi esze azért már 1994-ben is volt Orbánnak, hogy a parlamenti ellenzék VEZÉRE LEGYEN.

Csak emlékeztetőül:
Az 1994-98 Parlament összetétele

72% MSZP-SZDSZ

28% Kisgazdák, KDNP, MDF, Fidesz
(ebből a "garnitúrából" azért magasan az Orbán volt a legértelmesebb, még úgyis, hogy hátat fjordított a libsiknek....

Che21 2018.12.29. 20:36:24

Sok komcsi szerette volna elhitetni rendszerváltáskor, hogy a politikai karrierje, meg úgy általában a történelem 1989-ben kezdődött.
Mintha a pártállami múltjuk meg sem történt volna.

Ugyanez a helyzet Nagy Imrével is.
Nem 1956-ban született, és a politikai karrierje sem akkor indult.
Bár sok komcsi szeretné most elhallgatni, de bizony Nagynak elég sötét szerepe volt a Rákosi korszakban.

káposzta 2018.12.29. 20:38:35

@Hans Gruber: Nem mondanám :) Csak szeretek nevetni rajtatok :) Vagy sírjak, hogy ennyi hülye van? Szomorkodjak egész nap, hogy több mint két millió meleg van az országban, akik orbán faszát szopják 0-24-ben? (Lehet, hogy ezért csökken a népesség, a fideszesek mind buzivá váltak.) Dehogy sírok, dehogy szomorkodok, néha belekattintok egy-egy indexes blogba, és hahotázom a senkiken (értsd: rajtatok) :)

Neo07 2018.12.29. 20:39:05

Nagy Imre nem volt akkora nagyság, mint aminek láttatni szeretnétek. Kommunista volt ő is, a padláslesöprések időszakában volt ő miniszter, szóval nem volt a tiszta lelkű, hős ember, sokkal inkább egy a rákosista népnyúzók közül. Az ő idejében tüntették el a vörösterror áldozatainak emlékművét ugyanarról a helyről, és még az is lehet, hogy ő is asszisztált hozzá, mármint az ötlet szintjén.

Szóval, annyira nem kell sajnálni, ráadásul, csak áthelyezésre kerül a szobor, nem lesz beolvasztva. (Ami a jelenlegi annyira "aggódó" ellenzék elődeinek kedvenc eljárása volt.)

"Most a Horthy kultusz a nyerő,..."

Joggal. Horthy elérte trianon nagyfokú korrekcióját, ami hatalmas teljesítmény. Ne feledjük, egy országcsonkítás után vezetése alatt talpra állt az ország és fejlődött, sokkal többet, mint a "rendszerváltás", valójában módszerváltás után.

káposzta 2018.12.29. 20:39:29

@Gandosz: Nem vagyok diszkriminatív, fidesz- és fogyatékosgecifóbiám van, mondjuk jelentős átfedés van a kettő között.

Che21 2018.12.29. 20:42:55

@vashuszár:
Nem éjjel vitték el, hanem reggel.

Persze akiből délután kettőre tisztul ki a herbál, annak a reggel hét, még hajnalok hajnala

ulpius66 2018.12.29. 20:43:49

@káposzta:

Örülök, hogy jókat hahotázol.....

TÉNYLEG!

Ugye akkor mis is kinyilváníthatjuk a véleményünket rólad?

Az ilyen ész és értelemnélküli véglényeknek, mint te is vagy, mán rég a Lipótban lenne a helye! Ott tényleg hülyére röhöghetnéd magad!
(.. és még a ballibsik csodálkoznak, hogy a Fidesznek harmadszor is kétharmada van, amikor ilyen a szavazótáboruk... nincs egy értelmes gondolatuk sem...)

káposzta 2018.12.29. 20:45:28

@Neo07:
"Ne feledjük, egy országcsonkítás után vezetése alatt talpra állt az ország és fejlődött, sokkal többet, mint a "rendszerváltás", valójában módszerváltás után."

Sokra mentünk vele, lefeküdt hitlerrel, és 3x annyit buktunk mint amennyit addig fejlődtünk, örök vesztessé tett minket, lehetetlenné, hogy valaha visszaszerezzünk akár egy talpalatnyi földet is, amit '20-ban elraboltak tőlünk.

Hans Gruber 2018.12.29. 20:46:05

@káposzta: ez a meleg téma viszont neked akadt be csúnyán

ulpius66 2018.12.29. 20:46:42

Káposzta!

Ugye mink 0-24-ben az Orbán faszát szopjuk...

Tisztelettel kérdem, te kinek a faszát szopod 0-24-ben?

Csak nem a Nagy Imréét?
(esetleg a Kádárét?)

káposzta 2018.12.29. 20:46:50

@ulpius66: Erőlködj csak, de vigyázz, be ne szarj közben :)

káposzta 2018.12.29. 20:47:54

@Hans Gruber: Rendben, mea culpa, akkor egész nap orbán punciját nyaljátok, így jó már? faszom ebbe a polkorrektségbe

ulpius66 2018.12.29. 20:48:29

Káposzta!

Mondjuk én egy kecskét sem bíznék rád!

káposzta 2018.12.29. 20:48:53

@ulpius66: Hm, az nehéz lenne, kádárt ellopták, nagy imréről nem tudok, meg hát nem is vagyok meleg mint ti (jó, bocsi, akkor nem vagyok leszbikus, vagy mik vagytok)

káposzta 2018.12.29. 20:49:30

@ulpius66: Ez jó volt, ezt értékelem :)

szepipiktor 2018.12.29. 20:50:03

Döbbenetes, hogy 2018 utolsó napjaiban a neoliberális index blogjában egy ócska moszkovita védelmében próbálkozik a posztoló!
NI nem vitatott személy volt, hanem egy kommunista bűnöző és a kinti tevékenysége önmagában is kötelet érdemelt volna.
Ma már nem fogjuk megtudni, hogy 56-ban csak egy kis felismerés miatt állt az emberek oldalára, vagy az is szervezett dolog volt, mint kádár kiemelése...
Az sem kizárt, hogy anno NI játszotta azt a szerepet a kommunistáknál, amit a gengszetrváltáskor antalll és a fidesz.
A túélélés eszközét.
.
NI egyetlen pozitívuma, hogy vállalta a kötelet, szemben például kádárral, aki felesküdött miniszterként ment Moszkvába, azaz hazaárulást követett el.
.
De nem lep meg, hogy a baloldal (és a neoliberálisok is azok) a saját gyilkosát felmenti, isteníti... Hiszen a kommunizmus bűneit a mai napig nem számoltatták el velük.

ulpius66 2018.12.29. 20:54:34

Káposzta!

Én például egy meleg leszbikus vagyok!

Hans Gruber 2018.12.29. 20:55:20

@káposzta: lehetsz felőlem nem korrekt, csak aggasztó h orbánról valahogy mindig a szexre asszociálsz, de végülis te dolgod. viszont mindez hogy jön Nagy Imréhez??

lobaszopiatej 2018.12.29. 20:56:04

Valaki suttyomban felhúzhatná O1G szobrát a helyére.

szepipiktor 2018.12.29. 20:56:11

@káposzta:
Mi a fszért okoskodsz itt, amikor a történelem minimumát sem ismered?
Horthy nem feküdt le Hitlernek, közös célok miatt szövetséget kötöttek. Hitler nem nézte le, nem kezelte Horthyt!
Hotrhynak semmi köze Trianonhoz, ő következmény csupán. Hazánknka sokkal többet ártott akkor a 1919-es mocskos komcsi próbálkozás.
Na annak több köze van a későbbiekhez.

