Kedves Momentum Mozgalom!

 2017.03.29. 17:00

Ja, párt, bocsánat! Ha kicsit megkésve is, de szeretnék gratulálni az aláírásgyűjtésnél elért eredményetekhez. Ma már alig beszélnek róla, ez a geci Fidesz jól kihúzta alólatok azt a sikert, amit az olimpiai miatti népszavazással elértetek. Ne bánkódjatok a vasárnapi boltzárral ugyanezt tették. Meghátráltak akkor is a népszavazástól, ahogy most is megtették ezt veletek. De ti ezt biztos számba vettétek mielőtt belevágtatok az egészbe. Hiszen annyira okosak, és fiatalosan lendületesek vagytok, ez nem maradhatott ki a számításból.
A párttá alakulás is benne lehetett a terveitekben, és gyorsan véghez is vittétek. Mert ugye az világos, hogy aki a világot meg akarja váltani ebben a qrva Fidesz diktálta szabályok szerinti világban, az csak pártként érhet el eredményt. Nagyon helyes! Legyetek párt! Váltsátok le a Fideszt! Bennetek a jövő minden reménye.
Nem is kell ehhez összefognotok senkivel, mert egyedül is képesek lesztek egy év alatt az emberek gondolkodását átformálva magatokat megválasztatni. Tudjátok én annyira figyelem a közéletet, amennyire ez egy szerencsétlen kétdiplomás, kétkezi melót végző embertől ez kitelik. És szurkolok nektek, sikerüljön a tervetek. Ne törődjetek vele mit diktál a jelenlegi választási rendszer, ahol az egyéni körzetben a józan ész szabályai szerint egy jelölt állhat csak szemben a Fidesz jelöltjével, aki már ma néhány mázsa fa, és kenyér segítségével előre biztosította magának a szavazatok egy részét. A másik része a Qbatov lista, de ezzel ti is tisztában vagytok, ezért nem is írom ezt külön le nektek. Az csak olyan figyelmeztetés lenne egy vén bloggertől, és ti erre nem vagytok rászorulva. Ne is álljatok ti össze holmi réginek mondott pártokkal, azok kiépített szavazóbázisával,, nektek ott lesznek az új szavazók, akik már most türelmetlenkedve akarnak rátok voksolni. A számuk hihetetlenül magas, hiszen csak rátok vártak, a többire biztos ezért nem is szavaztak eddig. Azok nem voltak ilyen felkészültek, gyorsak, sikeresek, és nem is akarták befejezni a rendszerváltást vagy mi a francot. Azért is tartunk itt, mert eddig nem voltatok. Na majd most!
Ha ezek a régi pártok által állított jelöltek el is vesznek tőletek szavazatokat, a siker mindenképpen a tiétek lesz azok miatt, akik valami újat akarnak. Mert tódulni fognak a szavazófülkékhez a rátok szavazók, és nyerni fogtok.
Utána már alig lesz dolgotok. Csuklóból meg tudjátok oldani az ország problémáit, amit az eddigi összes kormányzás okozott. Biztos van pár ezer kipróbált szakemberetek, akik azonnal átveszik az ország irányításában a pozíciókat, ami az általatok bevezetni kívánt reformok miatt feltétlenül szükségesek. Ha a Fidesz emberei maradnának a minisztériumokban, az azért nem lenne nagy segítség a számotokra ha valami mást akartok végigvinni az oktatásban, az egészségügyben, a szociális ellátás területén, a közmunkások problémájának a megoldásában, az elvándorlás megállításában, a munkavállalók helyzetének a javításában, az adók kialakításában, meg ezer ilyen kormányzati munka elkezdésében, hogy az ország életében ne legyen nagy fennakadás. De ezt szerintem feleslegesen is írom le, megvan már a kész tervetek a 2018-as választás utánra, amit reményeim szerint meg is nyertek.
Mennyien is vagytok most? Olyan százötven körüli létszámmal indultatok, de vigasztaljon benneteket a történelmi Kuba példája, ahol Castró hetven emberrel indult neki a világmegváltásnak. Nektek mára már biztosan kész az országos szervezet, gyűjtitek a szimpatizánsokat, a szakembereket készítitek fel a kormányzásra. Még van több mint egy év, ez alatt már alig marad dolgotok. Egy évvel a választások előtt már nem szabad összeállni senkivel, mert az csak rontana a helyzeteteken. Egyedül jobb lesz, még ha így a Fidesz is nyerne, ti legalább megpróbáltátok, és nem sikerült.
Bocsánat ha soraimmal zavartalak benneteket, és megakadtatok a győzelem felé vezető úton. Ne is hallgassatok ti senkire, csak menjetek a magatok feje után, és közben mondjátok el mindenkinek hol a helye, és mi a szerepe ebben a pártok uralta világban. Orbán Viktor is ezt szeretné.
BANDITA.

