Szegények országa.

 2015.10.10. 19:55

Soha sem mondta azt senki erről az országról itt kolbászból van a kerítés, nagy a jólét, az emberek boldogok, mindenki elégedett. Mindig is volt itt probléma, volt itt sok szegény, volt aki meggazdagodott, lettek nyertesek, és sokan pedig vesztesek. Egy ország vezetése sem tagadhatja le a szegénység létezését, főleg nem azok előtt akik naponta megélik azt. Mégis lett olyan hatalom aki ezt már öt éve próbálja napi szinten megvalósítani tündérország szögesdrót kerítése mögött.

Öt éve is volt szegénység, ötven éve is volt szegénység, öt év múlva is lesz szegénység, ás ötven év múlva is lesz szegénység. Csak a mértéke, és a benne élők, vagy bele kerülők száma változik állandóan. Azt azért mégis ki lehet bátran jelenteni, öt évvel ezelőtt kevesebb szegény ember volt az országban, de közben Orbán Viktor hatalomra került.

Na persze Orbán Viktor már az első perctől ellenségként kezelte a szegénységet, és folyamatosan harcot folytatott ellene. Főleg a benne levők ellen. A fülke forradalom előtti időkben ígért ő mindenkinek egymillió új munkahelyet, fűt, fát, jólétet, békét, de végül is csak a vele hatalomba kerülőknek lett lényegesen jobb az anyagi helyzete, meg a kevés kiválasztottnak akiknek addig is jobban ment a sora mint a fizetést havonta beosztó nagy többségnek. Elvette a szerzett jogot a rendvédelmi korkedvezménytől, csalót kiáltott a rokkantra, lenyúlta a magánnyugdíj teljes összegét az azt félrerakóktól, bevezetett számtalan új adót és nem megszorítást, és megalkotott egy új munka törvénykönyvet a munkavállaló kárára. Megadóztatta a minimálbért, elvette a pótlékok egy részét. Cserébe nem nagyon teremtett új munkahelyeket, de kitalálta helyette a közmunkát. Még a saját dolgozóinak sem nagyon kegyelmezett, az egészségügy, a szociális ágazat, az oktatás, a rendvédelem, és az állam többi területe életpálya modellben kapott gumicsontot a valódi bérrendezés helyett. Viszont a felső szinteken legalább megvalósult a szegénység ellenni küzdelem, számtalan pozíció került megalkotásra a hűséges pártkatonák kifizetésére. Állami cégek vezetői keresnek munka nélkül milliókat most már bérplafon nélkül, államtitkárok, helyettesek, tanácsadók, megbízottak visznek haza további milliókat havonta az érdemtelen munka jutalmaként.

Közben egyre csökkent az elmúlt öt évben a bérből és fizetésből élők túlélési esélye. Már többet kell dolgoznia ugyanazért a pénzért, és a kapott bér egyre kevesebbet ér. Számtalan adó és egyéb sarc terheli a jövedelmet ami a kevés beosztását még nehezebbé teszi. Folyamatosan nő a külföldön munkát vállalók száma. Az elmúlt öt évben egyre több gyermek megy életforma szerint éhesen iskolába. Csak úgy mellékesen baszódjál meg ezért a kijelentésért KDNP Harrach Péter. Nagyon sok család jutott abba a helyzetbe az elmúlt öt évben, hogy a létminimum alá jutott az életszínvonala. Maradt nekik viszont választási lehetőség a túlélésre, vagy eszik, vagy megfagy a rezsicsökkentés után. Váratlan kiadást már nem is tud fedezni, csak retteg tőle, ahogy a számlák esedékességétől.

A kormány azonban segítségükre siet, és felveszi a szegénységgel a harcot. Már nem méri a bele kerülő családok sokaságát, ezzel is csökkentve a számukat. Közmunkát kínál nekik megélhetésként, a havi negyvenhétezerből való megélés minden szépségével. A támogatásokat is lecsökkentette az önkormányzatoktól való forráskivonással, de azok legalább választhatnak. Vagy lakhatási támogatást adnak, vagy a temetést fizetik a rászorulóknak. A betegeket nem nagyon tudják már gyógyítani, az elesettekbe még bele is rúgnak egy jóízűt, ne maradjon az út szélén. De legalább sok szép stadion épül szerte az országban.

Persze a haverok szegénysége ellen nagyon küzd a kormány. Orbán Viktor új barátai számtalan közbeszerzést nyernek magasan túlárazva, maradjon a miniszterelnöknek is elég belőle. Mészáros Lőrincz, Andy Vajna, a Rogán szomszéd, a Lázár dohány barát, Giró-Szász, kormánytagok, családtagok, rokonok, haverok, szobatársak, régi elvtársak, új elvtársak, képviselők, volt képviselők mind mind számolatlanul tömik a zsebükbe a közpénz rájuk eső részét, melyet maguknak osztanak ki. Más nem is lehet a közpénz sorsa csak annak ellopása, abból értelmes értékteremtő beruházás nem igazán valósulhat meg. Ez lehetetlen dolog, mivel az elosztásnál csak a baráti ismeretség, a párthűség, és a haveri viszony számít.