Neo07 2018.12.29. 20:56:14

@káposzta: "Sokra mentünk vele, lefeküdt hitlerrel, és 3x annyit buktunk... "

Horthy és Hitler kölcsönösen nem kedvelték egymást. Horthy nem tehetett mást, az akkori német kancellár országa volt a nagyhatalom; de így is voltak előrehaladott tárgyalások a britekkel. Sajnos nem sikerült a kiugrás, pedig Sztálin jelezte, hogy ha harc nélkül mehetnek át az akkori 170 négyzetkilométeres Közepes-Magyarországon, elfogadja a bécsi döntéseket és nem lesznek területi változások. De sajnos a románok megint ügyesebbek voltak nálunk... (vagy talán nem volt annyi hazaárulójuk, mint nekünk...)

Szóval megint csak órákon és hajszálon függött megint minden...

ulpius66 2018.12.29. 20:56:35

Az egészben az a leginkább elképesztő, hogy egy kommunista tömeggyilkos szobra eddig ott állhatott!
(persze az se volt semmi, hogy anno a szobrot az'56-os forradalom egyik leverője, a pufajkás Horn avatta....)

kewcheg 2018.12.29. 20:57:30

Továris Nagynak csupán annyi volt az érdeme a többi vén geci kommunistához képest, hogy hamarabb elhalálozott....

szepipiktor 2018.12.29. 21:00:11

"Nagy Imre egy vérbeli 19-es moszkovita kommunista gazember volt a legrosszabb fajtából. 1918–20 között vörösgárdista, csekista, részt vett az orosz polgárháborúban. 1921–22-ben a szovjet belügyi népbiztosság, az NKVD kötelékében, majd a Vörös Hadsereg hírszerző csoportfőnökségén szolgált. Rövid magyarországi tartózkodás után, 1930-ban a Szovjetunióba emigrált, azonnal, önként jelentkezett az NKVD-nél besúgónak. Legalább 203 embert jelentett fel, közülük 12-őt kivégeztek. 1936-ban felvette a szovjet állampolgárságot, amitől soha nem vált meg."

káposzta 2018.12.29. 21:02:25

@szepipiktor: blablabla
Mindenkinek van választása. Horthy mohó volt és hülye, elfogadta az ajándékokat, kurvának állt, rosszul mérte fel a helyzetet, ennyi. Leszarom hogy mekkora arc volt, sikerült rászarnia a hihetetlenül magas 1914-18, 19, 20-as szarhalomra is.

ulpius66 2018.12.29. 21:03:46

Káposzta!

Komoly kérdés.

Azt mán tudjuk, hogy az utolsó száz év magyar politikusai közül a két legellenszenvesebb a Horthy és az Orbán.

Na, akkor neked kik a "kedvenceid???
(remélem nem a pufajkás, a D-209, a futóbolond vagy a libatolvaj......persze akkor már csak a Rákosi pajtás és a Kádár maradt....esetleg az 1919-es kommunisták...)

kewcheg 2018.12.29. 21:15:11

@szepipiktor: ...igen, és részt vett a cári család kivégzésében...csodálatos ember volt, hiszen akár több ezer embert is kivégezhetett volna, de nem, ő beérte pár százzal...

Hans Gruber 2018.12.29. 21:22:06

@m54: https://hu.m.wikipedia.org/wiki/Apró_Antal

ember100 2018.12.29. 21:22:37

@Sir Galahad:
Helló !

Ha tényleg az eredeti állapotot szeretnék visszaállítani akkor nem tennének semmilyen szobrot oda .
Ha mégis akkor mellé kellene állítani egy fehér terror áldozatos szobrot már csak a történelmi hűség miatt.
Ez egy egyszerű hortista revízió.
( tudom hogy írják a nevét , szándékos belemenés )

A Helsinki Bizottság gyilkosok, bűnözők jogait véd 2018.12.29. 21:31:54

Egyből mennyi padláslesöprőmentegető blogger lett a patkányoldalon.
A botrány valójában az, hogy 96-ban pofátlanul felállították a szobrot, és azóta is állhatott.

A Helsinki Bizottság gyilkosok, bűnözők jogait véd 2018.12.29. 21:32:52

@ember100:
tök mindegy, mire hivatkoznak, de abban igazad van, hogy a szobornak a fémtelepen lenne a helye

ulpius66 2018.12.29. 21:34:00

@ember100:

A ballibsik megnyerik a 2022-es választásokat, és máris mellé fogják tenni a "fehér-terror" áldozatainak emlékművét....vagy eccerűen visszahozzák a Nagy Imre szobrot.....

ember100 2018.12.29. 21:34:36

@szepipiktor:
Helló !

Értem én :)
Ezek a dolgok ugye tegnap derültek ki Nagy Imréről ?
Akkor a Fényességes Vezető az újra temetésen miket is hordott össze ?
Esetleg hazudott ? Aszt :) azért nem hisszük hogy a tegnapi hős ma már nem az , és ha megy így lenne akkor miért nem viszik el a szobrot a szoborparkba pl. Lenin mellé ?????
Hitvány képmutató banda !

Sir Galahad 2018.12.29. 21:36:07

@ember100: Én nem hallottam róla, hogy ott lett volna fehérterroros szobor. Én azt olvastam, ott csak a vörösterror áldozatainak volt emlékműve. Azt szeretnék ott újra felállítani.

ember100 2018.12.29. 21:38:24

@ulpius66:
Helló !

Azért egy országnak nem úgy kellene működnie hogy az erősebb kutya b...ik !
A megnyert választást értem de azért nézzük már meg hogy ez a banda miket csinál szembemenve MINDENKIVEL !

ulpius66 2018.12.29. 21:46:01

@ember100: "Azért egy országnak nem úgy kellene működnie hogy az erősebb kutya b..ik!

Aztán hogyan kéne múködnie?
(szerinted a kisebbségnek kéne kormányoznia?)

Mi az amiben támogatta az "ellenzék" a kormányt?????
(mert akkor lehetne szó arról, hogy tik támogattok ebben a kérdésben, mink támogatunk benneteket a másikban...)

Neo07 2018.12.29. 21:46:47

@ember100: A sivalkodás hangerejéből érezve most zajlik a valódi rendszerváltás. (Persze évek alatt, lassan.) '89-ben csak felülről megszervezett és jól kézben tartott un. módszerváltás történt.

ulpius66 2018.12.29. 21:47:42

"Nagy Imre első hazai egész alakos szobrát 1996. június 6-án (születésnapja vigíliáján) avatták fel Budapest V. kerületében, a Vértanúk terén. Varga Tamás szobrászművész alkotása. Egy könnyű ívű hídra helyezte az életnagyságú bronzalakot, akinek tekintete az Országház felé esik. A szobor történetesen éppen az 1919-es vörösterror áldozatainak 1945-ben lerombolt emlékművének helyén áll."

jajdehülyevagyok 2018.12.29. 21:47:58

@káposzta: ez baromság. Horthy akkor a revizionizmus oly divatos elveit követte, ami teljesen érthető volt. Hozzátenném Hitlerrel Chamberlain is megegyezett. Könnyű 80 évvel később okoskodni.

Lesz még Magyar Köztársaság 2018.12.29. 21:48:28

Az a horthyimádó rohadt putris cigány távolítatta el most a forradalom miniszterelnökének emlékművét, aki 1988.06.16-án még a rendőrökkel verette magát a Nagy Imre halálának évfordulójára tervezett megmozduláson, rá egy évre pedig ott szónokolt az újratemetésén.

Videó az erőszakba torkolló Batthyányi-örökmécsesnél tartott megemlékezésről:

www.youtube.com/watch?v=4hT8IMluhbE

1:50-nél feltűnik Orbán.

