" Ez az ország nem érdemel meg engem, pedig benősültem Orbán Viktor családjába, és városokat borítottam sötétségbe. De jól kerestem vele, és ez most sok embernek fáj! Pedig én csak egy vállalkozó  vagyok, aki jól megél a felkínált lehetőséggel. És ráadásul Orbán Viktor az apósom lett, hát szabad volt a pálya. Ez azért világos!

Most bujkálok a nyilvánosság elől, de Orbán Viktor is van annyira gyáva most még az országból is kiszaladjon ha rólam kérdezik. Mert muszáj neki a családot megvédeni, főleg ha az saját lábon áll mint  mi, akik már a tandíjat is közpénzből fizettük a feleségemnek. Nekem van most pont elég bajom a világításból, pedig én csak a legjobbat akartam az egész lámpa buliból kihozni. Magamnak. Mert a többi nem érdekel, erre most csalással, meg mutyival, meg visszaéléssel gyanúsítanak. De azért azt meg kell érteni mindenkinek, a traktor lopás után nekem a fénycsövekre átnyergelni nagy váltás volt, és ekkor lehet követhettem el hibákat. Ezért volt muszáj mindent előre lezsírozni, minden megrendelést lebeszélni, kerüljön az bármennyi közpénzbe. Vagy uniós támogatásba.

Amúgy meg egyszer már mondtam, mi közötök van az én ügyeimhez, miért nem bírtok már csöndben lenni velem kapcsolatban. Nem kérdezem, követelem a hallgatást. Az egész világítási ügyet már rég elfelejtettem, kivettem belőle amit lehetett, végül is Orbán Viktor veje vagyok, nekem is jogom van jól élni az adófizetők pénzéből.

Miért, mit gondol az ország, nekem annyira könnyű? Orbán Viktor az apósom, neki egyszerű Mészáros Lőrinc nevén tartani a vagyonát! De nekem mindenért meg kell küzdenem. Lázár Jánossal lebeszélni a közvilágítást első körben nem kis meló, János akkor még a trafikmutyiban volt nyakig benne, abból van most a kastélya a semmi közepén. Meg a fiának a lakása, és a feleségének az alapítványa. De az a másoknak szemét gazember János korrekt volt velem, egy halom pénzt nyomott az akkori bulimba a közösből. Én meg kivettem amit bírtram. Egyedül. Senki sem segített. De megcsináltam! Ebből a lóvéból vettem kikötőt, ekkor társultam azzal az arabbal,aki nem menekült, viszont nemzetközileg is jól mosta a pénzt, ezért körözték szerte a világon. Pharaon, vagy mi volt a neve, isten nyugosztalja a muzulmán lelkét.A papa, vagyis Orbán Viktor is sok lóvét rábízott. Kár hogy meghalt, még vehettünk volna pár értékes ingatlant a nevén.

De most inkább beszéljünk arról mikor száll már le végre a közélet, mert élnem is kell valamiből. Vettem egy csomó kastélyt,  azt fel kell újítanom uniós pénzből, vagy banki hitelből,van pár még értékesebb ingatlanom a fővárosban, azokat még a közpénzből fel kell javítanom, hogy szálloda lehessen belőle. És le kell szednem a magam hasznát is ezekből. Több száz millióért vettem lakást a saját lábon áll feleségemnek, azt is fent kell tartani. Meg van egy titkárnőm is, na az is csak vinni fogja a pénzt, ha már a nadrág nem tudott rajtam maradni a közelében, mert elkezdtek a zsebembe turkálni. Szóval van elég bajom, és most Polt Péterrel is folyamatosan beszélnem kell, meddig húzza a velem kapcsolatos nyomozást. Mondhatnám, hogy Orbán Viktor nyeri a választást, és akkor nem  vernek agyon, de ettől még nem bízhatom magam a csaláson alapuló választásra. Mint tisztességtelen üzletember követelem a törvény előtti sérthetetlenséget, ne kelljen már erre is külön jogszabályt hozni.

Addig is maradok csendben, ameddig Simicskára kennek  mindent akinek ehhez semmi köze. És remélem Orbán Viktor is sikeresen beszél mellé a menekültekkel, a rezsicsökkentéssel, amivel eddig is átverte az országot. És akkor én is megúszom, ha most még gyáván el is kell bújnom egy patkány által elhagyott lyukban, ahol egész jól érzem magam. A közvélemény meg addig is bekaphatja. Orbán Viktor családjához tartozom, a Fidesz pedig megvéd. Nekik ez a dolguk."

BANDITA.

 

Címkék: világítás lop Orbán Tiborcz István Elios

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr213686116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Desischado 2018.02.20. 23:16:46

Istenem, ez egyszerűen zseniális! Mindent leírtál, megvallom, nevettem, de sírhatnékom is volt, hogy itt tartunk. Plakátolni, megosztani mindenfelé, hadd olvassák minél többen! Drága, aranyos Banditám, imádlak! Be kéne téged aranyozni, mert nem hagyod, hogy elfelejtődjenek a disznóságok, folyamatosan blogolsz róluk. így kell, csak hajrá, tovább! Pussz érte!
süti beállítások módosítása