Címkék: választás ellenzék Fidesz Momentum

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr7912385787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jakab.gipsz 2017.03.30. 12:11:59

Ha-ha-ha! ("kacagjon gonoszul Sopánka" kabaré tréfa) ez valami vicc?

Jöjjenek a fiatal romlatlan frissen kiképzett CEU_kápók és majd ők rendet raknak ebben a szomorú kis barakkban.
És ti ezt így komolyan gondoltátok?

fidesz maszop dk egykutya 2017.03.30. 12:13:33

@Jakab.gipsz: Na most ez az új szöveg kommunista gyökerű "elvtárs"? :D Mindenki CEU aki nem komcsi? :)

nyelv-ész 2017.03.30. 12:20:24

@fidesz maszop dk egykutya: basszus, én eddig aszittem, a a CEu is komcsi... most akkor ez hogy van?

koala kóla 2017.03.30. 12:33:58

Jaj!

Hogy váltana már le a Momentum bárkit?

nniicckk 2017.03.30. 13:00:41

Mennyire szanalmas volt mar a Juhasz, egy oran belul korusban rohogte ki az osszes kispart az osszefogasos otletet.

Azt mondom jol all a nemzetioldal, de azert biztos ami biztos kene meg par 2 %-os libbant part 18-ig.

degeco 2017.03.30. 13:11:10

@nniicckk: mitől is nemzeti az az oldal amelyiknek mesterségének címere korrupció és szétlopja az országot - többek közt tőled is veszi el egy jobb jövő lehetőséget?

koala kóla 2017.03.30. 13:13:23

@degeco: tőlem nem

sőt, örülök hogy kevesebb szja-t fizetek, amiből csökken az államadósság

mint mikor 2xes szja volt, amiből nőtt az államadósság

lopjanak többet!

Buchhalter 2017.03.30. 13:34:42

A Momentumnak max arra van esélye,hogy megugorja a belépési küszöböt(5%).

konrada 2017.03.30. 13:42:26

@degeco:
...amitől demokrata egy Gyurcsány vezette párt, vagy "civil" egy politikacsináló által kézivezérelt szervezet.;)

...szükségesnek érzik egyes szervezetek, hogy olyan jelzőket akasszanak magukra, amire egyébként a működésük alapján senki nem jönne rá...

konrada 2017.03.30. 13:45:35

@Jakab.gipsz:
Persze hogy vicc. Olyan duplagondol féle. A blogoló összefosást akar, azért ilyen szar kasztikus...

fidesz maszop dk egykutya 2017.03.30. 13:46:30

@nyelv-ész: úgy, hogy a kisz titkár "elvtárs" komcsizással kezdte, és azt is folytatja, így a ceu is komcsi zsidó brüsszelita háttérhatalmi gyíkember szervezet.
De valójában látni, hogy kik a komcsik :)

@koala kóla: de tőled is lop, csak hát a matek és logika az nektek az ellenségetek, így rá se jöttök :)
Gondolom annak is örülsz, hogy bankadót, telefonadót, chipsadót, tranzakciós adót, baleseti adót, és a többit fizeted. Hát igen... mit számít ez a pár tízezer ahhoz a pár ezer forintnyi szja csökkentéshez képest :D

@nniicckk: "Azt mondom jol all a nemzetioldal"

De melyik nemzeté? Nyugaton van ahol jól áll az biztos. Nálunk is kéne valami nemzeti oldal.

koala kóla 2017.03.30. 13:49:17

@fidesz maszop dk egykutya: 'Gondolom annak is örülsz, hogy bankadót, telefonadót, chipsadót, tranzakciós adót, baleseti adót, és a többit fizeted.'

Annak örülök hogy korábban a drágulás a mai 3xosa volt, ezen adók nélkül, ergo miért ne örülnék?

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.03.30. 13:49:26

Mivel a Momentum az egyetlen ellenzéki párt, akiről elhiszem, hogy nem ezt a fennálló mutyirendszert akarja folytatni, azaz nem csak mást akar odaengedni a közpénzcsaphoz, én így mindenképp rájuk fogok szavazni.
Szerintem van realitása, hogy a több millió eddig passzív ember, akinek nem volt kire szavaznia, most elmegy az urnákhoz és megadja nekik a lehetőséget.
Ettől minden egyéb párt fél is rendesen, ezért próbálnak felülni a farvizükre... :)

fidesz maszop dk egykutya 2017.03.30. 13:53:01

@koala kóla: mi drágult 3x-an "elvtárs"?

Igen, 2013-14 környékén erős drágulás volt, de 3x nem.

koala kóla 2017.03.30. 13:54:25

@fidesz maszop dk egykutya: 2010 előtt 4-5% volt az infláció évente.

Azóta átlag 2% alatti.

fidesz maszop dk egykutya 2017.03.30. 13:56:24

@koala kóla: és? A kamat is követte az inflációt, és ugyan annyit ért a pénzem. Aztán most megint nőni fog, mert a FED növelni akarja.

koala kóla 2017.03.30. 14:07:02

@fidesz maszop dk egykutya: Csak az előbb vmi adókról hazudoztál, amiket pluszban fizetek.

Csakhogy ezekkel a pluszokkal együtt is olcóbb nekem, mint előtte, a dupla SZJAval.

Ezért nem volt zajos ballib siker 2014, és ezért nem lesz az most sem. Az emberek számolnak, és a fideszre szavaznak.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.03.30. 14:30:40

@Buchhalter: Talán igen, de akkor valszeg az LMP nem jut be..

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.03.30. 14:38:48

@fidesz maszop dk egykutya: Csak tudod, a legszegényebb rétegnek nem nagyon van megtakarítása, ami kamatozzon. Számukra alapvető fontosságú, hogy az infláció alacsony legyen.
Persze, ez a magát baloldaliak hazudó Mszp-Szdsz kettőst nemigen érdekelte..

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.03.30. 14:38:58

@Jakab.gipsz: Ti fideszesek milyen rohadt betegek vagytok.

Tudod, ahogy 2010-ben az ország érdeke az volt, hogy az mszp leváltásra krüljön,így most 8 v után ismét az, hogy eljöjjön a váltás ideje. A fidesz fő prominensei eleve randa komcsik, a többit pedig mára mgfertőzte a 8 évnyi teljhatalom. Nem véletlen, hogy sok helyen eleve nem lehet pl 8 éven túl valaki miniszterelnök. Le kell váltani őket, ez a Nemzet érdeke. Azért szoríts, hogy valami normálisabb garnitúrára cseréljük őket és ne azért, hogy maradjanak, mert nyilvánvaló, hogy ha maradnak, akkor valami Erdogan / Putyin féle diktatúrában nevelhetjük fel a gyermekeinket és gondolom ezt te sem akarod.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.03.30. 14:40:26

@koala kóla: Megfizeted máshogy ne aggódj, kedves buta.

para_noir 2017.03.30. 14:41:03

@Frady Endre: gyermekien naiv gondolatsor.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.03.30. 14:46:02

@fidesz maszop dk egykutya: "Gondolom annak is örülsz, hogy bankadót, telefonadót, chipsadót, tranzakciós adót, baleseti adót, és a többit fizeted."

A ballib kormányok a szükséges adókat közvetlenül a lakosságon hajtották be, a "fűnyíró elv" alapján. Mindig szorítottak egy kicsit a nadrágszíjon. A Fidesz bevezette a multiadót, olyan szektorokban, ahol erős árverseny van a szerplők között. Pl. kisker multik.
Mellesleg ezek a multik "trükkök százaival képesek kivinni a hasznot itteni leánycégeikből, alacsony nyereséget mutatva ki náluk..

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.03.30. 14:48:30

@Frady Endre: A Milláról is ezt miondtátok, aztán hol vannak már..?
(Valszeg épp a Momentumban..:)

Jakab.gipsz 2017.03.30. 14:52:52

@Felchutty Bugrisch: A pluralizmus jó dolog különben jön az autokrácia, nyafi-nyafi, Soros Gyuri kápó nem kapnak munkát.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.03.30. 14:58:07

@EU zászlót mindenhova!: Tehát azt mondod, hogy az mszp-t a szegényebb rétegek nem érdekelték? Ám a fideszt igen? Adójóváírás hm? A 27%-os áfa milyen annak, aki minden pénzét feléli minden hónapban? Gonolkozzál már, mielőtt írsz! Vagy ez megint valami ezeréves fideszkomcsi új nickje, mert akkor nem szóltam, felesleges.

Jakab.gipsz 2017.03.30. 14:59:30

@fidesz maszop dk egykutya: @nyelv-ész:
Minden éremnek két oldala van,ugyan annak az éremnek (ateista, rombolásnak), most a másik oldalát látjuk. Az egyiket már megismertük, (Rákosiék- kéj gyíkosságait), ez most a másik libsi oldal, ezek ugyan azok.

J.W. Booth 2017.03.30. 15:32:22

A momentum nem fogja leváltani a fideszt, nem képes, nem alkalmas rá.
Annyira széttagolt a demokratikus oldal, hogy nincs összefogás, és várhatóan nem is lesz. Enélkül pedig nem megy. egyelőre.

Viktort és bandáját majd a népharag fogja egyszer elsöpörni, amikor a birkanyájában is sokaknak kinyílik a szeme.
Az még odébb van, de ha eljön, nagyon og fájni a kisemberéknek.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.03.30. 15:36:39

@Felchutty Bugrisch: Hát inkább neked kellene kissé elgondolkodnod.
Ebben az országban 2002-t követően kb. évi 20 %-os áremelés volt a földgáz árában, 10-15% az áram és a tömegközlekedés használatának árában, és magas volt az inflácó.
Csupa olyan tétel, ami a szegényebb rétegeket fokozottabban érinti.
Ezenkívül 30 százalékponttal nőtt a GDP arányos államadósság, és 8 év alatt 10 ezermilliárddal az államadósság. Utóbbi a Fidesz 7 éve alatt 5-6 ezer milliárddal.Az állampapír kamatok, pedig Bajnai regnálása környékén már a 10 %-ot nyaldosták alulról. Mindezt úgy, hogy a szocialsták egy csomó állami vagyont eladtak, komoly bevételekre szert téve.

Attilajukkaja 2017.03.30. 15:46:49

A Momentumosok most tele vannak önbizalommal. Azt mondják, nem tesznek mást, mint annak idején Orbánék: meglovagolnak egy feszült, elégedetlen közhangulatot, ... és valami mást ajánlanak.
Ezt a mást még nem látom, meg azt sem, hogy ők se nem balosok, sen nem jobbosok. Annak idején az LMP is ezzel kampányolt. Mostanra láthatjuk, hogy mire jutottak.

Jakab.gipsz 2017.03.30. 15:47:56

@J.W. Booth: A népharag akkor fogja az Orbán kormányt elsöpörni, ha csak mulyáskodik a brüsszeli bürokratákkal és nem védi meg a magyar érdekeket.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.03.30. 15:48:07

@EU zászlót mindenhova!: Nem mondtam semmit a Milláról. Max. annyit, hogy szeretnék pár millás fizetést... :)

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.03.30. 15:49:43

@para_noir: Naiv? Merthogy... ?
Érvek nem is lesznek? ;-)

Zacskóstej 2017.03.30. 15:58:51

@Jakab.gipsz: "brüsszeli bürokratákkal"

Egyszerre szép és félelmetes ahogy benyaljátok és tovább mantrázzátok vezéretek aktuális igéjét.
Most épp az "állítsuk meg brüsszelt" lemez van fent. El is fog rá menni pár milliárd ft.

J.W. Booth 2017.03.30. 16:07:41

@Jakab.gipsz: pajtás, csak szólok, hogy a "magyar érdek" nem az amit a Viktorék annak neveznek.

Jelenleg Magyarországnak a legnagyobb érdeke, hogy bárki, szó szerint bárki leváltsa a mostani rezsimet.

Minden más csak ezután következik.

Attilajukkaja 2017.03.30. 16:10:26

@J.W. Booth:
A "bárkivel" óvatosabban bánnék.
Nem akarok Jobbikos Magyarországot!

J.W. Booth 2017.03.30. 16:26:43

@Attilajukkaja: A jobbik kevés a hatalomhoz.
de, sajnos, eljutottunk odáig, hogy bárki, aki elzavarja fideszt, jót tesz az országgal. sosem fogok a jobbikra szavazni, de ha ők, hát ők.

Kicsit olyan az ország állapota, mint a kómába esetteké. 1 hónap kóma = 1 év rehabilitáció 2 hónap = 2 év stb.
Minden hónap, amit a fidesz nég a hatalomban tölt, 1 év helyreállítást fog igényelni

Attilajukkaja 2017.03.30. 16:35:03

@J.W. Booth:
"sosem fogok a jobbikra szavazni, de ha ők, hát ők."
Értem, hogy mire gondolsz, de a rossz helyett nem szavazok a még rosszabbra. Nem járulok hozzá egy újabb fasiszta Magyarországhoz. Bocsi!

Buchhalter 2017.03.30. 16:35:18

@J.W. Booth: azért ,mert Obán patás beletaposott az érdekeidbe(buktad a trafikod vagy a hely ahol laksz Fideszes lett és a tróger adócsaló vállalkozásod nem kap jó zsíros bizniszt a bukott MSZP-s haverok miatt?)Bárki és ennyi az indokod? Gondolom otthon téged se az eszedért szeretnek.

J.W. Booth 2017.03.30. 16:46:01

Bee-lee-éé-geett az agyad helyére, hogy "aki nincs velünk, az ellenünk van" esetleg a 'gyurcsányahibás" elfér még a másik bit helyén.
Ha egyszer reboot-olnak és körülnézel, majd látni fogod, hogy mivé váktoztatta a mai ultrabal (fidesz, agyengébbek kedvéért) rezsim az országot.
de akkor már késő lesz.

fidesz maszop dk egykutya 2017.03.30. 18:08:51

@koala kóla: nem hazudoztam adókról, ezek vannak, fizetni kell ezeket.
Komolyan ennyire sötét vagy hogy még ezt se tudod?

Dehogy olcsóbb, mint a nemlétező dupla szja-val.

Nem számolnak, éppen az eszméletlenül hülye emberek a fidesz szavazói, ahogy egykor a maszop szavazói is voltak, mint te. Összeadás, és kivonás is bonyult nekik...

@EU zászlót mindenhova!: húha és a fütyisz meg közvetetten hajtja be az lakosságon az adókat, még többet mint fletóék. Mennyivel jobb már ez hogy még el is bújnak valakik mögött! :D

@Jakab.gipsz: bizony, rákosiék az ugyan az az oldal mint a fidesz vagy a maszop. Mi bajod van? Őszinteségi roham?
bizony, fidesz=maszop=dk=mszmp=mkp=rákosiék=kádárék

fidesz maszop dk egykutya 2017.03.30. 18:12:18

@Attilajukkaja: hát igen, a fidesz példáján okulva már így vagyok. 2010-ben még a fidesz tűnt a sokkal kisebb rossznak, de a 2011 környékén kiderült, hogy nem kisebb, hanem nagyobb rossz, mert fletóékat is sikerült alulmúlni. Szerintem ügynökakták kiteregetése kell, kizárni minden "elvtársat" minden közügyből (bár szerintem a vezetők életből való kizárása célravezetőbb lenne).

Attilajukkaja 2017.03.30. 18:31:02

@fidesz maszop dk egykutya:
A Fidesz annyira alúl- vagy felülmúlta az összes eddigi rendszerváltó kormányt, hogy a fal adja a másikat.
Az ügynökaktákat Orbánék nem fogják kiadni. Bolondok lennének. Mindenki tudja, hogy ez rájuk nézve is kompromitáló lenne.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.03.30. 19:18:34

@Attilajukkaja: A Momentum kb. úgy aránylik az akkori Fideszhez, mint gyík a krokodilhoz. Mindkettő hüllő, mindettő ragadozó, csakhát..
A Fidesz egy diktatúrában kezdte a pályafutását, mégpedig úgy hogy egy a Kisszel szembeni alternatív ifjúsági mozgalmat hoztak létre. Nem ilyen elkényeztetett belvárosi fiúkák voltak, akik legyünk őszinték inkább csak 4 év képviselőségre pályáznak
A "Momentum" elnevezés utal arra, hogy nagyjából mennyi ideig leszek a politikai porondon. Nomen est omen..