Emzé Periksz 2018.12.29. 21:49:44

@ember100: "szembemenve MINDENKIVEL"

szembemenve kb ötezer belpesti hungarofób szemétládával (Konrád Györgyék, Hankiss Ágnesék, Spiróék stb és a kevésbé ismertek de aktívabb fiatalok), akiket ki kell zárni a közéletből. Karanténba velük!

ulpius66 2018.12.29. 21:54:17

444.hu

"Bár a sajtó eddig kész tényként kezelte a Jászai Mari téri helyszínt, forrásunk szerint csak “vélhetően” kerül ide a hídon álló miniszterelnök figurája.

A hithű kommunistából lett nemzeti baloldali politikus emlékművének helyén most egy szökőkút található, korábban pedig Marx és Engels páros szobra állt ott."

Tehát akkor Nagy Imre egy "nemzeti baloldali politikus"?

ember100 2018.12.29. 21:56:09

@Sir Galahad:
Helló !

Ezért hortista revízió az egész szobor ügy !
Csak a történelmi hűség miatt kellene egy fehér terroros szobor is.
Mert kb. ugyanannyi áldozat volt mindkét oldalon.

ember100 2018.12.29. 21:59:23

@Emzé Periksz:
Helló !

Kuntakinte NEM CSAK a szobrokról írtam hanem pl. a 400 óra túlóra , korrupció , kisvasút .... hagy ne folytassam :)

Lesz még Magyar Köztársaság 2018.12.29. 21:59:30

@Sir Galahad: "Az áthelyezés oka, mint az index is megírta, egyszerűen az, hogy vissza akarják állítani a tér eredeti szerkezetét. Szerintem ez elfogadható."

Nem elfogadható. A térnek az 1945 előtti állapotába való visszaállítása egyfajta szimbóluma a regnáló neohorthysta kurzus abbéli törekvésének, hogy a köztársaság eszményeivel leszámolva az országot a két világháború közti korszaknak megfelelően szervezze újjá.

ulpius66 2018.12.29. 22:03:40

@ember100:

Ennyire hülye azért még te sem lehetsz!

Először ugye volt a vörösterror, ahol a lumpenproli komcsik agyonvertek 1000 papot, kulákot, nagypolgárt, stb, aztán jól megbuktak!

Azokat a komcsikat akik nem menekültek külföldre, és részt vettek a vörösterrorban, azokat a fehérek jól agyonverték! (ez is kb. 1000 vörös terrorista volt....)

Ember100!!

Ugye azért te is érzed a különbséget?

Gandosz 2018.12.29. 22:04:55

@Republic Forever!:
Mondjuk egyrészt nevetséges, amit írsz, másrészt ha már választhatunk, inkább legyen horthysta rendszer, mint ami 45 után következett.

De veled együtt én sem érzek nosztalgiát a horthyrendszer zsidó szellemi élete iránt.

ember100 2018.12.29. 22:08:20

@Emzé Periksz:
Helló !

Ne ba...d öreg !
Ártatlan emberekel ölket , volt akit megégettek , volt akinek szöget vertek a fejébe prónay, héjjas ... ezek vadállatok voltak és raboltak gyilkoltak a hordáikkal.
Később horti kormányzói kegyelmet felmentést adott ezeknek !!!!!

ember100 2018.12.29. 22:15:09

@ulpius66:
Helló !

Olvass kicsit utána !
A legtöbb áldozata a fehérterrornak NEM kommunista volt hanem gazdagabb , jómódú zsidó volt akiknek szétrabolták a vagyonát .
Ezek pénzre mentek a saját zsebükre dolgoztak , egyszerű rablók voltak.
A papok , nagypolgárok , nemesek ...( kulák akkor még nem volt ) megölése nem volt helyes .
DE az éhség az emberek nyomorban tartása , jobbágy , zsellér , szolga ....és egy vesztett háború után amit a úri réteg "vezényelt le " nincs mit csodálkozni .
Lásd 1789 francia forradalom :)

Lesz még Magyar Köztársaság 2018.12.29. 22:18:00

@Gandosz: Nem nevetséges, hanem kurvára igaz.

"De veled együtt én sem érzek nosztalgiát a horthyrendszer zsidó szellemi élete iránt."

Numerus clausus? Zsidótörvények? Idióta, tanulj történelmet!

Én a Horthy rendszert, pontosabban annak felélesztését sokakkal együtt azért utasítom el, mert egy mocskos embertelen rendszer volt, amely konzerválta az ország elmaradottságát, a megmerevedett társadalmi viszonyokat, a korlátozott választójogot és a cenzúrát képviselte. Ezért a korért rajongani aljasság, azt rehabilitálni és feléleszteni pedig hazaárulás.

Jellemző az álnok fajtádra, hogy még ebben az ócska megnyilvánulásodban is csak egy zsidózásra futotta részedről, te kis hitvány antiszemita szar.

ulpius66 2018.12.29. 22:22:24

@Republic Forever!:

Aztán melyik rendszer volt az, amelyik az utobbi száz évben neked tetszett?

Gandosz 2018.12.29. 22:28:04

@Republic Forever!:
blablabla
én meg a magyarok elleni zsidó szellemi terror miatt nem sírom vissza a Horthy korszakot; a numerus clausust (ami nem is volt zsidóellenes) soha nem hajtották végre

ember100 2018.12.29. 22:31:39

@ulpius66:
Helló !

Látom mindenkitő ezt kérdezed :)
Ha tudni szeretnéd EGYIK SEM !
DE vannak , voltak fokozatok .
Amit biztosan NEM !
szálasi , horti ,Fényességes Vezető ( O1G ), Rákosi , Kádár , Antall , Horn , Gyurcsány , Bajnai most hirtelen ez jutott eszembe :)

ulpius66 2018.12.29. 22:38:07

@ember100:

Azt értem, hogy itten minden és mindenki szar!

Nekem pl. tök bejön az Orbán!
( a kormány döntéseinek kb. 90%-val egyetértek.)

Neked ki jön be?
(tényleg senki????)

ulpius66 2018.12.29. 22:38:56

@ember100:

Mindezt csak azért kérdem, hogy én is bírjam fikázni a te kedvencedet!

Lesz még Magyar Köztársaság 2018.12.29. 22:46:13

@Gandosz: A jövőben tartózkodj a rám való reagálástól, mert egy ilyen buta antiszemita fosadékokra nem vagyok kíváncsi. Ignore.

Gandosz 2018.12.29. 23:08:18

@Republic Forever!: pápá, meg se állj Szomáliáig

taga20 2018.12.29. 23:12:42

@Gandosz: egy antiszemita szar vagy fityesztróger!

taga20 2018.12.29. 23:14:22

@ulpius66: a tetves kurvaanyádat baszd telibe fityeszszar!

Libsik visítanak de ország a miénk ! 2018.12.29. 23:30:04

Na rohamozzak mar a libbantak a parlamentet a kommunista diktator szobraert ??
Remelem heteken at tarto giga tuncike lesz ebbol is.

apro_marosan_petergabor 2018.12.29. 23:45:10

Miért hazudik mindig a ballib média?
Nagy Imrét pont a helyén kezelik.
Vér kommunista volt, padlás lesöpró miniszter.
Leállította az internálásokat, amit korábban Rákosi alatt szó nélkül tűrt...
Belesodródott az 56-os forradalomba.
Viszont nem konspirált a kommunista vérbírósággal (Kádárral) ezért kivégezték.
Ezzel javított az átlagán.
Ennyi.
Mehet a Jászai Marira, a Marx szobor helyére...

Bkkzol 2018.12.29. 23:52:29

Teljesen felesleges és értelmetlen volt a Nagy Imre szobor áthelyezése, cseréje. Különösen annak tükrében, hogy mit kívánnak a helyébe tenni.
Nem jó emlékeket támaszt a XXI. század elején a horti korszakot nosztalgikus hangulatba hozni. Bizonyára volt némi értékes része is horti munkásságának , de alapvetően egy gyenge, sunyi tömeggyilkossal állunk szembe. Szemrebbenés nélkül vagonírozott be százezreket , milliókat. Van akit táborokba van akit a frontra küldött meghalni. Az meg a világtörténelem szégyene (alkuk), hogy egész életét vidáman és jólétben töltötte el. Nyugodtan oda aggadhatták volna szálasi mellé.

lobaszopiatej 2018.12.29. 23:54:11

@apro_marosan_petergabor:
A valóság az, hogy a geci gazdádat kellene 56-ért kivégezni (Paks II), nem pedig Nagy Imrét.
Az előbbi még helyretehető, az utóbbi már történelem.

A Helsinki Bizottság gyilkosok, bűnözők jogait véd 2018.12.30. 00:29:03

Orbán több legyet ütött egy csapásra.
Újabb gumicsontot dobott a patkányellenzéknek.
Eltakarította a kommunistát, talán vissza sem állítja a szobrot, remélhetőleg.

A Helsinki Bizottság gyilkosok, bűnözők jogait véd 2018.12.30. 00:34:15

@szepipiktor: "NI nem vitatott személy volt, hanem egy kommunista bűnöző és a kinti tevékenysége önmagában is kötelet érdemelt volna.
Ma már nem fogjuk megtudni, hogy 56-ban csak egy kis felismerés miatt állt az emberek oldalára, vagy az is szervezett dolog volt, mint kádár kiemelése..."
Véletlenül lett miniszterelnök, majd béna kacsaként sodródott az eseményekkel. A nemzetközi munkásosztály nem tudom, felmentette-e a vádak alól, amiben reménykedett búcsúbeszédében, de a padláslesöprésben érintettek aligha mentették fel.

morph on deer 2018.12.30. 01:12:14

@apro_marosan_petergabor:
“Nagy Imrét pont a helyén kezelik.
Vér kommunista volt, padlás lesöpró miniszter.”

Ugye szerinted mindezt orbán nem tudta róla ‘89-ben?
Vagy persze dehogynem, de a haszonért mindent...igazi jellem!
Vagy minden a múlt héten derült ki?

Hogy is van ez akkor?

morph on deer 2018.12.30. 01:24:32

Lehet nosztalgiázni, patkányok!

Itt fekszenek a KGB-s hősök, akiket volt kollégájuk, Putyin elvtárs keresett fel, kis megemlékezés céljából.
Dicséret illeti barátját viktort is, a széoen újrafestett csillagok, meg a frissen újragravírozott szöveg is igen jól sikerült!

Egy igaz barát, hát nem?

Akinek rossz a szeme, annak segítek, ez van takarosan a kőbe vésve:

"Örök hála és dicsőség a szovjet hősöknek, akik az 1956 októberi ellenforradalomban életüket áldozták a magyar nép szabadságáért"

m.galeria.index.hu/belfold/2015/02/14/a_felujitott_szovjet_katonai_emlekmu/index.php?current_image_num=4

vénkujon 2018.12.30. 01:58:37

kurva nagyot megy a fidi-stáb!:D:D. míting megvót...neki is mentek nagy imrének. egy emberként. egy napja röhögök ezen. nagyon várom hút geri lényeglátó összefoglalóját ezügyben. hatalmas pillanatok ezek. grat!!:D

_most_ 2018.12.30. 03:24:58

Tök vicces, hogy miközben a fidesz trollok minden komcsit utálnak, aközben az ex-kgb-s Putyint meg istenítik :)

Pelso.. 2018.12.30. 05:10:07

"Igazából az a muris, hogy az a roppant ellentmondásos történelmi személyiség, aki Nagy Imre volt, a rendszerváltással lett afféle közös szimbólummá: Nagy Imre (mint toposz és szimbólum, nem mint konkrét, létezett ember és létezett politikus) azoknak a kompromisszumoknak, megállapodásoknak, vitáknak és módozatoknak a summázata, amelyek a magyarországi rendszerváltást (azt a békés átmenetet, félig-meddig átmentést, aminek alighanem sokat köszönhetünk, és amely ugyanakkor rengeteg mai problémánk forrása) lehetővé tették.
Sokkal inkább ikonográfia, mint történelem. A Nagy Imre-figura maga az egykorvolt ellenzéki kerekasztal, minden hibájával és előnyével.
Orbán nem igazán a történelmi Nagy Imrét, az 1956-os miniszterelnököt, a reformkommunistát, az NKVD "Vologyáját", a véletlen mártírt, a szocblokk geopolitika áldozatát tagadta meg: magát a történelmi kompromisszumot akarta szimbolikusan semmissé tenni, éppen azt a kompromisszumot, ami lehetővé tette, hogy tapló vidéki KISZ-titkárból fasiszta diktátort legyen. Nem 1956-ot (soha, semmi köze nem volt 1956-hoz, ő november negyedike szellemi örököse) tiporja most sárba, hanem 1989-et. Úgy tartja a fáma - legalább a Krisztinában azt beszélik -, hogy Kádárt élete végéig furdalta a lelkiismeret Nagy Imre kivégzése miatt. Orbánnak nincs lelkiismerete, viszont van történelmi érzéke. Kiválóan felismeri a kontinuitást a Bach-korszak, a Horthy-kor, a Rákosi- és Kádár-kor, valamint az ő romlott rendszere között. Abban az örökdiktatúrában, ahol 1848 rebellió, 1918-1919 patkányforradalom, 1956 ellenforradalom, 1989 átmeneti zavar.
Ez nem Nagy Imréről szól, hanem bármiféle demokrácia hisztérikus gyűlöletéről. A nagybetűs Rend fullasztó uralmáról. Az önmagába őrült Hatalom végtelen, gagyogó monológjáról."
Konok P.

Hungarian Geographic · https://www.facebook.com/hungarian.geographic 2018.12.30. 06:39:06

A padlássöprést elrendelő Nagy Imre “forradalmi kormányaiban” kilenc(!) olyan miniszter vett részt, akik a forradalom és szabadságharc leverése után Kádár János megtorló kormányának is tagjai voltak!
Pénteken végre elvitték a szobrát A Parlament közeléből
hungariangeographic.blog.hu/2016/10/27/gondoltad_volna_hogy_nagy_imre_kormanyaban_kadar_janos_mellett_8_masik_miniszter_is_tagja_volt_a_for?fbclid=IwAR0MURFKSIV_OR9nD5Sbulp2yNf-9qX6FyGfK8cuJAdIwvOLG6pTVQs6-Bg

Hungarian Geographic · https://www.facebook.com/hungarian.geographic 2018.12.30. 06:41:31

Remélem a következő a Szabadság-szobor lesz! Amit már 1990-ben egyszerűen fel kellett volna robbantani!!!

Neo07 2018.12.30. 06:49:05

@Bkkzol: "Szemrebbenés nélkül vagonírozott be százezreket , milliókat."
Hazudsz, vérgőzös mocskos kommunista!
Éppenhogy fordítva volt, amikor megtudta, hogy valójában mi folyik, akkor állíttatta le a vagonírozásokat.
Akkoriban teljesen más világ volt, tudták, hogy meghalni mennek a katonák, húszmillió áldozata volt csak a második világháborúnak! Nem igaz, hogy nem tudod!

Hungarian Geographic · https://www.facebook.com/hungarian.geographic 2018.12.30. 07:00:54

Itt meg bővebben írok a padlássöprő imiről, mondjuk a magyarországi németek deportálásában játszott szerepét jobban kidomboríthattam volna, a többi mép- és nemzetellenes bűnével egyetemben: hungariangeographic.blogspot.com/2016/10/ha-magyarorszagon-megtortent-volna_35.html
Felkészül: Szabadság-szobor!!!

