“Csak át kellett vágnia fél világon, többnyire gyalog. Nem volt mindig fedél a feje felett, sokszor éhesen aludt el. Ha szomjas volt, keresnie kellett egy kutat, vagy ivott az csatornából. Magányos volt, pedig sokan voltak mellette. A család otthon nagyon szerette, ezért indította útnak. Hiányuk ott volt vele minden lépésénél. Nem tudott azóta róluk sokat mióta elindult, de remélte még megvannak még annyian, ahányan búcsúztak tőle. Már akkor sem volt teljes a rokonság, sokan meghaltak közülük, néhányan csak eltűntek, de még nem mondtak le róluk.

Néha átverték, elszedték a pénzét, megverték, meg is erőszakolták. Kis helyekre zsúfolták, lélekvesztőn kelt át a nagy vízen, fázott, ruhája koszos volt, saját szagát is egyre jobban érezte. Szögesdrót marta bőrét, rendőr gumibotja csattant a hátán. De csak ment előre, ahogy a pénze engedte. Azonban az nagyon fogyott.

Találkozott jó szándékkal, kedves emberekkel, néha leköpték. Adtak neki enni, inni, nem léptek rá mikor a földön aludt. Haladt országhatárról országhatárra, tengerből erdőbe, hegyekből sík vidékre. Lassan már nem is figyelte hol van, de tudta, minden nappal közelebb jut a biztonsághoz, és oda majd követhetik az otthon maradottak, vagy maga tér vissza, ha már vége az otthoni öldöklésnek.

Egy táborba terelték. Ez már majdnem az az ország ahova igyekszik, de most meg kell állnia. Sátor volt felette, körülötte családok, mindenféle emberek még messzebbi vidékekről mint ahonnan ő elindult. Busszal vitték, az út szélén nagy kék plakát állt. Nem értette mi van ráírva, de nem is érdekelte. Egy újabb nagyvárosba érkezett, ahonnan már csak egy kis út van hátra a célig az eddig megtett távolsághoz képest. Nem bántották, de nem is értette mit akarnak tőle, vagy mi lesz vele. Beszélgetett a többi hozzá hasonlóval, akkor tudta meg egy állomás előtt áll, innen vonat viszi majd tovább. Csak nem tudják mikor, hogyan. Vártak. Sütött a nap. Vártak. Néhányan elmentek, de még többen jöttek. Vártak. És beszélgettek. Nem volt bennük sok közös, otthon lehet ellenségek lettek volna. Soknak a nyelvét sem érette, de mégis tudott velük beszélni, és azok is megértették őt. Menni akartak tovább. És akkor elindultak.”

Tanulni lehetne ezektől az emberektől. Keresztül jönnek a fél világon nagy küzdelmek árán, fáradtak, éhesek, koszosak, és még csak nem is egyforma világnézetűek, vallásúak. Mégis képesek arra, amire tündérországban sok ember képtelen, mivel ők tudják mit akarnak, és hova tartanak. Nem állnak le okoskodni, nem irigyek, nem csak magukat nézik. Nem arra figyelnek, hogyan nem lehet, kivel nem lehet továbbmenni, elindulnak a cél felé, és kész. Biztos van köztük aki más úton menne, van aki máshogy menne, és olyan is van aki nem akar menni de a többivel tart, mert neki is az a célja és csak ezt nézi. Nem tökölődnek, nem vakaróznak, nem keresnek kifogást. Kevés a pénzük, kevés az erejük, kevesen vannak, de akkor is elindulnak. Nem félnek, nincs is nekik mitől. Együtt vannak, és egy irányba tartanak.

Drága magyar tündérországi lakos. Neked ugye nem kell ennyi szenvedést átélni, biztos ezért van annyi időd csak magaddal törődni, és csak azt nézni neked mi a jó. Csak neked van jogod megmondani mi a helyes, és csak neked van jogod a másikon áttaposni, ha annak más a véleménye. Neked ahhoz is van jogod, ne segíts másokon, de te elvárd a támogatást. Ezért nem vagy képes a másikkal elindulni pedig tudod, ő is ugyan oda tart, és neki is az a célja. Hát ehhez csak gratulálni lehet.

Pár ezer embernek át kell magát verekednie a fél világon, hogy annak a túlsó felén mutassák meg egy országnak mit jelent a közös akarat. Mire képes az, és mekkora erőt is jelent a közös cél.

Ugye senki sem akarja megtudni hova lett a magánynyugdíja? Senki nem szeretné megtudni, mennyit lopott Orbán Viktor és bandája magának a közösből? Nem akarja, hogy a gyerek itthon tanuljon, itthon dolgozzon? Nem kíváncsi rá, ki van kitiltva az Usa területéről, és miért? Biztos sokan szeretik ha a kormány hazudik neki, és erre nagyon sokat költ. Még többen vannak, akik nem szeretnének elszámoltatni közéleti szereplőt a családi összefogás eredményéről. Sokan szeretnek értelmetlen adókat befizetni, hogy abból aztán stadion legyen, meg kisvasút, ne kórház, iskola, közmű, munkabér, szociális háló. Vagy mégis? Akkor mi a gond? Nincs aki másként kormányozna, mert minden politikus lop? Mennyit is ismer az ember jelenleg, és azok mind ilyenek? Nem? Esetleg oda kellene menni ahol történnek az események, és ott megmutatni mit is akar a magyar. És együtt, nem azt nézni, hogy kivel nem. Az akarat csodákra képes, de azért tenni is kell. BANDITA.

Címkék: magyar menekült menetel Fidesz

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr407760916

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ki is itt az agresszív? II. 2015.09.05. 20:22:50

A tegnapi nap megalázó volt Magyarország számára, több szinten is.  Nemzetközi hírnevünk totálisan a földbe lett döngölve. Gyakorlatilag nem maradt olyan nyugati politikus, pártszíntől függetlenül, aki nem ítélte volna el élesen az orbáni antihumánus ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dadddd 2015.09.05. 09:31:07

"tudják mit akarnak, és hova tartanak"

Legalábbis van egy romantikus elképzelésük. Lesz itt pofára esés rendesen.

Bafana 2015.09.05. 09:33:50

1. Ők mind a háború elől menekülnek.
2. Mind szírek.
3. Mind iratok nélküliek.
4. Mind január 1-én születtek.
5. Mind ártalmatlanabb, mint 25 millió román, akiktől viszont rettegni kell.
6. A hülyék a túloldalt... Mind.

midnight coder 2015.09.05. 09:34:10

Na ja. Mi is lelkesek voltunk a gengszterváltás előtt. Aztán a többségnek jött a nagy pofáraesés. Ugyanez vár a bevándorlókra is. Az már érdekesebb kérdés, hogy a németek hogy fogják majd kezelni a helyzetet.

dadddd 2015.09.05. 09:42:42

Nórgádi György nagyon jól mondta: Érdekes módon az iratait mindenki "elveszítette", de a mobiltelefonját egy sem.

Szumi 2015.09.05. 09:42:50

Ez egy romantikus novellának jó - de helyzetképnek semmiképp. Igen, lehetne tőlük - ha nem is tanulni, de megtudni érdemes volna tőlük jó néhány dolgot, amit gondosan titkolnak: honnan jöttek, mi a nevük, miért tüntették el a személyi okmányaikat, honnan volt annyi pénzük, hogy még az oly sok nyilvánvaló hányattatás és költségek ellenére még mindig van nekik bőven, hogy akár taxival is kimennének Münchenbe, mitől olyan kevéssé viseltes a Nike cipőjük, ha már annyit gyalogoltak, miképpen működik a mobiljuk roamingja hónapokkal az elindulásuk után is, stb. Túl kíváncsi vagyok?

Semper Fidelis 2015.09.05. 09:43:10

Csak azt nem értem, hogy akkor minek jogszabályok, törvények, nemzetközi szerződések. Összeáll párezer ember, és azt tesz amit akar... Ez így nem jó és veszélyes. Akkor is, ha egyesek ettől baromi boldogok.

Szumi 2015.09.05. 09:46:01

@dadddd: a múlt század elején, mikor bevezették a Monarchiában az ujjlenyomat alapján történő azonosítást, a rómaiak baltával vagdosták le az ujjaikat, mert fel nem fogták, hogy nem minden ujjlenyomat egyforma. Sajátságos "kultúrák" sajátságos reakciókat szülnek - éppen ezért sajátságosan kell(ene) bánni is velük.

dadddd 2015.09.05. 09:47:33

@Szumi: "ha már annyit gyalogoltak"

Hónapok óta próbálják elhitetni velünk, hogy több ezer km-t gyalogoltak. Erre mit látunk? Herceghalomnál feladják. hm...

bbwd 2015.09.05. 09:49:11

romantikus idealizmus, mert általánosítani nem lehet, ugye, kivéve, ha pozitív értelemben általánosítunk.
mert minden menekült egyformán becsülendő, pozitív példa, akitől tanulni lehet...

meg a szezont a faszommal...

dadddd 2015.09.05. 09:50:38

@Semper Fidelis: Pontosan!

Ha ez az egész lecseng, nyilván a legfontosabb kérdés az lesz, hogy van-e még unió. Ezek után ugyanis elég nevetséges volna pl. az uborka görbületét számon kérni...

KUHULIN 2015.09.05. 09:53:10

Andráska! Példát kéne venned. Amíg még nyitva a határ... :)

2015.09.05. 10:08:35

Hajrá, liberók, fossátok ki ezeket a posztokat gyorsabban. Csak napi 10-15 jelenik meg, az index ennél lényegesen többet is elbírna. Nem vagyok elégedett sem a termelékenységgel, sem a stiláris választékkal, ugyanis a legtöbb posztotok ugyanazt a pár frázist pufogtatja, amik már egyébként is kifáradtak. Ennél lényegesen többre vagytok képesek. A menekült-tematika hamarosan lecseng, vissza kell térni a hajlékonyakhoz meg a fideszrabláshoz, tehát húzzatok bele!

monddazigazatmar 2015.09.05. 10:30:20

Tanulni lehetne toluk?
Tolunk is baszod, hogy betartjuk a torvenyeket, szabalyokat.

átlátó 2015.09.05. 10:43:55

Írjál még tesó valamit. Például arról, hogy amikor a határon kívüli magyarok - rászoruló - segítéséről van szó, miért jár az a pállott szátok, hogy van nekünk itthon is mire költeni a pénzt?!
Mondom ezt úgy a szemedbe tesó, hogy egyáltalán nem vagyok fidesz drukker, - viszont amikor igaza van, akkor igaza van. A kormánynak.
Amúgy ezek az újkori megszállók között a programozó mérnökök vannak túlsűlyban, hogy nem értik az angolt nem baj, majd németben az új munkahelyükön lesz arab nyelvtanfolyam a helyi erőnek és ezen a helyzeten az is javít, hogy a hazájukat nem külső megszálló hatalom elöl elhagyók erősen iszlám kötődésűek. Szép, színes egy misung lesz ebből kulturálisan, csak a helyzet az, hogy fanatikusabbak...mondom ezt úgy, hogy nem hiszek én még a Jóistenben sem.
Tehát ne hagyd abba ezt tesó. Írjál, baszod, írjál. Nemere István is szapora író.

Visceroid 2015.09.05. 10:44:54

Kedves libsik!

Ha tovább folytatjátok ezt a mézes-mázos stílust a "menekültekkel" kapcsolatban, azzal csak azt éritek el, hogy az ország egy emberként fogja utálni őket. Kicsit vegyetek már vissza a nyavalygásból, próbáljátok meg a realitások talaján állni és akkor talán az emberek véleménye is megváltozik.

tomfree 2015.09.05. 10:50:42

Abba kéne hagyni ezt a nyálas-nyájas dumát ezekről a menekültekről.
1. 2011-ben kezdődött a polgárháború. Eddig hol voltak és miért nem jöttek?
2. Miért nem otthon harcolnak a hazájukért és a szabadságukért?
3. Menjenek az első biztonságos országba ne szeljék át a fél világot ahogy kedvük tartja papírok nélkül.

A menetrend a következő:
hétfő: gyülekezés a Keletinél.
szerda: összejött 1000 ember és elindulnak az M1-en gyalog persze.
csütörtök: ajvékol a sok hülye nekik.
péntek: jönnek a buszok a határig velük.
Ezek szerint jön pár százezer papír nélküli szerencsétlen és azt csinál itt amit akar.
Libsik figyelem: a görög határ tegnap 5ezer menekült lépte át. Pár nap és mehettek vissza a Keletibe ételt osztani megint.

hétköznapi libsizmus 2015.09.05. 10:51:39

Miután elérték a céljukat és kifújták magukat, nekiállnak berendezni a saját szjuk íze szerint az európai világot

Mint például ez a fickó:

Mohammed Malik
"Why not welcome refugees and expel an equivalent number of Eastern E£uropeans to make space (in Western Europe)?"

Vagyis: Köszöntsék a németek menekülteket, és dobjanak ki ugyanilyen számú kelet-európait, hogy helyet csináljanak nekik nyugat-európában

Forrás:www.aljazeera.com/news/2015/09/refugees-hungary-train-station-150903064140564.html

Szép kis jövő, nem kell sokáig várni hogy megvalósuljon. Hogy ezek ilyenek, az senkinek sem okoz meglepetést a történtek után. de hogy vannak közöttünk akik tapsikolnak hozzá, ez az igazán hajmeresztő

hétköznapi libsizmus 2015.09.05. 10:57:42

@monddazigazatmar:
"Tanulni lehetne toluk?"

Ha ők ki akarják dobatni az ottani magyarokat Németországból, akkor mit jelent az hogy "tanulni tőlük"?

Mert nem a befogadást, hiszen az teljesen idegen a szokásaiktól. Hát akkor legyen a szerző kedve szerint, dobjuk ki őket páros lábbal

bElannaTorres 2015.09.05. 11:05:19

el se olvastam, de ugye tényleg nem vagy ilyen hülye?

egyszerűen a szükségletpiramis legalján vannak, mi nem. Amint rendeződnek a dolgai egy embernek újra olyan lesz mint volt. Ha épp asszonyverő fasz volt, akkor ugyanolyan lesz. Ha normális volt az is marad. (feltéve ha nem buggyan meg azok után amik érték ez is benne van)

lavór 2015.09.05. 11:06:28

Kedves illibsik. Giga bukta. Le kell vonni a konzekvenciát és szépen lemondatni ezt az alkalmatlan bagázst

Brix 2015.09.05. 11:06:57

@tomfree: Engem már csak egy dolog érdekel: az , hogy Orbánák mikor akarják bevezetni a hermetikus határzárat.
Ami most van Európában: káosz, anarchia és állami keretek folyó törvénysértés
Ennek véget kellene vetni valahogy, mert a helyi lakosság türelme fogytán.
Vannak jogaink nekük is , a békés, nyugodt migránscsődület nélküli életre, ezt kellene figyelmbe venni.
Jelenleg ami folyik: a globális , individuális jogok durván a nemzeti jogok fölé helyezése.
Minden nemzet alapvető joga , a határainak megvédése és hogy meghatározza, kiket enged be terültére.

Semper Fidelis 2015.09.05. 11:07:00

Megint az M1-esen gyalogolnak. Szégyen, hogy ezt hagyják. Egészen hihetetlennek tartom, hogy csak így össze-vissza ész nélkül azt csinálnak, amit akarnak.

Európa, neked annyi ha ezt hagyod.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.05. 11:07:40

A lényeg egy marad: a ballibek óriásit buktak az ügyön.

boyob 2015.09.05. 11:10:09

Bandita legjobb írása szerintem.És nem értik,az istennek nem értik a lövészárkokba beásók,hogy mi a fenét írt és próbál elmondani nekik. "Ugye senki sem akarja megtudni hova lett a magánynyugdíja? Senki nem szeretné megtudni, mennyit lopott Orbán Viktor és bandája magának a közösből? Nem akarja, hogy a gyerek itthon tanuljon, itthon dolgozzon? Nem kíváncsi rá, ki van kitiltva az Usa területéről, és miért? Biztos sokan szeretik ha a kormány hazudik neki, és erre nagyon sokat költ. Még többen vannak, akik nem szeretnének elszámoltatni közéleti szereplőt a családi összefogás eredményéről. Sokan szeretnek értelmetlen adókat befizetni, hogy abból aztán stadion legyen, meg kisvasút, ne kórház, iskola, közmű, munkabér, szociális háló. Vagy mégis? Akkor mi a gond? Nincs aki másként kormányozna, mert minden politikus lop? Mennyit is ismer az ember jelenleg, és azok mind ilyenek? Nem? Esetleg oda kellene menni ahol történnek az események, és ott megmutatni mit is akar a magyar. És együtt, nem azt nézni, hogy kivel nem. Az akarat csodákra képes, de azért tenni is kell."

bElannaTorres 2015.09.05. 11:11:42

azért ebből még nagy szopás lesz szerintem. Ez még csak a kezdet.

dadddd 2015.09.05. 11:17:08

@boyob: Mondjuk rohadtul nem erről szól a mostani történet.

De hogy kapcsolódjunk a felvetéshez: Gondolom, te szívesen fizetnél különadót a menekültek ellátására, igaz?

Brix 2015.09.05. 11:21:30

@Semper Fidelis: Igen, ez nagyon durva: államilag jóváhagyott és támogatott törvényszegés történik! Jelenleg nincs határvédelem és a menekültek tovább már nem engedelmeskednek senkinek, nem tartják be a rájuk vonatkozó törvényeket
Ezt már a karhatalom is nehez fogja megállítani...Orbánék most hibáztak!

alfacharlybravo 2015.09.05. 11:29:10

Micsoda boldogság a hét végén az osztrákok 10000 menekülttel gazdagabbak lesznek, de mi kapunk helyettük a jugóktól legalább kétszer annyit ha nem többet. Elterjed a híre, hogy ki lehet erőszakolni Mo. ról a továbbjutást akkor aztán beindulnak és a kerítés még sehol, meg a határ vadászok, lesz itt óriási tumultus.

dadddd 2015.09.05. 11:30:01

@alfacharlybravo: Ez sajnos nagyon valószínű.

hétköznapi libsizmus 2015.09.05. 11:30:36

@bElannaTorres:
A migráció felfutóban van, napról napra többen jönnek. És annyira, hogy kb. havonta megduplázódik a számuk. Ami ma 100 ezer az holnap már 1 millió

Ha elérnek egy kritikus tömeget, akkor már nem lehet ugyanúgy kezelni őket, mint előtte. Már most ők diktálják a feltételeket és a játékszabályokat. A törvényekre pedig nagy ívben tojnak, odahaz is ezt szokták meg, ezt hozzák magukkal

A legnagyobb hazugság úgy beállítani, mintha itt korlátozott számú egyedről volna szó. Olyan ez mint a lavina: ha az elején nem állítják meg, akkor mindent elsöpör a tömegével

apanna 2015.09.05. 11:31:58

Épp most hallottam a hírekben, hogy a Hegyeshalomra tartó buszok egyik sofőrjét megfenyegették, hogy ha nem Ausztria felé megy megölik. A múltkor az egyik afgán képtelen volt az indulatait visszafogni türelmetlensége miatt, majd egy jó darab követ előredobott a sorban ahol állt. Tömegverekedés volt a vége. Előtte egy korán miatt verték össze egymást a szírek ás afgánok. Most mondták be a hírekbe, hogy Macedóniában lekapcsoltak pár isis harcost. Nem tartják be a törvényeinket, sem a miénket sem másét. Ezeknek a vallás maga az állam. Ezektől példát? Na ne...

alfacharlybravo 2015.09.05. 11:36:09

@Brix: Mi a fenét lehet kezdeni gyerekes családokkal nem lehet kényszeríteni csak azt aki engedelmeskedik, nem ölheted meg nem kínozhatod meg mit javasolnál? Beszélni sem tudsz vele és tiszta bolond tele a feje valami hülye propagandával.

Semper Fidelis 2015.09.05. 11:36:45

Ha meg keményebben lép fel a rendőrség, akkor meg megy az ajvékolás. A múltkor valamelyik firkász abból kanyarított valami fércművet, hogy szegény menekültre durván szóltak a rendőrök..

Én tuti nem hagynám ezt a magyar vezetés részéről, titánkemény lennék a törvényszegőkkel. Aki meg dobál meg verekszik, arról már nem is beszélek.

Semper Fidelis 2015.09.05. 11:38:05

@alfacharlybravo: "csak azt aki engedelmeskedik, nem ölheted meg nem kínozhatod meg mit javasolnál? Beszélni sem tudsz vele és tiszta bolond tele a feje valami hülye propagandával."

Tehát akkor azt tesz amit akar, ugye? A rendvédelem külön szakma, nem a magunkfajta civileknek kell ezt megoldani. Fizetünk épp eleget érte az államnak.

chrisred 2015.09.05. 11:39:36

@boyob: Kétségbeesetten próbálják a lehető legelszántabb és leginkább heroikus pózban gyalázni ezeket a szerencsétleneket. Addig sem kell arra gondolniuk, hogy a vezetőik éppen most lopják el a gyerekeik jövőjét.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.05. 11:44:26

@retrovírus: a fideszes bérkommentek és narancs suttyó irományok viszont roppant változatosak szerencsére.

♔bаtyu♔ 2015.09.05. 11:44:44

Ugyanazt csinálják amit a cigányok. Oda mennek, ahol magasabb a segély.

Szép is lenne, ha ezt nekünk is tanulnunk kellene.

♔bаtyu♔ 2015.09.05. 11:46:29

"Az egyik buszon – amivel a Hír TV stábja is utazott – fent volt egy osztrák újságírónő, aki megjegyezte a sofőrnek, hogyha mégsem a megadott helyre viszi a buszt, abban az esetben megölik"

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.05. 11:46:51

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Neked abból, ami most Európában történik annyi a lényeg, hogy a "ballibsik jó nagyot buktak"? Tényleg ilyen korlátolt vagy te bulgár. Mondjuk ha jól tudom papírod is van róla ugye? Hogy is hívják a mentális betegségedet?

hétköznapi libsizmus 2015.09.05. 11:48:56

@apanna:
Ugyanott folytatják, ahol odakint abbahagyták

Ezek az emberek már sok éve vagy évszázada állandó törzsi háborúskodásban élnek. Egy erős diktátor képes elfojtan az indulatokat, de ha megdöntik akkor újra fellángol a harc, egészen a következő diktátorig

Az egyetlen lehetséges alternatíva, hogy egy fundamentalista vallási csoport veszi át az irányítást, mint például a Talibán vagy az IS, de az még sokkal rosszabb. A nyugati demokráciának pedig semmi esélye az arab vilgban vagy Afganisztánban

alfacharlybravo 2015.09.05. 11:50:28

@Kormánymeghízott Államcickány Úr: Ez bér kommentelés olyan zsidósan hangzik, nekem még nem sikerült kideríteni, hogy hol kaphatok pénzt a véleményemért. Már Ilf-Petrov is részletesen leírta cionista taktikát a karakter gyilkosságról nincs új a nap alatt. A jogi páncél a novella címe.

Conchobar 2015.09.05. 11:50:30

"Ugye senki sem akarja megtudni hova lett a magánynyugdíja? Senki nem szeretné megtudni, mennyit lopott Orbán Viktor és bandája magának a közösből?" - Jön az áradat keletről és délről, amely történelmi távlatokban éreztetni fogja a hatását, ebben a helyzetben a rendíthetetlen posztírót csakis az a kib@szott pénztárca érdekli, amit Orbán elemelt kredencről. 5-10 év múlva Orbánra már csak olyan homályosan fogunk emlékezni, mint most Antall Józsefre, de a mostani áradatot, de a mostani áradatot még azután is hosszú ideig emlegetjük majd (ha most nem sikerül megállítani)

dual824 2015.09.05. 11:53:49

Szar, pocsék egy 24 órája volt a jobbantaknak! De nem baj. Lesz még rosszabb is!

chrisred 2015.09.05. 11:53:57

@Conchobar: Ez a politikusok egyik kedvenc terelős módszere: jövőbeli elképzelt események miatt ne foglalkozzunk a jelen tényeivel.

alfacharlybravo 2015.09.05. 11:59:35

@Semper Fidelis: A cigányis azt teszi, kérik a metró bejáratnál a jegyét, kap a biztonságis a szeme alá egy naplementét. Ja, Gyurcsány makutok kitűnő munkájára gondolsz? Csak nálunk meghunyászkodnak az emberek és nem fegyverkeznek fel és nem csinálnak romhalmazt Budapestből, mert azért van annyi eszük, hogy utána hol fognak lakni élni és dolgozni.

Semper Fidelis 2015.09.05. 12:05:33

"A cigányis azt teszi, kérik a metró bejáratnál a jegyét, kap a biztonságis a szeme alá egy naplementét."

Erre csak annyit mondanék, hogy ha rajtam múlna, akkor 30 év fegyház járna ezért.

Személy szerint nem tűrök meg semmilyen bűncselekményt, és utálom a bűnöző tutujgatást, de ez nem ide tartozik.

20 évvel ezelőtt, 18 éves koromban rendőr akartam lenni, néha sajnálom, hogy nem az lettem. Szívből utálom a bűnözőket, tök mindegy, hogy fehér vagy fekete, vagy barna...

martineden 2015.09.05. 12:11:17

@Semper Fidelis:..,, Csak azt nem értem, hogy akkor minek jogszabályok, törvények, nemzetközi szerződések. Összeáll párezer ember, és azt tesz amit akar""...Azon kell elgondolkodni ,hogy alkalmas-e az allam vezetesere a fideszcsurhe , ha keptelen a torvenyeket betartatni?Ha osszegyulunk 3 ezren es kijelentjuk,hogy nem fizetunk adot ,megtehetjuk?

dadddd 2015.09.05. 12:16:10

@martineden: Akkor arról a csürhéről ne is beszéljünk, aki törvénytelenségre buzdította őket. Természetesen a világsajtó támogatásával.

