Sajátos képződményei a kormánypárti politikának ezek a harcos civilek. Innen sem hallatszik ki más hang, vagy vélemény, csak ami a kormánypárt berkeiben megszokott üres frázisok folyamatos ismétlése. Mindig osztják Orbán Viktor nézeteit, elfogadják magyarázatát, minden cselekedetét helyesnek tartva büszkén menetelnek az aktuális felirat mögött. Nem zavarja őket az áthárított adók sokasága, az elmutyizott trafikok drágasága, a haveroknak kifosztott föld, a negyvenhétezerből való megélhetés képtelensége. Nem látják a külföldön dolgozó fiatalok sokaságát, a családok terheinek a növekedését, a csökkenő munkahelyek számát, a kevesebb munkabért. Nem érdekli a békés menetelőket csak a folyamatos harc akármi ellen, nem akarnak építeni mást, csak stadiont. Nem foglalkoznak vele ha ki is derül egy kormánypárti állításról egyszerű szemen szedett hazugság, ők is kitartóan okolnak mást, ha egyébként nem megy a felelősség elkenése.

Erre a képződményre sikeresen rászervezett néhány tehetségtelen talpnyaló, akik ezzel alapozták meg a hűségük kimutatását. Kapóra is jött a kormánypártnak egy ilyen civilnek nevezett háttér. Nem lehet igazán tudni ki volt végül is az ötletgazda, de előbb volt a kormányzati cselekedet vagy vélemény hazugsága, azután épült erre a rá a civileknek nevezett békemenetelők szervezete. Nem zavarta a fordítottság a kormánypártot, náluk megszokott dolog az olyan végrehajtás, ahol először cselekednek a közpénz saját zsebbe való átirányításában, aztán törvényt hoznak rá, utána még módosítják is azt a maguk hasznára. Nem tárgyalnak senkivel a kormánypártban, nem egyeztetnek, egyszerűen megtesznek mindent amit Orbán Viktor kitalál, vagy meg akar valósítani. Ebbe a körforgásba kiválóan beillik a Békemenet, de annyi eszük azért továbbra sincs, ha már van egy ilyen közpénzes csapatuk, legalább a forma kedvéért a cselekedet előtt legyen velük valamilyen látszat egyeztetés. A Békemenet mindig utólag bólint rá Orbán Viktor legújabb hóbortjára, és sűrű nyelvcsapások között támogatja azt, még ha “háborúzni” is kell érte.

Egy lehetőséget sem hagynak ki soha a Békemenet szervezői. A nyilvánosságuk megvan hozzá minden esetben, a közorbánszolgálati, vagy jobboldali sajtó mindig a segítségükre siet, ha valamihez véleményt nyilvánítanak. A kormánypárt is szereti az utóbbi időben rájuk hivatkozva alátámasztani a cselekedeteinek a magyarázatát. De nem lennének igazi szellemi toprongyok a szervezők, ha nem igyekeznének mindig egy sajátos kifordított logika szerint megmagyarázni a kormány cselekedeteit. Egymást túllicitálva sietnek megmagyarázni a nemzetinek nevezett szoborállításokat, vagy szobordöntést,aminek tökön rúgása azért nem gyengén sajgott a lelkiségükben. Beleszólnak az utóbbi időben a devizahitelekbe is, mert biztosan annyira nyomasztja a erkölcsüket a 2010-es árfolyam, és a jelenlegi közti különbség. Vagy azért is szakemberek benne, mert szerintük is bele kell számolni a munkabérbe a kormány új munkatörvénykönyvéből adódó fizetéscsökkentést, és a kormányváltás óta a versenyszférában bekövetkezett munkahelyek számának csökkenését. De inkább beleszámolják ők is az olyan kormányzati hazugságot, ami a közmunkával, és a külföldön dolgozó tányér mosók tömegeivel növeli az itthoni számokat. De van egy olyan lehetőségük is, amivel kifejezetten jól tudnak élni a kormánypárt érdekében, és meg is teszik ezt bármikor a kedvükért. Felvilágosítónak nevezett kampány keretében, homályos pénzügyi háttérrel, személyeket megjelenítő plakátháborút folytatnak az ellenzéki vezetők lejáratására, és a saját emberek védelmére egy sajátos magyarázatot adnak a sajtó szájába. Ezt a kormány személyesen nem teheti meg, de ebben a formában azért teret engedhet a gátlástalanságának. Szerintük, mint civil vélemény a Békemenet keretében teljesen rendben van az a tény Orbán Viktor és Simicska Lajos jobban él, hiszen sokat dolgoznak, és tehetségesek, ezért jobban is teljesítenek. A napi egymilliárdos közpénz, amit Viktor, Lajos felé irányít szóra sem érdemes. A Viktor háza melletti stadion jár egy miniszterelnöknek, főleg, ha az nemzeti. A felcsúti csicska, Mészáros Lőrinc akire ugyan nehéz rábizonyítani, Orbán Viktor gazdatisztje, három év alatt hétmilliárdot szed össze magának, az nem gáz. Az sem baj, nemrégen újabb huszonötmilliárdot kapott a gazdatiszt egy Békés megyei vizes melóra, mert biztos erre helyben nem volt elég szaktudás, ezért kellett oda egy volt gázszerelő, jelenleg stadionépítő. Az sem baj, ha egy politikus, aki világ életében a közpénzből élt, amikor hatalmon volt, annyit lopott belőle, amennyit bírt. Ez főleg akkor nem baj, ha juttat belőle annak is, aki hozzá kötötte sorsát, vallja mocskos elveit, segít neki hatalomban maradni, mert ezen kívül éhen halna, ha a politikán kívülről kellene megkeresni a betevőt.

És akkor jön a legújabb agymenésük, az atomszerződés melletti kiállás. Itt sem az érdekli a Békemenetes szemétláda szervezőket, előtte kellett volna támogatni ezt az egész eladósítást, ha egyáltalán köztudott lett volna ez az egész. Valószínűleg nekik sem volt róla fogalmuk mire is készül a nemzet pocakos focihuszára, de nem is valószínű, az bárkivel is megbeszélte volna mire készül. Most is csak annyi a szerepük, szervezzenek egy újabb felvonulást az atomreaktor mellett, kívül hagyva minden érvet, legyen az ellene, vagy mellette, újra csak Orbán Viktor személye a fontos. És persze a harc, meg a rezsicsökkentés, meg a nem leszünk gyarmat. Az már nem is jut eszükbe, aki ilyen nagyságú hitelt vesz a nyakába, az nem csak magát, hanem a gyerekét is eladósítja. De nekik ebben semmi szerepük nincs, egy egyszerű támogatás csak kizárólag a feladatuk. Már mosakodnak, honnan lesz hozzá pénzük, következetesen tagadják a közpénz részvételét a harcukban. Ebben azért lehet valami, amit kapnak az nem közpénz, az csak az volt valamikor, de már előtte ellopták, és ebben az átalakított formában jut el hozzájuk. Na így aztán tényleg nem lehet semmit rájuk bizonyítani. Viszont van olyan eset a politikában, amikor a tagadás a bizonyíték. És van amikor nem is kell bizonyíték, elég a saját tapasztalat, meg a józan gondolkodás. A többi csak duma. BANDITA.

Címkék: mutyi lop hazudik Orbán Viktor Békemenet atomszerződés

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr335780218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dos passos 2014.01.25. 09:55:27

Magyar Felvilágosodást!

Elmagyarázom a Békemenetnek, hogy innen
Az út csak a mélybe vezet.
A Bencsik az élen a szemembe nevet.
Nincs ki a négy kereke.

Nincs magyar út! Az emberek egyfele mennek.
Sírba ha szállnak, úgy keverednek
Össze a porral, mint a szivárvány
Színe a Békemenettel.

2014

Larry Silverstein 2014.01.25. 10:04:30

Tüntetne az ellenzék, ha valaki kíváncsi lenne rá. Savanyú a szőlő.

Kalmár 2014.01.25. 10:44:33

Na az írás alapján nem Bandita, csak piti csaló!

Senki nem gondolja, hogy hibátlan a Fidesz, de fényévekkel jobban kormányoz, mint az elődje.

Az atom helyett, pedig tuti jó ötlet lenne, a kőolajat égetni tovább....
Remélem senki nem gondolja komolyan, hogy egy medencében a szél megoltás lehet. Az alföldeken lassan tekergőző folyók nem ideálisak erőműnek.
Kiegészítésnak elmegy, megoldásnak biztosan nem!

♔batyu♔ 2014.01.25. 11:08:43

Szerintem ugyanabból amiből a Netpárt is. Vagy éppen az Amőba.

Elég röhejes, amikor a ballibsi jön olyan vádakkal, hogy kamu. Akik tele voltak és vannak kamu civil szervezetekkel és mindig ugyanaz a 300 arc tűnik fel. 200 birka, a többi fizetett, Heller, Vágó és tsai.

A CÖF-nek legalább van rendesen létszáma.

♔batyu♔ 2014.01.25. 11:10:00

@Kalmár: A ballib ostobaságra jellemző, hogy az IMF hitelt felvetették volna Orbánékkal, de atomerőmű az nem kell.

Aztán csodálkoznak, nahát ez a birka nép nem rájuk szavaz.

Mária 2014.01.25. 11:17:48

A posztoló inkább azt krédezgesse, hogy a baloldali ellenzék mit csinál azzal a rengeteg pénzzel, amiből elvileg kampányolnia kellene, meg kapcsolatot tartani a néppel, meg országjárást csinálni, meg szórólapozni, sőt kampányújságokat szerkeszteni, meg megjelenni az interneten, de a profi kampány valahogy mégse akar összejönni.

Nos, hol az ellenzék pénze?

♔batyu♔ 2014.01.25. 11:25:54

@Mária: A belső balliberális korrupció, egymás tiprása most Orbánéknak igen jól jön.

Ballib csoportok küzdenek a szűkös forrásokért, az idősebb letapossa a fiatalt, a régebbi az újabbat. A ballibsiknél kialakult egy réteg, aki hosszú évek óta látszattevékenységet végez, senki nem meri őket kritizálni, mert akik mernék, azok is hosszú évek óta látszattevékenységeket végeznek.

Pech.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.01.25. 11:25:57

Na fideszgecik,a kurva anyátokat!
De hamar idetaláltatok,hogy rohadnátok meg a vezéretekkel együtt!

♔batyu♔ 2014.01.25. 11:30:18

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Miért, mert te már rohadsz? Vezéreddel együtt?

Te geci, te hogy találtál ide a kurvaanyádat?

Na ugyanúgy találtunk mi is ide, nyomogattuk a gombokat te faszkalap.

♔batyu♔ 2014.01.25. 11:31:20

@Larry Silverstein: Most tüntettek. Mind az ötvenen.

csepcsányy 2014.01.25. 11:42:35

Az aktuális békemenetről nekem mindig a Star Wars droid hadserege ugrik be. starwars.com/watch/episode_1_activate_the_droids.html
Agyatlan központilag irányított tömeg.

♔bаtyu♔ 2014.01.25. 12:11:41

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Mert nekem nagyon is jól fizet. Azóta lopnom sem kell és nem kell azt sem szégyellnem, hogy meleg vagyok.

A kurva fideszes anyádat.

csak egy néző 2014.01.25. 12:12:25

CÖFikések!
"Orbán Viktor olyan géniusz, amilyen egyszer születik egy évezredben. De ő is ember. Gondterhelten rendezgette a terveket, láttuk rajta, hogy nem aludt eleget. Hosszút kortyolt a kávéjából, aztán elnézést kért és kisietett a mellékhelyiségbe. Majd kisvártatva visszatért és újult erővel vetette magát a munkába. Néhány perc múlva magam is kénytelen voltam kikéredzkedni. Amikor beléptem az apró fülkébe, még csak azt vettem észre, hogy valami különös van a levegőben. Édeskés, bódító, de csodálatos illat. A bibliai mirha lehetett ilyen. De nem volt időm ábrándozni, visszavárt a munka. Felhajtottam az ülőke fedelét és könnybe lábadt a szemem. Milyen fáradt lehet Orbán Viktor! Milyen nagyszerű akarat hajtja ezt az embert, hogy még most is, utolsó erejével is dolgozik! Nem pihen, nem nyugszik, teljes erejével húzza Magyarország szekerét. Pedig oly elcsigázott már, hogy elfelejti lehúzni!...."
Birkamenetelők a továbbiak itt.
fedor.blog.hu/2014/01/23/bencsik_es_a_napfeny_ize

R.T. Flakfizer 2014.01.25. 12:14:26

@Larry Silverstein: a magyar politika, a magyar gazdaság tényleg unortodox! tüntetésben kell mérni a teljesítményt!

haver! Kádár Jani bácsi is képes volt 100ezreket az utcára gyűjteni, sőt! Rákosi pajtásotok még meg is tapsoltatta a népet! na! az a ti pályátok! fogjátok a cókmókot, a fideszt, az mszp-t, gyutcsányt, bajnait, a jobbikot, meg az egész léhűtő szar bagázst az összes kommentelő mindenttudóval együtt, Putyin apátok majd szorít nektek valahol helyet keleten és akkor ott nyírhatjátok egymást. mi meg addig csak élnénk valahogy! na húzzatok innen!

csepcsányy 2014.01.25. 12:16:43

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Csak úgy udvariasan meg kérdezném, hogy ezt a "féreg" szót rám értetted? Várom a megtisztelő válaszodat

♔bаtyu♔ 2014.01.25. 12:20:09

@csak egy néző: Aztán amikor visszamentem, láttam, hogy az MSZP vezérkar eszi Orbán szarát.

Éppen okosodtak.

Magna cum laude Tigeri másztesz digrii 2014.01.25. 12:22:27

@csepcsányy: Tényleg bocs, magamra értettem, csak elcsúszott az egerem.

Egy hazaáruló, rohadék Gyurcsányista féreg vagyok. Szerencsétlen idegbeteg, aki úgy éli ki fusztrációját, hogy másokat mocskol.

2llkedő 2014.01.25. 12:25:40

"Egy a jelszónk, a béke,
Harcba boldog jövőért megyünk.
Egy nagy cél érdekében
Tör előre ifjú seregünk.
Bárhol is van hazája,
Bármely ég néz le reája,
Küzdő korunknak
Új nemzedéke
Mind itt halad velünk."

♔bаtyu♔ 2014.01.25. 12:30:43

@félázsiai 2llkedő: Ja, a rezsicsökkentés, a sikeres kormányzás összerántja a népet.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.01.25. 12:37:23

@csepcsányy: Dehogy rád értettem!

@Magna cum laude Tigeri másztesz digrii: Te meg anyádat klónozd köcsög!
Amúgy jobbik szavazó vagyok és tele a tököm az elvtelen fideszgyökerekkel.

csepcsányy 2014.01.25. 12:38:36

@Magna cum laude Tigeri másztesz digrii: Tisztelt Kommentelő! Helyesen frusztráció! Egyébként a politikával balról és jobbról tele van a tököm, mert itthon arról szól minden, hogy hogyan nézzük hülyének az átlag embert. Szerintem ezzel a ténnyel nehéz vitatkozni

Magna cum laude Tigeri másztesz digrii 2014.01.25. 12:44:11

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Helyesbítek, em jobbik szavazó vagyok, hanem egy kibaszott nagy köcsög.

A jobbik szavazó udvarias másokkal, csak akkor anyázik, ha őt is anyázzák, nem égeti saját társait.

csak egy néző 2014.01.25. 12:51:54

@♔bаtyu♔:
Baromarcú.
Még olvasni sem tudsz?? Ez rólatok szól.

Gyorgy Nagy 2014.01.25. 12:53:05

Köpenyeg forgató GERINCTELENEK a békemenet vezetői.Bencsik,Csizmadija,Kerényi a Kádàr koszakban a pártért mindent.Most hogy mások (a mi adoinkból ) finanszirozzák a plakàtokat és a békemenetet ( tegnap a Lehel piacon az emberek beszèltèk aki vonul az 2500ft kap )nekik semmi se drága. Ha Mesterházitól jön a pénz akkor ő az isten. FUJJ !

Larry Silverstein 2014.01.25. 12:53:49

@csepcsányy: azzal a ténnyel nehéz mit kezdeni, hogy az átlagember hülye. Márpedig ebből van a legtöbb a politikus neki játszik.

Larry Silverstein 2014.01.25. 12:54:48

@Gyorgy Nagy: Ezt már tegnap is kopopészteltétek. A zemberek a piacon aztbeszélték.....miiiivan?

determ 2014.01.25. 13:07:54

Vicces titeket olvasni... Vagy inkább tragikomikus.
Szerintem egy értelmiségi ember álláspontja nagyjából az, hogy akiket az elmúlt pár kommentben megemlítettetek, azokat mind ki kellene lőni a Holdra, aztán ott majd kampányolhatnak egymás ellen. Itt jól megvagyunk nélkülük is.

nandras01 2014.01.25. 13:12:56

nekem erről a "békemenet"- ről mindig a megboldogult békeharc ugrik be. az is pont ilyen abszurd kreténség volt, mint eme újkommunisták baromkodása.

csepcsányy 2014.01.25. 13:19:30

@Larry Silverstein: Bocs, de én azt írtam, hogy az átlag embert hülyének nézik és nem azt hogy hülye. Csak mindenkinek az a baja, hogy nincs alternatíva a szavazás szempontjából. Szerintem ez a legnagyobb problémája a lakosságnak.

Bogyó 2 2014.01.25. 13:23:15

@Larry Silverstein: Értjük, tehát elismered, hogy a Békemenetben nem lehetnek olyanok akik ellenzéki érzelműek, csakis kormánypártiak. Innentől kezdve ez valóban "igazi" civil szerveződés. Vajon ezt ki hiszi el? Még ti se.

zobod 2014.01.25. 13:32:07

@félázsiai 2llkedő: oké, vannak kételyek pl. nekem is, most hogy az EU a palagázra rástartolt. A fidesz ezek után megvárhatná a '14-'18 ciklusa végét az építkezéssel, addigra kiderül hogy a palagáz csak hype vagy komoly.

Viszont, ha atom, akkor az oroszok vagy az indiaiak akik a számunkra érdekes technológiát telepíteni tudják Az amerikai erőmű technológiának semmi köze pakshoz.

Bogyó 2 2014.01.25. 13:32:52

@Kalmár: "fényévekkel jobban kormányoz?"

Te jó ég! Két harmaduk van, nem kell az ellenzék egyetértése semmihez, mindent megtehetnek, Orbánnak senki nem mond ellent, bármit megtehet ebben az országban, s meg is teszi gátlástalanul gyakorlatilag bármit, úgyis megtapsolja egy réteg, s ehhez képest négy év alatt szinte semmit nem nőtt a GDP, a hozzánk hasonló volt szoc. országok mind elhúztak mellettünk a versenyben. Pedig nem volt népszavazás a reformok ellen, nem volt koalíciós egyet nem értés, belső széthúzás, nem volt világválság Fizetési, mérleg, infláció, ez az ami látszólagos kedvező mutató vér és verejték árán, az alsóbb rétegek nyomorba döntésével.
Ezt Gyurcsány vagy Bajnai is meg tudta volna tenni, ilyen körülmények között. Mármint ezt a gazdasági teljesítményt.
És akkor ott van a jogállam kivégzése, a demokratikus elvek sárbatiprása, az a fajta gátlástalan hataloméhség, amihez képest minden előző kormány óvodás szinten volt ebben.

Bogyó 2 2014.01.25. 13:37:22

@♔batyu♔: Ezzel csak az a probléma, Hogy Heller és Vágót akkor lehetett szakmai és nem politikai teljesítményük okán ismerni, amikor még se mszp, se fidesz nem volt.
Na, de mondd már meg nekem ki az a Csizmadia László.
Fritz Tamás, Bayer, Bencsik, mind politikai szerepük miatt volt ismert korábban is.
Hát ők aztán "igazi semleges civilek".
Kb. ugyanaz mint a Polgári Körök.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.01.25. 13:40:27

Az ORbán Simicskás gyűlölködő plakártokra honnan van pénz ???

Az nem érdekel ostoba MSZP csicska ?

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.01.25. 13:42:34

@Bogyó 2:
Ki az az Egerszegi, Ákos, Balázs Fecó, Eperjes, ???

Ugy-ugye ostoba MSZP csicska ?

Heller mindig is egy komcsi seggnyaló gyökér volt mellesleg.
Az egyik leggusztustalanabb féreg volt mióta írni tud, a kommunisták oltárán.

zobod 2014.01.25. 13:42:38

@Bogyó 2: nem a hozzánk hasonlók, hanem akik alacsonyabb bázisról indultak, azok jöttek fel. A csehek, szlovének ugyanúgy stagnálnak mint mi. Ha nem lett volna nálunk a kétezres évek szoci kormányzása, vagy legalábbis a ballib inkompetens macskajancsik a devizahiteles és államadósság növelő baromságokat kihagyták volna, akkor most egész jó helyzetben lennénk, talán már euronk is lenne.

Amadeus62 2014.01.25. 13:49:32

@zobod:

Emúttnyóócév! Mennyé békemenetelni a ruszki-magyar barátságért bencsik atya mellett!

Bogyó 2 2014.01.25. 13:51:41

@♔batyu♔: "A ballib ostobaságra jellemző, hogy az IMF hitelt felvetették volna Orbánékkal, de atomerőmű az nem kell."

Aha. Az IMf-hitelt lehet tudni mennyiben van. Minden feltétel ismert. Itt mi ismert. Azt az ország gazdasági rendebtételére lehet fordítani. Ezt meg atomerőműre, ami szerinted egyértelműen kell, olyan mértékben, hogy megéri évtizedekre adósságba verni magunkat érte. És persze ezt pont most kellett és ilyen gyorsan eldönteni a választások előtt két-három hónappal. Nem baj, hogy egy ilyen beruházást normális helyen széles körűen egyeztetnek, versenyeztetnek, akár népszavaztatnak, s főleg választások előtt nem döntenek el. S lehet arról is vitázni, tényleg kell-e az atom, mert vannak országok, akik szerint nem. Az atom-ellenességben egyébként nincs egyetértés ellenzéki oldalon se, nem ez a legfőbb baj. De persze ez nekünk így a jó, a tökéletes.
Szoktál azért gondolkodni is?

Ha félév múlva esetleg mégis ellenzéki miniszterelnök lenne, s ugyanezt csinálná, olyan komcsizás, na ugye megmondtuk, puccs, hazaárulózás stb-féle köpködés menne itt hogy ihaj!
De ha Viktor egy pl. francia céggel építtetné meg drágábban mint egy orosz ajánlat, akkor a Békement vonulna a soha többé oroszokat stb. táblákkal, hiszen eddig szó se volt a nagy orosz egyetértésről, az ellenkezőjéről inkább. Most, hogy emígy van, arccal ebbe az irányba vagytok fordítva. kritikátlanul bevesztek bármit, s annak az ellenkezőjét is. A Ballibek nem ilyenek. lemondatták Gyurcsányt, s nem szavaztak rájuk 2010-ben. Ti nem ilyenek vagytok. Teljesen mindegy mit mond és merre visz a vezérürü. Ti meneteltek. Sajnállak benneteket.
Biztos érdekes lesz Thürmerrel együtt vonulni, de ha a dolgok mélyére nézünk, valójában ez egyenes következménye mindannak, ami eddig is történt, összenő, ami összetartozik.

Bogyó 2 2014.01.25. 13:54:01

@zobod: A fenéket, nézd már meg a lengyel vagy a szlovák vagy a balti gazdasági adatokat!
Lettország négy évvel ezelőtt semmivel se volt közelebb az euróhoz mint mi. Az elmúlt évek kormányzásának köszönhetik.
Nálunki meg a kormányunk azt pedzegeti, hogy nem is biztos, hogy az kell nekünk.
Biztos már a rubelre gondol.

2llkedő 2014.01.25. 14:02:13

@zobod: "A fidesz ezek után megvárhatná a '14-'18 ciklusa végét az építkezéssel,"

2016-tól az atomenergiával kapcsolatos építkezéseknél is vezetni kell az e-naplót. Tehát akkor már nem lehet lenyúlni pénzt.

"Az amerikai erőmű technológiának semmi köze pakshoz."

Két új blokk építéséről van szó. Ha van egy Trabantod, akkor nem biztos, hogy egy modernebb Trabant a megfelelő választás. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy az orosz az nem jó, (mivel nem értek hozzá, hanem azt, hogy meg kellett volna vizsgálni a lehetőségeket.

zobod 2014.01.25. 14:07:00

@Amadeus62: igen, elmútnyolcév. Adósság, devizahitelek, elveszett esély az eurora. Ez az elmúltnyolcév eredménye. Bármennyire kínos, ez van. Most pedig ugyanaz a gárda akar kormányt váltani, aki mindezt elkövette, akiket ezért már elzavartak. Meg is érdemlik, hogy bukjanak megint.

@Bogyó 2: az euro előtt az egyik legkomolyabb akadály az GDP arányos adósság szintje, illetve a kitettségünkből fakadó sérülékenység, ami miatt a forint aligha maradna meg az erm-ben. 2002-ben az adósság a maastrichi küszöb alatt volt, 2010-ben pedig már annyi volt kb. mint most. Az pedig, hogy ki mit pedzeget, lényegtelen, mert kötelesek vagyunk bevezetni, legalábbis hivatalosan. Csak a dánok meg a britek kaptak alóla mentességet a társulásukkor. Más kérdés, hogy a bevezetésre az esélyünk kb. 0.

valaki senki 2014.01.25. 14:11:42

@nandras01: Békekölcsön is lesz. Igaz, nem kell majd így hívni, "önkéntes" jegyzés nélkül is lenyúlják a pénzedet!

Larry Silverstein 2014.01.25. 14:15:50

@Bogyó 2: soha nem mondtam hogy bármi civil lenne a békemenetben, az egy kormánypárti tüntetés.

Civil mi a faszér menne tüntetni?

Bogyó 2 2014.01.25. 14:23:51

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Egerszegi is ott vonul meg szervezője a Békemenetnek?
Olvassál már!
Ráadásul ők is kifejezték a politikai elkötelezettségüket.
Arról folyt szó, mennyire civil a cöf. erre te is jössz a közismert-fidesz hívekkel.
Hát ennyire.
Amúgy meg nem tudom a baloldalon milyen civil szerveződések vannak, meg Heller vagy Vágó milyen civil szervezetben vesz részt (Vágónál a TTT-t tudom, vagy valami ilyen, na ők még sose vonulgattak.
Mi a francért nem lehet elismerni, hogy ez egy kormánypárti szervezet, s onnan van megszervezve. Ti se hiszitek, hogy nem.
Mert ha nem a kormány támogatása a céljuk, akkor mi is? Valami más? De idáig mindig pont valami kormány melletti ügyben vonulgattak?
Annyira, de annyira szánalmas erőlködés.

Larry Silverstein 2014.01.25. 14:30:06

@Bogyó 2: Semmi baj ezzel. Kormánypárti a békemenet.

Illetve van baj ezzel, az hogy az ellenzéknek se civil(hehe) se nemcivil mozgósítható támogatói nincsenek.

Bogyó 2 2014.01.25. 14:30:19

@Larry Silverstein: Oké, akkor egyetérthetünk, hogy az hazug elnevezésüket jobb lenne megváltoztatni. Hasonlóan hazug volt a polgári kör, meg az első ciklus újbeszéljében a polgárok folyamatos emlegetése, mintha az ország másik fel nem volna polgár.
Teljesen álságos ez az egész, egyszerűen a Fidesz szervezhetné ezeket a meneteket, mégis ki veszi ezt be? Ha a Fideszre szavazna az emberek 90%-a, akkor lehetne csak képük egy ilyen szervezetet civilként emlegetni.
Ha valaki holnap szervezne egy Magyar emberek nevű szervezetet, s a Kormány ellen tüntetne, az se tetszene, jogosan. Hát ez ugyanez.
A civil kifejezéssel semlegességet akarnak sugallni, közben a főnökük nyíltan kampányol Gyurcsány ellen.Legalább ne köpne szemén önmagát.

Bogyó 2 2014.01.25. 14:40:08

@Larry Silverstein: A nagy menetelések, kormánypárti tüntetések szerinted milyen rendszerekre jellemző? Franciaországban, az USA-ban van ilyesmi vagy inkább Kínában a Szu-ban, Észak-Koreában, meg Rákosi pajtás idején idehaza?
Mindketten tudjuk a választ.

Azért rémlik egy Milla-tüntetés, de az emberek tény, hogy fásultak, mert amazoktól sincsenek kinyúlva. Volt ugyanis egy balos meg egy jobbos réteg. A balosak csalódtak, mert látták mi van és gondolkodnak. Ezért elfogytak. A jobbosoknak tök mindegy mit csinál a Nagy Vezér, menetelnek, mert nem gondolkodnak. Ebben rejlik a Fidesz előnye+ a jogállam leépítése miatt a demagógia hatása.
A csalódott, de a dolgokat átlátók fásultak, s ha hajlandók is visszamenni, csak kisebbik rosszként adnák oda voksukat, de ezen még dilemmáznak, mert a 8 év valóban nem volt jó. Csak sajnos ez a 4 se, sőt!
De a fíidesz-hívők szerint minden csodálatos, vagy ha nem az is az elmúlt 8 év miatt van.
Orbántól vagy fideszestől olyat nem hallani, hogy ő valamit is rosszul csinált volna az elmúlt 10 évben, legfeljebb azt, hogy lehetett volna még agresszívabb, még könyörtelenebb, még inkább háborúzó, s véletlenül se a nyugalmat, kiegyensúlyozottságot építő, nagyvonalú.

Larry Silverstein 2014.01.25. 14:42:33

@Bogyó 2: Semmi nincs abban, hogy egy párt társadalmi szervezetekkel veszi körül magát, teljesen normális. Igy kommunikál a társadalommal, ez lenne a dolga vagy mi.

Az ellenzék fő baja hogy az átkosban felépült háttere mára szétesett, újat nem csinált, hát savanyú a szőlő.

Az hogy az mszp-s emberek nem magyarok és nem polgárok, rengetegszer bizonyították, de ebben nyilván benne van a szubjektív értékelésem.

2llkedő 2014.01.25. 14:48:05

@Larry Silverstein:

"Az hogy az mszp-s emberek nem magyarok és nem polgárok, rengetegszer bizonyították"

????????

Bogyó 2 2014.01.25. 14:50:59

@zobod: Mutass már nekem egy linket, dokumentumot, hogy a Fidesz felhívta a figyelmet, tiltakozott stb. a devizahitelezés ellen, mondjuk úgy 2005 táján?
A válasz benne van abban, hogy hány Fideszes képviselőnek volt végtörlesztése.

Innentől kezdve nekem senki ne mondja, hogy csak az MSZp hibázott, mert a Fidesz semmivel se volt különb ellenzék most meg kormánypárt. Szikrányit se kerültünk közelebb semmihez, ha megnézzük milyen mozgásterük van.
Ugyanakkor a gazdaság normális fejlődésének a rossz kormányzás -ez volt a szociké - helyett egy rossz politikai rendszer lett az oka, a jogállami-demokratikus keretek leépítésével, ami sokkal nagyobb akadály.
Nincs a világon olyan ország, ahol normális demokrácia nélkül is magas az átlagember életszínvonala, csak olyan helyeken, ahol valamilyen energiahordozót vagy ásványkincset tudnak nagy haszonnal értékesíteni, vagy valamilyen különleges státusza van, mint Szingapúrnak. mert az erőforrások nem hatékonyság, érdem szerint oszlanak el, ami a köznek is előnyös.
Az oroszok ehhez képest is alulteljesítenek, mert a gáz, olaj ellenére se él túl jól az átlagorosz, miközben van egy réteg, akik nagyon is.
Mi efelé vesszük az irányt, s erről az útról kellene megfordulni abba az irányba, ahova még István tette le a magyarságot ezer éve.

Larry Silverstein 2014.01.25. 14:54:02

@Bogyó 2: 'egy rossz politikai rendszer lett az oka, a jogállami-demokratikus keretek leépítésével, ami sokkal nagyobb akadály.
Nincs a világon olyan ország, ahol normális demokrácia nélkül is magas az átlagember életszínvonala'

Ez a legnagyobb kamu.

Amikor a mai gazdasági vezető országok elérték a mai gazdasági pozícióikat, egyikben sem volt demokrácia. Viszont ált. jól ment nekik a gyarmatosítás. A demokrácia nem a jólét oka, hanem a következménye.

Bogyó 2 2014.01.25. 15:00:26

@Larry Silverstein: "Semmi nincs abban, hogy egy párt társadalmi szervezetekkel veszi körül magát,"

Egy diktatúrában igen. Hazafias Népfront meg a többi. Normális országban nincs szükség ilyenre.

Az mszp-s vagy más ellenzékiek nem magyarok? Mert? A magyarság nem nyelv és kultúra, hanem világnézet kérdése?
A németek milyenek? Konzervatívok vagy Szociáldemokraték? Vagy nácik ? Netán komcsik?

Még a végén azt lesz, hogy az a magyar, aki azt gondolja, amit Orbán Viktor mond neki, hogy gondoljon.

Ha ruszkik haza, aki magyar velünk tart! De ha Orbán fordítva mondja, akkor éppen az a magyar, aki szerint ruszkik ide. Saját vélemény esetleg az ügyben, ami CÖFéknél nem szokás?

Elképesztő, hogy ezeket az embereket tényleg a szakadékba lehet vinni, de nyilván azért, mert a szimpátiájuk nem a gondolkodásra és a logikára, hanem a hitre épül.
És azt hiszem, ez most éppen nem jó!
Ideje volna párótoknak elolvasni az 1984-et!

Bogyó 2 2014.01.25. 15:06:27

@Larry Silverstein: Nem kamu. Pont azért gyarmatosítottak, mert nem a mai értelemben, de sokkal demokratikusabbak voltak, mint az ázsiai hatalmak.

Ráadásul nehogy azt állítsd, hogy pl. Németország, Svájc, Olaszország vagy Svédország is a gyarmatai miatt lett fejlett ország. Ezek az országok már a XV. század előtt is élen jártak a világ társadalmi fejlődésében, amikor még nem volt gyarmatbirodalom. Ráadásul pont Portugália vagy Spanyolország sok másik nem gyarmatosító mögött kullog fejlettségben.
Pont azért indultak ők el, s nem a törökök vagy a perzsák, mert jobban érvényesülhetett a vállalkozói szellem, a racionalitás.
A gyarmatosítás következmény és nem ok volt.

zobod 2014.01.25. 15:08:02

@félázsiai 2llkedő: nem feltétlen korszerűségben van különbség. Inkább abban, hogy nem kompatibilisek egymással. Egyszerűen más, nem pedig korszerűbb vagy korszerűtlenebb.

@Bogyó 2: én csak annyit tudok, hogy a lízingszövetség 2007 elején figyelmeztette a döntéshozókat, hogy az autópiacon elterjedő devizahitel + 0% önerő konstrukcióknak csúnya vége lesz. Még válasz sem érkezett. Ennyit a ballib kritikáról, ami a szakmai konzultációk, a konszenzuskeresés ignorálására vonatkozik. Ők sem tették meg. ezeket az apróságokat kellene megérteni, ha valaki az ellenzék sikertelenségét vizsgálja. Az pedig, hogy a fidesz mit csinált ellenzékben, ugyan úgy nem számít, mint ahogy az sem, hogy az mszp mit csinál most. Hitelességi probléma, de az általános. Gondolj arra, arról sem hallani, hogy az ellenzék képviselői a 16%-os szja kulcs és a jövedelmüknek megfelelő korábbi progresszív adóterhelés különbözetét 2010 májusa óta folyamatosan felajánlanák jótékony célokra a szegényeknek. Pedig nekik az egykulcsos a mumus, minden baj és nyomor oka. De azért a maguk szintjén élvezik az előnyét.

wektor77 2014.01.25. 15:09:19

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
"Na fideszgecik,a kurva anyátokat!
De hamar idetaláltatok,hogy rohadnátok meg a vezéretekkel együtt! "

Te egy igazán intelligens ember lehetsz..

Bogyó 2 2014.01.25. 15:09:51

@Larry Silverstein: Másik dolog, a jólétnek nem következménye a demokrácia, mert Szaúd-Arábia nem igazán demokratikus ország, ahogy a többi olajország se erről híres, meg az említett Szingapúr sem.

2llkedő 2014.01.25. 15:11:57

@zobod: "hogy nem kompatibilisek egymással."

Miért kellene egy Trabantnak egy Mercivel kompatibilisnek lenni?

2llkedő 2014.01.25. 15:21:11

@zobod: "én csak annyit tudok, hogy a lízingszövetség 2007 elején figyelmeztette a döntéshozókat, hogy az autópiacon elterjedő devizahitel + 0% önerő konstrukcióknak csúnya vége lesz."

Sokan sok mindenre figyelmeztetnek ma is, és van eredménye? Vagy igazuk lesz a huhogóknak, vagy nem.

wolves84lb 2014.01.25. 15:23:56

@Larry Silverstein: most akkor ez tüntetés az oroszok mellett, vagy békemenet? Te hülyefasz...

Bogyó 2 2014.01.25. 15:24:18

@zobod: Nos, az autólízingekkel ez a Kormány se foglalkozott azóta se. Se ellenzékben, se Kormányon. Nem tudom egyébként csúnya vége lett-e, mindenki a házakra felvett devizahitelek problémáját emlegeti, az autó mégsem elengedhetetlen életfeltétel.
Ez a figyelmeztetés nem egy fontos horderejű széles társadalmi körben megvitatandó dolog, össze se lehet hasonlítani egy törvénnyel, pláne nem alkotmányozással, atomszerződéssel. S azóta sincs terítéken.

A Fidesz tettei nagyon is számítanak ellenzékben, mert nekik volt a kezükben kártya, kétharmad mellett az ellenzéknél nincs. Nagyon nem mindegy. Ők a minél rosszabb, annál jobb politikáját folytatták a hatalomra kerülésük érdekében, ékes példa a fidesze önkorik eladósodása, majd most konszolidálása, miközben több mint 1000 önkormányzat meg mégis kijött a pénzéből, számtalan példa van arra, hogy ellenezték pár éve azt, amit most megcsináltak, s a csak letagadott dolgokról nem is beszélünk. Mindennek csúcsa a mostani atomszerződés Losonc fényében.

Az egykulcsos adó ügye, na persze, azért ne legyünk már demagógok. Ilyen alapon mondhatnánk azt is, miért vette fel orbán az OGY-fizetését, ha D-209, meg puccsosok mstb. vezetik az országot. Éppen elég, ha az ellenzék felvállalja a progresszív adót, mert ha most nem is adják le, de akkor mégiscsak érintené őket is. Ez szerintem semmi ahhoz képest, hogy ők bevezették ezt, miközben az alacsony keresetűektől meg megvonták az adójóváírást. Többszázezerrel is nőtt egyesek fizetése, s nyilván a gazdagoké. Tényleg rászorultak? Igazságos ez? Miközben a közmunkabért leszakították a minimálbértől is? Most őket, mert tudják, hogy tudatlanok, a rezsidumával veszik meg, pedig inkább normális fizetést kellene kapniuk, meg normális munkát.

wolves84lb 2014.01.25. 15:26:10

@♔batyu♔: te nagytudású fideszcsicska, áruld már el, milyen feltételekkel adják az oroszok a pénzt?

Csak mert az IMF-nél erről pontosan lehetett tudni, jó előre.

Vagy csak te is ideömleszted magadból a fost? Ja, igen...ez történik...

wolves84lb 2014.01.25. 15:28:07

@Mária: szerintem meg, ha ennyire érdekel az ellenzék, akkor ne másnak javasold, hanem írd meg a saját blogodon.

Vagy az interneten csak arról szabad írni, amit te megengedsz?

Vagy csak te is egy fideszcsicska lettél újabban?

wolves84lb 2014.01.25. 15:29:36

@♔batyu♔: igen, csak mi, normális emberek, ezért nem kapunk fizetést a fidesztől.

Tény, mi tudunk tükörbe is nézni, egyenes gerinccel.

Ez van.

2llkedő 2014.01.25. 15:33:10

@wolves84lb: "Tény, mi tudunk tükörbe is nézni, egyenes gerinccel."

Ők is tudnak a "Elvarázsolt kastély" tükreibe nézni, és egyenes gerincnek látják azt a valamit, ami a hátuk közepén fut végig.

wolves84lb 2014.01.25. 15:34:47

@Larry Silverstein: neked nyilván többet fizetnek, te köcsög fideszcsicska, de az átlagparaszt az csak ennyit ér orbán szemében. Ha belegondolsz, a 47.000-ből meg lehet élni sztori alapján még túl is fizeti őket a vezíred.

wolves84lb 2014.01.25. 15:39:29

@zobod: A második bekezdéshez: igazad van, de ezt nem úgy KELLETT VOLNA kezelni, hogy legalább egyeztessenek előtte a parlamenttel, ha már velünk, átlagemberrel nem lehet érdemben.

Azzal a parlamenttel, ami úgyis megadta volna a nép hozzájárulását a 2/3-ad révén.
De itt akkor jött az info, amikor Putyin megszorongatta viki mancsát, és röhögött magában.

És szerintem sok embernek EZ nem tetszik, ismerve sajnos a fideszesek mentalitását és hozzáállását a magán- és köz-vagyont illetően.

wolves84lb 2014.01.25. 15:41:25

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: én adtam rá pénzt, te fasszopó fideszcsicska...mi a kurva anyád közöd van hozzá???

wolves84lb 2014.01.25. 15:45:19

@zobod: nálad vmi tévedés van...ahogy a vezéred jelenleg cselekszik, nemhogy euró nem lesz (vagy lett volna), de a forint helyett is lassan rubelt használhatunk.

zobod 2014.01.25. 15:49:43

@Bogyó 2: most ebbe ne menjünk bele, mert nekem az igazságos, ami most van. Nem elvettek, hanem ott hagyták annál a pénzt, aki megkeresi, attól vettek el eddig valamit ami az övé volt, ő dolgozott meg érte. A progresszív adóval büntették a sikert, jutalmazták az átlagot, vagy átlag alattit. A korábbi állapot volt nem normális. Az egykulcsossal jól járok zöme a piacgazdaságban, versenyben keresi a "magas" fizetését (európai mértékkel mérve legfeljebb közepes) nyitva a pálya bárki előtt. Ezen az sem változtat, ha 1-2 ezer politikus és pártkáder is jól jár ezzel az szja rendszerrel.

Viszont a lényeg, hogy az ellenzék óriási lehetőséget hagyott ki azzal, hogy bort ivott és vizet prédikált ebben az ügyben. Én legalábbis mindig azt dörgölöm az ellenzéki ismerőseim orra alá, hogy éltek az egykulcsossal a bírálói is, zsebre is tették szépen, ennyit a szolidaritásukról és a hitelességükről. Ne higgyenek nekik el semmit, gondoljanak erre az álszenteskedésre, inkább szerveztek éhségmenetet mint hogy lemondtak volna arról ami szerintük egy hatalmas igazságtalanság. És hiszed vagy sem, hatnak ezek az érvek, mert tények. Ezért nem lesz semmiféle kormányváltás _ezekkel_ az ellenzéki politikusokkal, mert hiteltelenek, még a fidesznél is hiteltelenebbek. A verseny meg ugye relatív, nem abszolút célokat kell teljesíteni, hanem a többi jelöltnél kell jobbnak lenni.

wolves84lb 2014.01.25. 15:52:10

@Larry Silverstein: meg persze az a csekk, amit a gazdáid adnak át hónap elején.

Te tényleg egy vasvillát érdemelnél a gyomrodba, hazaáruló fideszbérenc.

2llkedő 2014.01.25. 15:55:19

@zobod: "Az egykulcsossal jól járok zöme a piacgazdaságban, versenyben keresi a "magas" fizetését (európai mértékkel mérve legfeljebb közepes) nyitva a pálya bárki előtt."

Mennyi is a bruttó átlagkereset? Mennyitől járt jobban az, aki jól járt?

wolves84lb 2014.01.25. 16:03:40

@zobod: tudod, ezt akkor mondhatnád nyugodt lelkiismerettel, ha az emútnyócév alatt a drága fideszes képviselők nem vették volna fel a fizetésüket, ha már be sem jártak a munkahelyükre (tudod, az a bazi nagy épület a Duna partján, amit állandóan építgetnek-szépítgetnek).

És ne állíts olyat, hogy a mostani és az emútnyócév alatti fidesz-ellenzék ugyanolyan lehetőségekkel rendelkeztek volna.
A mostaninak valóban, be sem kéne járnia, asszisztálni a fidesz-kdnp baromságaihoz, de ha jól emléxem, a fidesz népszavaztatott 300 forintról, pl...meg kordont bontott, pl...meg tv-székházat gyújtatott fel, pl...

zobod 2014.01.25. 16:18:00

@félázsiai 2llkedő: Egyetlen cél lenne, amire szívesen viselném a magasabb adókulcsokat (értsd: itthon maradnék és megfizetném, nem hagynám el az országot holland, belga vagy luxemburgi többkulcsost fizetni). Ez a cél az oktatási rendszer megújítása lenne, finn mintára, hasonló minőségű és versenyképességű outputtal. Erről persze az ellenzéknél szó sincsen, haszontalan szociális marhaságokat akarnak finanszírozni. Akkor már jobb helyen van nálam az a pénz, amit én keresek, piacgazdaságban, versenyben teljesítve. Ez nem pártállás kérdése, mint mondtam, ha lenne ilyen _hiteles_ program, vállalnám ami rám jut belőle akár a mostani ellenzék, akár a fidesz csinálja.

2llkedő 2014.01.25. 16:44:42

@zobod: Egy parlamenti képviselő, aki egyben polgármester, valamint ilyen-olyan bizottsági tag, stb. az szerinted is megdolgozik azért a pénzért, amiből egykulcsossal adózik? Egy seggel meg lehet ülni több lovat fizikailag különböző helyen?

Nem a magasabb adókulccsal van a probléma, hanem azzal, hogy a cégek nem képesek kitermelni a magasabb kereseteket, mivel az alacsonyabb személyi jövedelemadó mellé a munkáltató több szociális hozzájárulást fizet utánad. Magyarul adtunk a szarnak egy pofont.
süti beállítások módosítása