Bkkzol 2018.12.30. 08:01:46

@Neo07: A stílusodon még kell egy kicsit csiszolni, de nagyjából értem amit mondani szeretnél.
Mit állított le horti?? A történelem nem azt mutatja, hogy sokat tett volna a deportálások leállításáért vagy a katonákat ne küldte volna vígan a halálba...
Biztos csinált jó dolgokat is (annyi idő alatt), de simán megérdemelte volna, hogy úgy végezze , mint Mussolini barátja.

Gandosz 2018.12.30. 08:11:23

@Pelso..: Konok Péter főállású gyűlőlködő.
Egyébként meg csak rá kell nézni.

Gandosz 2018.12.30. 08:24:20

@morph on deer: igazad van, 89-ben más volt a megítélése Nagy Imrének, mint ma, ez természetes

Pesti Lokista 2018.12.30. 08:25:10

Huhh, de gyenge poszt. Azt értem, hogy az illető aki írta, szeret tragarkodni nyilvánosan is, de ezen kívül semmi. Pl. Mi lesz a szoborral? Kikukázzák? Nem. Elment megnézni hova kerül? Nem. Ki kerül a régi helyre? Miért? Utána nézett ennek? Nem. Csak hogy alkalmazkodjak az írócska beteg stílusához : ez fiam így, egy KURVA szar teljesítmény.

hhh. 2018.12.30. 08:54:07

Aki az eszét használja, nagy számban tüntetett... Mind a 300?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.30. 08:58:44

@morph on deer:

A 80-as években Nagy Imre üzenete az volt, hogy a kommunista diktatúra legnagyobb belső ellenzője. Így közös hőse tudott lenni az akkori liberóknak, nemzetieknek, reformkomcsiknak. Ennyi az egész.

Továbbá mártír mivolta külön legitimitást adott neki.

Amint a kommunista diktatúra megdőlt, már nem volt szükség arra a jelképre, amit Nagy képviselt. S immár mindenki átértelmezte ő a saját eszméje alapján: a reformkomcsiknak maradt reformkomcsi, a liberóknak lett a demokrácia képviselője, a nemzetieknek meg az idegen megszállás elleni politikus.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.30. 09:00:23

@morph on deer:

Ősi szokás a hősi halottakat tisztelni, akkor is ha az ellenséghez tartoztak. Német II. vh-s katonai temetők léteznek pl. ma is olyan országokban is, melyeket a németek megszálltak.

apro_marosan_petergabor 2018.12.30. 09:05:40

@Bkkzol:
Horthy.
Elég egyszerű a történelem szemléleted.
A H. vezette Mo-on 44.03.18-ig biztoságban voltak a zsidók, lengyel, francia stb. menekültek tízezrei. A német megszállás tán nehezebb volt, de még így is megmentette a Bp.-i zsidóságot.
Visszacsatolta Felvidéket, É-Erdélyt, ez az akkori magyaroknak nagyon fontos volt, fiát elvesztette a haborúban. A partraszállás Normandiában volt, nem a balkánon, ez volta veszte, nekünk is és minden, MINDEN közép kelet európainak. függetlenül attól, hogy melyik oldalon állt.

apro_marosan_petergabor 2018.12.30. 09:14:58

@morph on deer:
Akkor is a helyén kezelte. Mint a kommunisták által kivégzett miniszterelnök, aki ki akart lépni a varsói paktumból, megkapta a kellő tisztelet, illendően eltemették, emlékműve van a 303-as parcellában.
Most is megkapja majd a tiszteletet, a szobra ott áll a JM téren (A volt pártház közelében, a Marx szobor helyén - ez így teljesen rendben van).
Másrészt OV(is) sokat tanult 89-óta. A kommunista rendszer bűneit nem reklámozta a a Kádár alatti történelem oktatás, ezek lassan kerültek a felszínre, sokan még mindig teljesen tévedésben vannak.
Van aki viszont nem is akra tanulni, visszafordítaná az idő kerekét...

gigabursch 2018.12.30. 09:20:01

Mert mi mondanivaló van egy retkes komcsiról, aki nem csak a magyarság terror alatt tartásában, de pl a cári család kivégzésében vállalt jelentős szerepet?
A történelem szemétdombjára való

Sir Galahad 2018.12.30. 09:23:28

@Republic Forever!: Félig-meddig igazad van. Az indexen volt egy elég korrekt összeállítás a napokban a főváros átrendezéséről, és a szerző arra jutott, hogy az átalakítások célja a kommunista rendszer nyomainak kitörlése. És ha ezt kitöröljük, akkor ami marad, az valóban a korábbi rendszer, a Horthy-korszak megjelenítése. Ez azonban szerintem elfogadható. Abban is igazat kell adnom neked, hogy a Horthy-korszak megítélése vitatható, pozitív és negatív jellemzői egyaránt voltak. De meddig kellene visszamennünk az időben, hogy találjunk egy egyértelműen pozitív korszakot? Egyáltalán volt ilyen?

Sir Galahad 2018.12.30. 09:31:51

@ember100: Nincs kifogásom az ellen, hogy valahol másutt legyen emlékműve a fehérterror áldozatainak is.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 09:46:19

@Sir Galahad:

1) A Horthy korszak a kommunista korszaknál sötétebb volt, kevésbé elfogadható:

2) Nagy Imre szobrának elvitelével Orbán egyszerre Horthysta és kommunista, azaz semmiféle elvei nincsenek, csak egy diktátor.

O1G

DFK 2018.12.30. 10:04:10

Sajnos elég lassan (egyes területeken szinte sehogy) de biztosan halad a baloldal kiszorítása a kultúrális térből.

DFK 2018.12.30. 10:07:46

@math0: azért az ötvenes években bárkit bármikor elvihetett az ávó, a félelem általános volt. Horthy idejében azért nem volt ilyen. Megjegyzem, aki számára a kommunista rezsim ott van az elfogadható szinten, annak nem számít a véleménye, Matyika.

Sir Galahad 2018.12.30. 10:22:10

@math0: Az 1. pontot illetően éles váleménykülönbség van köztünk, én épp fordítva látom.
2. Ma már a politikát nem eszmék vezérlik. Orbánt sem, így ebben van valami igazság.
Az o1g pedig óvodás szintű trágárság, sajnos jó fokmérője az ellenzék szellmi színvonalának.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 10:25:42

@Sir Galahad: 1) igen, mert egy idióta náci vagy

2) elismered, hogy Orbán egy elvtelen diktátor.

az O1Gpont ezt fejezi ki. eredetileg is ezt fejezte ki, mert Simicska Orbánnal az oroszok miatt tűzött össze, és ma is.

a te tanulatlan idióta szinteden ne értekezz szellemi színvonalról! ti vagytok a magyar társadalom selejte, a legalja.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 10:26:21

@Sir Galahad: 1) igen, mert egy idióta náci vagy

2) elismered, hogy Orbán egy elvtelen diktátor.

az O1Gpont ezt fejezi ki. eredetileg is ezt fejezte ki, mert Simicska Orbánnal az oroszok miatt tűzött össze, és ma is.

a te tanulatlan idióta szinteden ne értekezz szellemi színvonalról! ti vagytok a magyar társadalom selejtje, a legalja.

O1G

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 10:27:37

@DFK: az ötvenes években azokat nem vitte el az ÁVÓ, akik megalkudtak. Horthy alatt a szidókat akkor is üldözték, ha megalkudtak volna. születési alapon üldöztek, és a végén 400 ezer embert vittek el. hol van ettől a kommunista rezsim, te idióta, náci fasz?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 10:28:54

@Sir Galahad: nekünk sincs kifogásunk az ellen, hogy Orbán a felcsúti disznóhizlaldát vezesse. akkora paraszt, hogy ez neki való.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 10:30:34

@gigabursch: mi mondanivaló van egy diktátorról, aki alatt 400 ezer zsidót deportáltak? a történelem szemétdombjára való.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 10:32:19

@apro_marosan_petergabor: Orbán egészen mást mondott Nagy Imréről abban a hírhedt beszédben. azóta nem "tanult", hanem pofán fosta magát, mint ahogy te is.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 10:34:43

@apro_marosan_petergabor: Horthy 400 ezer zsidót engedett deportálni, te faszfej!

