Sétáltam a gyönyörű napsütésben. A határon feltűnt migráns hordák békésen legelésztek a kerítés tövében. Egy sem mert belépni az országba, az tegnap úgy meg lett védve, hogy csak na. 
Mindenki derűs nyugalommal végezte a munkáját, hisz azt már nem kell félteni a menekültektől. A nagymamák, és a gyerekek is kimerészkedtek a nap alá, mától nem eszi meg őket senki, már nekik sem kell félni. A szomszédom is megnyugodott, nem fog egy menekült sem beköltözni a helyemre, és nekem sem lesz menekült szomszédom. Minden marad a régiben, meg vagyunk oltalmazva az ENSZ országának az akaratától.
Továbbra is jönnek a csekkek, de végül is drága rezsicsökkentés nem nagy ár akkor, ha már nem kell félni a burkás muszlimok zaklatásától.
A kórházakban tovább pereg a vakolat, a sor hosszú a vizsgálatra, a személyzet száma egyre csökken. Viszont lehet készülni Orbán Viktor várba költözésére. Az ünnepség majd elfelejteti a nehézséget a betegnek. De addig is a stadionok gyepe fűtve lesz a hárommilliárdos kazánházból.
Mészáros Lőrinc, Andy Vajna, Rogán Antal, Lázár János, és a többi tolvaj megkönnyebbült sóhajától keletkezett fuvallat járja be az országot, hoz enyhülést a nagy melegben. Télen majd ráérünk fagyoskodni a fűtetlen lakásban. Hiszen biztonságban vagyunk, és ez mindennél fontosabb.
Az oktatásban nagy változások következnek majd be. Kréta nem lesz továbbra sem, de Orbán Viktor ország védő tevékenysége érettségi tétel lesz, miután napi nyolc órában el lett mélyítve a gyerekek fejében mint tananyag. A maradék időben Kósa Lajos mondatait elemzik.
És a kétezer soros zsoldos is ott fog lógni a lámpavason, mert őket aztán nem fogja megvédeni senki. Meg a civilek is, meg akinek nem lesz a házában Orbán kép, és aki nem hallgatja Németh Szilárd beszédeit.
A jegybank a letelepedési kötvény, a saját lábon álló Orbán család további kastélyokat fog vásárolni, lesz elég közpénz számukra. Az adók nem csökkennek, a minimálbér továbbra is kétszámjeggyel adózik, a közmunkás megél havi ötvenháromezerből, és nem fog elmenni lopni.
De ha nem jönnek a menekültek, a józan észnek kell majd továbbállni innen. ha nem akarja, hogy őt is megvédjék. A többi biztonságban van, Orbán Viktor megvédi majd attól akitől nem is kell félni, mert nincs.
Szóval semmi új nincs a nap alatt, semmi sem változott, és ez azért aggasztó elmeállapot.
BANDITA.

Címkék: menekült megvéd Orbán Lop

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr6313820216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

midnightcoder2 2018.04.09. 20:31:51

Vess egy pillantást Afrika demográfiai helyzetére mielőtt hülyeségeket irkálsz. Az ottani népesség 90 óta duplázódott, 30 éven belül ismét duplázódni fog, majd az évszázad végéig még egyszer. Az utóbbi engem már nemigen érint majd, de az előbbi is több mint elég ahhoz, hogy elsöpörje a mai Európát még akkor is, ha csak a fele jön ide, és a migriken kívül semmi más problémával nem kell számolni. 1.3 milliárd még szilvás gombócból is elég sok, nem hogy írástudatlan, többnyire iszlamista négerből.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 20:33:17

Az eredmény sajnos egyértelmű, és világos, nincs mit magyarázni, mert választási csalás ugyan volt, de a listás majdnem 50%-ot semmi sem magyarázza, csak, és kizárólag az, hogy ez az 50% tényleg beszopta a Fidesz hazugság-propagandát, amit egyoldalúan nyomott a fejükbe. És bár persze emiatt sem volt fair a választás, de ahhoz azért a hülye emberek is kellettek, hogy ezt így beszopják.

A következmény pedig az, hogy Magyarországnak olyan óriási Mohács kell, hogy még ezek a hülyék, az 50% is felfogja, hogy a kormány hazudik. Amihez azért elég nagy pofon kell, mert az elkövetkező 4 évben a kormány nyilván még hatékonyabb agymosást fog kiépíteni.

Úgy nagyjából, majdnem a náci Németországhoz hasonló pofon kell sajnos a magyarok felének. Ez nagyon durva lesz, ezt az ország kurvára meg fogja szívni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 20:34:12

@midnightcoder2: ha a Himalája fele rád omlik, akkor meghalsz, szóval a Himalájától félj, ne a migránsoktól!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 20:34:59

@midnightcoder2: " 1.3 milliárd még szilvás gombócból is elég sok, nem hogy írástudatlan, többnyire iszlamista négerből. "

A Fidesz szavazók messze hülyébbek a bevándorlóknál, és több, mint 2 millió van belőlük. Ez kurvára nagyobb baj.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 20:36:01

@midnightcoder2:

A Fidesz szavazók messze hülyébbek a bevándorlóknál, és több, mint 2 millió van belőlük. Ez kurvára nagyobb baj.

ertelemblog.wordpress.com/2017/09/04/a-menekult-kerdesrol/

Desischado 2018.04.09. 20:43:20

@Brendel Mátyás:

Igazadvan. Ehhez akkora fokú hülyeség kell, hogy az nem is igaz. De majd felébrednek, de akkorra már késő lesz. Sajnos.

Roan 2018.04.09. 20:47:25

@midnightcoder2: És láttad India demográfiai adatait? 2024-re a beelőzi Kínát lélekszámban, 2050-re várhatóan 1,7 milliárdnyian lesznek. Szóval lesz még muníció az elkövetkező 2-3 választásra, csak elég, ha az arabokat kicseréljük indiaiakra.

midnightcoder2 2018.04.09. 20:57:49

@Doryyka: Mit ? A neten kb. 2 perc alatt megtalálhatod ezeket az adatokat, és nem csak magyarul. Ugyanott megtalálhatod Afrika vallási térképét is.

midnightcoder2 2018.04.09. 20:59:29

@Roan: A különbség az, hogy India egy fejlődő gazdaság, Kínával együtt ők lesznek a gazdaság következő központja. Ergo inkább lesz érdemes innen oda menni, mint onnan ide.

paráznabillegető 2018.04.09. 20:59:44

@midnightcoder2: gágágágá!!! jönnek a négerek! hogy az a...
húzzad a kerítést, gáspár, ásdd az árkot, zsiga! 'szt ide színesbőrű be nem teszi a lábát!...

midnightcoder2 2018.04.09. 21:05:08

@Brendel Mátyás: "ertelemblog.wordpress.com/2017/09/04/a-menekult-kerdesrol/"

Ezzel az a baj, hogy Pl. a cigányságot sem igen sikerült Európában sehol sem teljesen integrálni, pedig jó pár generáció óta velünk vannak, és a kultúrájuk sokkal-sokkal kevésbé tér el a miénktől mint az afrikaiaké. És jóval kevesebben is vannak: nálunk is csak kb. 10% az arányuk. Ha nem jönnek a nácik, akkor Európában 30 év múlva simán felmehet 50% fölé az írástudatlan, nyelvet nem beszélő, az európaival nem igazán összeegyeztethető emberek száma. Abba az Európába, ami e nélkül is leszálló ágban van.

midnightcoder2 2018.04.09. 21:05:52

@paráznabillegető: Így gondolkodtak a zsidók is a nácikról a Kristály éjszaka előtt.

paráznabillegető 2018.04.09. 21:19:17

@midnightcoder2: mert ami egyszer volt, újfent úgy lesz biztosan. hisz mókuskerék az élet.
nincs kitörés.
karma.

Alick 2018.04.09. 21:26:37

@midnightcoder2: Ha a népvándorlás tömeges és erőszakos lesz, akkor a migránskérdés úgyis lőszerkérdésre fog redukálódni.
Addig pedig támogatni kéne az érintett harmadik világbeli országok stabilizációját... és ha lehet, olyan élelmiszerekkel is, amelyek valamelyest visszafogják a termékenységet.

Quadanium 2018.04.09. 21:27:56

Orbánnak egy dolgot rontott el a kerítéssel. Nem építette meg hamarabb.

Roan 2018.04.09. 21:29:17

@midnightcoder2: És az megvan, hogy az arab országok többségében is nagyobb az egy főre jutó gdp, mint hazánkban?

Zsuzsi25 2018.04.09. 21:30:13

Már megbocsáss, de az egykulcsos ado az igazságos! A magasabb fizetéssel rendelkezök még igy is többet raknak a közösbe, mint a minimálbéresek, viszont ugyanazt a szar eü ellátást kapják! Én örülök, h a fidesz nyert! Mert a szar, meg a még szarabb között én inkább a szart választom!
A közmunkás meg menjen el dolgozni! Ja, hogy ott nem lehet lézemgeni? Hát igen

Gerardus A. Lodewijk 2018.04.09. 21:37:09

@Brendel Mátyás: Így van, sajnos ez lesz (előbb-utóbb) a vége, mert ennek kell lennie.
(Esetleg alapíthatna valaki a nulláról indulva egy olyan országot, ahová kizárólag értelmes, szorgalmas és jóindulatú embereknek szabad a belépés. Úgy hívnák, Utopia.)

Buchhalter 2018.04.09. 21:46:36

@Roan: te honnan veszed hogy minden arab országban magasabb a GDP? Anyuci fejre ejtett gyerekként? Soroljam? Irán diktatúra nyomor a hegyen,a vallási rendőrség bárkit letartoztathat és agyon verhet .Az embargók és az állandó hadakozás szomszédaival nyomorba döntötte.Szíria : végeérhetetlen polgárháború több százezer halott elpusztult ipar és városok köszönhetően félig a libsi haverjaidnak(USA és pár EU hatalom,leginkább Brittania és Franciaország fegyverekkel ,katonákkal ,néha zsoldosokkal)Jemen polgárháború,járványok ,Palesztina ami nem is létezik dettó ugyan ez. Irak szétlőve Kuvait és Szaúd - Arábia lehet,hogy gazdag ,de könyékig benne vannak a helyi háborúk kirobbantásában és mindegyiknél a nők egy élvezeti tárgy szintjén vannak.Na ennyit az arab Gdp-ről.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.09. 22:24:18

szerencsere orban nyert, lippsik vissza a safe spacetekbe!

Brix 2018.04.09. 22:33:33

@Zsuzsi25: "Már megbocsáss, de az egykulcsos ado az igazságos.. " Nem igazságos, éppen ezért bármerre nézzünk a világban, mindenhol többkulcsos adórendszer van, legyen szó az USA-ról, Indiáról, Kínáról, Brazíliáról, 3-4-5-6 kulcs van. A legalsó sáv a legtöbb helyen 0%-al adózik.. Egykulcsos adó csak a volt szocialista országokban van, ahol az elit megcsinálta magának a tutit, holott éppen ők veszik fel a milliárdos állami szubvenciókat és váltják pénzre társadalmi kapcsolataikat...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 22:45:54

@Buchhalter:

"te honnan veszed hogy minden arab országban magasabb a GDP? Anyuci fejre ejtett gyerekként? Soroljam? Irán diktatúra nyomor a hegyen"

Irán nem arab. Anyuci fejre ejtett gyerekként. Téged. Ez nem kérdés. Ez tény.

A biztos utas 2018.04.09. 22:46:35

@Alick: Nyugaton mar eroszakos es durva ez a dolog es meg sehol a loszer-kerdes. Meg megy a PC duma. Itt meg ebbol volt eleg es azelott sikerult talan most lepni, mielott ugy jarnank, mint a franciak meg a nemetek...
Legalabbis, UGY TUNIK...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 22:50:38

@midnightcoder2:

"a cigányságot sem igen sikerült Európában sehol sem teljesen integrálni"

Részben sikerült, részben pedig ez az európaiak hibája is.

"a kultúrájuk sokkal-sokkal kevésbé tér el a miénktől mint az afrikaiaké."

Afrikában sok keresztény van, és a muszlimok monoteisták, az indiaiak politeisták.

" És jóval kevesebben is vannak"

Az indiaiak többen vannak. A cigányok meg többen vannak nálunk, mint a muszlimok.

" nálunk is csak kb. 10% az arányuk. Ha nem jönnek a nácik, akkor Európában 30 év múlva simán felmehet 50% fölé az írástudatlan, nyelvet nem beszélő, az európaival nem igazán összeegyeztethető emberek száma. "

A Fideszben így is felment. Tönkre is teszik Magyarországot. Itt vagy például mindjárt te, aki mást se csinál, csak ostobaságokat hány össze.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 22:52:10

@midnightcoder2: btw. az indiaiak valóban különböznek tőlünk, de abban a különbözőségben egy csomó jó dolog is van. Na ez az, amit te, a 80-as, náci IQ-ddal fel sem fogsz. Más kultúráktól átvenni is lehet dolgokat. Nem kell folyton mindenben a saját hülyeségedhez integrálni őket!

