Egy díjról lehet tudni kitől van, miért kapja az illető, kinek van joga azt átadni, mit is kell érte tenni. A lovagkereszt is ment oda minden olyan személyhez akinek odaítélték, amikor még érték volt a tudás, és ezért elismerés járt. Viselték is akik kapták, hordták érdem szerint, vagy berakták a fiók aljára és haladtak tovább az útjukon. Aki adta mindig igyekezett vele méltatni egy elvégzett munkát, próbált a politikától függetlenül adományozni, kitüntetni. De jött a nemzeti együttműködés rendszere, és belerondított a folyamatba.

Az Orbán Viktor vezette hatalom már az első perctől kinyilvánította csak az a jó közélet amit ő csinál, csak az a rendes ember aki őket szolgálja, csak az az elfogadott kultúra ami számukra megfelel. A többi áruló, mocsok, semmire való szemét, és ennek megfelelően is bánik vele. Nem is vesz tudomást másról csak arról a személyről, szervezetről amely őt szolgálja, annak ad támogatást, azt emeli fel az anyagi magasságokba ahol létezhetnek. Nem számít már nem terem így érték, nincs gondolat, a hozzájuk való elvhűség, és a pártszimpátia a lényeges. A kultúra soha nem látott mélységekben keresi a mag útját, akiknek a felemelése lenne a feladatuk egy mára már teljesen nyilvánvaló elmebeteg hatalmi tébolyának vannak kiszolgáltatva. Ha neki tetsző dolgot művelnek akkor életben maradnak, mert Viktor engedi, ha Viktor nem veszi be a gyógyszerét, meg is dögölhetnek, mert alkotni már nem tudnak többé, hiszen Viktor nem engedi.

Az állami kitüntetések mára már egy párthoz köthető személyek elismerése lett bármely területről. Csak az kaphat belőle aki megfelelően szolgálja a hatalom kiváltságosait, és Orbán Viktor is áldását adja hozzá. Az a jellemző is megfigyelhető a mai állami kitüntetések  során, a Fidesz azt előszeretettel osztogatja a saját hívek között még azon személyek számára is, akik erre teljes mértékben érdemtelenek. Mert megtehetik.

És itt jön most a képbe Bayer Zsóti, a magát még mindig újságírónak gondoló véglény. Na nem ő az egyetlen aki Orbán Viktor személyes szimpátiája miatt kapott magas állami állami kitüntetést, de most végre neki is hozott valamit a miniszterelnöki barátság. Büszke is rá nagyon, ahogy a pártagkönyve ötös számára is. Azzal nem lenne semmi baj ha valaki pártszimpatizáns, és ennek ellenére tenne valami hasznosat a köz érdekében, ezért még érdemes is lehetne a díjra. Zsóti azonban pont a köz ellen dolgozik a saját beszűkült, zavaros nézeteivel, amelynek a lényege, milyen mélyen tud csontig benyalni Orbán Viktor hátsó gondolataiba, papír használata nélkül. Zsóti sajátosan fogja fel a történelmet, szerinte nincs más ember rajta kívül aki ezt jól el is tudja magyarázni. Azzal a pici kis hibával nem törődve igyekszik mindenkit meggyőzni a maga igazának helyességéről, hogy közben bármilyen tárgyi, vagy észbeli érvet is figyelembe venne. Azért jól el van ő a kis szűk világában ezekkel az elméleteivel, nem is hajlandó kiemelni a fejét a valóság talajának magasságába, jó neki az a szellemi sötétség ahol nyugodtan onthatja a szennyet a másként gondolkodókra.  Még arra is képes elmebeli alultápláltságában,egyértelmű történelmi bűnöket igyekezzen mézes szavak félremagyarázásával helyes dolognak beállítva tisztára sikálva dicsőíteni az elkövetőt. Néha kilátszik valós lénye, mikor a kereszt nyilas, vagy horog formája kilátszik az általa termelt szellemi terméknek nevezett írásokból, de Zsóti ezt nagyon igyekszik leplezni, na meg manapság a Fidesz uralta közéletben ez sajnos egyre jobban elterjed, mint a kultúra része.

Zsóti tehát célba ért, állami kitüntetést kapott. Nála csak az számít hogy megvan, azonban mindenki tudja kitől kapta és miért. Zsóti ezt nem is érti, de nem csak ezért lehet őt utálni, meg azért a bájvigyorért mikor átvette a keresztet. Más fajtát nyugodtan viselhetne a keresztből, de a lovag egyáltalán nem jár neki. Próbálná az ember neki elmagyarázni miért is kellene mélységesen szégyellnie magát azon illusztris társaság tagjai között akik már rendelkeznek ezen kitüntetéssel, de Zsóti elméje ezt nem lenne képes befogadni, a nagy megerőltetést nem bírja sekélyes elméje ahogy az a bunkóknál szokás. Valójában nem lehet tudni ki is ő, de jobb lenne a világ ha nem csinálná amit eddig művelt a kultúra nevében.

BANDITA.

 

Címkék: díj lovagkereszt FIDESZ Bayer Zsolt

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr4411649356

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jelenet egy kitüntetés után 2016.08.25. 02:20:22

(Kis, homályos szoba, két személy átellenes sarkokban, az egyik kezében kard, a másik üres kézzel, oldalt ajtó. A háttérben szól a Kossuth Rádióban a migráncsozás. A falon egy menekültellens plakát. Az üres kezű megszólal.)  - Bocsásson meg, de Ön ird...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.24. 18:22:17

"De ki az a Bayer Zsolt?"

Az, aki miatt már napok óta hisztiztek.