Az indexen pl. azt írják, hogy Mo. nem tudja megvédeni a schengeni határt, ugyanakkor minden erre irányuló törekvést ekéztek, ahol tudták.

2015.09.05. 12:25:17

@Kormánymeghízott Államcickány Úr: te hülyébb vagy, mint a nicked. Nem vagyok "fideszes", még fidesz-szavazó sem voltam soha. De mondok én valamit: nincs már messze az idő, amikor itt felfordul minden, és megkapjátok azt, amire annyira vágytok. Találkozunk majd a barikádon, és akkor elmondhatod.

Brix 2015.09.05. 12:25:21

Eljött az idő , hogy összefoganak az emberek, és egy tömegtüntetésen követeljék ki , hogy a kormány minden lehetséges eszközzel - akár a hadsereg bevetésével is állítsa vissza az ország szuverenitását-és számolja fel az anarchiát.
Nagyot csalódtam a Fideszben, hiszen azt igérték, hogy felszámolják a menekültcsődületet Magyarországon. Ehelyett anarhiába taszítottk az országot és veszélyeztetik az itt élő emberek életét.
Meg kell szervezni a szabadcsapatokat, és helyre kell állítanunk a rendet az országon belül, és határon is...

♔bаtyu♔ 2015.09.05. 12:26:27

@martineden: Ne görcsöljél már pláne te, a te kedvenceid nem szavazták meg azt, hogy a bevándorlókat egyáltalán lehessen fegyelmezni.

Ugyanis Orbánék nem azért tűrik el pár ezer ember vonulgatását mert alkalmatlan fideszcsűrhe, hanem azért, mert sem a hazai, sem az Eu-s szabályozás nem teszi lehetővé, hogy erőszakkal vidd valahová a bevándorlót.

Szept.15-től lehetővé teszi, de szerintem te leszel az első aki itt fog sikoltozni, hogy Orbán rendőrei verik a szerencsétlen szíriai menekülteket.

♔bаtyu♔ 2015.09.05. 12:27:15

@Brix: Azért ezzel várjuk ki szept. 15-ét.

bkkzol 2015.09.05. 12:27:51

@martineden: Az agond, hogy hatulro uszitjak oket. Nyilvanossag elott a Merkel-Juncket paros batoritja ezt a csocseleket. Hatulrol meg betart mindenkinek.
Ja. Az ingatlirodak minden bizonnyal tanulhatnak a damaszkuszi kollegaktol! Hogy lehet adni-venni egy szetlott varosban! Bankrendszer nelkul utalni... A rokkantak, nyomorekok is mind dolgozni fognak nemetorszagban... A parazita eletmodot is mesterien tanithatjak!

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.05. 12:30:22

@Kormánymeghízott Államcickány Úr:

A liberalizmus bukása az emberiség közös érdeke, így mindenki örül, ha a liberalizmus eszme terjesztői csatát vesztenek.

SINtelen 2015.09.05. 12:37:13

Éheztek,fáztak,mentek előre... És hozták magukkal a legpusztítóbb vallást ami létezik. Nem szabadna beengedni az iszlámot Európába mert azzal vége mindennek amire eddig azt mondtuk Európa. Ezeket az embereket akik viselkedésükben a látottak alapján inkább az indó-európai emberre hasonlítanak úgy szabadna beengedni Európába ha elhagyják a vallásukat és felveszik a kereszténységet. Nem hagyni nekik, hogy titokban is műveljék az iszlám hitet, amennyiben ez megtörténik azonnali kiutasítás Európa területéről. Így tanulnak némi tiszteletet is mert az nincs meg bennük. Lehet utálkozni de ezek csak a vészt hozzák ránk. És nem nincs meg bennem ezen ok miatt az együttérzés szemernyi szikrája sem bennem. És magam bár nem vagyok vallási fanatikus keresztény de tiszteletben tartom mások vallását.. kivételt képez az iszlám.

csak egy néző 2015.09.05. 12:40:42

Ez a lényeg elvtársak. A fővárosban szinte háborús állapotok vannak. Migránsok ezrei mindenfelé,, foci ultra csőcselék randalíroz, elfogjuk, bezárjuk, kiengedjük, mehetnek, mégsem mehetnek, feláll a pendőrsorfal, eltűnik a sorfal, gyalog indulnak a határra, a foci csőcselék mindenáron gyilkolni akar, szétverik a a stadion környékét. majdnem teljes káosz a fővárosban és mindeközben mit csinál a 80 évre titkosított Pintér belügyminiszter elvtárs?

kep.cdn.index.hu/1/0/980/9808/98083/9808335_70502c2c0ccfa39d6e5bd6454e8f92d6_wm.jpg

wolves84lb 2015.09.05. 12:43:29

@Bafana: 23 M román...csak hogy pontosak legyünk...

Brix 2015.09.05. 12:44:36

@♔bаtyu♔: Remélem 15-től minden megváltozik, de attól tartok, elképesztő nehéz lesz a feltüzelt csürhét a határon tartani , még katonai erővel is
Megalázták Magyarországot , csak azért, mert be akarta tartani a törvényeket és a rendet. Remélem a történelem egyszer igazságot szolgáltat nekük...Rendszeresen olvasom a BBC-t, a CNN-t és a Guardian-t , ahol szemenszedett hazugságokat írnak Magyarországról.

Shopping 2015.09.05. 12:47:46

Jelentkezzen már valaki aki TUD MONDANI EGY OLYAN ORSZÁGOT A VILÁGON, AHOL AZ ARABOK BEILLESZKEDTEK?????
Nincs.
A legjobb példa a skandináv országok, ahol lakást +tobb ezer eurós segélyeket kaptak, és mi az eredmény ?
A bűnesetek 70%-át a bevándorlók követik el.
Ezek tények. Ezekkel nem tudsz vitatkozni.

Miert gondolja bárki, hogy ezután másként lesz ??

Szűrés

Shopping 2015.09.05. 12:48:19

Tanulni lehetne...
Persze.
Kidobják az ételt. Tényleg nagy bajban lehetnek...

2015.09.05. 12:48:26

@csak egy néző: fizikailag sincs kapacitásuk uralni a helyzetet. Ennyi rendőr egyszerűen nincs, amennyi ide kellene, és a rendőrök is emberek, tele a tökük, hogy kézivezérléssel irányítják őket politikusok, a pisztolyuk dísznek van, a bűnözőnek több joga van, mint nekik, és ezért még a megalázóan kevés fizetéssel is elégedettnek kell lennie.

Itt egyszerűen semmi más nem fog segíteni, mint a civil szerveződés. Ezzel csak az a baj, hogy az átlagpolgár nincs kiképezve utcai harcra, nincs fegyvere, van viszont rengeteg veszítenivalója. Az esetek többségében az győz, akinek nincs veszítenivalója, és ezek most ilyenek.

ulpius66 2015.09.05. 12:50:03

@Brix: "Rendszeresen olvasom a BBC-t, a CNN-t és a Guardian-t , ahol szemenszedett hazugságokat írnak Magyarországról."

Még ezeket sem kell olvasgatnod, elég ha a HVG-t, Népszavadságot, vagy a Bandikát olvasgatod...

♔bаtyu♔ 2015.09.05. 12:52:23

@Brix: Az a szerencse, hogy Orbánék valójában nincsenek döntési helyzetben, a V4 többi része már 2 hónapja megmondhatta neki, hogy vagy megakadályozza záros határidőn belül a beáramlást, amit ők anyagilag támogatnak, vagy Szlovákia felől kiépítenek egy erődrendszert.

Ezeken a nyugati reakciókon én nagyon csodálkozom, hiszen elég egyértelmű, hogy Mo. nem képes az EU szabályozásnak megfelelve napi több ezer bevándorlót kezelni. Aláírom, hogy a kritika nem ízletes, de a németeket én ennél okosabbnak hittem.

Igazából ide most dőlnie kellene a pénznek és az erkölcsi támogatásnak, amit csak a V4 többi országától kapunk csak meg.

Brix 2015.09.05. 12:52:57

Elrásztották Orbán facebook oldalát, a külföldi szimpatizánsok...

ursus artos 2015.09.05. 12:55:19

@boyob: Te még mindig itt tartasz?
Nem igazán érted a körülötted lévő világot.

ursus artos 2015.09.05. 12:57:40

Az a helyzet, hogy ez a migrációs ügy annyira azért nem a mienk, hogy itt a mi rendőreink, vagy katonáink fegyelmezzenek migránsokat akár mivel is, míg a művelt nyugat a fotelból osztja az eszet.

