Ahogy Orbán Viktor vitázik, úgy nem tud érvelni senki.
"-Drága egyetlen nagyságos miniszterelnök úr! Mondja már meg mit kérdezzek magától? Előbb azonban engedje meg számtalanszor körbe csókoljam a hátsóját, amelyen olyan kegyesen ülni méltóztatik! Nem is tudom hogy köszönjem meg nekem tehetségtelen újságírónak nevezett közmédiás lakájnak a lehetőséget, magára emelhetem a tekintetem azért az évi nyolcvan milliárdért, amiért naponta hazudunk a pár százalék nézőnknek.
-Ne csókolgassa a kezem annyit, én fontosnak tartom a sajtó szabadságát, és a vélemények ütköztetését. Kérdezzen elsőként a menekültekről, arra tettem fel mindent a kampányban.
-Hogy vannak a menekültek, akiket befogadott az ország az ön kormányzása alatt?
-Na én nem ezekre a személyekre gondoltam a kérdésben, és biztos maga sem, ha kedves az állása. Van magának állami alkalmazásban hozzátartozója? Amúgy meg Soros György válaszom, és ezzel elmondtam mindent. Most kérdezzen a korrupcióról!
-Több vád éri a családja tagjainál bekövetkezett gyanús meggazdagodás miatt. Mi erről a véleménye?
-Csak azért, mert a lányom a saját lábán áll, a vejem egy közvilágítási szakember, a feleségem nevén több ezer hektár van, én meg Mészáros Lőrinc barátja vagyok, nem kell összefüggést keresni sehol. És gondolom maga sem akar erről többet tudni? Vagy ha igen, kérdezze meg Polt Pétert, neki pont az a feladata, ne legyen semmi baj a családom meggazdagodása során. Ő elsősorban az én emberem, aki az én törvényeim szerit nem csinál semmit az engem érintő ügyekben. Van elég fatolvaj ebben az országban, nagy a hideg, drága a tüzelő, sok a szegény, elég neki azokat üldözni. Jöhet az egészségügyi kérdés, de röviden, az annyira nem érdekel.
-Sok véd éri az egészségügyben tapasztalható állapotokat, a diákok tüntetnek az közoktatási állapotok ellen. Mi erről a véleménye?
- Ki a maga főnöke? Nem azért építettem csilliárdokért stadionokat, hogy ezekkel foglalkozzak. Innen elveszek, oda berakok, a különbözet zsebbe, és mindenki legyen csendben. Vigyázzon a következő kérdésével, nehogy az utolsó legyen. Akkor most a választási kérdés jön.
-Mondjon valamit az elcsalt választási törvényről?
-Erre a kérdésre sajnos már nem tudok válaszolni, önért itt van egy fekete autó ami azonnal indul. Azért köszönöm a kérdéseit,"
BANDITA.

Címkék: vita tolvaj gyáva Orbán Viktor

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr5213714744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Desischado 2018.03.05. 00:00:21

Brilliáns írás, tökéletesen leírja a lényeget. ezer köszönet érte, drága Bandita! Hála az égnek, hogy vagy itt a jó népnek!
süti beállítások módosítása