Azért beszédes véletlenek történtek a választás során. Az informatika nem működött, az eredmények későn kerültek fel, a rendszer leállt, és hamarabb tudta a kormány az eredményt, mint az látszott volna. Van ilyen. És még az is előfordult,  a végén kevesebben vettek részt a szavazáson, mint az utolsó részeredmény. Ez biztos csak egy pici hiba, és van rá magyarázat.

Olyat azért még a kormány sem mer megtenni, meghamisítsa az eredményt, netán előre megírja azt. A választás ellenőrzésében részt vevők esküt tesznek, az meg ugye kötelezi őket pártállástól függetlenül. Mert ugye a demokrácia, az emberek tisztessége nem kérdőjelezhető meg. Főleg ha a becsületről van szó, az meg ugye nem eladó. Ne röhögjön senki, vannak ilyen emberek valahol.

Ez a kormány meg azért erre nem vetemedne. Most se röhögjön senki. Van törvény, vannak szabályok, azokat be kell tartani. Ez a kormány ilyen. Még most se röhögj kedves olvasó. Orbán Viktor mindig igazat mond, nem lop, nem csal, nem vétene a tisztesség ellen. Na, most is röhögsz!

Akkor nézzük a részeredményt.

18:30 kor szavazott a választók 68.13%

19.00 kor 98.96 százalékos feldolgozottságnál szavazott 67.08 százalék.

Ez így világos ugye mindenkinek. Egy fél óra alatt eltűnt közel egy százaléknyi szavazó. Ez teljesen rendben van. Így nem fordulhatott elő, hogy a többi adat ne stimmelne. Biztos minden szabályosan történt. Az eredmények a valóságot tükrözik, hitelesek, senkinek ne legyen kétsége a számlálás helyességéről.

Vagy mégis?

BANDITA.

Címkék: választás informatika csalás Fidesz NVI

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr9113820882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Desischado 2018.04.09. 20:39:45

Sokkban vagyok reggel óta. Nem hittem volna, hogy ennyire hülye a magyar nép, tisztelet a kivételeknek. És a csalások tömkelege, ahogy te is rámutattál. Nem tudom mi lesz, de megásták az ország sírját, az biztos. És sehol nincs jogorvoslat a csalásokra!

idestova 2018.04.09. 22:38:55

Timea Földesiné Ollé
3 hrs ·
A tegnapi választás margójára.
1994 óta dolgozom a választásokban és sosem voltak kétségeim.
Tegnap estig.
Azóta őrlôdöm.
Őrlődöm mert bizottsági elnökként társaimmal arra esküdtem fel hogy a szavazás tisztaságára vigyázok. Mi ezt az esküt és ezt a munkát mindig komolyan vesszük . Az előző évekhez hasonlóan most is állítom hogy a szavazókörben nem történt csalás. NEM volt radirozható vagy eltűnő tintás toll, NEM cserélte ki senki az urnàkat, NEM módosította senki a szavazólapokat. Erre - hacsak nincs benne az egész bizottság delegáltastól - egyszerűen nincs lehetőség .
ÁMDE nem hagy nyugodni néhány miért. Mert
MIÉRT szóltak ki a HVI-től a szavazókörökbe hogy ne siessünk mert először a fővárost rögzítik addig úgysem tudnak mást
MIÉRT mondták hogy 10 óra elôtt ne menjünk be akkor sem ha készen vagyunk
MIÉRT nem tudtak elérni senkit a hivatalban telefonon ebben az időszakban több szavazókörből pl abból az óvodából ahol bezártak egy komplett bizottságot akik nem tudtak kijönni
MIÉRT volt az hogy amikor beértünk a hivatalos dokumentumokkal ( JEGYZŐKÖNYVEK) melyekben levő végeredményt ilyenkor szokták jelenlétükben rögzíteni a rendszerbe akkor kiderült hogy már minden fel van töltve és csak egy erről kinyomtatott papirt láttunk? Magánál a rögzítésnél NEM VOLTUNK JELEN SEM MI SEM A JEGYZŐKÖNYVEK !!
MIÉRT mutatott ebben az időben a TV már 80%-os feldolgozottságot amikor a szavazóköröknek csak 1/3- a volt bent ?
Én kis ember vagyok a gépezetben több társammal együtt . Becsülettel tesszük / tettük a dolgunkat .
MIÉRT és kinek jó az hogy hiteltelenné tegye a MI munkánkat ??
Harsog az internet és én nem tudom hogy hiteles-e az eredmény avagy nem de szeretném javasolni hogyha csalást keresnek azt ne a szavazóköri bizottságokban keressék mert mi a belünket is kidolgoztuk és úgy tudom nem mi kapunk 1 millás prémiumot...
Minden esetre elgondolkodtató az amit tegnap este tapasztaltam . Legalábbis én elgondolkodtam és úgy döntöttem leírom ide. Hátha mást is érdekel

QFP 2018.04.09. 22:41:07

Delegált voltam én is. Napközben többször összeszámoltuk a strigulákat, és a felhasznált szavazólapokat. Fillérre stimmelt. Mi kilencre le is adtuk az anyagot a hivatalban. Ma összeegyeztettem a kézzel írt jegyzőkönyvünket a valasztas.hu-val. Stimmel. A csalás maga a választási törvény. Nem látok a rendszerben a szavazóköröknél hibát. Azt viszont nem értem, hogyan strigulázhatták el máshol annyira magukat, hogy országosan több tízezer legyen az eltérés fél hét és hét között.

maricska 2018.04.09. 23:39:44

@idestova: ....és azt hányan, és hányszor ellenőrizte valaki, hogy a fideszes szavazólapok közé nem keveredtek e "véletlenül" pl jobbikos szavazólapok??

anonymand 2018.04.10. 16:15:55

Én, a magam részéről boldog vagyok.
Gazdagabb lettem.
Sok-sok kétellyel.

Meister · https://www.facebook.com/Meister1977 2018.04.11. 00:44:18

@QFP: nem strigulázták el. A strigulázásnál striguláztak az átjelentkezőknek is.
A végső szám meg nem tartalmazza őket, mert azt majd akkor adják hozzá, amikor a szavazatukat bekeverik a saját választókörükbe.

LAM 2018.04.11. 01:11:58

"18:30 kor szavazott a választók 68.13%

19.00 kor 98.96 százalékos feldolgozottságnál szavazott 67.08 százalék."

A megoldás részben benne van abban, amit írsz. A 18.30-as adat 100 százalékos feldolgozottságot mutat (az addigi állapot szerint), a 19.00-ás meg 98.96-ot. És a hiányzó 1.04 a feldolgozottságból nem a szavazatok 1.04 %-a, hanem a szavazóköröké. Azé a 106-é, amit csak szombaton számolnak össze, és ahol ott van az összes átjelentkezett és külföldi szavazat is. Legalább 250 ezer.

Másrészt a fél hetes adat bázisa (vagyis a tört nevezője) csak a belföldi szavazókörökben nyilvántartott választópolgároké, a 7 órás viszont "tartalmazza a belföldön, külképviseleten és levélben szavazó polgárok számát".

A belföldi szavazókörök részvételi arányát lehet összehasonlítani a fél hetessel, az meg hét órakor jelen állás szerint 69,50 százalék, vagyis magasabb, mint fél hétkor. Ha nem hiszed a 69,50-et , nézd meg az Index fejlécében, én is onnan vettem...

És ajánlom ezt az írást arról, miért alaptalan konteó, amit írsz, szerzője Gyurcsány és Bajnai egykori államtitkára:

igyirnankmi.atlatszo.hu/2018/04/10/a-valasztasok-tisztasagarol/

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 06:20:01

A választó száma novekedni fog, amint össze lesznek számolva a maradék szavazatok is, pl. az enyém is ilyen.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 06:21:59

@idestova:

Timi nézze meg szavazóköre adatait a neten, s meg fog lepődni: egyeznek.

Az, hogy ezt direkt nem teszi meg, csak azt bizonyítja, ballib álhíreket terjeszt.

invalid user name 2018.04.11. 08:15:37

@maricska:

Volt ilyen, ahol észrevettük rögtön szóltunk, ahol feltűnő hiány van, újraszàmolást kérünk. Készülnek a beadványok.

VáradiJános 2018.04.11. 08:16:43

Vasárnap megatünti! Ja, nem, szombaton! :) Még ezt megszervezni is hülyék, de kormányozni akartak

invalid user name 2018.04.11. 08:17:17

@QFP:

Vannak hibák, 200-300. És mind egy irányban, fura módon.

invalid user name 2018.04.11. 08:18:25

@VáradiJános:

Hát kormányozni nem tudnának, az biztos :)

De ez nem jogosít fel a csalásra.

VáradiJános 2018.04.11. 08:18:50

@maricska: a jobbikos delegáltak minden bizonnyal megtették

VáradiJános 2018.04.11. 08:19:38

@invalid user name: így van, de nem is volt csalás - központi biztosan nem

invalid user name 2018.04.11. 08:19:54

@idestova:

Sok kamu meg sejtelmeskedés van ebben. Konkrétumokkal lehet csak lépni. Èn ezt teszem.

invalid user name 2018.04.11. 08:20:38

@VáradiJános:

Szerintem sem volt. Helyi csalási próbálkozást láttunk.

invalid user name 2018.04.11. 08:22:32

@VáradiJános:

Igen, ahol észrevették. Nálunk a fideszes delegált a csoportosított lapokból tolt át a könyökével két kisebb kupacot a fideszhez. Fél méternyit tolta, a delegáltunk észrevette.

invalid user name 2018.04.11. 08:27:12

@Desischado:

A nèp nem hülye csak érzékeny. A fidesz megtalálta az érzèkeny pontokat. Az impotens parlamenti ellenzék nem is kereste. Gulyás Marci meg épp az impotenseket támogatta jónagy kárt okozva ezzel.

invalid user name 2018.04.11. 08:43:44

@VáradiJános:

"Vèletlen volt" aztán megszavazták hogy nem jegyzőkönyvezik.