Anti Liberal 2015.09.05. 12:59:19

Tanulni lehetne ja.. Mit is ?

1.Hogyan veszítsünk el egy nyersanyagban ( olaj ) gazdag országot
2.Hogyan tartsuk állati sorban a nőket.
3.Hogyan háborúzzunk vallási alapon.
4. Etc Etc..

monddazigazatmar 2015.09.05. 13:00:46

@chrisred: @boyob:
Ti ket idiota.
Attol visszakapod a magannyugdijat, nem lesz mutyi, osszedolnek a stadionok, es hazajonnek a gyerekeid ha most kinyaljuk az afganok segget?

Vagy megis minek ki koze egymashoz?
A kibaszott orbanfobiatokban azt sem latjatok, hogy tenyleg veszhelyzet van. Vagy ti meg mindig ott tartotok ahol kunhalmi? Ez csak hiszti?

♔bаtyu♔ 2015.09.05. 13:01:47

Orbán:

"Megjegyezte ugyanakkor, hogy Jean-Claude Junckerrel, az Európai Bizottság elnökével és Donald Tusk európai tanácsi elnökkel konstruktív megbeszélést folytatott, a szocialista Martin Schulz európai parlamenti elnökkel "meg olyat, amilyet lehet"."

Ezen eldobtam magam:)))))))

chrisred 2015.09.05. 13:11:29

@monddazigazatmar: Ha nem lennél olyan sötét, mint az éjszaka, akinek azt is be lehet adni, hogy előre nem látható esemény volt 2015. augusztus 20-a, akkor nyilvánvaló lenne neked is, hogy 2004 óta folyamatosan vészhelyzet van. Rámolják ki a kamránkat, veszik el a polgárok életlehetőségeit és méltóságát. A mostani migráns helyzet is a neoliberális látványkormányzás egyenes következménye. Az osztrákok két hónap alatt jobban fel tudtak készülni arra, hogy ellássák Európa határának őrizetét (és nem védelmét), mint a magyar kormányok a 2007 óta eltelt nyolc év alatt.

E.Katolnai 2015.09.05. 13:29:57

szándékosan félrebeszélsz: „még csak nem is egyforma világnézetűek, vallásúak” - 98-99%-ban mohamedánok és a világnézetük sem lehet különböző: csakis mohamedán

AK76 2015.09.05. 13:41:28

@lavór: Hülyegyerek,akinek itt vége lesz az az osztrák kancellár,meg a Mutti,aki nem veszi észre hogy darázsfészekbe nyúlt...

martineden 2015.09.05. 13:51:34

@♔bаtyu♔:,,Ne görcsöljél már pláne te, a te kedvenceid nem szavazták meg azt, hogy a bevándorlókat egyáltalán lehessen fegyelmezni."..es ez valaha akadalyozta a gecit ,hogy ne azt csinalja amit akar?A szemfenyvesztes es a hazudozas megy ezerrel.Latszat intezkedes az van,a hatterben meg az oriasmecset epiteserol alkudoznak es rohognek a markukba ,hogvy az orszag kirablasarol eltereltek az olyan hulyek figyelmet mint te.

martineden 2015.09.05. 13:53:34

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Zoldfulu szamar ,jelen esetben az orbancsurhe szenvedett vereseget ,ha nem venned eszre.

nem várt fordulat 2015.09.05. 14:00:04

@SINtelen: Szerintem neked fogalmad sincs az iszlám vallásról.

Te vagy az, aki azt hiszi, hogy a dzsihád az szent háború más vallások ellen, aki elhiszi, hogy a muszlimok egytől egyig erőszakos terroristák.

Vannak radikálisok, fanatikusok, abból építkezel, amit a tévében látsz. Mondom ezt római katolikusként.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.05. 14:00:14

“Csak át kellett vágnia fél világon, többnyire gyalog. Nem volt mindig fedél a feje felett, sokszor éhesen aludt el.''

Tovább nem is olvastam ezt a fost.

Mo-n végig vonattal és busszal mentek a MIGRÁNSOK A MI PÉNZÜNKON, és zabáltatták őket a mi pénzünkön a rendőrök és az önkéntesek.

Ez ok is, de akkor a minimum h ne hazudozzanak már összevissza.

Egyszer gyalogolt egy kis részük 20 km-t az M1en, ezt a szörnyüséget látva Németország megnyílt előttük.

Átlagos nyugdíjas letolja ezt a megpróbáltatást, bazmeg.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.05. 14:04:10

@martineden:

Hát, nem éppen. A Fidesz győzelme ez minden tekintetben.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.05. 14:09:49

@nem várt fordulat: Tökmind1, az csak cifrázás h moszlimok meg kócosak meg nemtetszik a pofájuk.

Lehetnének keresztény fehérek, pénz és használható tudás+nyelvismeret nélkül bármilyen országban katasztrófát jelentenek ha napi 3000en idefáradnak.

A migránssimogatók most azt találták ki legújabban, h ők fogják felvirágoztatni a gazdaságot.

Ami azér jó, mer tegnap azon sírtak h a közmunkásoknak (akik beszélik a nyelvet és van vmilyen végzettség-féléjük) az állam nem tud értelmes munkát adni ezért pazarolják a pénzt.

A közmunkások nem keresnek annyit amennyibe a migránsok (4300-4700 ft/fő/nap) kerülnek az államnak. Ez viszont bomba üzlet és felpörgeti a gazdaságot az agyamputált libsi szakértők szerint.

bElannaTorres 2015.09.05. 14:11:14

aztán még mi fogadjunk ide be menekülteket, mikor akárhogy is nézem nálunk minden nap sok van itt.
legyen elég ennyi az eunak.

Pillanatig nem lehet normálisan élni ebben az országban, de tényleg nehéz lehet 50 jó évet keresni a történelmünkben.

martineden 2015.09.05. 14:12:38

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Ez olyan gyozelem,mikor a fekvo kutyadnak azt mondod,ulj,de az szarik rad,aztan ismetled meg tobbszor,szarik rad,erre raszolsz,hogy fekudj es boldog vagy ,hogy gyoztel,milyen engedelmes.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.05. 14:17:34

@martineden: Orbán elértte amit akart(menekültek kifelé), de a németek nem érték el amit akarrtak (kvóta rendszer).

Orbán ezen kívül bebiztosította a 2018as fidesz győzelmet is.

Flawless victory (bár nem tartom kizártnak h a kvóta rendszerbe Orbán később mégis belemegy, ha zsíros koncot ajánlanak érte - mondjuk az 1938as határok revízióját..:DDD)

martineden 2015.09.05. 14:22:55

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: ..,,orbán elértte amit akart(menekültek kifelé), de a németek nem érték el amit akarrtak (kvóta rendszer)."...Muhaha,jo vicc.Azt mondta senkit nem engedunk be es naponta duplazodik a bejovok szama.Nem szallhatnak vonatra, aztan kulon vonatot indit nekik.Nem mehetnek tovabb ,aztan 100 buszt kuld ,hogy el ne faradjanak szegenyek.HA EZ GYOZELEM,SZERINTED MI A VERESEG?

dadddd 2015.09.05. 14:23:33

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: Sajnos nem, vagy csak ideiglenesen. Pár nap alatt ennek a létszámnak a többszöröse fog érkezni.

mortullus 2015.09.05. 14:23:53

@retrovírus: "Itt egyszerűen semmi más nem fog segíteni, mint a civil szerveződés. Ezzel csak az a baj, hogy az átlagpolgár nincs kiképezve utcai harcra, nincs fegyvere, van viszont rengeteg veszítenivalója. Az esetek többségében az győz, akinek nincs veszítenivalója, és ezek most ilyenek."

Akkor el kell kezdeni. Ki kell képezni az átlagpolgárt is fegyverhasználatra és önvédelemre. És fel kell fegyverezni azokat, akik hajlandóak tenni az ország védelméért.

bElannaTorres 2015.09.05. 14:26:07

jó lesz ha lesz kvóta, de beleszámítják vajon a napi szinten áthaladókat? vagy mi simán azt is viseljük el?
20 évig?

bElannaTorres 2015.09.05. 14:27:12

Mindegy leszarom. Csak simán utálom a sok hülye vallásost. Főleg ha erőszakos férfi is mellé.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.05. 14:27:59

@martineden: Orbán minden téren nyert, megint 2/3ot kap.

Merkel népszerüsége augusztusban zuhant 4%-ot, és még csak most érnek oda a migránsok!

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.05. 14:30:13

@dadddd: Senkit nem érdekel mennyi fog érkezni, azonnal visszük őket Hegyeshalomba.

A táborokban már alig vannak.