Sir Galahad 2018.12.30. 10:50:45

@math0: Nem azt ismertem el, hogy diktátor, hanem hogy a politikáját nem a szó eredeti értelmében vett eszmék vezetik. Inkább pragmatikus politikus. Egyebekben befejeztem a veled folytatott társalgást, mert látom, megint nem bírod útszéli stílus nélkül. Boldog új évet!

morph on deer 2018.12.30. 10:57:29

@Pesti Lokista:
“Elment megnézni hova kerül? Nem.”

Akkor tedd már meg, légyszives, hogy megosztod a pontos helyét, mert nagy a bizonytalanság ezügyben!

Most hol van a szobor?
Előre is köszönöm!

exterminador 2018.12.30. 11:13:34

Nocsak, a NER-trollok szépen bemutatkoztak, csak egy kicsit kell őket megkapargatni, és már előttünk is áll a tősgyökeres náci. De persze ők nem antiszemiták, főleg mikor a vezér Netanjahuval smúzol.

morph on deer 2018.12.30. 11:14:36

@Sir Galahad:
“De meddig kellene visszamennünk az időben, hogy találjunk egy egyértelműen pozitív korszakot? Egyáltalán volt ilyen?”

Az nem merült fel véletlenül, hogy miért kéne egyáltalán visszamenni az isőben?

Miért kéne elhazudni a múltunkat?
Mert nem volt egy vákum itt ‘44-‘90 között, - sőt, ha jól tudom, már a ‘90 se jó, már 2010 a kiindulópont - nem történt itt semmi?

Ez az egész színjáték egyetlen célt szolgál, mégpedig azt, hogy orbánt lehessen és kelljen Horthy jogutódjának tekinteni, ugyanazzal a hatalommal, ugyanazokkal a jogosítványokkal!

Könyörgöm, a hibbantja még lóistállót is építtetett a várban, mert huszárok is lesznek!
Huszárok, B+, közben nálam meg mindjárt 2019!

Itt arról van szó, hogy végre “őfőméltósága orbán viktor” lehessen a suttyójából, aki majd a grófok, bárók és nemzeti gázszerelők társaságában fog két focimeccs között nagyúri fogadásokat tartani valamelyik kastélyában...

Gondolom elmeorvos azért nem lesz a meghívottak között, mert még felismerné, hogy mit lát...

Gandosz 2018.12.30. 11:18:25

@morph on deer: elmeorvos neked kellene, bár kétlem, hogy tudna segíteni egy ilyen hibbanton

A Helsinki Bizottság gyilkosok, bűnözők jogait véd 2018.12.30. 11:22:42

@exterminador: ezen már túlvagyunk, ma már mindenki náci és antiszemita, még a sorost bíráló Netanjahu is antiszemitizmusból bírálja sorost

Sir Galahad 2018.12.30. 11:25:23

@morph on deer: Szerintem nem érdemes így leegyszerűsíteni ezt a történetet. Azt gondolom, a jelenlegi kormány úgy tekint a szocialista iidőszakra, ahogyan a fasiszta korszakra tekintettek az előző rendszerben: igyekeztek kiradírozni a köztudatból az emlékét. Lehet vitatkozni azon, hogy jó dolog-e, hogy már nincs mondjuk Adolf Hitler sugárút, de nekem személy szerint nem hiányzik. És ugyanígy nem fognak hiányozni a szocialista rendszrre emlékeztető dolgok sem.

gyedmaróz 2018.12.30. 11:34:42

Nagy Imre egyetlen érdeme, hogy kivégezték.
(Lásd még Mansfeld Péter)
Azt a szobrot fel se kellett volna állítani.

2018.12.30. 11:40:49

Orbánt nem érdekli csak saját maga. Mindent és mindenkit csak felhasznál céljaira és ilyen a magyarság is! Toronymagasról leszarja a magyarokat, sőt meg vet minket, de még szüksége van ránk. Akkor nézzétek, mennyire is utálja a fidesz Nagy Imrét. Ennek köszönheti ugyanis ez a cigány a hatalmát. youtu.be/4YybjROUMu0

morph on deer 2018.12.30. 11:45:30

@Sir Galahad:
“És ugyanígy nem fognak hiányozni”

Elsősorban nem is erre gondolok, hanem hogy miért visszafelé kell menni, miért nem előre?

Azt még meg tudnám érteni, ha ugyanebbôl az okból egy előremutató, tiszta és semleges környezetet alakítottak volna ki, mert az ugyanígy “eltörli a múltat”, de legalább nem teszi le s voksát egy ugyancsak vállalhatatlan időszak mellett!
A francért kell nekünk állandóan előrángatni minden szart mindenhonnan, és ahhoz kötni a jelenünket és a jövőnket?

Miért nem előre nézünk, ha egysze előre szeretnénk haladni? Vagy arról nincs is szó?

A múltunkat ismerni kell, és tanulni kell belőle, a jó- és rossz részeiből egyaránt, de nem feleleveníteni mindenáron, az ég szerelmére!
Hát micsoda hülyeség ez, tisztelt hölgyeim és uraim?!

morph on deer 2018.12.30. 11:47:36

@Gandosz:
“egy ilyen hibbanton”
:)
Csak nem az zavar, hogy ki merem mondani azt, amit te nem?

A Helsinki Bizottság gyilkosok, bűnözők jogait véd 2018.12.30. 11:49:19

@morph on deer: egyetértek, szerintem is túltolják a holokausztmegemlékezéseket; ellentétes hatást érnek el velük, immunissá lesznek az emberek és azt mondják, a faszomat se érdekli már az állandó holokausztmegemlékezés

morph on deer 2018.12.30. 11:53:28

@math0:
“Horthy 400 ezer zsidót engedett deportálni, te faszfej!”

Ezzel megelőzve saját maga korábbi rekordját, amikor is cirka 150 ezer magyart engedett lemészárolni a Donnál.
Mééér, hát szerette a nagy számokat...

Emmett Brown 2018.12.30. 11:56:21

Az agykárosodás beütött már nálad, a stílus csont nélkül hozza az origós szintet.

Sir Galahad 2018.12.30. 12:07:28

@morph on deer: Szerintem te is tudod, hogy ez nem több, mint egy szép utópia. Minden hatalomnak szüksége van valamilyen múltból eredeztethető legitimációra. Tudsz példát az ellenkezőjére?

Gandosz 2018.12.30. 12:09:17

@morph on deer: ha állatként akarsz élni, akkor töröld el az emlékeidet, de ne akard ezt mások számára is kötelezővé tenni, azoknak, akik meg akarnak maradni embernek

Gandosz 2018.12.30. 12:12:56

@Sir Galahad: nem fog tudni példát mondani, csak olyanokat, amik a közelmúltra hivatkoznak, például a gyarmati sorból a hatvanas években függetlenedő afrikai országok; a sokezeréves Magyarország számára a huszadik század aktuálpolitika, nem történelem

A Helsinki Bizottság gyilkosok, bűnözők jogait véd 2018.12.30. 12:16:09

@morph on deer: ne félj, nem járok holokausztmegemlékezésekre.
Azt akarom, hogy ne tolják a képembe naponta a hírek között, főhírként az idei n+1-ik holokausztmegemlékezést, konferenciát.
Amúgy érdekes, hogy ezt írod: "Miért nem előre nézünk, ha egysze előre szeretnénk haladni?" és közben semmi bajod az állandó holokausztmegemlékezésekkel.

morph on deer 2018.12.30. 12:27:06

@Gandosz:
Ha tegyük fel értenéd is amit olvasol, - tudod, ahogy az emberek szokták, - akkor nem írnál ilyen faszságot!

