orban_eu_level_1367079091.jpg_558x360

Bármilyen hosszú útra is induljon el valaki, az első lépést mindig a legnehezebb a megtenni. Most az ellenzék esetében nem azt kell nézni ki tette ezt meg, hanem azt, végre elindultak az összefogás útján, még ha nem is teljes létszámban és mindenben megegyezve. Trafikkormány mutyiföldje most komoly bajba került, ezt az összefogást az alaptörvénye módosításával valószínűleg nem is tudja majd megoldani, de mindent meg fog próbálni annak érdekében igyekezzen megakadályozni az ellenzék sikerességét. Segítségül hívja örök szövetségeseit, a gátlástalan hazudozást, a pofátlan magyarázatot, a karakter gyilkosságot, az emberek megtévesztését, a gyűlöletkeltést, a felelősség áthárítását, a nyóc évet, és valószínű a Békemenet is ott lesz, lehetőleg sok közpénzzel megtámogatva, legyen már valami álcivil is a kormány oldalán.

A Bajnai-Mesterházy találkozó csak az első lépése annak az útnak amit már sok ember várt, és szinte követelt az ellenzéki oldalalon. Hosszú volt az út eddig a találkozóig azon emberek számára akik változást akarnak. Sok megszorítást, jogfosztást, alaptörvény módosítást, életszínvonal csökkenést, munkahelyek elvesztését, adóemelést, magánnyugdíj lenyúlást, közpénz herdálást, földfosztást kellett megérni végre történjen valami reménykeltő is. El kellett viselni a fülkeforradalom hazugságára való hivatkozást, a gyorsnaszádon való száguldozást Európa sallerföldjén, a baltás gyilkos kiszabadulását, a normális világ nem tetszésének a hangját a hazai politkai ámokfutás miatt, a magas ÁFA következményeit, a gazdasági visszaesést, a létbizonytalanságot. Bele kellett szokni naponta hazudnak az embernek az arcába, és ha ez nem elég még hazugnak is nevezhetik valóságát, csak azért mert nem akar olyan világban élni, ahol a szolgalelküség számít, az egyén tehetsége felett. Orbán Viktor tökélyre fejlesztette a hatalma megtartása érdekében indított harcának minden hazugságát, hűséges talpnyalói naponta zúdítják ezt a normális életre vágyók mindennapjaiba. Gátlás nélkül tör be az életek mindennapjaiba a kormányfő elmebaja, azok maga képére formálásával igyekszik elfogadtatni kifordult gondolkodását, és rákényszeríteni akaratát arra is aki nem ezt szeretné magának. Közben azért nem felejti el az őket támogatókat a közpénz terhére jóllakatni, és cinikusan még ebben is az ellenzéket okolni." Eddig Ti loptatok, most és is elveszem azt ami szerintem jár Nekem! Na jó! Kicsit többet, de ez jár Nekem!" Ebből volt már elege nagyon sok embernek, akik nem akartak egy újabb politikai térfélcseréhez statisztaként hozzájárulni, ahol pont az előző ciklus hatalomvesztése akadályozta a normális mindennapok kialakulásának lehetőségét. Valami olyat szeretne már az ember megérni, amikor nem Ő foglalkozik a politikával hanem az foglalkozik vele, és lehetőleg nem csak kihasználja üres ígéreteivel. A személyeket lehet támadni mindenhol, és minden oldalon. Hibát lehet találni mindenkiben, főleg ha cselekedni mert olyan helyzetben, ahonnan nehéz kiutat találni, és esetleg nem is mindig sikerült  legjobbat kihozni belőle. Ha azonban az ellenzéki vezetők képesek felismerni a hibákat, és ki is tudják azt javítani, nem csak ígérni, akkor meg lehet változtatni a rendszert ami eddig hibásan működött. Muszáj megtenni, de erre egyedül senki sem képes, kell hozzá türelem, megértés, és ésszerű magyarázat a tettekről, azok következményeiről, lehetőleg  az igazat mondva, még ha az fáj is egy kicsit. Ilyen rombolás után nem lesz az újjáépítés sem lemondásmentes, és egyszerű, ezt még a szomszéd tehene is tudja, ha érdekel bárkit is. 

 Az Orbán Viktor vezette rendszer képtelen a változásra, minden tette az emberek ellen van a sajátjai javára. Hazugság, lopkodás lehetőleg törvényesen amit maguknak alkotnak meg, gyűlöletkeltés, emberek egymásra uszítása a hatalom megtartása érdekében, ezeket vitte eddig sikerre a rendszere. Az ellenzéki összefogás résztvevőinek nehéz dolga lesz, a közpénzen megvásárolt brutális médiafölényük személyükben fogja őket támadni, nem lesz számukra semmi sem elfogadhatatlan, ha lejáratni kell a másikat még ha nem is felel meg a valóságnak amit visítozni fognak. Azonban hinni kell abban, valaminek a kezdete, egy másiknak a végét jelenti, ami eddig nem vezetett sehova, és nem is jött csak az üres ígéret légvárából, ahogy a tapasztalat is mutatja a trafikosnál. És ahhoz is kell valamilyen hit, nem az lesz ami eddig volt, hanem olyan valósul meg, amitől ezután csak jobb lesz.BANDITA.

Címkék: média kormány hazugság ellenzék Orbán Viktor Bajnai Mesterházy

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr725249904

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Meglett az Együtt - MSZP összeborulás 2013.04.28. 02:38:58

Ma az MSZP székháza előtt jelentette be Bajnai Gordon és Mesterházy Attila, hogy pártjaik 4 pontos szándéknyilatkozatot alkottak egymással karöltve, melynek nyilvánvaló célja a Fidesz-uralom megtörése. Ezt szándéknyilatkozatok fingása nélkül is tudtuk,...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sütemény1975 2013.04.29. 09:26:21

bajnai és mesterházyval akarsz változást? te naiv szerencsétlen.... habár, változás lesz, az biztos. még szarabb lesz :)

2llkedő 2013.04.29. 09:29:32

"Az ellenzéki összefogás résztvevőinek nehéz dolga lesz, a közpénzen megvásárolt brutális médiafölényük személyükben fogja őket támadni, nem lesz számukra semmi sem elfogadhatatlan, ha lejáratni kell a másikat még ha nem is felel meg a valóságnak amit visítozni fognak. "

Ezért kell az, hogy 2014-ben a fidesz egy minimális többséggel nyerjen, hogy végül sját magukat húzzák le a klotyón.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.29. 09:34:06

jó kis írás, én azonban nem vagyok benne biztos, hogy nem fog újrázni a nagy összeborulások ellenére...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.04.29. 09:34:40

"Az ellenzék elkezdte. Orbán Viktor GAME OVER!"

Szeretném tudni, hogy miből vezeti ezt le a blogíró? A két / három politikai szerveződés által megmozgatott szavazóbázis együtt sem ér a fidesz biztos szavazóinak közelébe. Eközben a fidesz jövőre még nyilván osztogat is picit a tömegeknek. Szóval hogyan jön ki a GAME OVER?

reszeg tengeresz 2013.04.29. 09:38:56

Na azt valaki vezesse le nekem, hogy miert is fog visszaterni a hatalomba ez a hazaarulo banda, akik miatt ketharmada lett a fidesznek, mert a magyar nep ugy elzavarta oket a picsaba? Osszefoghatnak ezek mindenkivel, eselyuk sem lesz meg a ketharmadot megakadalyozni sem. (szerencsere)

Muad\\\'Dib 2013.04.29. 09:40:04

Minél szélesebb lesz az az összefogás, annál valószínűbb, hogy marad a nyakunkon a fityesz. Ugyanis ezek szerint tényleg nem lesz semmi változás az előzőekhez képest. Visszaszavazhatjuk ugyanazt a mocskos tolvaj tetű bandát, akiknek a fityesz 2/3 és a jelenlegi ámokfutás köszönhető...
Óriási választási lehetőség.

hogyne,persze,igazad van! 2013.04.29. 09:43:11

A fideszt Brüsszelből fogják megbuktatni.
Ha elmérgesedik annyira a konfliktus, abba bele fog bukni.