Ez is csak addig okoz gondot, amíg elkészül a kerítés, aztán a Horvátok és a Szlovének meg a románok akut problémája lesz. Az új határlágerek csak szerbia felé lesznek nyitottak.

nem várt fordulat 2015.09.05. 14:33:15

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: te jártál már háborús ővezetben valaha? Teljesen irreleváns, hogy muszlim, vagy keresztény, zsidó vagy buddhista.

Emberek, családok, akik csak szeretnének élni. Ne keverjük őket össze a valóban megélhetési bevándorlókkal.

Nem azt mondom, hogy a probléma nem komoly, és ne kéne valamit tenni, csak én a szolidáris perspektívából nézem a dolgot, míg te a zárkozzunk be, ne nézzünk oda oldalról.

Ha pedig nem tudsz "migránssimogató" meg ilyen ostoba kifejezések nélkül értelmesen lefolytatni egy diskurzust, akkor nem tudok tovább veled beszélni.

dadddd 2015.09.05. 14:34:17

A kvóta elég nagy baromság. Ha azt mondják 1000 kiválasztott embernek, hogy ti mentek Magyarországra, biztosan szó nélkül tűrik majd, és örülnek hogy itt lehetnek? Egy frászt. Továbbra is Németországot és Angliát akarják, és itt fognak hőzöngeni, meg lezárni az autópályát.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.05. 14:35:58

@nem várt fordulat: 'te jártál már háborús ővezetben valaha? Teljesen irreleváns, hogy muszlim, vagy keresztény, zsidó vagy buddhista.

Emberek, családok, akik csak szeretnének élni.'

Handabanda. Magyarországgal határos államban egyedül Ukrajnában van egy lokális háborús konfliktus, onnan nem jön ide senki. Igy a békés szomszédoktól nem veszünk át senkit.

Amikor a szomszédban háború volt és voltak menekültek, Mo. ellátta őket ahogy kell.

bElannaTorres 2015.09.05. 14:36:15

@nem várt fordulat: az addig irreleváns amíg meg nem találja a biztonságot, utána újra nőverő arab lesz.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.05. 14:39:07

@dadddd: A kvóta handabanda. Nem szabad beszopni.

A múlt 7en 40ezer embert akartak felkvótázni, ezen a 7en már 160ezerről írnak. Aztán majd minden héten felszorozzák. Lófaszt.

boyob 2015.09.05. 15:27:27

@ursus artos: Igen,kettőnk közül valaki nem érti a körülöttünk lévő világot.De ha ennyire kemények vagyunk néhány ezer menekülttel,hogy kifelé a menekülőkkel az országból,meg lőjjük le őket mindet egy szálig,biztosan az a jó megoldás?Kicsit emlékeztett ez Róma bukására,na meg a török megszállásra,utóbbinál ha csak simán átengedük volna a törököket a gazdag Nyugat felé akkor nem lett volna 150 évig tartó megszállás,de mi nem,mi nekiálltunk keménykedni ott is.Most hasonlatosan csinálunk,senki nem akar itt maradni,de mi keménykedünk,fenyegetőzünk egy sok százmilliós közösség előfutáraival.Ilyen nagyszerű a vezetése megint az országnak,semmi nem változik a történelemben.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.05. 15:31:25

@boyob: Miről beszélsz, eszednél vagy?

Az USA elnöke pár év múlva Donald Trump lesz, az EU elnöke meg Orbán Viktor.

kewcheg 2015.09.05. 15:39:42

De ha nincsenek okmányaik, akkor a befogadók honnan a bránerből fogják kideríteni:név,anyja neve,születési helye,ideje etc.etc.? Gyakorlatilag úgy fognak ott állni mint egy újszülött, ez nekik se lehet jó.

monddazigazatmar 2015.09.05. 16:08:45

@boyob: Nalad hulyebbet nem hord hatan a Fold.

Életke2012 2015.09.05. 16:09:41

Semmi hasznosat nem lehet tőlük tanulni. Esetleg azt, hogy hogyan verje ki a balhét, ha el akar érni valamit.

midnight coder 2015.09.05. 16:20:07

@Életke2012: Egy dolgot lehet tanulni tőlük, és főleg az esetből: itt is van egy rakás birka, nyugaton pedig egy nagyságrenddel több, aki bármit benyal amit a liberós sajtó elérak. Ezeket akkor is meg tudná győzni a sajtó, hogy az idegen szép, ha a 8. utas a halálból érkező alienekről is lenne szó.

Életke2012 2015.09.05. 16:22:23

@nem várt fordulat: Tudod te, hogy hány békés országon jönnek át, míg hozzánk érnek ? De szegénykéknek nem elég jó egy sem. Mindegyik célja Németország vagy Anglia. Ej, ez a háború teljesen összezavarja őket, már azt sem tudják, milyen a béke, csak annyit tudnak, hogy Németország és Anglia. Egyébként nem irreleváns a vallás, mert annyira más az értékrendjük, a felfogásuk, hogy ebből is komoly eggyüttélési gondok szoktak lenni (nem a keresztényvallásuak részéről). Azt is írtad, hogy a polgárháborús Ukrajnából nem jön át senki. És neked ez nem tünik fel ? Pedig félnek. Itt élek az ukrán határtól nem messze, félnek, de nem hagyják el tömegesen az otthonaikat. Ha mégis sikerül néhányuknak eljönni, akkor sem Németországig és papírok nélkül lófrálnak.A dél-szláv háború idején sem jöttek át több ezren Magyarországra, ezek meg most milliónyian vannak.Senki nem vesz fel"zárkózzunk be és ne nézzünk oda" stílust, csak azért mert ellene van beazonosíthatatlan bevándorlóknak, sőt, nagyon is aggódunk, csak mi a saját gyermekeink miatt, míg te idegen népekért, akiknek egyébként a békés Magyarország nem is jó. Ezzel nem is lenne semmi baj, csak sanos ide fogják toloncolni őket vissza, mert valahogy egyik nyugati országnak sem kellenek. Remélem, azzal is tisztában vagy, hogy az 5 leggazdagabb arab ország egyetlen bevándorlót sem enged be és azonnal le is lövik, aki illegálisan hatol be az ország területére.

mortullus 2015.09.05. 16:32:52

@kewcheg: Meg a németeket sem értem, miért mondanak a vezetőik ilyeneket, hogy ők több százezer szám fogadnak be mindenféle papírok nélkül rendelkező, teljesen ismeretlen azonosságú embereket.

Az is könnyen lehet, hogy ez egy fegyvertelen háború Európa ellen. Előretolt szerencsétlenekkel nyomul te több tízezer 15-35 év közötti életerős, harcot látott esetleg fegyvert is forgatott férfiember. Az a pár asszony meg gyerek is csak azért kell, hogy mehessen zavartalanul a hisztikampány.

A sínekre is pasija lökte azt a szerencsétlen nőt meg a gyerekét, van erről videó még az index is kirakta.

Lehet ezek, kis idő, pár év múlva egy nagy jelre fognak várni, és egyszerre lerohanják és felgyújtják majd a német közhivatalokat, kormányzati épületeket stb. és megbénítják pl. Németországot ezzel. Annyi rendőrt úgysem tudnak kivezényelni, hogy rendet tegyenek, ha évi 800 ezret fogadnak be ezekből.

Tartottak már ezek a hordák bemutatót. Aki akarja keresse meg youtube-on, van belőle bőven.

♔bаtyu♔ 2015.09.05. 16:41:50

@mortullus: Ők szerintem eredetileg úgy gondolták, hogy a krémet megtartják, a többit pedig szépen a kötelező kvótákban szétosztják.

Életke2012 2015.09.05. 16:46:29

És neked jogod van becsmérelni, lenézni, cinikusan beszélni vagy írni a magyar emberekről ha azoknak más a véleménye ? Szerinted a magyar emberek élete fenékig tejfel, de bezzeg ezek a céltudatos bevándorlók szenvednek. Annyira szenvednek, hogy eldobálják az ételt és italt, amit jó szándékkal nekik adnak Magyarországon. Annyira sokat szenvedtek, hogy elfelejtettek olyan egyszerű szavakat, hogy köszönöm, kérem és olyan erényekkel sem rendelkeznek, hogy türelem, alkalmazkodás, béketűrés. Talán a magyar embereknek ebből van elegük.Meg az olyan szemét irományokból is, mint a tied.

Életke2012 2015.09.05. 16:47:43

@mortullus: Teljesen egyetértek veled.

Parajpuding 2015.09.05. 17:12:18

BANDITA, ha ez téged vígasztal, neked nem kell tanulni tőlük semmit, pont ugyanazon a szinten vagy.