A jólét bizonyos körökben szépen növekszik ahogy ezzel párhuzamosan az ország lakossága elszegényedik. Folyamatos félretájékoztatással még egy darabig fenntartható a helyzet, de egyszer összeomlik a rendszer. Nagyobb esély van arra ez magától történik meg, a tündérországi szavazók nagy része még inkább elhiszi azt amit mondanak neki, mint saját magának higgyen. Erre az emberi gyengeségre, na meg az irigységre, a nagyon okosságra büszkén építhet a kormány, és tömheti tovább az emberek adójából a saját zsebét. Így még a szegénység szépen emelkedhet egy darabig, ahogy Orbán Viktor és bandájának a gazdagsága is. Nem csak ellenzék kell már ide, vagy annak a hiánya hanem józan ész, és akarat, ha egyszer majd ráér mással is foglalkozni a szavazó, mint saját magával. BANDITA.

Címkék: munka beteg szegény Orbán egy geci

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr217955390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2015.10.11. 10:05:16

Kíváncsi vagyok, hogy mikor jön az első olyan kommentelő, aki gátlástalanul elkezdi védeni a Geci rendszerét és intézkedéseit. Mert most már kurvára elegem van azokból, aki nem látnak át ezen a rendszeren és az intézkedésein. Akik győzelemnek fogják fel a stadion építéseket, az egéyzségügy teljes csődjét, hogy a fiatalok nem tudják Magyarországon elképzelni a jövőjüket, a kormányzati és önkormányzati szintre emelt korrupciót, a haverok és a rokonok gátlástalan helyzetbe hozását és a többi olyan szemétséget, amire az előző kormány alatt nem volt ilyen szintű példa. Akárki akármit mond az előző kormány alatt volt Zuschlag ügy letöltendő börtönnel, volt Hagyó ügy, volt Hunwald ügy, voltak ügyek. Most semmi nincs. Ha valaki (pl. Juhász Péter, az LMP)fel is plankol valamit, akkor jön Polt Péter vagy Handó Tünde és elsikálják a legmocskosabb ügyeket is.
Szeretném látni, hogy valaki logikus érvekkel legyen képes megvédeni ezt a kormányt, és intézkedéseit ne csak a régi avítt komcsizással jöjjön.

Toadwart66 2015.10.11. 12:21:08

@The Ghost Wolf: Vannak dolgok, amikre nem lehet logikus választ adni. Majd valaki leírja, hogy már megint egy libsibolsi blog. Az nem fogja zavarni, hogy az írás legfőképpen a szegénységről szól.

kvadrillio 2015.10.11. 13:22:00

majdan jön 1 új hitler és rendet tesz !!!

Peter Kovács 2015.10.11. 14:19:29

@Toadwart66: libsibolsi blog ebben a formában. Nem vitte előre az ügyet semmilyen értelemben, panelek pufogtatása. Gratulálok ezért ! Ha esetleg a mélyére nézett volna a szegénység okainak, és nem csak azon a szánalmas proli szinten, hogy ezek már ott fenn megint csak lopnak és stadionokat építenek, ezért vannak a szegények. Mindekori kormányokról ez elmondható lenne, nem volt különb az előző sem. Akkor azt mondanám, hogy van értelme az irásnak, de így...?

Babette anyó húsdarálója 2015.10.11. 14:25:16

Így van, szegény mindig is volt, és mindig is lesz.
A probléma most is a fejekben van.
Egy nagyon egyszerű példa:

Kell építeni 1000 km utat.
Szocik alatt ebből megépül 995 km, ellopnak 5 km utat.
fideSSjobbik alatt megépül 5 km, ellopnak 995 km utat.

Amíg a narancsos agyzsugorban szenvedő fideSSjobbik tapsgépezet nem érti meg a különbséget, addig nem lesz itt normális élet.

dîszkorzo 2015.10.11. 14:30:47

Igen igaz,de semmivel sem lettem "gazdagabb"! Azért mert az írás nem sok mindenről szólt .

dîszkorzo 2015.10.11. 14:35:37

Pártoktól független jelenség ,mert itt van a legjobb táptalaj egy jó kis diktaturahoz. Arról kene írni ,hogy Kelet-Európa hogyan szabadulhat ettől az örökségtől.

nemecsekerno_007 2015.10.11. 15:05:06

@dîszkorzo: és olyankor hol van a jogállam v. a demokrácia amikor az állam elszedi a pénzem adók formájában? Vagy aki pénzt termel annak nincsenek jogai, csak fizessen és kussoljon.
És most nyílván nem a multikról v. a nagy cégekről beszélek mert azok leszarják, hogy mekkora az adó Mo.-on, ill. kapnak kedvezményt vagy adót "optimalizálnak"
Én a KKV-ról beszélek v. az e.v.-ról. Azok mind adócsalók, ugye?!