Emmett Brown 2018.04.11. 08:46:32

A részvételi adatokat már 19:00 kor lehetett tudni (az átjelentkezéseket kivéve, de 5000 ember az 0.07%, szóval nem téma), egyszerűen összeadták a megjelenéseket.

Én az érvénytelen szavazatokra tippelek, hiszen ezek a szavazatok nem jelennek meg semmilyen statisztikában, a pártok százalékaránya kiadja a 100%ot, pedig volt kb 1% érvénytelen.

DFK 2018.04.11. 09:10:17

Mi lesz, ha az újraszámolás után kiderül, rendben voltak a dolgok? Ugye az a minimum, hogy bocsánatot kértek a megrágalmazottaktól?

Emmett Brown 2018.04.11. 09:23:31

@DFK: az tagadhatatlan, hogy vannak különös esetek jópár szavazókörben. A kérdés, hogy ennek mi az oka? emberi hiba, központilag szervezett trükközés vagy helyi túlbuzgóság.

invalid user name 2018.04.11. 09:44:47

@VáradiJános:

Így van. 14 órát együtt töltenek, storizgatnak, haverkodnak, érthető, ha a delegàltunk nem akart ott arcoskodni, senki nem harapja le èrte a fejét.

De tudunk az esetről és ezèrt kèrünk újrsszámolást abban a párszàz szavazókörben, ahol indokoltnak látjuk.

invalid user name 2018.04.11. 09:50:43

@DFK:

Most komolyan kérjek bocsánatot azért, mert élek az állampolgári jogaimmal? Nem ülsz véletlenül fordítva azon a lovon?

invalid user name 2018.04.11. 09:54:47

@Emmett Brown:

Helyi túlbuzgóság. Mi is megmondtuk a delegáltjainknak hogy figyeljenek bizonyos dolgokra pl a szavazólap lepecsételésére.

Az "áttolás" meg sem fordult a fejünkben pedig abban a körzetben amit én nézek át volt kettő eset ami több, mint gyanús. Este megnézem a szkennelt jegyzőkönyveket és írjuk a beadványt.

A fideszes delegáltak is biztosan kaptak eligazítást, csak a jelek szerint másfélét, mint a mieink, mert a "tévedések" nagyon egy irányban történtek.

invalid user name 2018.04.11. 09:56:17

@Emmett Brown:

Annál több átjelentkező volt de nem ez számít igazán.

DFK 2018.04.11. 10:11:43

@invalid user name: A fideszes delegált is törvény betartására, betartattására volt ott, arra volt instruálva.

Emmett Brown 2018.04.11. 10:14:57

@invalid user name: az számít aki még sorban állt, mert aki már szavazott arra behúztak egy strigulát, amit lejelentettek 9/11/13/15/17/18:30 órakor, tehát ők már megjelentnek számítottak a statisztikában.

Érvénytelen szavazatok nem lehetnek a ludasak? Ha egy körzetben van 400 polgár, mindenki elmegy és a 400 szavazatból 200 ment a Fideszre, 100 másokra, 100 meg érvénytelen, akkor a Fidesznek abban a körzetben 2/3-a van 75% os részvétel mellett (ami 18:59-kor még 100% volt!), nem pedig 50%-a 100%os részvétellel.

De ez csak az összesítés után derül ki, mármint hogy a 400 helyett csak 300 érvényes szavazat van.

DFK 2018.04.11. 10:16:24

@invalid user name: Nem, azért nem kell bocsánatot kérni. De a net tele van primitív vádaskodásokkal. Pl a poszt címe is megvádol valakiket.
Máshol is vannak a becsületsértéssel, rágalmazással felérő "állítások" a neten, blogokban, FB-n.
Én is ezért gondolom, hagyni kell az újraszámolást. Már csak a saját becsületem védelmében is.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 10:17:07

@invalid user name:

Nagyon régen voltam szavazási megfigyelő.

Ha túl sok szavazat került az urnába, a többletet levonják MINDEN listáról. S ez jelen helyzetben éppen a Fidesznek okoz kárt.

Ezt ne feledd.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 10:18:46

@DFK:

Én országos újraszámlálást követelek. Hátha valahogy 5 % alá csúszik a DK...

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 10:22:39

@invalid user name:

Ez ismert dolog.

Amikor részt vettem ilyenben, 3 óra után már az egymást legjobban utáló pártok emberei is haverkodtak egymással.