Tisztességes Természettudomány 2018.04.09. 23:24:54

Magam sem tudom, hogy ez hányadik frusztrált balos vagy liberális poszt, amit olvastam. Sajnos a gyász folyamatában van egy ilyen rész, a tagadás fázisa. Nem kell tagadni. Győzött a Fidesz. Nem azért, mert te jobb vagy náluk, hanem annak ellenére.

putris72 2018.04.09. 23:29:28

Na akkor megint végig olvastam a semmihez sem értő a világtól teljesen elrugaszkodott baloldali gyűlöletet! És még mindig nem értitek!

VáradiJános 2018.04.10. 00:13:03

De szar lehet brendel mátyásnak lenni

Brix 2018.04.10. 00:39:43

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: Nekem te nem ugatsz be , te kis primitív , fidesz-bérenc , senkiházi, troll!

mh1973 2018.04.10. 05:48:03

@Zsuzsi25: idióta vagy, pattanj be az autódba és tegyél egy nagy kört baz, szabolcs, hajdú-bihor illetve szolnok megyében aztán gyors vond vissza a csórók gyalázását, majd csókolj nekik kezet, hogy félelemből és zsarolásból megválasztották az ország vha volt egyik legkártékonyabb emberét, a tolvajok fejedelmét. Ha az értelmes embereken múlt volna, akkor kisebbségbe kerülnek a hazug narik.

Zsuzsi25 2018.04.10. 06:21:47

@Brix: Mi abban az igazságod, hogy aki semmire nem vitte az életben, annak semmibe nem kell beszállnia, aki meg tanult dolgozott, azt azzal büntetik, hogy elvesznek töle. Igy nem lenne értelme dolgozni! De igazad van, tényleg nem igazságos az egykulcsos sem, csak nem ugy, ahogy te gondolod. A jobban keresökkel nem igazságos. Ugyanis én havi 160 ezret rakok a közösbe, mig a minimálbéres alig néhány ezer forintot. Viszont én ugyanugy semmit sem kapok!

Gleccsertetű 2018.04.10. 07:18:42

@Roan: valahogy mégsem oda mennek a határsértők. szóval ez kurvára semmit nem jelent

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2018.04.10. 07:30:49

@Brix: "ahol az elit megcsinálta magának a tutit"

A többkulcsos adórendszer azonban régebben sem az elit kontra kisember viszály volt, hanem az orvos kontra bolti eladó, mérnök kontra utcaseprő. Aki igazán gazdag az a tőkejövedelmeiből él, az olyan embereket pedig nehéz, vagy nem célszerű nagyon megadóztatni, mert vagy elcsalja, vagy még rosszabb esetben továbbáll a működőtőkével együtt.

Kellenek bizonyos szociális transzferek, de Magyarországon nagyon kevesen éheznek igazán, és senki sem a saját, vagy közvetlen környezete hibáján kívül. Az embereket kell megjavítani, mert nagyon sokaknak egyszerűen a munkája, a képességei, az amivel hozzá tud járulni mások életéhez nem ér annyit, hogy azért viszonyzásként megérdemeljen egy jó életet. Ahhoz, hogy mindenki tudjon kapni, mindenkinek tudnia kellene adnia is.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2018.04.10. 07:37:57

@Gleccsertetű: jut oda is. Vagy befogják őket kulimunkára, vagy elhajtják őket onnan is. De Niger, Csád, Nigéria szorgosan termeli az utánpótlást, szóval minden amit látunk lehet még csak a kezdet is.

Vagy nem, de itt nem is ez az érdekes. Ha Orbán víziója nem is volt igaz, a baloldal képtelen volt arra, hogy kimondja, hogy megvédené a magyar embereket az idegenekkel szemben. Nem kegyetlenül, nem terrorral, de betartatná, hogy Magyarország a magyaroké.

De nem tudták még csak hazudni sem. Ebből még a buta, földhozragadt ezerszer lesajnált magyar zsellér is megértette, hogy mennyivel kevesebbet ér a baloldalnak, mint az újfeudális gazdáinak.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2018.04.10. 07:41:04

@Brendel Mátyás: NEM mindre igaz, hogy hülyébbek, csak tájékozatlanok. Gondolj azokra, akiknek csak az M1, Kossuth rádió és a Mészáros Lőrinc féle napilap jut, mert másra nincs pénze. Mindenhonnan ugyanazt hallotta, olvasta és látta! Így persze, hogy el is hitte.
Nem ők hülyék, hanem akik ezt csinálták, Orbánnal az élen, azok a gátlástalan HAZAÁRULÓK!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 07:48:48

@midnightcoder2: "A különbség az, hogy India egy fejlődő gazdaság, Kínával együtt ők lesznek a gazdaság következő központja. Ergo inkább lesz érdemes innen oda menni, mint onnan ide. "

Ne mán, azt állítod, hogy a szerinted integrálhatatlan, hülye cigányok népe nemsokára lekörözi Magyarországot?! Azaz azt állítod, hogy a cigányok népe valójában simán különb a magyarnál. De hárommal fentebb meg az ostoba Orbánnal együtt hisztizel, hogy a cigányok integrálhatatlanok.

Úgy tökön szúrtad magad, te hülye, hogy ha felfognád, ordítanál a fájdalomtól!

Ostoba, elmebeteg Fideszes vagy, miattatok megy tönkre Magyarország.

Roan 2018.04.10. 07:48:51

@Buchhalter: Olvasás hogy megy? Hol írtam, hogy minden arab országban magasabb a gdp? Amúgy megemlíteném, hogy Algéria vagy Jordánia szintjén vagyunk gdp/fő tekintetében.

Kivlov 2018.04.10. 07:49:36

Megvèd bizony.
Gyurcsánytól meg a ballib elqróktól.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 07:51:37

@midnightcoder2:

"Ezzel az a baj, hogy Pl. a cigányságot sem igen sikerült Európában sehol sem teljesen integrálni"

két sorral fentebb írod, te ostoba barom, hogy szerinted a cigányok országa le fogja körözni Európát. Azaz nem lehetnek hülyék.