2015.09.05. 17:12:28

@mortullus: oké, honnan és miből? Aki akart, már egy ideje csatlakozhatott valami félkatonai szervezethez, ezek összlétszáma szerintem nem éri el az ezret. A mai fiatalok és főleg a középkorúak fizikai állapota katasztrofális, és a világképük is zavaros. Sokan inkább elmennének innen, ha harcra kerülne a sor. Őszintén én elég pesszimista vagyok a projekttel kapcsolatban. Nem beszélve arról, hogy amikor összedől minden, akkor már késő lesz bármit csinálni, addig meg, ha ilyenben sántikálsz, a legkevesebb, hogy hatósági zaklatással kell szembenézni.

Amúgy meg: sok európai várost már iszlamizáltak szinte teljesen (Rotterdam, Marseille, és sorolhatnám), és az ottani lakosság inkább elköltözik, leszarja. Van egy sajátos jelenség, az öniszlamizáció. Egyszerűen beletörődnek. És a jobboldal még mindig sehol sincs. Szerinted mégis minek kéne történnie, hogy radikális fordulat álljon be? Mert én már elképzelni se tudom.

csak egy néző 2015.09.05. 17:17:42

@♔bаtyu♔:
Ez pedig a magyar kultúremberekről, akik az országot vezetik.

m.cdn.blog.hu/fo/foschtalicska/image/parlament.jpg

mortullus 2015.09.05. 17:27:10

"Mivel ismerte gondolataikat, így szólt hozzájuk: Minden ország, amely meghasonlik önmagával, elpusztul, és egyetlen város vagy ház, amely meghasonlik önmagával, fönn nem marad."

Máté 12:25

Ez történik most a szemünk előtt. Ennek vagyunk tanúi.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.09.05. 17:53:14

Gyerünk fideszbarmok!
Szerettessétek meg velem a bevándorlókat,köcsögök!

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.05. 18:38:42

@martineden:

Igen, így próbálják a ballibek beállítani, de ők is érzik, hogy ez nem így van.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.05. 18:52:49

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Az, hogy te itt kommentelhetsz, az is liberális érték. Na ez az érték szerintem is megbukhatna.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.05. 18:54:15

@retrovírus: Találkozni akarsz velem a barikámon? Nincs is barikám, nem vagyok állattenyésztő. Mondjuk itt van Birca elvtársad, de azt meg nem kérem.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.05. 18:58:54

@alfacharlybravo: Hát igen, értenek hozzá. Viktornak is egy zsidó adja a tanácsokat a folyamatos mániákus ellenségkereséshez... aki ráadásul meleg is. Szóval gratulálok, jó helyről jön az "értékrendetek". Hozzáteszem, ez engem nem zavar, csak hogy nálatok hogy nem okoz "fatal error"-t, azt nem értem.

conchita 2015.09.05. 20:00:53

@retrovírus: Hú de erős valaki így az internet mögül. Nagy bátorságra utal.

conchita 2015.09.05. 20:02:39

@alfacharlybravo: Látszik a zsidók mennyivel okosabbak nálad. Nem véletlenül vagy ilyen frusztrált tőlük.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.09.05. 20:03:41

@mortullus:

"Meg a németeket sem értem, miért mondanak a vezetőik ilyeneket, hogy ők több százezer szám fogadnak be mindenféle papírok nélkül rendelkező, teljesen ismeretlen azonosságú embereket."

- Nem ezt mondják.

conchita 2015.09.05. 20:04:03

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Bármi is történjen, akár egy aszteroida becsapódás is, az is a fidesz győzelme. A közíró úrnak ennyire 1*ű a gondolkodása.

2015.09.05. 20:06:26

@Életke2012: "a magyar embereknek ebből van elegük"

Ide figyelj, te majom: téged ki hatalmazott fel arra, hogy a magyarok nevében beszélj? Csak nem saját magad, szarzsák? Oszt honnan tudjam, hogy te magyar vagy és nem valami bokszos suttyó?

conchita 2015.09.05. 20:06:47

@monddazigazatmar: Ékezedted még mindig nincs? Menj haza Tel-Avivba, az otthoni gépeden van. Héber.

2015.09.05. 20:09:38

@monddazigazatmar: Mi van, még mindig hazudsz, te fideszes nyomorék? Soha nem unod meg?

apanna 2015.09.05. 20:15:55

@hétköznapi libsizmus: www.youtube.com/watch?v=ioNHqFL47-8

Ez a nő szinte az egész életét ott töltötte, ahonnan ezek jönnek.

2015.09.05. 20:17:30

@midnight coder: @mortullus: @♔bаtyu♔: @retrovírus: Figyelj ide, te szarházi! Osztod itt az észt, amiből neked is kurva kevés jutott, mint bármelyik fideszes véglénynek, de egyet mesélj már el nekem: te visszamennél Szíriába, cserélnél valamelyik szerencsétlennel? Azt már nem ugye? Csak a pofád nagy, mint a tolvaj kormányod és a cigó vezíred arca.

HaCS 2015.09.05. 20:27:32

"Csak át kellett vágnia fél világon, többnyire gyalog."

Aztán egy Budapest és Biatorbágy közötti szelíd 20 km-es etap végére úgy elfáradt, hogy buszokat kellett küldeni érte.

Ebben az ügyben tényleg mindenki csak ferdíteni akar?

Hari Seldon 2 2015.09.05. 20:56:51

@♔bаtyu♔:
Krémet megtartani? Ha -ha . Muzulmánról beszélsz. Ráadásul abból is a közel-keleti féléről.
(az észak afriakaiak kcsit jobbak, azoakat azért már egy ideje kupálták a franciák)

Kalmár 2015.09.05. 21:50:05

Mozgalmas lehet a világ liberális vezetőinél az élet!
Minden firkászt max fordulatra kapcsolnak és próbálnak a szemünk előtt játszódó őrületből
valami egész mást kreálni.

Nem fog menni! Az európaiakat lehetett évtizedekig etetni az újságjaitokon keresztül. De ez a valóság nem Közel-Keleten van, ezek nem Irak vegyi fegyverei, ezek nem Afganisztán gonosz tálibjai, nem is Szíria borzalmai!

Ezek itt menetelnek a mi útjainkon!
Nem fogom háborútól menekülőnek nézni 20 éves muszlim férfiak tízezreit!

Krisz11 2015.09.05. 22:30:35

Újabb liberális óda a nagy formátumú menekültekről.
Ez a "tanuljunk tőlük" felvetés annyira röhejes, mintha a putri cigányoktól kellene tanulnunk.

protézisesh 2015.09.05. 23:56:53

En csak azt nem ertem, hogy a baloldal/liberalisok/ellenzek szemét miert nem csipte EGYIK ügy/botrany sem annyira, hogy amiatt tollat ragadjon. Szotlanul vegigneztetek a manyupot, a trafikot, a stadion, a kisvasutat, MINDENT, de most, hogy egesz EUROPA olyan kihivassal all szemben, ami utoljara a Nyugat-Romai Birodalom idejen fordult elo (es bele is bukott Róma), szoval mi a feneert pont most es ezen a teman rugozok ennyit?! Miert nem fogjatok fel, hogy a bevandorlok patyolgatasaval nem csak a kormany ellen dolgoztok, de magatok alatt vagjatok a fat?

Tegyok fel, hogy megbuktatjatok a kormanyt. Es utana milesz? Mit csinaltok az idei (eddigi) 150.000, tobbnyire analfabeta, kepzetlen, nyelvet nem beszelo muszlim bevandorloval? Hova teszitek oket? Es az utanuk jovoket? Mibol fogjatok fizetni az ellatasukat?

Tessék? Hogy dolgozni fognak? Ma magyarorszagon 4 millio 18-65 kozotti koru ember van, aki nem dolgozik (nem ad be adobevallast, vagyis nem jarul hozza a kozterhekhez, potyautas a nyugdij es egeszegugyi rendszerben is). Pedig ez a 4 millio beszel magyarul, ismeri ezt a vilagot. Ha ok nem talalnak legalis munkat, a migrans hogyan fog? He?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2015.09.06. 00:16:34

"Találkozott jó szándékkal, kedves emberekkel, néha leköpték. Adtak neki enni, inni, nem léptek rá mikor a földön aludt."

Egen. Egy ember, akinek a munkája miatt a déli zöldhatáron volt dolga, találkozott egy csoporttal. Adott nekik inni. Közben valaki kilopta a kocsijából a hátizsákját.

Egyébként miért is kell ezeket ásványvízzel itatni? 300 ezer litert hallottam utoljára. A csapvíz megárthat nekik? Szíriában, azt hinném, megtanulták, hogyan kell a vizespalackokat a kútnál újratölteni.

chrisred 2015.09.06. 05:44:10

@Kalmár: "Nem fogom háborútól menekülőnek nézni 20 éves muszlim férfiak tízezreit!"