midnight coder 2015.10.11. 15:07:56

@Babette anyó húsdarálója: Lúfütty és esti fény. A szocik alatt ugyanúgy ellopták az út építésének a kétharmadát mint ma. Lásd háromszoros áron épült autópályák, és ezt anno nem a gonosz FideSS mondta hanem a tettestárs.
Anno a megpuccsolt Megyó is elkezdett fenyegetőzni, hogy kiteregeti a mocskos ügyeket, nyert is gyorsan egy végtelenített repülőjegyet csak hogy tartsa a száját.

nemecsekerno_007 2015.10.11. 15:09:01

A posztolónak: Ha úgy gondolod, hogy ez a szegények országa akkor segíts a szegényeknek. Gyűjts pénzt, segíts nekik bárhogy, de ez így csak síránkozás ill. nyílván kattintásvadászat. Ez az impotens gondolkodás / problémakezelés elég széles néprétegeket érint az értelmiségtől a melósokig és az egyik legnagyobb versenyhátrányunk. Aki tud és/vagy akar segíteni az segítsen. Aki szerint szarul van fizetve, az menjen el vállalkozónak. De ez a kontraproduktív ál-értelmiségi rinyálás soha nem vezetett sehova.

midnight coder 2015.10.11. 15:11:45

@Toadwart66: Nem. A gond pont az az írással, hogy a legkevésbé sem a szegénységről szól. Orbánról szól. Mintha a szocik alatt nem ugyanennyi hajléktalan lett volna az utcán. És mintha a szocik válasza Orbánék - amúgy nagyon helyes - hajléktalaneltávolítási kísérleteire nem az lett volna hogy ok, akkor egy-két stadion árából oldjuk meg a hajléktalankérdést Pesten, hanem az utcán maguk alá vizelés emberi jogára hivatkoztak. És magasról szartak az adófizető polgárok tiszta környezethez való jogára.

nemecsekerno_007 2015.10.11. 15:19:30

@The Ghost Wolf: Logikus érvek:
- bürokrácia leépítése, olcsóbb közigazgatás:
index.hu/belfold/2014/10/22/lazar_belevagunk_az_allamreformba/
- folyó fizetési mérleg: erősen pozitívban van ami azért jó, mert egy exportorientált ország vagyunk és ha többet viszünk ki, és kevesebbet hozunk be akkor tőke halmozódik fel.
magyartakarek.blog.hu/2015/03/27/rekordot_donthet_a_folyo_fizetesi_merleg_tobblete
- adócsökkentés:
www.delmagyar.hu/belfold_hirek/varga_az_adocsokkentes_koltsegvetese_lesz_a_jovo_evi_budzse/2429516/
Az egészségügy valóban szarul áll, de ez a folyamat nem 2010-ben kezdődött. Az a legproblémásabb terület, olyan mint a nyugdíj. Arról kéne társadalmi szinten beszélni, hogy ki és mit finanszírozzon. Ki finanszírozza azoknak az ellátását akik nem fizetnek v. mondjuk közalkalmazottak/tisztviselők. Legyen teljesen magán TB v. kombináljuk a magánt egy kicsi államival. Ugyanez igaz a nyugdíjra. Mer' azé lépnek innen a fiatalok mert nem akarják mások nyugdíját, adóját, tb-jét megtermelni. Vagy szerinted miért kell 50% felett tartani az elvonási szintet?

BéLóg 2015.10.11. 15:21:26

@Babette anyó húsdarálója: Milyen kár hogy nemhogy hazudsz de még a memóriád sem működik.
Talán tudod hogy melyik párt volt a STRABAG Demokraták Szövetsége, tele korrupciós ügyekkel, amikor aztán a lényeget kimondó miniszterelnököt azon nyomban megpuccsolta az Őszödi Böszme.
Nem tudom emléxel-e arra, hogy ballib M7-es útépítésnél a sík terepen húzott autópálya egy kilométere háromszor volt drágább mint ugyanez Horvátországban hegygyen-völgyön át, és ahol kábé 15 kilométerenként még alagutat is kellett fúrni.
Azt hiszed nem emlékszünk a három varangyosbéka miatt fölépített fantasztikus völgyhídra, az Alföldön épített autópályaalagútra vagy hogy a Pécsre menő nyomvonalat egy merész húzással és tök felesleges kanyarral bevitték egy mocsárba, csak hogy több beton kelljen az alapba -- amiből lopni is többet lehetett.
Hát a négyes metró 500 méterenkénti megállóit kik tervezték Még véletlenül sem Demszky hanem Orbán patásördög mi? Hogy a vicc szerint a metró megáll a Duna közepén, az elejéről a Vámház téren, a végéről a Gellért téren szállnak le az utasok. Hát a Siemens villamosok kapcsán hajléktalanoknak kifizetett kenőpénzekre emléxel-e?

Szóval qrvára vicces mikor egy tolvajbanda próbálja a másik tolvajbandát "lejáratni", főleg úgy hogy megpróbálja meghamisítani a tényeket. Persze ezen már régóta senki nem csodálkozik.

