08.46. Ha meg akarod tudni Nagy Bandó András mit hallott egy városban beszélgetve, itt megtudod. Az ATV azonban nem akarja, hogy ez kitudódjon, mert személyiségi jog, meg betegség, meg különben is. Orbán Viktort ne bántsa senki mert ő a mimagyarok, nála van a bölcsek köve, ő a mindent jobban tudok, neki van ebben az országban egyedül joga megmondani mi a helyes, és a többi meg hazaáruló.

Annyi a lényeg, egy humorista, egy melós, egy közmunkás, egy értelmiségi, egy okos, egy buta, egy szép, egy csúnya maradjon csendben ha a véleményéről kérdezik, és abban a mondatban benne van a nemzet első számú harcosának a vélt elmeállapota, családi ügye, mert valahol azt hallotta róla hogy.

Ha azonban mégis kimeri mondani nagy nyilvánosság előtt amit halkan a fülébe súgtak, nyíltan a szemébe mondtak, a háta mögött elhangzott, és abban benne van Orbán Viktor, akkor mélyen fogja be a száját, legyen süket, ne is lásson semmit, csak a határ felé közeledő menekült szemében tükröződő a nagy kék szar plakátokon felsorolt bűnöket sorosozza a nap minden egyes percében.

Hol élünk mi ebben az istenverte kis földdarabon található társadalomban amit még nem tiport agyon Orbán Viktor, nem vásárolt meg Orbán Viktor, nem pofázott bele Orbán Viktor, nem lopott el Orbán Viktor, nem hazudott gátlástalanul tele Orbán Viktor?

Azért egy normális országban teljesen elfogadható azon állapot, ha egy politikus, közéleti szereplő, egy döntéshozó, egy vélemény formáló megmondó ember a többség által elfogadott norma szerint éli az életét. Nem piál nagy nyilvánosság előtt, nem szippant fehér port az orrán keresztül a világ egyik pontján sem, nem gyalázza az eltérő véleményt, nem zárkózik el a vitától, nem elvtelen, nem adja el az erkölcsét a közpénz nyújtotta fényűzésért.

Nem normális országban nem lehet eltérő véleményed a hivatalosan elvárttól, a legjobb az ha nincs véleményed, csak bólogatsz. Nem normális országban a miniszterelnök stróman Lőrinc nevén felvásárolja az adófizetők pénzén a fél országot, annak minden médiáját ahol csak el lehetne mondani róla, elmebeteg ,tolvaj, és nem mond igazat. Nem normális országban a vezető politikusok gyakorlatilag a nap minden percében a képébe hazudhatnak a választóknak, a miniszterelnököt követve szabadon lophatnak a maguk területén, és ha erről kérdezik őket simán az arcába röhöghetnek válaszként a józan eszét használónak. Nem normális országban csak néma lehet a választó, vak és süket, mert az a hatalom által elvárt. És mindezt még neki is kell a keserves munkával megtermelt adójából elősegíteni.

És akkor ha mégis sikerül kijutnia egy olyan információnak a nagy nyilvánosság elé, ami sérti a mi urunkat védelmezőnket, kórházaink fűtőjét, oktatásunk tanítóját, közpénzünk stadinosítóját, akkor megelőző csapásként tudatja vele a legfőbb sorosozóval a csatorna, én nem engedtem ezt meg, nálam sincs sajtószabadság, nincs szabad vélemény, és ne vegye meg Lőrinc ezt a csatornát, inkább beletaposok a humoristába.

Nagy Bandó András véleménye éppen olyan fontos, mint egy melósé, egy közmunkásé, egy értelmiségié, egy soros tervet látotté, meg aki csak röhög rajta. Ezt korlátozni félelemből, gyávaságból, számításból maga a jog lábbal tiprása. Ez mondjuk ma már mindennapos, már nem is nagyon háborodik fel rajta az ember.

Pedig fel kell háborodni mert legközelebb már magát az embert próbálják meg eltörölni. És az már bárki lehet. A humorista, a melós, a közmunkás, az értelmiségi, az okos, a buta, a szép, és a hazaáruló.

BANDITA.

Címkék: tévé ATV Orbán elmebeteg

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr8613514795

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Napi bérrettegés 2017.12.21. 2017.12.21. 14:03:27

  Megvan a hét legerősebbnek tűnő bérrettegése. Kiadhattak valami egységes ukázt a ballib média munkásoknak, hisz majdnem szószerint ugyanazt a cikket közli, az Index, 444, Hvg, és az összes ballib bérrettegésre szakosodott méda. Felszólalt a civil t...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Gordon Gekko. 2017.12.21. 22:33:26

@vwxyz: azt hittem orban eldugott penzerol diskuraltal

vwxyz 2017.12.21. 22:42:47

@Kámasuka: Külpolitika? Szerintem a külpolitika az érdekérvényesítésről szól, ebben teljesen sikertelen. Az, hogy amíg dupla áron meg nem vesszünk pl. a metrókocsikat vagy Paks II-t, addig az eladó hajlandó szépeket mondani róla, az nem kunszt. Szerintem Orbán pont beáldozta a külpolitikát a belpolitikai eredményekért. Pont nem törődik azzal, hogy Magyarországot "hova helyezi el a térképen", mert ezzel a kardcsörtetős látványpolitizálással egyben tarthatja a fanatikusaiból összehozott tábort, így biztosíthatja azt, hogy ne kelljen a valós eredmények hiányával foglalkozni.

Pénzügyek: mire gondolsz?

Kampányolás: sajnos, erre van igény. Mi magyarok még nem értünk meg arra, hogy a hazánkat tartalmilag is a sajátunknak érezzük, és azt kérjük számon a politikusoktól, hogy tényleg a mi érdekeinket szolgálják.

vwxyz 2017.12.21. 22:47:48

@.Gordon Gekko.: Itt az idő, hogy ismét megkérdezzem, miért ezt a nevet választottad, mi az, amiről úgy gondolod, hogy közös benned és Gordon Gekkóban?

Senki A. 2017.12.21. 22:49:50

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Ejnye Birka bácsi! De rövid az eszed! Ezt írtad:
"Nagy Bandó fejét elhomályosította a gyűlölet és a pénzvágy, megesik ez.

Nagy Bandó mindig lelkesen nyalta a hatalmasok seggét, ezt csinálja a 80-as évek eleje óta, amikor dicshimnuszokat zengett még a Kádár-rendszerről.

Most már idősebb, fél hogy elveszti megélhetését, így kénytelen belehúzni.

Máshoz nem ért: bulvárkönyveit senki se olvassa, veszi, humortalan humorán senki se nevet.

Emberileg érthető."

Erre kérdeztem, hogy:

" Így nyalja Orbán seggét?"

Legalább arra emlékeznél mit mondtál! Gyengeelméjű!

2017.12.21. 22:49:59

Ennek a baromnak teljesen elment az esze. Beszél a semmiről, hallott itt-ott, ezt-azt, összemos mindent mindennel. Igazi seggfej.

Kámasuka 2017.12.21. 22:52:17

@vwxyz: Sokkal sikeresebb, mint eddig barki.

-siman keresztulverte a 2s allampolgarsagot a volt magyarallampolgaroknak ami 1945os tartozasa a magyar allamnak / ehhez kepest solyom laca a hidon sem jutott at Komaromban

-komoly media ellenszelben visszabb rugdalta az IMFet, majd a nk-i bankokat

-osszehozta a v4et a migrik ellen, ami ma mar a legfelsobb demokratikus felhatalmazas nelkuli EU donteseket is megakasztja

Penzugyek: ebben oriasi fordulatot csinalt, csokkentette az adot, oriasi mertekben nott a foglalkoztatas es a GDP csokkeno adossagpalyan is noni tud /elotte meg novekvo adossagpalyan is egyre csokkent a gdp emelkedes trendje

A 2002es veresegekor tanulta meg Orban hogy nem eleg jol kormanyozni, hiszen ha veszit, akkor tonkrevagjak az eredmenyeit a kovetkezok. Igy tobbet nem veszit, mediat, kampanykovacsokat vasarolt, mint a nagyok.

-

.Gordon Gekko. 2017.12.21. 22:54:45

@vwxyz: most akkor mivel nem szamolt el a zorban? mert mintha ilyet hazudtal volna. Meg hogy kilog.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.21. 22:55:47

@Senki A.:

S miért nyalná Orbán seggét? Nagy-Ballibandó a hatalmasok seggét szereti nyalni.

Senki A. 2017.12.21. 22:57:34

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Aha. És Orbán meg nem "hatalmas". Nincs több kérdésem. Tényleg gyengeelméjű vagy!

vwxyz 2017.12.21. 23:28:59

@Kámasuka: kettős állampolgárság: az a "sima keresztülverés" azt jelentette, hogy megszavaztott egy törvényt a csinyovnyikjaival, de nem egyeztetett az érintettekkel, egyáltalán nem törődött azzal, milyen következményei lesznek egy előkészítettlen lépésnek az igazi érintettek számára. Ha élnének rokonaid a Kárpátalján, akkor elmondanák neked, hogy ők mennyire érezték a saját bőrükön, hogy ez így mennyire nem volt sikertörténet. Ez a "harcos" üzenet a belföldi szavazóknak szólt, és rengeteg kárt okozott külhoni magyaroknak.

"visszabb rugdalta az IMFet" az IMF-et Sátánnak beállítani pont annyira felületes populizmus, mint Brüsszelt. Valójában mind a kettőnek mi is a részei vagyunk, szavazunk benne. Persze értelmes párbeszéd helyett mennyivel könnyebb hőzöngeni...

"nk-i bankokat" Igen, évekre sikerült hazavágni a növekedést a bankszektor jégre tételével. Értem én, hogy egy jogász mindenhez ért, de legalább makrogazdasági kérdésekben megkérdezhetnének néha egy szakembert, mielőtt "biztos ehhez is értünk" alapon hoznának ostoba döntéseket. De csak a döntés ostoba, nem ők: valójában ez is egy jó kis parasztvakító üzenet volt, erősek vagyunk, mindenkit legyőzünk! Az átlagszavazó pedig úgyis annyira felkészületlen bármilyen pénzügyi kérdésben, hogy nem is fog utánagondolni annak, hogy valójában milyen káros hatásai vannak egy ilyen döntésnek?

"osszehozta a v4et a migrik ellen" Ismét nem a valódi problémákkal foglalkozott, csak a jól kommunikálható lépések érdekelték.

"csokkentette az adot" Milyen adót? A világbaajnok ÁFÁ-t? A béreket terhelő extrém magas elvonásokat? Az általa bevezetett szektorális különadókat? Attól, hogy egy-egy részletet kiragadva csökkentésről beszél, attól ez még nem lesz igaz, az állami újraelosztás szintje továbbra is betegesen magas idehaza.

GDP: nézd meg a tényeket: 24.hu/fn/gazdasag/2017/10/30/utolso-elotti-magyarorszag-a-regios-novekedesi-ranglistan/

@.Gordon Gekko.: Nem olvasol, csak írogatsz. Ha írsz, akkor sem válaszolsz. Egy okot mondj, amiért ezek után veled kellene foglalkoznom! Ha tényleg érdekelne a kérdés, már rákerestél volna, és akkor például ilyeneket találtál volna: 444.hu/tag/meszaros-lorinc

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.21. 23:31:57

@Senki A.:

Nem ő az igazi hatalmas, te is tudod. S Nagy-Ballibandó is tudja ezt, neki kiváló a szimata, kinek a seggét kell nyalni.

Kámasuka 2017.12.21. 23:39:31

@vwxyz: 'Ha élnének rokonaid a Kárpátalján, akkor elmondanák neked, hogy ők mennyire érezték a saját bőrükön, hogy ez így mennyire nem volt sikertörténet.'

Én szlovákiai vagyok, s csupa fül vagyok, hogy milyen kart okozott ez Karpataljan. Mondjuk a hataron tuli szavazatokbol, 2014ben, nekem nem ez derult ki.

"visszabb rugdalta az IMFet" az IMF-et Sátánnak beállítani pont annyira felületes populizmus, mint Brüsszelt. '

Nem valoszinu hogy a kormanyzatnak reszletesen el kene magyarazni ennek a jelentoseget a 8 millio devizahiteles zseni orszagaban...

"nk-i bankokat" Igen, évekre sikerült hazavágni a növekedést a bankszektor jégre tételével. '

- megsem akkor sirtak a bankok amikor Magyarorszag gdp növekedese növekvö allamadossag mellett, leallt a valsag elott 2 evvel. Amikor az emberek eladosodtak svejcifrankba, akkor az nem vagta haza a novekedest? Attol fugg ugye, hogy kiet, a magyaroket evekre elvette a fogyasztastol...

"osszehozta a v4et a migrik ellen" Ismét nem a valódi problémákkal foglalkozott, csak a jól kommunikálható lépések érdekelték.'

- ott ahol robban az arab, meg teleszarja a parkot, ott ez valosagos problema, itt, szerencsere, nem, es uzenem az EUnak, szeretnem ha ez igy maradna!

A GDP egy ligaban van a vetelytarsainkkal, nem ugy mint Orban elott. Es az allamadossag maig hordott hatrany, veluk szemben...

dr. mesterséges színezék 2017.12.21. 23:54:29

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

"Nagy Bandó mindig lelkesen nyalta a hatalmasok seggét,"

Olyan hatalmasokét, mint a hajléktalanok, akikért többet tett egyedül, mint az ingatlanfixációs katolikus egyház.

"ezt csinálja a 80-as évek eleje óta, amikor dicshimnuszokat zengett még a Kádár-rendszerről."

Pl. a Kocka utcás számaival. Meg az E.T.-sel.

"-Nincs az országnak háza?
- Az országnak van, de a fél országnak nincs."

Mecsoda dicshimnusz! A királyi és királybaráti tévékben ekkora dicshimnusz megeresztése után a nagyanyádról is kiderítenék, hogy komonistaként Soros ribanca volt.

dr. mesterséges színezék 2017.12.22. 00:04:03

@Rot: No ez így erősen bétékás, de egy telefonos felmérést megérne két kérdés azokhoz a végvári fideszvitézekhez, akik cinizmusban beérték, lopáshatékonyságban pedig be szeretnék érni azt, Aki Még Sosem Hazudott A Zembereknek.

1. Hittel hiszik-e, hogy a Fidesz bukhatatlanságát?
2. Számukra is biztosít-e az állam házi- és személyes testőrséget, magánhadsereget.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.22. 00:40:23

@Kámasuka: Pont ezekhez a dolgokhoz nem ért semennyire, hazudozik állandóan. És ezt legfőképpen azok nem látják, akik még annyira se értenek hozzá, imint orr bán.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.22. 00:44:31

@Kámasuka: A jelenlegi gdp fasorban sincs a szomszédokhoz képest. Megint hazudtok és folyamatosan vihogva a pofánkba hazudtok. Jól mondta bandó.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.22. 00:48:31

@Gaspen: Ahogy te is hallasz mindent itt ott, orr bán pofázását, fideszes pofázásokat. Tipikus seggnyaló vagy faszfej.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.22. 00:58:31

Itt tulajdonképpen nem bandó szövegére érdemes figyelni, mert ezeket már régóta tudjuk, hogy a fasiszta orr bán hoyan puccsolta meg az államot, hanem ami utána jött. A bandó beszéd utáni reakciókra. A tévé, műsorvezető elhatárolódik, retteg orr bán bosszújától. Az orrbáni fasiszta félelemkeltő politika működik. Aki kimondja az igazat eltiporják, sárba döngölik. A továbbiakban pedig következik bandó teljes megnyomorítása. Először elnyomják a műsorait, betiltják a könyveit stb, stb. Bandó további életét érdemes figyelni, hogy fog rászállni a fasiszta orr bán.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.22. 06:24:48

@dr. mesterséges színezék:

""Nagy Bandó mindig lelkesen nyalta a hatalmasok seggét,"
Olyan hatalmasokét, mint a hajléktalanok, akikért többet tett egyedül, mint az ingatlanfixációs katolikus egyház."

Ezt kétlem, de ez nem is tartozik ide ehhez a témához.

""ezt csinálja a 80-as évek eleje óta, amikor dicshimnuszokat zengett még a Kádár-rendszerről."
Pl. a Kocka utcás számaival. Meg az E.T.-sel."

Igen, a Kocka utca de facto a kádárizmus agyatlan dicsőítése. Hánytam ettől a számtól akkoriban.

Nagy-Ballibandó nem volt egy Hofi, aki szintén kádárista volt, de sose nyálasan.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.22. 07:18:00

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "Kocka utca de facto a kádárizmus agyatlan dicsőítése. "
Te birka, szerintem még nem is hallottad azt a paródiát. Vagy ha hallottad, olvastad, akkor nem értesz magyarul. Meg mondjuk ezt eddig is tudtuk, hogy csak az orrbanisztáni nyelvet érted. A humorhoz meg fingod nincs, csak hányni tudsz. Gondolom a fényképekre hányó elmebeteg fábry a kedvenced. A kocka utca pont az ellenkezője annak, ahogy te érted. A kádár rendszer kikarikírozása, szapulása.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.22. 07:24:34

De még az a szerencse, hogy orr bán az ellene felszólókat nem tudja verni, mint a feleségét. Csak a gyengéket képes bántani ez a jogászféreg, akik bátran kiállnak ellene azzal nem tud mit kezdeni. Előbb utóbb úgyis véget kell vetni a simogatásának és erőszakkal kell elsöpörni.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.22. 07:26:54

Majd amikor már nem lesz vesztenivalója az ellenfeleinek, mert orr bán kicsinálta őket, majd akkor jön el az ő idejük. Kezdünk efelé haladni.

2017.12.22. 07:31:05

@bluebear: valóban hallok ezt azt, de nem megyek be velük a tévébe, nem csinálok belőlük tényeket és nem ítélek meg pletykák alapján senkit.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.22. 07:32:31

Egyre jobban élesedik az ellenállás, 4 éve még elképzelhetetlen lett volna egy ilyen riport. Az emberek azok milliói akik kiszorultak az orr báni " szárnyalásból"egyre elkeseredettebbek, és el fognak menni szavazni, hogy elsöpörjék ezt az orrbánférget. És vissza fog ütni az orrbáni választási törvény, mint a kvótanépszavazás. El fogja söpörni ezt a fasiszta patkányt.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.22. 07:38:27

@Gaspen: Ja bocs most látom, patkányokkal nem társalgok. Ti kotródjatok orr bán seggébe! Odavalók vagytok férgek.

vwxyz 2017.12.22. 07:52:45

@Kámasuka: "Én szlovákiai vagyok" - "A GDP egy ligaban van a vetelytarsainkkal" Döntsd el, hogy a szereped szerint hol élsz, Magyarországon vagy Szlovákiában?

"az allamadossag maig hordott hatrany, veluk szemben.." Ja, sose volt 1. Orbán kormány.

"Amikor az emberek eladosodtak svejcifrankba, akkor az nem vagta haza a novekedest? Attol fugg ugye, hogy kiet, a magyaroket evekre elvette a fogyasztastol..." Tedd hozzá, hogy vagy 20 éve Orbán erőlteti ezt a "hungarikumot", hogy adósodj el évtizedekre, akarj saját lakást, amit még fenntartani sem bírsz, legyél immobil, aztán várd, hogy közpénzből majd fizetnek helyetted. Meg persze a devizahitelezéssel is csak úgy volt, ő ott sem volt akkoriban. Vitatkozhatunk tovább, de akkor maradjunk a tényeknél, ne csak az egyoldalú kormánypropagandát ismételgesd, azt ismerem nélküled is.

"amikor Magyarorszag gdp növekedese növekvö allamadossag mellett, leallt a valsag elott 2 evvel." Te most a KSH-val vitatkozol? www.ksh.hu/docs/hun/eurostat_tablak/tabl/tsdec100.html

"ott ahol robban az arab, meg teleszarja a parkot" Te nem sokat jársz sem a hanyatló nyugaton, sem keleten ugye? Menj, nézd meg, ismerd meg, mielőtt mástól hallott propagandát szajkózol saját véleményként.

2017.12.22. 07:53:50

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: tudod, te KGBs szarházi, hogy anyád majd megdöglött anno egy Nagybandó autogrammért? A kis szarcsimbókja meg itt köpködi... hogy hazugságokat fröcsögsz, az nem csoda. Hozzád képest még dr. Mengele is rendes élőlény volt...

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.22. 07:54:51

Fideszpatkánnyal nem társalgok. Jegyzem a nickneveiket, és egyszerűen leokádom itt őket. A valóságban meg ha lázadásra kerül sor, mind karóba húzom, amiért ezt tették szeretett hazámmal.

2017.12.22. 07:57:16

@bluebear: tudod, ilyen az, mikor a hontalan gerinctelen szarkupacban egyesül a butaság és az aljasság. Szerintem nem érdemes foglalkozni sem vele. Disszidált, még a bulgáriai magyarok is kinézik maguk közül, ezért veri itt a nyálát. Meg némi jattért, amit a fideSSes megbízóitól kap.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.22. 07:58:37

@vwxyz: Fideszes féreggel szerintem ne vitatkozzunk, azokat koncolni kell, ahogy bandó is mondta. A türelem véges. Eddig tűrtünk, most eljött a cselekvés ideje.

vwxyz 2017.12.22. 08:03:19

@bluebear: Tőled és minden "koncolóstól" határozottan elhatárolódok.

2017.12.22. 08:05:55

@bluebear: ja, hogy te egy tetves kis fideSSes vagy, esetleg a KGBirca reinkarnácioja. Téged kéne "felkoncolni".

zizi77 2017.12.22. 08:17:16

@bluebear: határozottan nem erről beszélt. Menj orvoshoz!

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.22. 08:30:19

@zizi77: Arról beszélt hogy majd borul a bili. Egyre jobban látszik és igaza van. Minden szavával egyetértek. Aki a tűzzel játszik az megéget magát. De számtalan magyar szólás van erről nem csak az általa említett harasztos. Addig jár a korsó..., a hazug embert....

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.22. 08:32:33

@hullajelölt88: Te magyar vagy? Mert teljesen összefüggéstelenül írogatsz. Sebaj, csak kiderül melyik kutya fattya vagy.

2017.12.22. 08:33:54

@bluebear: ühüm... ez tényleg egy KGBirca klón... :D
Na takarodj a kurva anyádba! :D

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.22. 08:34:08

@hullajelölt88: Mert el kéne döntenem hogy akasszalak, vagy leálljak veled társalogni. Döntsd el gyorsan, nehogy ártatlanul lógj!

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.22. 08:40:00

@hullajelölt88: No látom előbújt a fasiszta, náci fajtád. Akkor téged is kibelezlek, és a faszodat a torkodba tuszkolom. Mint a Becstelen brigantikban Brad Pitt a nácikat, úgy lesztek felkoncolva. Készüljetek férgek!!

dr. mesterséges színezék 2017.12.22. 08:41:05

@bluebear: "A humorhoz meg fingod nincs, csak hányni tudsz."

Pont annyira ért hozzá és pont azért, mint Sheldon, csak a kognitív képességei maradnak el kissé - de ő hányt és véleménye volt és van.

zizi77 2017.12.22. 08:42:09

@bluebear: arról beszélt, hogy szörnyű, hogy ilyen indulatokat vált ki a politika emberekből oldaltól függetlenül/erre pont Te vagy a jó példa/, és arról, hogy szerinte az embereknek elegük lesz a mai rendszerből. Azt, hogy ezt vérengzéssel kell megoldani, már a Te agyad mosta össze. Kezeltesd magad mielőtt tényleg kárt teszel valakiben vélt sérelmeidért!

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.22. 08:42:38

@hullajelölt88: Nem , rosszul gondolod kisöcsi. A kgb- hez közöm nincs. Egy partizán leszek aki a picsádba feldug egy kézigránátot, majd kiskanalakkal összeszedi a fasiszta cafadjaid és megeteti a patkányokkal.

dr. mesterséges színezék 2017.12.22. 08:44:38

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

"Ezt kétlem, de ez nem is tartozik ide ehhez a témához."

Az kurvára indifferens, hogy te miben kételkedsz. Majd ha Semjén Zsolt úgy kezeli a hajléktalanokat, mint Nagy Bandó, akkor pofázzál.

Az idetartozásról pedig: pontosan annyira tartozik ide, mint Nagy Bandó dehonesztálása.

Csak szólok: látványosan romlik az állapotod, erősebb gyógyszer vagy több alvás kéne.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.22. 08:49:01

@zizi77: Nem írtam, hogy azt mondta volna hogy vérengzéssel kell megoldani a dolgokat. Az már az én véleményem. Először tanulj meg értelmezni egy mondatot magyarul mielőtt képzelegsz. Ne adj olyat a tollaimba amit nem írtam. Bandóval azért értekegyet és tökéletesen igazat adok neki, mert magamon látom hogy orr bn rühes hordáját egy lámpavasra akaszanám. Ez nem megoldás, de ez lesz, ha kikényszerítik ezek a fasiszta férgek. Ahogy a partizánok akasztották mussolinit úgy lógatnám a tolvaj kis sunyi hazudozó orr bánt is. Ez van.

zizi77 2017.12.22. 08:54:08

@bluebear: "féreggel szerintem ne vitatkozzunk, azokat koncolni kell, ahogy bandó is mondta."
Ezt értelmeztem félre?

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.22. 08:55:16

@zizi77: Ahogy a bandó által említet öregúr feni a kaszáját, ugyanúgy suvickolom én is a kézigránatom robbanófejét, csiszolom fa markolatát. Ne puhánykodjatok már öregem, hitlert sem chamberlain, hanem churchil koncolta fel. Ezért tud orr bán rajtatok uralkodni, mert simogatjátok.

zizi77 2017.12.22. 09:01:12

@bluebear: abban egyet tudok érteni, hogy mindenki kapja meg a büntetését, de ez nem indok az erőszakra!

Pestépítő 2017.12.22. 09:01:25

@bluebear: uszításért ment a feljelentés. IP cím alapján lenyomozható vagy. Remélem sok pénzed van vagy majd leülöd.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.22. 09:02:43

@zizi77: Azok az én szavaim, indulatomban elírtam. Akkor most már érted mire gondoltam, kifejtettem. Bandót tisztelem azért hogy ki mert állni és elmondani az igazat. A fasiszta Orr bánt nem a bandók fogják megdönteni, ők csak az erőt adják hozzá. Mert a fasisztákat csak erővel lehet legyőzni ha kell, egy másik sátán(sztálin) segítségével. Vegyétek már észre a gonoszt. Nem az a gonosz, aki a vigyorgó, hazudozó patkányt megsemmisíti. A kártékony tervet a fán sem szép szavakkal irtod.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.22. 09:04:11

@bluebear: A kártékony tetvet a fán sem szép szavakkal irtjuk, hanem hathatós cselekedettel.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.22. 09:10:28

@bluebear:

A megjelenése után pár héttel már hallottam. 15 éves voltam a szám megjelenésekor.

Nagy-Ballibandó ugyanaz volt humoristában, mint ami Hajdú János az újságírásban: nyálas seggnyaló.

Hajdú viszont legalább komolyan gondolta, ez 1990 után derült ki: ma is pont ugyanúgy isteníti Kádárt, ahogy 40 éve.

zizi77 2017.12.22. 09:10:28

@bluebear: kötve hiszem , hogy attól mert Te kész vagy gyilkolászni, feltétlenül igazad is van. Erre találták ki a jogrendszert, ami nemzetközi szinten is működik. Ennyi erővel a szomszéd Mari nénit is felkoncolhatnád, mert csúnyán nézett. NEM VAGY FELHATALMAZVA, HOGY EGYSZEMÉLYBEN ÍTÉLKEZZÉL!

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.22. 09:14:07

@bluebear:

S bántotta bárki a hazádat? Itt Mo-ról beszélünk, nem a hazádról.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.22. 10:19:35

@dr. mesterséges színezék:

Hány lélegeztető gépet vett elálverezett vagyonából Nagy-Ballibandó?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.22. 10:37:28

@bluebear:

"Eddig tűrtünk, most eljött a cselekvés ideje."

Lesz a hétvégén egy kis cselekvés? 40-fős bérretegő tünti, 40 perces népforradalom?

dr. mesterséges színezék 2017.12.22. 10:48:35

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Most biztosan valamelyik egyházi ingatlan elárverezésété és a pénz jótékony célú felhasználását kéne ellenpontoznom, csak nem ugrik be, hogy melyik sztorira gondolsz. Vajon miféle sztori kattanhatott be neked a hajléktalanságot kriminalizáló kormányban ott mosolygó Semjén említésére? Nem dereng.

Mindazonáltal, jellemző, hogy ezek a cikkek nem egy püspökről, de még csak nem is egy vidéki papról szólnak:

24.hu/elet-stilus/2006/01/14/dijat_kapott_nagy_bando/

dinamo.blog.hu/2014/09/11/mi_is_emberek_vagyunk_hajlektalan-aktivizmus_a_rendszervaltas_kornyeken

dr. mesterséges színezék 2017.12.22. 10:50:54

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Jósolni botorság, a múlt mintáiból következtetéseket levonni ostobaság - gyakran önáltatás.

2017.12.22. 11:08:47

@Pestépítő: IP alapján az IP tulajdonosa nyomozható le...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.12.22. 11:32:32

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Tehát azt mondod, hogy nagybandó félti a megélhetését, ezért nyal... a halódó ellenzéknek? Ne a fidesznek, hanem az éppen a tajgetosz szélén egyensúlyozó ellenzéknek? Ennyire te sem lehetsz hülye, már megbocsáss.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.22. 11:59:14

@dr. mesterséges színezék:

Mi a valóság?

Az, hogy sose mondtam, hogy Nagy-Ballibandó gonosz alak lenne. Azt mondtam, nyálas seggnyaló.

Miért gondolod, hogy egy nyálas seggnyaló MÁS dolgokban ne lehetne akár rendes ember is?

Azaz a hajláktalanügy felhozása teljesen demagóg, ez olyan, mint amikor azt mondják a nácizmus mentegetői, hogy "igaz sok Hitler sok ember gyilkoltatott le, de nagy állatbarát volt". A kettőnek egymáshoz SEMMI köze.

Vedd észre: nem mondtam véleményt Nagy-Ballibandó teljes személyiségéről. Nme is tehetném ezt meg, mert nem ismerem személyesen.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.22. 12:02:16

@dr. mesterséges színezék:

A nagy helyzet az, hogy a liberalizmus elnyomó gépezete már nyugaton is recseg-ropog, ezért nevetséges, amikor a magyar liberálisok ma is komolyan elhiszeik, hogy ez nem így van.

Ráadásul Mo-on 27 éve isszuk a liberális rend borzasztó következményeit: a lakosság 40 %-a szegény a HIVATALOS statisztiia szerint, a valóság 60 %, ezt hozta el az 1990 óta romboló liberalizmus. Ezek után liberalizmusért harcolni elmebeteg dolog. Tudom, én is liberális voltam sokáig.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.22. 12:03:30

@Én tudom jól:

Az ellenzék mögötti erők hatalmasak, Soros pl. 100-szor gazdagabb a leggazdagabb fideszes milliárdosnál.

andras314 2017.12.22. 15:05:51

@Jakab.gipsz: Soros milliárdokat adott ennek az országnak, többek közt Orbánnak. Orbán milliárdokat nyúlt le az ország népének pénzéből. Tovébbi százmilliárdokat baromságokra költ, mint stadion, miközben a kőrházakban nincs orvos és nincs műszer, a fiatalok százezrével menekülnek külföldre, oktatás lerohasztva,
százezernyi gyerek nem jut megfelelő mennyiségű és minőségű ételhez, közben Orbán várba kötözése kb 200 milliárdba lesz nekünk, csak az ő dolgozó szobája 4 milliárd. Úgy költi az ország pénzét a saját luxusára, mintha az övé lenne.

Jakab.gipsz 2017.12.22. 15:12:54

@bluebear:

Te magad vagy a gonosz, a gyűlölködésed, tesz gonosszá és az ostobaságod, az elvakult bigott gondolkodás módod, ahogyan nem gondolkodol.
Soros az emberiség vérén és a könnyein hízott dagadtra, Soros a disznófejű nagy úr, semmi kétség.

vwxyz 2017.12.22. 15:56:45

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "Az ellenzék mögötti erők"
Valamit félreérettél, Soros sosem az ellenzék vagy a kormányzó párt, sosem X vagy Y mögött áll. Ő úgy jótékonykodik, hogy a demokratikus alapjogainkat (igen, a tiéidet is) védő mindenkori kezdeményezéseket támogatja. Ezért adott annak idején az akkor még tisztességes Orbánnak is, és ezért támogatná újra, ha Törpe Putyinunk visszatérne az egyetemes emberi értékek védelméhez és tiszteletben tartásához.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.22. 16:31:04

@vwxyz:

Soros és a hozzá hasonlók mindig oda álltak, ahol rombolni lehet, nyitott társadalmat, liberális elnyomást lehet kiépíteni.

Orbánt is ezért támogatta annak idején.

A liberális elnyomás mióta egyetemes érték?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.22. 16:32:00

@andras314:

Hány lélegeztetőgépet lehetne venni a Soros által összesíbolt pénzen?

2017.12.22. 16:44:06

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "Tudom, én is liberális voltam sokáig."

Gyökér voltál egész életedben, maradjunk ennyiben.

@vwxyz: "minden "koncolóstól" határozottan elhatárolódok"

Jó, csak nem értem, hogy miért olvasod. Vannak olyan blogok, ahol neked való írásokat olvashatsz. Menj oda, nem kötelező itt lenned.

@Pestépítő: "uszításért ment a feljelentés"

Hoppá, itten van egy tetű fideszes besúgó (3/3-as hazaáruló). Mit akarsz itt, gyökér? Elfogytak a fideszes blogok? Nyomorék spicli.

2017.12.22. 16:50:58

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "Hány lélegeztetőgépet lehetne venni a Soros által összesíbolt pénzen?"

Remélem, hogy mielőtt megdöglesz, nem kapsz lélegeztetőgépet. Zsidó pénzből vett gépen nyilván nem szeretnél megmenekülni a kaszástól. Sőt, fordulj fel rögvest, amúgy sincs semmi hasznod. Ha nem megy, fogd vissza magadban a levegőt (mások elől használod el), mint amikor túlhordtak.

2017.12.22. 16:58:04

@Jakab.gipsz: "Nagy-Bandó, Soros mellett döntött."

Ismertem apádat, batyu Orbán-troll: ritka egy retardált fasz volt (felcsinálta az első útjába kerülő ringyót a kocsisoron, és még fizetett is érte).

vwxyz 2017.12.22. 17:20:37

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Nagy szavak, nagy állítások. A nagy állításokat pedig nagy igazolásokkal kell alátámasztani, nehogy kiderüljön, hogy csak egy nagy blöff volt. Kezdheted: Soros mikor és hogyan rombolt, milyen "liberális elnyomást" teremtett? Egyáltalán, mi az a "liberális elnyomás"? Ez valami olyan szókép, mint a 'tüzes jég'?

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.22. 17:25:11

@vwxyz: Még mindig nem jöttél rá hogy feleslegesen pufogtatod a mondatokat? Ezek úgy sem értik meg akármit csinálsz.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.22. 17:31:45

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: Soha nem jönnek rá, hogy elfogytak a szavak. Orbánt szavakkal már nem lehet megállítani. Esetleg egy nagyarányú, kétharmados választási győzelemmel. De olyannal hogy örökre a dutyi mélyén lapuljon élete végéig. Az LMP már felsorolta az összes BTK bűnt amit elkövetett, amiért le lesz csukva, ha egyszer megbukik.

vwxyz 2017.12.22. 17:33:45

@Dr. Devil Emil: Miért gondolod, hogy a világ csak "azokból" meg "ezekből" áll?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.22. 17:34:43

@vwxyz:

A liberális elnyomás olyan rend, ahol a liberális elvek kötelezőek, s ezekre épül a társadalom.

OLvastad Soros mesterének és példaképének a könyvét? Ott le van írva.

vwxyz 2017.12.22. 17:50:27

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Idéznéd, kérlek, hogy melyik részre gondolsz "Soros mesterének és példaképének könyvéből"?

2017.12.22. 17:53:08

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "Ne zsidózz!"

A kurva anyád, gyökér! A zsidózást te kezdted Sorossal: folyamatosan zsidóztok, amióta kifogytatok a rezsicsökkentésből és Gyurcsányból. Hazaáruló, tolvaj orbánista banda. Bárcsak hallanám a halálos ágyadon, hogy kéred Soros lélegeztetőgépét, csak hogy még élhess egy kicsit Orbán vezírednek! És akkor meg nem adják oda neked vagy egy másik fideszes bűnözőnek, hanem egy beteg gyereknek.

6. Ienin 2017.12.22. 17:56:27

@vwxyz: Van ez meg az. Van igen meg nem. Más nem létezik. Orbán vagy bűnös vagy nem. Vagy te tudsz mást is? Bűnös is meg nem is? Tipikus magyar gondolkodás(példaul a magyar nyelvben: "Soha nem fogjátok megtudni" dupla tagadás. Orbán lassan már ezt is fogja mondani: Soha igen fogjátok eldönteni. Ezért nem fogjátok soha semmire vinni, mert nem tudjátok eldönteni ezt a kérdést. A németek, angolok, és angolszászok nyelvében nincs ilyen tesze-toszaság. Vagy igen valami vagy nem. Vagy tagadnak valamit vagy nem. Ezért lettek ők a világ vezető hatalmai. Mert a munkavégzésük is ilyen határozott. Sok magyar nem tudja eldönteni kire szavaz. Már lassan 60% a bizonytalan. Hát milyen balfasz nép ez, amelyik még a sorsáról sem tud dönteni? Nem csoda hogy a balsors akit régen tép még mindig aktuális.

2017.12.22. 17:59:17

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Vagyis Soros gépe nélkül megdöglesz majd, mind bármelyik hozzád hasonló fideszes parazita, a beteg gyerek meg tovább fog élni. Majd figyelek rád, fideszféreg, és amikor azt látom, hogy liberális gépet tesznek rád a halálos ágyadon, én személyesen fogom levenni rólad, mert csak kóser fideszes kütyü való rád. Kivéve azt, ami kenderből van, az lehet libsi anyagból is.

2017.12.22. 18:04:06

@Gaspen: Igazi fideszes seggfej vagy, csak azt nem értem, hogy miért nézed Nagybandót? Hülye is vagy?

2017.12.22. 18:08:01

@arturdent: "Nos a hazánkat a komcsik fosztoták ki, privatizálták és kiárúsították bagoért a fél országot, és taszíották nyomorba az országot."

Nos, ha te mondani, akkor biztos lenni igaz. Hogy leni mostanában, Smit ur?

2017.12.22. 18:11:01

@Gaspen: Tényleg hülye vagy, ha nézed. Úgysem érted. Miért nem nézel Rezsiszilárdot? Az már büdös neked? Idekuncsorogsz a libsik közé? Buta vagy, bazmeg, még fideszesnek is.

vwxyz 2017.12.22. 19:04:00

@V. Orbán pápa reinkarnációja: Ha figyelmesebben megnézed, láthatod, hogy ő embereket kategorizált. Ennek semmi köze ahhoz, hogy egy kleptomán kormányfő bűnös-e vagy sem?

Amúgy te nem vagy nyelvész, ugye?

vwxyz 2017.12.22. 21:02:04

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Elolvastam a te értelmezésedet, az eredetit ennyi idő alatt nyilván nem. Az ottani írásodban tiszta, logikus gondolatmeneteket írtál, és szerintem mást is, mint itt. Amit itt elnyomásnak minősítesz, azt ott úgy írod le, mint a demokratikus közösség önvédelmét, vagyis azt, hogy a népnek többségi akarattal jogában áll bármikor elzavarni az autoriter vezetőket, akik nem a haza érdekeit szolgálják, a despotákat, akik a demokráciát diktatúrává akarják zülleszteni. Ezzel mi a bajod?

Fordítsuk meg, melyik mondattal nem értesz egyet, amelyet egy hónappal ezelőtt oda írtál?

6. Ienin 2017.12.23. 08:23:45

@vwxyz: 5 nyelven beszélek, de ennyi kutyulás szarkavarás egyikben sincs. ezért tudja így félrevezetni orbn a birkáit is. magyar nyelvű törvényekkel manipulál mindent. az egyszerű ember nem is érti csak azt hogy soros meg rezsi, meg nemzeti. azt hogy korrupt nem tudja értelmezni.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.23. 09:30:59

@vwxyz:

Vedd észre: azt írja, racionalitás mindennek az alapja, csak hát azt már ő mondja meg, mi számít annak.

Azaz a mű belsőleg inkoherens: küzd a "zártság" ellen, majd létrehoz egy másik "zártságot", melyett elnevez "nyitottságnak".

Az a röhej, hogy Popper kőkemény antimarxista volt, de pont ebben követte Marxot: hogy lehetséges a társadalomtudományból természettudományt csinálni.

Mert hát mi az az empíria elve? Az empíria teóriát teremt. Miben más ez, mint a marxista társadalmi törvények, melyeket Popper a rossz csúcsúnak tekinti, Hitlernél nagyobb rossznak?

Ha pedig elfogadjuk mégis, hogy van valamiféle teóriaellenes empíria, akkor ennek az eredménye: a liberális demokrácia egy zárt társadalom, így fel kell lépni ellene, éppen az empíria elvén.

Szóval vagy inkoherns a mű, vagy pedig a mú igazolja, hogy a liberális demokrácia megdöntendő.

Kb. mint a mai marxisták. Vagy azt mondják, hogy a szovjet rendszer jó volt, bár hibákkal, vagy azt, hogy a szovjet rendszer éppen Marx tagadása volt, azaz még sose volt sehol marxista rendszer, csak annak hazudott államkapitalista diktatúra.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.23. 09:33:38

@vwxyz:

"Fordítsuk meg, melyik mondattal nem értesz egyet, amelyet egy hónappal ezelőtt oda írtál?"

Vedd észre, a cikk Popper és Rawls gondolatainak leírása, nem az én vélemémyem ezekről. Lásd a 2. mondatot: "Komment nélkül.".

Hókirályfi 2017.12.23. 11:00:53

Szegény felháborodott Ovi hívők úgy zsizsegnek itt mint a felbojdult darázsraj...:DDD
Pedig évekkel ezelőtt is téma volt már, hogy a rosszabb napokon bizony Anikó szorul....meg hogy a Fönök mentális egészségével nincsen minden rendben. Ez téma az emberek között, és hogy szóba jött a tvben, abban nincs semmi meglepetés. Valamiért most mégis hirtelen többeknek rosszul esett ez. Valószínűleg ők úgy érzik szívesebben vonulnak bégetve egy hidegfejű gazember, semmint egy kótyagos megszállott után.
Gyönyörű nagy leleplező cikk is született már az origón Nagybandóról.Úgy tűnik valamiért a fityisz táborban sokkal mélyebb érzelmeket váltott ki ez a történet.Szerintem túlreagálják.

vwxyz 2017.12.27. 08:56:19

@V. Orbán pápa reinkarnációja: Melyik az a bizonyos öt nyelv, amelyikben lehet mellébeszélni, manipulálni?

vwxyz 2017.12.27. 09:02:48

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Értem, ezért is kérdeztem, hogy a saját összefoglalódban melyik az a gondolat, amellyel nem értesz egyet?
Annak nem sok értelmét látom, ha először kigyűjtöd egy írásból, hogy a 24 páros szám, mert
- osztható kettővel, néggyel, hattal és nyolccal is,
- leírható két páros szám szorzataként és
- két páratlan szám között helyezkedik el az egész számok sorozatában,
aztán máshol saját gondolatként már azt írod, hogy nem szereted azt az írást, mert abban az szerepel, hogy a 24 páratlan.
Szóval, ebben mivel nem értesz egyet: bircahang.org/a-liberalizmus-alapjai-ii/

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.27. 10:38:15

@vwxyz:

Leírtam már az előbb. Inkoherens. Nem létezik "racionális politikai eszme". Vannak értékek, s minden ezektől függ.

vwxyz 2017.12.27. 12:12:49

Az itt leírtak közül mivel nem értesz egyet? bircahang.org/a-liberalizmus-alapjai-ii/
süti beállítások módosítása