J.László 2013.04.29. 09:46:36

A libások és a maffia összefogása Hillary pénzén. Ebből akkora perecelés lesz ismét, mint legutóbb.

béla a görög (törölt) 2013.04.29. 09:47:12

@Muad\\\'Dib: és mond csak, te a kisebb szar és a nagyobb szar közül melyiket választod??? és ha a nagyobb szart akkor azt azért mert mazohista vagy - vagy pedig ideológiai okokból?
(félreértések elkerülése végett a jelenlegi kormány a nagyobb szar)
csak hogy tudd hová tenni a dolgokat.

Muad\\\'Dib 2013.04.29. 09:56:24

@béla a görög:
Én nem választok semmit. Akármennyire is helytelen (még szerintem is) amit teszek, én addig itt el nem megyek szavazni senkire, amíg nem lesz egy valóban új, és független politikai alakulat.
A lobbikról ugyan régebben valóban azt gondoltam, hogy hoz valami újat a nemzeti radikalizmus irányából, de valójában olyan, mint egy elromlott lemezjátszó, ami ismételgeti a baromságait, miközben nyeli a lóvét.
A másik oldalról pedig Schiffer ugyan szimpatikus, de az lmp sok politikai nézetétől igen távol állok, ráadásul őket kezdik kivéreztetni, mert nem feküdtek be az előző levitézlett rezsim strómanjainak.

sárkányfő 2013.04.29. 09:56:58

Nincs olyan mérce - legyen az morális, gazdasági, társadalmi, szociális, demokratikus, jogállami, jóléti, fejlődési, születési-kivándorlási, infrastrukturális, vagy bármilyen - ami alapján a mostani Orbán-Simicska rezsim (azaz a maffia) nem lenne az elmúlt 24 év abszolút legrosszabbja.

Ha pedig vesztésre állnának, akkor majd átírják a törvényeket. Komolyan hiszi valaki, hogy vannak gátlásaik?

Balt 2013.04.29. 09:56:59

"Hosszú volt az út eddig a találkozóig azon emberek számára akik változást akarnak."

Szerencsére még mindig gyenge kisebbség, akik VISSZAváltozást akarnak...

Scagnetti 2013.04.29. 10:09:16

Vicces ez a színjáték. A választásra ismét összeáll a 2010-ben bukott MSZP-SZDSZ. Legfeljebb a neve lesz más. És egyesek ezektől várják, hogy majd rendet raknak. Ezektől, akik maguk is kivették a részüket 24 év elkúrásából. Nem semmi.

2018-ra összehoznak egy újabb kétharmadot valakinek?

Elijah_Baley 2013.04.29. 10:11:38

hát, ha már ennyire nincs kire, az érvénytelen szavazás is egy lehetséges választás :)

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.29. 10:15:33

Én ezzel úgy vagyok, hogy így még szavazni tudok az új alakulatra, de ha nagyon elkezdenek balra elmenni, akkor nem fogok szavazni senkire vagy elmegyek Bokrosra szavazbi az esélytelenek nyugalmával.

Az országnak jobboldali fordulatra van szüksége, s nem Fidesz nélküli fideszes ízű populizmusra. Nagyon riasztó az LMP és a Milla részvétele a Bajnai-csapatban! Az MSZP meg úgy általában riasztó.

CSENDES 2013.04.29. 10:21:48

Az LMP részvétele a Bajnai-csapatban? Már ugyebár a PMP-re gondolsz?
mert az LMP még mindig Schifferhez tartozik.

béla a görög (törölt) 2013.04.29. 10:42:39

@Muad\\\'Dib:
"Én nem választok semmit. Akármennyire is helytelen (még szerintem is) amit teszek"

Igen, ez is egy választás.
Magam részéről elfogadom, bár nem értem meg.
Szimplán matematikai alapon. Nem az ideológia érdekelt hanem hogy választasz-e kisebb szar és nagyobb szar között akár az ideológiád ellenében is! (csak pl. mert 2010-ben jópáran megtették - többet nem fogják)

Mindegy - te dilemmád te döntésed. Nem szavazol, kapod amit kapsz. Én meg ürölhetek ha a kisebb szart kapom, ennyivel kell beérnem.
Csak ennyi.

Elijah_Baley 2013.04.29. 10:49:20

@béla a görög: a szar nem objektív mértékegység, mindenkinek más mértékben szar a mostani felhozatal, örülj ha páran otthon maradunk, mert különben arra szavaznánk, ami szerinted a nagyobbik kupac :)

HomicideWatch (törölt) 2013.04.29. 10:52:27

Az mszp összefogott az mszp-vel... ALig vértam, hétvégén be is rúgok örömére.

Scagnetti 2013.04.29. 10:53:37

@béla a görög: Szerintem nem. Mert a szar végleges eltakarítására az az egyetlen esély, ha a kisebb szart (döntse el mindenki, számára melyik az) sem választjuk meg. Azt kellene végre elérnünk, hogy nem rohanunk vissza az előzőhöz, mikor kiderül, hogy az aktuális is szar, hanem mindkettőt egyszerre húzzuk le. Mert amíg nem így teszünk, ezek egymást fogják váltani újra és újra. Ezek egymást tartják életben. Ha viszont az egyik végleg elbukik, a másik is megy utána, mert megszűnik az ellenségkép, amely összetartotta a táborát.

HomicideWatch (törölt) 2013.04.29. 10:54:20

E14 számomra addig volt hiteles, amyg Bajnai be nem jelentette, hogx ay mazp-vel és a DK-val képzeli a jövőt. Sajnos így elveszítette egész családunk szavazatait, uyganis a Fideszre nem, de az mszp még annyira sem sazavazunk. Maradnak azok, akik nem hajlandók összefogni ezekkel.

HomicideWatch (törölt) 2013.04.29. 10:56:26

Ha ez a banda kormányra kerülne, akkor lenne án igazán töketlenség. Saját magukkal sem fogank tudni megegyezni, jön a 9% hiény és az államcsőd, megspékelve egy újabb IMF hitellel a 100%-os adósságráta kedvéért.

béla a görög (törölt) 2013.04.29. 11:11:25

@De gustibusaut bene, aut nihil: örülök. iiigen, azt is sejtem/tudom, hogy valakinek ez a szar jó.
NEM ba...gatásból kérdeztem!

@Scagnetti: DE amíg NINCS választási lehetőséged kisebb szar és nagyobb szar között???

Attól, hogy sokan NEM választanak attól még a szart kapják. Természetesen van aki gyengíti az egyiket a nem választásával és ezáltal erősíti a másikat - ezzel tisztában vagyok.

Mindegy szubjektiv a dolog.

Scagnetti 2013.04.29. 11:20:29

@béla a görög: Így soha nem is lesz. Eszükbe sem jut változni, ha látják, hogy így is megszavazzák őket.

Lehet rohanni vissza a szocikhoz, majd 1-2 év múlva megint a Fideszhez, hiszen ez lesz, ezt mindannyian tudjuk. Az a bizonyos kisebb rossz, ugyanúgy el fogja kúrni, mint az elődje, vagy azelőtt ő maga. És akkor kezdődik az egész elölről.

Legfeljebb a szavazástól távolmaradók száma növekszik, de sajnos nem elég gyorsan.

pástétom 2013.04.29. 11:31:55

@HomicideWatch: "E14 számomra addig volt hiteles, amyg Bajnai be nem jelentette, hogx ay mazp-vel és a DK-val képzeli a jövőt. Sajnos így elveszítette egész családunk szavazatait, uyganis a Fideszre nem, de az mszp még annyira sem sazavazunk."

Haha, kis fideszes majom! Ezt adta ki a Kubatov, ezt kell most szajkózni? :)

Elijah_Baley 2013.04.29. 11:49:11

@béla a görög: egyik se jó, senkinek, kivéve a közvetlen pártokhoz kötődő embereket, de azok kevesen vannak... a legutóbbi választásnál azért már látszott, h az emberek fele megunta a rosszrendőr-jórendőr technikát, de úgy néz ki, a feloszlunk, majd újjáalakulunk színjáték visszahozza a szavazók lelkesedését.

Elijah_Baley 2013.04.29. 11:55:07

@pástétom: elég egyértelmű, aki nem esik seggre az újjáalakult emeszpétől, az csak fideszes lehet egy bináris oppozíció szorításában vergődő elme számára :)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.04.29. 11:57:15

@sárkányfő: Így van, ahogy írtad. A gond az, hogy nincs szignifikáns nyoma az elégedetlenségnek. Nincsenek komoly tüntetések, vagy ha igen, akkor a fidesz összeránt egy legalább ugyanakkorát semmi perc alatt. A fidesz jelenleg is a legnépszerűbb párt. Lehet, hogy a jalzők amiket írtál igazak, de akkor a magyarnak ezt tetszik, és Te vagy rossz helyen.

pástétom 2013.04.29. 12:12:02

@De gustibusaut bene, aut nihil: Kezdettől fogva lehetett tudni, hogy Bajnaiék össze fognak állni az mszp-vel. Ezt minden épeszű szavazójuk tudhatta. Ha valaki kormányváltást akar, de egyik vagy másik párt szavazójaként a másik szövetséges iránt való ellenérzésétől, neagyisten undorától nem hajlandó szavazni a választási koalícióra, akkor a következő dolgok állhatnak emögött:

1. Egy ostboba, gerinctelen véglény, aki nem befogja az orrát és szavaz, hanem távolmaradásával veszélyezteti a magyar történelem egyik legkárokozóbb hatalmi rezsimjének a hatalomból való jövőévi távozását.

2. Egy hazug fidesznyik, aki szórakozásból, ill. megbízatásból írja a marhaságait.

Te melyik vagy ezek közűl? :)

béla a görög (törölt) 2013.04.29. 13:27:41

@Scagnetti: Ha hiszed, ha nem - én nem igy működöm. Kipróbáltam én másokat is nemcsak a szocikat (és itt most ne az szdsz-re asszociálj - szóval szavaztam én másra is úgymond középtájt. De rajtam kívűl más nem tette illetve kevesen.) Nem engem kell meggyőzni. Nem örömömből rohanok én vissza a szocikhoz hanem mert a) attól, hogy én nem szavazok, más megteszi b) nekem szubjektív módon a szocik voltak eddig a kisebbik rossz /a '89 előtti dolgokat lesza...m, nem ba...gattak minden mint állampolgárt, nem mondom, hogy mindenkor örömöm volt bennük de nem adósítottam magma hülyére - elvoltam/ - ennyi(sok pénzembe került ez a mostani branch pedig nem vagyok se gazdag és nem vagyok politikus se és már csak egy dolog érdekel ha ilyen mélyen a zsebembe nyúlnak és b...gatnak/hergelnek. Keresztbe tenni - mindenáron az egészséges életösztönöm ezt diktálja)
Sok minden nem tisztességes de ezt a mostanit nem veszi be a gyomrom. Én most fogok igazán ellenszavazni.

béla a görög (törölt) 2013.04.29. 13:30:19

@De gustibusaut bene, aut nihil: igazad van.
de nem hiszem, hogy a lelkesedés lenne a motiváló tényező. szerintem. aztán lehet, hogy még mindig csodát várnak emberkék bár nem én hinném.

Elijah_Baley 2013.04.29. 13:57:42

@béla a görög: úgy értve, hajlandóság, hogy elmenjenek szavazni valakire is

Scagnetti 2013.04.29. 14:00:25

@béla a görög: És majd gondolod, hogy az újak visszaadják, amit az elődeik elvettek?