A balliberálisok az emberektől és azoktól loptak, akik megválasztották őket, a fidesz az európai úniótól lop de legalább mint a "tolvaj" (!) Robinhúd vissza is ad ebből valamit.
Amíg ezt nem értitek meg, marad az ajvékolás meg a lihegés, a terelés meg a hamisítás, és főleg Orbaneszku ördöggé maszkírozása, amin már csak röhögni lehet.

midnight coder 2015.10.11. 15:42:07

@nemecsekerno_007: Kinn sem kisebb az elvonás mértéke. És ennek semmi köze ahhoz, hogy miért mennek ki. Azért mennek ki, mert 4-5x annyi a fizu mint itt. És azért 4-5x annyi a fizu ott, mert van saját gazdaságuk a multikon kívül. Nekünk meg alig. Köszönhetően a 40 év szocializmusnak, a privatizáció nevű szabadrablásnak, és a gengszterváltás óta folyamatosan létező vállalkozásellenes magyar gazdasági környezetnek. A túlburjánzó bürökráciától az adókig. És ezen a téren a szocik viszik a prímet, lásd az egykulcsos adó elleni sírámaik. Amik ugye a "gazdagokat" "támogatják". Ami ugye leginkább a hazai vállalkozókat, és a képzett, nyelveket beszélő, multiknál dolgozó értékes munkaerőt jelenti. Csak azt felejtik el közölni a jónéppel, hogy ha a gyűlölt "gazdag" vállakozó bezárja a boltot és elmegy más országba, ahol feleennyi szívás árán 10x ennyit kereshet, vagy ha a fenti képzett munkaerő elhagyja az országot, akkor az lesz a kérdés, hogy a segélyezett tartja-e el a közszolgát vagy fordítva.

midnight coder 2015.10.11. 15:46:25

@BéLóg: Ja. A 4-es metró azért lett 4-es, mert 4x annyiba került mint tervezték.

Amúgy a vicc az, hogy ezzel a tolvajosdival a komcsilibsik pont a Jobbikot erősítik, nekik ugyanis - mivel eddig nem nagyon voltak hatalmon - viszonylag kevés ilyen ügyük volt.

Ugyanakkor viszonylag kevés olyan ember van, aki Orbánék tolvajozása után nosztalgiával gondol vissza a tisztakezű szocikra. Normális ember pedig végképp nincs ilyen.

csak egy néző 2015.10.11. 15:53:31

@BéLóg:
"útépítésnél a sík terepen húzott autópálya egy kilométere háromszor volt drágább mint ugyanez Horvátországban hegygyen-völgyön át, és ahol kábé 15 kilométerenként még alagutat is kellett fúrni."
Az látszik, hogy nem vagy egy útépítő mérnök.DDD

nemecsekerno_007 2015.10.11. 15:57:09

@midnight coder: "Kinn sem kisebb az elvonás mértéke. És ennek semmi köze ahhoz, hogy miért mennek ki."

Ez nem igaz. Egyik se. Nyílván nem közvetlenül azért mennek amit írtam hanem azért mert keveset keresnek, főleg a kezdők. Azért keresnek keveset, mert magas a munkabért terhelő adók, járulékok szintje. És azért magas, mert a kiadási oldal is magas. (nyugdíj, eü ellátás, közigazgatás etc...)
Nézd meg, hogy a szlovákoknál mennyi az elvonási szint. Mert mindig Szlovákiával példálóznak, hogy még azok is elhúztak melletünk. Csak azt felejtik el, hogy ott még rosszab a szociális ellátás. Ettől függetlenül az EU gazdagabb része azért (is) nehezen versenyez az USA-val v. Ázsiával mert egy elég komoly jóléti rendszert tart fenn, amiben benne vannak szociális ellátás jellegű funkciók meg államilag támogatott kultúra meg még sok minden egyéb. Ezt szerintem át kéne gondolni, mert Európa le fog maradni.

vanholnap.hu/wp-content/uploads/2013/08/munka_implicit_2011.jpg

BéLóg 2015.10.11. 16:02:04

@csak egy néző: Ezt ugyan nem értem de bennem lesz a hiba...
Mondtam én hogy útépítő mérnök vagyok? Vagy tényleg az a normális hogy Somogyban drágább az útépítés mint Horvátországban?
Mert Strabag Demokraták Szövetsége közbe-szerzés (nem közbeszerzés!) idején pont ez volt.
A MAGYAR síkterepi autópálya asszem háromszor volt drágább 1 km-re vetítve mint ugyanaz a Horvátoknál a hegyekben.

De hídépítő mérnök sem vagyok, ezért tán azt is leírhatom, hogy amikor DemSky aláírta a Margit híd felújítási szerződését kiderült, hogy a FELÚJÍTÁSI összeg harmadából NÉMETORSZÁGBAN egy német cég, német munkaerővel egy valamivel hosszabb vadonatúj hidat meg tudott építeni.

csak egy néző 2015.10.11. 16:10:00

@midnight coder:
"Ja. A 4-es metró azért lett 4-es, mert 4x annyiba került mint tervezték."

Ki is akadályozta, minden szinten 8 évig az építkezést?

hvg.hu/itthon/20121218_4metro_mernok_170_millio

Hogy is volt ez a Margit-híd felújítás?