Mázlid van, erre senki nem kötelez. Nem te írtad alá a genfi egyezményt. Ez az állam kötelezettsége, amit úgy kell betartania, hogy közben az állampolgárok életére a legkevesebb negatív hatást gyakoroljon.

chrisred 2015.09.06. 05:51:03

@protézisesh: "Tessék? Hogy dolgozni fognak? Ma magyarorszagon 4 millio 18-65 kozotti koru ember van, aki nem dolgozik (nem ad be adobevallast, vagyis nem jarul hozza a kozterhekhez, potyautas a nyugdij es egeszegugyi rendszerben is). Pedig ez a 4 millio beszel magyarul, ismeri ezt a vilagot. Ha ok nem talalnak legalis munkat, a migrans hogyan fog? He?"

Igen, nyilvánvalóan megbukott az egysávos anti Robin Hood adórendszer, a gazdagok a többletbevételből nem új munkahelyeket teremtenek, hanem off-shore cégeken keresztül viszik ki a pénzt a karibi adóparadicsomba. A 27%-os áfa nem elég hozzájárulás? Mennyi legyen, 50? A nyugdíj és egészségügyi rendszer: halottakról (haldoklókról) jót vagy semmit. Jót nem tudok írni.

1ghost 2015.09.06. 09:46:07

@Androsz:

"Adott nekik inni. Közben valaki kilopta a kocsijából a hátizsákját."

Látod, miután a tolvaj fideszesek az EU-s pénzektől kezdve a manyupig szétloptak mindent, most már az emberek személyes tárgyait lopják.

Rohadt enyveskezű narancsbanda, hogy rohadnának meg, igaz? Csak aztán fideszék nehogy a padlást is söpörjék nemsokára, mint tették azt az elődeik. Ettől a gennyes társaságtól simán kitelik.

Köldök_szösz 2015.09.06. 09:57:10

@dadddd: menő a mobilokat gyűlölni

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.06. 10:18:26

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Ha valaki nem elég liberális, akkor egy gombnyomással "el tudja törni a kis ceruzádat", vagy rosszul tudom. Számos blogon nincs is kommentelés. Tőlem ez lehetne egységes is, aztán akkor még jobban megőrülnél.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.06. 10:21:14

@Kormánymeghízott Államcickány Úr:

Az igazi liberálisok eleve nem engednek kommentelést, azaz erősen tévedsz.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.06. 10:44:34

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Nem, az igazi liberálisok engednek. Akiket te liberálisnak hívsz, azok nem liberálisok, hanem hozzád hasonló elfajzott elmebetegek. Persze nem csoda, hogy ezt teszed, hiszen Viktor királyod fő politikája is az volt, hogy az egyre elfajzottabb szdsz-t azonosította a liberalizmussal, belevéve ebbe az mszp-t is. Így lett a liberalizmusból szitokszó, pedig '89-ben mi magyarok (te lehet, hogy szófiában nem) a liberalizmust választottuk, és sokmindent köszönhetünk is neki. Az illiberális demokrácia, az tulajdonképpen Kádár puha diktatúrája. Azt cseréltük le, és Viktortól sem kell ilyen, köszi!

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.06. 10:46:03

@Kormánymeghízott Államcickány Úr:

Nem választottuk 89-ben a liberalizmust, hanem a szabadságot.

Az illiberalizmus lehet diktatúra is, s lehet demokrácia is.

mortullus 2015.09.06. 11:09:12

@boyob:
"Kicsit emlékeztett ez Róma bukására,na meg a török megszállásra,utóbbinál ha csak simán átengedük volna a törököket a gazdag Nyugat felé akkor nem lett volna 150 évig tartó megszállás,de mi nem,mi nekiálltunk keménykedni ott is."

Te idióta barom. Látszik, hogy életedben egy történelemkönyvet el nem olvastál. Ilyen hülyékkel van tele az ország, ez rémisztő.

szemtanú 2015.09.06. 11:18:12

Kedves Bandita jó nagy logikai bukfencet vetettél ezzel a poszttal.
Azt mondod példát kellene venni a migránsoktól arra, hogy elszántsággal belpolitikai változásokat lehet elérni. De miért nem érték el ezeket a változásokat otthon, a saját hazájukban és akkor nem kellett volna ilyen gyötrelmes és bizonytalan kimenetelű útra vállalkozniuk?
Ja, hogy csak példát akartak mutatni nekünk elszántságból!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.06. 12:42:18

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Egy éve még azt sem tudtad, hogy van olyan, hogy "illiberalizmus". Most meg értekezel róla? Na mesélj, milyen az illiberális demokrácia és érdekelne a liberális diktatúra is, ha már beszélgetünk.

szemtanú 2015.09.06. 15:26:10

@csak egy néző: Szerinted ennek nem voltak fokozatai? Vagy máról-holnapra hirtelen szétrohadt minden? Hiszen pont ezt taglalja a poszt, hogy most kell ellenállni, nem akkor amikor már minden romokban hever.

csak egy néző 2015.09.06. 16:34:24

@szemtanú:
Mert szerinted már nem vagyunk késésben?

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.06. 19:19:19

@Kormánymeghízott Államcickány Úr:

Tudom évek óta.

A demokrácia azt jelenti, az államnak nincs hivatalos, kötelező eszméje.

A liberális diktatúra az, ahol csak liberálisnak szabad lenni.

protézisesh 2015.09.06. 21:08:03

@chrisred: a kettonek semmi koze egymashoz. Az egykulcsos adorendszer igenis JO. Az a baj, hogy a 4 millio szja-bevallonak is csak a töredéke, osszesenk 2-300.000 ember adja ossze az adobevetel 85%at. A tobbkulcsos adoval pomt ezeket az embereket terhelned még tovabb, mikozben a valodi gazdagok (simicskak, meszarosok, endivajnák es tarsaik) SEM adnak be szja bevallast es nem adoznak.

Viszont a kerdes az: ha a 4 millio (minusz endivajna es tarsai) sem talalnak legalis munkat, akkor 150.000 néger (vagy tobb) hol fogja megtermelni az en nyugdijamra valót?

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.06. 21:56:07

@Kormánymeghízott Államcickány Úr:

Alakulóban van nyugaton. Pl. homokos "házasság" van, miközben a keresztényeket üldözik.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.06. 21:57:39

@chrisred:

Igen, az átlag magyar alsó középosztálybelinek jellemzően ofsór cége van... meg dollármilliói a 400 ezer forintos fizetésből.

szemtanú 2015.09.06. 22:41:52

@csak egy néző: Egyelőre maradjunk a posztnál.

kilincs ami nincs 2015.09.07. 05:47:40

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Így van, nyugaton a homokos házasság kötelező lesz, a keresztény házasság meg betiltatik. Az igazi (illiberális) demokráciában ez pont fordítva van.

chrisred 2015.09.07. 05:50:44

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Magyarországon nincs olyan, hogy középosztály. Egy 10 milliós országban párszázezer ember, aki nem küszködik a mindennapi megélhetésért, nem osztály, hanem réteg. Ráadásul az ő kiváltságos helyzetük is a mindenkori hatalom kegyétől függ, bármikor visszasodródhatnak a létminimum környéjén tengődők tömegébe. Amúgy bruttó 400 ezres fizetéssel fel sem tűnik a különbség a két két típusú adózási rendszer között, nagyjából a 25 és 27% ÁFA közti eltérés jön vissza. Tegyünk hozzá három nullát, és úgy keresgéljünk az offshore cégek között.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.07. 05:52:49

@chrisred:

Akinek ekkora ajövedelme, az nem fizetést kap, s eleve nem érdekli mennyi a szja, mert ilyet nem fizet.

chrisred 2015.09.07. 05:56:13

@protézisesh: Ahogy a kelet-európai "négerek" nyugaton. Kimennek egy országba, aminek a nyelvét sem ismerik, a kultúrájáról fogalmuk sincs, tömegszálláson élnek és gyűjtik a pénzüket mindenféle rabszolgamunkából, amire a hekyiek nem vállalkoznak. Félre ne érts, nem azt írom, hogy ez az ideális, csak hogy ez van.

chrisred 2015.09.07. 06:00:21

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Legfeljebb a képviselői/polgármesteri/ kormánybiztosi illetményből. De igaz ami igaz, teljesen életszerűtlen volt a feltevés, hogy aki a 30%-os kulcs esetén eltitkolja a jövedelmét, a 16%-nál örömmel be fogja vallani.

nem várt fordulat 2015.09.07. 09:46:53

@Életke2012: Sehol egy szóval nem említettem ukrajnát.
süti beállítások módosítása