Elijah_Baley 2013.04.29. 14:05:21

@pástétom: az egyes, bár a véglényről alkotott elképzelésünk a kakevési hajlandóság mentén, két ellentétes póluson áll.
vagyishogy, amíg ti ingyen eszitek a szart, addig itt nem lesz változás :)

béla a görög (törölt) 2013.04.29. 14:26:19

@Scagnetti: Dehogy gondolok ilyesmit. Ha akarnák sem lenne miből.
De csak kicsinálom már azt a kormányt aki a zsebembe turkál és a képembe röhög. Aki államosít majd reprivatizál. csak szimplán újraosztja a vagyont. ez nem '89 előtt van. (50 felett még lehet dünnyögni ideológiai alapon). Ez '89 után van. ez érint. ez nem ideológia, hanem tömény cinizmus.

Ülhetnék és szomorkodhatnék meg mérgelődhetnék is magamba - de ha egy nyamvadt [x] adódik, akkor meglépem azt a nyamvadt [x]-et. És ezek mellett a választási törvények mellett mégegyszer nem fogok filozni, hogy akkor most kis pártra szavazzak. NEM. A legnagyobb ellenzéki megkapja a voksot és csinálják ki ők a jelenlegi rezsimet. Pénzem nem lesz, de nehogy már én érezzem magam szarul.

Scagnetti 2013.04.29. 14:37:41

@béla a görög: Nem vagyunk egyformák. Én nem akarok többé befogott orral szavazni, főleg nem olyanokra, akikből semmi jót nem nézek ki, csak azért, hogy az aktuális elkúró brigádtól megszabaduljak. Inkább áthúzom a szavazólapom, ezzel mondva véleményt róluk. Ennyit érnek, nem többet.

Aki meg abban a hitben él, hogy bármelyik is képes kedvező változást hozni, az szavazzon rájuk! Aztán négy év múlva rohanhat a másikhoz, amelyik ugyanúgy átveri. Vagy győzködheti magát, hogy jó ez, jó ez. Ha elég sokáig mondja, még el is hiszi.

béla a görög (törölt) 2013.04.29. 14:55:23

Nem, nem vagyunk.
Te választásod, te döntésed.
ÉN nem hitegetem magam. Első blikkre nekem megteszi az ha kicsinálják a jelenlegi rezsimet. Aztán hogy utána mi lesz az majd dőljön el akkor.

És mint mondtam én ezidáig sem pattogtam a kettő között. Ennyi.

Elijah_Baley 2013.04.29. 15:08:26

@béla a görög: " Első blikkre nekem megteszi az ha kicsinálják a jelenlegi rezsimet. Aztán hogy utána mi lesz az majd dőljön el akkor"
hehe, pont ezt érezték a jóemberek legutóbb, és milyen jó lett mára a fülkeforradalom népnek :)

béla a görög (törölt) 2013.04.29. 15:46:41

Bocsika.
1) ÉN 2010-ben se szavaztam a fideszre (az mszp-re sem) - ilyenformán engem nem ért csalódás, ebből a szempontból. (ez személyes)

2) Eddig még csak az lett kipróbálva, hogy a fidesz a maga 2/3-aval átment zsarnokba. Halkan megjegyzem a másik oldalon is volt 2/3 már és nem borult el az agyuk (meg lehet magyarázni, ezzel-azzal hogy miért nem. lényegtelen. a tény, tény: NEM borult el.)
Mindezzel csak azt akarom mondani, hogy a "fülkeforradalomnak" is lehet 2 iránya. Eddig még csak az egyik irány ismert.
Ezek ezt csinálták. A másikról NEM tudhatod.

De én nem akarlak meggyőzni, lesz arra más :) én így látom e szerint cselekszem.
Meg próbálkozom egy nehezebb uttal is. De az már nem kötődik se ide se oda. Az idő véges.

vitéz Thapóccay néma bárány 2013.04.29. 16:27:40

" Eddig Ti loptatok, most és is elveszem azt ami szerintem jár Nekem!"

Ez legközelebb valamivel hitelesebben fog hangzani, ha a képhez szépen odaírod, hogy nem te csináltad, és honnan van.
süti beállítások módosítása