"A fővárosi projektek esetében már megszokott költségnövekedés a Margit hidat sem kerülte el, ám az, hogy a híd rekonstrukciója az eredetileg becsült összeg duplájába került, még a költségtúllépésben tapasztalt várospolitikusokat is meglepte. Hogy szállt el így a hídfelújítás ára? S kik állnak a közbeszerzésen induló cégek mögött? Pénzügyi összefoglalónk."

hvg.hu/gazdasag/20110913_margithid_finanszirozas

Komám nincs itt értelme "komcsilibsizni", mert ezek ugyanazok.

csak egy néző 2015.10.11. 16:11:49

@BéLóg:
Én sem vagyok útépítő mérnök, de azért megkérdezlek, szerinted hova könnyebb utat építeni? Fosóhomokra, vagy szikára szerinted?

lavór 2015.10.11. 16:29:34

A magyarok döntöttek. Szép lassan elhagyják az országot.

BéLóg 2015.10.11. 16:42:11

@csak egy néző: Értem már! Akkor megmagyaráztad a löszdombba épített alagutat, oké. De negedelmeddel, Somogyban miért is lenne fosóhomok? Azt meg csak nem akarod belemagyarázni, hogy a sziklába meg fillérekért lézerkarddal vágják az utat, hordják fel a nyersanyagot meg azzal a híres, MAG című scifiben látott géppel fúrják az alagutakat.

Azt persze TUDOM hogy mivel indokolta meg a Strabag a tripla árat, de hogy ezt elhiggyem meg hogy erre te rávegyél, az már túlmegy a logikus gondolkodáson.

@lavór: Azt hogy ezt honnan vetted, nem tudom de hogy ez is csak egy ordas ballib hamisítás, az tény.
Azok a magyarok tényleg elmentek, akik büfé-ruhatáros diplomával mondjuk Angliában háromszor annyit keresnek mint otthon, bár dupla annyi rezsivel, igen-igen nagyrészt családról, normális kapcsolatokról lemondva ÉLNEK. Egyetlen percig nem vitatva hogy mindenki a saját életének bonyolítója és ha már az EU-ban hét év aljas "pihentetés" után megkaptuk ezt a jogot, hát maximálisan élnünk is kell vele.
Igaz, megtalálod a neten már most is azt, hogy a szállodákban diplomásként takarító magyarokat hogyan szorítják ki az ugyanazt a munkát egyharmaddal OLCSÓBBAN elvállaló kazahok és hasonló. Úgyhogy javaslom 12 hónap múlva is térjünk rá a témára, jó?

lavór 2015.10.11. 16:47:00

@BéLóg:

Mondjuk Angliában is van minimálbér, már az alacsony képzettséggel rendelkezőeknek érdekes, azt kapja minden náció.
Nagy számú visszatérőre ne is gondolj. Ahol nincs perspektíva, nincs élet. Vegetáció van.

BéLóg 2015.10.11. 17:08:11

@lavór: Yes. Ahogy például Németországban is. Aztán mégis mi szokás? Nuku szerződés, átverés, bér-visszafizetés (zsarolás), kamu levonások, lakhatatlan lakás...
Kolbászból kerítés annak van aki igazán jól tudja az adott ország nyelvét, rohadt keményen dolgozik és jobban mint a többiek, valódi szerződése van, nem verik át, satöbbi.

De még egyszer mondom, AZÉRT léptünk az EU-ba töbek között hogy ott oda menjünk ahová akarunk. Mi is, a csehek, szlovákok, lenygelek, románok és az összes egyéb náció. Márpedig ha ÉLÜNK ezzel a jogunkkal akkor az nem demonstrációs vagy politikai akció, szimplán matematika.

lavór 2015.10.11. 17:11:29

@BéLóg:

Biztos van ilyen is. A családomból többen külföldön dolgoznak, szerződéssel, biztosítással, saját bérlésű lakással (nem ágybérlet)... Csibészek mindenhol vannak.

Krisz11 2015.10.11. 17:23:26

Baromság. Amerikában vagy Németországban is rohadt sok szegény van. Mindenkiből nem lehet középosztálybelit csinálni.
Értelmetlen a sírbékolás, magyar állampolgárnak lenni nem olyan rossz, az 1 főre jutó GDP (ppp) kb 25 ezer dollár míg Görögországban és Portugáliában 26 és 27, spanyolban és olaszban 33 és 35, Japánban 37 Angliában 39. Magyarul nem vagyunk olyan messze ezektől sem. Inkább kiváltságosnak kell tekinteni magunkat a világ többi részéhez képest. Persze tudom, van akinek semmi nem elég.

BéLóg 2015.10.11. 17:29:35

@Krisz11: Egyébként végre egy lényegi téma-hozzászólás.

midnight coder 2015.10.11. 17:59:35

@csak egy néző: Persze hogy ugyanazok. Én is pont ezt mondtam a húsdaráló polgártársnak.

midnight coder 2015.10.11. 18:00:44

@lavór: Ja. Kb. a kékcédulás választások óta. A tempó attól függ, hogy épp mennyire könnyű ezt megtenni. Mostanság nagyon az.

BéLóg 2015.10.11. 18:02:37

Érdemes az alábbi cikket elolvasni, úgy általánosságban:
www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/gyorsitja_vagy_lassitja_europa_vegromlasat_a_bevandorlas.603732.html

Én azonban szeretnék ebbe a topikba külön is beemelni egy szerintem idevágó részletet:
"...Nem sokkal kevésbé szívszaggató látvány az európai migrációs hullámnál, hogy a fiatal portugálok egy része (ebben az országban 33,3 százalék a munkanélküliségi ráta) kétségbeesésében a volt gyarmatokon, Angolában és Mozambikban keres állást és jövőt magának. Hasonló a helyzet a tüntető spanyol fiatalokkal, akik azzal vádolják kormányukat, hogy emigrációra kényszeríti őket. És ott van Kelet-Közép-Európa: egy bolgár vicc szerint a legforgalmasabb főút az országban az, amely a szófiai repülőtérre vezet..."

Csak nem Orbán jár titokban Portugáliába, Spanyolországba, Görögországba, Bulgáriába? Szerintem csakis ő lehet aki miatt ONNAN is menekülnek a fiatalok!

BéLóg 2015.10.11. 18:05:06

@lavór: Én mindenkinek azt kívánom, hogy legyen boldog ott ahol éppen él!

Pöff 2015.10.11. 18:32:01

@Babette anyó húsdarálója:

mielőtt ilyen baromságokat firkálsz előtte nem csak balos újságokból meg az indexről tájékozódj.
Úgy hogy "A probléma most is a fejekben van"
Valóban a te kis kis kobakocskádban is.

Kell építeni 1000 km utat.
Szocik alatt ebből megépül 150 km, ellopnak 2000 km utat.
fidesz alatt megépül 149 km, ellopnak 1999 km utat.

Amíg a vörös balodlali agyzsugorban szenvedő mszpszdszutódpártocskás tapsgépezet nem érti meg a különbséget, addig nem lesz itt normális élet.

Arról meg végképp leszokhatnátok már hogy a fideszt a Jobbikkal összemossátok.
A jobbik nincsen hatalmon, a fidesz 2/3 semmilyen jobbikos javaslatot nem támogatott eddig. Jobbikosok támogattak párat ami kompromisszummal elfogadható volt.

Az egész parlamentben a Jobbik az egyetlen párt aki az aktákat felnyitná és liberál-balos-fideszes politikus maffiát lecsukná min.10+ évre
És az első döntései közt lenne!

És elnézve hogy a fideszes CÖF vagy maga a fidesz milyen aljas húzásokkal próbálja a Jobbikot bemocskolni...hát elhiheted hogy a legkevésbé sem akar egyik Jobbikos se lepacsizni a fidesszel

csak egy néző 2015.10.11. 18:37:35

@Pöff:
"Az egész parlamentben a Jobbik az egyetlen párt aki az aktákat felnyitná és liberál-balos-fideszes politikus maffiát lecsukná min.10+ évre"
Mintha ezt ígérte volna a fidesz is ellenzékben, oszt' lásd mi lett belőle. Miért lenne más a jobbik, ha a húsosfazék közelébe kerülne?

BéLóg 2015.10.11. 18:49:22

@csak egy néző: Semmiképpen sem lenne jobb. Sőt. Ugyanúgy beleállnának a mutyiba és a lenyúlásba, és nemcsak azért mert egyszerűen ilyen még mindig a MI MAGUNK háttere. De az is igaz, hogy simán lehúznak maguk közé a többiek bárkit.
Nem véletlen hogy a gengszterváltás után a legnagyobb lenyúlásokban minden párt az mdf-től a szadeszig benne volt.

Netuddki. 2015.10.11. 19:32:02

Orbánköcsögök, ez most komoly? Ennyire futja tőletek? A szocik is loptak?
Elmentek tik az orbán gazdátokkal együtt anyátok retkes picsájába! Ha a maszoposok loptak mijakisfaszomé nem csukták le őket a gazdáitok? Megmondom, azért mert akkor bezárultak volna azok a kis kapuk amin keresztül a közpénzt el lehet lopni. Ugyanolyan tolvaj a fidesz, és ha van igazság ebben az országban akkor az összes tolvaj megélhetési politikusbűnöző a börtönben fog megrohadni! Mindegy melyik párt színeiben lopott. Ennyi, ostoba ballibsiző, fideszmosdató, tolvaj férgek.

Nzoltan 2015.10.11. 19:37:57

A szegénység csakugyan a fejekből indul ki. Aki a kormányzástól várja a felemelkedését, az menjen közszolgának. De akkor ne pampogjon, hogy ha orbánék határoznak a fizetéséről. Akinek meg több esze van, az úgyis talál magának egy jobb alternatívát.

Mindenki nem lehet gazdag, de törekedni lehet rá. Ingyen semmi sem jár.

BéLóg 2015.10.11. 20:27:06

@bértrollbosszantó_kovi1970: Asszem elvétetted a blogot mert ennek, amit nagyjából idehánytál valahogy semmi közös pontja nincs se a blog témájához, se a lényegi hozzászólásokhoz...
Hacsak nincs marhára szelektív látásmódod -- ami mondjuk eléggé sűrűn előfordul ballibáéknál.

KUHULIN 2015.10.11. 20:30:26

@BéLóg: Ez egy ilyen betegség.

BéLóg 2015.10.11. 20:39:04

@KUHULIN: Akkor bértrollbosszantó kartács MAGÁT b...sszantgatja? :-) Lassan vége lesz a világnak ha ez így megy tovább!

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.10.11. 20:54:47

А magyarországi szegények száma 1990 óta ugyanaz. Nincs miről beszélni.

monddazigazatmar 2015.10.11. 21:42:24

@bértrollbosszantó_kovi1970: Hehe. Hülye balfasz. Nem bosszantasz te senkit, csak röhögnek rajtad. Inkább te bosszankodsz

BéLóg 2015.10.11. 22:42:46

...és ezt közre merte adni a Zindex? Szerintem itt valaki holnap repülni fog!
index.hu/gazdasag/2015/10/11/az_amerikaiak_nagy_resze_egyik_honaprol_a_masikra_el/

Hacsak az nem lesz a magyarázat, hogy hihetetlen mit csinált az USÁ-ban Orbán!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.10.11. 23:10:14

@BéLóg: Fideszkedsz, batyugeci? Véded a narancsot mi te elvtelen hazátlan csicska? (Köp).

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.10.11. 23:12:19

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Nem, nem igaz. Mára az alsó közép is elszegényedett.

BéLóg 2015.10.11. 23:18:40

OFF
@Kormánymeghízott Államcickány Úr: (Néz. Trutyi visszaesik köpő pofikájára.)
Csak nem leltél rá a "megnézem a profilját" nyomógombra, xerencsétlen? Nem megy a fidesz-drogkereskedő témád, hát idejössz arcoskodni?
Ez legyen a legnagyobb örömöd, elyühkeregy!
Ha gondolod, nyugodtan vedd az apám faszát is a szádra, ha neked erre van szükséged és jobb nem jut eszedbe mint személyeskedni.
ON IGNORE ON

Pöff 2015.10.11. 23:42:08

@csak egy néző:
Tudod a fidesz már egyszer már volt kormányon...98-2002-ig
olyat bukott ihajja 3x-or is újra számoltatták mert nem hitték el hogy tényleg ennyivel megbuktak.

olyan mocsadék ügyeik voltak, hogy baszarsz.

Jött az MSZP Kinevezték kormánybiztosnak egy faszit (sajnos nem tudom már a nevét)
Hogy indítson vizsgálatokat a volt fideszes ügyekben
1 év után olyan dolgokra jutott hogy a saját párttársai kicsinálták és eltávolították.
Az fideszes ügyekben vastagon benne voltak az mszp-sek is.
Senkit nem vontak felelősségre. az ürgét meg félretették.

Az az ember aki a 98-2002-es fideszes lopás mocsokságok után képes volt 2010-ben beszavazni újra a fideszre..
majd utána 2014-ben is hát az egy idióta bárány barom

De a legröhejesebbek az, hogy lenne egy kibaszott semmi párt ami anti korrupciós dolgokban hisz és tenne is érte...99%-ban fedhetetlent hétköznapi emberekből áll.
Tényleg tenne az országért az itt élő emberekért.

...semmit nem kéne csinálni csak beszavazni....

és erre mit csinálnak Fideszes és baloldali libsi emberek:
-gaz náci
-hú majd ő is jó ellopja mint a fidesz vagy a baloldal..nehogy rá szavazzunk. Még kiderülne, hogy nem lop.
Szavazzunk inkább olyanra aki(k) 25 éve lopják a pénzt.

Ez igen öcsém, szellemi toprongyok vagytok

BéLóg 2015.10.11. 23:59:11

@Pöff: Üvegzseb volt a program neve, és b+ hiába erőlködöm, nekem sem jutott eszembe a faszi neve. De megtaláltam a Wikipédián, szerintem te is Keller Lászlóra gondolsz.

Beírásod második részre csak azt tudom válaszolni, elég gáz dolog letoprongyozni azokat az embereket, akik egyébként szavaztak már az összes létező pártra az MDF-től a Jobbikig. Az egy kicsit vicces, hogy amikor ezek az UGYANAZON emberek a "kedvenceidre" szavaznak akkor zseniális fasza demokratikus 150 feletti IQ-jú megfontolt választók, de ha nem, akkor szellemi toprongyok.
Ha ezzel akarsz "híveket" szerezni, nagyon rossz úton jársz!

csak egy néző 2015.10.12. 00:12:31

@Pöff:
Figyelj csak pöfike.
Azt az embert, aki a fidesz mocskait vizsgálta, úgy hívták, hogy Keller László
A főügyészt pedig úgy, hogy Polt Péter.
Van még kérdés?