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.03.30. 19:21:14

@fidesz maszop dk egykutya: A múlt megszépült a fejedben kispajtás..
Csak azt nem tudom, hogy miért hazudod azt a nickeddel, hogy mindegyik tábor egyformán távol áll tőled, miközben minden kommenteddel a ballibsiket véded

fidesz maszop dk egykutya 2017.03.30. 23:33:51

@EU zászlót mindenhova!: melyikkel "elvtárs"? Nem szépült meg, csak a kuszaszem és a felcsúti KISZ titkár ámokfutása előtt 0 forint volt a számlavezetési díjam, a kártyadíjam is, nem volt extra telefonadó, meg a többi rakás adó sem. Kár a gőzért, ez papíron van.

Az meg tény, hogy mindig egyre szarabb kormányok vannak magyarországon, mert ahol az egyik befejezi a mutyizást, lehúzást, lopkodás, onnan folytatja a másik, magasabb szinten, hiszen látta, hogy mit engedett meg magának az előző, és a birkák még mindig bégetnek, hát akkor még jobban nyírják őket.
Ez addig így is marad amíg végre le nem vadásznak egy kormányt az emberek úgy ijesztésből. '56 óta sok idő eltelt.

a nickemben lévő tábor az egy. az MSZMP-KISZ koalició. Én nem veszem be a színházat, hogy ők nagy ellenségek ha egyszer ugyan azt művelik, és ugyan onnan származnak. ÁTLÁTSZÓ

Attilajukkaja 2017.03.31. 17:22:54

@EU zászlót mindenhova!:
"A Momentum kb. úgy aránylik az akkori Fideszhez, mint gyík a krokodilhoz."
?

"A Fidesz egy diktatúrában kezdte a pályafutását"
A Momentum is. Egy autokrata rendszerben.

"Nem ilyen elkényeztetett belvárosi fiúkák voltak"
Ezt nem tudom, mire alapozod. És ez miért lenne fontos?

"A "Momentum" elnevezés utal arra, hogy nagyjából mennyi ideig leszek a politikai porondon."
Gondolom, nem sok maradt meg benned az általános iskolai fizika órákból. A momentum alatt a lendületet értelmezzük.
Hogy te meddig leszel még a politikai porondon, azt nem tudhatom. Ezért erre nem térnék ki.

Attilajukkaja 2017.03.31. 17:35:36

@fidesz maszop dk egykutya:
"ahol az egyik befejezi a mutyizást, lehúzást, lopkodás, onnan folytatja a másik, magasabb szinten"
Ez az elkeseredés az, ami elbizonytalanítja a magyar embert. Most akkor kire szavazzon?
A Fideszt utálja, ... de nem tud jobbat.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.03.31. 18:30:31

@EU zászlót mindenhova!: 27% ÁFA, szektoradók, amit a vásárló / felhasználó fizet meg, szándékosan gyengén tartott Ft. Bocs, nem válaszolok hosszabban, mert úgysem vagy meggyőzhető, kár lenne.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.03.31. 18:32:13

@Jakab.gipsz: Már autokrácia van. Még nem gyilkol a kormány, de lehet, hogy hamarosan eljön az is. A nagy keleti példakép is ezt csinálja.

Attilajukkaja 2017.03.31. 19:40:17

@Felchutty Bugrisch:
"Még nem gyilkol a kormány"
Van valami újság Welsz Tamás halálával kapcsolatban?

fidesz maszop dk egykutya 2017.04.02. 17:11:15

@Attilajukkaja: nem is próbálja... olyan pártokra amik még soha nem voltak kormányon "ááá ezek is biztos olyanok" és szavaz a régire, az MSZMP származékokra a fideszre, meg a maszopra.
süti beállítások módosítása