A múlt eltörlésén most éppen egy orbán viktor nevű megbokrosodott suttyó fáradozik, én meg ez ellen ágáltam.
Például legutóbb így:

“A múltunkat ismerni kell, és tanulni kell belőle, a jó- és rossz részeiből egyaránt, de nem feleleveníteni mindenáron, az ég szerelmére!”

Értelmes helyen a múlt TAPASZTALATAIRA építve haladnak, és nem egy másik múltat hazudnak maguknak, és az utókornak!

Nem a múltat kell újrateremteni, hanem a múlt tudatában élni a jelenben és haladni a jövő felé!

Ami most zajlik, az pont olyan, mint a hamisító szándékú képretus: kivágunk egy részletet, vagy egy személyt, stb, és kitöltjük a hiányt valami mással. Jobb esetben a gyakorlatlanoknak ez fel sem tünik első látásra, holott ha jobban megnézed, akkor felismerhető a manipuláció.

Épeszű helyeken a történelmet nem levitézlett középszar focisták írják, gondoltam megmondom, csak tájékoztatásul.

morph on deer 2018.12.30. 12:31:30

@A Helsinki Bizottság gyilkosok, bűnözők jogait véd:
“és közben semmi bajod az állandó holokausztmegemlékezésekkel.”

És ezt honnan veszed? Még csak hasonlót sem mondtam.
Például azért, mert most nem az a téma.
Meg nem is lesz, mert én nem szoktam ugrani a terelésre.

Az előre nézés továbbra is igaz, értsd ahogy akarod

Faszfej_liberalisok 2018.12.30. 12:40:29

Aki Horthy Miklóst kutyázza itt és Nagy Imrét védi, az egy egyszerű, hazaáruló kommunista.
Nagy Imre védhetetlen. Retkes kommunista, a hazája ellen cselekvő alak volt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 12:42:02

@A Helsinki Bizottság gyilkosok, bűnözők jogait véd: a tévé sok mindent a képedbe tol, holokausztmegemlékezést alig. és ha tolná, ez még egy hasznos tolás volna. sajnos olyan baromságokat tolnak állandóan a képünkbe, mint a vallás. na az unalmas, az faszság, az a mi pénzünkből megy, az lopás.

morph on deer 2018.12.30. 12:55:56

@Faszfej_liberalisok:
“a hazája ellen cselekvő alak volt.”

Tudjuk.
Aki meg lemészároltatott 150 ezer magyart, meg halálba deportáltatott másik 400 ezret, na az az igaz magyar nemzetthy hős!

Te meg a józan ész ellen cselekvő alak vagy, ha jól látom. M1, vagy valami más tudatmódosító hatása alatt állsz?
Mert ekkora baromság még egy átlag fideszestől is komoly erőfeszítést igényelne, ami neked ilyen könnyedén megy...

Hungarian Geographic · https://www.facebook.com/hungarian.geographic 2018.12.30. 13:10:33

Kedves csendben lévő olvasók! Láthatjátok, hogyan működik a 70-30 intézménye. Mindegyik(!!!) kommentelő fentebb (rajtam kivül) részese annak, hogy 1947 óta nem történt meg a rendszerváltás! Mindegyik!
Nyugi! Ha megtörténik a rendszerváltás ezek is mennek a levesbe, nem csak a gazdáik!

DFK 2018.12.30. 14:01:39

@math0: még a megalkuvókat is elvihette az ávó, kivegezhették őket. A szovjet munkatáborokban is párszázezer málenkij robotos magyar halt meg. Szóval semmivel se kevesebb áldozatotok van, Matyika.
Arról nem is beszélve, hogy az ávónál gyakori volt a faji alapú bosszú.

DFK 2018.12.30. 14:06:24

@math0: látom megint kultúrált, européer értelmiségi a stílusod Brendel. Bár tőled dícséret az ilyen jelző.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 14:33:22

@DFK: megint csak hisztizel, mert érved nincs. és tudod, hogy tényleg egy embertelen, náci fasz vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 14:36:36

@DFK: a zsidókból viszont mindenkit elvittek, mert abban nem lehetett megalkudni. megint csak mosdatni akarod a nácizmust, te náci fasz, holott nyilvánvaló a különbség: a kommunisták bár jogtalanul, de általában nem üldöztek olyanokat, akik erről nem tehettek. a nácik csak olyanokat üldöztek, akik nem tehettek arról, hogy zsidók, így születtek.

te nem fogod fel a különbséget, mert egy elmebeteg agyhalott vagy. ezért vagy náci és fideszes.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 14:37:54

@DFK: "még a megalkuvókat is elvihette az ávó"

a különbség ez a "-hette", ami nem volt tipikus.

Gandosz 2018.12.30. 14:42:02

@math0: a zsidók elvitele kapcsán reklamálj angela merkelnél, ha már mindenképp ma élő felelősöket akarsz

Éhesló 2018.12.30. 14:48:19

@de let e ...: ezzel ne etess, mert nem vagyok rá vevő.
Fogalmunk nincs mit akartak, mert sokan voltak és sokfélék voltak.
Az egészen biztos, hogy a nagyimrétek kommunizmust akart, a pesti srácok meg nem. Mindszenty sem.
No meg sokan mások nem.

De ennek nincs jelentősége egy véreskezű kommunista megítélésénél.
Ha egy SS táborőr felelhet a törvény előtt bármilyen gaztett nélkül - kollektyven bűnössé nyilvánítva, 99 évesen is a törvényszék előtt és ehhhez a zsidók tapsikolhatnak világszerte, akkor egy véreskezű kommunista führer sem érdemel más elbánást.
Nagyimrétek egy véreskezű kommunista führer volt, az első tucatnyi moszkovita gyilkos közé tartozott és gyilkoltatott, gyilkolt is a kommunuszmusért.
Ezért minimum halált érdemelt.
Szerencsénk, hogy a kommunista haverjai hajtották végre rajta, mert még a végén ő is megúszta volna, mint a többi aljas komcsi gyilkos.

Éhesló 2018.12.30. 14:57:07

@n3spr3ss0: gondolom azért, mert a szovjet déli hadseregcsoport és a munkásürség a komplett 650ezer pártaggal, meg az összes fegyveres testület tele volt a nagyimrétek kommunista ellenségeivel és akkoriban ez a volt az a lehetőség, ahol a kommunista hatalommal szemben publikusna fel lehetett lépni.
De orbán még akár tisztelheti is az nkvd besúgó, tömeggyilkos nagyimréteket azért, mert nem adta be a derekát csermaneknek.
Nem tudom, majd elmondja, ha akarja.

De attól, hogy orbán ott nagy beszédet mondott és elküldte a szovjeteket haza, nagyimre mág az aki: egy véreskezű kommunista gyilkos, nkvd besúgó, szovjet állampolgár, padlásleseprő, svábkitelepítő, akit a saját kommunista bandája fellógatott.

Szerencsénk volt, hogy megtették, mert ha túléli a gengszterváltást még a végén hős és nyugdíjas antifa ellenálló lett volna, mint a többi zsidó/komcsi gyilkosból, ávós rablógyilkosból.
Így meg a férgek zabálták a rohadt szívét, vagy a szart, ami a helyén volt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 14:57:13

@DFK:

1) kevesebb magyar ember halt meg a szovjetek miatt, mint amennyi a nácik miatt a II VH végén és után

2) ezek egy része katona volt. az én nagyapám is, aki egyébként túlélte.

3) ez egy háborúban volt, illetve annak következménye volt. a háborúban Magyarország üzent hadat a Szivjetuniónak, és tartott ki a németek mellett végig, az elbaszott kiugrási kísérletet kivéve. a kiugrási kísérlet is azért bukott meg, mert a magyar tisztek többsége továbbra sem akart átállni.

4) ezek nem a magyar kommunizmus áldozatai, hiszen Magyarországon kommunista magyar kormány csak 49 után volt.

5) ha háborút néznénk, akkor a németek által lemészárolt vagy elhurcolt magyar lakosságot is bele kéne venni.

6) ismétlem, a kommunisták nem irtottak rendszerszinten származása alapján népcsoportokat. és ez kurva fontos különbség.

Éhesló 2018.12.30. 14:58:27

@káposzta: összekeversz a kocsisoron tengődő kurva anyáddal, vagy ribanc lányoddal.
Nagy hiba.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 14:59:51

@Gandosz: Angela Merkel nem vitt el zsidókat. Elmebeteg vagy. Reklamálj az ápolódnál, hogy ma sem adták be a gyógyszered!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 15:02:29

@Éhesló: "De attól, hogy orbán ott nagy beszédet mondott és elküldte a szovjeteket haza, nagyimre mág az aki: egy véreskezű kommunista gyilkos, nkvd besúgó, szovjet állampolgár, padlásleseprő, svábkitelepítő, akit a saját kommunista bandája fellógatott."

és ezt az Orbángeci miért nem mondta a beszédében?! tán csak nem hazudott?! nem bontotta ki az igazság minden szálát, az állítólag élete legnagyobb beszédében és hőstettében?!

nocsak, nocsak, hát nem az derült ki már megint, hogy O1G?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 15:04:55

@Éhesló: "Nagyimrétek egy véreskezű kommunista führer volt, az első tucatnyi moszkovita gyilkos közé tartozott"

várjál már, Orbángeci ezt miért nem mondta a híres nagy beszédében? csak nem azért, mert a miniführeretek egy hazug patkány?! esetleg 1 GECI?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 15:23:12

@Éhesló: az ifjú titán Orbán mást mondott:

youtu.be/4YybjROUMu0

de egyébként amit mond, az pont a jelenlegi Orbángeci kritikája. úgy küld el titeket a führeretekkel a francba, hogy csak na.

John Szigethy 2018.12.30. 15:25:37

Csak az útszéli anyádat köpik le.

John Szigethy 2018.12.30. 15:26:37

@math0: Meghágtam az ateista útszéli prosti anyádat.

yourmomtits 2018.12.30. 15:33:26

@math0: nem az apád faszát nem írtottak. hülye hazug náci fasz vagy, ráadásul buta

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 16:32:01

@yourmomtits: ezt elnézted, a saját anyád volt. ennyit tud egy náci. érved nincs.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 16:33:02

@yourmomtits: ennyit tud egy Fidióta náci. érved nincs. csak a szar ömlik a szádból, te pszichopata, elmebeteg Fideszes!

morph on deer 2018.12.30. 19:01:14

@John Szigethy:
“Meghágtam”

Erre tényleg büszke lehetsz, pubi, ha már csak ilyen sikereid vannak, mit mondjak!
Jó ízlésed lehet, amúgy...
Csak nem vagy te is fideszes?
:)

Gandosz 2018.12.30. 20:35:40

@math0: "Angela Merkel nem vitt el zsidókat."

De, ő vitte el a zsidókat.
Horthy pedig nem vitte el őket.

DFK 2018.12.30. 20:51:53

@math0: pl nem tipikusan Rajk Lászlót is kivégezték. Senki se volt biztonságban. Hiába próbálod a mundér becsületét védeni. Te jó eséllyel egy veseleverő ávós lettél volna azokban az időkben.

DFK 2018.12.30. 20:55:58

@math0:
4. Akkor a holokauszt áldozatai sem a magyarországi rendszer áldozatai, hiszen német táborokban németek ölték meg őket.
6. Nettó hazugság. De származási alapon is öltek és üldöztek rendszerszerűen.

Gandosz 2018.12.30. 21:11:09

@math0: "a kommunisták nem irtottak rendszerszinten származása alapján népcsoportokat. és ez kurva fontos különbség"

Dehogynem.
A Szovjetunióban marhavagonokban áttelepítették a csecseneket, irtották a tatárokat, németeket, ukránokat, letteket, litvánokat, észteket, mordvinokat stb.
Azonkívül nemeseket, polgárokat, kulákokat is gyilkoltak, és csak a vallása alapján is öltek meg embereket.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 21:25:58

@Gandosz: ""Angela Merkel nem vitt el zsidókat."

De, ő vitte el a zsidókat. "

látlelet a Fidióták elmeállapotáról.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 21:31:53

@DFK: párton belüli konfliktus volt az oka. Ez nem menti a kommunistákat, de Rajkot nem a származása miatt végezték ki, nem olyan dolog miatt, ami változtathatatlan születési adottság.

Ezt nem fogod fel már mióta, mert egy idióta, elmebeteg vagy. Ezért vagy Fideszes és náci.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 21:33:37

@DFK: "a holokauszt áldozatai sem a magyarországi rendszer áldozatai"

De. Horthy volt az elnök, engedte a deportálást.

"Nettó hazugság. De származási alapon is öltek és üldöztek rendszerszerűen."

HAZUDSZ.

ennyit tud a Fidióta, emlebeteg pszichopata. hazudni orrba-szájba.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 21:40:47

@Gandosz: Magyarországról volt szó, te félkegyelmű!

DFK 2018.12.31. 10:35:37

@math0: hazudni csak precízen szabad Brendel. Ugye Rajkot nem származási alapon megöltekhez, hanem a megalkuvás ellenére is megöltekhez hoztam példának.
És de igenis öltetek , üldöztetetk származási alapon.
Nagyon hülye, nagyon hazug büdös ávós komcsi vagy. Tulajdonképpen nem is értem mi dolog van neked Magyarországgal.

DFK 2018.12.31. 10:38:20

@math0: te tudatlan proliagyú Brendel, Horthy nem elnök volt. Még ennyit sem tudsz. És még véleményed is van arról, amiről kicsit gyenge a tudásod.

DFK 2018.12.31. 10:42:09

@math0: származási alapon üldözés, tudod az osztályidegen címke. A kitelepítés is az volt. Recski haláltábor mond valamit? Aminek újranyitásával Vastagh Pál maszopos igazsságügyi miniszter fenyegetett...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.31. 11:54:30

@DFK: 1) komcsi a kurva anyád. nem vagyok komcsi.

2) ha elismered, hogy Rajkot nem származási alapon végezték ki, akkor a fő kérdésben máris igazat adtál nekem

3) ha azt mondod, hogy Rajk mindenben megalkudott, akkor szerintem ez nem igaz

4) arra, hogy a kommunisták származási alapon rendszerszinten irtottak népet, nincs bizonyítékod, csak egy hazug, pszichopata, rohadt büdös náci elmebeteg vagy. ilyet ti, nácik csináltatok.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.31. 11:57:29

@DFK: az "osztály" nem származás, te elmebeteg, náci fasz! csak azt demonstrálod, hogy micsoda idióták vagytok ti, pontosan ezért vagytok nácik és Fideszesek.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.31. 11:58:15

@DFK: legyen neked kormányzó. te idióta!

Gandosz 2018.12.31. 17:43:52

@math0: A származási alapú népirtás kapcsán reklamálj angelamerkelnél

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.31. 19:23:39

@Gandosz: Te vagy a látlelet a Fidióták elmeállapotáról.
süti beállítások módosítása