A legszebb nő a bizottságban az MSZP képviselője volt, akinek piros pulóver volt. S délben mér elkezdték vele viccelődni a többiek, hogy vetkőzzön le, mert a pulóvere törvényellenes agitációnak minősül.

invalid user name 2018.04.11. 10:28:25

@DFK:

"De a net tele van primitív vádaskodásokkal."

A csalódottság megkeserített sok embert, akik (épp mint a fidesz szavazók többsége) másokat hibáztat, mert hibáztatni könnyebb, mint cselekedni. Bocsánatot kérni nemigen fognak: az évek óta zajló, a kipréselt adatok szerint 70 milliárba került gyűlöletkampány, a végtelenül egyoldalú, hazug és hírhamisító kormánypropaganda nem bocsánatra méltó, hanem börtönbüntetésre, legalább a BTK.332 miatt. A választási törvények ilyen fajta megsértését sajnos nem szankcionálja a BTK.

Ezen túl van egy csomó szándékos, akár provokációnak is tekinthető, frissen gyártott hazugsággal (azt hazudja, hogy ott volt a választási irodában amikor mindenkit kiküldtek, vagy azt hazudja, hogy nem lehetett hívni a választási irodát, stb).

De tőlem ne várj bocsánatkérést, én a megalapozott gyanúmra hivatkozva fogalmazom a beadványokat, vagyishát nem egyedül, mert már most 200+ szavazókör eredményén látszik az, hogy egy irányban (az ellenzéki szavazatok kárára) történtek "tévedések".

invalid user name 2018.04.11. 10:31:17

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

"Ha túl sok szavazat került az urnába, a többletet levonják MINDEN listáról. S ez jelen helyzetben éppen a Fidesznek okoz kárt."

Nem. Az egységes levonás a listás szavazatokból a legnagyobb pártnak okozza a legkevesebb kárt.

Pusztán választás-matematikailag bizonyítható, hogy (a szavazóköri) arányok alapján történő levonás lenne a korrekt.

TheSaurus 2018.04.11. 10:33:24

Én pl. visszamentem 3/4 hétkor, hogy meggondoltam magam, lesznek szívesek kiszedni a szavazatomat, és lehúzni a listáról. Biztosan sokan mások is, ezért tartott ilyen sokáig. :)

m54 2018.04.11. 10:36:06

"Vagyis a fél 7-kor ismertetett adatban mindenki benne volt, aki szavazatot adott le, az átjelentkezettek is, a 7 órás "végeredményben" azonban nem voltak benne az átjelentkezettek. Pálffy szavai szerint az átjelentkezők szombatra lesznek az adatbázisban, amikorra teljesen összeszámolják a szavazatokat."

www.portfolio.hu/gazdasag/ez-volt-a-hiba-megfejtettuk-a-valasztas-furcsasagat.281866.html

invalid user name 2018.04.11. 10:40:42

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Még nagyon kevés jegyzőkönyvet ismerünk (csak ahol a delegált lefotózta és a fotó eljutott hozzánk), ez például nem a mi pártunké volt, mindazonáltal érdekes:

www.valasztas.hu/dyn/pv18/szavossz/hu/M01/T002/szkjkv_004.html

A választáshu adatai szerint budapest 04 evk 004 szavazókörben a jobbikos csóka egyéniben kapott 35 szavazatot, a jobbik listán NULLÁT. Hova lettek a vérjobbikosok listás szavazatai?

A kamupártok idén rosszul szerepeltek (négy éve elvittek majdnem 5%-ot, most talán ha tizedannyit), de ebben a körzetben a NET párt kapott 66 szavazatot. Ez több mint fura.

Az egyik ellenzéki delegált által lefotózott jegyzőkönyv szerint azonban a NET párt 0 listás szavazatot kapott, és nini: a Jobbik kapott 66-ot.

kep.cdn.indexvas.hu/1/0/1983/19835/198358/19835897_aa4ce6ccd29618193950b6410fbe1ba2_wm.jpg

Ez persze lehet sima tévedés, de az ilyen tévedésekből van egy csomó, és mind az összes ilyen tévedés ugyanabban az irányban. Egyetlen olyan sincs, hogy véletlenül a fidesz listás szavazatait írták volna át más párthoz, vagy a jó nagy kupac fideszes szavazólapokból "csúszott át" más pártokhoz. Egy sem.

Szóval, ha valami szervezett volt, az a fideszes szavazóköri delegáltak kiképzése.

MIx 2018.04.11. 10:41:27

Ez egy nagyon manipulált választás volt!
2014-től a mai (szombati) napig!
Én nem tekintem legitimnek.

invalid user name 2018.04.11. 10:43:21

@TheSaurus:

Nem erről van szó. Van 106 szavazókör (minden OEVK-ben egy), aminek az eredménye még nincs benne az összesítésben, sem a leadott szavazatok, sem a részvétel.

