Ha kíváncsi vagy rá mit fog mondani Lázár miért piált a Tiborcz gyerekkel, boritékolom neked a választ.
- Véletlenül összefutottunk. Ennyi!
- Megszomjaztam a nagy hajtásban mikor az uniós pénzeket osztagatom a haveroknak, hát elmentem inni egyet. Mikor belépek a bárba ott ül a saját lábán Tiborcz Pityu. Először nem tudtam ki is ő, de máshol nem volt hely, hát odaültem. Bemutatkoztunk egymásnak. Beszédbe elegyedtünk az időjárásról, a fociról, meg ilyenek. Találtunk közös ismerőst is. Ennyi!
- Miért kellene Tiborcz saját lábon álló Pityunak sorszámot húzni ha uniós támogatást akar szerezni a kastélyaihoz? Orbán Viktor felhív engem, megmondja Pityu merre tanyáz, én odaloholok jó pincsi kutya módjára, és kész.
- Az ellenzék már megint támad! Nem voltam ott, Tiborcz meg egy sikeres vállalkozó, oda megy ahova akar.
- A Soros terv részeként a hazai fizetett ügynökök közre adtak egy fotómontázst rólam, meg az általam nem ismert miniszterelnöki lány férjéről. Mi közöm nekem Orbán Viktor családjához?
- Nem is iszok, a trafikbizniszre gerjedek.
- Az egész mögött Gyurcsány áll!
- Melyik újságtól jött? Akkor azt is megvesszük.
- Én ott voltam, de az nem Tiborcz volt, csak annak látszott.
- Ott volt Tiborcz, én viszont nem. Akkor éppen egy külföldi luxus szállóban tárgyaltam az ország számára rendkívül fontos ügyben. Hogy kivel voltam? Pereljen be, akkor sem mondom meg!
- Mindenki ott volt, csak én, és Tiborcz nem.
- Közötök? Pofa be csicskák! Én Lázár János vagyok, a gátlástalanul hazudó!
BANDITA.

Címkék: iszik pofátlan hazudik Lázár János Tiborcz István

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr5113205831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása