szemed.jpgBP: Hogy érzed Viktor? Sikerült ebben az évben eleget lopnod?

OV:  Az ember soha sem lehet elégedett önmagával. Úgy érzem mindent megtettem annak érdekében, a hatalmam segítségével elég nagy vagyont harácsoljak össze a hű csicskám, Mészáros Lőrinc nevén. Ebben az évben már ott tartottunk, az előző évek közbeszerzésein szerzett nyereségen sikerült a számomra megfelelő befektetésekre rátenni a kezünket. Néha ehhez kellett pár törvényt módosítani habár nagyon kilógott a lóláb, de csak meglett amire szükségem volt. Összességében azt mondhatom én, és a családom is szépen gyarapodott.

BP: Közben az országban egyre több lett a szegény ember, be lett vezetve új adó, és a egyre nagyobb lett a korrupció. Ezt hogy lehet megmagyarázni?

OV: Sehogy sem kell megmagyarázni. Mi, vagyis a Fidesz sohasem adunk egyenes választ, néha még  kérdést sem vesszük figyelembe, csak mondjuk a magunkét. Mondod sok a szegény ember. Erre azt válaszolom, nem azért vetettem ki a KSH adatsorából a szegénységgel foglalkozó részt, a továbbiakban ezzel törődnöm kelljen. Ha nem mérjük a szegénységet, akkor az nincs is, vagy a szocik a hibásak érte, és pont. Na meg nem is nagyon érdekel az a négymillió létminimum alatt élő akiről gondoskodni kellene a magasabb munkabérekkel, vagy a jobb adózással. Ők nekem nem számítanak. Az új adót is azért találtam ki az üzemanyagokra, mert nehogy már jól járjanak az állampolgárok annak olcsóságával. Ha valami nem kerül sokba, egyből rakok rá adót, az így befolyt összeget meg szépen arra költöm amire akarom. Meghosszabbítom a kisvasutam, átépítem a dolgozószobám, vagy a focira költöm. Senkinek semmi köze hozzá ha már én vagyok isten kegyelméből a miniszterelnök. A korrupció meg nem lett nagyobb, ugyanakkora mint tavaly volt. Nem emlékszem másnak is megengedtem volna lopjon a közpénzből, vagy az uniós támogatásból, mint akik eddig is a nyertesei voltak a pályázatoknak.

BP: Mi a helyzet az egészségügyben? Kevés az orvos, az ápoló, rosszul is vannak megfizetve.

OV: Most rendeztük az orvosok és ápolók bérét, már kevésbé halnak éhen a fizetésükből. Valahol megértem a problémájukat, de azok az orvosok akikhez én járok, nem szoktak panaszkodni. A fogorvosom például több pályázatot is nyert. Azokat az orvosokat, és ápolókat pedig akik nem elégedettek a bérükkel, mind egy Soros György által pénzelt civil szervezet uszítja az állam ellen, mert nekik semmi sem jó. A kórházak állapotáért pedig a hat évvel ezelőtti nyóc év a felelős, akik elloptak mindent az egészségügyből, és eladósították az intézményeket. Ezt az Árpi rágta minden politikusom szájába. Mi különben is mindegyik kórház mellé igyekszünk szép stadionokat építeni, ha oda járnának az emberek, akkor egészségesebbek lennének, és nem kellene annyi betegről gondoskodni a kórházakban. Így megszűnne a zsúfoltság, rövidebb lenne a várólista. Ennyire egyszerű, nem értem miért kell ezen problémázni. És különben is, az egészségügy nem az a terület ahonnan sok pénzt tudunk lopni, arra költeni kell, és ez számunkra nem buli.

BP: Az oktatásban sincs minden rendben, a benne levők panaszkodnak az állapotokra. Lesz ebben változás?

OV: Már van! Mikor kicsit fellázadtak az oktatók, és a diákok, akkor odabasztam nekik. Még hogy felszámolni a KLIK nevű intézményt! Meg szabad könyvválasztás, az oktatás szabadsága! Majd én megmondom mit oktassanak, és miből. A KLIK  bővülni fog, és még az iskolákat is elveszem az önkormányzatoktól. Persze ennek a költségét is ők állják, de az oktatásban rend lesz. Nem fognak itt mindenféle okos gyerekeket képezni, a szegényeket meg egyenesen kizárom az iskolából. Ők menjenek dolgozni, legyenek jó közmunkások, és a pofájukat tartsák csukva, ha rám emelik a tekintetük. A tanárok meg jobban járnak ha szépen beállnak a sorba, különben ellenséget csinálok belőlük, mint a menekültekből. Kaptak egy kis béremelést, hát akkor most már legyenek csendben. Építek nekik szép sportcsarnokokat, kapnak krétát, szivacsot, írjanak jelentést, oszt jó napot.

BP: Nézzük akkor mi a helyzet a munka területén. Most emelted a minimálbért, de mintha nem gondoltad volna át a mértékét. És mi van a közmunkásokkal?

OV: Hát ez a minimálbér emelés jó húzás volt. Mivel adóköteles, szépen emelkedik a bevételem. Vagyis a költségvetésé, de úgyis én költöm el arra, amire kedvem tartja. Szóval ez okos dolog volt tőlem. Az meg hogy ki tudják-e fizetni a dolgozóknak, az meg tudja-e tartani az emelkedés miatt a munkáját hagy ne legyen már az én gondom! Oldják meg!A közmunkásokkal meg minden rendben, továbbra sem a munkanélküliek számát növelik. És már Zsiga Marcell is megmondta, meg lehet élni havi negyvenhétezerből. Ő pedig okos gyerek, most a Szerencsejáték ZRT.nél van másfél millás állásban.

BP: A családok az idén milyen támogatást kapnak? Adókedvezmény? CSOK?

OV: Na ezeket mindig nehéz odaadni, de hát végül is belőlük lesznek a szavazóim egy része. Nem vidéki szegény fog rám voksolni, akinek csökkentettem a bérét az új munka törvénykönyvvel, hanem az a dolgozó, akinek odaadom az egykulcsos adót, a családi adókedvezményt, és a többi ilyen mézesmadzagot. A rezsicsökkentés bejön a butáknál, meg az öregeknél, csak szépen kell nekik előadni. A CSOK  is nekik jó. Néha nem értem miért van erre szükség, de a választás erre kényszerít. Az én családomnak nem kell támogatás, azok már megállnak a saját lábukon. A vejem például ügyes traktortolvaj volt, aztán mikor elvette a lányomat egyből nyert pár világítási tendert a városokban. Mert értett hozzá. Most már kikötőkben, ingatlanokban utazik, kastélyokat vesz, szépen vagyonosodik. Igénybe veszi az adókedvezményt, a CSOK még nem jár neki, de kaphat hitelt az állami banktól, már szólnom sem kell az érdekében. Ezt kellene más családoknak is megtanulni, akkor sokkal könnyebb lenne az életük. A vejem biztos elmagyarázná nekik hogy kell ezt csinálni, ahogy a Hír tv-s riporternek is elmondta. Mi köze van hozzá?

BP: Végezetül az ország egész évi teljesítményéről mondj pár szót! Igaz hogy erősödünk?

OV: Naná! Év végén ötven milliárdot szórtam el költségvetésből, de nem ám az oktatásra, az egészségügyre, a szociális kiadásokra. Azokra minek? Focira, horvát, székely csapatokra, sportcsarnokokra ment a lóvé dögivel? Megtehetném ezt, ha itthon nem lenne minden rendben? Ugye hogy ezt te sem gondolod komolyan? Még arra is volt keretem, a Várba való költözésemre kiosszak magamnak pár milliárdot. El tudod képzelni milyen szép lesz irodám abból a 3.6 milliárdból amit a lakberendezésre költök? És ez csak egy szoba, igaz hogy az enyém. De ha az erkélyemről kinézek az országomra, fejemen a koronámmal, elmondhatom, az ország valóban erősödik, mert ezt is megtehetem.

BANDITA.

Címkék: riport korrupt Fidesz Orbán Viktor

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr1912076305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása