Orbán gyáva pávatánca!

 2014.03.03. 18:12

Na nem olyan esetben, amikor bele kell nyúlni a közpénzbe, a saját érdek miatt. Akkor sem lapít, ha a talpnyalóknak kell osztogatni a közösből, vagy csak egy céget, piacot, földet, takarékot kell nekik átjátszani. Olyan esetben is nagyon bátor, mikor egy szál mikrofonnak, vagy gondosan kiválogatott embereknek kell elszavalni, bizony az ország milyen jól teljesít. Nagy a bátorsága, ha szabadság harcolnia kell a gyorsnaszáddal, ha küzd a rezsifronton, ha háborúzik az államadóssággal, vagy éppen egymillió munkahelyet teremt, adót emel, és stadiont épít. Ilyen esetekben nem fél semmitől, kergeti a gaz baloldali ellenséget, akik nem egyebek ilyenkor számára mint hazaáruló férgek, csak mert kérdezni merik tőle, ugyan már pocakos focihuszár, hogy is van ez akkor?

Azért gyáva Orbán Viktor, mert nem mer egyenes választ adni a kényes kérdésekre. Azért gyáva Orbán Viktor, mert pofátlanul pózol gyerekek, és ultipartnerek között, mikor oda kellene tenni a véleményét egy nemzetközi krízis esetében. Azért gyáva Orbán Viktor, mert úgy gondolja, egymaga képes eldönteni merre is kell haladni az ország szekerének, kell-e annak az atom, vagy elég neki a napfény. Azért gyáva Orbán Viktor, mert egyszerűen csak eldönt egy kérdést, aztán eltűnik minden magyarázat nélkül, rá hagyja a szóvivőkre, államtitkárokra, frakció tagokra, helyettesekre a bizonyítást. Azért gyáva Orbán Viktor, mert menekül a valóság elöl, kizárólag a fantáziájában létező tündérország kertjében szedett gyümölcsökről hajlandó elmélkedni, és csak azzal áll szóba, aki hasonlóból táplálkozik.

Volt egy állítása régen Orbán Viktornak. miszerint ne arra figyeljenek amit mond, hanem amit tesz. Ha erről az oldalról vizsgálja az alap műveltséggel rendelkező a tevékenységét, akkor egyik részről nem kell komolyan venni a mondani valóját. Mert akkor az ország nem teljesít jobban, nem csökken az államadósság, nem valósak a munkanélküliek számai, nem indult be a gazdaság, nincsenek új munkahelyek, nem jönnek a befektetők. Ha az értelmesen gondolkodó ehhez még hozzá vesz pár további nyilatkozatot tőle, akkor azt is látnia kell, az a mondás sem igaz, elítéli a náci ideológiát, csak pár Horthy szobrot meg teret enged átkeresztelni.

Orbán Viktor gyávasága nem csak abban nyilvánul meg, képes bármikor pofátlanul hazudni ha valamiért felelősséget kellene vállalnia. Erre sok politikus képes. Nála az az igazi gyávaság, mindig talál egy okot, egy felelőst, amiért szerinte meg kell tennie bizonyos dolgokat, de ezeket valahogy mindig utólag teszi hozzá a tetteihez magyarázatképpen. Senki előtt nem teszi világossá mit akar tenni, és miért, csak megcselekszi. Aztán magyaráztat hozzá a talpnyalókkal, és már megy is tovább minden azon az úton, ahogy elgondolta. Nem vitázik, mert akkor lehet nem tudna érvelni. nem fogad el más véleményt, ha az már eleve ellentétes lehetne az övével, inkább elkerüli azt. Nem bírná ki a focista lelke, ha nem ő lenne a csodacsatár, aki megmenti a csapatot. Pedig magányos játékos a pályán, csak sokan lépnek a nyomdokába, és követik sorsát, mert hozzá kötötték azt.

Sok mindenben elbújik a felelősségre vonás elől, pusztán azért, mert megvédi a mentelmi jog, ami ilyenkor jól jön neki, csak mástól követelhető a lemondás róla. Nem lehet tudni, mikor válaszol arra, hol a magánnyugdíj pénz? És mennyit lopott a közpénzből saját magának? Mikor válaszol arra, miért mondja azt állandóan nincs megszorítás, mikor tudja, mindent adót az emberek fizetnek meg? És mennyit lopott a közpénzből? Mikor válaszol arra, az adó emelése, miért nem megszorítás? És mennyit lopott a közpénzből? Miért kell új alaptörvény, ami jogokat korlátoz? És mennyit lopott a közpénzből? Mennyit nyert az egykulcsos adóval, és a többség mennyit nem? És mennyit lopott a közpénzből?

Ez csak néhány kérdése, de válasz hiányából máris kiderülhetne  mennyire tökös gyerek a nemzet nagy stadionépítője. Azért a választ borítékolni lehetne már előre is, kap az ország ismét egy nagy semmit, némi bukott baloldallal megfűszerezve.

Orbán Viktor csak a sajátjai között mutat szóbeli bátorságot, a tettei szerint egy sunyi kis dög. A rá szavazók, és a sorsukat hozzá kötőket sem szokta zavarni a gyávasága. Nekik csak a személye a fontos, meg az, ne a baloldal nyerjen, még ha akkor jobban is éltek, mint a kétharmados narancsuralom alatti adózásban. Ezzel Orbán Viktor is tisztában van, nem is nagyon hirdet programot a folytatásra. Minek is? Úgysem csökkenti az adókat, lassan emeli a béreket, nála a csak a közpénz közgépesítése lesz változatlan. Folytatódni fog tündérország meséje, a szegények azonban ebben a mesében csak szolgái lesznek a narancslovagoknak.

Gyáva az olyan ember, aki nem mer kiállni az elveiért. Orbán Viktor gyáva, mert nincsenek elvei. Neki csak a saját hatalma minden körülmények közötti megtartása számít, ezért minden aljas trükköt, csalást, hazugságot bevet. Nyíltan, érvekkel, tényekkel, nem tud mit kezdeni, akkor nem lehetne a háza mellett egy saját stadion. És az a nagy baj, ezt akarja folytatni, és vannak sokan, akik segítenek neki ebben. NEM KELLENE HAGYNI. Folytatni semmiképpen. BANDITA.

Címkék: mutyi hazudik Orbán Viktor pávatánc Gyáva kutya

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr835841818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr kíváncsivagyok 2014.03.03. 23:12:07

@Amadeus62:
"Miért, már megvan a hivatalos álláspont, hogy koalát kötnek? "

Mit gondolsz,..miért nyalta a segguket Orvbán ,..he ?

Mi lett a Miéppel ?
Mi lett a kisgazdákkal ?
Mi lett az MDF - fel ?

4 évig pávatáncolt veluk Orvbán , hátha bejon egy dugás ,..de szopás lesz a vége !!!

dr kíváncsivagyok 2014.03.03. 23:13:05

@Sexual Harassment Panda:

"azt mar meg se merem kerdezni hogy miert naci a jobbik??!! "

Miért, miért,... a faszomért !

P.Freddy 2014.03.03. 23:13:28

@Sexual Harassment Panda:

"2010 az mszp el lett hajtva a qrva anyjaba"

Ez tévedés. Csak az történt, hogy az mszp-től a kádáristák átpártoltak a jobb kádárizmust felmutató, vagyis nagyobbat hazudó Orbánékhoz.

Az mszp-nek alapból több híve van, mint gondolnád: Orbán arra volt jó, hogy a négy éves ámokfutása alatt kiderüljön, a kisebb szar (mszp) sokkal jobb, mint a nagyobb szar (Fidesz).

dr kíváncsivagyok 2014.03.03. 23:14:43

@Sexual Harassment Panda:
"ott vannak hollandiaban,"

Egy-két szemét náci mindenhol van,...de ennyi , mint nalunk csak rajzáskor...
amikor a csótány rajzik ...

Sexual Harassment Panda 2014.03.03. 23:15:21

@Amadeus62: szerintem kizart a koala, csak kicsit vicceltem.
A jobbiknak egyaltalan nem erdeke.A fidesz nem szovetseges, hanem a legnagyobb veszely rajuk.alattomos, sunyi modon mindent megvalositanak amit lehet, mert a dem.ellenzektol mar nem, de a jobbiktol meg tudnak szavazokat szerezni.csak a legdurvabb dolgokat hagyjak nekik.
de ezt orban meg is mon dja:ki kell fogni a szelet a jobbik vitorlajabol.A jobbi amugy tisztaban van ezzel a veszellyel.

Amadeus62 2014.03.03. 23:15:33

@P.Freddy:

Fóton megduplázták az eredményüket 2010-hez képest. 20%-40% kerekítve.

Sexual Harassment Panda 2014.03.03. 23:16:10

@dr kíváncsivagyok: egy okot mondj, miert naci a jobbik??
csak 1-et.

dr kíváncsivagyok 2014.03.03. 23:16:12

@P.Freddy:
"Az mszp-nek alapból több híve van, mint gondolnád: Orbán arra volt jó, hogy a négy éves ámokfutása alatt kiderüljön, a kisebb szar (mszp) sokkal jobb, mint a nagyobb szar (Fidesz). "

Ez jó !
(Egyébként én is ez alapján fogok szavazni...jobb híján...)

P.Freddy 2014.03.03. 23:16:48

@Amadeus62:

Kevesebb mint fele akkora részvétellel, mint ami a választásokon várható.

Valószínűleg az ÖSSZES Fideszes elment.

Akkor ki maradt otthon?

Sexual Harassment Panda 2014.03.03. 23:17:46

@dr kíváncsivagyok: egy ket szemet naci??
Bulgariaban a kormanykoalicioban vannak bakker!
hollandiaban a parlamentben ellenzekbol tamogatjak a kornanyt.es finnorszagban is.

dr kíváncsivagyok 2014.03.03. 23:19:15

@Sexual Harassment Panda:
"A jobbiknak egyaltalan nem erdeke.A fidesz nem szovetseges, hanem a legnagyobb veszely rajuk. "

Lásd : Miép , Kisgazdák , MDf

Nagy osszegben fogadok , hogy a Jobbiknak meg vannak számlálva az évei !!!
Ezt az elmúlt 4 év bizonyítja !!!!!!

Amadeus62 2014.03.03. 23:19:36

@P.Freddy:

Ráadásul 2010-ben indult valami CÖF is, aminek utánanéztem, erősen fityesz kötődésű.

dr kíváncsivagyok 2014.03.03. 23:20:43

@Sexual Harassment Panda:
"egy ket szemet naci??
Bulgariaban a kormanykoalicioban vannak bakker!"

Tudnál valami eklatánsabb példát is ?

Pl. Burundi , Etiópia ,

orgoványi erdőjáró 2014.03.03. 23:22:37

@dr kíváncsivagyok: mi valódi demokraták fogunk kormányozni ( de neked, meg a többi kispöcsű buzinak nácik )

dr kíváncsivagyok 2014.03.03. 23:22:43

@P.Freddy:
"
Kevesebb mint fele akkora részvétellel, mint ami a választásokon várható.

Valószínűleg az ÖSSZES Fideszes elment.

Akkor ki maradt otthon? "

na ne !
Ez már hatodikos matek...
Egy Fideszgyíknak nem kell tudni számolnia , csak nyalni...

Sexual Harassment Panda 2014.03.03. 23:23:20

@dr kíváncsivagyok: nem.a jobbik erosodni fog.
ha leszelidul es beall a fidesz moge, amit vona mizartnak tart, akkor ugy jarnak ahogy mondtad.beolvadnak eltunnek.
ez nem erdekuk.
most erosodni fognak.szeri tem 15-20% lesz, egyeni listas mandatum 0.

dr kíváncsivagyok 2014.03.03. 23:23:41

@orgoványi erdőjáró:
Csótányok vagytok...gennyes kelés az emberiség testén !

Hannibal ante portas 2014.03.03. 23:23:41

Többeteknek bizonyára meghaladja a képességeit, de azért próbálkozzatok: van mit tanulni,jó olvasmány. Jobb, mint ez nem először - a végtelenül szar blog.
(Mellesleg, a Krím félszigetet Hruscsov ajándékozta 1954 - ben Ukrajnának, addig az Orosz SzSZK tagja volt.)

fotelkalandor.blog.hu/2014/02/28/a_szent_gratol_a_fekete_halalig_folytatasos_krimi_i
fotelkalandor.blog.hu/2014/03/02/amikor_nem_hajt_a_tartar_hanem_hajtjak_folytatasos_krimi_ii

Sexual Harassment Panda 2014.03.03. 23:24:34

@dr kíváncsivagyok: bulgaria, hollandia, finnorszag nem eleg??
franciaorszagban is nagyon erosek.ezek mind eu orszagok.mit akarsz meg??

Amadeus62 2014.03.03. 23:27:12

@P.Freddy:

Mivel LMP meg Jobbik nem indult, ezért gondolom ők.

sanyix 2014.03.03. 23:27:30

@dr kíváncsivagyok: mondott, csak azt kihagytad, mert az a rész nem tetszett ;)
a.te.ervelesi.hibad.hu/mazsolazgatas

Hannibal ante portas 2014.03.03. 23:28:40

@dr kíváncsivagyok: na és doktor, vajon te hová sorolod magad? Kíváncsi vagyok.
(de igyekezned kell az önmeghatározással, mert egyszerre csótány is meg gennyes kelés is nem lehet valaki. Szóval ötletelj, mielőtt rádhúznak valami jó cifra dolgot, mondjuk szellemi hermafrodita, vagy hasonló tetszene?)

P.Freddy 2014.03.03. 23:31:35

@Hannibal ante portas:

"(Mellesleg, a Krím félszigetet Hruscsov ajándékozta 1954 - ben Ukrajnának, addig az Orosz SzSZK tagja volt.)"

Gondolom a Fidesz hívei most már Orbán-Habony-Fickelstein-Bierbaum és természetesen Selmeczi Gabriella mai eszével gondolkodva úgy érzik, hogy az ajándékozás túlzott nagylelkűség volt Hruscsov részéről, és sokkal keményebb elbánást érdemeltek volna, akárcsak a magyarok pár évvel később.

Tulajdonképpen mi most a Fideszesek álláspontja 56-ról? Adnátok valami támpontot, hogy mégis hogyan értelmezzük újra Orbán-Habony-Fickelstein-Bierbaum, és természetesen Selmeczi Gabriella mai agyával a történelmünket?

dr kíváncsivagyok 2014.03.03. 23:32:31

@orgoványi erdőjáró:
A Fideszt és a Fideszgyíkokat csak jellemtelen hazug szarjankóknak tartom,...de titeket nácikat nem neveznélek embernek...amolyan átmenet vagytok a genny és a csula kozott !

dr kíváncsivagyok 2014.03.03. 23:35:16

@P.Freddy:
"Selmeczi Gabriella mai agyával a történelmünket? "

Erre felfigeyltem...
Hogy lehet az "agy" és a" Selmeczi Gabriella" fogalmakat egymás melle tenni ?

dr kíváncsivagyok 2014.03.03. 23:39:56

@P.Freddy:
"Tulajdonképpen mi most a Fideszesek álláspontja 56-ról? "

A Fidesznek nincs álláspontja...
Orvbánnak van álláspontja , de csa a tánc után fogja elmondani...
A pávatánc után...

Sexual Harassment Panda 2014.03.03. 23:41:17

@dr kíváncsivagyok: huh hawer, neked azfan orban-fobiad van az biztos.

Kard 2014.03.03. 23:43:23

@Lucky Larry Silverstein: Te valami fizetett irkáló vagy, hogy minden blogban te kezded a hozzászólásokat? Áruld már el mennyi az órabéred? Jól fizetnek érte?

dr kíváncsivagyok 2014.03.03. 23:43:49

@Sexual Harassment Panda:
"bulgaria, hollandia, finnorszag nem eleg??
franciaorszagban is nagyon erosek.ezek mind eu orszagok.mit akarsz meg?? "

Az emberi testben is sok milliárd baktérium él...
Vannak koztuk károsak is , de hál Istennek nem ezek dominálnak !

dr kíváncsivagyok 2014.03.03. 23:46:21

@Kard:
"Te valami fizetett irkáló vagy, hogy minden blogban te kezded a hozzászólásokat? Áruld már el mennyi az órabéred? Jól fizetnek érte? 2

Nem karakterre fizetik , hanem "Gyurcsánybajnai" - nként nyalhat egyet a csuti kupec seggébe...

Sexual Harassment Panda 2014.03.03. 23:48:19

@dr kíváncsivagyok: atyaisten.onnan kezdodott hogy mit szolna a jobbikhiz az eu?ugyanazt mint ezekben az orszagokban.A szelsojobb partok erosodnek europaszerte.
folosleges ledegradalni oket.
Ha a jobbik nyeri a valasztasokat (ami konnyen lehet) akkor majd lehet nyivakolni hogy diktatura van, nem most.

dr kíváncsivagyok 2014.03.03. 23:48:57

@Sexual Harassment Panda:
"huh hawer, neked azfan orban-fobiad van az biztos. "

De én nem is tagadom,...amellet elárulom , hogy hasonlóan gondolkodok Mesterháziról is,...de ez nem fog megakadályozni abban hogy a felcsuti géniuszt elzavarjuk a véres gecibe...

Mert ,..tudod,...a szar és a szarabb kozott is van kulonbség !

moareka 2014.03.03. 23:49:43

Megszólalt,-valami avatón,-mert már mondania kellett valamit. És mondott egy ökörséget, egy agyament lózungot, mintha 50-es évek agit.proposa szólalt volna meg,valahogy így hangzott"a magyar embereknek nem kell félni,a kormány biztosítja az itthon-és kárpátalján élők biztonságát".., ez pont akkora baromság volt, mint a határszemlén az őzek nézegetése...
Csak a hülye nem látja, hogy ahol ez megjelenik, ott kő kövön nem marad, lásd Egyiptom, a szaudi herceg, mez ajándékozás Janukoviccsal, paksi ügy. Ez utóbbi indokolja a mély hallgatást,- hova lett a nagy mellény?

Sexual Harassment Panda 2014.03.03. 23:51:56

@dr kíváncsivagyok: jaj, mennyit olvastam 2012 ben hkgy "ha meg lesznek valasztasok"..hehe.
tenyleg, mar csodbe mentunk?
kirugtak mar az eubol?

dr kíváncsivagyok 2014.03.03. 23:52:18

@Sexual Harassment Panda:
"Ha a jobbik nyeri a valasztasokat (ami konnyen lehet) akkor majd lehet nyivakolni hogy diktatura van, nem most. "

Ha a Jobbik nácik nyernenek,...akkor elmenne az országból az értelmiség és a normális emberek nagy része...és maradnátok magatokat baszogatni , hogy ki még nácibb nálatok is...
Egy év múlva segélyért konyorognétek Izraelhez...

Sexual Harassment Panda 2014.03.03. 23:56:31

@dr kíváncsivagyok: meseld mar el, mi a dagadt anyad picsjaert naci a jobbik??egyetlen egy okot!
csak 1-et!

Jenyei 2014.03.03. 23:56:56

@Selmeczi Gabriella megdöbbent:

nagyon szomorú szívvel mondom azt, hogy teljesen igazad van.

Egéridomár 2014.03.03. 23:58:53

@Sexual Harassment Panda: Nem, még nem. És egyhamar nem is fogunk. De tudod az odavezető út kiba...tul fájdalmas lesz, és sajnos már elindultunk a szép új világ felé.

blaubner 2014.03.04. 00:00:50

jobboldaliként is teljesen egyetértek a poszttal. sajnos.

sanyix 2014.03.04. 00:03:41

@dr kíváncsivagyok: "Mert ,..tudod,...a szar és a szarabb kozott is van kulonbség !"

látom ez az új: "én nem mszp szavazó vagyok de..."

Értelmes ember nem válogat a szar és szarabb között, hanem felismeri hogy mindig az aktuális kormány a szarabb (mivel minden kormány többet enged meg magának, és onnan folytatják ahol az előző befejezte) és rájön hogy a kevésbé szarnak hitt oldal, ha kormányra kerülne, szarabb lenne mint a jelenleg legszarabb vélt...

liebend 2014.03.04. 00:04:56

"szemtanúja leszek a 21. sz első európai háborújának.Én abba' nőttem fel, hogy ilyen, na..ilyen már nincsen. Nehogymár az legyen, hogy 2014-ben háború robban ki Ukrajnában!" - szomorú, szomorú, de röhögnöm kellett ezen a naiv szerencsétlenen, aki talán a fukuyamai gondolattal egy napon született. És most felnőtt.

liebend 2014.03.04. 00:08:31

"Két fő ok, ami miatt itt vagyok. Az egyik a szolidaritás, amit minden ukrán állampolgár mellett vállalok" De szép, minden ukrán állampolgár: az orosz párti vagy az atlanti/Eu-párti állampolgárokra gondol? Tulajdonképpen a lényeget fogalmazta meg öntudatlan: Ukrajnában nem forradalom történt.

liebend 2014.03.04. 00:12:45

"(...) a másik pedig: könnyen eszkalálódik egy ilyen háború és nem szeretném, ha a hazámban háború lenne." Kisasszony, én sem. De ettől nem lesz!!! Ukrajna ugyanis nem Magyarország. Tessék utánanézni a történelemkönyvekben, geopolitikai alapművekben, és a jelenlegi biztonsági rendszer rögvalóságában.

orgoványi erdőjáró 2014.03.04. 00:19:26

@dr kíváncsivagyok: utolsó, nyomorult inkubátorszökevény vagy, aki szánalmasan ajvékolva fog zokogni az áprilisi zakó után, és veszi a repjegyet nyújorkba, hogy ott vonítson, csaholjon a többi "igazhitűvel"

halaloszto 2014.03.04. 00:21:12

@Lindalinda: Orban baromi jo politikus. Csak sajnos iszonyatosan rossz vezeto.

Vajk

Lucky Larry Silverstein 2014.03.04. 00:27:23

@halaloszto: Mit kapna ha még jó vezető is lenne? Mer akkor 3/3-a lenne a csúti diktátornak.

LOL

liebend 2014.03.04. 00:29:32

"mindannyian együttérzünk az ukránokkal, akik most nyertek meg egy szabadságharcot, amit a saját országuk oligarchái ellen vívtak, és akkor egyszercsak jön Putyin és becsekkol a tankjaival, hogy: Hello! azért nekem is lenne egy-két szavam" Egyetértek, szörnyű az orosz agresszió, csak hát a történet nem a szabadságharccal kezdődött (ami azért nem fekete-fehér, kiegyenlítettek a viszonyok: narancsosforr. aztán restauráció /demokratikus úton!/, stb.). Az Eu csekkolt be először, hogy elhúzza a mézesmadzagot egy esetleges integrációval. Az EU jelenleg atlantista (4 tagállam nem tagja a NATO-nak, az USA jelen van Európában (ha más nem pl. Snowden-ügy). Ha van érdekövezet: az Ukrajna. Persze, hogy az oroszok ezt nem nézhetik tétlenül! Főleg a Krím tekintetében. és főleg úgy, hogy nincs egységes ukrán elköteleződés.

Egéridomár 2014.03.04. 00:34:56

@orgoványi erdőjáró: Nem valószínű, hogy így lesz, de ha mégis:
Ti pedig szépen lassan, de biztosan, elsűlyedtek a saját mocskotokban. Eleinte minden szépnek, és az általatok elvártnak fog tűnni, de amikor az a nagy rakás szar, amit összehordtatok, a fejetekre fog omlani, na akkor fogtok ti ajvékolni, de olyan hangosan, hogy mi "nyújorkban" is hallani fogjuk. És akkor történik meg az, ami a magad fajtátok alapvonása: egy hirtelen fordulattal az imádott vezéreteket ti fogjátok felkoncolni. De ami a legszebb, hogy egymást is beletapossátok a mocsárba a nagy nemzeti önérzetetekben.

Lucky Larry Silverstein 2014.03.04. 00:36:36

@Egéridomár: Már azóta nagyon félünk amióta nem fogadtuk meg az IMF, sőt utána a kereskedelmi bankok okos tanácsait se, hogy a következő évben megyünk a gulagra.

Teszem hozzá, te faszfej.

Egéridomár 2014.03.04. 00:53:34

@Lucky Larry Silverstein: Az együgyüek nyugalma és magabiztossága belőled is árad. Egyszerűségednél csak hozzáértésed alacsonyabb.

Teszem hozzá, te faszfej.

lilalalilalázik 2014.03.04. 06:35:27

@maxval a gondolkodó birca:
"Az ukrán ügyben éppen ez a pávatánc a helyes politika.
"

neked az is helyes lenne ha Orbán az orrod alá pukizna :D szánalmas vagy.

Orbán meg nyilván ezt csinálja, szerintem nem gyáva, csak sok az ilyen birka akik kellenek majd ahhoz, hogy újabb 4 évig dőljön a zsozsó. Jól teszi Orbán, én is ezt csinálnám a helyében ha ennyi lóvéról lenne szó.

felcsutisuttyo 2014.03.04. 07:18:09

itt már csak a fegyverek fognak dönteni, meglátjátok...kár a szájtépés az elcsalt 2014 es választásról, meg kampányról....
.Ha meg nem ,............ akkor jobb ha az emberek menekülnek Magyarországról a seggnyaló állatok meg maradnak. Magyarországnak annyi! Legfeljebb Orosz gyarmat lesz Orbán királlyal a hülyéknek seggnyalóknak és a "szegény" határon túliaknak...

bgp 2014.03.04. 07:40:08

Ez most mi volt? Csupa régi ügy. Semmi Ukrajna?

kézműves étcsokimikulás 2014.03.04. 07:40:14

olyan jo olvasni a sok,mindenhez erto,retardalt,balliberallt bertroll munkassagat...
:)
kuzdotok,mint malac a jegen,minden,mi tortenik ti ertetek hozza mert a jokai utcabol kiadjak az ukazt ti meg repultok,ragjatok,nem szamit,hogy mennyire nincs ertelme vagy mondanivaloja egy-egy posztnak...
aprilisban meg majd csocsaljatok a sajat fikatokat,meggyozitek egymast,hogy valjaban ismet az osszefosas nyert,hiaba lesz maximum 20%nyi akolbelitek a parlamentben aztan talan majustol ujra lehet erdemben netezni,eltuntok,visszabujtok gyurcsanyi/bajnai seggebe szipogva...

hosszu honapnak nezunk meg elebe...
:(

Gandalf(helyett) 2014.03.04. 07:42:32

@Selmeczi Gabriella megdöbbent: Le vagy maradva. Már nem a magyar-orosz barátságért menetelnek a választás előtt egy héttel. :-/ Most épp a magyar-magyar "kiegyezés" a jelszó.
Részemről tárgyalási alapnak tekintem, ha ezeket sikerül kipucolni a hatalomból.
Ezzel együtt jó lesz figyelni, hogy melyik településen lesz legmagasabb a fideszre szavazók aránya.
Részemről amellett fogok kampányolni - amennyiben nem tudjuk semmissé tenni a paksi szerződést - hogy azon a településen épüljön az atomtemető, ahová visszahozzák a sugárzó anyagokat.

chepunk 2014.03.04. 07:42:51

@Sexual Harassment Panda:

Oroszország meg visszaküldi a pénzt?

Be lehet fagyasztani, az orosz állam, állami vállalatok, politikusok, üzletemberek EU-s országokban vezett számláit, zárolni a széfjeiket, stb. A gáz és olaj is kétélű fegyvver ha leállítják elesnek valutabevételeik 3/4-étől... Az orosz gazdasági csodának meg vége (úgyis stagnál már). A következő Majdan meg Moszkvában lesz...

chepunk 2014.03.04. 07:50:51

@liebend:

Az EU becsekkolás kicsit mintha finomabb lett volna. Ráadásul tiszteletben tertotta az oroszokkal kötött megállapodást. Csakhát az ukránok mást akartak, hozzáteszem, hogy a ruszkik siekrtrel utáltatták meg megukat az összes szomszédos néppel, szóval nincs min csodálkozniuk. Ráadásul az egész világ láthatja, hogy milyenek a ruszkik ha egy másik államban nem úgy táncolnak ahogy ők fütyülnek. Köszi nem kérünk belőle, de más sem! Ráadásul az orosz politika máig hazudozik mint valami béna kisiskolás gyerek, és semmibe veszi az általa aláírt nemzetközin szerződéseket. Ukránoknak visszaadják az atomfegyvereiket? Mert aziokért cserébe fogatdák el a határokat! Ti meg ezekkel akartok atomszerződgetni? Gratulálok! Le**-ák a szerződéseket. Erkölcsileg az orosz politika putyinnal az élen egy szinesfémtolvaj szintjén áll!

Jock Ewing 2014.03.04. 08:26:13

virányi bandi cserébe kibaszott bátor, mint a vak ló....

bkkzol 2014.03.04. 08:27:40

Nem gyavasag tartozkodni a velemenyekkel az ukran ugyben. Nalunk sokkal gazdagabb orszagok, tavolabbrol nem reagalnak hevesen. Milyen svajci,norveg vagy EU-s duhajkodasrol halottal. Kicsit "aggodalmukat fejezik ki" es sz...nak a krim felszigetre. Biztos nekunk kellene par ezer tengereszgyalogost utnak inditani!

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.04. 08:28:41

@Sexual Harassment Panda:

Nem, nincsenek a kormánykoalícióban, de kívülről támogatják azt.

liebend 2014.03.04. 08:30:09

@chepunk: Akár hiszed, akár nem Putyint én is gazembernek tartom. Üzletelni márpedig kell vele, ha jó az üzlet. Az álszentül elmarasztaló szent nyugat is ezt teszi. legutóbb Cameronnak fotózták le a kezében "véletlenül" a brit álláspontot ez ügyben. Őket miért nem nevezi senki oroszbérencnek? Igaz, persze vannak nemzetközi szerződések, de vannak olyan érdekek is, amelyeket nem kodifikálnak, de azért leírnak és evidenciaként az egyetemeken tanítják. És ez utóbbiak tán fontosabbak, mert a politikai megállapodások felett eljárhat az idő, de ez utóbbiak sokáig szűkségszerűségek maradnak. Szerezd meg a Panama-csatorna üzemeltetésének jogát és 24 órán belül megtudod, miről beszélek! Ezt az oroszok is tudják, az EU és az USA is tudja és Marcellus Wallace is tudta bazmeg... Vagyis külön álszent dolog a nyugattól, de nevezhetjük ügyes húzásnak is, hogy belavírozza a ruszkikat a szarba, utána meg csodálkozva a papírokra mutogat.

Narancskommunista (törölt) 2014.03.04. 08:40:07

@maxval a gondolkodó birca:
Te birka, van egy kérdésem hozzád, tudom ez offtopik itt valamennyire.

Te folyton azt hangoztatod, hogy ukrán "puccsisták" azok fasiszták, és még képekkel is alátámasztod. Akkor ugyanezen logika alapján mit szólsz azokhoz az oroszbarát tüntetőkhöz, akiknél legalább annyi vörös zászlót látni, mint orosz zászlót. Nem komcsik?

liebend 2014.03.04. 08:46:00

@chepunk: "Következő Majdan meg Moszkvában lesz." Na ettől a maszlagtól kapok agyfaszt mindig. Az ukrán helyzet félremagyarázásának is ez a butaság az alapja, miszerint a nép az nagyon európér, demokrata lenne, csak a csúnya diktátorok kerekednek felül, mert az oligarchák, meg az erőszakszervezetek... Van ilyen is keleten, persze. De a nagy része a társadalomnak nem akar demokráciát. Autoriter államot akar. Cáratyuskát, generalisszimuszt, meg ilyenek... Az ukrán europérek mögött is oligarchák állnak, és az átmeneti pillanatok után, mégha Putyin sem dönti be a rendszert, ugyanúgy egy autokrata jön és újabb oligarchákkal, különben önmagától elbukna. Szóval lehet a Vörös-téren Putyin-ellenes tüntetés, meg is dönthetik (bár szerintem elég kicsi a valószínűsége), de utána egy ugyanolyan balfasz jön majd, hívhatják Hodorkovszkijnak is. Ez utóbbi azért mártír, mert börtönben ült, de ugyanaz a fajta, mint Putyin és ami kell az orosz népléleknek. Oroszország (és Ukrajna) sosem lesz demokrácia, maximum annak látszó tárgy. Várjál, várjál! Mielőtt azt hiszed, hogy én azért írok ilyeneket, mert ezt tartom jónak, nem, nem azért írom. Csak tudod Afrikában is fognak éhezni a gyerekek és Ázsiában is lesz 10 éves kurva és gyerekmunkás, az oroszoknál meg cáratyuska, akit most Putyinnak hívnak...

DezInf 2014.03.04. 08:55:51

@maxval a gondolkodó birca:

Te bírka, a krími új kormány, amelyik "behívta" az oroszokat, az legitim?

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.04. 08:57:52

@DezInf:

Janukovics hívta be őket, a törvényes államfő.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.04. 08:59:14

@chepunk:

Ukrajnában a két tábor közel azonos támogatói táborral rendelkezik.

Ezzel szemben Oroszországban nem 2, hanem 3 tábor is.

Narancskommunista (törölt) 2014.03.04. 09:00:37

@maxval a gondolkodó birca:
A Majdanon meg gondolom a többség volt fasiszta, ugye?

DezInf 2014.03.04. 09:01:56

@maxval a gondolkodó birca:

"Te bírka, a krími új kormány, amelyik "behívta" az oroszokat, az legitim?"

Újra felteszem a kérdést.

Én megértem, hogy miért nem érted.

Konzekvensnek kellene lenned, ez meg nem illene a képbe.

Ne terelj Janukoviccsal, ő nem játszik.

Az új krími kormányról kérdeztelek.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.03.04. 09:05:36

Mindig is gyáva volt.
Még totál nyerő helyzetben is be van szarva.

DezInf 2014.03.04. 09:12:12

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Tévedsz. Nem gyáva. Attól van beszarva, ha az EU követi az USA példáját és zárolják az oroszok számláit.

Akkor van gáz:))))

.... akkor annyi az offspóros jutaléknak ...

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.04. 09:28:24

@Narancskommunista:

Kb. egyharmad az volt. A lövészeknek meg a 90 %-a.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.04. 09:29:17

@DezInf:

A krími kormány nem ismerte el a puccsistákat, ők a törvényes államfőhöz, Janukovicshoz maradtak hűek.

DezInf 2014.03.04. 09:40:29

Na mégegyszer.

A jelenlegi krími kormány legitim? (jelenlegi)

Nem szeretném ecsetelni a megalakításának körülményeit, csak egy apró kádári párhuzamra szeretném felhívni a figyelmedet.

Persze ne válaszolj, mert ezt eddig is elkerülted, minek gyötörnéd magad ezzel :)

Amadeus62 2014.03.04. 09:47:02

Dajcstompinak van igaza (aki nem mellesleg fityeszes):

Lassan mondom, hogy Putyin is megértse:R U S Z K I K H A Z A!

orgoványi erdőjáró 2014.03.04. 09:48:15

@Egéridomár: amit teszel, azt hívják wishful thinkingnek. Amiért ti elqrtatok mindent, az nem jelenti azt, hogy mások ne tudnának rendesen, tisztességesen elvezetni az országot. Btw pontosan a hozzád hasonló bolsevikok jellemvonása, hogy probléma esetén jégcsákánnyal/méreggel/bármivel meggyilkolja az addigi vezetőt és újabb despotát tesz a helyébe. De nem is kell messzire menni more: a D-209-es hazaárulót is gyorsan hidegre tette az őszödi böszme, ahogy jött az alkalom...

citrix 2014.03.04. 09:50:29

A pocakos focihuszár végre egyértelműen letette voksát:ő Putyin díszpincsije.Nincs itt semmiféle pávatánc.

Peterpapo 2014.03.04. 10:09:11

Mi értelme ennek a blognak, Viktor világéletében ilyen volt ezt eddig is jól tudtuk. Soha nem fogalmaz egyértelműen, ha olyan témát érint és sosem foglal egyértelműen állást. Sunyi kis pöcs volt világ életében. Ha nem ilyen lenne, nem mondta volna, hogy ne azt nézzék, amit mond, hanem azt, amit tesz. Hazug kis szarkupac.

==T== 2014.03.04. 10:27:08

És mégis mit kéne Orbánnak mondania?

Összevesznie az oroszokkal egy olyan banda miatt, aki szíve szerint magyartalanítaná Kárpátalját?

Vagy üdvözölni az orosz bevonulást ezzel kockáztatva az kárpátaljai magyarok biztonságát?

Ebben a helyzetben a hallgatás/semmitmondás a legjobb.

@DezInf: ugyanannyira legitim, mint a kijeviek. viszont a krími kormány legalább kifejezi a krímiek döntő többségének akaratát.

==T== 2014.03.04. 10:28:25

@Amadeus62: A Krímen otthon vannak.

==T== 2014.03.04. 10:29:44

A konkrét helyzethez.

Szerintem az van, hogy miután az oroszok megakadályozták, hogy Szíriában beavatkozzanak az amerikaiak, ill. hogy a vélhetően amerikaiak/izraeliek (és szaudiak) által felheccelt és támagatott lázadó/terrorista bandák megdöntsék Aszadot + Irán esetén is elérték, hogy ne legyen beavatkozás, ugyanezen amerikai/izraeli körök csináltak egy kis balhét Ukrajnában, majd elérték, hogy puccsal eltávolítsák az amúgy demokratikusan megválasztott elnököt - helyére pedig egy mindenféle-szedett-vedett társaság került.,

Oroszország ezt nem nézte tétlenül, és bevonultak a Krímbe - ami amúgy egy orosz többségű terület.

Ukrajnáról amúgy nem árt tudni, hogy ugyanúgy egy mesterségesen összetákolt ország, mint Jugoszlávia volt, szvsz teljesen felesleges erőltetni az egyben tartását.

Ami a jövőt illeti, van két lehetőség van:

- Az amcsik/izraeliek/szaudiak kavarása szimpla bosszú volt a közel-keleti dolgok miatt

- Az amcsi/izraeli/szaudi kavarás célja pont az orosz beavatkozás kiprovokálása volt, hogy lekössék az orosz erőket és ezáltal eltávolíthassák Asszadot és esetleg megtámadják Iránt.

Amadeus62 2014.03.04. 10:36:58

@==T==:

Ne mondj már fasságot! Senki nem akarja a kárpátaljai magyarokat baszogatni. Konkrétan le se szarják őket az ukránok.

==T== 2014.03.04. 10:39:56

@Amadeus62: Most nem, mert fontosabb dolguk van, de ha nem csak a fősodorból tájékozódnál, tudhatnád, hogy nem csak a hivatali nyelvhasználatot akarják tiltani, hanem a majdani társaságban is részt vevő társaság egyes tagjai rendszeresen rongálnak meg magyar szobrokat, emlékhelyeket.

Lucky Larry Silverstein 2014.03.04. 10:43:04

@==T==: Ukrajnában nincs ukrán vezetés, kaotikus a helyzet.

Oroszországban egyértelmü hogy kié a hatalom. Janukovics idejében Ukrajnában is így volt.

Most: az teljesen véletlen, hogy
Victoria Nuland - zsidó
Kerry - zsidó
az IMF hitellel házaló Jack Lew - zsidó
Jaszcenyuk - zsidó

Bicepsz Elek 2014.03.04. 10:44:21

A baloldal detto ugyanez csak meg kulfoldi erdekeket is kepviselt ellenben Orban nem kerte ki a "nyugati gazdak" velemenyet az Mszp vel szemben!!!

DezInf 2014.03.04. 10:50:20

@==T==:

Köszi,hogy bírka helyett próbálsz válaszolni, de ezt inkább tőle szeretném hallani.
Nem a választ, hanem ....

Orbán állítólag minielnök, Áder meg ke.

A következtetéseket meg vonja le mindenki.
Erre tényleg no comment.

Az a riport biztosan elkerülte a figyelmedet, amikor az egyik kárpátaljai tudósító arról beszélt, hogy a "nacionalisták" vezetői megkeresték őket, és biztosították arról a magyarokat, hogy hazugság amit egyes médiák róluk állítanak. A magyarokat társnak tekintik a függetlenség ügyében és nem ellenségnek.

Ezt inkább itt szeretnék elhitetni egyesek, hogy a "nacionalisták" magyarokat akarnak irtani.

Ez pont olyan, mint az el nem törölt nyelvtörvényre hivatkozni.
Sokra mentek a kisebbségek az el nem törölt nyelvtörvénnyel, ha hiányzott az akarat az el nem törölt nyelvtörvény érvényesítéséhez.

kosztarovics bácsi 2014.03.04. 11:09:52

Bezzeg a gyurcsótány, meg az ő igazságbeszéde! Meg a libás bajnai...Ők aztán jó elvtársak voltak! Róluk miért nem írtál becsmérlő cikket? Nem kaptál vón prémcsit a maszoptól?

==T== 2014.03.04. 11:33:04

@DezInf: mikor keresték meg őket? Miután bejöttek az oroszok. Most már próbálnak visszavenni az arcból.

Az, hogy a nacionalisták rendszeresen rongáltak meg magyar szobrokat és emlékhelyeket, tény.

A nyelvtörvényt pedig a parlamentjük eltörölte - első lépésük volt - csak a házelnök(?)/elnök nem írta alá, mert rájött, hogy nagy bajuk lett belőle.

DezInf 2014.03.04. 11:47:48

@==T==:

Terelsz :)))

Egy létező, de a gyakorlatban nem használt törvényről van szó.

Szívesen elmesélem hogyan született.

Emlékezz vissza a mi csatlakozásunk előtti deregulációs/EU-s jogharmonizációs időszakra.

Egy csomó törvényt kidobtunk, egy rakás újat meg létrehoztunk.
Pontosan úgy, ahogy egy EU-hoz társulni kívánó tagországhoz illik.

Aztán ezt mind hatályba helyezve, a szokásos sallangokkal felvértezve használjuk is?

Akkor miért kapunk időnként felbeszóllogatásokat, hogy a jogrendünkkel kapcsolatban bizonyos esetekben elmaradásban vagyunk a vállalt kötelezettségeinkhez képest?

Az ukránok ott tartottak, hogy elkezdtek megfelelni papíron bizonyos EU-s elvárásoknak.
A törvényeket meghozták, végrehajtási rendeletek meg végrehajtási hajlandóság nélkül :)))

Janukovics szerinted mindent komolyan gondolt?

Ő is valahogy úgy képzelte el, hogy mindkét oldalt megcsapolja, csak az orosz medve ezt zokon vette :))

A magyar nacionalisták nem rongálnak meg magyarországon nekik nem tetsző szobrokat, emlékhelyeket, sírkerteket?

Amúgy meg a nyelvtörvényt zsigerből, az oroszok miatt próbálták eltörölni.
Az ukránok azt az orosz hegemónia törvényi megerősítéseként értékelték.

Persze azt más biztosan másként látja.

chepunk 2014.03.04. 13:15:49

@liebend:

A mostani események azt igazolják, hogy az eddigi "cár"atyuskából ukrajnában nagyon elég volt. Mást lehet magyarázni, de pont ruszkiknál vannak történelmi hagyományai annak, hogy egy erőskezű vezető után általában anarchia jön... ha putyint erőskezűnek tekintjük, akkor utána vízözön...

chepunk 2014.03.04. 13:19:00

@liebend:

He? Ki lavírozta a ruszkikat a szarba? Esetleg saját magukat! Anglia meg messze van a ruszkitól, teljesen más a hozzállás, semmi köze a magyarhoz 8sulycsoportilag sem...). De ha az orosz államnak ennyit jelentenek a vállalt szerződések, akkor nem igazán szabadna a szerződések pontjaiból kiindulni. Mire példáulé a paksi blokkoknak működni kéne addigra putyin halott lesz...

liebend 2014.03.04. 15:30:19

@chepunk: Ebből Te azt vonod le, hogy elég volt a cáratyuskából. Biztos van ilyen vékonka réteg is Ukrajnában, de kemény dolog a néplélek,az eddigiből volt elég, illetve a polgárháborús helyzet okán oroszoktól függetlenül is látszik a kiegyenlített patt helyzet. Pl. narancsos forr. 2004-ben, majd két évre rá Janukovicsot megválasztják. Nekem ebből nem jön le a forradalmi érvényű, értsd: kvázi egyöntetű változtatás igénye. Persze jó lenne, és ez beleillene az amerikai filmeken felnőtt nyugat romantikus világképébe, de attól még a valóság árnyaltabb. Azt is hozzátenném, hogy vigyázzunk, az hogy Tyimosenko börtönben csücsült és most nyugatról remélve a mannát, ő maga a megelevenedett Delacroix-festmény, attól még nem demokrata.

liebend 2014.03.04. 15:48:11

@chepunk: Elmondom mégegyszer, csak hogy megértsd. A politikában jártas emberek és főleg tanácsadókkal felvértezett aktív politikusok tudják, vagy mert értenek a térképhez, vagy mert tanulták (minden geopolitikai alapkoncepcióban benne áll), aki Ukrajnába beteszi a lábát valamely szövetségi rendszer képében, azt az oroszok igyekeznek megakadályozni ebbéli tevékenységében. Ennek valóban nincs kodifikált leírása, de olyan, mint a matekkönyvben a 2x2=4. Lehet persze próbálkozni (2x2), de annak háború a vége (=4). Ezt a nyugat politikusai direkt csinálták (feltételezve, hogy nem hülyék. Mert nem azok). Mint írtam volt: szerezd meg a Panama-csatornát (akár jogilag tisztán) és 24 órán belül megtudod, miről beszélek.
süti beállítások módosítása