Ezekben a szavazókörökben fogják bekeverni a külképviseleteken leadott szavazatokat és a bekeverés után megszámolni.

Azért ilyen bekeveréssel csinálják, mert ha mondjuk Ecuadorban egyetlen ember ment el szavazni, az ecuadori urna bontása után kiderülne hogy kire szavazott. Ha bekeverik a lakóhelye szerinti egyik szavazókörbe, akkor nem derül ki.

invalid user name 2018.04.11. 10:44:50

@MIx:

Abszolút igazad van, teljesen manipulált volt. Szájer azt mondta, hogy a kormány hétszeres túlerőben volt, de ez nem igaz, sokkal nagyobb volt a túlerő: médiaelérésben és pénzben is legalább hússzoros volt a fidesz fölénye.

Plusz a fideszes korrupciós ügyeket altató ügyészség.

Emmett Brown 2018.04.11. 10:49:36

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: ha 200/100/15/15/15/15/15/15/10 a végeredmény egy körzetben akkor a legnagyobb pártnak 50%-a van. Ha mindenkitől levonnak 5 szavazatot, akkor 50 helyett már 55%-a van a győztesnek. Vagy a legszélsőségesebb esetben: 200 vs 50/50/50/50, de van 50 érvénytelen. 50% helyett máris 100% van.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 10:53:47

@invalid user name:

Nem, gondold át!

Van mondjuk 25 felesleges szavazat.

S szavaztak mondjuk a ballibekre 10-en, a Fideszre meg 40-en.

Az arány: 10:40, azaz a Fidesz többlete 30 szavazat.

Megsemmisítenek 25 szavazatot. A ballibeknek lesz 0, a Fidesznek 15. A Fidesz többlete 15-re csökken.

Azaz a nagyobb pártok többet vesztenek a legtöbbször.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 10:55:52

@invalid user name:

Minden tévedésgyanú esetében kérni kell az úraszámolást, van erre megfelelő lehetőség.

Emmett Brown 2018.04.11. 10:56:13

@invalid user name: 7szeres ellenzéki fölényt mondott Szájer.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 10:57:24

@invalid user name:

"A választáshu adatai szerint budapest 04 evk 004 szavazókörben a jobbikos csóka egyéniben kapott 35 szavazatot, a jobbik listán NULLÁT. Hova lettek a vérjobbikosok listás szavazatai?"

Tudni kell volt-e többletszavazás.

Egyébként meg sokan másra szavaznak egyéniben és listán. Én is: egyéniben LMP, listán Fidesz.

Az én szavazatom még nem lett megszámolva, mert követségen szavaztam.

Emmett Brown 2018.04.11. 10:59:01

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: itt a Fidesznek 80% helyett 100%a van, és a százalékos arány számít, nem a darabszám.

invalid user name 2018.04.11. 10:59:43

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Én nem "átgondoltam", hanem kiszámoltam. Tőled nem várok el ilyesmit.

invalid user name 2018.04.11. 11:02:19

@Emmett Brown:

kb erről van szó, bár nem a szavazóköri arány számít, hanem a listás mandátumok elosztásakor az országosan összegzett szavazatok aránya.

a másik vonatkozás, hogy ahol a szavazókörben dolgozó bambasága miatt dobnak ki szavazatokat, és emiatt anyagi kár éri a jelöltet (elég sok egyéni jelölt van, akinek tucatnyi szavazata hiányzik a 2%-hoz) azért minimum kártérítést kellene fizettetni velük.

Emmett Brown 2018.04.11. 11:05:45

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: A kevesebb egyéni mint lista magyarázható átszavazással, de fordítva ennek tényleg csak matematikai esélye van egy 20%os pártnál.

eßemfaßom meg áll 2018.04.11. 11:11:12

Lassan azért majdcsak megemésztitek az eredményt ami kizárólag azért az ami, mert elbasztátok, nem kicsit hanem nagyon.

Emmett Brown 2018.04.11. 11:11:24

@invalid user name: ha a darabszámok országosan mondjuk 1 millió vs 500k (2/3), és ehhez jön hozzá egy szavazókör, ahol technikailag 200 vs 100 az eredmény (mint országosan), de van 50 érvénytelen, ergo 150 vs 50 a tényleges, akkor országosan nőni fog a nyertes győzelmi aránya (igaz minimálisan, de ez csak egy hipotetikus eset, csak a matematikai bizonyítást szolgálja)

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 11:18:06

@Emmett Brown:

Van egy gond: nem a szavazókört kell megnyerni, hanem az országot...

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 11:18:58

@invalid user name:

Rosszul számoltál. Arab számok helyett európai számokkal próbáld...

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 11:25:12

@invalid user name:

Nincs hibamentes munka. Egész nap ülnek ott, minden megeshet, kevés pénzt kapnak. Ha még büntetés is lenne, senki se vállalná el.