Libidó 2016.08.24. 21:53:03

"onthatja a szennyet a másként gondolkodókra"
Ugy latszik, ezek a maskent gondolkodok mindig mashol vannak. Emlekszem, amikor sztojka leszurta a kezilabdas sracot, epp egy repteren voltam. Mindenki ugyanazokat mondta es fogalmazta meg, mint bayer a cikkeiben.
Az olaszliszkai gyilkossagrol a munkahelyemen ertesultunk. Bayer nelkul is mindenki ugyanazokat a gondolatokat osztotta meg a masikkal, amit o kesobb leirt.

pamut 2016.08.24. 22:17:07

Zsóti csak egy Orbán rengeteg kesztyűbábja közül, akiken keresztül Orbán kettétépi, hergeli az országot, akiket felhasználva uszít magyart magyar ellen, akikkel a gyűlölködés és acsarkodás országává zülleszti le Magyarországot, akikkel belülről pusztítja az országot.

Zsótinak még egy gyakornoki állása sem lenne ha Orbán nem akarná, és főleg nem írhatna ilyeneket a gazdája kifejezett utasítása nélkül. Bayer Orbán (egyik) szócsöve.

Ideje lenne már felfogni hogy Orbán 20+ éve a gyűlöletre és megosztása alapozza a politikáját, ebből ért el mindent, a gyűlöletet konvertálta hatalommá, és épp ezért most is és a jövőben is abban érdekelt hogy a végletekig fokozza a hergelést, uszítást, provokációt, hazudozást, gyűlölködést, mert ezekkel egyenes arányban nő a hatalma.

Orbán ezt csinálja 20 éve, azóta szítja tiszta erejéből az emberei által a hideg polgárháborút, a gyűlölet érzelmi vasláncával kötözte magához a szavazóit, akiket a gyűlölködéssel irányít és teljesen kontrollál.

E célra szolgál Orbán pártja és egyéb intézményei-emberei mellett a hatalmas sajtóbirodalma is, melynek kutya kötelessége minden nap táplálni és növelni a gyűlöletet.

Ennek a borzalmas rendszernek egy kis fogaskereke bayer, szóval őt kritizálni (amúgy persze teljesen jogosan) olyan, mintha egy bábot hibáztatnánk nem pedig azt aki a bábot irányítja. vagy mintha a a maffia egyik verőemberét hibáztatnánk és nem a főnökét aki parancsol neki.
bayer csak egy féreg aki jól megtalálta egy a helyét egy olyan orbáni rendszerben amely férgekre épít és amely férgeket használ fel féreg-munkák elvégzésére.

Bayer gyűlölködései valójában orbán megbízásából elvégzett karaktergyilkosságok, azaz politikai megbízást teljesít (nem is nagyon titkolja), ő csak egy bér-karaktergyilkos aki mindig a gazdájának, orbán érdekének megfelelő embereket próbál bemocskolni meg lerángatni maga mellé.

Bayer = Orbán, ezt sose felejtsétek.

2016.08.24. 22:28:03

@pamut: lehetnél egy kicsit kreatívabb

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.08.24. 22:52:47

A legszebb az egészben, hogy a keresztvisszaadó mozgalom tagjai, meg a Bayert bírálók zöme Bayer egyetlen írását sem olvasta végig, csak kiragadott részeket látott, vagy még azt sem.
Az 1100 év Európa közepén, A Szibéria, és a Peru-Chile filmes sorozatokról pedig nem is hallott. Mennek az akol szava után, de már csak egymásnak báboznak..Előjönnek olyan Bayerhez képest neemand senkik mint Kaltenbach Jenci meg Rózsa Peti. Adjátok csak vissza, egyébként sem érdemeltétek meg..
Egyébként az eddig ilyen kitüntetést kapók szűk KISEBBSÉGE adta vissza a díjat..
( Ja srácok ! Ha 2011 előtt kaptátok azt a keresztet, akkor a pénzt is lesztek szívesek visszaküldeni mert 2011 előtt még járt vele.. Nem sumákolunk..;))

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.08.24. 22:54:04

@Gaspen: Gyuri bácsi karakterre fizet, nem kreativitásra..:))

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2016.08.24. 22:54:34

@Libidó: Igen, mikor Bayer kiállt az erőszakoló Kiss László mellett, akkor körülötted senki sem gondolta, h különösebb baj lenne 1 kis nemi erőszakkal, most meg egész biztosra veszem, h mindenki a nemi erőszaktól retteg körülötted.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2016.08.24. 23:05:04

@A megvalósult amerikai ólom..: "a pénzt is lesztek szívesek visszaküldeni"
Mégis mit képzeltek ti magatokról? Kik vagytok ti? Ki a fasz hívott ide benneteket? És ha már idepofátlankodtatok, akkor milyen alapon követelőztök? Elviselhetetlenek vagytok, szemtelenek, mint a piaci légy, nincs bennetek sem alázat, sem hála, nincs bennetek semmi emberi. Ti tényleg azt gondoljátok, hogy Európában bárkinek is kötelessége elviselni benneteket? A puszta létezésetek egyre is egyre elviselhetetlenebb és irritálóbb.

atomic power 2016.08.25. 00:04:53

@MolnarErik:. "Ti tényleg azt gondoljátok, hogy Európában bárkinek is kötelessége elviselni benneteket? A puszta létezésetek egyre is egyre elviselhetetlenebb és irritálóbb."
Megvolt hozzá a karlendítés is?