Ellenben a hozzád hasonló Fideszes agykárosultakkal, akik maguknak is ellent mondó baromságokat hánynak mindenhova.

cso zsi 2018.04.10. 07:54:23

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Kevesen éheznek? Te mennyit költesz egy napi étkezésre? Havi 53-ból pár darab szalámiízű, margarinos zsemleutánzat jut. Havi kétszázböl minden nap jut meleg étel, ami helyből 900-1500 között van, ha tömegétkeztetésben eszel. (Igen, a kínai büfé is az.) Ezen felül reggeli, és vacsora. Az napi 2000 összesen.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 07:54:29

@VáradiJános: Váradi Jánosnak lenni szarabb. A magyar összeomlásban te fogsz nagyobbat szívni, nem én. Én, az intelligenciámmal egy szar országban is még jobban meg fogok élni, mint te a 4 elemiddel.

2018.04.10. 07:55:40

@midnightcoder2: Fekete Afrika nagy része keresztény. Az iszlám az északi arab, berber eredetű népesség körében terjedt el meg a száhel övezetben, a Szaharától picit délre. De a kontinens zöme keresztény. Pont mint Tömjén Zsóti meg Balog emberminiszter. Nekik nincs bajuk azzal, aki ugyanabban a képzeletbeli lényben hisz.
Magyarországra amúgy senki se akar bevándorolni tartósan. A bozgorok, szlovmagyarok és az ukrán álmagyarok is húznak nyugatra, ahogy tudnak.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 07:58:07

@Zsuzsi25:

"Mi abban az igazságod, hogy aki semmire nem vitte az életben, annak semmibe nem kell beszállnia, aki meg tanult dolgozott, azt azzal büntetik, hogy elvesznek töle. Igy nem lenne értelme dolgozni! "

1) A többkulcsos adó nem jelenti azt, hogy aki szegényebb, az semmit nem adózik.

2) A többkulcsos adó nem jelenti azt, hogy aki gazdagabb, attól mindent elvesznek.

3) Aki jobban keres, az nem mindig azért, mert többet tanult.

4) Aki többet tanult, az Magyarországon általában mások pénzéből is tanult. A szegények pénzéből is tanult.

Ugye az ingyen egyetemi oktatás, az kellett neked? Akkor simán éltél ingyen mások pénzéből, de amikor szolidrárisnak kéne lenned, akkor egy geci fasz vagy.

Ráadásul kár volt beléd az egyetem, mert azzal együtt hülye maradtál.

Roan 2018.04.10. 08:00:42

@Gleccsertetű: De nem is kell riogatni, hogy mindenki el fog onnan jönni. Az arab országok jó része ugyanis gazdagabb nálunk, egy része azonos színvonalon él, egy másik része szegényebb. Ráadásul a fenti hozzászóló az egész afrikai kontinensről beszélt, aminek csak kis része arab, és a menekültek nem Csádból vagy Botswanából jönnek.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 08:01:00

@Vajk a Vitéz Várjobbágy:

"Magyarországon nagyon kevesen éheznek igazán, és senki sem a saját, vagy közvetlen környezete hibáján kívül."

Kurvára semmit nem tudsz a valóságról! Menjél le az aluljáróba, kérdezd meg a homelesst, hogy a Rózsadombról származik-e, jó gimnáziumba járt-e, volt-e a szüleinek pénze egyetemre!

Te a magad hibájából is vagy hülye.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2018.04.10. 08:03:25

Szerencsére megszűnt a migráncsveszély a választási győzelemnek hála. Elég csak a Zoorigó címlapjára pillantani.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 08:03:25

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: miért lett volna jó az, ha a magyar ellenzék lemegy a Fidesz szintjére a hülyeség és az ostobaságban?! A Fidszt nem lehet überelni ostobaságban és aljasságban, felesleges lesüllyedni az ő szintjükre.

Ha a magyar szavazók felének az kell, hogy Magyarország átmenjen azon, a náci rezsimen és katasztrófán, amin Németország átment, akkor át kell mennie, nincs mit tenni. Ezeknek Mohács kell., megszavazzák.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 08:04:27

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: az RTL mindenhol fogható. Ezek nem önhibájukon kívül tájékozatlanok, ezek bizony ostobák is.

midnightcoder2 2018.04.10. 08:19:16

@Brendel Mátyás: Matyika, szerintem anno te ihletted azt a viccet, hogy olyan sötét vagy, hogy a szádban világít a negrócukor.

Azt gondolod kicsi hülye, hogy Indiában csak cigányok élnek? Igen, a cigók ősei valóban onnan jöttek, méghozzá az ottani legalsó kasztból, a cigány szó maga is hindu érinthetetlenek szó görög fordításából jött létre. Ami kb. azt is jelenti, hogy az átlag indiai finoman szólva nem nagyon fog szeretni, ha lecigányozod.

LebensraumamOsten 2018.04.10. 08:20:16

@midnightcoder2:
A kínaiak kétszer annyian vannak, mint az összes afrikai te idióta. És igen bevándorolnak. Tőlük kell megvédeni az országot. :DDDD
Szóval egy néger se akar ebbe a szutyokba, ebbe a mocsokba jönni, ahol ilyen hozzád hasonló, náluk sokkal alantasabb lényekkel kellene találkozniuk.
Amúgy mit szólsz a hírhez, hogy az unió Soros felbiztatására 2020-ra kötelezően be akarja vezetni az arab számok használatát? Támogatnád? Ugye nem hagynád?

:))))

LebensraumamOsten 2018.04.10. 08:23:30

@Brendel Mátyás: Tiltakozzunk az arab számok kötelező bevezetése ellen, amit az EU és Soros akarnak ránk kényszeríteni!
Ne hagyjuk a több évezredes nemzeti hagyományaink arcul köpését szótlanul!
Ha egyetértesz, levélben írd meg véleményedet és küldd el az amerikai nagykövetségre!

LebensraumamOsten 2018.04.10. 08:24:10

@midnightcoder2: Tiltakozzunk az arab számok kötelező bevezetése ellen, amit az EU és Soros akarnak ránk kényszeríteni!
Ne hagyjuk a több évezredes nemzeti hagyományaink arcul köpését szótlanul!
Ha egyetértesz, levélben írd meg véleményedet és küldd el az amerikai nagykövetségre!

Ambiorix 2018.04.10. 08:24:34

Mekkora öntökönszúrás már ez a poszt.
Balos bloggerként én nem lennék ennyire büszke arra, hogy a választók minősített többsége még ezt a stadionmutyisztánt is többre értékeli, mint a borzalmas ellenzéket.

LebensraumamOsten 2018.04.10. 08:24:53

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Kivlov: Tiltakozzunk az arab számok kötelező bevezetése ellen, amit az EU és Soros akarnak ránk kényszeríteni!
Ne hagyjuk a több évezredes nemzeti hagyományaink arcul köpését szótlanul!
Ha egyetértesz, levélben írd meg véleményedet és küldd el az amerikai nagykövetségre!

LebensraumamOsten 2018.04.10. 08:25:28

@karandash: Tiltakozzunk az arab számok kötelező bevezetése ellen, amit az EU és Soros akarnak ránk kényszeríteni!
Ne hagyjuk a több évezredes nemzeti hagyományaink arcul köpését szótlanul!
Ha egyetértesz, levélben írd meg véleményedet és küldd el az amerikai nagykövetségre!

LebensraumamOsten 2018.04.10. 08:25:57

@cso zsi: Tiltakozzunk az arab számok kötelező bevezetése ellen, amit az EU és Soros akarnak ránk kényszeríteni!
Ne hagyjuk a több évezredes nemzeti hagyományaink arcul köpését szótlanul!
Ha egyetértesz, levélben írd meg véleményedet és küldd el az amerikai nagykövetségre!

midnightcoder2 2018.04.10. 08:26:10

@karandash: "Fekete Afrika nagy része keresztény."

hu.wikipedia.org/wiki/A_vall%C3%A1s_Afrik%C3%A1ban

De az, hogy valaki keresztény, még nem jelenti azt, hogy hipp-hopp már integráltad is. Lásd ismét csak a cigányok.

midnightcoder2 2018.04.10. 08:30:20

@LebensraumamOsten: Azok az arab számok amúgy valójában hinduk, onnan vették át anno az arabok, majd tőlük az európaiak.

Amúgy ha megkérdezel 1000 embert hogy ki az a Győzike akkor simán találsz tizet aki nem tudja, ha ezeket egymás mögé teszed akkor már van is egy videód arról hogy Győzikéről még nem hallott senki. De sok fáradtságot megspórolsz magadnak, ha felveszel 10 statisztát, az jó pénzért azt mond amit akarsz. A sok birkuci meg benyeli mint kacsa a nokedlit.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 08:33:15

@midnightcoder2: figyusz, te ostoba Fideszes, te vagy olyan hülye, hogy azt hidd, hogy Indiában egyrészt olyan ragyogó elmék élnek, akikkel az ország nemsokára le fogja hagyni Európát, másrészt viszony onnan származnak a cigányok, a legalsó kasztból, akik olyan hülyék, hogy integrálni sem lehet őket. És ezek a leghülyébbek szerinted mind eljöttek onnan, és aki maradt, az ragyogó, integrálható elme, akik fel fogják lendíteni az országot.

Ezt mégis hogy, te Fideszes elmebeteg?! Megsúgom, hogy India lakosságának legnagyobb része korábban is, és most is alsó kasztokhoz tartozott, ahogy már az az osztály és kasztrendszerben lenni szokott, és egyébként a kasztrendszer nem nagyon képességekről szól, hanem ugyanarról a társadalmi elnyomásról, ami nálunk a feudális rendszer volt. Sem az indiai felső kasztok, sem Európában a nemesek nem a képességeik okán voltak gazdagabbak. A cigányok az alsó kasztból származnak, de az indiai lakosságnak csak igen kis részét képezték. Relatíve kevesen jöttek el onnan, de akik eljöttek, azok reprezentálják India lakosságának nagy részét.

Bár India lakossága genetikailag vegyes, de a különbségek Indián belül jóval kisebbek, mint India és Európa között. Azt sehogy sem tudod te ebből azt kihozni, hogy genetikailag a cigányok és afrikaiak alávalók, ellenben az európaiak és a többi indiai, az felsőbbrendű. Ez még a szokásos náci hülyeségekhez képest is egy fokkal elmebetegebb zagyvaság, mert már az elején is totális genetikai zavar van nálad.

Berelhetoreklamfelulet 2018.04.10. 08:34:02

hahahahaha
Savanyú a szőlő mi libsikém?

De nyugi, ha így folytatja az "ellenzék", akkor 2022-ben is garantált a fidesz győzelem, már kezdheted el most szedni a xanaxot...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 08:36:52

@midnightcoder2:

Genetikailag az indiaiak és a cigányok hasonlóak, vallásilag az indiaiak politeisták, az afrikaiak meg keresztények, és muszlimok, de monoteisták.

Magyarul az indiaiak az afrikaiakhoz képest legalább annyira különböznek tőlünk. De te rajongsz értük, és azt mondod, le fogják körözni Európát.

És ez utóbbival nincs baj, mert valójában semmi baj nincs az indiaiakkal, a cigányokkal sem, lehet őket integrálni, az eltérő kultúrájukban sok jó dolog van, hibáik ugyanúgy vannak, mint az európaiaknak, akik között itt vagytok ti, elmeroggyant, ostoba Fideszesek.

Szóval mindenféle népben vannak selejtek, és vannak jobbak. Nem népek szerint kéne válogatni, hanem az ostobákat kellene kiszűrni, például a Fidesz szavazókat.

Brix 2018.04.10. 08:44:44

@Zsuzsi25: Az àllam működési költségeibe mindenki beszàll, a minimàlbéres is, hiszen extra nagy fogyasztàsi adót fizet ( 27%) és a többi lakossàgra kiterhelt adót...Arànyaiban, a sajàt bevételeihez képest több adót fizet be mint mint a felső középréteg, ahol màr van megtakarítàs..
@Vajk a Vitéz Várjobbágy: A tőkejövedelmek is több kulccsal adóznak és komoly ingatlanadó van a nagy értékű ingatlanokra, pl az USA- ban. Nyilvàn mindig lesz egy réteg, aki valahogy elkerüli, de azért nem olyan egyszerű. Még Svàjba is utàna mennek, az adócsalóknak...Egy biztos: jóléti , szociàlis piacgazdasàg úgy nem működik, ha mindenki egyenlő arànyban tesz a közösbe...Mindamellett sehol sem a középréteg " agyonadóztatàsa " a cél. Ezt megfelelően kialakított kulcsokkal el lehet érni.

midnightcoder2 2018.04.10. 09:05:19

@Brendel Mátyás: "Megsúgom, hogy India lakosságának legnagyobb része korábban is, és most is alsó kasztokhoz tartozott, ahogy már az az osztály és kasztrendszerben lenni szokott"

Ne keverd a kasztrendszert a vörösnáci osztálytársadalommal. A földművesek, kereskedők, katonák is "felső" kasztoknak számítottak.

És ez nem genetikai, hanem kulturális kérdés.

Figyel Castro 2018.04.10. 09:16:45

@Brendel Mátyás: ne bántsd, bár igaz, hogy hülye, a narancspropaganda mossa az agyát. Nincs szegény, migráncs van. Ami mondjuk igaz, százezrek mentek a hanyatló nyugatra...