Emmett Brown 2018.04.11. 11:35:37

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: az országos eredmény a szavazókörök összesítése, és a végső arány számít. Ha minden szavazókörben ez történik, akkor egypártrendszer lenne (egyeniket nem számítva), a 4/5 helyett.

Válassz ki három random szavazókört ahol a Fidesz nyert, nézd meg hogy összesítésben milyen arányban. Utána mindhárom körben vonj le mindenkitől 10 szavazatot, és nézd meg újra az arányokat.

VáradiJános 2018.04.11. 11:40:45

@invalid user name: nem igaz, az emlegetett példávan a fidesztől 25-t vontak le, de a következőtől már csak 22-t tudtak és volt akitől csak 1-t

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.11. 11:48:06

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

A rettegés a ballibek lételeme.

Veszíteni soha nem tudtak.

Szarházi egy banda ez.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.11. 11:49:42

A szavazókörök felében ott seggelt az ellenzék szavazó biztosa is.

Ezekben egy fikarcnyival se érkezett kevesebb vagy több szavazat a Fideszre mint azokba ahol nem.

Azaz vagy az ellenzék szavazabiztosai is csaltak, vagy nem volt csalás, csak néhány baki, amivel Gyurcsány hergeli az IQ mínuszos idiótáit.

invalid user name 2018.04.11. 11:52:12

@Rettegek mert ballib vagyok:

Olvasd vissza a kommenteket, ne kelljen ismételgetnem.

Emmett Brown 2018.04.11. 11:56:35

@VáradiJános:matekpélda jön. Van 3 körzet, mindenhol ezren szavaztak.

1. Fidesz 600, mszp 170, jobbik 150, dk 50, lmp 30

2. Fidesz 500, mszp 220, jobbik 180, dk 55, lmp 45

3. Fidesz 550, Mszp 200, jobbik 170, dk 45, lmp 35.

Összesen van a fidesznek 1650 szavazója (55%), mszp 590 (19,7), jobbik 500 (16.7), dk 150 (5%), lmp 110 (3.7%)

Most legyen mindhárom körzetben 5 bónuszszavazat, azaz vonjunk le mindenkitől 5 darabot körzetenként. Ekkor a Fidesznek van 1635 szavazata, ami az érvényes szavazatokból (2925) már 55.9%, midenki másnak meg értelemszerűen kevesebb. Legérdekesebb a dk, nekik pont 5% volt, de így már csak 4.6%, azaz nem jutnak be ebben az esetben (ha csak ez a 3 körzet lenne).

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 12:03:31

@Emmett Brown:

Így igaz. De nem minden szavazókörben vannak ekkora hibák. Jellemzően pár szavazat az eltérés.

Amikor én voltam ilyen szerepben, 1 azaz egy volt az eltérés.

invalid user name 2018.04.11. 12:16:22

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

látványos rendellenességek csak 200-300 szavazókörben vannak, ezeket újra is fogjuk számoltatni.

de önmagában az a tény, hogy ezek a "tévedések" mind az ellenzék kárára történtek, figyelemreméltó.

Emmett Brown 2018.04.11. 12:35:46

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: írtam egy példát fentebb, nézd meg. Ez nem politikai kérdés, hanem matematikai, ha mindnekitől ugyanannyi a levonás, az arányaiban a legerősebbet segíti.

DFK 2018.04.11. 12:45:28

@invalid user name: vagyis kisebb, mint 3 % a hibaarány. A csalás ennél biztos nagyobb arányt igényelt volna.

Varnyú mongya a szemednek, csecse golyó 2018.04.11. 13:08:02

Sajnos a tények makacs dolgok és hiába való a velük való hadakozás. A baloldal, akkor sem tudott volna nyerni, a ha a FIDESZ 800.000, de nagy vonalú leszek 1.000.000 szavazatot manipulált volna. Miért, mert a számok magukért beszélnek (pártlistás szavazatok):
FIDESZ: 2 603 547
Jobbik: 1 029 604
MSZP-P: 652 340
LMP: 366 480
DK: 294 848
Momentum: 150 334
Együtt: 33 922
Baloldal (kormányváltók) összesen: 1 497 924
+ 1.000.000 ellopott szavazat: 2 297 924
Ez még mindig kevés pláne úgy, hogy ez a szám 5 párt összes szavazata, míg a FIDESZ egymaga szerzett többet. Ez tény, vitának helye nincs.
Mint már annyiszor, azt javaslom a bánatos és elkeseredett ellenzéki szavazóknak, hogy tessék elzavarni a francba ezeket a dilettáns seggfejeket ("kormányváltó elit") a bénázásuk és a FIDESZ-nek megnyert 2/3 miatt, és valami újat hozni, amely/aki képes megszólítani nem csak a budapesti "elitet", hanem a vidéki "pronyókat" is. És felejtsük már Bp-vidék balhét, mert a vidék a több és tudjuk: sok lúd disznót győz. Tény, vitának helye nincs. Talán akkor 2022-ben sikerül. Van 4 év. Hajrá!