HabonyArpad 2016.08.25. 00:25:15

Mekkorat szoptak megint a libsik !!
2500 dijazotbol, mindossze 80-an tiltakoztak. MUHAHA :))))))))))
vagyis kb 3 szazalek, szanalmas :))))

2016.08.25. 01:06:29

@CSAK A dunába lőtt libsi a jó libsi !!:

már hogyne fogadta volna el. Nem az a lényeg, milyen társaságba kerül, hanem hogy mikor hagyja ott. tudod, a ritmusérzék....neki van, hisz a legjobbkor lépett le a fideszből, akkor, amikor orbánt, simicskát még szidta....korábban az mszmp szintén az akol volt számára, onnan is dobbantott időben...elvei nincsenek, de legalább büszke rá...mondjuk meg is becsüli orbán a hűségét. Ja, nem. Nem becsüli, de nincs is.
Kitől is kapta ez a kiemelkedő elme a plecsnit? Obán adta át? Áder?

2016.08.25. 01:07:46

@CSAK A dunába lőtt libsi a jó libsi !!: sokm mocsadék libsi mellett nem érezné jól magát. Pozsgai elvtárs az más. vele régóta szót ért.

zsoltix 2016.08.25. 02:29:24

@Könnyen elkaptuk, uram!: Hagyd a francba, hiába magyarázol neki, csak egy sorozatgyártott fidesztroll múlt havi kiadással.

Bajer Zsolt 2016.08.25. 04:19:25

@pamut: Kesztyűbáb az a jókurvaanyád, te köcsög libsi.

Nzoltan 2016.08.25. 05:44:53

Ez már megint kezd átmenni egy bohózatba.

Nzoltan 2016.08.25. 05:49:54

Ha egyszer a baloldali értelmiségiek nem a műbalhékkal hanem a valós problemákkal foglalkoznának, akkor lehet, hogy szavazótáboruk is lenne.

subwoofer1 2016.08.25. 06:32:10

Az első bekezdés remek esti mese. Jó nagyot röhögtem rajta. Köszönet a szerzőnek. Feltétlen adja elő sztendap formában is.

Conchobar 2016.08.25. 06:58:44

"csak az a jó közélet amit ő csinál, csak az a rendes ember aki őket szolgálja, csak az az elfogadott kultúra ami számukra megfelel. A többi áruló, mocsok, semmire való szemét, és ennek megfelelően is bánik vele" - Dehát ugyanez igaz a Bayert köpködőkre is. Nem lehetne kevesebb port fölverni Bayer körül? Okvetlen szükséges ezt a Bayert behozni a köztudatba és evvel áttételesen arra biztatni a nagyérdeműt, hogy olvasgassa Bayer írásait?

Prognozuoti Blasio 2016.08.25. 07:01:49

Azt hiszem, ettől lejjebb már nem lehet süllyedni!
A fasisztoliberális gyűlölethadjárat százon pörög, de mint láthatjuk a démosz egyáltalán nem vevő rá... Meg hát itt van megint a liberálnáci ellentmondás.
Nem kell mást tenni, csak rátekinteni arra a listára, amin az érdemrendet visszaadó senkiházik neve szerepel. És máris olyan neveket találunk, mint Felcsúti Péter, a magyar devizaválság EGYIK közvetlen felelőse, náci népirtó.
De valahogy ez nem zavarta fasi-libsiék ingerküszöbét.

Meg az a liberálfasiszta listázás... Gyerekek, ne listázzunk!! Láthattuk a 40-es években hova vezet!!

Hazai baloldali értelmiség!! Ne gyűlölködjetek, ne legyetek gonoszak!! Ne legyetek már nácik!!
Legyetek végre elfogadóak, toleránsak, és kérlek tartsatok már tiszteletben olyan értékeket, mint demokrácia, meg szólásszabadság! Köszi!

Trompf · http://trompf.blog.hu 2016.08.25. 07:03:34

Nagyon vicces dolgokat ír ez a blog.

Pl hogy Gyurcsány politikától függetlenül, arra érdemes embereket tüntetett ki...

Röhej.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2016.08.25. 07:05:24

Az meg különösen röhejes, hogy aki itt meg akarja mondani, hogy kiket lehet kitüntetni, és kiket nem, mi számít jó közéletnek és mi rossznak, azt jelenleg, és a múltban is a ballib tábor igyekezett kisajátítani.

Szerencsére inkább kevesebb, mintsem több sikerrel, de ez csak elhanyagolható számossuáguknak tudható be.

Bontson zászlót az összefogás! 2016.08.25. 07:39:12

ezek az ún. "másként gondolkodók" a legnagyobb kétszínű tróger szarháziak ma Mo-on

déjá vu39 2016.08.25. 08:21:24

@A megvalósult amerikai ólom..: Nyilván nem tudhatod, hogy a kommentelők - akár kedvelik Bayert, akár nem - mit olvastak/olvasnak. Nem is az általad említett művekért kapta a díjat. Viszont a publicisztikájában bőven van gyűlöletkeltés és töméntelen obszcén kifejezés. Jó, a gyűlöletkeltés de facto ma a hivatalos politika.

pamut 2016.08.25. 08:24:30

@Bajer Zsolt:
"Kesztyűbáb az a jókurvaanyád, te köcsög libsi."

Egész jól hozod az eredeti bájer stílusát, bár nem értem miért akarja valaki Orbán csicskását utánozni :)

MIx 2016.08.25. 08:33:46

A kormány azt tünteti ki, aki a neki tetsző módon nyilatkozik meg. A kormányzás lényege az ellenség kreálás a gyűlöletkeltés. Ennek ez az emberszerű lény tökéleetesen megfelelt. Miért csodálkozunk? Jár az elismerés, csak nem tőlünk, hanem a magafajtáitól.

micsoda? 2016.08.25. 08:45:04

"Nem kell mást tenni, csak rátekinteni arra a listára, amin az érdemrendet visszaadó senkiházik neve szerepel...."

Olvastam a listát, és arra gondolok, hogy ott ahol ilyen leírt gondolatok napvilágot látnak, annak a népnek nincs jövője.