Berelhetoreklamfelulet 2018.04.10. 09:19:46

@Brix:
Jah csak nem arányaiban kéne nézni, hanem mennyiségben.
Egyedül csakis ő tehet arról, hogy annyit keres amennyit, szal miért is fizetne más többet azért, mert ő a könnyebb utat választotta?

tompus 2018.04.10. 09:48:04

Ballibhiszti.
Bezzeg az mszp/dk mennyivel jobb lett volna.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.10. 09:49:14

Látom, nem tanultál semmit a vereségből. Folytatod ugyanazt ugyanúgy.

Brix 2018.04.10. 09:50:43

@Berelhetoreklamfelulet: Magad is jól tudod , hogy ez nem így van. Meg kell nézni az elit egyetemek , elit szakjait. Oda szinte kizàrólag az elit gyermekei jutnak be, és ha elvégzik, tàrsadalmi kapcsolataik révén sokkal jobban fizető àllàshoz jutnak. A melós gyeremeke legtöbbször melós marad, vagy egyet lép a tàrsadalmi hierarchiàban. Mégegyszer mondom: mindenhol többkulcsos rendszer van, ( kivéve a volt szoc orszàgok ) mert az az igazsàgosabb , hogy az elit arànyaiban jàruljon hozzà arànyaiban is többel az àllam fenntartàsi költségeihez...Az soha nem igazsàgos, hogy a felső 20% àltal bebizetett adótömeg megegyezik az alsó 80%- al, mert a felső 20% arànyiban sokkal jobban élvezi az àllam àltal biztosított gazdasàgi lehetőségeket, mint az alsó 80%

Figyel Castro 2018.04.10. 09:52:56

@midnightcoder2: de a cigányos részben van igazság, nézd meg a “friss” miniszterelnököt...

midnightcoder2 2018.04.10. 10:17:42

@Brix: "Mégegyszer mondom: mindenhol többkulcsos rendszer van, ( kivéve a volt szoc orszàgok ) mert az az igazsàgosabb , hogy az elit arànyaiban jàruljon hozzà arànyaiban is többel az àllam fenntartàsi költségeihez..."

A baj ezzel az, hogy a felsö 20% az, aki a legkönnyebben el tudja hagyni az adott országot, és legkönnyebben tud máshol jól fizetö melót találni. Ugyanakkor, az ö távozásával veszít a legtöbbet az adott ország (egy mérnök kiesö adója több mint egy Tesco árufeltöltöé, és az utánpótlásuk is drágább). Na most, egy fejlett nyugati országból annyira nem éri meg átmenni egy másikba, ergo ott inkább megengedhetik maguknak az országok a többkulcsos adót, míg a szegényebb országoknak, ahonnan eleve mennek el a képzett dolgozók ez kevésbé jó ötlet.

Bobby Newmark 2018.04.10. 10:28:07

Hmmm, kéne valami megoldás erre a migráncs problémára nem? Valami olyan megoldás, ami végleges, mondhatnánk végső.
Össze lehetne őket gyűjteni táborokba, és ott csinálni velük valamit. Nem?
Gondolom 2/3ados felhatalmazással megcsinálhatja a Fidesz, és a szavazóbázis tapsolna hozzá, ugye?

Berelhetoreklamfelulet 2018.04.10. 10:50:36

@Brix:
Nem, faszságot írsz.

1, A felső 20% semmivel nem élvezi jobban az állam által nyújtott szolgáltatásokat, melyeket az adóért cserébe kapsz: közvilágítás, rendőrség, tűzoltóság, közterületek utak fenntartása, iskolák stb.
lol még te is megemlítetted, hogy a gazdagok (fizetős) elit suliba viszik a gyerekeket, míg a munkások az adóból az állam által fenntartottba, szal akkor miről is beszélsz?

2, Ha lenne egy kis eszed, tudnád, hogy a gazdagok nem alkalmazottként kapják a pénzüket, így hiába raksz a fizetésre akármennyi adót, őket ez nem fogja befolyásolni.
Pont ezért kampányolnak ezzel előszeretettel a politikusok, mert őket minimálisan érinti, de a pleb elhiszi, hogy hát ők a gazdagok ellen fellépnek, és milyen jó lesz nekik!

3, Nincs mindenhol többkulcsos adó, és nem is azért van többkulcsos adó, mert olyan jó rendszer, hanem azért, mert a nyugati államokba megtehetik, mert van rá pénz (még).
De tudod ez hogy működne Magyarországon? Az emberek nagy része minimálára lenne bejelentve azt a többit zsebbe.
Ennyire működne. (semennyire)

4, A mekibe nettó 150k ért keresnek embert. Gyakorlatilag 0 végzettség kell hozzá. Aki ez alatt keres, az egy haszontalan hulladék, azért keres annyit, és ez csak az ő hibája, senki másé.

5, Beszélsz itt arról, hogy munkás kölyke munkás lesz, persze, mert a könnyebb utat választja...
Villamosmérnöki egyetemi képzésre(és még sok másra) az államilag támogatott helyre gyakorlatilag bárkit felvesznek akinek érvényes az érettségije, és már a kezdő fizetésük is a magyar átlag felet van.
Jah igen, hogy ott tanulni is kéne és nem csak bulizni? én kérek elnézést...

Bobby Newmark 2018.04.10. 10:54:26

@midnightcoder2: Nna, akkor ugye látod, hogy miért volt kurvára szar ötlet felbaszni az agyam ezzel a faszbarom migráncsozással, hogy erősen fontolgatom, hogy itthagyom ezt az ostoba, rettegő szarfészket?
Mérnök vagyok, drága volt kiképezni, relatíve egész sokat is adózom, és mégis azt nézegetem, hogy egy kisujjból kirázós nemzetközi angol nyelvvizsgára vagyok attól, hogy Kanadában tárt karokkal fogadjanak.

sakkosfx 2018.04.10. 10:57:40

Az átverős népet sem sikerült integrálni, sőt ők integráltak 2-3 millió Magyart,ami a fidesz győzelmen is látszik!

Bobby Newmark 2018.04.10. 11:05:46

@Berelhetoreklamfelulet: Sehol sem működik egyébként a gazdagok megadóztatása, mert a tőkének van egy olyan kellemetlen szokása, hogy elmenekül onnan, ahol nagyon szivatni akarják.
Offshore cégek, adóparadicsomok nem véletlenül léteznek, és a világ minden tájáról vonzzák a pénzt.
Adóztatni csak az alkalmazottat lehet, akinek nincs lehetősége kivonni magát alóla.