kritizator 2018.04.11. 13:10:04

@invalid user name:

egyet hogy lehet belekeverni, hiszen szállítás alatt, közben, meg lehet jelölni stb.

satie · http://321.hu/sas 2018.04.11. 13:11:54

Nagy fasság volt a Fidesz részéről 2 biztos + mandátumért minden eddiginél botrányosabban, kisebb-nagyobb csalásokkal megrendezni a választást. Sajnálom, mert baromi szar lesz így az unokák szemébe nézni.

seol 2018.04.11. 13:24:17

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Vagy ha az a többlet N darab fideszes szavazólap odacsúsztatásából adódott, akkor a fidesz visszaáll az igazi értékre, mindenki más meg veszít N szavazatot.

seol 2018.04.11. 13:26:01

@Varnyú mongya a szemednek, csecse golyó:

A fidesz mindenképpen nyert volna sajnos (hacsak ki nem derülnek még durvább dolgok), de bőven lehet, hogy nem lett volna meg a kétharmad, ami ha kicsit is, de gátolná a további ámokfutást.

seol 2018.04.11. 13:27:32

@satie:

Mármint kinek lesz szar az unokák szemébe nézni? Aki máig fideszes, az nem tud olyat, hogy "szégyenkezés", legfeljebb abban különböznek, ki mennyire büszke a csalásra és a náci propagandára.

seol 2018.04.11. 13:28:22

@Emmett Brown:

A matematika libsi huncutság, maxit nem tudod meghatni vele. ;-)

chrisred 2018.04.11. 13:46:15

@Varnyú mongya a szemednek, csecse golyó: Tehát a Jobbik (Simicska) nem akart kormányt váltani?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.11. 13:49:12

@seol:

Plusz a gyíkemberek bűvös, kábító hatása a szavazóhelyiségekben...

Varnyú mongya a szemednek, csecse golyó 2018.04.11. 14:00:15

@seol: A FIDESZ meg is volt lepődve, hogy 2/3-t szerzett. Ők egy kényelmes, egyszerű többségben bíztak, mint ahogy a külföldi elemzők is jósolták. Ezért ért fülig a szájuk, mikor már látták az eredményeket. Azt Ők sem gondolták, hogy a szavazók ennyire megbüntetik a dilettánsokat (ellenzék). Ezért kell Őket (ellenzék) elzavarni a pékbe, a FIDESZ szavazók megadták a kezdő lökést, most a másik oldal szavazóin van a sor, hogy befejezzék ezt és el kezdjenek újat építeni.

Emmett Brown 2018.04.11. 14:01:23

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: akkor legyen: 25-5-5-5-5-5-5 (55 db), es van 10 extra. 45% helyett 100% az eredmény. Tehát még abszolút többség sem kell az aránynöveléshez, elég a relatív is.

legyen egy másik körzet is: 50-10-5-4-3-2-1 (75 db) sima 2/3, ha akármennyit is levonunk 1 és 49 közül az arány csak nőne. Legyen mondjuk 7 extra, ekkor 43 vs 3, azaz 93%, pedig sok olyan párt volt, akitől többet vontunk le mint amennyi volt, és volt kettő akitől kevesebbet..

a kettő összesítve: 75/130 57%, ha levonunk az első esetben 10et mindenkitől, akkor van 65 szavazata a legnagyobbnak összesen (de a többieknek már csak 25 az 55 helyett), de már csak 90 szavazat van, ami 72%. pedig itt a kicsik többet vesztettek mint amennyijük papíron volt, mégis a kettőt összesítve nőtt a legnagyobb győzelmi aránya.

ha mindkét körzetben van bibi (10 és 7), akkor a nagynak van 58, a másodiknak meg 3, és ennyi, 95,1%.

Varnyú mongya a szemednek, csecse golyó 2018.04.11. 14:04:07

@chrisred: Nagy szarban lettek volna. Sohasem készültek kormányzásra. Tudták, hogy nem túl szalonképesek a külföldnek (lásd Haider Ausztriában, el is tették láb alól), így nehéz lenne az EU-ban. Ez tökéletes állapot: legnagyobb ellenzéki párt, jó kis bizottsági helyek, aránylag nagy frakció (=dől a lé), no felelősség, no számonkérés. Kell ennél több. A legnagyobb buli. Csak Vona túlgondolta.

invalid user name 2018.04.11. 14:04:48

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Így van, technikailag minimálisan változtathatják az eredményt, nem veszélyeztetik a 134 mandátumot.