1ghost 2016.08.25. 09:33:01

Hát igen! Amihez a fidesz hozzányúl, az mind szétrohad, értékét veszti, enyészetnek indul.

Lovagkereszt ügyében is ez a helyzet!

Remélem ezt a mocskos, tolvaj, korrupt, jellemtelen bandát vasvillával kergetik el a magyarok.
Ha nem, maga az ország fog szétrohadni, atomjaira hullani, mag alá temetve, aki még benne maradt.

dadddd 2016.08.25. 09:44:28

Hiánypótló blogbejegyzés. :D

1ghost 2016.08.25. 09:45:07

@Nzoltan:

"Ez már megint kezd átmenni egy bohózatba."

Hehe ezernickű tetves fideszbérnyalonc! Szedd össze magad bazdmeg, mert ezért aligha fizet a gazdád.

1ghost 2016.08.25. 09:47:25

@Trompf:

"Nagyon vicces dolgokat ír ez a blog."

Na ja, bazdmeg. A te blogodat viszont a kutya sem olvassa.

Így jár az, aki hülye az íráshoz, ráadásul kilóg az orra az orbán seggéből!

amjamayna 2016.08.25. 09:56:29

@1ghost":Remélem ezt a mocskos, tolvaj, korrupt, jellemtelen bandát vasvillával kergetik el a magyarok. "

Hamár a "kiválasztottak" mértékadó értelmiségének ez nem nagyon sikerült:)
Pedig mennyit kínlódtak érte:)Hiába, ezt a nácirasszista népet kéne leváltani:)

Megy az alijázás, csak épp tudnám ,hogy melyik mondata nem igaz a fickónak?, ja meg a "magyargondozó" Esterházy lenne az etalon, gondolom:)

kvadrillio 2016.08.25. 09:56:43

undorítóan ZSIDÓ MENTALITÁS !!!, MÁS EMBEREK MUNKÁJÁNAK LEBECSÜLÉSE, ALÁBECSÜLÉSE !!!!! A """KIVÁLASZTOTTAK""":o))), MINDIG IS EZZEL OPERÁLTAK A TÖRTÉNELEM FOLYAMÁN, HOGY CSAKIS ŐK KERÜLHESSENEK A TŰZ KÖZELÉBE, CSAKIS ŐKJ SÖPÖRHESSÉK BE A KITÜNTETÉSEKET, SZEREZHESSÉK MEG A LEGJOBBAN FIZETŐ ÁLLÁSOKAT !
HENRY FORD: A NEMZETKÖZI ZSIDÓ.
ENNÉL ALJASABB JELLEMŰ EMBERFAJTA NINCS IS TÖBB E VILÁGON !!!!!!!!!

Prognozuoti Blasio 2016.08.25. 10:10:00

@déjá vu39:

"Viszont a publicisztikájában bőven van gyűlöletkeltés és töméntelen obszcén kifejezés. Jó, a gyűlöletkeltés de facto ma a hivatalos politika. "

Az obszcén kifejezések és a gyűlöletkeltés is meg szokott felelni a szabadon gondolkodó balliberális értelmiségnek, annak fényében, hogy az kiket sért... Akárcsak a vallás és nemzetgyalázás.

Példának okáért! Mikor Alföldi Róbertet kritizálták a a Nagy Magyarország térképére rárecskázó katonák miatt, meg eleve az erkölcstelen és trágár rendezései miatt, akkor érdekes módon nem volt közfelháborodás a balliberális oldalon... Milyen érdekes. Sőt, a ballib, akarom mondani fasisztoliberális csürhe egy emberként állt ki ennek az embernek a védelmében!!

Senki nem érzi a kettős mércét?

atomic power 1986DucaDuca 2016.08.25. 10:11:35

@pamut:
"Zsóti csak egy Orbán rengeteg kesztyűbábja közül, akiken keresztül Orbán kettétépi, hergeli az országot, akiket felhasználva uszít magyart magyar ellen, akikkel a gyűlölködés és acsarkodás országává zülleszti le Magyarországot, akikkel belülről pusztítja az országot."

Vigyázzon a kommentelő az uszítás szó használatával. mert, ha tudja bizonyítani akkor a Btk.-ba ütközik, ha nem akkor pedig rágalmazás.
Az Alkotmánybíróság idevonatkozó határozata szerint " csak bizonyos mérték fölött (azaz a nyilvánvaló és közvetlen veszély esetén) igazolható alkotmányosan a szabad véleménynyilvánításhoz való jog korlátozása". Tehát addig, amíg nem bizonyítható a nyilvánvaló és közvetlen veszély, addig szabad a véleménynyilvánítás!
Ha Ön ezt a "nyilvánvaló és közvetlen veszélyt" be tudja bizonyítani és a bíróság előtt is megállja helyét, csak akkor használja ezt a szót. Különben csak dobálódzás a szavakkal.

k.

pamut 2016.08.25. 10:26:18

@atomic power 1986DucaDuca:

nyugi, a helyzet több mint egyértelmű, nem kell jogászkodni.

talán nincs ember ebben az országban aki többet uszítana és gyűlölködne zsótinál, ezerszeresen, milliószorosan kiérdemli a jelzőit, évtizedek óta mérgezi-pusztítja az országot, uszít magyar ellen magyart, zsóti a gyűlölet zsoldosa.

alfacharlybravo 2016.08.25. 10:38:35

@Nzoltan: Kezd a baltás gyilkosozás szintjére süllyedni. Azt mindig elő lehet vezetni ha nincs más téma. Ennél sokkal izgalmasabb az USÁK elnökválasztás, a vén boszorkánynak Bayer Zsolti kitüntetése ok Mo. bombázására. Én az az Echo tévében szoktam nézni a műsorait a hátérképben sok érdekes dologra derítenek fényt. Boros és Bogár érdekes dolgokat mondanak el a Libsi ármányról.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.08.25. 10:58:55

@MolnarErik: Mit okádsz itt te patkány? Csak a ti véleményetek létezik, te féreg? Ki hívott ide?? Kint van a főoldalon te idióta..Fáj az igazság? A keresztvisszaadók jó része bizony kapott pénzt is, amit illenék visszaküldeni. Persze egy hozzád hasonló csaló libsitől nem várom el, hogy ezt felfogja..