Brix 2018.04.10. 11:09:29

@Berelhetoreklamfelulet:

1, "A felső 20% semmivel nem élvezi jobban az állam által nyújtott szolgáltatásokat "

Nem az állam által nyújtott szolgáltatásokról van csak szó, de ha azokat megnéznénk, sem biztos hogy igaz lenne amit írsz.. Meg kell nézni, kik járnak pl az orvosira, ahol az államnak több 10 millió forintjába kerül egy ember kitaníttatása... Hányan lesznek egyszerű szakmunkások gyermekeiből orvosok? Szinte csak kivételek vannak ilyenek...Ott 90%-ban az elit gyerekeit képzik...

DE , NEM az állam által biztosított szolgáltatásokról , hanem az állam és a gazdasági rendszer biztosította anyagi lehetőségek különbözőségeiről van itt szó. Az elit- kapcsolatainak és információinak köszönhetően, óriási előnyben, szinte behozhatatlan előnyben van a kisemberekhez képest a gazdasági versenyben. Ezt, a nem fair gazdaság versenyt hivatott a többkulcsos adózás kiegyenlíteni. Ahogy - többé-kevésbé- de megteszik ezt MINDEN normális , fejlett nyugati országban és Kínában, Indiában, Brazíliában és szinte mindenhol a világon ...

Brix 2018.04.10. 11:21:17

@Berelhetoreklamfelulet:
3. "Nincs mindenhol többkulcsos adó, és nem is azért van többkulcsos adó, mert olyan jó rendszer, hanem azért, mert a nyugati államokba megtehetik, "

Nem, azért működik a rendszer, mert a politikai elit nem meri megkérdőjelezni a többkulcsos adó létjogosultságát. A kulcsok mértékén persze már megy a vita, a társadalmi szerződést nem rúgják fel alapvetően, mint nálunk...

Egyébként a tőkejövedelmekre is vonatkozik a legtöbb helyen a több kulcs, nemcsak a munkajövedelmekre... Nyilván az elit mindenhol arra törekszik, hogy megússza az adófizetést, de az adóhivatalok elég utánuk tudnak nyúlni még Svájba is..
Másrészt, az ingatlanadót senki sem tudja elkerüli... A lényeg: van mód a közteherviselés kiterjesztésére, csak megfelelő politikai akarat kell hozzá... Ez nálunk is megtörtént, csak nem a megfelelő irányba , hiszen a világ legmagasabb forgalmi adóját fizetjük, a minimálbér adózik, az elit közben élvezi a 9%-os brutál alacsony társasági adót, a felső közép meg az egykulcsost...

Berelhetoreklamfelulet 2018.04.10. 11:32:49

@Brix:
Még több faszságot írtál ide, gg...

A "brutál alacsony" 9%-os társasági adó azért ennyire alacsony, hogy a multik egyáltalán elgondolkozzanak azon, hogy egy Magyarországhoz hasonló helyen létesítsenek gyárat.
Nem az elit kedvéért, és nem is ML kedvéért ilyen alacsony, hanem azért, hogy mikor jön az audi, vagy bármelyik más külföldi multi, akik amúgy a munkahelyek nagy részét adják, akkor Magyarország mellett döntsenek Németország helyett.

Csak ugye ehhez már érteni kéne a gazdasághoz, hogy ilyen "komplex" dolgokat megértsen az ember, mint azt, hogy egy porfing méretű ország természeti kincsek nélkül hatalmas technológiai lemaradással csak úgy lehet versenyképes a nyugati országokkal szembe, hogy olcsóbban végzi el ugyanazt.

A nyugati politika elites rész meg akkora ordenáré nagy faszság, hogy inkább nem is válaszolok rá, majd egyszer megvilágosodsz, vagy jóval valószínűbb, hogy nem, de az már a te bajod...

Zsuzsi25 2018.04.10. 12:28:08

@Brix: Nem! Arányaiban véve ugyanannyit! Csak aki nem vitte semmire, az szarabbul jár. De ez nem feltétlen rossz! Saját szerencséd kovács te vagy!

Bobby Newmark 2018.04.10. 12:50:42

@Zsuzsi25: Ja, csak mondjuk aki csak éppen egyetlen pici lépéssel tovább lát az orránál, az belátja, hogy
1. amíg a szegények bevételének 50-100%-a megy el az önfenntartásra (jellemzően magyar termékre), az gazdagéknál ennél sokkal kisebb arányú
2. a maradék gazdagéknál jellemzően luxusra megy, amit viszont Magyarország nemigen állít elő, tehát még ha nincs is kimenekítve a vagyon, akkor is főleg kifelé csorog
3. nem túl hasznos társadalmilag, ha Éhezők Viadalát rendezünk. Gazdagék is megszopják, ha a szegények létminimum alatti bevételből gazdálkodnak, mert ki fogják pótolni. És ha nem az állam segít nekik, akkor attól fogják elvenni, akinek van: gazdagéktól.
4. ha ez nem jön össze, akkor nyilván börtön a vége, csakhogy a büntetőeljárást lefolytatni, aztán évekig eltartani meg őrizni összességében sokkal drágább, mint eleve az elején megfogva, fogszívósan ugyen, de segíteni nekik.

Bobby Newmark 2018.04.10. 12:52:29

@Zsuzsi25: Egyébként meg a saját szerencse kovácsolásáról csak annyit, hogy te személy szerint semmit nem tettél azért, hogy ne nyolcadik cigánygyerekként szüless egy putriba. Onnan meg aztán próbálkozhatsz kovácsolni, mikor se kalapácsod, se tüzed hozzá.

Bobby Newmark 2018.04.10. 12:54:28

És úgy összességében meg az egész eszmecserére: olykurvamindegy, hogy mennyi az adó, ha azt ellopják a gecibe Fideszék. Bocs "elveszíti közpénz jellegét", nem ellopják.

Innentől kezdve lehet számháborúzni a százalékokkal, ha úgysem arra megy el, amire beszedik, hanem fideszes zsebeket bélel ki.

Berelhetoreklamfelulet 2018.04.10. 13:10:32

@Bobby Newmark:
A faszomat érdekli, hogy mennyi megy el neki mire? Ő dönt, hogy elkölti-e a pénzét vagy nem, és hogy mennyit. Szabad országban élünk.

Amúgy meg téves a gondolatmeneted, de mit is várjunk... Egy putriba született cigánynak sincs semmivel kevesebb joga arra, hogy elkezdjen tanulni, és jó fizető állást találjon később.
Csak bandázni meg lopni könnyebb mint a amúgy az adófizetők által nekik ingyen adott könyv előtt ülni és matek példákat megoldani, így nyilván azt választják, end of story...