Pöff 2015.10.12. 20:45:37

@csak egy néző:
sose volt kérdés
és felkötném mindkettőt

Csak akkor nem értem mi bajod a Jobbikkal aki úgyszintén lecsukná őket 10-20 évre.

lásd mai:
www.youtube.com/watch?v=uaKAU_9R82s

Ha az esélyt se adjuk meg olyanoknak akik meg akarják oldani a problémát és inkább olyanoknak akinek a legkevésbé se érdekük a politikai tisztaság, akkor ne csodálkozzunk az állapotokon. Főként azon, hogy éppen az mszp vagy a fidesz mit csinál.
Ez ilyen egyszerű.
Aki ezt az alapvető tényt képtelen felfogni, azt le is fogom hülyézni.

"Elutasította az Igazságügyi Bizottság a Jobbik két javaslatát, melyek arra irányultak, hogyan lehetne a korrupciót és a közpénzek elköltését átláthatóbbá tenni. Staudt Gábor elmondta: a párt szerette volna, ha nem évülnek el azok a korrupciós bűncselekmények, melyeket politikusok követnek el, továbbá kezdeményezték, hogy legyen egy olyan honlap, melyen nyilvánosak lennének a közpénzek elköltését szabályozó szerződések. Mivel a bizottság nem vette át ezeket a javaslatokat, nem is kerülhetnek az Országgyűlés elé."

Egyszerűen nincs miről beszélni a fidesznek és a Jobbik-nak vajmi csekély közük van egymáshoz.

Már rég nem a korrupcióban fulladoznánk, ha 2010-ben vagy 2014-ben Jobbikos kormányváltás lett volna.

Pöff 2015.10.12. 20:47:30

@BéLóg:
Ahh igen...Pedig keller lacikát méga wikin is megnéztem..nincs semmi írva ezen dolgairól.
aztán mondom nem írom be ha nem tudom biztosra.

Nah igen polt petike...máshol már kötelet kapott volna.

csak egy néző 2015.10.12. 20:49:16

@Pöff:
Azért a 2/3-os Istenkirálynak, mintha más lenne a véleménye.

"Nem lesz esélyes a Jobbik 2018-ban? - kapta a kérdést.
„Á, hát hogy? Hogy? El tudja azt képzelni? Amikor elmegyünk választani, akkor hozunk egy döntést. Hát a kaktuszomat sem bíznám rájuk, nemhogy az országot. Lehet vagánykodni, keménynek lenni, meg hogy mi vagyunk a tiszták, lehet ezt nyomni, dehát a végén elmegy nyolcmillió emberből ötmillió ember. És azt mondja, hogy az életemet befolyásoló legfontosabb döntéseket oda fogom tenni valahova. Hát hol jön ide a Jobbik?”

BéLóg 2015.10.12. 21:29:38

@Pöff: Nem baj, ketten is megtaláltuk neked. Egyébként ő (Keller László) Pest megyében volt még az előző Orbán ciklus alatt országgyűlési képviselő.

@csak egy néző: Tudnál adni valamilyen linket hogy megnézhessem az egészet? Gondolom te is valahonnan másoltad.

BéLóg 2015.10.13. 00:02:14

@csak egy néző: Kösz!
(Ezt az Indexen olvastam de ott a fele sem volt benne.)

Pöff 2015.10.13. 20:56:05

@csak egy néző:

444.hu

ok
nincs több kérdésem.

De ha már itt tartunk:
"És azt mondja, hogy az életemet befolyásoló legfontosabb döntéseket oda fogom tenni valahova.
Hát hol jön ide a Jobbik?"

Egyrészt van benne igazság, mert sajnos az emberek nagy része így gondolkodik (szarul) hogy nem bízom rá (a jobbikra) mert ez fontos kérdés.
Az hogy a 200 másik (egyébként töklényegtelen)kérdésben egyik vagy másik totál bukott leszerepelt pártot választja az számára teljesen természetes.

Szóval inkább elutasítja azt a pártot ami megoldást hozna. Pedig tucatnyi érv szól mellette, amiért szükség lenne rá.
Csak mert van 1-2 olyan dolog amivel nem ért együtt legyen az vélt vagy valós.
És inkább beszavaz egy olyan pártra amiről tudja hogy szar, megszopatta, többször is. Teljesen korrupt. Teljesen tönkretette az országot.
És azzal győzködi magát hogy hátha most nem lesz olyan szar...és bizonygatja, hogy de hát ők tudnak kormányozni...

Lemegy a választás fél év jönnek a korrupciós ügyek...és meglepődik
Érted? meglepődik
4 évig végig szentségeli és szopja a faszt...
4 évig szidja őket...
és most vagy újra beszavazza vagy a másikat a haverbandát szavazza be.

Sajnos ez a magyar valóság.
Nah ezért tartunk ott ahol.
Ez a valódi ok.

Ehhez a szarhoz ami kialakult a létező legkevesebb köze van a Jobbiknak.
Nem úgy annak a politikai maffia brancsnak amit fideszmszpdkvoltszdsz lmpstb-nek hívnak.

Még egy gondolat..Magaslóról lehet nagyot esni. Főleg ha az ellenséget alábecsüli valaki.
süti beállítások módosítása