Roan 2016.08.25. 10:59:03

@A megvalósult amerikai ólom..: "A legszebb az egészben, hogy a keresztvisszaadó mozgalom tagjai, meg a Bayert bírálók zöme Bayer egyetlen írását sem olvasta végig" - végül is, akik Hitlert bírálják, azok se mentek végig egy német autópályán, amit építtetett, nem gondoltak bele, hogy gazdasági fellendülést hozott az országának, csökkentette a munkanélküliséget, és mellette nagy állatbarát és vegetáriánus volt. Sőt, még a festményeit sem ismerik, és mégis pálcát törnek fölötte! ;)

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.08.25. 11:00:52

@déjá vu39: Honnan tudod, hogy nem azokért kapta. Mindenesetre azokért bőven megkaphatta. ( Különösen ha Kaltenbach Jenci vagy Rózsa Petya teljesítményét veszem alapul..)

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.08.25. 11:02:47

@Roan: Egy újságírót hasonlítottál össze a 20.század legnagyobb hatású politikusával..Vagyis bolhát az elefánttal..

Roan 2016.08.25. 11:06:33

@A megvalósult amerikai ólom..: Látom, a lényeg nem jött át. Hitlernek is voltak pozitív vonásai, cselekedetei, de ezeket sikeresen elfeledtette a háborús-népirtó politikájával. Bayernek is voltak jó írásai, de ezeket sikeresen elfeledtette az uszító-gyűlöletkeltő írásaival.

HabonyArpad 2016.08.25. 11:35:51

A libsik 200 ezer magyart oltek meg a gulagon, es most azert folyik a Bayer elleni gyulolet hadjarat mert ezt foltarta, leirta.
Lemerte irni, hogy a holokauszton kivul bizony tortentek mas tomeggyilkosagok is.
Elkepeszto, hogy arrol folyik a vita, mikor mit mondott a Bayer, ahelyett, hogy libsik altal elkovetett tomeggyilkosagokat vizsgalnak ki.

mpl 2016.08.25. 11:39:03

@A megvalósult amerikai ólom..: ezzel a kitüntetéssel nem jár pénz, tehát nincs mit visszafizetni sem...olvass többet ;-)))

Lémusz 2016.08.25. 11:47:54

Gratulálok a blog írójának! Nagyon élethűen másolja Bayer Zsolt stílusát. Szemmel látható, hogy a cikk megírása előtt alaposan felkészült.
A baj az, hogy amit a blog írója leírt, az jellemzi - Tisztelet a kivételnek - az egész magyar sajtót, és politikát.
Az egészről a Rómeó és Júlia musical ugrik be, amikor a két anya egymást pocskondiázza, mindketten a másik szemére vetik, hogy elvakultan gyűlöli őket.
Egyébként soha nem érdekeltek az érmek, vagy kitüntetések. A teljesítmény számít, és nem az, hogy mások elismerik-e. Ha én lennék a király, rögtön több érdemrend nem lenne kiosztva. Ha valaki sokat tesz az országért, pénzben kell fizetni.

atomic power 1986DucaDuca 2016.08.25. 12:26:23

@pamut: "nyugi, a helyzet több mint egyértelmű, nem kell jogászkodni."
A nyugi meg a hiszteria nem fer össze. Az nagy önbizalomra utal, hogy valaki a helyzetet ennyire egyertelműnek látja! Hosszú ideje folyik a vita az alkotmanyjogaszok között, hogy meddig van szó szabad velemeny nyilvanitasrol, s mikortól szamit a velemeny uszitasnak. Az alkotmanybirosagi hatarozat ebben eligazitast nyújt. Ha meg valaki ugy gondolja, hogy uszitasrol van szó, akkor perelje be az illetekest a birosagon. 3 evet lehet kapni érte.
Úgy latom, hogy mind a rasszizmus, mind a nacizmus fogalmát önkényesen értelmezik bizonyos politikai körökben, ez figyelhető meg az uszitas kifejezes hasznalataban is.

ember100 2016.08.25. 13:17:12

@A megvalósult amerikai ólom..:
Helló !

Te ugye kretén vagy-e ?
Attól hogy egy sokszoros uszító írt valami "jót" attól még nem kell díjat adni neki .
Hogy jobban értsd a legtöbb pedofil szerető családapa példás férj AKKOR adjunk nekik lovagkeresztet ?????

ember100 2016.08.25. 13:20:01

@atomic power 1986DucaDuca:
Helló !

A poltpéter vezette ügyészségre gondolsz aki kézi vezérlés alatt áll karöltve rendőrséggel .
Azok akik pl. a mengyi ügyben nem fogtak le senkit ?

ember100 2016.08.25. 13:21:20

@Roan:
Helló !

Ott a pont .
Igazad van , de a fideszesek úgy sem értik :)

atomic power 1986DucaDuca 2016.08.25. 13:44:04

@ember100: "A poltpéter vezette ügyészségre gondolsz aki kézi vezérlés alatt áll karöltve rendőrséggel ."

2009-ben feljelentették az akkori miniszterelnököt sikkasztas es hűtlen kezeles miatt. 2010 után tobbször is feljelentettek a volt miniszterelnököt, illetve cégét. Lett beĺőle valami? Nem kell mindent az ügyészsegre es a rendőrsegre fogni!

Roan 2016.08.25. 14:07:43

@ember100: Szerintem csak nem akarják érteni.

arckönyv 2016.08.25. 14:12:35

végül is az "utáljuk egymást ország" felvirágoztatásáért sokat tett... mondjuk nálam fakeresztet érdemelne, a hátára, csuklópánttal.

Cinkes 2016.08.25. 14:15:15

@HabonyArpad: te el is hiszed amit írsz?

ember100 2016.08.25. 14:18:06

@atomic power 1986DucaDuca:
Helló !

Lehet hogy akárhogy erőlködtek NEM találtak semmit ?????
Hagyónál ( nokiásdoboz ) meg a többinél sem találtak semmit !
DE pl. mengyinél ott voltak a NAV emberei lehallgatás , jegyzőkönyvek ...
DE ott a kis rogántóni hűtlen kezelés...

Weißkopf 2016.08.25. 14:35:45

@atomic power 1986DucaDuca: "2010 után tobbször is feljelentettek a volt miniszterelnököt, illetve cégét. Lett beĺőle valami? Nem kell mindent az ügyészsegre es a rendőrsegre fogni!" Hogy nem lett belőle semmi, az csak azért lehet, hogy valóban nem találtak fogást rajta. Ha csak 1000 Ft eltérést találtak volna a főkönyvben, már bilincsben vitték volna el az Altus tulajdonosát. A Polt-féle Nemzeti Nyomozó (és Bűnpártoló) Főügyészség Orbán ökle: arra csap le, akire a főnök akar (akire meg nem, arra nem).

atomic power 1986DucaDuca 2016.08.25. 14:44:33

@ember100: En csak azzal kapcsolatban foglalok állast, amiről nagy valószínűséggel tudom, hogy helytalló. Az idézett perek részleteit nem ismerem, ezert nem is nyilatkozhatok felöle. Maguk a bírósagok is elterő módon itélkeznek. / 1. Fok, 2. Fok., Táblabírosag/. Hogy tudnek én, egyszerű állampolgar "ítelkezni" ilyen ügyekben? Az viszont tudom, hogy az uszitas, rasszizmus, nacizmus mit jelent és ismerem az újsagíró cikkeit. Javasolnám mindenkinek ezt a visszafogottsagot, talan jobban megertenenk egymast, ha megvan a jóakarat.

ember100 2016.08.25. 14:51:14

@atomic power 1986DucaDuca:
Helló !

Szó sincs hogy vissza kellene fognom magam :)
Miért mert báyerzsóti írt 1000 tanulmányt , cikket ÉS CSAK "5-10" szer cigányozott , üssük el , zsidózott uszított......
Aha értem ha valaki megment egy vonaton 1000 embert elájul a mozdonyvezető ... akkor joga van 5-10 embert megölnie és lovagkeresztet is kaphat érte ?????

atomic power 1986DucaDuca 2016.08.25. 16:01:55

@ember100: Bűnözőkről írt, akik törtenetesen, az adott cselekmeny elkövetőiként a roma népcsoporthoz tartoztak. Nem az egesz népcsoportot ítélte el, hanem azokat, akik elkövettek a gyalazatos büncselekmenyt. En special a törvénytisztelő emberek oldalan allok, bőrszíntöl függetlenül es a bűnözök ellen vagyok, ugyancsak bőrszíntől függetlenül? Ön kivel van? Cikkeit időnkent olyan szabadszajú stilusban tette, amit én soha nem engednék meg magamnak, de attól még amit írt az igaz. A nacik voltak azok, akik, függetlenül attól, hogy az adott szemely hogyan élt, cselekedett, csak a szarmazas alapjan akartak kiirtani népcsoportokat. Nagyon könnyen megbélyegeznek valakit, aki ki meri mondani az igazságot. Eleg, ha a miskolci rendőrfőkapitany 2009-es nyilatkozatara gondolunk, akinek ezert "betörték" a fejét. Pedig nem volt rasszista! Lehet az rassista, most az újsagirora gondolok, aki tv interjut keszít a cigany polgarmesterrel?

6.Lenin 2016.08.25. 16:40:53

@atomic power 1986DucaDuca:

Szerintem szinte senkit nem érdekel komolyan, hogy mit is írt BZS.

Ki van ada az iránymutatás:el kell(ene) intézni a pacákot.

Nem az első eset.

Amennyiben visszanézed az elmúlt 6 év hasonló eseteit, azt hiszem 1értelmű az egész.

Valakik kinéznek vkit, aztán rászáll a horda, tépik, marcangolják, míg meg nem alázzák teljesen. ez a lényeg.
Nem érdekes mi van mögötte, a cél a lényeg, kicsinálni.

Ha nem jön össze, mély hallgatás után kinéznek 1 másik személyt.
A horda teszi a dolgát.
Kár komolyan venni.
Szerintem.

atomic power 1986DucaDuca 2016.08.25. 17:33:17

@6.Lenin: Sok szempontból biztosan igazad van, de szerintem vannak olyanok is, akik jóhiszeműek, de félreértik a helyzetet. Sokan nem tudnak szöveget értelmezni, nem olvassák végig, kiragadják a kontextusból az adott szövegrészt. A másik problémát abban látom, hogy két diktatúra (náci és kommunista) legyőzése után, egy hosszú békeidőszak során átestünk a ló másik oldalára. Az a bizonyos inga nem állt meg középen.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.08.25. 18:29:06

@mpl: Inkább te olvass többet okoska. 2011-ig járt vele pénz, márpedi Kaltenbach és Rózsa "urak" ezelőtt az időpont előtt kapták..

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.08.25. 18:31:43

@Roan: Nem érzed az arányok abszrdtitását, abban amit felvetsz??
Nem kell Hitlert idehozni, elég ha Wagnerre gondolunk. Számos antiszemita kijelentést tett, mégis a világ számos pontján adják elő műveit, és a német kultúra szerves része

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.08.25. 18:33:29

@ember100: Egy sort nemolvastál tőle te idióta.. Csak mész az akol szava után Beeee

6.Lenin 2016.08.25. 18:54:46

@atomic power 1986DucaDuca:

"..de szerintem vannak olyanok is, akik jóhiszeműek, de félreértik a helyzetet"

Nagyon meg lennék lepne, ha ez beigazolódna.
Ezek a felületek nem erről szólnak, sajnos.
Másik nagy meglepetés lenne számomra, ha valaki beismerné, hogy itt jött rá az "igazságra", és megváltoztatta az eddigi tévesnek bizonyult véleményét.

Nagy szám lenne.
(lehet, neked ezek sikerülnek, és néhány tévúton járót visszatérítesz a helyes útra. Sok sikert kívánok)

atomic power 1986DucaDuca 2016.08.25. 19:11:34

@6.Lenin: B. Zs is azt nyilatkozta, hogy félreertelmezik írasait.

6.Lenin 2016.08.25. 19:43:04

@atomic power 1986DucaDuca:

Természetes, hogy félreértelmezik, másként nem lehetne támadni. Nem hülyék a félreértelmezők.

Nyilván vannak olyan esetek is amikor valaki rosszul fogalmaz, félreérthető a mondandója. Nem kizárt ez sem.

A politika viszont olyan terep, ahol valahogy az ellen oldal szinte mindig félreért, még azt is, ami máskülönben 1értelmű (kellene, hogy legyen). Erre vannak a megmagyarázók.
Nehogy félreérts, nem szeretnélek befolyásolni, csak feltűnt, hogy próbálsz normális hangnemben vitázni, tisztázni bizonyos félreértett/félremagyarázott kérdést.

Van néhány tucat nick, akiknél ez teljesen felesleges, de majd megismered őket te is.

atomic power 1986DucaDuca 2016.08.25. 20:56:52

@6.Lenin: Jólesett, amit írtál!
Valóban, próbálok mindenkivel kulturáltan vitatkozni és érvet érvvel ütköztetni. További jó kommentelést kívánok!

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.08.25. 21:28:33

@6.Lenin: Aki Bayert cigánygyűlölőnek tartja, az nézze meg a Rostás Árpáddal készített műsorát.
Aki meg antiszemitának, az nézze meg a Szibéria soroztaból a Birobidzsánról szóló részt..

6.Lenin 2016.08.26. 09:07:38

@A megvalósult amerikai ólom..:

BZS-vel az a baj, amit mond,ír.
Szaniszlónál is az volt a baj.

Mondjuk a stílusát én sem kedvelem, mert felesleges támadási felületet ad az őt kritizálóknak.
Pl. Lunacek EP képviselő esete. A hölgy nyilvánvaló volt, hogy hazudott, kár volt különböző jelzőkkel ezt semmissé tennie. Csak ezerszer le kellett volna írni, hogy simán hazudik, mindenféle más jelzők nélkül.

Akik őt kirekesztőnek tartják azok a gerendát nem veszik észre a saját szemükben.
Amiről BZS ír, azt szóba sem merik hozni, csak a stílusával viaskodnak.

Roan 2016.08.26. 10:38:29

@A megvalósult amerikai ólom..: Sikerült leragadnod a részleteknél, de a holisztikus látásmódot nem akarod megérteni. Nem érzed, hogy ez akkor is megállná a helyét, ha bárki mást írtam volna?

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.08.26. 11:25:21

@Roan: Ok, akkor gondolom Wagner műveit is tiltanád, hiszen nyíltan antiszemita volt, Akárcsak Henry Ford, aki állami kitüntetésben is részesült..

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.08.26. 11:28:23

@6.Lenin: Ok, akkor viszont a stílusa miatt kell támadni. ( Ezt mondjuk meg lehetett volna tenni boldogult EP esetében is..Persze az a típusú ordenáréság ugye "szépirodalom"..)

Roan 2016.08.26. 12:48:52

@A megvalósult amerikai ólom..: Egyrészt, most nem Wagner, Henry Ford, de még csak nem is Hitler a téma, szóval ne tereld el a beszélgetést. Másrészt, másik korról beszélünk, más erkölcsi rendszerrel. A középkorba még a feleségek kivégzése is belefért, de pl. a pápa leidiótázása már nem (VIII. Henrik, sőt, ő már nem is középkor), ma már ez pont fordítva van. Ugyanez a helyzet Wagner esetében: akkor belefért az antiszemitizmus (lásd pl. a kortárs Jókait: "Később egy lókupec is odavetődik, de annak csak állva szabad belebeszélni: azért, mert görbe orra van."), ma már nem. Ha ma élne Wagner, ugyanilyen visszás lenne, ha kitüntetést kapna, BZS esetében pedig ez hatványozottan jelentkezik, mivel publicista.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.08.26. 13:27:50

@Roan: Te jöttél elő Hitlerrel, nem én..Egyébként Bayer nem antiszemita, szóval már a kiindulási alapod is téves. Nézd meg a Szibéria sorozatban a Birobodzsanról szóló részt, és láthatod, hogy nem gyűlöl senki a zsidósága miatt( Noh dacu, szélsőjobbos körökben Bayert zsidó származásúnak tekintik..)

"Ugyanez a helyzet Wagner esetében: akkor belefért az antiszemitizmus "

Aha, szóval belefért..Gondolom azért ezt a véleményedet társaságban nem szoktad vállalni. (Kínos csend..)