Bobby Newmark 2018.04.10. 13:44:19

@Berelhetoreklamfelulet: Joga nincs kevesebb, csak lehetősége. Nehéz úgy egyetemre menni, ha lesittelik 16 évesen, vagy mondjuk 8 évesen elveszik a szüleitől, aztán 13 évesen meg kurválkodni szökik ki az intézetből rendszeresen.

A matek könyv előtt ülés az egy olyan befektetés, ami majd 12-15-17(középiskola-főiskola-egyetem) év múlva hoz eredményt. Enni meg minden nap kéne.
Egyébként meg nagy összeggel mernék fogadni rá, hogy pont te lennél az, aki nem vennél fel egy putriba született, onnan kikecmergett cigányt csak mert csúnya sötétbarna, meg cigány akcentussal beszél.

Lehet ideológiailag hozzáállni a kérdéshez, mint te, és akkor örökre így marad. Lehetne pragmatikusnak is lenni, és megnézni, hogy minek mi az eredménye, de ahhoz már gondolkozni kéne, meg az kéne hozzá, hogy ne szard le magasról, taccsanósan az egész témát. Szóval így marad örökre ez, ami van.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 17:57:17

@midnightcoder2: "ez nem genetikai, hanem kulturális kérdés."

Azt mondod, hogy valakik nem integrálhatóak, és ez nem genetikai, hanem kulturális kérdés?! Ostoba vagy, ilyen nem lehetséges.

Nagyon összezavarodtál, te hülye, náci faszfej!

Értelmes ember felfogja, hogy ha valakivel csak az a baj, hogy más kultúrájú, akkor arra lehet is megoldást találni, és igényli is azt, hogy megoldást találjon.

Az olyan ostoba, náci faszfej barom meg, mint te, gyűlölködik, mert a megoldások kereséséhez hülye.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 17:58:12

@Berelhetoreklamfelulet: "Egyedül csakis ő tehet arról, hogy annyit keres amennyit, "

a faszt. ostoba vagy, hazug vagy, és erről egyedül, csakis te tehetsz.

Buchhalter 2018.04.10. 20:42:35

@Brendel Mátyás: Most euen az Irán dolgon téped a szád anyád majmocskája?? Hű Emese nagyok okos ka vagy! Lehet nem arabok szerintük,mert más nyelvet beszél a lakosság nagy része ,de millió szám élnek náluk arabok ,sőt jócskán elkeveredtek velük.Na ennyire setét vagy ember

Zsuzsi25 2018.04.10. 21:10:34

@Bobby Newmark: Hát igen, sokkal könnyebb vinnyogni, hogy "a körülmények áldozata lettem" mint elmenni dolgozni

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 22:38:57

@Brendel Mátyás: Iránban 2% arab él.

en.wikipedia.org/wiki/Ethnicities_in_Iran

nem én lovagolok ezen, hanem te vered a fejed a falba ezerrel.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 22:39:30

@Buchhalter: Iránban 2% arab él.

en.wikipedia.org/wiki/Ethnicities_in_Iran

nem én lovagolok ezen, hanem te vered a fejed a falba ezerrel.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 22:46:13

@Berelhetoreklamfelulet:

" A felső 20% semmivel nem élvezi jobban az állam által nyújtott szolgáltatásokat, melyeket az adóért cserébe kapsz: közvilágítás, rendőrség, tűzoltóság, közterületek utak fenntartása, iskolák stb."

faszt nem. a gazdagok olyan környéken élnek, ahol több és jobb utak vannak. többet autóznak rajta, jobb kórházakba kerülnek be, stb.

te miért vagy ennyire ostoba?!

"2, Ha lenne egy kis eszed, tudnád, hogy a gazdagok nem alkalmazottként kapják a pénzüket, így hiába raksz a fizetésre akármennyi adót, őket ez nem fogja befolyásolni."

vannak azért pár milliós nettó havi fizetések. fasznak okoskodsz, ha ennyire hülye vagy?!

"De tudod ez hogy működne Magyarországon? Az emberek nagy része minimálára lenne bejelentve azt a többit zsebbe.
Ennyire működne. (semennyire)"

elég sok ember van, aki nem tudná ezt megtenni. azoknál működne. kár nem lenne belőle. ennyikeh. a mérleg pozitív, de te hülye vagy ahhoz, hogy egy ilyen egyszerű dolgot felfogj.

"4, A mekibe nettó 150k ért keresnek embert. Gyakorlatilag 0 végzettség kell hozzá. Aki ez alatt keres, az egy haszontalan hulladék, azért keres annyit, és ez csak az ő hibája, senki másé."

de kár, hogy nem tanyán születtél, mert parasztnak paraszt vagy!

"Villamosmérnöki egyetemi képzésre(és még sok másra) az államilag támogatott helyre gyakorlatilag bárkit felvesznek akinek érvényes az érettségije, és már a kezdő fizetésük is a magyar átlag felet van.
Jah igen, hogy ott tanulni is kéne és nem csak bulizni? én kérek elnézést... "

azért ez a tanulás neked sem ment. én kérek elnézést.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 22:48:07

@Bobby Newmark: "Egyébként meg nagy összeggel mernék fogadni rá, hogy pont te lennél az, aki nem vennél fel egy putriba született, onnan kikecmergett cigányt csak mert csúnya sötétbarna, meg cigány akcentussal beszél."

nagy összeggel mernék fogadni arra is, hogy ha ez a paraszt a putriban születik, ugyanolyan közmunkás lenne, mint a többi. mert hülyének ez is hülye.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 22:53:28

@Berelhetoreklamfelulet: mondok neked egy olyan kurva konkrét, és egyszerű dolgot, hogy még esetleg te is felfogd (lehet, hogy csalódni fogunk, de megpróbálom)

Józsika a putriban született, és olyan iskolába járt, ahol egy alkoholista, sóher hülye a matektanár.

megmondanád nekem, hogy hogy a jó édes kurva anyádban lesz Józsikából mérnök, ha egy gyerek, és egyetlen kurva motiváció, segítség, pozitív példa nincs az életében?!

te tényleg olyan faszfej, köcsög ostoba, elmeroggyant vagy, hogy ezt neked magyarázni kell?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 23:02:10

@Berelhetoreklamfelulet: én úgy látom, hogy te semmivel sem látod át jobban a világot, mint a putriban született Józsi, pedig fentebbről indultál, de sikerült kemény munkával leküzdened magad.
süti beállítások módosítása