Emmett Brown 2018.04.11. 14:05:16

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: nem a darabtöbblet számít, 1 millió vs kétmillónál 1 misi a különbség, mint ahogh 500k vs másfél millió esetben is, mégis az egyik 2/3 a másik meg 3/4.
illetve másfél a fél ellen jobb nyerni, mint 6 a 4 ellen, hiába dupla a különbség.

invalid user name 2018.04.11. 14:08:10

@DFK:

Így van, ez a 200-300 csak a szervilis butaság kiugró tünete, ami az egész ner jellemzője.

chrisred 2018.04.11. 14:22:07

@Varnyú mongya a szemednek, csecse golyó: Egyáltalán nem tapasztaltam azt a nagy ujjongást, főleg fideszes középkáderek részéről. Nekik bőven megfelelt volna az, hogy folytatódnak a boldog békeévek az uniós támogatások lefölözésével, lubickolva a világpiaci konjunktúrában. Most meg ott az alkotmányos fegyver a vezér kezében, hogy áttranszformálja az országot putyini vazallusállammá: az önkormányzatiság ledarálásával, a bíróságok függetlenségének megszüntetésével, államosításokkal, központi cenzúrával. A sima modorú szerencsevadászok helyett börtönőrökre lesz szükség, és a narancselit nem szívesen vérezné össze a makulátlan Armani öltönyét. Tudják, hogy onnan már nincs visszatáncolás.

chrisred 2018.04.11. 14:44:58

@Varnyú mongya a szemednek, csecse golyó: Nem igazán. Simicska otthagyta őket, ott lebeg a fejük felett az ÁSZ büntetés. Egyetlen lehetőségük, hogy Morvai és Novák vezetésével bepitiznek Orbánnak, és eljátsszák őfelsége szélsőséges ellenzékének a szerepét, akiket csak a bölcs vezér képes féken tartani.

Dinkainka 2018.04.11. 14:54:18

@invalid user name: Szentes 17. szavazókör Párt lista:Családok Pártja 51 szavazat, LMP 0 szavazat!

Dinkainka 2018.04.11. 14:55:03

@invalid user name: Szentes 17. szavazókör Párt lista:Családok Pártja 51 szavazat, LMP 0 szavazat!

Varnyú mongya a szemednek, csecse golyó 2018.04.11. 15:19:58

@chrisred: Pedig Semjén alig bírta leplezni az örömét.

chrisred 2018.04.11. 15:39:00

@Varnyú mongya a szemednek, csecse golyó: Ő nem a pénzzel, hanem a fegyverekkel van bensőséges viszonyban, szóval nem csodálkozom. Gulyás Gergely savanyú arcát viszont láttam vasárnap a kétharmad lehetőségének felvetésekor. Na ja, neki a nevét kell majd adni az új alkotmányos berendezkedés jogi megalapozásához. Navracsicsnak már a lightosabb alaptörvény is kikezdte a gyomrát.

invalid user name 2018.04.11. 16:45:42

@Dinkainka:

Igen, van ilyenből jónéhány. Ha megkapjuk a szkennelt jegyzőkönyveket (az összeset publikusan elérhetővé tesszük, nem értem, hogy a választási iroda miért nem) ellenőrizzük és ha ott is ezek a számok szerepelnek, újraszámlálást kérünk.

(Szavazás megismétlését is kérjük de csak néhány nagyon elbaltázott szavazókörben.)

invalid user name 2018.04.11. 16:49:40

@chrisred:

az ÁSZ büntetést szerintem megtámadják a pártok, én legalábbis megtámadnám a helyükben (nem is közvetlenül a bírságot, hanem az arra alapot szolgáltató jogszabályhely ex tunc megsemmisítését) bár ezt megtehették volna már az elmúlt hónapokban és elég bénultak voltak, na ez is azt mutatja, hogy impotens az összes parlamenti ellenzéki párt, beleértve a jobbikot is.

invalid user name 2018.04.11. 17:16:22

@Dinkainka:

Megkaptuk a szkennelt jegyzőkönyveket, hát embertelen adatmennyiség, hogy a tökbe lehet ezt böngészhetővé tenni?

Szopacs.

eßemfaßom meg áll 2018.04.11. 18:59:05

Varnyú mongya a szemednek, csecse golyó

0 bejegyzést írt és 16 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2018.04.09. óta tag

fantasztikus :)

eßemfaßom meg áll 2018.04.11. 19:00:44

Azért látszik, hogy az igazi európai demokratáknak a vesztés nem az erősségük.

invalid user name 2018.04.11. 20:54:51

@eßemfaßom meg áll:

Mér, szerinted a nyerés jobban megy nekik? Nem is akartak nyerni, csak pozíciókat szerezni egymás rovásàrs.

invalid user name 2018.04.11. 20:55:55

@eßemfaßom meg áll:

...rovására.

Tökömbe ezzel a parányi mobillal.
süti beállítások módosítása