Megkérdezhetem, hogy az 1920-as 30-as években is "belefért"?

atomic power 1986DucaDuca 2016.08.26. 14:51:18

@Roan: Karl Marx " A zsidókérdéshez című művéből idezet: „(…) milyen különös társadalmi elemet kell leküzdeni, hogy a zsidóságot meg lehessen szüntetni?” … „Mi a zsidóság világi alapja?
A gyakorlati szükséglet, a haszonlesés. (…) Mi a zsidó világi kultusza? A kufárkodás. Mi a világi istene? A pénz.(…) A pénz Izrael féltőn szerető istene, aki előtt nem lehet más isten.”
B. Zs írt ilyeneket?

Berlin egyik legfontosabb utcáját, a Neukölln városrészben is a filozófusról nevezték el. Ez a harmadik legfontosabb bevásárlóutca a német fővárosban. Berlin Friedrichshain nevű körzetében található a Karl Marx sugárút, fontos közlekedési csomópont. A Lichtenberger Strasse kereszteződése közelében Marx-szobor található. A berlinie. Berlin-Stralauban Marx emlékhelyet hoztak létre még 1964-ben, s a német egység megszületése után sem merült fel ennek megszüntetése.

Németország szerte számos utca viseli Marx nevét, s az országban több Marxot ábrázoló emlékmű is van. Az egykor róla elnevezett város főterén, Chemnitzben 7,10 méteres (talapzattal együtt 13 méteres) fejszobra virít - ez a világ legismertebb Marx szobra. Az Odera partján, Frankfurtban hatalmas Marx-szobor van.
Mas nyugat -europai orszagokban is vannak elnevezve Marxról utcak. /Franciaorszag, Olaszorszag/

Bécsben a nevét viseli egy közösségi lakáskomplexum, a Karl-Marx-Hof. London egyik nevezetességének számít Marx sírja a Highgate temetőben. A brit fővárosban külön sétákat szerveznek Marx londoni tartózkodásának bemutatására.

Mikor Marx szobrat eltavolitottak a Corvinus egyetem főepületeből, az egyetem egy masik epúletebe, hatalmas ellenallasba ütközött. Ugyanazok ellenallasaba, akik most B.ZS. lovagkersztJe miatt vannak felhaborodva.

Roan 2016.08.26. 21:22:00

@A megvalósult amerikai ólom..: Gratulálok, megint sikerült olyan érveket hoznod, aminek semmi köze a témához. Mutasd már meg, hogy hol írtam, hogy BZS antiszemita? Segítek: azt írtam: uszító, gyűlöletkelő. És ezen a 100. alkalommal leírt Birobodzsan-panel sem változtat, mivel hiába voltak-vannak jó írásai, azt sikerült felülírnia a többi publicisztikájával. Olvass, értelmezz, aztán válaszolj.

atomic power 1986DucaDuca 2016.08.26. 21:40:14

@Roan: "azt írtam: uszító, gyűlöletkelő"
Btk. 332. § Közösség elleni uszítás
332. § Aki nagy nyilvánosság előtt

a) a magyar nemzet ellen,

b) valamely nemzeti, etnikai, faji, vallási csoport ellen, vagy

c) a lakosság egyes csoportjai ellen – különösen fogyatékosságra, nemi identitásra, szexuális irányultságra tekintettel – gyűlöletre uszít.

Ezek közül melyik az a pont, amelyiket B.ZS. publicisztikája kimerít?

ember100 2016.08.27. 17:49:48

@atomic power 1986DucaDuca:
Helló !

Ez azért elég érdekes és szomorú.
bajerzsóti "cigányokat " írt ,mondott csak utalt az olaszliszkai esetre.
Tehát egy kalap alá vette a bűnöző cigányokat a becsületesekkel.
Érdekes a romagyilkosságokról nem beszélt ilyen indulatosan ott ahol a házból kijövő gyereket lelőtték .
CSAK nem részrehajló netán rasszista ááááá dehogy .
A stílus meg maga az ember mint tudjuk , Te is pisilsz kakilsz meg a többi ilyenek még sem ezeket és így írogatod ide.
Igazából nem érdekel a zsótika "mindenki annyit ér " amennyije van és amilyen az írása , beszéde.
Már írtam megcsinálja valaki a világ legdrágább legfinomabb tortáját DE a tetején ott egy kis szar !!!!!

ember100 2016.08.27. 17:55:48

@A megvalósult amerikai ólom..:
Helló !

Nincs akol ahova tartoznék , nem úgy mint TE .
Nem is kell tőle semmit olvasni elég látni hallani a TV - ben , meg azért ott vannak az idézetek.
És Te TÉNYLEG véded ??????
Meg aztán látom párhuzamot vonsz Wágner , Henry Ford és a "mi " zsótikánk között
HÁT itt látszik hogy nem vagy épelméjű !!!!!
EGYBITES FIDESZDROID

atomic power 1986DucaDuca 2016.08.27. 18:32:07

@ember100

"bajerzsóti "cigányokat " írt ,mondott csak utalt az olaszliszkai esetre.
Tehát egy kalap alá vette a bűnöző cigányokat a becsületesekkel."

A Magyar Hírlap 2013. január 5-i számában az olaszliszkai lincseléssel kapcsolatosan írott cikkében amikor az elkövetőkről írt a következő szókapcsolatokat használta:

"A cigányság jelentős része......A cigányság ezen része........A cigányok ezen része...........Mindeközben a cigányság ezen állattá lett fele..........

Egy kalap alá vette a bűnöző cigányokat a becsületesekkel? Vagy csak én nem értem a szöveget?
süti beállítások módosítása